• BEWARE! It's a jungle out there!


    Ohio, 2000.
    Welcome to Jungle, fags and hags!
    We keren even terug in de tijd, waar alles simpeler was - of dat toch zo leek te zijn; toen Destiny's Child, P!nk en 'N Sync de plak zwaaiden in de hitparade en de eerste X-Men film in de bios draaide. Het fantastische jaar waarin men ons de enige echte Nokia 3310 schonk; het modernste staaltje der technologie!
    Wat een tijd om jong te zijn!

    In dit RPG volgen we de gay-scene van Cincinnati voornamelijk in hun natuurlijke habitat; de lokale gay-nachtclub "Jungle".
    Het is een veilige haven voor iedereen die niet aan "de norm" voldoet, een plek om vrienden te ontmoeten en plezier na te jagen of gewoon even alles los te laten.




    Rollen

    🌈 Samuel Elijah D'Amelio • 21 • M • 1• Mandalorian
    🌈 Noah Flynn Green • 21 • M • 2 • Venustic
    🌈 Jonathan Mori • 21 (18 really) • M • 1• Ulfa
    🌈 Christopher "Chris" James Palmer • 28 • M • 1 • Ulfa
    🌈 Gemma "Gem" Marlyn Cooper • 22 • V • 2 • Venustic
    🌈 Rhett Harry Hayes • 25 • M • 3 • GoldenTrout
    🌈 Jamal Casimir Douglas • 24 • M • 4 • Mandalorian
    🌈 Maxwell Asheton • 27 • M • 4 • RainbowTrout
    🌈 Percival II Antoine Bonnet • 23 • M • 4 • GoldenTrout
    🌈 Charlie Christopher Simmons • 22 • M • 4 • Kurdt
    🌈 Aleksander "Alec" Dąbrowski • 24 • M • 4 • Venustic
    🌈 Michael "Mike" Jeffrey Munroe • 27 • M • 4 • Kurdt
    🌈 Faith Maybelle Elliemay Haywood • 23 • V • 5 • Sommarmorgon
    🌈 Jamie Dawson • 23 • M • 5 • GoldenTrout
    🌈 Elle Holly Simmons • 24 • V • 6 • Necessity
    🌈 Miguel Gabriel Rivera • 25 • M • 6 • Kurdt

    START:
    Het is een zwoele vrijdagavond, zowel binnen Jungle als daarbuiten, rond een uur of elf.
    Om middernacht gaat een inzamelactie van start om geld bijeen te sprokkelen zodat het community center twee slaapplaatsen bij kan bouwen om jongeren binnen de gemeenschap die het thuis moeilijk hebben een, tijdelijk, veilig onderkomen te bieden.
    Je kunt onder andere rainbow jelly-shots kopen, meebieden voor een date met de meest aantrekkelijke Jungle-gangers en er zijn kermisspelletjes in thema (denk aan ring toss maar dan penis toss,) waarvan de opbrengst naar het center gaat.

    Wie zich last minute nog kandidaat wil stellen als date kan terecht bij Chris.


    SKIP:
    Het is vrijdagavond 14 juli, omstreeks zeven uur. De zomerwarmte van die dag zindert nog aangenaam na en
    Sommige Jungle gangers zijn op de date die ze vorige week gescoord hadden, anderen kunnen in de club genieten van happy hour en de maandelijkse karaoke-avond. Deze keer is het thema hiervan; HELL. De Verrukkelijke Go-Go dancers zijn aangekleed -als je het zo kunt noemen- als duiveltjes, en de promo-cocktail van de avond is een Flaming Dragons Blood. Alle liedjes die gezongen worden moeten dus op één of andere manier aan het woord "hell" gelinkt kunnen worden.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2020 - 21:00 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    M I G U E L      G A B R I E L      R I V E R A

    25            With Alec     


    Het was volgens mij over duidelijk dat het mijn eerste bezoekje aan deze club was. Ik bleef maar door ratelen, een teken dat ik wat gespannen was. Na mijn geratel stelde de jongen zich ook voor. Ik krabde even aan mijn achterhoofd en toverde een onschuldig glimlachje tevoorschijn. 'Sorry, ik ratel nogal door als ik wat nerveus ben.' verklaarde ik mijn gedrag.
    Ik sprak de waarheid, ik werd nogal nerveus van deze nieuwe omgeving en de drukte, maar ook van het gezelschap van deze uiterst aantrekkelijke jongen. Ik werd een beetje in verlegenheid gebracht door zijn aanwezigheid. Het verbaasde me dan ook dat hij hier maar wat alleen stond. Een jongen zoals hij had toch zo iemand aan de haak geslagen?
    Vervolgens luisterde ik naar wat Alec te vertellen had op de vraag die ik hem had gesteld. Ik knikte begrijpend en keek hem vervolgens aan. 'Dus jij komt hier ook vaker?' vroeg ik vervolgens met een speelse grijns rond mijn lippen. 'Dan is het zeker de moeite waard om hier nog eens te komen.'
    Was ik aan het flirten? Normaal duurde het wel even voor ik de moed bij elkaar gesprokkeld had om zoiets aan te durven maar het voelde gek genoeg aan of ik Alec al een tijdje kende. Hoe cliché dat ook klonk.
    Nu drongen Alec zijn daadwerkelijke woorden me pas binnen en besefte ik waar hij het over had, de fundraiser. Ik had er wel vaag iets over gehoord en had ook wel een aantal flyers voorbij zien komen. 'Doe jij ook mee met de fundraiser?' vroeg ik alvorens ik door Alec mee gevraagd werd naar de bar en me een drankje aangeboden werd, iets wat ik zeker niet af zou slaan.
    'Alsof je gedachten kunt lezen, ik ben wel toe aan een drankje.' glimlachte ik naar de jongen en liet hem me naar de bar begeleiden. Ondertussen wist ik niet waar ik mijn ogen op moest richten. Er bevonden zich genoeg mannen met een ontbloot bovenlichaam zowel op de dansvloer als bij de bar als achter de bar. Ik moest hier zeker eens vaker komen...
    'So, what's your poison? Ik ben benieuwd.' grijnsde ik naar Alec. Hij leek me geen persoon voor een simpel biertje, een wijntje paste beter bij hem.


