• BEWARE! It's a jungle out there!


    Ohio, 2000.
    Welcome to Jungle, fags and hags!
    We keren even terug in de tijd, waar alles simpeler was - of dat toch zo leek te zijn; toen Destiny's Child, P!nk en 'N Sync de plak zwaaiden in de hitparade en de eerste X-Men film in de bios draaide. Het fantastische jaar waarin men ons de enige echte Nokia 3310 schonk; het modernste staaltje der technologie!
    Wat een tijd om jong te zijn!

    In dit RPG volgen we de gay-scene van Cincinnati voornamelijk in hun natuurlijke habitat; de lokale gay-nachtclub "Jungle".
    Het is een veilige haven voor iedereen die niet aan "de norm" voldoet, een plek om vrienden te ontmoeten en plezier na te jagen of gewoon even alles los te laten.




    Rollen

    🌈 Samuel Elijah D'Amelio • 21 • M • 1• Mandalorian
    🌈 Noah Flynn Green • 21 • M • 2 • Venustic
    🌈 Jonathan Mori • 21 (18 really) • M • 1• Ulfa
    🌈 Christopher "Chris" James Palmer • 28 • M • 1 • Ulfa
    🌈 Gemma "Gem" Marlyn Cooper • 22 • V • 2 • Venustic
    🌈 Rhett Harry Hayes • 25 • M • 3 • GoldenTrout
    🌈 Jamal Casimir Douglas • 24 • M • 4 • Mandalorian
    🌈 Maxwell Asheton • 27 • M • 4 • RainbowTrout
    🌈 Percival II Antoine Bonnet • 23 • M • 4 • GoldenTrout
    🌈 Charlie Christopher Simmons • 22 • M • 4 • Kurdt
    🌈 Aleksander "Alec" Dąbrowski • 24 • M • 4 • Venustic
    🌈 Michael "Mike" Jeffrey Munroe • 27 • M • 4 • Kurdt
    🌈 Faith Maybelle Elliemay Haywood • 23 • V • 5 • Sommarmorgon
    🌈 Jamie Dawson • 23 • M • 5 • GoldenTrout
    🌈 Elle Holly Simmons • 24 • V • 6 • Necessity
    🌈 Miguel Gabriel Rivera • 25 • M • 6 • Kurdt

    START:
    Het is een zwoele vrijdagavond, zowel binnen Jungle als daarbuiten, rond een uur of elf.
    Om middernacht gaat een inzamelactie van start om geld bijeen te sprokkelen zodat het community center twee slaapplaatsen bij kan bouwen om jongeren binnen de gemeenschap die het thuis moeilijk hebben een, tijdelijk, veilig onderkomen te bieden.
    Je kunt onder andere rainbow jelly-shots kopen, meebieden voor een date met de meest aantrekkelijke Jungle-gangers en er zijn kermisspelletjes in thema (denk aan ring toss maar dan penis toss,) waarvan de opbrengst naar het center gaat.

    Wie zich last minute nog kandidaat wil stellen als date kan terecht bij Chris.


    SKIP:
    Het is vrijdagavond 14 juli, omstreeks zeven uur. De zomerwarmte van die dag zindert nog aangenaam na en
    Sommige Jungle gangers zijn op de date die ze vorige week gescoord hadden, anderen kunnen in de club genieten van happy hour en de maandelijkse karaoke-avond. Deze keer is het thema hiervan; HELL. De Verrukkelijke Go-Go dancers zijn aangekleed -als je het zo kunt noemen- als duiveltjes, en de promo-cocktail van de avond is een Flaming Dragons Blood. Alle liedjes die gezongen worden moeten dus op één of andere manier aan het woord "hell" gelinkt kunnen worden.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2020 - 21:00 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Alfred Maxwell Asheton


    Tot Alfie's immense verbazing maakte Jamie geenszins aanstalten zijn voorbeeld te volgen. Prompt stopte hij dan ook zijn karikatuur van een ballet-vertoning.
    “Luister, ik—” De Asheton-telg had graag willen horen wat er zou volgen, alleen kwam het niet. Alles gebeurde zo snel dat hij het leek gemist te hebben. Voor hij het wist lag Jamie op de grond, en stond hijzelf oog in oog met een woedende Rhett. Hij bevroor ter plekke. Zelfs al had hij geweten wat hij wilde zeggen, of doen - ookal had hij het zich in die vier jaar tijd wel zo'n miljoen keer ingebeeld, nu het zo ver was leek hij zijn plethora aan woordenschat volledig vergeten te zijn. Sprakeloos keek hij toe hoe Jamie zich uit de voeten maakte, niet je reinste beetje in staat achter hem aan te gaan of hem tegen te houden - te controleren of hij niks gebroken had, anders dan zijn trots.
    "Ik haat je zo hard."
    Alfred had veel liever eenzelfde klap in zijn gezicht als Jamie ontvangen. De kille woorden van Rhett, die ongetwijfeld aan hem gericht waren kwamen onverwacht, en ontnamen hem na zijn spraakvermogen nu ook de adem. Hij hapte, als een vis op het droge, en greep naar zijn borstkas - die voelde alsof ze langzaam maar zeker plat gedrukt werd. Ondertussen drongen ook de woorden die Rhett's eeuwige schaduw jegens Jamie gesproken had tot hem door. Alfred richtte zijn blik op de iets oudere man en voelde een tweede steek door zijn borst trekken zodra hij zag hoe deze de hand van zijn ex in de zijne hield.
    "Ik weet dat het vast moeilijk is zonder dat hij zijn pik er in heeft hangen, maar houd je mond en bemoei je je met eigen zaken!" siste hij de donkerharige barman toe, alvorens zich tot de roodharige Casanova te richten.
    "Dus het oké dat jij elke week met een andere vent staat te dansen, om hem vervolgens mee naar huis te nemen, maar als ik voor de grap een goede vriend kus is het een probleem?" Ondanks al zijn verdriet had hij Rhett nooit als een hypocriet gezien. Het was allesbehalve een aangename ontdekking. Alfie wist niet waarom hij de situatie wilde uitleggen, want dat was hij de jongeman voor zich in geen geval verschuldigd; maar het was een drang die sterker was dan zichzelf. Tegelijk had hij er een hekel aan hoe hij zichzelf met elk woord bloot gaf, dat hij het hartzeer dat Rhett hem toen had aangedaan, en nu wekelijks in de verf zette te kennen gaf. Het hek was echter van de dam, en waar de woorden hem eerder ontweken kwamen ze nu in overvloed.
    "Het werd me al lang geleden duidelijk dat je voor mij geen liefde overhad, toen je me zonder enig teken liet vallen als een baksteen." Uren had hij aan de ingang van de bios gewacht, tot Rhett zou opdagen voor hun, maar hij was nooit gekomen. Ook zijn telefoontjes bleven sindsdien onbeantwoord. Alfie wist niet wat er aan de hand was, en dacht uiteindelijk dan maar dat hun laatste discussie over het wel of niet hebben van seks de doodsteek was geweest. "Maar me ha- me haten?" Met moeite kreeg hij woorden over zijn lippen. De Asheton-telg had een futiele poging gemaakt zijn tranen tegen te houden, te verbergen. In een hopeloze poging een laatste restant van zijn trots te bewaren rechtte hij zijn rug en stak zijn kin omhoog.
    "Wel dan. Ik -" Hij deed zijn best adem te blijven halen en keek dan maar de grond, Rhett's gepijnigde aanblik te veel om te kunnen verdragen. "Dan valt er niet veel meer te zeggen, enkel dat Jamie je excuses verdient." Met die boodschap draaide Alfred zijn rug naar beide mannen, en baande zich een weg naar buiten. Hij had vaak gedroomd over een weerzien met degene die hij ooit als de ware had aanzien. Het had er in zijn gedachten alleen nooit zo lelijk uit gezien.


