• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Addams schreef:
    Zien mijn ogen dit nu goed? De bug met de pf's is verholpen. Sweet salvation!


    yess (hoera)


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Zo verwarrend dat ik nu telkens mijn tweede naam (of in sommige gevallen mn eerste naam) moet gebruiken, want blijkbaar zijn roepnamen alleen in Nederland een ding. Thanks ouders voor mij een roepnaam geven gebaseerd op mijn tweede naam. Het is dat mijn uni me kon registreren onder mijn tweede naam, nu hoef ik mensen gelukkig alleen uit te leggen dat ik graag Belle ipv Isabelle genoemd wil worden.


    Stenenlikker

    Duendes schreef:
    (...)
    yess (hoera)

    Praise the Lord!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lekker wezen drinken met (ex-)klasgenootjes en het was ouderwets gezellig. Nu dood in de trein, en zo thuis lekker m'n bed in.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    I Am Going To Slap A Bitch


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik kwam gisteren mijn insta bericht van afgelopen jaarwisseling tegen. Ik zei dat ik hoopte dat 2020 een rustiger jaar zou worden.. Ha. Ha. Ha.
    Zeker net na de afgelopen 8 dagen..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Lol, dus ik heb random een extra beenruimtestoel toegewezen gekregen, want m'n vlucht zit vrij vol. Maar ik ben de laatste persoon die extra beenruimte nodig heeft 😅
    En het lijkt alsof iedereen opeens een last moment vakantie naar Zweden heeft geboekt, want ik kan me anders niet voorstellen waarom deze vlucht dan zo vol zit.


    Stenenlikker

    ik kom thuis, fuck wat rond en ga slapen en dat is de dagelijkse routine,,, what even


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    haha why do i Look Like This


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Wanneer je 3 series op netflix aan het kijken was, maar 2 van de drie niet op de Zweedse netflix staan, rip. Ook niet de Zweedse serie die ik keek, weird.


    Stenenlikker

    Vanaf maandag begint poging 4 voor mijn vwo diploma. Iets met 4x is scheepsrecht? Ik moet mijn angst, spanning en gevoelens onder controle houden want anders kom ik nooit waar ik wil
    zijn. Vanaf het begin hard werken en nooit verslappen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    i don't want to anymore


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    is deze nou nog niet vol


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    sometimes i wonder why i even fucking bother.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is mildly disturbing om te voelen hoe je hele gebouw trilt, omdat ze ergens met grof geschut aan het boren zijn, ofzo.


    Stenenlikker