    How far is far

    RHETT HARRY HAYES

    ' RED ' || Kisses galore || behind the bar with Mike



    Het leek allemaal zo traag te gaan, het beeld in mijn netvliezen als een slowmotionfragment terug afgespeeld. De vaart waarin mijn vuist zich tegen Jamies gezicht had aangeplant, mijn ademhaling dat hevig tekeer ging, de geschokte gezichten rondom me en de gekwetste blik in Alfies ogen. Ik had me tiomfantelijk moeten voelen, mijn woede van me afgeslagen de adrenaline door mijn lijf en misschien had ik als klap op de vuurpijl lekker Mike moeten zoenen om het dubbel en dik in te wrijven maar dat deed ik niet, zo voelde het niet. Geen medaille om mijn nek en felicitaties dat ik eindelijk de boeman in de kamer geconfronteerd had. Ik wist zelf neit meer wat ik gezegd had en de knoeiharde muziek had enkel plaats gemaakt voor een muistil gepiep in mijn oren. Alsof ik net een bom had laten ontploffen maar enkel mezelf als slachtoffer had gemaakt. HEt was maar een luttele seconde, vlak na mijn snijdende woorden dat ik Alfies blik had opgevangen, bange ogen, gekwetst? Een warme hand om mijn nog steeds strak opgespannen vuist haalde me uit de roes, de wereld rondom me die eerst stil had leken te staan ging weer voort. Spicegirls knalde uit de boxen, hier en daar wat geschrokken mensen rond om me heen, de verschillende 'Wat is jou probleem?" 'The fuck Rhett' ' Waar komt dit vandaan?' naar me toegegooid. Mijn bruine ogen richtte ik op Mike, mijn steun maar ook hij leek verbaasd te zijn. Had ik.. had ik dit best toch niet gedaan? Mike richtte zijn blik algauw op mijn vuist die geschaaft zat. De impact van de klap was harder geweest dan gedacht. 'Shit,' hoorde ik Mike ook zeggen, waar hij me eerder nog had aangemoedigd om net als Muhammed Ali klappen te gaan uitdelen. “Wtf man, wat is er mis met jou?” klonk er verontwaardigd over Jamies lippen, al schonk ik hem enkel mijn rug toe. Mijn bruine kijkers op mijn vuist gericht, ik had zoveel dingen willen zeggen, perfecte frases geoefend voor mocht ik dit ooit gedaan hebben maar niets. Enkel een opgeslokt gejank dat ik vertikte om eruit te laten komen, nee verdomme ik ging niet huilen, ik had geen tranen meer voor Alfie. Mijn adem stokte in mijn keel al kwam er een opgeluchde last van mijn schouders toen Mike het toch voor me op nam. 'Dat kunnen we beter aan jou vragen meneer de verrader.' Ik keek iets op naar Mike waarbij een geruistloze 'dank je.' mijn lippen vormde waarna ik toch durfde om te kijken om te zien hoe Jaimie wegliep en Alfie er nu ook alleen voor stond.
    "Ik weet dat het vast moeilijk is zonder dat hij zijn pik er in heeft hangen, maar houd je mond en bemoei je je met eigen zaken!" sneerde Alfie naar Mike toe, iets wat mij de moed weer haf om voor mijn vriend op te komen. De woorden waren nog maar over Alfies lippen heen of ik draaide me om naar de jongeman met twee dreigende passen. "Hey ! Neem dat godverdomme terug!" mijn vuist had zich weer gebald al was dit enkel om de jongen te intimideren. Hij ging niet ook Mike kwetsen, dat ging ik mooi niet toelaten. Nee, nee Alfie wist dat ik de zwakke schakel was, dus hij bracht zijn woordenvuur op mij uit.
    "Dus het oké dat jij elke week met een andere vent staat te dansen, om hem vervolgens mee naar huis te nemen, maar als ik voor de grap een goede vriend kus is het een probleem?" Ik snoof "So this is all a fucking joke to you?!" natuurlijk was het dat, mij aan het lijntje houden, hier binnen komen walsen terwijl hij dondersgoed wist dat ik hier elke weekend was. "Het werd me al lang geleden duidelijk dat je voor mij geen liefde overhad, toen je me zonder enig teken liet vallen als een baksteen." En die baksteen gooide Alfie nu mooi in mijn maag. Mijn mond viel open al wist ik niet wat te zeggen. Ik hém laten vallen? "Maar me ha- me haten?" HEt was dom, hoogstwaarschijnlijk een valstrik, maar het gepijnigd, niet eens kunnen uitspreken van het woord voelde ... Oprecht... Mijn opgespannen schouders zakten, mijn blik ditmaals echt zijn gezicht in me opnemen. HEt bracht me terug naar een oude herinnering waar Alfie verdrietig aan mijn deur kwam kloppen na een ruzie met zijn vader. Het leek veel te echt, dat moment, nu ... Waarom voelde ik me schuldig? Deze jongen had toch echt mijn hart gebroken.
    Echter wanneer Alfie zijn rug rechtte en kin op trok, verdween zowat alles van mijn furieuze houding. Ik voelde me ... verslagen. "Wel dan. Ik -""Dan valt er niet veel meer te zeggen, enkel dat Jamie je excuses verdient." en met die woorden draaide Alfie zich om. De mensen leken plaats voor hem te maken, hun verafschuwende blikken op mij gericht. " No." rolde er zonder nadenken over mijn lippen. Mijn hersenen draaide toeren, ze zeiden me koppig naar Mike to toe gaan, me achter de bar te zetten en de hele avond te lopen mokken. Mijn hart echter. Die hunkerde naar antwoorden, hij weegde verdomd zwaar omdat hij me vertelde dat ik heir niet het slachtoffer was. Ik keek naar Mike, zoekend naar een excuus, een verklaring om hem in de armen te lopen en de denigrerende blikken te vermijden. "NO!" Ik draaide me weer om naar de richting waar Alfie was verdwenen. Nee, nee ik was hier gekwetst , ik! Ik draaide me om naar Mike met een 'sorry' en liep naar de mensen toe die me niet wilden doorlaten. "Nee ik moet hem spreken, laat me verdomme door!" het was niet mijn beste moment, maar met een elleboog in de ene zijn maag en een duw tegen de andere daar wist ik mezelf erdoor te muizen. Ik zag Alfie, verdomme. steviger dan ik wilde nam ik hem bij zijn schoduers beet, maar versteef. Ik draaide hem neit om, mijn handen waren enkel op zijn schouders geplant, een laatste houvast aan een klif waar ik zo van af zou donderen, omdat alles waar ik me aan vast had geklampt eigenlijk al op instorten stond...
    "No.." piepte ik zacht. "Jij... jij liet mij vallen. Jij had geen liefde voor mij , jij zende je vader op mij af, hij , hij.... hij-" mijn stem stond op wanhoop en nu ik het eindelijk allemaal luidop naar Alfie verweet, nu pas begon het kwartje te vallen. "Hij." ik liet Alfie los. "No, it cant be..." tranen vulden mijn bruine kijkers. "Fuck!, Fuck fuck!' mijn handen grepen in mijn rode haren. "Je vader kwam me vertellen dat jij me nooit meer wilde zien! Ik - Ik dacht dat jij - Jij genoeg van me had!? Dat dit - Ons- een expiriment was , Alfie?!" ik zette een stap achteruit. Zag ik dingen die er niet waren? Klampte mijn hart zich vast aan een waanidee dat deze jongen toch niet de oorzaak was geweest van al mijn verdriet ?