    [ bericht aangepast op 15 aug 2020 - 22:07 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    CHRISTOPHER JAMES PALMER


    28 • Gay • Realtor • Noah • Jungle Office


    Toen Chris de tanden van Noah in zijn onderlip voelde wist hij dat hij er goed aan had gedaan zijn opwinding in de kiem te smoren, voor deze de bovenhand zou nemen en weer op een afwijzing uit zou draaien.
    "Sorry."
    "Don't be," fluisterde de makelaar net zo snel terug, na de woorden van Noah. Hij had de onverwachte toename in intimiteit meer dan prettig gevonden, hij wilde alleen niet zelf verder proberen gaan dan waar Noah heen wilde. Vandaar dan ook zijn waarschuwing.
    Er viel echter een vreemde stilte, die het blondje niet meteen wist op te vullen. Hij kon niet zo gauw bedenken waar het vandaan kwam, en hoe hij het op moest lossen. Onbewust liet hij zijn ogen over het aantrekkelijke gestalte van de student heen glijden. Waarom kon hij deze jongen maar niet doorgronden? Doorgaans wist hij binnen het eerste half uur welk vlees hij in de kuip had, maar deze jongeman bleek elke keer opnieuw een puzzel die hij niet wist op te lossen.
    "Dus moesten we nog wat aan die lijsten doen of kunnen ze opgehangen worden. Denk dat iedereen staat te springen om te bieden voor de knappe bachelors."
    Chris knikte even, en schudde vervolgens net zo snel zijn hoofd. Dit was niet hoe hij het passionele moment waarmee Noah hem verrast had wilde afsluiten. Hij nam de jongeman bij de hand en trok hem terug naar zich toe.
    "Laat ze springen," deelde hij schouderophalend mee. Hij was niet het type persoon dat iemand naar de pijpen danste. Wat hij al lang geleerd had was dat zijn noden net zo belangrijk waren als die van een ander, indien niet belangrijker. Vriendschappen bloeiden en vergingen, maar uiteindelijk was hijzelf de enige waarmee hij zijn hele leven verder zou moeten. Beter om zichzelf tevreden te houden, dan. De enigen voor wie hij dat principe opzij zette was Rhett, en Noah; zo bleek.
    "Maar als je nog steeds wilt gaan dansen met me, dan ben ik er zeker voor die lijsten zo snel mogelijk in orde te krijgen." Hij knipoogde even, en liet de hand van de krullenbol los, om hem vervolgens een aansporend klapje op de kont te geven.
    Christopher bukte zich vervolgens, om de spullen die hij van het bureau geveegd had weer netjes op hun plek te leggen en nam vervolgens plaats achter de computer, waar hij werk maakte van de lijsten die nog afgedrukt moesten worden. Terwijl hij daarmee bezig was daalde een besef op hem neer; eentje dat hij niet voor zichzelf kon houden.
    "Misschien had ik je naar mijn kantoor moeten proberen krijgen, in plaats naar mijn loft," grinnikte hij Noah toe. "Wat denk je? Ik heb een fantastisch moderne perforator..." Het blondje trachtte zo serieus mogelijk te blijven terwijl hij Noah recht in de ogen keek, alsof het de kantoorbenodigdheden waren die voor de opwinding zorgden.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ELLE HOLLY SIMMONS


    We survive this life by loving deeply.


    Waar Elle zich hardop afgevraagd had wat ze ooit zonder Sasha zou moeten, wist de andere dame het antwoord wel. “Drinken en dansen moet je! Maar – dat kan ook met mij, hier en nu.”
    Drinken en dansen… Ja, dat was waarvoor Elle hier nu gekomen was. Dansen, drinken, plezier, en mogelijk wat onschuldig geflirt met iemand aan de bar of tijdens het dansen. Daarvoor had ze na alle overuren de deur dicht getrokken, en Sasha begreep al te goed wat Elle zocht.
    “Laat me je dan zo op een drankje trakteren,” zei ze. “Drinken en dansen is niet compleet zonder drinken.”
    Sasha schudde met haar haren, en de knipperende lichten gaven haar haren wisselende kleuren. Groen, rood, geel. Pas toen Sasha begon te praten, had Elle door hoe ze naar het hypnotiserende gewissel aan het staren was. “Thanks! Het vergde wat geduld en haarproduct maar ik heb het plat weten te krijgen.”
    Elle tilde een van haar handen van Sasha’s heupen, en streek een plukje haar uit Sasha’s gezicht. “Ja, het is je zeker goed gelukt,” zei ze. “Niet dat het anders niet leuk zit hoor!” voegde ze er snel aan toe. Ze lachte weer.
    Tot Elle’s verwachting en teleurstelling was Sasha hier minder vaak als zij. “Mijn broertje Sammie is hier wel een regular, maar ik kom enkel als hij me meesleurt of er events als deze gaande zijn. Ik ben eerder zo'n oude zeur die na een avondje stappen vaak gesloopt is, wat niet handig is voor mijn job.”
    “Ik zal hem erop aanspreken dat hij je vaker moet meesleuren dan,” zei ze met een knipoog. “En ja, ik ben hier helemaal eenzaam en alleen gekomen.” Elle maakte een overdreven pruillip naar Sasha, voor Sasha haar meesleurde om de Spice Girls aan te vragen.
    Het maakte dat ze veel dichter bij de boxen stonden, en dat ze zo mogelijk nog dichter op elkaar moesten staan om elkaar nog enigszins te verstaan.
    “Dit is meteen de manier om te kijken of we het nog hebben!” Elles ogen volgden Sashas handen die haar topje iets lager trokken, iets waarvan Elle zich net een fractie van een seconde te laat realiseerde wat Sasha aan het doen was. Dat ze haar blik abrupt op Sasha’s gezicht richtte was gewoon beleefdheid uiteraard.
    “Nou, bring it on!” Ze verstond zichzelf al amper, laat staan dat Sasha haar kon horen vermoedde Elle. Zelfs met die paar centimeter tussen Elles lippen en Sasha’s oor, moest ze schreeuwen. “For old times’ sake!”


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Jonathan "Junior" Mori


    18 (says he's 21) • Gay • Sam • Bar



    Voor Junior goed en wel door had wat er aan de hand was had had Sam weer twee shots weten te versieren van een volslagen vreemde. Een beetje bedenkelijk keek de scholier naar het blauwe goedje. Zocht hij er teveel achter, of ging dat een beetje te makkelijk? Twijfelend knabbelde hij even op zijn onderlip, waarna hij dan toch het voorbeeld van de Colombiaan volgde en het spul naar binnen werkte.
    Terwijl hij dit keer zelf zat te smakken met zijn lippen was het nu aan Sam om te grimassen.
    ''Dat is... Heel zoet. Ai, hoe ga ik aan mijn tandarts uitleggen dat het glazuur op mijn tanden spontaan verdwenen is.'' De jongeling schudde lachend zijn hoofd en moest spontaan denken aan een liedje van niemand minder dan Bette Midler. Hij twijfelde even of hij er iets van moest zeggen, of Sam het zou kennen, maar ondertussen ging de krullenbol al verder over wanted posters.
    "Zo'n vaart zal het wel niet lopen," grinnikte hij toen de jongeman uitgesproken was. Hij had ondertussen in de gaten zelf niet slecht in de markt te liggen, en ook Sam ging steevast naar huis met degenen die hij op het oog had, maar in zijn ogen was hij zeker niet één van de meest gewilde jongens die over de Jungle vloer kwamen.
    "Ik kan je trouwens wel het nummer van mijn tandarts geven?" besloot hij uiteindelijk toch de referentie waar hij eerder aan gedacht had op tafel te gooien. "Hij heet Doctor Long John en hij vult élk gaatje..." Nadat hij nog een keer met zijn wenkbrauwen gewiebeld had wist de scholier zich niet meer serieus te houden en ging luidop aan het lachen om zijn eigen grapje. Zijn neus krulde omhoog uit plezier en ondeugd, terwijl zijn ogen net dat tikkeltje meer gingen fonkelen. Toen bedacht hij zich dat het voor Sam vast nooit gebeurde: moeten betalen om een gaatje te laten vullen, in plaats van andersom, en ging nog harder lachen. Tranen stroomden inmiddels langs zijn wangen naar beneden, sneller dan hij ze wist weg te vegen. De jongeling sloeg een hand voor de mond, en schonk zijn gezelschap een verontschuldigende blik, ook al kon hij nog steeds niet ophouden met lachen.
    "H-help," piepte hij na een minuutje. "Ik h-heb geen a-adem meer," hikte hij tussen het geschater door.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Noah Flynn Green

