• BEWARE! It's a jungle out there!


    Ohio, 2000.
    Welcome to Jungle, fags and hags!
    We keren even terug in de tijd, waar alles simpeler was - of dat toch zo leek te zijn; toen Destiny's Child, P!nk en 'N Sync de plak zwaaiden in de hitparade en de eerste X-Men film in de bios draaide. Het fantastische jaar waarin men ons de enige echte Nokia 3310 schonk; het modernste staaltje der technologie!
    Wat een tijd om jong te zijn!

    In dit RPG volgen we de gay-scene van Cincinnati voornamelijk in hun natuurlijke habitat; de lokale gay-nachtclub "Jungle".
    Het is een veilige haven voor iedereen die niet aan "de norm" voldoet, een plek om vrienden te ontmoeten en plezier na te jagen of gewoon even alles los te laten.




    Rollen

    🌈 Samuel Elijah D'Amelio • 21 • M • 1• Mandalorian
    🌈 Noah Flynn Green • 21 • M • 2 • Venustic
    🌈 Jonathan Mori • 21 (18 really) • M • 1• Ulfa
    🌈 Christopher "Chris" James Palmer • 28 • M • 1 • Ulfa
    🌈 Gemma "Gem" Marlyn Cooper • 22 • V • 2 • Venustic
    🌈 Rhett Harry Hayes • 25 • M • 3 • GoldenTrout
    🌈 Jamal Casimir Douglas • 24 • M • 4 • Mandalorian
    🌈 Maxwell Asheton • 27 • M • 4 • RainbowTrout
    🌈 Percival II Antoine Bonnet • 23 • M • 4 • GoldenTrout
    🌈 Charlie Christopher Simmons • 22 • M • 4 • Kurdt
    🌈 Aleksander "Alec" Dąbrowski • 24 • M • 4 • Venustic
    🌈 Michael "Mike" Jeffrey Munroe • 27 • M • 4 • Kurdt
    🌈 Faith Maybelle Elliemay Haywood • 23 • V • 5 • Sommarmorgon
    🌈 Jamie Dawson • 23 • M • 5 • GoldenTrout
    🌈 Elle Holly Simmons • 24 • V • 6 • Necessity
    🌈 Miguel Gabriel Rivera • 25 • M • 6 • Kurdt

    START:
    Het is een zwoele vrijdagavond, zowel binnen Jungle als daarbuiten, rond een uur of elf.
    Om middernacht gaat een inzamelactie van start om geld bijeen te sprokkelen zodat het community center twee slaapplaatsen bij kan bouwen om jongeren binnen de gemeenschap die het thuis moeilijk hebben een, tijdelijk, veilig onderkomen te bieden.
    Je kunt onder andere rainbow jelly-shots kopen, meebieden voor een date met de meest aantrekkelijke Jungle-gangers en er zijn kermisspelletjes in thema (denk aan ring toss maar dan penis toss,) waarvan de opbrengst naar het center gaat.

    Wie zich last minute nog kandidaat wil stellen als date kan terecht bij Chris.


    SKIP:
    Het is vrijdagavond 14 juli, omstreeks zeven uur. De zomerwarmte van die dag zindert nog aangenaam na en
    Sommige Jungle gangers zijn op de date die ze vorige week gescoord hadden, anderen kunnen in de club genieten van happy hour en de maandelijkse karaoke-avond. Deze keer is het thema hiervan; HELL. De Verrukkelijke Go-Go dancers zijn aangekleed -als je het zo kunt noemen- als duiveltjes, en de promo-cocktail van de avond is een Flaming Dragons Blood. Alle liedjes die gezongen worden moeten dus op één of andere manier aan het woord "hell" gelinkt kunnen worden.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2020 - 21:00 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    CHRISTOPHER JAMES PALMER


    28 • Gay • Realtor • Noah • Office


    "Ik had niet anders verwacht," grinnikte Noah. Chris haalde grijnzend zijn schouders op. Hij kon nu eenmaal niet beweren dat zijn voorkeur voor het mooie mannenvolk niet duidelijk was.
    "'Beide," beantwoordde Faith ondertussen zijn vraag, "zolang het gezellig wordt vind ik alles prima."
    "Works for me," deelde Chris hierop mee, "is alleen maar goed voor de zaken." Hij lachte even. Natuurlijk zat er meer achter dan dat. Op zich vond hij het een fantastisch principe dat het iemand niet kon schelen wat een ander tussen hun benen zitten had. Voor hem zou het echter bij theoretische bewondering blijven, want vrouwen deden hem nu eenmaal twee keer niks. Bovendien leken zij nog meer emoties te bezitten dan mannen en daar bleef hij het liefst zo ver mogelijk bij vandaan. Ook Jamal liet weten dat zijn date voor zowel mannen als vrouwen geveild mocht worden, waarvan Chris alweer mentaal een nota maakte.
    "Ik verveel me," klonk het ondertussen zachtjes vanuit de krullenbol op de barkruk. Een tikkeltje verbaasd trok Chris een wenkbrauw op terwijl hij de jongen aan keek. "Heb je zin om weer te dansen?" ging het voor hem wandelende mysterie verder. De makelaar wist even niet goed of hij de jongeman wel goed gehoord had, maar was er toch vrij zeker van dat met zijn oren niks mis was en zó luid stond de muziek nu ook weer niet. Hij legde een hand op Noah's schouder en kneep er zachtjes in, terwijl hij zich tot Faith en Jamal richtte.
    "Willen jullie ons excuseren?" vroeg hij netjes. "Het is bijna twaalf uur en ik heb natuurlijk nog enkele lijsten in orde te brengen voor de veiling," ging hij het met een knipoog verder. "Ik kan wel wat hulp gebruiken, wat denk je?" stelde hij Noah voor. Veel werk was er in werkelijkheid niet aan, maar hoe sneller hij klaar was hoe vlugger ze weer naar de dansvloer toe konden. Wie was Chris tenslotte, om Noah dat pleziertje te ontzeggen?
    "Ik trakteer jullie graag op een drankje, als bedankje voor jullie enthousiasme en vrijgevigheid," bood hij het biseksuele duo nog aan. "Als Ren en Stimpy hier hun ogen lang genoeg van elkaar kunnen afhouden moet dat lukken toch?" sprak hij luid genoeg om Rhett & Mike's aandacht te trekken. "Jullie weten het hé, geen hankiepankie voor de dates geveild zijn," besloot hij op vaderlijke toon, al deed de lach op zijn lippen die onmiddellijk weer teniet.
    Nu sloeg hij zijn arm om Noah's schouder en wachtte geduldig tot de jongen van zijn barkruk af was, waarna hij hem naar de kleine bureau ruimte achter de bar toe leidde. Hij had er, voor deze avond, toegang toe gekregen zodat hij nog lijsten kon afdrukken wanneer dat nodig was en via email kon bijhouden of er geen annulaties waren wat de acts betrof. Op weg daarheen zag hij echter Sam en de jonge knul die hem nog wel eens het nakijken zou gaan kunnen geven wel héél gezellig bij de bar zitten - wat hem op een idee bracht.
    "Ay, Sam, Sammie Junior" grinnikte hij hen toe, niet in staat zich de echte naam van de laatste voor de geest te halen, ook al was hij vrij zeker onlangs met hem geslapen te hebben. "Ik zet jullie op de lijst als duo-date." Het was niet zozeer een vraag als een mededeling. Hij wachtte dan ook niet op een antwoord en zette zijn weg naar het bureel, met Noah, verder.
    "Als jij de lijsten die hier klaar liggen elk op een klembord wilt steken en van een balpen wilt voorzien, dan druk ik ondertussen de laatste lijsten af en kunnen we zo- w-wat is er?" Een tikkeltje bezorgd liet hij zijn blik over Noah heen gaan. Toen hij had opgekeken van zijn papierwerk meende hij namelijk iets aan de jongen op te merken dat hij nog niet eerder had gezien, al leek het weinig goeds te voorspellen.