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alfred Maxwell Asheton


    "Raak me niet aan." Alfred hoefde zich niet eens om te draaien om te weten wiens handen er op zijn schouders lagen. Hij deed een pas naar voor en maakte zichzelf hiermee los, niet in staat de eens zo bekende vingers op zijn lijf te verdragen. In tegenstelling tot de haat waar Rhett net over gesproken had kwam bij Alfie de drang om onder zijn aanraking uit te raken voort uit de pijn die juist het gemis daaraan nog veel te vaak met zich meebracht. Hij wilde niet fysiek herinnerd worden aan wat hij zo lang geleden verloren had en nooit meer zou kunnen hebben, dat kon hij simpelweg niet aan.
    "No..." Voor hij verder dan die eerste stap gekomen was deed de toon waarop zijn kwelduivel sprak hem verstijven. Hij vocht intens om zichzelf alsnog uit de buurt van zijn ex te verwijderen, maar nu hij hoorde hoe gebroken de jongen klonk kreeg hij zichzelf er niet toe.
    "Jij... jij liet mij vallen. Jij had geen liefde voor mij , jij zond je vader op mij af, hij , hij.... hij-" Wederom bevroor Alfie. Hij kon zijn oren niet geloven. Zijn hersenen maakten overuren om de informatie die als een bom op hem gedropt werd te kunnen verwerken. Met nieuwe tranen in zijn ogen draaide hij zich om naar de oorzaak ervan. Hoe had Rhett ooit kunnen denken dat de Asheton-telg niet van hem gehouden had? Hij was bereid geweest zijn leven voor hem neer te leggen, zo diep hadden zijn gevoelens voor zijn vriendje gezeten.
    Als zijn hart eerder aan diggelen had gelegen dan brak het nu in miljoenen stukjes. Ongelovig schudde hij zijn hoofd. Hun breuk was hem altijd lastig gebleven, maar het nieuwe besef dat Rhett door dezelfde hel heen was gegaan was pas echt moordend. De tranen die Rhett nog enigszins wist tegen te houden stroomden bij Alfred inmiddels vrijuit, ditmaal niet voor zichzelf maar voor de ontrafelende jongen voor zich.
    "Je vader kwam me vertellen dat jij me nooit meer wilde zien! Ik - Ik dacht dat jij - Jij genoeg van me had!? Dat dit - Ons- een experiment was , Alfie?!"
    "Mijn vader?" herhaalde de jongste van de twee, niet wetend wat hij er in godsnaam mee te maken kon hebben. Langzaam maar zeker drongen Rhett's woorden echter door en voelde hij zowat de grond onder zijn voeten verdwijnen. Een scherpe steek trok door zijn hart en liet een nieuwe lading tranen naar beneden komen.
    "Red - ik -" sprakeloos trachtte de Asheton-telg zijn tranen droog te vegen. "Je geloofde mijn vader?" In de woorden lag een bepaalde woede verscholen. Waarom had hij het niet aan Alfie zelf gevraagd? Hoe was het mogelijk dat Alfie's mening minder belangrijk was geweest dan de onzin die zijn vader hem wijsgemaakt had? Bij die vragen kwam ook zijn vader's schuld in deze hele situatie flink naar boven drijven. Hoe had hij het zich in zijn hoofd durven halen een wig tussen hen te drijven? Wat voor een monster was die man, dat hij hier al die tijd weet van had gehad en tegenover zijn bloedeigen zoon deed alsof er niks gebeurd was.
    " Red. Ik had jou nooit pijn gedaan." Meer dan dat hij een einde aan zijn eigen pijn wilde, wilde hij dat Rhett dat zou beseffen. "Nu nog -" Hij schudde zijn hoofd voor hij zichzelf verder belachelijk kon maken door toe te geven dat het hem verscheurde de eens-liefde-van-zijn-leven zo te zien. "Je was álles voor me. Hoe kon je denken dat-" Zijn stem brak.
    Hij wilde een antwoord waarom hij niet de kans gekregen had zichzelf te verdedigen, waarom Rhett zijn telefoontjes niet aangenomen had, waarom hij zomaar geslikt had wat Theodore hem voorgeschoteld had. Maar sterker dan die drang was de nood om er voor Rhett te zijn. Alfred verachtte zichzelf omwille van die zwakte, maar hij kon het niet helpen. Daarvoor zat de roodharige casanova te diep.
    Met een beverige zucht trachtte Alfie zichzelf een beetje bijeen te rapen, al was het maar net genoeg om het gesprek draaiende te houden. Zijn hand trilde oncontroleerbaar toen hij deze naar zijn ex uit reikte. Voorzichtig sloten zijn vingers zich om de hand die vroeger bijna altijd in de zijn leek te hebben.
    "Rhett. Kijk me aan," fluisterde hij, waarop hij even wachtte tot zijn verzoek werd ingewilligd. Het was uitermate vreemd de jongen op deze manier in de ogen te kijken, maar hij hoopte dat het net als vroeger hem nog steeds zou weten te kalmeren. "Haal adem." Alfie trachtte zelf het voorbeeld te geven door een flinke teug lucht naar binnen te zuigen, en deze vervolgens langzaam weer los te laten. "Vertel me exact wat er gebeurd is, alsjeblieft."
    Als Theodore dit werkelijk op zijn geweten had, dan zou zoonlief weldra de hel ontketenen.



    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    CHRISTOPHER JAMES PALMER


    28 • Gay • Realtor • Noah • Jungle Office


    "Ik denk dat je veel meer hebt te bieden dan je laat zien. Je intrigeert mij." Chris voelde de glimlach die hij tot dan toe op zijn lippen had gehad van zijn gezicht af glijden bij het horen van deze woorden. Bijna onmiddellijk brak een strijd in hem los. Moest hij Noah teleurstellen door hem de waarheid te vertellen; dat hij niet op zoek was naar relatie - dat hij dat wellicht nooit zou doen? Of wilde hij de drang deze mysterieuze jongen beter te leren kennen volgen met het risico in een benarde situatie terecht te komen? Hij had zichzelf de belofte gemaakt nooit verliefd te worden, nadat hij bij Rhett gezien had waartoe het leidde, en hij had zichzelf ook nog nooit die kans gegeven - kapte alles af voor het idee iemand leuk te vinden ook maar in hem kon opkomen. Wat was het dan in godsnaam dat Noah dacht dat hij te bieden had?
    "Maar eerlijk, het was een lucky shot, ik had niet verwacht dat je ja zou zeggen," besloot de krullenbol.
    "Lucky you..." beaamde de makelaar, met een flink pak minder flair dan waarmee hij anders zijn boodschappen zou verkondigen. Hij haalde diep adem en nam voorzichtig Noah's hand in de zijne. "Wees voorzichtig met wat je wenst, Cookie. Ik weet niet of ik je woorden waar kan maken en of het iets wat je hebben wilt, mocht je toch gelijk hebben. Ik -" Chris haalde zijn schouders op. Nog steeds begreep hij niet wat de jongen precies van hem wilde, wat hij volgens hem te bieden had. "Ik wil je niet teleurstellen," bekende hij voorzichtig, zonder de student al te diep in zijn kaarten te laten kijken. "Absoluut niet," fluisterde hij, niet zeker of de jongen hem wel kon horen. Wat er zou gebeuren was voor hem namelijk net zo'n gok als voor Noah.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    HET was lastig niet gelijk zijn hand weg te meppen terwijl ze door de menigte heen manoeuvreerden. De gehele situatie met de dokter gleed als een onscherpe herinnering voorbij. Het ongevraagde advies, de blikken vol sympathie, en de verzengende aanrakingen — voor geen enkel hiervan had hij gevraagd, maar een passende reactie erop had hij niet. Om die specifieke reden liet de jongeman zich overweldigen, alleen om op een later moment zijn verstand bij elkaar te rapen en te realiseren in wat voor precaire positie hij zichzelf op dit ogenblik begaf.
          Zijn ademhaling versnelde. Zonder het zelf te kunnen zien, was de expressie in zijn ogen gestaag opgelopen naar wanhoop. Jamie was volkomen ten einde raad. Wat hij emotioneel, fysiek, en mentaal wilde doen, spraken elkaar allemaal tegen en het feit dat de lichamelijke veroorzaker hiervan in de buurt was, scheen al helemaal niet te helpen. Nu had hij ook nog zijn hand uitgestoken, waar een onuitgesproken verwachting lag dat de jongen het wel aan zou nemen. Dat alles weer goed zou komen. Maar het enige wat hij kon doen was ernaar staren, zonder iets te zeggen. Jamie’s lippen waren een dunne lijn van teleurstelling geworden en in zijn ogen flakkerde een droevige glans die elk moment kon worden gedoofd.
    Veelzeggend was hetgeen wat non—verbaal werd gecommuniceerd tussen de twee. Dawson besefte zich dat Charlie de volgende woorden hierdoor zou verwachten, dat hij precies zou weten dat hij niet mee zou gaan naar zijn appartement.
          “Ik kan dit niet.” Demonstratief schudde hij zachtjes, bijna onmerkbaar, met zijn hoofd. Er zit verschil in tussen terugdenken aan de vervlogen jaren en daadwerkelijk weer tijd besteden met degene die je nog altijd niet had kunnen vergeven. “We zijn elkaar ontgroeid. Je hebt me niet gebeld. Je hebt me geen bericht gestuurd met een uitleg, niets. En nu wat? Nu verwacht je dat ik mee kom?” Hij snoof schamper. “Als je niet eerlijk naar mij kan zijn, wees dan op z’n minst eerlijk naar jezelf, Charlie: dat wat we eens hadden, is lang geleden al vergaan.”
          Jamie zuchtte en zette een enkele stap naar achteren, alsof hij elk moment kon omdraaien om ervandoor te gaan.. “Heb je me überhaupt gemist? Want de enige stilzwijgende boodschap die ik heb gekregen, is dat je de vriendschap niet genoeg vond. Dat je mij niet genoeg vond. Is dat zo, denk je zo min over me?” De jongen scheen zijn geratel niet meer te kunnen stoppen, waar de hevige emoties zijn drijfveer waren. Een onbekende opwelling van woede raasde door zijn lichaam heen. Zijn tanden knarsten, zijn handen tot vuisten gebald alsof hij ditmaal degene was die klappen uit zou delen.
          “Je hebt spijt? Laat het maar zien. Ik vertrouw daden, niet verontschuldigingen. Als dat je niet lukt, kan je opdonderen. Sleep on that.” Met een scherpe draai van zijn lichaam maakte hij rechtsomkeert en begaf zich naar waar hij dacht dat zijn fiets stond, alleen om terug te lopen omdat hij de verkeerde kant was opgegaan. Zo goed mogelijk negeerde hij Charlie’s hele gestalte, waar hij zijn volledige vermogen in moest leggen niet verder te flippen.