    21 jaar | Gay | Student | At the bar | With Chris and co


    .•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰


    .•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰



    Vlug gleden Noah zijn ogen af naar de deur, hij overweeg nog altijd de deur te openen en in de Jungle te verdwijnen. Het zou niets nieuws voor Noah zijn, hij was eigenlijk wel gewend jongens op deze manier af te wijzen. Uiteindelijk wouden ze allemaal hetzelfde en dat was nou net waar Noah naar opzoek was. Na een afwijzing volgde meestal een verdwijning en inmiddels had Noah daar een talent voor ontwikkeld. Het was net alsof hij in een echte Jungle was en net als een kameleon kon opgaan in zijn omgeving. Chris had hem dan wel gezegd dat hij zich nergens voor hoefde te verontschuldigen, maar in Noah zijn hoofd werkten deze woorden niet. Waarschijnlijk baalde Chris er toch wel van dat Noah het moment had gestopt, Chris had hem wellicht de keuze gegeven, maar ze wisten beide welke kant Chris het op had willen gaan. Het was ook niet dat Noah het echt niet wou, op het moment was het het enige waar Noah over na kon denken, maar Noah wist hoe het zou gaan. Hij zou ja zeggen en dan op het laatste moment zou zijn hoofd kortsluiting krijgen en dan zou hij Chris dan alsnog weg moeten duwen. Misschien was dit moment dan toch beter, ook al werd Noah nu al gek van de ongemakkelijke stilte die nu tussen de twee jongens hing. Nogmaals gleden Noah zijn ogen terug naar de deur, hij hoefde maar een paar stappen te zetten en hij was weg.
    Voordat Noah zelf de keuze kon maken gleed Chris zijn hand in de zijne en trok de blonde man hem dichter naar zich toe. "Laat ze springen," zei Chris, Noah zijn mondhoeken gleden omhoog terwijl de vlinders in zijn buik opnieuw wakker werden en bijna zijn lichaam uitvlogen. "Maar als je nog steeds wilt gaan dansen met me, dan ben ik er zeker voor die lijsten zo snel mogelijk in orde te krijgen." Als er letterlijk vlinders in Noah zijn buik hadden gezeten waren ze nu waarschijnlijk uit zijn mond gevlogen nu Noah Chris weer met een grote grijns aankeek. Telkens als hij dacht dat dingen de verkeerde kant op liepen wist Chris het allemaal weer oké te maken en hem speciaal te doen voelen. Noah wist niet waar dit heen leed, maar hij wist wel dat het gevoel wat hij telkens weer van Chris kreeg voor hem compleet nieuw was. 'Ja natuurlijk,' zei Noah enthousiast terwijl hij even opschrok van Chris zijn hand die zijn bil raakte. 'Met jou altijd,' voegde hij er misschien nog iets te zoetsappig aan toe.
    Terwijl Chris zijn spullen op orde probeerde te maken keek Noah even naar zichzelf in de spiegel die in het kleine kantoortje hing. Noah zijn lippen waren een tint roder geworden door het zoenen, maar ook zijn wangen hadden een licht blosje en zijn haren zaten lichtelijk door de war. Hij zag er een beetje rommelig uit, maar omdat het met een goede reden was gebeurd besloot Noah niet de moeite te nemen om hier wat aan te doen.
    "Misschien had ik je naar mijn kantoor moeten proberen krijgen, in plaats naar mijn loft," zei Chris grinnikend, terwijl Noah zich weer terug naar de makelaar draaide. "Wat denk je? Ik heb een fantastisch moderne perforator..." Noah keek Chris even met grote ogen aan terwijl hij zijn woorden even door zich heen liet gaan. Naar Chris zijn kantoor en een moderne perforator, pas enkele seconden later kreeg Noah door waar Chris op doelde. Noah deed weer een paar stappen richting Chris. 'Hmm,' begon Noah terwijl zijn ogen die van Chris vonden. 'Ik denk dat je dan genoeg weet voor onze date,' zei hij uitdagend terwijl hij zijn hoofd iets te dicht bij die van Chris liet komen zonder hem aan te raken. Een kleine grijns verscheen weer op Noah zijn lippen. 'Let's go, er wacht een dansvloer op ons.' zei Noah terwijl hij zich snel weer omdraaide.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    NOG voordat hij de jongen in zijn armen had genomen, sloten zijn vingers met vlugge handelingen de knopen van zijn witte blouse. Zodra Percy op de achterbank geplaatst was, moest Maxwell zich inhouden om zijn lippen niet meer op de zijne te drukken. Zeker niet nu hij zijn ogen had gesloten, afwachtend op meer.
          “Zit in de familie”, beantwoordde hij eens Percival achter zijn beroep was gekomen, om zichzelf af te leiden van de verleiding. “Mijn broer zit in het vak, mijn vader, mijn grootvader. De mannen in onze familielijn kennen niets anders.” Steevast met zijn blik op de inhoud van zijn dokterstas gevestigd, kwam zijn stem er enigszins rigide uit. Wanneer hij de benodigdheden eruit had gehaald, stak hij zijn eigen riedeltje tegen de interessante zeeman af, terwijl zijn bekwame handen hun werk deden.
          “Ik ben niet echt… the settling kinda guy”, gaf hij zachtjes toe, waar de Elite—man op zijn beurt niets liever wilde dan op in te gaan door hem te vertellen dat het heus niet zo hoefde te verlopen. Alleen, hij wilde geen stick-in-the-mud zijn. En waar zijn mond praktisch gezien al openging, sloot hij deze weer bij een simpele gedachte: hijzelf was namelijk precies hetzelfde. Wanneer was zijn laatste, echte relatie geweest? In de kast leven zorgde niet bepaald voor een overvloedig liefdesleven. Zijn huwelijk met zijn ex-vrouw was een façade en de allereerste, als zowel allerlaatste keer, dat hij het bed had gedeeld met een man had hij een bijbeltekst uit Genesis in zijn hoofd opgedreund — omdat het alles behalve een fijne ervaring was geweest. Na die desbetreffende mislukking had hij de jongeman, wie drie jaar ouder dan hem was, nooit ofte nimmer meer gecontacteerd. Zelfs al scheen de ander de strijdbijl nog niet volledig begraven te hebben, daar hij meerdere malen uit het niets was opgedoemd. Maxwell had zich in plaats daarvan op zijn studie en werk gestort, waarbij hij de liefde volkomen had afgezworen. De blonde man schraapte zijn keel en zette zijn acties voort alsof hij zojuist niet aan zijn uitgespeelde liefdesleven had gedacht.
          Eenmaal bij zijn knieën aangekomen, poogde Max het opkomende lachje in te houden toen Percival een licht gevloek liet horen. Desalniettemin kwam er een zacht gegniffel uitrollen, welke hij niet meer had kunnen controleren. Het was echter niet zoals gedacht werd, daar Maxwell hem absoluut niet om zulke dingen uit zou lachen. Er was alleen iets dat ongelooflijk aandoenlijk was geweest aan het feit dat Percy zijn volledige toneelspel uit het raam had gemieterd. Geen masker van zelfverzekerdheid, en de sensuele aantrekkingskracht bleef eveneens weg. Het was alsof hij hem in een totaal nieuw licht zag — en dat wat hij zag, beviel hem. Hij was authentiek, puur zelfs. Het was geen vertoning, en datgene zorgde voor een warm gevoel in zijn maag die niet te ontkennen viel. Wat vreemd aanvoelde, gezien het onrustige gekolk van bezorgdheid eveneens aanwezig was, waardoor hij langzaam maar zeker misselijk raakte en de gedachten zijn hoofd uit trachtte te keilen. Zijn gifgroene ogen waren een mosgroen geworden toen de jongeheer Asheton met zijn ijsblauwe kijkers erin durfde te turen.

    Na het verpakken van zijn knieën slikte hij de opmerking over het ‘uitpakken van het cadeau’ in om hem in plaats daarvan moed in te praten. Zodra er echter een trieste glimlach op het mooie fysiek van de jongen kwam, berispte hij zichzelf op gedachten die zich openbaarde.
          “Ja,” bracht hij uit, zo zacht dat hij zich afvroeg of de ander het wel kon verstaan. Zijn stem vond echter al snel wat kracht terug, waardoor hij hem met grote stelligheid aankeek. “You’re one of a kind, Percival.” Hoewel er een lichte, ongemakkelijke sfeer had gehangen, was het tevens het begin van een openhartige verbinding tussen de twee. Met een nerveus gekuch had hij z’n vingers door zijn haren gehaald, waardoor opnieuw diverse plukken willekeurige kanten omhoog staken. Bemoedigend maakte de jongeman wat meer zitplek vrij, om uitnodigend op de achterbank te kloppen.
    Een onzekere glans gleed over zijn blauwe kijkers heen, niet wetende of het wel een verstandig plan was met iemand op eenzelfde bank te duiken na in zo’n hachelijke situatie te hebben gezeten. Echter, nadat Percy had verzekerd dat het niet nogmaals zou gebeuren, zette hij zich over de drempel heen.
          “Hoe voel jij je?”, begon hij vervolgens, waar Max een geruststellende glimlach op liet zien. Normaliter gezien had hij zijn gesprekspartner gestopt om er zelf tussen te kunnen komen, maar bij hem had het een ander effect. Toekijkend hoe hij daar zat te stuntelen met zijn woorden, liet hem eindelijk eens geen amateur voelen. Daarbij was de getinte man met de minuut aandoenlijker geworden.
          “Vergeven en vergeten,” bracht hij in, “let’s start with a fresh slate.” En dat antwoordde hij dan wel —maar als er één ding zeker was, was het wel dat hij de kus of de jongen nooit meer zou vergeten. Wat nogmaals bewezen werd toen de desbetreffende zijn ranke vingers door Golden Boy’s haren haalde. Maxwell hield zijn adem scherp in, voelde zijn hart in zijn keel kloppen bij het aangezicht van de excentriekeling. In de felle lichten van de club had hij eenieders blik weten te trekken met zijn flamboyante optreden, maar hier — in het duister van de auto — had hij iets magnetisch. Het was zelfs bijna sensueel te noemen hoe zijn smaragdgroene ogen de kracht hadden hem naakt te doen voelen, hoe zijn handelingen zowel behulpzaam als betoverend waren geweest. Op een dodelijke manier —waar een zwarte panter langzaam maar zeker dichterbij zijn prooi had geslopen.
    Toch kon hij, zelfs nadat Percival klaar was, niet wegkijken. Een bleekrood had zijn wangen gekleurd toen hij tot de ontdekking was gekomen dat het een emotie bij hem had losgemaakt. Het bloed in zijn oren had gesuisd hierdoor, en haastig wendde hij zijn gezicht af. Niet in staat de woorden zo 1-2-3 te herinneren, bleef hij zwijgzaam. Het schaamrood op zijn kaken ebde langzaam maar zeker weg terwijl de tekst zijn hoofd instroomde. Hoewel er meer dan genoeg was dat hij hierop kon vermelden, liet zijn stem het afweten, waardoor hij eruitzag als een vis op het droge die naar adem poogde te happen.