    [/columns]

    [ bericht aangepast op 26 juli 2020 - 18:51 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ✰ Gemma 'Gem' Marlyn Cooper ✰

    22 jaar | Lesbian | Tattoo artist in spé | On the dance floor | With Elvyne




    "Je weet dat je ook gewoon mijn bed kunt opzoeken toch? Je bent altijd welkom hoor, bed... bank" zei Elvyne. "Keukentafel?" Gemma grinnikte even bij het horen van Elvyne haar toevoeging. 'Hmm,' zei Gemma bedachtzaam terwijl ze een donker bruine lok van Elvyne haar haar om haar vinger wond. 'Dus we doen tegenwoordig ontbijt erbij,' zei ze plagerig tegen de andere jongedame.
    Inmiddels was Gemma verder gegaan over Alfie die ook nog geregeld bij haar thuis langs kwam, wat natuurlijk ook deels haar eigen schuld was, ze had de roodharige jongen zelf een sleutel tot haar huis gegeven. Het leek haar altijd wel handig, mocht ze zelf haar sleutel kwijt raken had ze altijd nog een back-up, maar de sleutel werd ook vaak genoeg misbruikt. Dan vond ze Alfie weer met haar ontbijt als ze onder de douche vandaan kwam. "Woont die jongen niet ongeveer bij jou in huis inmiddels?" vroeg Elvyne, een lach rolde over Gemma haar lippen heen bij het horen van deze vraag. 'He wishes,' zei Gemma lachend terwijl ze even de club doorkeek opzoek naar haar roodharige beste vriend, maar ze wist de jongen nog niet zo direct te spotten. 'Maar nee, technisch gezien niet, maar hij komt nog vaak genoeg langs.' antwoordde Gemma uiteindelijk serieus.
    "Daar twijfelde ik ook niet aan." zei Elvyne nadat Gemma tegen haar zei dat ze nog altijd liever Elvyne haar gezelschap had, hoewel Gemma hier in werkelijkheid natuurlijk wel wat langer over na zou moeten denken. Gemma liet haar handen langzaam afglijden naar Elvyne haar billen terwijl ze iets dichter naar de brunette toe bewoog. 'Heb ik al gezegd dat je er prachtig uit ziet vanavond?' zei Gemma, waarna ze haar lippen naar die van Elvyne bracht.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Noah Flynn Green

    21 jaar | Gay | Student | At the bar | With Chris and co


    .•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰


    .•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰



    Noah keek Chris aan terwijl hij de oudere man uitnodigde om weer richting de dansvloer te gaan, hij zag de verbazing ontstaan op Chris zijn gezicht. Noah zijn lippen krulden lichtelijk omhoog, hij wist niet precies waar de verbazing vandaan kwam, maar hij vond het wel leuk om te zien hoe hij Chris wist te verassen. Noah mocht dan wel geen goede danser zijn, toch was hij graag op de dansvloer, vooral om de liedjes keihard mee te zingen, als er eens iets goeds werd gedraaid dan.
    "Willen jullie ons excuseren?" vroeg Chris vervolgens aan Faith en Jamal, Noah glimlachte klein terwijl hij nu naar hun gezelschap keek. Was dit niet een beetje onfatsoenlijk van hem? Om ze zomaar af te wimpelen, misschien wel, maar Noah wou er niet te lang over na denken, hij wou gewoon even samen zijn met Chris. "Het is bijna twaalf uur en ik heb natuurlijk nog enkele lijsten in orde te brengen voor de veiling," legde Chris Faith en Jamal uit.
    "Ik kan wel wat hulp gebruiken, wat denk je?" vroeg Chris vervolgens als hem alsof het niet Noah zijn plan was geweest om weg te sneaken met de makelaar. 'Met alle plezier,' zei Noah grinnikend terwijl hij al van zijn barkruk afsprong en half in de start blokken stond om de rest achter te laten. In de tussen tijd zei Chris nog iets tegen hun gezelschap, maar Noah had ze al bijna zijn rug toegedraaid. 'We zien jullie vast nog wel vanavond,' wist hij nog net uit te brengen voordat hij Chris volgde langs alle andere mensen.
    Iets verderop bij de bar stopten ze alweer en stonden de twee jongens ineens voor twee andere jongens, Samuel en Junior. Noah slikte toen hij zag hoe dicht de twee twee tegen elkaar aan stonden. "Ay, Sam, Sammie Junior." zei Chris luchtig, terwijl Noah gehaast nadacht. Had hij Junior ooit verteld over Sam? Had hij Sam ooit vertelt over Junior? Noah wist het niet, maar dit voelde vreemd. Junior was één van Noah zijn beste vrienden en Noah zijn eerste vriendje geweest en hun samen, Noah wist gewoon even niet wat hij moest denken of waar hij moest kijken. Hij voelde zich vreemd om de twee jongens aan te kijken en staarde een beetje ongemakkelijk naar zijn witte gympen totdat Chris hem weer meetrok weg van Samuel en Junior.
    Chris sloot de deur achter de twee toen ze het kleine kantoortje binnen stapten en liep meteen door opzoek naar zijn spullen. Noah daarentegen bleef nog een beetje verslagen bij de deur staan. "Als jij de lijsten die hier klaar liggen elk op een klembord wilt steken en van een balpen wilt voorzien, dan druk ik ondertussen de laatste lijsten af en kunnen we zo-" begon Chris meteen, tot dat hij tot een stop kwam en weer opkeek naar Noah. "w-wat is er?" Noah slikte opnieuw terwijl zijn blik weer afgleed naar zijn sneakers. 'Het is heel dom,' mompelde Noah terwijl hij een hand door zijn haar heen haalde. 'Samuel is zeg maar mijn ex,' vertelde Noah na een korte stilte toch. 'En Junior één van mijn beste vrienden en ja...' Noah haalde zijn schouders even op. 'Ik weet niet... het was een beetje vreemd.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    RHETT HARRY HAYES