    Jamie
    Dawson.



    [ bericht aangepast op 26 okt 2020 - 21:24 ]


    [ heaven knows ]

    SKIP
    Het is vrijdagavond 14 juli, omstreeks zeven uur. De zomerwarmte van die dag zindert nog aangenaam na en
    Sommige Jungle gangers zijn op de date die ze vorige week gescoord hadden, anderen kunnen in de club genieten van happy hour en de maandelijkse karaoke-avond. Deze keer is het thema hiervan; HELL. De Verrukkelijke Go-Go dancers zijn aangekleed -als je het zo kunt noemen- als duiveltjes, en de promo-cocktail van de avond is een Flaming Dragons Blood. Alle liedjes die gezongen worden moeten dus op één of andere manier aan het woord "hell" gelinkt kunnen worden.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    CHRISTOPHER JAMES PALMER


    28 • Gay • Realtor • Noah • Car


    De makelaar had geluk gehad en zich slechts een tweetal huisnummers dan het adres dat Noah hem doorgegeven had kunnen parkeren. Terwijl hij de jongen gebeld had om te delen dat hij er was, had hij zijn blazer op de achterbank gelegd. Het was nog te warm, maar hij had hem voor zijn vertrek van huis aan getrokken omdat hij hem anders was vergeten. Was dat het geval geweest dan zouden ze nooit op tijd geweest zijn voor hun date.
    Een date. De Junglekoning wist nog steeds niet goed hoe hij hierin verzeild was geraakt maar het was wel een feit dat hij er doorheen de week naar uit gaan kijken was, al zou hij dat nooit luidop toegeven.
    Terwijl hij wachtte tot de krullenbol naar buiten kwam stak hij een sigaret op en leunde tegen zijn auto aan. Hij sloot zijn ogen en genoot van langzaam ondergaande zon die haar zachte stralen op zijn gezicht wierp. De zwarte polo die hij aan had leek de warmte nog wat meer naar hem toe te trekken, wat hem vreemd genoeg een rilling bezorgde.
    Toen hij naderende voetstappen op het trottoir hoorde opende hij zijn ogen en gooide alvast zijn sigaret weg. Er verscheen een glimlach op zijn lippen toen de voetganger inderdaad Noah bleek te zijn.
    "Looking cute, Cookie," grijnsde hij de student toe terwijl hij zichzelf van zijn auto weg duwde en het portier aan de passagierskant voor zijn date opende. Voor de jongen echter kon instappen hield het blondje hem tegen.
    "Je vergeet iets," deelde hij op mysterieuze toon mee. Rustig nam hij Noah's kin tussen zijn duim en wijsvinger en drukte een kuis kusje op de zachte lippen van de jongeling. "Da's beter," grinnikte hij, waarna hij plagerig zijn hand door de weelderige bruine lokken van de krullenbol liet gaan. Vervolgens deed hij een stap opzij zodat Noah in de wagen kon gaan zitten en sloot het portier, waarna hij zelf ook instapte en de motor startte.
    "Hé, kun je even mijn blazer van de achterbank nemen en in de linkerzak kijken?" Chris moest zijn best doen niet als een schooljongentje die een hilarische prank had uit gehaald te gaan grijnzen. Het was alleen dat hij razend benieuwd was naar Noah's reactie wanneer hij er de tickets voor het NSYNC concert uit zou halen en hij zijn lippen niet geheel in de plooi kon houden.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Noah Flynn Green

    21 jaar | Gay | Student | In the car | With Chris


    .•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰


    .•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰



    Noah wist niet of hij nu zweette omdat het zo warm was of dat het kwam door de zenuwen, maar het zweet stond hem in zijn nek terwijl hij de trap afliep. Slechts een paar seconden geleden had Chris hem opgebeld om hem te laten weten dat hij voor de deur stond en Noah wou zijn date geen seconde laten wachten. Hij was enthousiast, maar tegelijkertijd enrom zenuwachtig. De hele week had hij uitgekeken naar zijn date met Chris, maar vandaag ineens begonnen de zenuwen in te slaan, want wat nou als het helemaal niks werd? Noah zijn gedachten waren continu bij Chris als hij nu deze date verpeste dan verpestte hij zeer waarschijnlijk ook zijn kans bij Chris. De laatste keer dat hij de makelaar had gezien had hij al de waarschuwing van Chris gekregen dat hij niet te veel moest verwachtten, dus Noah was echt wel voorzichtig, maar een jongen mocht dromen.
    Toen Noah buiten kwam zag hij Chris al iets verderop bij zijn auto staan even bleef Noah stilstaan om de jongen te bewonderen. Hij kon niet helemaal geloven dat hij op date ging met een jongen zoals Chris, Chris was compleet out of his league. Na een paar seconden over Chris te hebben staan zwijmelen liep Noah de kant van de oudere man op. "Looking cute, Cookie," zei Cris zodra hij Noah had gespot, Noah voelde zijn wangen meteen warm worden. 'Jij zit er ook niet verkeerd uit,' zei Noah terwijl een glilmach zijn lippen sierde. Noah liep al naar de openstaande deur van de auto toe, toen Chris hem nog snel tegenhield. "Je vergeet iets," zei Chris op een mysterieuze toon, Noah keek de oudere man vragend aan. Wat was hij vergeten, snel keek hij achteruit naar zijn huis alsof hij daar iets had laten liggen, misschien had hij de deur niet opslot gedaan? Maar dat was ook helemaal niet nodig, want zijn huisgenoten waren gewoon thuis, toen Noah weer terug keek naar Chris lag Chris zijn hand al op zijn eigen kin en nog geen moment daarna ontving hij een zachte kus van Chris. "Da's beter," zei Chris na het korte moment, Noah grinnikte zachtjes. 'Ik denk dat ik vaker wat vergeet,' zei hij waarna hij de auto indook.
    "Hé, kun je even mijn blazer van de achterbank nemen en in de linkerzak kijken?" vroeg Chris toen hij ook in de auto zat, Noah keek even naar de makelaar en haalde zijn schouders op. 'Oké?' zei hij met een vragende ondertoon, terwijl hij al de blazer van de achterbank afplukte opzoek naar de linkerzak. Noah zijn handen raakte twee stukjes papier aan, die hij al direct aan Chris wou overgeven, maar toen las hij wat er op de stukjes papier stond, het waren niet zomaar stukjes papier het waren kaartjes voor NSYNC. Noah zijn mond viel open terwijl hij van Chris naar de kaartjes keek en weer terug. 'Wat...' stampelde hij terwijl hij de datum op de kaartjes las, dit was toch echt vandaag, vanavond, over een uur. 'Huh...' Noah keek Chris nog altijd verbaasd aan. 'Meen je dit?' vroeg hij de makelaar. 'Serieus... O my god,'