    Uiteindelijk sloot hij zijn mond opnieuw, om afwachtend toe te kijken hoe de man in kwestie zijn hand vastpakte. Percival had niet enkel de kracht gehad zijn adem te ontnemen, maar tevens al zijn woorden —hetgeen waar hij juist op bouwde. Met een kleine zucht friemelde hij dan ook aan de trouwring, waar meer dan genoeg chaotische herinneringen en emoties aan vast zaten. Het duurde even eer hij zijn boeltje bij elkaar wist te rapen, terwijl zijn blik op de ring was geplakt.
          “Dat zou ik fijn vinden”, fluisterde hij na wat een eeuwigheid scheen, “Met wie anders dan de charismatische Piratenkapitein zou ik dit avontuur aangaan? Maar, als we dit gaan doen, dan heb ik één voorwaarde: we voeren het uit op de Asheton manier.” De betekenis daarvan mocht Percival zelf ondervinden. . . Nadat hij de ring had weggestoken, dwaalde zijn hand in een rechte lijn naar de wang van meneer toe, waar hij kort bleef liggen om vervolgens de droge tranen van zijn gezicht te vegen.
          Zacht beet hij op zijn onderlip om Percival met een kleine glimlach gade te slaan. “Gun me 3 dates om te laten zien dat de liefde het waard is. Alleen 3 dates. Daarna hoef je me niet meer te zien, mocht je dat niet willen.” Zijn hand streelde naar Percival’s nek toe, waar die bleef liggen tot hij klaar was met praten. “And for what it’s worth: you’re a good kisser.” Plagerig knipoogde hij. Maxwell boog zich naar het gouden jasje toe, zodat hij deze lichtjes over Percival’s schouders heen kon draperen, daar hij alsnog half naakt was en hij het fris moest hebben in deze staat. Daarbij wilde hij stiekem niet dat anderen hem zo zagen.
          “Ik haal je morgen op om acht uur.” In plaats van dat hij het vroeg, zette hij de afspraak al vast —zijn ogen in die van hem doorgedrongen. “Tenzij je tijd nodig hebt deze ontmoeting te laten zakken, dan haal ik je maandag op.” Een lichtelijke, speelse toon weefde zich door zijn serieuze voorstel, en zijn mondhoek krulde zich haast onwaarneembaar omhoog. “Nou, heb je nog andere plannen deze nacht? Anders breng ik je naar huis.”



    Maxwell

    Asheton




    • • •
    “In order to

    SAVE MYSELF

    I must

    DESTROY FIRST

    the me
    I was told
    to be.”
    • • •


    [ bericht aangepast op 22 aug 2020 - 14:39 ]


    [ heaven knows ]

    M I G U E L      G A B R I E L      R I V E R A

    25            With Alec     


    Het ene moment bevond ik me nog in de meest heerlijke droom en het andere moment bevond ik me weer in mijn bescheiden, wat rommelige appartementje. Klagen mocht ik echter niet, ik was allang blij dat ik de kans had om het ouderlijkhuis te verlaten. Ik mocht van geluk spreken dat mijn ouders me hadden laten gaan.
    De dag dat ik vertelde dat ik een appartementje op het oog had dacht ik dat mijn grootmoeder me nooit meer los ging laten. Het liet een schuldgevoel na maar ik besefte al snel dat ook ik ooit mijn vleugels uit moest gaan slaan en eigen leven op zou moeten bouwen. In eerste instantie werd er natuurlijk gehoopt dat ik het restaurant over zou nemen maar helaas voor mijn familie lag mijn ambitie daar niet.
    Om een heel afscheidsfeest-Rivera stijl te voorkomen was ik van de een op de andere dag verhuisd. Wonder boven wonder leken mijn ouders en zelfs mijn grootouders het er mee eens te zijn. Ik zat nu in een onafgemaakt appartement maar had wel eindelijk een plek waar ik zonder al te veel afleiding aan mijn eigen weg kon gaan timmeren.
    Al mocht ik misschien eerst beginnen met het timmeren aan deze plek.
    Hoewel ik mijn familie stiekem best een beetje miste, was het wel heerlijk om niet constant geschreeuw en gelach om me heen te hebben. Ik hoefde geen nummertje te trekken om mijn beurt om te douchen af te wachten en ik kon zo laat opstaan als ik zelf wilde. Nee, op mezelf wonen was zo slecht nog niet. Al was het wel een hele uitdaging om iedere dag iets voor het eten te verzinnen.
    Ik besloot mijn telefoon er maar eens bij te pakken en tot mijn verbazing was het toch al best laat, als in bijna de volgende dag laat. Dat krijg je ervan wanneer er niemand is om je je bed uit te slepen.
    Ik had al de hele week plannen om vanavond eens een kijkje te gaan nemen in Jungle en gezien het een nachtclub was zou ik vast nog wel binnen gelaten worden.
    Ik friste me snel even op en trok wat degelijke kleding aan. Ik wilde er natuurlijk wel een beetje goed uit zien. Eenmaal klaar voor de avond hield ik de eerste de beste taxi aan en liet me afzetten bij de club.
    Met lichte aarzeling zette ik voet binnen het gebouw. Ik had geen idee wat ik precies van moest verwachten. Ik had al enige verhalen over de plek gehoord maar was er nooit eerder geweest. Voor alles een eerste keer en die dag was dan vandaag.
    Binnen was het precies zoals ik het voor ogen had gehad, enkel iets... luider. Veel luider, eigenlijk. Normaal was ik niet zo van het stappen, uitgaan hoe je het ook wilde noemen maar dit leek me wel wat. Het enige probleem was dat ik moedersziel alleen was. Hopelijk wilde iemand mij vanavond een beetje op sleeptouw nemen, anders was het ook zo zielig.
    Hoe ik het deed wist ik niet precies maar ik wist me een weg te banen door de menigte dansende, bezwete en voornamelijk bezopen mensen. Tot een of andere asshole besloot me er gewoon niet door te laten. Alsof ik mezelf naar de eerste rij bij een concert wilde krijgen... Goed, na zo'n acht keer proberen besloot ik me maar weer om te draaien en maar een andere weg te zoeken. Helaas was ook die weg inmiddels geblokkeerd en botste ik dus zacht tegen een zeer aantrekkelijke jongen aan.
    'Oh, uh, neem me niet kwalijk.' zei ik snel. 'Je gelooft het niet maar ik heb het gepresteerd om de weg kwijt te raken in de menigte.' lachte ik zacht. 'Eerste keer,' lichtte ik daarna toe, anders klonk ik helemaal als een rare. 'Oh, sorry. Miguel,' stelde ik mezelf voor. 'Is het hier altijd zo druk?' vroeg ik de jongen om het gesprek alvast gaande te houden, wetend dat dit niet bepaald mijn sterkste punt was.


    How far is far


    Jamie
    Dawson

    HET voelde breekbaar aan, gevoelig en rauw. Dawson wist niet of het nog te redden was, daar dit in geen honderd jaar verwacht werd. Zijn hart ━daar waar het over ging, die al flink wat had doorstaan, en zo mogelijk nog een mentale klap had gekregen. Hoewel het misschien niet zo verstandig was geweest om zijn hartzeer af te reageren op zijn voormalige beste vriend, waren dit tegelijkertijd zaken van het hart geweest. Het was kinderachtig, maar ergens hoopte hij dat Charlie iets van de pijn voelde die hij ervoer door de plotse vriendschapsbreuk. Jamie gaf zichzelf nog altijd de schuld diep om hem te geven, en hierdoor hem amper blaam te treffen. Of juist teveel schuld.
          Ergens had hij hem voor een hallucinatie aangezien, niets meer dan een jeugdherinnering. Althans ━tot de warmte van Charlie’s hand zijn rug had bereikt. Enkel daardoor kreeg hij de warmte van vroeger weer terug, die haastig werd weggestopt bij alle andere herinneringen, zoals de dood van zijn vader en de ziekte van zijn moeder. Charlie had op geen enkele opmerking iets teruggekaatst, en hij vroeg zich af of hij dat wel wilde. Of hij hier, terwijl zijn neus nog als een rund bloedde, een discussie wilde staan voeren met zijn vriend over de vervlogen tijd. Al deze kwetsbare emoties poogde hij uit zijn gelaat te houden, maar toen zijn kijkers de zijne binnen waren gedrongen, sijpelde ze als een vloedstorm over hem heen. En het ergste was nog wel dat hij wist dat Charlie hem als een boek zou kunnen lezen.