    ' RED ' || Kisses galore || behind the bar with Mike





    Na het zoveelste drankje had ik toch even trots naar Mike gekeken. Ik deed erg goed mijn best om mijn skills aan de knappe barman te showen, maar natuurlijk was ik niet zo goed erin als hem, dus alle hulp die ik kon krijgen, nam ik gretig aan. Ik was een goede multitasker, dat moest ook wel met mijn baantje, maar Mike stangde me door te beweren dat hij dit vergeten was. Een vlammetje laaide in mijn bruine ogen, oooh de man zou het snel genoeg merken. Ik stangde hem erop terug dan maar mijn oorspronkelijke doel te gaan volgen, namelijk de mode waarop Mike me een knipoogje schonk. 'Hmm, nee, dan zou ik je teveel gaan missen.' Ik beet even op mijn lip, terwijl ik hem twijfelend aankeek. Het offer was vrij interessant, en ik was dol op de club... Maar nee, ik vocht al jaren voor mijn baantje in het modebedrijf en ik was zooo dichtbij, misschien eens een bijbaantje in het weekend, dat zou me misschien wel lukken. 'Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat je beschikt over een heus barman talent. Wat mij betreft ben je aangenomen.' Mike stak plagend zijn tong uit wat me breed deed grijnzen. "Hmm ik weet het niet, misschien als je op je knieën gaat zitten... Smeken. "plaagde ik hem terug, quasi nadenkend over het offer, tho elke kans om de man op z'n knieën te zien... Echter zijn volgende handelingen waren minstens even goed. Mijn hart ging net dat tikkeltje sneller en mijn huid tintelde opgewonden onder Mike's aanrakingen, me mijn eigen ghost moment aanbiedend terwijl ik leerde hoe we de jungle classic moesten maken. Enkel bij het Shaken hield Mike mijn handen niet vast zodat hij deze stevig op de shaker hield en het drankje goed schudde hij mocht mij ook wel zo hardhandig schudden. Echter eens het shaken gedaan was, pruilde ik licht, ik kon zijn booty wel langer zien schudden. Echter mijn pleidooi om het Mike opnieuw te laten voortonen had geen effect dus na een 'Na-ah, nee, nu is het jouw beurt.' bracht ik maar een goed showtje op voor Mike en de andere barhangers. Met een tevreden grijns had ik het drankje aan de klant gegeven, waarna het tijd was om de knappe barman zijn drankje naar keus te bieden. My specialty, French Kisses. Ik was even vergeten hoe heerlijk het was om met Mike te zoenen, zijn stevige greep, speelsheid en het zoenenspel dat wel speelden en ook dat tikkeltje rivaliteit. Ik was tenminste zeer tevreden van de -in mijn ogen- perfecte French kiss, echter leek meneer een beterweter te zijn 'Hmm, what can I say? Zeer zeker niet slecht, maar...' Ik haalde verontwaardigd mijn wenkbrauwen op. 'het mist wat pit.' de plagende toon in zijn stem deed me mijn ogen tot spleetjes knijpen, oooh ik kon hem wat pittigs geven als hij erom vroeg. Of het daarvoor een kus zou zijn moest ik zelf nog even bepalen. "Hmm dan moet ik meer oefenen." speelde ik zijn spelletje mee en zuchtte dramatisch. 'Je begrijpt toch zeker wel dat je die french kisses van je enkel aan mij mag serveren?' kwam Mike nog aanlopen en ik keek hem grjinzend aan. "Hmm misschien, maar als mijn zoentrainer zelf dat tikkeltje pittiger was, dan kan ik het misschien beter." ik keek de man uitdagend aan, vuur in mijn ogen die hem vertelden dat ik zijn spelletje zou winnen. Als het kon at ik hem hier en nu op, maar ik was een deftige jongen en momenteel aan het werk so -misschien was het ook wel dankzij de ongeduldige gouden gans dat ik Mike niet op de bar gooide om hem pittig te tonen-
    De man ging even snel weg als dat hij gekomen was en de dollar briejfes dwarrelden nog rond. Mike leek even wit aangeslagen te zijn, maar raapte snel het geld op. 'Zeg dat wel... asshat' mompelde de barman op mijn opmerking. Ik hielp hem even, misschien ook wel als een afleiding voor het roodharige spook van mijn verleden die hier plots kam binnenwalsen. Wat deed Alfred hier vandaag, ik zweer het je, die jongen kwam enkel hierheen om me te stangen... Zijn vader had het me klaarduidelijk gemaakt dat zijn zoon niets afmoest weten van homo's zoals ik en het maar een 'experimentje was'. Harsh I know... En dat voor iemand die ik mijn hele jeugd lief had gehad. Ik had me naar Mike gedraaid voor afleiding en ik kon het aan zijn lichaamstaal aflezen dat hij deze ook wel kon gebruiken. Hij had immers zijn drankje nog niet gehad. 'How about some more french kisses?' Ik glimlachte naar Mike en sloeg mijn armen even om zijn middel heen. "Hmm een oefenronde?" sprak ik bedenkelijk, al had de aanwezigheid van Alfred mijn mood wat laten zakken. "-Als Ren en Stimpy hier hun ogen lang genoeg van elkaar kunnen afhouden moet dat lukken toch?" Hoorde ik plots de stem van Chris boven de muziek klinken, ik draaide me naar mijn beste vriend toe die er vandoor leek te gaan met Noah aan zijn hand. "Jullie weten het hé, geen hankiepankie voor de dates geveild zijn," Klonk hij vervolgens wat me weer deed grijzen en onschudlig mijn handen in de lucht liet houden, helaas van Mikes gespierde lichaam afhouden. "Komt in orde." beloofde ik met een engelachtige toon, Waarna ik me met een ondugende blik naar Mike terugdraaide. "Maar achter de dates... " ik likte mijn lip even en boog me vervolgens naar Mikes oor toe. "Misschien na sluitingstijd kan ik je tonen wat pittig is, you me and the Bar." fluisterde ik in Mikes oor, you don't always need a bed for guud funn." Mijn blik schoot op en ik wist niet hoe hij het deed, maar volgenmij had Alfie een magneet in mijn hersenen geïnstalleerd dat -zodra hij in de buurt was- me verplichtte naar hem te kijken op de verkeerdste momenten. Hij zat te kussen met Jamie, een jongeman dat ik als vriend beschouwde... En hij lachtte er nog mee ook, wist hij dat ik juist op dit moment zou kijken? "Dit meen je niet." kwam er lichtelijk verlsagen over mijn lippen. Liefde bestond niet, maar hartzeer wel zo bleek, zelf na al die jaren wist de roodharige jongen me nog te kwetsen. Ik wist niet wat ik moest doen, in eerste instantie wilde ik Mike zoenen, alsof ik Alfred hier extra mee kon kwetsen... Maar dat was niet eerlijk tegenover Mike, begrijp me niet verkeerd, zoenen met de barman was goddelijk, maar niet als ik het met de verkeerde intenties deed. Huilen? Nee mijn tranen voor de jongen had ik jaren geleden al uitgehuild.. Misselijk zijn? Ja ja dat leek de reactie te zijn dat mijn lichaam verkoos. "Ik... Ik moet even zitten." mompelde ik zacht, waarna ik me op mijn bibs deed neerzakken achter de bar. Mike zou me vast voor gek aankijken,... De meeste mensen zouden vreemd kijken als ze me hier verstopt zaten zitten. Ik haatte dit, met een onderlijnen op het woord Haat. Hoe kon Jamie me dit aandoen? Een vuile streek, mij te bevriendne om dan daarna met mijn 'hetero' ex te gaan aanpappen... Een grote grap was het en Alfred... Alfie... Kwam hier gewoon heen om extra in mijn open worde te smeren. Ik vermeed Mikes blik even, sloeg mijn armen over mijn benen en verstopte mijn hoofd hierin. Ik had beter Mike meegesleurd naar de toiletten om mijn gedachten te verzetten.