    [ bericht aangepast op 23 nov 2020 - 23:48 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    RHETT HARRY HAYES

    ' RED ' || Why am i so nervous? || At the coffee shop


    Met een zucht blies ik de rook van mijn al tweede opgerookte peuk uit, normaliter was ik geen extreme roker, maar met de stress die door me heen gierde had ik de nicotine goed nodig. Ik had nooit gedacht dat ik ooit nog met Alfie zou spreken, laat staan alles uitpraten. Knauwend op mijn lip gooide ik mijn peuk op de grond waarna ik deze uittrapte. Ik had met mijn ex afgesproken in een onbekend koffiehuisje, waar we even in alle rust konden praten over het moment waarop mijn hart in duizenden stukjes brak. Er was nog altijd die angst van afwijzing welke zich in mijn ribbenkast had genesteld, ademhalen maakte dit dus moeilijk. Na nog drie seconden voor de deur te ijsberen liep ik het koffiehuisje binnen en bestelde een zwarte kop koffie waarna ik me aan een tafeltje zette. Mijn gedachtengang draaiden overuren. Hoe moest ik me tegen hem gedragen nu? Onze laatste conversatie was nu ook niet mijn mooiste moment geweest, mid-paniekaanval , roepend, huilend... Om dan te horen dat de jongeman niet de oorzaak was van onze breakup? Het was erg confronterend.
    Ik plofte me op de stoel neer, met zicht op de deur van het koffiezaakje tot Alfie zou toekomen. H-Hoe moest ik hem nu aanspreken? Ik bedoel, tot voor kort zag ik de jongen als een .. een hartenbreker? Moes tik hem gewoon begroeten met Alfie? Of een simpele hoi? Dat was ook maar vaag niet? Mijn vinger tikte nerveus op de rand van mijn koffiemok terwijl ik wachtte op de jongeman.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    SASHA ROSA D'AMELIO

    ' Cloudy ' At the Karaoke Machine


    Ik had het zo naar mijn zin gehad vorige week in the Jungle dat ik vandaag toch ook echt moest komen voor Karaoke avond. Via Sam had ik vernomen dat het weer in een leuk thema was, dus had ik me ook iets gekleed naar het thema, Hell. Met een zwarte leren jack en een rood iets te kort kleedje was ik zeker klaar voor om luidkeels mee te zingen en likeurtjes te drinken. Met mijn zwarte boots kwam ik binnen naar de rood verlichte gay bar waar ik de zware rock muziek al hoorde dreunen, hoe geinig dit. Mijn lichaam bewoog als automatisch al mee met de zware beats terwijl ik me een weg baande naar de bar. Als ik me niet vergiste had Elle ook gezegd hierheen te komen vanavond. Ik had het erg gezellig gehad met haar al wist ik niet meer hoe in godsnaam ik thuis was geraakt. Maar dat maakte niet veel uit, vanavond ging ik iets minder drinken en me evenveel vermaken als toen. Ik baande me een weg naar de bar waar ik voor ezelf een flamings dragons blood bestelde en na een fijne conversatie een paar kartonnen duivelhorentjes wist te scoren die ze normaal als versielsels in hun cocktails staken. Grinnikend bond ik mijn bruine krullen dan ook in twee messy bunns waar ik elk een prikkertje in wist te pinnen zodat mijn duivels kantje compleet was. "Leuk niet?' vroeg ik grappend waarna ik modeleerde. Na twee vogue poses viel mijn blik op een leuke dame aan de overkant waardoor ik het niet kon laten om naar haar de grijnzen en een knipoogje te sturen, vooraleer ik een slok nam van mijn drankje, van mijn stoel afwipte en richting de dame te paraderen. "Hey jij! Zin om een liedje te zingen met mij? Ik mis nog een duet partner." sprak ik op mijn charmantst.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Meerdere boten lagen onafgebroken als een aaneenschakeling in het kanaal. Met focus staarde Maxwell naar het rijtje schepen, en bekeek elk van hen in een poging erachter te komen welke eigendom van Percival was. Zijn hoofd kantelde zich lichtelijk voordat zijn gouden blik de zijne weer opzocht.
          “We zijn er. Ik zal je helpen, wacht hier”, vermeldde hij, terwijl de man al de auto uitstapte om met enkele grote stappen aan Percy's kant te staan. Een schaapachtige glimlach gleed rond zijn mondhoeken eens hij de autodeur opende. Vooraleer de charismatische piraat echter uit kon stappen, bukte de dokter neer om hem langzaam uit zijn laarzen te helpen. Bijna alsof hij hem zat te plagen. Terug op ooghoogte, gleden zijn handen weer onder de knieën en rug, en tilde hem net zoals eerder vanavond op.
          “I have to do my part as your golden guardian angel, don't I?”, zei hij, in de tijd dat hij naar de aangewezen boot liep, “I couldn't possibly let you walk alone. Who knows, you might get—” Zijn stemgeluid brak abrupt af, en in plaats van dat hij zijn zin af maakte, hielp hij de excentriekeling het rustieke vaartuig op. Het schommelde lichtjes toen dit gebeurde, terwijl een chocoladebruine lok voor Percy's gezicht waaide.
    Van het ene op het andere ogenblik verstrakte zijn kaken, een glazen, afwezige expressie over zijn ogen heen. Vrij gespannen werd de jongeman op een hogere oppervlakte neergeplaatst, met zijn laarzen ernaast. “Dan, uh, ga ik er maar weer eens vandoor”, mompelde hij, tegen het onverstaanbare aan. Zijn lippen nog altijd lichtelijk van elkaar gescheiden, trachtte hij een diepe teug adem te nemen, iets wat hakkelig overkwam.
          Echter, ondanks zijn eerdere woorden bleef hij stokstijf stilstaan, in de verte kijkend — geconcentreerd op het zachte briesje wat tegen zijn gloeiende huid aansloeg. Waterblauwe poelen schoten de kanten op waar de lichtgetinte Adonis niet stond, naar enkele masten naast de vaartuig in kwestie starende. Zijn ademhaling was hees en onregelmatig, en hij hoopte ten zeerste dat zijn gesprekspartner het niet zou opmerken. Als een tevergeefse poging zijn wens te maskeren, sloeg hij zijn armen voor zich over elkaar heen.
          “Ja, ik ga naar mijn kusse— eh, mijn appartement”, corrigeerde hij snel, zijn blik van Percy's volle lippen afgehaald, “ik bedoel mijn appartement.” Maar het kwaad was al geschoten; zijn hoofd was zo rood als een biet geworden, en zijn hart ging in het wilde weg tekeer. Rusteloos begon hij aan zijn vingernagels te frunniken, om de suggererende expressie op zijn gezicht te verdoezelen.
          “Okay”, glimlachte hij uiteindelijk, toegeeflijk, “ik heb mezelf genoeg voor gek gezet vanavond.” De Golden Boy toverde een pen tevoorschijn, viste het visitekaartje met een geheimzinnige trek rond zijn lippen uit de jaszak van Percival en krabbelde vervolgens iets erop. “Bel me eens”, vertelde hij hem, zonder ook maar een hint van verleiding in zijn stem. Sterker nog, zijn intentie had een warme, diepe toon die eveneens te zien was aan de fonkeling in zijn ogen. Na een brok in zijn keel doorgeslikt te hebben, wierp hij een laatste blik op de boeiende vreemdeling en liep de nacht in.

