• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    i really really hope she didn't see that - or maybe she just didn't care


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    GDI G2. Waarom zijn jullie zo?! :c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    yoo raad eens wie de coronatest moet nemen omdat ze verkouden is


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Andermans werk nakijken is dus blijkbaar toch niet zo'n slecht idee. (nerd)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    fin_de_vers schreef:
    yoo raad eens wie de coronatest moet nemen omdat ze verkouden is

    Ik moest het ook omdat ik verkouden was. Heb verdomme 4 dagen in isolatie gezeten voor niks


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    fin_de_vers schreef:
    yoo raad eens wie de coronatest moet nemen omdat ze verkouden is

    okay it's fine ik ben, zoals verwacht, inderdaad verkouden,,, wat inhoudt dat ik toch naar mn jumbo sollicitatiegesprek moet 😔


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Maar niemand heeft me ooit voorbereid hoe ik zonder jou moet leven. Niemand heeft me ooit verteld dat het de laatste keer zou zijn dat ik je zag. Dat ik je sprak. En het is zo fucking tegenstrijdig. Want ik wil doen alsof er niets aan de hand is. Alsof alles oké is. Alsof je er nog bent. Maar alles om me heen doet me aan je denken. Tienduizend keer per dag word ik geconfronteerd met de waarheid dat je er niet meer bent en het is gewoon niet eerlijk. Mensen kunnen beter worden. Waarom konden de stemmen je niet gewoon met rust laten? Waarom moesten ze per se jou hebben? En waarom stuurde ik je niet vaker een appje. Misschien had dat verschil gemaakt. Gewoon één klein appje. Je zat verdomme elke seconde van de dag in mijn hoofd en ik kon je niet eens een berichtje sturen. Uit puur egoïsme. Omdat ik het lastig vond dat je niet meer mijn zus was zoals ik je kende. Omdat ik het confronterend vond om te zien wat de ziektes met je deed. Puur omdat ik het zelf niet onder ogen durfde te komen. Had ik mijn eigen comfort nu maar opzij gezet. Zou dat genoeg geweest zijn? Zou je er dan nog zijn geweest? Elke nacht als ik wakker word hoop ik dat het gewoon een nachtmerrie is geweest. En dan zie ik je kaart weer staan en dan weet ik dat dit niet het geval is. En je zou denken dat na een week het besef wel ingedaald moet zijn, maar dat is het niet. En mijn maag draait ervan om. Want ik kan niet zonder jou. Ik had het idee dat je daar veilig was. Dat je bij mensen was die wisten hoe ze je beter konden maken en ik heb nooit geweten hoe een hart fysiek echt zoveel pijn kan doen dat je gewoon even geen adem meer kan krijgen. Ik weet gewoon even niet meer hoe wat waar waarom. Ik wil een tijdmachine. Ik wil een zus.


    She's imperfect but she tries

    holy shit hij was echt heel erg knap what-


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Tot daar het academiejaar dan...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik was er van overtuigd dat ik vandaag twee nieuwe huisgenoten zou krijgen, maar ik heb nog helemaal niemand gezien, hmmm. Of zouden ze stilletjes zijn gearriveerd?


    Stenenlikker

    God ik mis je ik mis je ik mis je


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik zal me wel weer aanstellen, I guess.


    Stenenlikker

    Dayum, ik sta even verbaasd van mijn eigen doorzettingsvermogen. Mijn plan was om iedere dag in ieder geval een uur aan school te zitten en ik was gisteren ook al pas om twaalf uur 's nachts begonnen en een uur geleden zag ik het niet zo zitten om dat nog eens te herhalen. Toch nog even *iets* doen en poef, toen waren we een uur verder en heb ik toch nog mijn dagelijkse goal gehaald *O* Nou ben ik even trots hahaha, regardless of dit nu echt valt onder een gezond slaapritme :'DD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    FUCKING KLOTE NEXON JKISEHFK


    Don't walk. Run, you sheep, run.