    (sasha komt morgen! )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    De menigte werkte hem nog meer dan normaliter gesproken op z’n zenuwen. Bij voorkeur zou hij tegen deze tijd al uit de nachtclub verdwenen zijn, ware het niet dat de hoeveelheid figuren hem geen toegang verleende. Hierdoor duwde hij ongeduldig vrouwen en mannen op eenzelfde manier aan de kant ━ dansende koppels en degenen die aan een spel meededen, moesten er eveneens aan geloven. Het was alsof de radio in zijn hoofd ruis veroorzaakt had en van het ene station op het andere besloot over te springen. Hetgeen waar hij naderhand nog van liep te steigeren, was het gegeven dat Percival zijn veroveringen schijnbaar als eigendom zag. Maxwell had wellicht gestotterd op de opmerking, maar het antwoord dat hij terug had gekregen, was een oprechte tegenvaller geweest. Hij was geen bezit noch iemands ‘toyboy’ ━ en het baarde hem enigszins zorgen dat de boeiende vreemde zijn tijd zo besloot door te gaan. De elite━man was oprecht geïnteresseerd geweest naar hem, al mocht het wellicht niet op alle momenten zo gebleken zijn, en was het niet bepaald goed uit de verf gekomen. Voor een kort ogenblik had hij gelooft in de authenticiteit van de fascinerende man, welke een daadwerkelijke head-turner scheen te zijn ━ daar hij de zo nodige mannen om had zien kijken naar hem. Maxwell kon dit allicht niet uitschakelen, want het was inderdaad een prachtexemplaar van een man, maar hij geloofde eveneens dat Percival zoveel meer was dan enkel zijn knappe voorkomen. Hij was scherpzinnig, gewiekst wellicht ━ gezien hij wist wat zijn voorkeur was, bedachtzaam, creatief en excentriek. Hoezo nam hij genoegen met minder?
          “Max?!”
    Het luidruchtige geluid van de muziek tetterde in zijn oren, al dacht hij wel ━ terwijl hij zijn weg baande naar de uitgang ━ zijn naam te horen. De toon had anders geklonken dan de verontwaardigde klank van daarstraks, waar hij de dreamboat had verteld hier niet mee door te kunnen gaan. Verdorie ━ dat deed hem eraan denken dat hij zo onverhoopt was weggelopen dat zijn portemonnee en autosleutels alsnog in zijn gouden blazer zaten. Zelfs eens hij eindelijk de kans had er vandoor te gaan, kon hij nog niet van deze plek verdwijnen.
    Met zijn doel voor ogen, op niet meer dan een aantal meter afstand, besloot hij door te zetten en de desbetreffende stem te negeren. Ten minste, dat had hij gehoopt totdat de Adonis hem opnieuw toeriep en deze maal kon hij het niet meer negeren.
          “Waarom hou je jezelf tegen van vrij te zijn, huh? Waarom verken je maar de rand van de zee, als er een hele oceaan is om te ontdekken?!”
    Dit liet hem gelijk stilstaan. De grens was duidelijk bereikt; het was de man gelukt om de laatste druppel te dumpen in een emmer die al aan het overlopen was. Met zijn rug naar hem toegekeerd, kneep hij wrevelig in de brug van zijn neus, om een diepe zucht te slaken. Zijn schouders gespannen, draaide hij lichtelijk ontvlambaar om naar de dader ━ die niet meer dan op twee meter afstand van hem stond.
          “Ik vraag me echt af waarom het voor jou uitmaakt hoe ik mijn leven leef,” gooide hij er vervolgens uit, zijn stem voortdurend op de hardvochtige toon van eerder. “Wat betekent vrijheid überhaupt? Zoals jou in het diepe springen ━ elke nacht voor een andere vent zorgen, mijn problemen wegdrinken in de vorm van alcohol? Ik ken je amper een uurtje en ik besefte al vrijwel direct dat je diep ontmoedigd bent.” De voorheen onverbiddelijke glans in zijn stormblauwe kijkers verzachtte zich welwillend, en hij boorden zijn poelen in de gifgroene ogen van de excentriekeling. “Dat moet zijn tol hebben geëist, Percival,” rolde er vervolgens over zijn lippen heen, tegemoetkomend en goedgunstig. Zelfs zijn lichaam kalmeerde zich waarneembaar, die binnen de kortste keren weer strak werd gezet door een onbekende factor uit onverwachte hoek.
          “Percyyyyyyy~”, De langgerekte, zoete toon liet een ongemakkelijke rilling over zijn ruggengraat schieten. Naast dat de pretbederver de volledige situatie aan zijn laars lapte, scheen hij eveneens ladderzat te zijn. Blijkbaar trok Percival dat soort mensen ook nog eens aan. Grimmig rolde Maxwell zijn ogen en wilde rechtsomkeert maken, ware het niet dat hij zijn spullen nog terug moest halen. De zeurpiet gooide zijn armen rond de nek van de man waar hij belangstelling naar had en drukte zich tegen hem aan. “I was looking all over for you, stud ━ waar was je?”
    Stud?! Nu besloot Maxwell er daadwerkelijk genoeg van te hebben, ontknoopte zijn armen uit hun afwerende houding en overbrugde de kleine kloof tussen hen. Schaamteloos stak hij zijn hand in het jaszakje van de gouden blazer, waar hij zijn sleutels en portemonnee uithaalden. Terwijl hij dit deed, legde hij zijn mond vlak naast Percival’s oor en fluisterde zacht: “Ben je zo bang om alleen te zijn?” voor hij zichzelf terugtrok, om met een cynisch gesnuif naar de toyboy, weg te lopen.