    Bevroren stond hij aan de grond genageld, niet in staat ook maar iets te doen of te zeggen. Zelfs niet toen zijn pols werd beet gegrepen, waar hij in eerste instantie erop had vertrouwd zichzelf los te kunnen trekken. Echter, de moed zonk weg in zijn schoenen, die al net zo aan de grond geplakt waren als de rest van zijn lichaam. De eerste keer dat hij Charlie’s stem daadwerkelijk tot zich door liet dringen, zo vol herkenbare emotie, bracht het hem terug naar vroegere tijden.
    Naar de verbondenheid die ze hebben gehad. Het bracht een revelatie met zich mee waardoor hij een scherpe teug lucht inademde. Hij was nooit boos op hem geweest, niet echt, maar hij was kwaad dat hij er niet wat meer aan had kunnen doen het te stoppen. Het weer goed te maken, wat hetgeen dan ook was dat hem weg liet gaan.
          De jongen is geen spat veranderd, niet qua uiterlijk althans. Desalniettemin durfde hij hem niet aan te kijken, dus wendde hij zijn blik naar beneden af, naar de hand die nog altijd rond zijn pols zat. Jamie wilde hem niet eraf schudden en hij was te overrompeld om al iets te beantwoorden, dus in plaats daarvan controleerde hij of het bloeden al gestopt was. Zodra hij de doek weg haalde, merkte hij met hoeveel bloed het doordrenkt was en daarnaast ━dat het bloeden tevens niet beëindigd was. Lichtelijk geërgerd drukte hij het er opnieuw tegenaan, waarna hij zijn kijkers het bekende gelaat van Charlie in zich opnamen.
          “Prima,” gaf hij uiteindelijk toe, “ik geef je één laatste kans. Laat me eerst een berichtje naar iemand sturen, daarna kunnen we gaan.” Hij wilde niet teveel praten, omdat het onhandig was met zijn bloedneus, maar hij hoopte dat Charlie dat vanzelf begreep. Wat Rhett mankeerde, begreep hij nog altijd niet ━maar hij was zeker niet van hem af, daar hij de volgende keer hem erop aan zou spreken. ‘Vriend’, sure.
    Met tegenzin trok hij zich zachtjes los uit de greep van zijn voormalige vriend, en miste al vrijwel direct de warmte die hem dat geleverd had. Haastig viste hij de mobiel uit de achterzak van zijn broek om een bericht naar Chris te sturen.

          From: Jamie Dawson
          To: Chris Palmer
          “Hey!
          Ik trek me terug als kandidaat. Er is iets tussengekomen.
          Volgende keer zal ik het uitleggen. Sorry.”

    Het bericht was vrij snel getypt en verstuurd, gezien zijn ene hand non stop bezig was het bloeden proberen te stelpen. Hij keek Charlie niet aan nadat hij de mobiel weer in zijn achterzak had gestopt, maar in plaats daarvan draaide hij zich al iets om. Mompelend zei hij, “Ik ben klaar”, en bedacht ondertussen een plan zodat Charlie zijn pols of hand vast zou houden. Misschien moest hij doen alsof hij zou vallen en. . . Nee, dat is achterlijk. Bijna tegen iemand opbotsen? Nee ━hij had geen zin in nog een knal.
    De jongen liet het maar voor wat het was en binnen de kortste keren stonden ze buiten. Niet wetende wat hij moest zeggen of doen, bleef hij maar stil ━hopend dat Charlie anders het gesprek zou beginnen. Als hij überhaupt normaal zou kunnen antwoorden, gezien dit doek het converseren nogal vermoeilijkte. Hij wilde net weer wat zeggen of er stond opeens een man voor ze. Nu was dat op zich niet zo vreemd, maar de kleur van zijn broek was behoorlijk opvallend. Goud.
          “Wat is er gebeurd?” De blonde man wees geïnteresseerd naar de bloedende neus. Toen hij doorhad dat het geen alledaagse vraag was in zo’n setting, glimlachte hij lichtelijk. “Ah, sorry. Ik ben een dokter, en kan mogelijk helpen. Hoe lang is dit al bezig?”
          Jamie haalde verbaasd zijn wenkbrauwen omhoog en staarde van de man naar Charlie en weer terug. “Tegen een deur aangelopen zo’n vijf minuten geleden”, mompelde hij bitter.
          “Dat moet een stevige deur zijn geweest dan”, kaatste hij spitsvondig terug, wetende dat er meer aan de hand was dan de jongen kwijt wilde. Jamie hield zich in niet te gaan schelden. “Laat me even zien.” Maxwell haalde de doek weg, fronste lichtelijk hierbij en zuchtte vervolgens terwijl hij de doek weer zachtjes terug duwde. “Niets aan de hand. Het is niet gezwollen of scheef. Houd je hoofd voorovergebogen en check over vijf minuten weer. Een bloedneus houd nooit zo lang aan.” De dokter keek even achter zich, glimlachte en zei vervolgens zijn gedag. Jamie haalde zijn wenkbrauw op. Wat een vreemde vogel. . . Zo te zien was hij teruggegaan naar zijn vriendje, want hij nam weer plaats in een auto naast een jonge man.
          “Als die zogenaamde dokter niet gelijk heeft, klaag ik hem aan. Kwakzalver,” mopperde hij, hem stiekem eigenlijk wel dankbaar voor de vreemde ervaring omdat het gespreksstof met Charlie had opgeleverd. “Dus eh, je woont nu hier? Waar precies?”

    [ bericht aangepast op 6 sep 2020 - 18:24 ]


    [ heaven knows ]

    SAMUEL ELIJAH D'AMELIO
    21 • Bisexual • The prince • With Junior @ the bar




    "Zo'n vaart zal het wel niet lopen," grinnikte hij na mijn laatste woorden, met een speelse grijns haal ik mijn schouders op. You never know. "Ik kan je trouwens wel het nummer van mijn tandarts geven?" begon hij toen opeens en ik haal mijn wenkbrauw wat op. Ik moet zeggen dat ik meer dan tevreden was met mijn eigen tandarts. Hij zag er goed uit, wat natuurlijk wel hielp als je enige tijd voor je uit moet staren. Jammer genoeg had hij wel een vrouw en waren ze samen te leuk om tussen te komen. Oh well. "Hij heet Doctor Long John en hij vult élk gaatje..." Dan snap ik het en net als de jongen voor me barst ik in lachen uit. De referentie was me maar wat bekend en even verstop ik mijn gezicht in mijn handen.
    Even weet ik me te herpakken en kijk ik naar de jongen voor me, die enkel harder aan het lachen is. Ik schud mijn hoofd grijnzend en laat mijn blik over hem heen gaan, waarna mijn grijns langzaam plaats maakt voor een glimlach. De lach van zijn kant een aangenaam geluid door de muziek heen. Misschien moet ik mijn best doen om dat vaker te horen. "H-help," piepte hij plotseling en ik kijk op uit mijn gedachten. "Ik h-heb geen a-adem meer," hikte hij tussen het geschater door en even moet ik weer lachen. ''Oh dear..'' lach ik en sla een arm om zijn nek, waarna ik weer een stap dichterbij zet. Zachtjes druk ik mijn lippen in zijn nek, waarna ik naar zijn oor leun. ''Denk eraan, als je hier nu dood neervalt kunnen we niet op date, dat zou heel jammer zijn.'' prevel ik zachtjes. ''Ik heb al zoveel ideeën.'' pruil ik wanneer ik me terugtrek.
    Mijn hoofd hou ik wat schuin. ''Wat denk je van bungeejumpen?'' plaag ik hem vervolgens. Goed, zelf zou ik dat nooit willen doen, maar plagen kan ik altijd. Enkel als hij nu ja daarop zegt heb ik een probleem, want dan kan ik niet terug. ''Adrenaline zorgt ervoor dat je je date leuker gaat vinden.'' grijns ik. Nou, met zulke opmerkingen help ik mezelf ook niet. Maar dat zijn de feiten. ''Maar we kunnen het ook mild houden natuurlijk, maar geen beloftes voor de afterparty.'' ga ik speels verder, in de hoop mezelf nog te kunnen redden.


    El Diablo.