    SKIP.
          Gekleed in een marineblauwe blouse en zandkleurige broek keerde de dokter terug naar de plaats van het misdrijf. Na de afgelopen date met Percival had hij hem niet meer gezien ofwel gesproken, en hij begon zich af te vragen of hij iets verkeerd gedaan had. Toegegeven: het afspraakje was inderdaad niet van het leien dakje gegaan, alles behalve zelfs. Desalniettemin bewoog zijn lichaam als vanzelf naar de plek waar hij hem hoogstwaarschijnlijk wel kon vinden.
    Na een aantal keer echter heen en weer gelopen te hebben, hopend om een glimp van de charismatische piraat op te vangen, hield hij maar een jongeman aan die net uit de tent kwam lopen.
          “Ken je mogelijk Percival?”
          “Wie?” De jongeman keek hem vragend aan, waarbij hij zijn wenkbrauw ophaalde.
          “Percy”, beantwoordde Maxwell hem vrij ongeduldig, om zich heen kijkend alsof hij op elk ogenblik betrapt kon worden door desbetreffende persoon. “is hij hier?”
    Nu scheen het dubbeltje te vallen, aangezien de expressie van de gast omgetoverd werd in iets dubbelzinnigs wat de blonde figuur absoluut niet aanstond.
          “Oh, Mr. Candy Store? Ja, ik gok dat ik hem aan de bar heb zien zuipen”, Op zoete wijze haalde hij zijn tengere vingers door zijn inktzwarte haren heen, terwijl hij de Golden Boy voor hem van top tot teen bekeek. “Ben jij één van zijn snoepjes? Moet ik hem voor je halen?” Maxwell’s automatische piloot kickte in, waardoor hij hem een biljet in handen drukte, bedankte voor de hulp, en vervolgens haastig het hazenpad nam.
    Al snel begaf hij zich naar de koffietent aan de overkant van de nachtclub om wellicht een glimp van Percival op te kunnen vangen. Mind you, Maxwell was hem absoluut niet aan de gaten aan het houden; hij wist enkel niet hoe met deze nieuwe ontwikkeling om te gaan. Eenmaal binnen merkte hij dat zijn lip uit nervositeit kapot was gebeten, daar de ijzersmaak van bloed proefde. Vijf minuten nadat hij plaats had genomen, stond hij op en stootte bijna de barista omver die zijn koffie kwam brengen. Zichzelf verontschuldigend nam hij de mok van haar over, om vervolgens een ander plekje bij het raam te zoeken. Zijn ogen bleven echter jachtig heen en weer gaan, en het getik van zijn vingers op het tafelblad leidde hem genoeg af om er een punt achter te zetten.
    Met zijn handen letterlijk in het haar liet hij een diepe, gefrustreerde zucht klinken. Dit was een stom idee geweest. . . Maxwell begreep überhaupt niet waarom hij nu zo aangedaan leek door iemand die hij amper kende, het was niet alsof hij verliefd was op hem.
          “Alsjeblieft, dame”, glimlachte hij charmant, al schenen de lichtjes niet door tot zijn ogen, “ik heb er niets van gedronken, er is wat tussengekomen. Drink jij het maar. Fijne dienst verder.” De man schoof de mok koffie naar de barista toe, knipoogde vriendelijk, en maakte daarna rechtsomkeert om de tent te verlaten. Per slot van rekening had hij zich al vaak genoeg voor schut gezet, en als Percival hem nu tegen zou komen, was het al helemaal over en uit. Het zou beter zijn als ze elk hun eigen wegen gingen.



    MAXWELL
    ASHETON





    [ bericht aangepast op 17 nov 2020 - 21:37 ]


    [ heaven knows ]