    MXWΣLL

    SHΣTON


    • • •
    “Your value
    doesn't decrease

    based on

    someone's inability
    to see your worth.”
    • • •



    [ bericht aangepast op 8 juli 2020 - 23:40 ]


    [ heaven knows ]

    SAMUEL ELIJAH D'AMELIO
    21 • Bisexual • The prince • With Junior @ the bar




    "Helemaal niet! Ik ben gewoon nieu-" begon de jongen voor mij al, al onderbrak ik hem voor hij de zin kon afmaken. Mijn ene wenkbrauw schiet hierbij wat in de lucht terwijl een geamuseerde grijns op mijn gezicht vormt. De grijns op zijn gezicht voorspelde weinig goeds, maar het zorgde er alleen maar voor dat ik nog geïnteresseerder werd, in hoeverre dat nog mogelijk is. Hij heeft namelijk mijn volle aandacht. "Nou, als jij niet wilt vertellen welke date jij plant dan los ik ook niks over de mijne," plaagde hij me en ik vernauw mijn ogen wat. "En het was nog wel zo spannend..." voegde hij er aan toe met blik die boekdelen sprak.
    ''Oh, het komt goed. Ik weet zeker dat we het alsnog heel spannend kunnen maken.'' zeg ik op dezelfde plagende toon die hij eerder gebruikte. "Maar je nu kun je dus wa- awww, really?!" Licht frons ik en volg zijn blik, maar zodra mijn ogen op het beeld verderop vallen wordt mijn grijns nog breder. ''Told you.'' zeg ik tevreden en keer mij weer naar Junior. "Het lijkt er op dat jij gaat kiezen wat we donderdag doen." zegt deze op zijn beurt. ''Ik laat je weten hoe laat ik je ophaal.'' grijns ik en knipoog nog snel, waarna ik nog wat slokken neem van het drankje in mijn handen. Na de laatste slok keer ik mij naar de bar en bestel nog twee zoete cocktails voor ons beide.
    "Oh en trouwens, jij gaat met mij mee vanavond - in plaats van andersom, Jefe . No way dat ik met je ga rollebollen in hetzelfde bed waarin je zaken doet," deelde hij zonder verpinken mee waardoor ik quasi beledigd een hand op mijn hart leg. ''Excuse you, laat me je vertellen dat ik meestal in een luxe hotel mijn zaken afhandel.'' zeg ik en breng een hand naar zijn wang. ''Ik heb nou eenmaal een voorliefde voor de betere dingen in het leven, dat moet jij weten nu toch?'' zeg ik plagend, doelend ook op hem. Ik ging zeker niet met iedereen op een echte date, maar Junior hier was toch wel op de top van die uitzonderingen. ''I like the sound of that though.'' reageer ik nu echter op het meekomen naar zijn huis.
    "Ay, Sam, Sammie Junior" hoor ik opeens terwijl ik ondertussen mijn nieuwe glas aanneem. Direct kijk ik op bij het horen van deze bekende stem en hou mijn hoofd wat schuin. ''Hola hola.'' grijns ik en nip ondertussen van mijn glas. Dan valt mijn blik echter ook op Noah en ik slik even, waarna ik mijn blik snel weer op Chris richt. "Ik zet jullie op de lijst als duo-date." Het was duidelijk een mededeling, maar ik vond het een zeer goed idee als ik eerlijk was. Wie anders kan beter je dromen waarmaken, dan wij twee. ''Sounds good.'' lach ik en hef mijn glas kort naar hem, waarna ik mij weer op Junior richt.
    ''That sounds interesting...'' hum ik en streel zachtjes over zijn kaak. ''Toch?'' Het was duidelijk dat ik hem alsnog een keuze gaf, mocht hij het niet zien zitten was het prima natuurlijk. ''Nu hoop ik alleen niet dat dit de aandacht van die Michael trekt.'' mompel ik en schud mijn hoofd. ''Ew.'' mompel ik en neem snel een paar slokken uit mijn glas.


    El Diablo.