    Aleksander "Alec" Dąbrowski

    24 jaar | Bisexual | Ballet Dancer | Near the entrance | With Charlie -> Miguel




    Behendig leidde Alec Charlie over de dansvloer tot dat hij een plekje vond waar de mensen niet al zij aan zij stonden. Heel ver kwamen ze helaas niet want toen hield Charlie hen ineens staande. Alec keek de andere jongen een beetje verward aan, niet begrijpend waarom ze nu plots stil stonden. 'Sorry Alec, ik moet hem helpen.' zei Charlie zonder verdere uitleg, wat de frons in Alec zijn voorhoofd alleen maar groter maakte, want hij wist niet wie hem was en waarmee Charlie moest helpen. Voordat Alec meer kon vragen was de bruinharige jongen echter al verdwenen, een paar seconden bleef Alec stil staan niet wetend wat hij nu moest doen. Na die paar seconden verward voor zich uit gestaard te hebben besloot Alec toch maar Charlie achterna te gaan al was het maar alleen om te polsen waarom Charlie hem nu achter gelaten had. Alec meende dat ze het best goed naar hun zin hadden gehad samen.
    Opnieuw kwam Alec niet heel erg ver, want net toen zijn weg tussen de mensen probeerde te banen botste er iemand tegen hem op. Een lichtelijk geïrriteerde zucht rolde over Alec zijn lippen terwijl hij zich naar de dader omdraaide. 'Oh, uh, neem me niet kwalijk.' klonk een vriendelijke stem die behoorde tot een aantrekkelijke jongen van zo ongeveer Alec zijn leeftijd. 'Je gelooft het niet maar ik heb het gepresteerd om de weg kwijt te raken in de menigte.' zei de jongen lachend, waardoor er kuiltjes in zijn wangen ontstonden, kuiltjes die Alec bijna deden smelten. Alec schatte de andere jongen van ongeveer zijn eigen leeftijd, maar de kuiltjes in zijn wangen deden hem jonger lijken, jonger en nog aantrekkelijker. 'Eerste keer,' verklaarde de jongen vervolgens, waarna hij weer verder ratelde. 'Oh, sorry. Miguel. Is het hier altijd zo druk?' Alec wachtte een paar seconden om te kijken of er nog iets na deze vraag van Miguel aankwam, sinds hij tegen hem aan was gelopen was Miguel nog niet gestopt met praten, dus verwachtte Alec nog meer woorden van zijn kant. Toen er niks kwam kon Alec het niet laten om even kort te grinniken. 'Oké,' begon Alec toen hij zeker was dat Miguel klaar was. 'Ik ben Alec,' stelde Alec zichzelf nu ook voor. 'Het verschilt natuurlijk, we hebben nu ook de fundraiser om geld op te halen voor community center, dus daar komen ook meer mensen op af.' legde Alec uit, hij moest zijn best doen zichzelf verstaanbaar te maken over de muziek heen. 'Wil je een drankje? Bij de bar is het iets rustiger.' stelde Alec voor.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    CHRISTOPHER JAMES PALMER


    28 • Gay • Realtor • Noah • Jungle Office


    "Hmm."
    "Hm?" herhaalde Chris, enigszins verward het gehum van de krullenbol. Hierbij keek hij kort op van de computer waarmee hij ondertussen de laatste lijsten aan het afdrukken was.
    "Ik denk dat je dan genoeg weet voor onze date." In de eerste instantie gingen Noah's woorden volledig aan de makelaar voorbij. Zijn aandacht werd volledig opgeëist door de schitterende ogen die recht in de zijne staarden, en vervolgens door de verleidelijke lippen die hij zopas nog beroerd had. De woorden die erover rolden waren echter niet degene waar hij op gehoopt had.
    "Let's go, er wacht een dansvloer op ons." Wakker geschud uit zijn dagdroom veerde het blondje overeind en stopte de krullenbol, nog voor hij de deur bereikt had, door middel van zijn armen om zijn middel te laten glijden. Met een grijns bracht hij zijn lippen naast diens oor en fluisterde,
    "Als jij denkt dat een avond op kantoor de beste date is die ik in mijn mars heb, dan ligt de lat wel heel erg laag. Is het niet, Cookie?" Hij moest eerlijk bekennen dat hij gedacht had dat Noah best wel mooie dates op zijn palmares had, zeker gezien Sam zijn ex bleek te zijn en alles wat die jongen deed groots moest wezen. Chris mocht Noah dan wel graag plagen; seks op kantoor zou in geen geval voldoen als date. Mocht de krullenbol er echter in toestemmen hun date op die manier af te sluiten, dan zou het alleen maar de kers op de taart zijn voor de makelaar.
    "Weet je nu nog niet dat als ik iets doe, ik het goed doe?" voegde hij er op dezelfde toon aan toe. Het blondje kon het niet laten zijn tanden zachtjes en kort in Noah's oor te doen zinken.
    Net zo snel als hij achter de jongen komen te staan was, nam hij nu terug afstand. Als de krullenbol het spelletje van aantrekken en afstoten wilde spelen; dan moest hij bereid zijn te verliezen.
    Chris griste de laatste lijsten uit de printer en stak ze op de daarvoor voorziene klemborden, alvorens deze allemaal tussen zijn linkerarm en borstkas te klemmen.
    "Maar goed dat jij op het werk niet mijn assistent bent, ik zou helemaal niks gedaan krijgen," grinnikte hij wanneer hij besefte dat ze immens lang over een klusje van vijf minuten hadden gedaan. "Wel, dat en wat ik met jou wil doen zou als baas niet erg ethisch zijn," voegde hij er met een beloftevolle knipoog aan toe.
    Hij passeerde Noah in enkele passen, en nam de aantrekkelijke jongeman opnieuw bij de hand. Waar de impuls vandaan kwam wist hij niet, maar het was een feit dat hij hem niet kon weerstaan; Chris bracht de hand van Noah, met de rug naar boven, naar zijn lippen en drukte er een zachte kus op.
    "Kom op, let's go shake your booty," lachte hij, waarna hij hen beiden terug naar het grotere publiek leidde. Na een nodige tussenstop om de lijsten te droppen waar deze moesten liggen bevonden ze zich als vanouds weer op de dansvloer.
    De makelaar voelde zijn mobiel trillen in zijn achterzak, maar besloot dat het zou moeten wachten. Als men hem echt nodig had, dan belden ze wel. Hij streek zijn haren naar achter terwijl zijn lichaam als vanzelf op de muziek bewoog. zonder daarbij zijn blik van zijn toekomstige date af te halen.
    "Waarom wil je eigenlijk met mij op date?" besefte hij toen luidop. Hij loog er niet om, dat Noah keuze genoeg kon hebben. En het was niet alsof Chris iets had met loyaliteit. Als de jongen daadwerkelijk een spelletje met hem speelde; waarom maakte hij dan deze zet?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Jonathan "Junior" Mori


    18 (says he's 21) • Gay • Sam • Bar



    ''Oh dear...'' lachte Sam lustig met de krullenbol mee. Junior's adem stokte nog wat meer in zijn keel toen hij er de lippen van de Colombiaan tegenaan voelde. Het lachen was er wel mee opgehouden, dus in die zin was het effectief. Nu was het slechts nog een kwestie van zich terug te herinneren hoe het ookal weer moest.
    ''Denk eraan, als je hier nu dood neervalt kunnen we niet op date, dat zou heel jammer zijn. Ik heb al zoveel ideeën.'' De scholier trachtte zich te focussen op de stem van zijn partner in crime, een voelde de lucht langzaam maar zeker terug in zijn longen stromen.
    ''Wat denk je van bungee-jumpen?'' Junior's pupillen werden spontaan dubbel zo groot bij het voorstel, en een geïnteresseerde glimlach verscheen op zijn lippen. ''Adrenaline zorgt ervoor dat je je date leuker gaat vinden. Maar we kunnen het ook mild houden natuurlijk, maar geen beloftes voor de afterparty,'' ratelde Sam inmiddels vrolijk door. Als hij probeerde terug te krabbelen op het idee dat hij net zelf had aangebracht, dan merkte Junior het in elk geval niet op.
    "Bungee-jumpen," herhaalde hij, zijn glimlach nog breder dan eerst. "Oh weet je wat ik altijd al een keer willen doen heb? Toen ik jonger was, ik denk een jaar of zes, was ik met mijn ouders op reis en daar was een gigantisch parcours dat door de bomen liep. In de bomen! Alles was in de hoogte. En hoe verder je ging hoe hoger je kwam. En op het einde moest je weer afdalen via een gigantische zip-line. Dagenlang smeekte ik om het te mogen doen, maar het was telkens een ander excuus. Of ik was te klein, of ze hadden een tour geboekt, of moeder had hoogtevrees, het was te gevaarlijk... Wel, waarschijnlijk was het dat ook wel maar daarom leek het me net zou leuk."
    Onbewust was Junior in de tussentijd met zijn lege shotglas gaan spelen. Hij wilde niet klagen, want door zijn ouders had hij immens veel kansen gekregen en hij wilde niet ondankbaar klinken. Het was alleen dat hij niet wist of hij dat wel de kansen waren die hij wilde nemen. Hoe ouder hij werd hoe meer hij het gevoel kreeg dat zij een heel andere toekomst voor hem in gedachten hadden dan hijzelf.
    Na enkele seconden merkte de jongeling dat hij aan mokken was gegaan en trachtte de bui van zich af te schudden met een goede woorspeling.
    "Misschien ben ik precies om die reden altijd te vinden voor een wilde ride, knipoogde hij, ookal lag zijn hart er nog niet opnieuw volledig in. Hij zette zijn shotglas definitief neer en nam Sam vastberaden bij de hand.
    "We gaan dansen," deelde hij mee, waarna hij van zijn barkruk af kwam en de Colombiaan dieper de club in trok. Zodra hij een plekje gevonden had waar hij niet meteen bekende gezichten spotte, en er op z'n minst een beetje ruimte was, vleide hij zichzelf tegen de iets oudere jongen aan en rolde zijn heupen uitdagend tegen die van hem.
    "Wat heb jij altijd al een keer willen doen? Asking for a friend..." plaagde hij.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Noah Flynn Green