    C H A R L I E      C H R I S T O P H E R      S I M M O N S

    22            Applied Sciences study            With Jamie     


    Juist toen ik dacht dat het redelijk ging, ontkrachtte Jamie deze gedachte vrijwel meteen weer. De fonkeling die weer enigszins in mijn ogen opgelicht was werd langzaamaan weer gedoofd met ieder woord dat Jamie sprak. Mijn wat opgelaten houding veranderde weer naar de houding die ik aan het begin van de avond had gehad en ik kromp opnieuw weer ineen.
    Een vlaag van angst en verdriet overviel me en zorgde ervoor dat mijn maag een beweging maakte wat verdacht veel op een salto leek. Het was niet het soort misselijkheid waardoor je meteen over je nek ging maar het sluipende, gemene soort wat je door heel je lichaam voelt. Een misselijkheid afkomstig door schuld.
    Jamie had namelijk gelijk, het was ook allemaal mijn schuld. Nu was ik er altijd goed in mezelf overal de schuld van te geven, maar ditmaal was het terecht. Mijn ademhaling versnelde en mijn hoofd begon te bonzen, nadenkend over hoe ik dit nog tegen kon gaan. Ik wilde niet dat het escaleerde, zeker niet nadat ik had gezien dat niet alle hoop vergaan was voor ons. Er was in zekere zin zelfs nu nog een vonk geweest die oversprong. Het mocht dan misschien wel een zwakke geweest zijn, eentje die amper levensvatbaar was, maar het was er een geweest. Een vonk was een vonk. En ik was vastberaden alles op alles te zetten om te kijken of het geen wat ooit was geweest te redden was.
    “We zijn elkaar ontgroeid. Je hebt me niet gebeld. Je hebt me geen bericht gestuurd met een uitleg, niets. En nu wat? Nu verwacht je dat ik mee kom?” Ik moest hard mijn best doen hem niet meteen in de reden te vallen met allerlei tegen argumenten. De een vele malen beter dan de ander, maar ik was dan ook wanhopig. Ik kon het me niet permitteren dat hij nu weer door mijn vingers zou glippen. Niet nu hij zo dichtbij was. Toch wist ik mezelf te beheersen en hem zijn zegje af te laten maken. Het waren nou eenmaal klappen die lang verwacht waren en vroeg of laat zou ik ze toch moeten incasseren. Of ik het nou leuk vond of niet.
    “Als je niet eerlijk naar mij kan zijn, wees dan op z’n minst eerlijk naar jezelf, Charlie: dat wat we eens hadden, is lang geleden al vergaan.” Ik wist welke kant hij op ging met zijn woorden maar dat maakte het allemaal niet minder pijnlijk. Ik wist niet hoe het voelde om een mes recht door je hart gestoken te krijgen maar ik denk dat het aardig in de buurt kwam van het geen wat ik na die laatste woorden voelde. Mijn ogen waren met tranen gevuld en ik moest er hard tegen vechten ze niet door te laten.
    “Heb je me überhaupt gemist? Want de enige stilzwijgende boodschap die ik heb gekregen, is dat je de vriendschap niet genoeg vond. Dat je mij niet genoeg vond. Is dat zo, denk je zo min over me?” Mijn hoofd begon enkel erger te bonzen, alsof er van binnenuit iemand met een hamer tegen mijn schedel aan het rammen was. Het enige wat ik wilde was dat hij stopte met deze uitspraken, dat hij stopte me met de waarheid te confronteren. Maar ik liet hem doorgaan, het waren dingen die gezegd moesten worden. Ik besefte ook dat als dat niet zou gebeuren we nooit meer iets wat ook maar leek op een gezonde relatie zouden krijgen.
    "Je hebt spijt? Laat het maar zien. Ik vertrouw daden, niet verontschuldigingen. Als dat je niet lukt, kan je opdonderen. Sleep on that.”
    Met een enorme brok in mijn keel keek ik toe hoe hij na zijn tirade nog net niet weg stampte. Wanneer ik net achter hem aan wilde gaan kwam hij weer terug om zijn weg de andere kant op te vervolgen. Ik pakte zijn pols beet en zorgde ervoor dat hij stopte.
    'Jamie, je hebt gelijk, ik weet dat ik fout zat en ja ik heb er ontzettend veel spijt van. Ik weet ook dat het niet zomaar weer als vanouds wordt en ik ben bereid er alles aan te doen om het beter te maken. Laat me het op zijn minst uitleggen.' zei ik terwijl ik hem aan keek. Echter sprak de blik in zijn ogen duizend boekdelen en besefte dat het op deze manier niet zou gaan werken.
    Ik zuchtte diep en raapte al mijn moed bij elkaar voor mijn volgende woorden. Of het slim was wat ik nu ging doen wist ik niet maar ik was ten einde raad. Ik mocht Jamie niet nog eens verliezen.
    Ik merkte aan de weerstand die zijn lichaam gaf dat ik niet lang zijn aandacht meer zou houden dus kwam er iets uit waarvan ik dacht dat ik nooit het lef had het hem te vertellen. 'Jamie wacht, ik lieg niet er zit een reden achter dit alles.' ik kwam er nog niet helemaal uit. 'Ik... Ik heb je al die tijd leuk gevonden.' verliet mijn mond samen met een gevoel van pure opluchting.
    Natuurlijk kan "ik vind je leuk" zoveel betekenen dus begon ik met het toelichten van mijn woorden.
    'En niet alleen op vriendschappelijk gebied...' voegde ik er zacht aan toe terwijl waarna ik mijn blik weer op de grond richtte.
    'Het is natuurlijk nog steeds geen excuus, maar ik wil je alleen inzicht geven in wat er destijds speelde, waarom ik deed wat ik toen deed. Ik was ervan overtuigd dat je me meteen de deur zou wijzen maar toch bleef ik dat beetje hoop houden. We hadden duidelijk een connectie en om mezelf niet voor altijd met de vraag te laten zitten besloot ik op je af te stappen... alleen kreeg jij toen net een vriendin. Natuurlijk gunde ik je dat geluk, als geen ander maar het zorgde ervoor dat ik het er niet meer met je over kon hebben. Maar mijn gevoelens voor jou waren op dat moment zo erg dat ik zeker meerdere malen op een dag aan je dacht en je miste wanneer je niet bij me was. Ik was bang je te verliezen dus besloot ik mijn mond te houden... iets waardoor ik dat geen waar ik zo bang voor was juist bereikte...' sprak ik voorzichtig. Natuurlijk kon het beter verwoord worden maar door alle gemixte gevoelens die door mijn lijf gierde vond ik het al knap dat ik er überhaupt iets uit kreeg. 'Nogmaals Jamie, het maakt niets goed maar dit waarom. Natuurlijk heb ik meerdere malen op het punt gestaan je op te zoeken of je te bellen maar ieder ging al snel zijn eigen richting en ik wilde je niet tot last zijn. Ik bevond met destijds niet op een goede plek mentaal gezien en ik wilde een vriend voor je zijn, geen last. Het leek zo goed met je te gaan... Ik weet dat het fout was en het is de grootste fout van mijn leven. Als ik het terug kon draaien zou ik het absoluut doen.' bleef ik door ratelen. Ik keek hem hoopvol aan, ergens hopend dat hij me alsnog wilde volgen naar mijn appartement zodat we daar verder zouden konden praten. Ik verwachtte niet dat hij me in mijn armen zou vallen en het meteen volkomen zou begrijpen, dat was allemaal niet reëel. Maar ik hoopte dat hij me nog een kans zou geven. Jamie was altijd één van de beste dingen in mijn leven geweest, al niet het beste. Ik hoopte maar dat ik hem niet voor altijd kwijt was. 'Ik vraag niet van je of je me meteen wilt vergeven, Jamie. Ik vraag alleen een tweede kans maar ik begrijp het ook als je dat niet ziet zitten.' sprak ik moeizaam met trillende beentjes. Het leek wel of al de zenuwen er nu plots allemaal uitkwamen.


    How far is far

    CHRISTOPHER JAMES PALMER


    28 • Gay • Realtor • Noah • Car


    "Oké?" Chris deed zijn best zowel de weg als de jongeman naast zich in de gaten te houden, wat nog best een moeilijke opgave bleek.
    Gedurende enkele momenten was het muisstil in de auto, terwijl Noah zijn blik over de kaartjes liet glijden. De makelaar wist niet of hij dit als iets positiefs moest beschouwen, of Noah een veel elegantere date had verwacht. Zijn handen sloten zich iets steviger om zijn stuur, in anticipatie. Toch trachtte hij kalm te blijven, en de krullenbol tijd te gunnen te reageren.
    "Wat... Huh... Meen je dit? Serieus... O my god." Danig goed kende Chris de jongen nog niet, maar hij meende wel al in de gaten te hebben dat sprakeloosheid doorgaans een goed teken was bij Noah. Hij grinnikte kort, bijna ongemerkt zelfs, en besloot met een nieuw plagerij op de proppen te komen. De volgende seconde slaakte hij een diepe zucht en zette een frons op zijn gelaat.
    "Je vindt het niks he? Vluchtig blikte hij naar het opgelichte klokje op zijn dashboard, om te kijken hoe ver hij dit kon drijven. Ze hadden nog wel even. "Fuck... Wel, niks aan te doen." Het blondje zocht een plekje waar hij de auto kon keren en sprak, "Dan halen we wel wat te eten. Chinees of McDo, waar heb je zin in?"
    In werkelijkheid zou hij zijn date nooit afhaal voorschotelen, maar in werkelijkheid was hij dan toch ook echt wel van plan om naar dat concert toe te gaan. Hij zelf gaf er niet bepaald om, maar zoals hij Noah de vorige keer in Jungle had horen spreken, was hij wel degelijk fan van de groep - al was het maar om de bandleden.
    "Hoef ik ons ook niet backstage proberen krijgen," plaagde hij genadeloos verder terwijl hij de auto inmiddels in de tegenovergestelde richting gezet had.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2020 - 18:59 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Alfred Maxwell Asheton