    DE kerel met zijn eigenaardige kledingkeuze scheen van “nee” geen genoegen te nemen, waardoor de kok-in-opleiding genoodzaakt was de boyfriend—routine te starten. Pasen en Pinksteren zouden op één dag moeten vallen eer hij Alfie met die man naar huis zou laten gaan, dus het was tijd om het hem flink in zijn gezicht te wrijven. Nu was deze routine geen standaard procedure bij elke wanhopige creep, alleen was deze bijzonder hardnekkig — als een kakkerlak, en die konden ze beter zo snel mogelijk de kop indrukken.
          Gelukkig begreep Alfred direct welke kant Jamie besloot op te gaan, maar daar had hij geen enkel moment zorgen om gemaakt. Als er iemand was met wie hij een uitstekende teamwerk had, was de roodharige het wel. En eigenlijk hadden ze dat al vrijwel van het begin af aan, wat al langer dan anderhalf jaar was — al moesten ze elkaar net treffen in deze massa van feestbeesten.
    Waar Jamie zijn arm nog rond de middel van de turquoise—ogige lag, liet Alfred op z’n beurt zijn armen in de nek van de enthousiasteling glijden om er vervolgens geanimeerd op te giechelen. “Hhhmmjawel,” babbelde hij, waardoor de jonge man zich in moest houden hun dekmantel niet te riskeren — wat nog lastig werd het moment dat zijn vriend overging op het tellen van de denkbeeldige drankjes die hij allemaal al op had.
          “Had ik niet gezegd dat het teveel drankjes zouden zijn? Maar ik vergeef je omdat we al twee jaar van elkaar genieten.” Om niet alles nu al te verpesten, besloot de ambivert een brede glimlach op zijn gezicht te toveren en zijn vrije hand op de heup van de jongeheer Asheton te leggen.
          “Ik ben zo dol op jou, honnepon. Ik wil nooit nog met iemand anders dansen, alleen maar met jou.”
    Met een grijns en pretlichtjes in zijn ogen, waarvan hij zeker wist dat Alfred kon zien dat Jamie het niet veel langer uit kon houden, begroef hij zijn gezicht in diens nek om daar meerdere kusjes te plaatsen. Enkel en alleen vanwege het feit dat zijn glimlach zo bedekt was voor SM—freak. Iets vertelde hem dat, mochten ze het uit hebben gegierd in zijn bijzijn, meneer de Cowboy dat alles behalve goed genomen zou hebben. “Dat is je geraden: je weet immers ook dat je de enige voor mij bent, mijn hartendiefje.” Stoutmoedig sloeg hij enkele keren zachtjes op de desbetreffende kont en Jamie had zelfs het lef om zijn hand daarna in de achterzak van Alfred te steken.
          “Ik wil naar huis, suikerpl— suikerpoepje, en dan wil ik—” Zodra de jongeman met de blauwgroene kijkers daad bij woord voegde door te doen alsof hij de meest schunnige dingen in zijn oor fluisterde, realiseerde de kok-in-opleiding dat hij Bucko opzettelijk verder wilde pesten.
    Jamie      Dawson


    Precies op het moment dat hij zijn mond in een schuine glimlach liet trekken en hij (om Alfie’s uitmuntende acteerwerk des te meer te verkopen) zijn wenkbrauwen in een wiebelende beweging op en neer liet gaan, zag hij een spook uit zijn verleden langs komen lopen. Of eerder: dat dacht hij te zien — Want wat zou Charlie, van alle plekken, juist hier doen? Toch. . . het ogenblik dat de bruinharige jongen langsliep, vonden zijn poelen voor een luttele seconde de zijne.
    Alfie draaide zijn hoofd echter al vrij snel terug, waar hij zijn lippen onfatsoenlijk op die van hem liet knallen, en Jamie deed er niets aan — behalve zijn ogen sluiten om het beeld van zijn jeugdvriend op z’n netvlies te kunnen weerzien. Met een vreemdsoortige stimulans in zijn lichaam liet hij zijn ene hand liefdevol door de roodharige lokken strelen, waar zijn andere hand al snel zijn weg terug vond rond Alfie’s middel om hem zo dichterbij te trekken. Wellicht had hij, in tegenstelling tot de lompe zoen die hij van hem had gekregen, iets te innig geweest in zijn daden. Pas toen de turquoise—ogige de samensmelting van hun lippen had onderbroken door in lachen uit te barsten, had hij weer door wat er allemaal aan de hand was.
    Beduusd blikte hij rond zich heen, op zoek naar degene die zijn hart zo snel had laten kloppen, enkel om teleurgesteld terug te kijken. Natuurlijk was hij er niet — het was alleen een spooksel van zijn gedachtegang geweest. Jaren geleden had Jamie het al opgegeven, toen Charlie besloten had dat hij niet meer goed genoeg voor hem was geweest.
    Waar eerst nog een waterig glimlachje rondom zijn mondhoeken had gelegen, glimlachte hij nu breeduit. “Ik ben opgelucht dat die griezel zijn pistool niet heeft getrokken in deze showdown. Anders had je waarschijnlijk vastgebonden geweest in zijn bondage—kamer, en waren de enige lichten die je dan nog had kunnen zien zijn tl-buizen geweest.” Jamie lachte met Alfie mee, nu eindelijk in staat het eruit te laten. Dit moest wel één van de meest aparte gebeurtenissen zijn geweest die ze moesten uitvoeren met elkaar.
          “Now, giddy up, pardner! Maybe we should line dance the house down instead,” ginnegapte hij verder, terwijl hij Alfie’s hand vastpakte en hem vervolgens een rondje om z’n as heen te liet draaien.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2020 - 23:04 ]


    [ heaven knows ]


    SASHA ROSA D'AMELIO

    ' Cloudy ' talking to Elle



    Vrolijk had ik Elle achter me aangesleurd op de dansvloer de muziek smeekte gewoon om tegen iemand aan te kunnen dansen en dat leuke gezichtje van Elle was eentje die ik gewoon niet kon negeren. Met een kleine giechel bevonden we ons dan uiteindelijk op de dansvloer waar ik mijn latina dansmoves meteen boven haalde. De lichtjes schitterden feller dan gewoonlijk en alles verliep erg losjes, net zoals ik het graag had. “Het is zeker lang geleden,” sprak Elle met een lieve glimlach terwijl ze met me meedanste, eveneens met haar heupen los. Elle boog zich iets naar me toe gezien het wel moeilijk was om echte te praten met de muziek al had ik er zeker niets op tegen dat ze wat dichterbij kwam. “Hadden we elkaar de laatste keer niet beloofd dat er niet zo lang tussen mocht zitten?” Elle keek me met een brede grijns aan en ik knipperde even, nu ze het zei inderdaad, dat zeiden we elke keer dat we elkaar zagen en dan nog leek er altijd veels te veel tijd tussen te zitten. Ik lachtte even en knikte, waardoor ik me nu naar Elle toeboog, mijn armen losjes om haar nek gooiend. "Daar heb je gelijk in! Maar deze keer echt hoor! misschien moet ik hier vaker binnenspringen om je weer te zien." grinnikte ik terwijl ik mijn bruine kijkers kort over haar gezicht liet glijden, ze was geen haar veranderd. "Je ziet erg leuk uit vandaag!" begon ik dan vrolijk, mijn heupen nogsteeds meewiebelen op de beat. De lichten gaven haar een rozige glow, net een roze engeltje in het hemellicht. "Maar dat is altijd wel zo." giechelde ik vervolgens. "Kom je hier vaker ? En nee dit is niet bedoeld als vreselijke pick-up line." ik grijnsde en keek de club even rond, ik kwam hier maar eens per maand, wat niet erg veel was, maar het waren de laatste maanden best druk geweest en als het niet voor Sam was, geweest zat ik nu hoogstwaarschijnlijk stoned in bed. Nu was ik Stoned in de club, dus of het beter was wist ik niet, maar het zicht van Elle maakte het wel veel beter.
    "Ooh weet je wat ze nu moeten draaien, Wannabee van de spice girls!" vroeger in onze zomerjob had Elle de CD op haar walkman staan en dansten we bijna elke pauze op dat lied. Dansend met de exacte pasjes dat we hadden geleerd op MTV.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    PERCIVAL 'the second' ANTOINE BONNET ….