    21 jaar | Gay | Student | At the bar | With Chris and co


    .•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰



    .•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰



    "Maar goed dat jij op het werk niet mijn assistent bent, ik zou helemaal niks gedaan krijgen," grinnikte Chris terwijl hij Noah opnieuw langzaam naderde. "Wel, dat en wat ik met jou wil doen zou als baas niet erg ethisch zijn," Noah opende zijn mond om Chris een weerwoord te geven, maar er kwam geen geluid uit zijn mond. Hij wist best waar hij en Chris mee bezig waren, maar zijn woorden waren nu zo direct geweest dat Noah even met stomheid geslagen was. Hij was hier helemaal niet zo goed in als hij dacht dat hij was, hij bleef een beetje verbaasd naar Chris staren terwijl zijn wangen een lichte kleur roze aannamen. 'Uhuh,' was het enige wat hij zachtjes wist uit te brengen voordat Chris zijn lippen kort op die van Noah duwde. Net toen Noah zijn handen naar Chris zijn rug reikten om hem dichter naar zich toe te trekken verbrak Chris deze korte kus weer en liet hij Noah lichtelijk teleurgesteld achter.
    "Kom op, let's go shake your booty," zei Chris lachend waarna hij Noah uit het kantoortje leidde, terug de club weer in waar Noah meteen werd verwelkomd door de geur van zwetende mensen en alcohol. De muziek klonk weer luid door de speakers en het was net alsof Noah weer terug werd getrokken in de realiteit waar hij zomaar een jongen was en Chris de koning van de Jungle. Noah volgde de oudere man terwijl hij zijn lijsten wegbracht en hem uiteindelijk terug naar de dansvloer leidde. Noah zijn lichaam bewoog al mee op de muziek terwijl hij Chris zijn ogen vond wiens blik onafgebroken op hem bleef hangen, Noah zijn ogen wenden om de paar seconden even af naar de mensen om zich heen. Hij was niet zo goed met het intense oogcontact, maar elke keer als hij weer naar Chris terug keek zag hij de makkelaar weer naar hem kijken, een kleine glimlach speelde op zijn lippen. Noah was normaal helemaal niet zo goed met mensen die naar hem keken, maar Chris wist hem op een of andere manier wel op zijn gemak te stellen.
    "Waarom wil je eigenlijk met mij op date?" Bij het horen van Chris zijn woorden keek Noah echt terug naar de man, Noah zijn tanden zonken bedenkelijk in zijn onderlip. De reden dat hij met Chris op date wou was omdat hij hem leuk vond, maar het leek hem iets te straight forward om dat hier toe te geven. Noah was er bijna wel zeker van dat Chris er niet hetzelfde over dacht, tenminste niet op die manier. Hij ging zijn gevoelens hier niet openbloot op tafel gooien als hij wist dat hij er niks voor terug kreeg, Noah weegde zijn andere opties dan ook nauwkeurig af. Waarom wou hij met Chris op date? 'Ik denk dat je veel meer hebt te bieden dan je laat zien,' zei Noah nog altijd bedenkelijk. 'Je intrigeert mij.' stelde Noah uiteindelijk, dat zat niet erg ver van de waarheid af. 'Maar eerlijk, het was een lucky shot, ik had niet verwacht dat je ja zou zeggen.'

    [ bericht aangepast op 23 nov 2020 - 23:47 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.


    PERCIVAL 'the second' ANTOINE BONNET

    Son of a b*tch || kiss my auwies away! Please? || With Maxwell



    Een kleine gouden weerspiegeling van de straatlamp op Max zijn broek, was het enige wat de auto enigszins verlichtte. Het licht bracht de scherpe contouren uit in Max zijn gezicht en zijn ogen, leken net een hemelsblauw. Het was moeilijk om mijn blik van de jonge dokter te houden, zeker gezien ik liever niet de schade aan mijn knieën zag... Daarbij als Max vertelde, kon ik niets anders dan mijn blik op hem richtten. De gouden dokter komt voort uit een hele generatie dokters zo bleek, al waren de woorden ' Dat zijn alle mannen van mijn familie' iets dat zijn blik deed veranderen. Naast zijn naam, relatiestatus en nu zijn baan wist ik bitter weinig over Maxwell, maar ondanks dat wist ik dat er zo veel meer school in hem naast het doctoraat van de man. En zo bleek Maxwell ook over mij de denken, als meer dan een bedpretje. “Ja, You’re one of a kind, Percival.” Mijn hart maakte een klein sprongetje, hij wist serieus mij sprakeloos te krijgen. In plaats daarvan haalde ik mijn hand door zijn wat warrig geworden haren. De jonge dokter had me nu opgelapt en verzekerde dat het hele gedoe van net “Vergeven en vergeten,” was. Het deed me zwak glimlachen, waar Maxwell op het begin van de avond nogal een asshat was geweest, was ik zelf niet veel beter geweest, dus ging ik zeker akkoord met de volgende woorden. “let’s start with a fresh slate.” "Agreed." een klein zacht lachje verliet zelf mijn lippen, een laatste staan ontstapte, al was dit niet omdat ik triest was, eerder extreem opgelucht. Kort had ik aan de gouden ring aan mijn vinger gefriemeld, eentje die ik eerder van de jongeman naast me gekregen had, en legde deze als een zoenoffer terug in zijn warme handen. Het zicht van de ring liet Maxwell zacht zuchtten, maar het haf mij juist een reden om mijn woorden te laten inslaan als een kanonskogel. Ik wilde dit opnieuw doen, maar dan wilde ik ook wel de echte Max leren kennen. Wat er precies van last aan het gouden juweeltje ging, hoe we zijn vloek konden verlichten en belangrijker welke echte schatten ik diep vanbinnnen in de jongeman kon vinden. Dat leek me toch wel het punt te zijn van iemand beter te leren kennen? “Dat zou ik fijn vinden”, kwam er als een zachte fluistering over zijn lippen, daarna richtte hij zijn blauwe ogen in de mijne. “Met wie anders dan de charismatische Piratenkapitein zou ik dit avontuur aangaan? Maar, als we dit gaan doen, dan heb ik één voorwaarde: we voeren het uit op de Asheton manier.” Mijn mondhoekjes gleden omhoog. " De Asheton manier heh? " begon ik, de vastberadenheid in zijn ogen was amuserend als evenals intrigerend. "Its probably better then the pirate way." grapte ik al vervaagde mijn lach toen zijn zachte, maar warme vingers de laatste tranen van mijn wangen veegde. "Eh." het was moeilijk mijn muur van sarcasme en humor op te bouwen met zo'n... pure persoon tegenover me. “Gun me 3 dates om te laten zien dat de liefde het waard is. Alleen 3 dates. Daarna hoef je me niet meer te zien, mocht je dat niet willen.” zijn blauwe eerlijke blik, de hand die naar mijn nek gleed en mijn haren overeind liet staan in een meer dan aangename manier. "Dan hebben we een deal, Maxwell Asheton." kwam er zacht prevelend over mijn lippen, niet wegwetend met de verdomde emoties van me. Toch was het geen leugen, ik was oprecht benieuwd naar deze nieuwe manier. “And for what it’s worth: you’re a good kisser.” de perfecte ijsbreker wat me verrast een zacht lachje liet slaken, en deze enkel een oprechte glimlach van verwondering op mijn lippen deed nalaten. Vervolgens nam Max zijn gouden blazer en drapeerde deze over mijn naakte schouders heen, welke ik dankbaar iets fatsoeneerde. "You are a weird one Maxwell, but laybe that's exactly what I need." wat onbewust verlieten deze woorden mijn lippen, hij maakte het verdomd moeilijk om hem niet meteen te kussen, maar dat ging ik niet doen. Nee nee, het was een nieuwe uitdaging ik wilde de jongen eerst beter leren kennen voor ik nog eens een move zou maken en de kans om dit te doen kwam al sneller dan verwacht.
    “Ik haal je morgen op om acht uur.” Ik knipperde wat verrast van het plotste aanbot. I never was that much of a morning person. You can only justify drinking around 9:30.. . “Tenzij je tijd nodig hebt deze ontmoeting te laten zakken, dan haal ik je maandag op.” Ik hield mijn hoofd iets schuin en grijnsde. "Hmm" spinde ik bedenkelijk “Nou, heb je nog andere plannen deze nacht? Anders breng ik je naar huis.” vervolgde Maxwell. "Ik zou deze avond nog wel eens opnieuw kunnen afspelen, maar dat kan ook in mijn dromen." zei ik schouder ophalend, waarna ik zacht lachde en Max een duwtje tegen zijn schouder haf. "Maar deze zatte botten zouden beter naar de kajuit keren. Vooralleer ik opnieuw in het water donder." ik leunde iets naar voren, zodat ik een arm tegen de autoleuning voor me kon plaatsen. "Had jij nog andere plannen gehad deze avond? Naast mij uit de nesten proberen te helpen? Not that I mind my new golden guardian angel." plaagde ik Maxwell. Vervolgens verklaarde ik aan de man, dat mijn boot aan het Kanaal van Cincinetti geparkeerd stond. Letterlijk, the pirate life wasn't all a game for me. "I would invite you in, but not for any funny bussiness. I take my oaths very seriously." knipoogde ik