    Tot wel vier keer toe was Alfie terug moeten keren voor hij bij de koffietent waar hij Rhett zou ontmoeten was geraakt; zo nerveus voelde hij zich. De eerste keer was hij zijn autosleutels vergeten. De tweede maal bleek dat hij de afstandsbediening van de garage dan weer op tafel had laten liggen toen hij zijn sleutels gehaald had. Bij de derde poging was hij tot buiten het landgoed geraakt, enkel en alleen om tot de conclusie te komen dat hij zijn portefeuille niet bij zich had en de vierde keer hadden de zenuwen hem danig overmeesterd dat hij nog een keer wederom moest keren omdat hij naar de w.c. toe moest.
    Maar, uiteindelijk was hij er geraakt. Hij spotte zijn ex aan een tafeltje en stak onwennig zijn hand op; als begroeting en ten teken hem gezien te hebben. Voor hij zich echter bij de jongen voegde bestelde hij bij de vriendelijke barista een decaf -hij voelde zich momenteel reeds genoeg als een stuiterbal, daar hoefde hij de effecten van cafeïne niet bovenop te hebben- cappuccino met melkschuim en maakte zo subtiel mogelijk een laatste poging zijn kleren in de plooi te krijgen terwijl hij wachtte op zijn drankje.
    Ondertussen kwam het hem dagen dat hij hier helemaal niet mee in de weer hoorde te zijn; dit was namelijk géén date, en als hij eerlijk was dan wenste hij ook niet dat het dat wel zo was. Niet echt. De pijn van hun breuk was zo intens en verkreupelend geweest dat de angst zoiets nog een keer te moeten doorstaan te groot was om het daadwerkelijk nog een poging te geven. En niet alleen met Rhett. Er was een reden dat hij na al die tijd nog geen relatie aandurfde, of zelfs maar een serieuze date had overwogen. En die zou hij na ruwweg vier jaar onder ogen moeten komen.
    "Meneer?"
    Verbaasd keek de Asheton-telg op, naar de blondine achter de kassa en zag vervolgens de stomende kop koffie staan. Hij knipperde een keer en besefte dat hij de jongedame natuurlijk nog geld verschuldigd was. Met gloeiende wangen bood hij zijn excuses aan en legde een briefje op de toonbank dat zijn rekening ruim zou voldoen, met de mededeling dat het wel goed was zo. Hij was zo diep in gedachten verzonken geweest dat hij haar simpelweg niet gehoord had, wie weet hoeveel keer had ze hem al aangesproken? Hij kon wel door de grond zakken.
    Met zijn peperdure cappuccino spoedde hij zich naar enige andere roodharige in de tent toe. Hij plaatste het kopje op tafel en ontdeed zichzelf van zijn jas, hopend de blosjes op zijn wangen aan de warmte te kunnen wijten en niet aan zijn eigen klunzige dromerigheid.
    "Het spijt me dat ik laat ben, ik moest-" een blik op zijn horloge deed hem echter beseffen dat hij alsnog een tiental minuten voor de afgesproken tijd met Rhett aan tafel zat. "Ik ben niet laat?" bracht hij verward uit. Ergens hoorde dit helemaal geen verrassing te zijn; hij had een hekel aan laatkomers en deed er dan zelf ook alles aan om ruim op tijd zijn afspraken te halen. "Hoe lang ben jij hier al?" vroeg hij met dezelfde toon van confusie aan de jongeman voor zich. Nu pas viel het hem op hoe moe deze er uit zag, en ondanks zijn eigen angst alle pijn weer op te rakelen voelde hij voor hem. Een bepaald schuldgevoel stak spontaan de kop op en hoewel Alfred rationeel besefte dat iemand anders veel meer blaam trof wist het hem amper te sussen.
    Uit frustratie en om toch maar iets om handen te hebben focuste hij zichzelf op het voorverpakte koekje dat hij bij zijn koffie gekregen had. Het was altijd al iets geweest dat hem een beetje vreugde wist te brengen, het idee dat hij bij zijn koffie een cadeautje kreeg. 'Bedankt voor je aankoop, weet je wat; we geven je er een leuke verrassing bij.' Zodra hij de donkere folie echter open scheurde verdween zijn mini-euforie.
    "Bah. Nilla Wafer." Misnoegd trok de jongeling zijn neus op en schoof het onding naar zijn gesprekspartner toe, wetend dat die het wel wist te smaken -al kon hij niet bedenken waarom- alvorens diens koekje als ruilmiddel te stelen. Hij had de gesloten verpakking halverwege naar zichzelf toe geschoven toen hij besefte waar hij precies mee bezig was, en hoe makkelijk het hem was afgegaan.
    Vroeger gebeurde het zowat iedere keer wanneer de Asheton-jongen een koekje voor zijn neus kreeg dat hem niet in de smaak viel; hij schoof het door naar zijn toenmalige vriendje en ging aan de haal met het lekkers dat op diens schoteltje was gelegd. Meestal leek het ook precies goed uit te komen, of Rhett maakte er althans nooit een punt van en at smakelijk op wat Alfred niet hoefde. Dat een oude vos zijn streken niet verloor werd nog maar eens bewezen.
    "Ik - God, Rhett, sorry? Ik dacht er niet bij na." Hij beet op zijn onderlip, onzeker hoe hij het gesprek precies verder moest zetten. "Vind je Nilla Wafers nog steeds lekker? Anders eet ik hem zelf wel op. Oh -" Alfie reikte hem de gesloten verpakking die hij proberen te pikken had weer aan. "Hier, je koekje. Ik- het - sorry..." Hij plaatste het nog steeds verpakte lekkernij terug aan Rhett's kant van de tafel en verborg zijn gezicht in zijn handen terwijl hij zichzelf inwendig uitschold op de meest creatieve manieren die tot nu toe in hem opgekomen waren.



    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Jonathan "Junior" Mori


    18 (says he's 21) • Gay • Alec & Jamal • Jungle Dance Floor



    Als Sam dacht dat hij Jonathan mee kon nemen op een date die fantastischer was dan hij zich ooit had durven voorstellen, om het dan vervolgens druk te krijgen en helemaal niks meer van zich te laten horen; dan zat hij flink verkeerd. Hij had de Columbiaan op voorhand gewaarschuwd dat hij daten serieus nam, en verwachtingen stelde. Nu was hij niet het type dat iemand's volledige aandacht opeiste, maar één enkel teken van leven op drie dagen tijd was naar zijn mening niet teveel gevraagd.
    Het was om precies die reden dat de student zichzelf beloofd had gedurende de rest van de avond zijn aandacht te schenken aan de eerste leuke jongen die hij in Jungle zag. Hij had zich aan zijn woord gehouden, maar dat was makkelijker gezegd dan gedaan gebleken. Hoewel hij Jamal al enkele keren tegen het lijf was gelopen, en ze af en toe samen een ontbijtje pikten na een lange Jungle-nacht was de man doorgaan van weinig zegs. Voor zover Junior zich kon herinneren had hij hem zelfs nog nooit op de dansvloer, maar steeds op zijn stekje aan de bar, getroffen. Daar moest hij maar eens verandering in brengen.
    Zonder pardon greep hij de acteur bij zijn pols en trok hem van zijn barkruk af.
    "Kom op, genoeg gemopperd. Jij gaat mee dansen," sprak hij resoluut terwijl hij hen een weg tussen de zweterige menigte baande. Toen hij een plekje gevonden had draaide hij zich naar de man toe en liet een arm om diens middel glijden. "Turn that frown upside down, cowboy," plaagde hij, al was het een voorzichtige poging. Hij wilde Jamal namelijk vrolijker maken, niet nog meer in zijn schulp doen kruipen.
    "Ik weet wat!" bracht hij enthousiast uit toen een idee zich aandiende. "Iets waar iedereen blij van wordt. Blijf hier, niet weg gaan. Ik méén het JC, blijf." ratelde hij aan één stuk door terwijl hij zijn blik reeds verwoed door de ruime zaal liet glijden. Hij keerde zijn rug even naar zijn danspartner en zette zijn zoektocht verder. Slechts twee meter verderop vond hij wat hij zocht. Goedkeurend liet hij zijn blik over het lichaam van het lange, gespierde blondje glijden. Met enkele passen sloot hij de afstand en tikte de jongeman op zijn schouder.
    "Hi there," groette hij vrolijk. "Junior, aangenaam." Zonder er meer woorden aan te hangen nam hij de oogverblindende vreemdeling bij de hand en trok hem achter zich aan, terug richting Jamal. "JC, Hot Stuff, Hot Stuff, JC," stelde hij het tweetal aan elkaar voor. "Hij komt met ons dansen." Jonathan's woorden lieten weinig ruimte voor tegenspraak.
    Want wie werd nou niet vrolijk van een dansje met zo'n prachtexemplaar van een mens?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.