    Son of a b*tch || Of to get that booty hunny || With Maxwell || warning slight 16+



    Max stond stil, enkele stappen verder en de man was de club uitgelopen. Ik wist niet precies hoe ik me erbij moest voelen trots dat ik hem had kunnen tegenhouden, beschaamd dat ik voor het eerst iemand had die me rejecte of opgelucht dat ik mijn rum niet had achtergelaten om deze jongeman achterna te gaan. Het deed me eraan denken dat dit één van de weinige keren was dat ik achter een man had zitten aanlopen, gezien het vaak andersom was. What can I say? I love the attention, maar omgekeerd kwam het wat needy over... Nu had ik hem hier voor me, tot stilstand en wist ik even niet wat te zeggen, mijn blik gleed kort naar beneden, waar ik eerst naar mijn schoenen had willen kijken bleven mijn blauwe kijkers als gehypnotiseerd aan zijn gouden achterste plakken... Dat Max in die outfit me eerder had willen overtuigen volledig hetero te zijn kon ik nog steeds niet geloven. Mijn woorden hadden hem doen stoppen, maar meer dan dit kreeg ik ook niet eens hij bewoog kon ik mijn blik wel van die kussentjes afhalen om zijn bewegingen te volgen. Hopend om zijn blik te kunnen lezen, iets wat ik het best kon, maar daarentegen moest ik het enkel doen met zijn achterkant. “Ik vraag me echt af waarom het voor jou uitmaakt hoe ik mijn leven leef,” zijn schouders spanden op en ik fronste licht. De toon die Maxwell aansloeg gelijkend op onze eerste confrontatie. Ik wilde meteen terugsnappen, gezien de manier hoe Max zich in zijn 'hetero' zijn verstikte niet echt leven was, al was hij Maxwell zelf die ditmaal klaar stond met een aanval van woorden, waar ik ditmaal geen bescherming voor had. “Wat betekent vrijheid überhaupt? Zoals jou in het diepe springen ━ elke nacht voor een andere vent zorgen, mijn problemen wegdrinken in de vorm van alcohol? Ik ken je amper een uurtje en ik besefte al vrijwel direct dat je diep ontmoedigd bent.” Bam, de kogel van zijn fictieve revolver raakte me recht in mijn ribbenkas, waardoor ik mijn woordenvuur die ik eerder klaar had liggen weer inslikte. Excuseer? Ik had al meteen spijt dat ik die halfvolle fles rum had laten liggen, die zou me tenminste niet zeggen hoe ontmoedigd ik wel was. “Dat moet zijn tol hebben geëist, Percival,” Mijn grip om de gouden blazer verstrakte en ik moest even hard op de binnenkant van mijn wang bijten om mijn gekwetste gevoelend over de plank te gooien. Ik was kwaad, nee pissig op Maxwell. Mij eerst kleineren, dan toelaten, me willen en me dan laten vallen om vervolgens me de les te spellen over hoe zielig van een persoon ik wel niet was. Claimend dat hij me in een uur al kende, Mr Freaking goldenbooty.
    "Weet je wat Max, FUCK YOU!" kwam er kwaad over mijn lippen. " Het minste wat je fucking kan doen is me aankijken als je me beledigt!" Ik slikte de immense krop in mijn keel even weg, mijn best doen om niet op mijn benen te staan trillen. Ik vond het vreselijk als mensen een spiegel voor me hielden me erop herinneren dat ik een een lang verloren schatkist was die te hopeloos was om nog op te vissen. Ze moesten maar eens weten hoeveel waardevols er in zat dan zouden ze dagen om geven. Ook als dat maar verdomme één gouden munt was in een lege fles rum, het was meer dat ik ze kon bieden dan ze al hadden ervoor....
    "FUCK YOU en Je hele .... Hele gedoe! " snapte ik er nog achterna."Kan ik er niet aan doen dat ik plezier beleef en jij een stok in je achterste hebt zitten! Mijn onderlip trilde licht en ik haalde vluchtig mijn vrije hand door mijn krullen om mezelf wat lucht te geven voor de anxiety attack die me plots overviel. De rum in mijn systeem maakte het er niet beter op, ik wilde het even uitschreeuwen. De reden waarom ik niet wist wat ik moest doen was juist omdat ik eerder in Maxwells schoenen had gedaan. Het deed me zo fucking hard denken aan de ruzie met mijn vader die zich zo moeide met mijn leven. Al was - is- mijn leven net zo als de kleine Percy die een heel arsenaal aan verwijten naar zijn hoofd kreeg nadat hij zijn vader met zijn neus op de feiten had gedrukt.
    Ik schrok echter op toen twee armen me langs vanachter stevig beet namen. Enig ander moment had ik me plezierig in deze ombekende armen om gedraaid, maar nu voelde het eerder als een verstikking. “Percyyyyyyy~”, Ik herkende de stem van enkele dagen geleden, de jongeman met de slangenprint undies, zijn naam had me even ontglipt maar eens ik mijn wazige blik op de stoorzender richtte kwam ik weer op diens naam. "Alejandro?" kwam er wat verward over mijn lippen, ik was zo bezig geweest met Max. Waar ik eerder nog zo van zijn aandacht genoot, dat ik nu wilde dat mensen me met rust lieten. Voor even wilde ik niet die aandachthoer blijken dat ik altijd was. Helaas moest ik wel naar de man kijken die mij beet had “I was looking all over for you, stud ━ waar was je?” ik knipperde even "Eh ik-" mijn grip om de blazer verzwakte en ik voelde hoe iemand wat uit de zakken van het jasje nam, ik keek meteen naar Max die zijn eigendommen uit zijn zak had genomen en zich duidelijk met teleurgesteld aankeek. “Ben je zo bang om alleen te zijn?” zijn woorden waren een fluistering maar kwamen hard aan.Ik keek Max na, waterig ogen en verstikkend in de grip waar hij me in beet had. "Wat is die kerels probleem, komaaaan Perrrrcy ik trakteer je een drankje." spinde Alejandro echter kwam ik enkel misselijk bij het idee van nog meer drank. "Laat me los." mompelde ik zacht waardoor de jongen me vragend aankeek. Ik greep naar zijn handen en klauterde mezelf vrij van de man. "Ik moet kotsen." kwam er wat buiten adem over mijn lippen, ik had een paniek aanval volgensmij. Niet wetende waarheen, strompelde ik naar buiten, de blazer nogsteeds in mijn handen, waar ik over mijn eigen voeten struikelde of iets in die aard. Het enige wat ik besefte was dat ik hard op mijn kniëen gevallen was eens ik de club uitgestrompeld kwam. Het harde beton van de vloer waren geen cadeau voor mijn nu openliggende knieën. "ugh fuck ." snuffelde ik niet wetend wat ik moest doen. I just want to be loved.