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    C H A R L I E      C H R I S T O P H E R      S I M M O N S

    22            Applied Sciences study            With Jamie     


    Het moment ik Jamie herkend had schoten er plots duizenden mogelijke scenario's door mijn hoofd. En toen het duidelijk werd dat hij het daadwerkelijk was leek het of ik getroffen was door de bliksem. Ik voelde me onverschillig. Ik wist niet of ik nou blij moest zijn met zijn terugkeer of juist niet.
    In mijn hoofd wist ik precies te vertellen wat ik hem wilde zeggen en hoe ik het aan zou gaan pakken. Helaas liep dit in de praktijk toch net even wat anders...
    Eenmaal ik naast hem stond was ik plots niet zo stoer meer en sloeg ik volledig dicht. Gezien ik van mijn mond niets meer kon verwachten probeerde ik hem te laten weten dat ik er was doormiddel van aanrakingen. Iets wat duidelijk niet erg gewaardeerd werd.
    Jamie maakte duidelijk kenbaar dat hij liever had dat ik weer vertrok. Mijn eerste ingeving was om precies datgeen te doen en hem met rust te laten. Toch was er iets dat ervoor zorgde dat ik bij hem bleef. Misschien was het de eens zo sterke connectie die na al die jaren nog intact was gebleven.
    Hoewel we eigenlijk compleet vreemden voor elkaar waren geworden was er toch nog iets van een band aanwezig.
    Een warm gevoel overspoelde me toen zijn blik voor het eerst die van mij vond. Voor even voelde het weer net als vroeger maar dit fijne gevoel hield niet lang stand. Jamie viel al snel met de deur in huis door me met de door mij gemaakte fout te confronteren. Weliswaar de grootste fout van mijn leven.
    Ik kon er wel tegenin gaan maar hij had gelijk. Ik was de geen die verantwoordelijk was voor het om zeep helpen van onze vriendschap.
    Ik kon dan ook niets anders doen dan de klappen incasseren. Het ware raken klappen en ze deden zeer zeker pijn, maar wie zich brand moet op de blaren zitten.
    Elk woord raakte me recht in mijn ziel, iets wat het moeilijk maakte om te bedenken wat ik er op zou gaan antwoorden. In plaats van hem te kalmeren keek ik hem enkel schaapachtig aan.
    Na zijn tirade dreigde hij op te stappen. Nu moest ik wel actie ondernemen, ik wilde hem immers niet opnieuw kwijt raken.
    Het eerst wat in me op kwam was om zijn pols beet te nemen en deze voorlopig niet meer los te laten.
    Ik wilde niet de gebruikelijke "het is niet wat het lijkt" eruit gooien maar het was wel de waarheid. Ik was gewoon plots verdwenen uit Jamie zijn leven, hij verdiende dus op zijn minst een uitleg. Al wist ik zelf ook niet precies wat ik hem nu moest gaan vertellen.
    Toch wist ik niet of het veel uit zou maken mocht hij wel weten waarom het gebeurd is. Het is gebeurd en ik heb er tot op de dag van vandaag nog iedere dag last van gehad. De ene dag minder dan de ander, maar het heeft altijd een rol gespeeld.
    Eerlijk gezegd had ik al rekening gehouden met een glasharde afwijzing maar tot mijn verbazing vertelde Jamie me dat hij me nog een kans wilde geven.
    Ik keek hem dan ook met grote ogen aan. Eerst uit verbazing en daarna uit dankbaarheid. Dit betekende dat ik weer een kans had. Een kans om mijn beste vriend weer een rol in mijn leven te laten spelen, een kans die ik met beide handen aan zou pakken. Een kans die ik niet mocht verpesten. Want als het aan mij lag zou ik Jamie nooit meer laten gaan.
    Ik wist niet goed hoe ik er op moest reageren. De tranen brandde in mijn ogen maar ik wilde niet huilend in zijn armen vallen... Ik kon hem wel zoenen maar ook dat leek me geen goed idee. Moest ik hem bedanken? Voor ik het wist was een voorzichtige 'Dankje,' mijn lippen ontsnapt.
    Lichtelijk nerveus wipte ik van het ene op het andere been en keek toe hoe Jamie iemand een berichtje stuurde op zijn telefoon.
    Eenmaal hij aangaf dat hij klaar was pakte ik zijn pols weer beet en ging ik voor hem staan. Het leek me geen slim plan om hem voorop te laten gaan, hij had al genoeg klappen moeten incasseren vandaag. Mijn hand liet ik van zijn pols afglijden naar zijn hand en gaf hier een zacht kneepje in alvorens ik hem begeleidde naar de uitgang.
    Hoewel ik nou niet bepaald breed en gespierd ben lukte het prima om me zo breed mogelijk te maken en iedereen enigszins af te weren voor ze Jamie zouden bereiken.
    Eenmaal we het mijnenveld overwonnen hadden en buiten stonden durfde ik hem weer aan te kijken. Nou ja, durven was een groot woord. Natuurlijk ontweek ik zijn blik nog altijd het liefst. Toch leek ik mijn blik niet van hem af te kunnen scheuren.
    Voor een moment viel het stil en was ik druk aan het bedenken waar ik het nou precies over moest hebben. Niets leek het juiste antwoord te zijn.
    Gelukkig was er iemand anders die het woord op zich wilde nemen. Ik was nog nooit zo dankbaar geweest dat er een buitenstaander zich met het gesprek kwam mengen.
    Echter was het een uiterst vreemde gesprek met een uiterst... unieke? man. Zeker zijn goudgekleurde broek zou niet snel iemand ontgaan. De man beweerde dokter te zijn en dacht Jamie wel passend advies te kunnen geven. Toen ik Jamie zijn kant op blikte ving ik en niet al te geamuseerde Jamie op. Uit voorzorg was ik al naast Jamie gaan staan, voor het geval hij zijn geduld zou verliezen en deze levende Oscar Award naar de keel zou vliegen.
    De man had goede intenties maar het was niet de beste timing. Gelukkig stapte de man al snel zijn taxi in.
    Ik knipperde even een paar keer alvorens ik me weer op Jamie richtte. Dat was één van de meest vreemde dingen die ik ooit mee heb mogen maken.
    “Als die zogenaamde dokter niet gelijk heeft, klaag ik hem aan. Kwakzalver,” sprak Jamie waardoor ik even moest lachen. 'Gelukkig heb je hem niets betaald,' sprak ik met een lichte grijns. 'Maar je hebt groot gelijk, ik zal je helpen die oplichter te vinden.' sprak ik met een gespeeld boze toon.
    Ik ging nu recht voor hem staan en nam de doek weer van hem over. 'Ligt het aan mij of vond jij het ook maar een vreemde snuiter?' vroeg ik terwijl ik de doek voorzichtig van Jamie zijn gezicht verwijderde en bekeek de schade. De vijf minuten waren misschien nog niet voorbij, maar ik had het idee dat het al minder was geworden. Met mijn nog vrije hand hield ik zijn hoofd wat naar achter en maakte ik met de nog schone kant van de doek zijn gezicht wat schoon. 'Hij heeft je echt goed te pakken gehad...' mompelde ik alvorens ik hem weer los liet. 'Weer zo goed als nieuw.' glimlachte ik toen ik zag dat zijn neus inderdaad gestopt was met bloeden.
    “Dus eh, je woont nu hier? Waar precies?” vroeg Jamie waardoor ik kort op mijn lip beet. Vervolgens knikte ik. 'Ja, nog niet enorm lang hoor. Ik ben hier gaan wonen voor de opleiding die ik nu volg. Ik was wel toe aan mijn eigen plekje.' glimlachte ik en richtte mijn blik op Jamie zijn hand die nu langs zijn lichaam hing. Ik wilde zo graag zijn hand gewoon weer beet pakken en zo naar mijn appartement lopen maar ik durfde niet. Ik wist niet of hij het zou waarderen en of het misschien de hele avond zou verpesten dus deed ik maar niets.
    'En jij? Waar woon jij nu?' vroeg ik. Ergens voelde het enorm vreemd om dit zo te vragen. Eens wisten we alles van elkaar en nu wist ik niet eens meer waar hij woonde. Het voelde zo vreemd en toch zo vertrouwd om bij hem te zijn.
    'Kom, dan laat ik het je zien.' glimlachte ik waarna ik alvast een paar stappen vooruit zette en mijn hand voorzichtig suggestief uitstak. Zo, dat wanneer hij er niet op in zou gaan het niet zozeer op zou vallen.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2020 - 22:18 ]


    How far is far