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    C H A R L I E      C H R I S T O P H E R      S I M M O N S

    22            Applied Sciences study            With Alec     



    Al dat gepraat over de McDonalds had me eerlijk gezegd best hongerig gemaakt. Dit had ik dan ook naar Alec uitgesproken, wie meteen met het geniale idee kwam om misschien later op de avond een bezoekje te brengen aan onze gele, vettige vriend.
    'Oeh, ik moet toegeven dat dat erg goed klinkt,' zei ik terwijl ik een hand op mijn buik liet rusten. 'Jinx of niet, ik zeg niet snel nee tegen een vette hap na het uitgaan.' lachte ik zacht. 'We kijken wel wat deze avond ons brengt, wie weet waar we nog stranden.' glimlachte ik. Enkele momenten later besefte ik pas dat ik een gouden kans om te flirten aan me voorbij had laten gaan. Typisch weer... Ik dacht dat ik er eindelijk wat beter in begon te worden.
    Vele doemscenario's hadden zich in de loop van de avond door mijn hoofd gespookt. Maar ik moest toegeven, hoe fanatiek ik ook aan doem denken deed, het geen wat er zojuist gebeurd was had ik nog niet bedacht. Ik bleef mezelf verbazen, en dan met name mijn stommiteiten.
    Alec leek het alleen maar grappig te vinden maar ik schaamde me dood. Hij hielp me omhoog en veegde wat over mijn shirt. 'Maar je zult niet de eerste zijn die hier op de vloer valt, hoewel anderen misschien wat meer drank op hebben.' ik lachte zacht. 'Als dit al gebeurt als ik sober ben houd je dan maar vast als ik wel gedronken heb.' grijnsde ik.
    Een paar stuntelige opmerkingen en gemiste kansen later had ik bekend dat ik stiekem indruk wilde maken op Alec. Ik was nog steeds wat rood in mijn gezicht van de schaamte die ik zojuist had gevoeld, maar na Alec zijn volgende woorden liep ik roder aan dan ooit tevoren. 'Oh, maar dat had je allang, de eerste keer dat je hier binnen liep.'
    Dit was misschien wel het liefste wat iemand die ik wel zag zitten ooit tegen me gezegd had. Ik wilde van alles antwoorden maar ik wist eerlijk gezegd niet zo goed wat ik er mee aan moest. Ik voelde me vereerd maar was ook doodsbang dat ik het net zo hard weer zou verpesten.
    Gelukkig verbrak Alec de stilte door te vragen of ik echt niets mankeerde. Fysiek niet maar mijn al zo goed als niet bestaande ego had nog eens een flinke deuk op gelopen. Ik vertelde Alec uiteindelijk dat ik niets mankeerde maar dat ik de rest van de avond hoogst waarschijnlijk zou ruiken naar het meest smerige mixdrankje ooit. 'Oh god, ik denk dat dat me niet eens opvalt.' was Alec zijn antwoord. Ik schudde lachend mijn hoofd. 'Heb ik even geluk.' lachte ik.
    Vervolgens bedacht ik me dat ik misschien beter even een doek bij de bar zou kunnen halen om het meeste weg te krijgen. 'Oké, I'll be right back. Zal ik ook maar meteen een nieuwe drankje voor je meenemen?' vroeg ik aan Alec alvorens ik hem voor een klein moment verliet om naar de bar te lopen. Onderweg had ik enige moeite met me door de menigte heen te wurmen.
    De club was inmiddels al aardig vol gelopen en er stond dan ook een kleinschalige rij voor de bar. Tijdens het wachten schoten mijn ogen de club rond en tot mijn verbazing stuitte ik op iets, of eerder iemand, die ik hier niet verwacht had. Althans, als dit de persoon was die ik voor ogen had. Ik leek een glimps van Jamie op te vangen. Iets wat me sterk leek maar niet geheel onmogelijk, toch? Aan de ene kant hoopte ik dat het mijn jeugdvriend was maar aan de andere kant had ik misschien toch liever niet. Ik had het hoofdstuk afgesloten. Grotendeels dan, Jamie bleef namelijk prominent aanwezig in mijn gedachten gang, hoe graag ik hem ook achter me wilde laten. Wat er toen gebeurde zorgde ervoor dat er allerlei gevoelens ontketend werden. Mijn maag keerde zich lichtelijk om, mijn ademhaling steeg en ik kreeg het doodsbenauwd. De jongen die bij hem was, Alfie als ik me niet vergiste, had zijn lippen op die van hem gedrukt. Net op dat moment was het mijn beurt om een drankje te bestellen. Door alle drama was ik spontaan het geen vergeten waar ik eigenlijk voor kwam. Op de terug weg vonden de ogen van de jongen die van mij, en het leek spontaan of ik door de bliksem getroffen was. Het was Jamie. Van schrik belandde het drankje bedoeld voor Alec op de grond. Ik schrok nogmaals op van het geluid van brekend glas. Shit, waarom was ik ook zo'n kluns. Ik probeerde het glas bij een te rapen en kreeg gelukkig hulp van iemand achter de bar. Een klein moment later vertrok ik met een nieuw drankje in mijn handen weer naar Alec. Ik hoopte dat hij dit alles niet had meegekregen, maar het leek me sterk gezien bijna alle blikken op mij gericht waren geweest. 'Ik hoop dat je dat niet allemaal ook nog hebt mee gekregen. Ik ben echt een enorme kluns, sorry.' deed ik net of dat het mollen van het glas puur kwam door mijn lompigheid.


    How far is far

    M ᗑ X W Σ L L
    ᗑ S H Σ T O N

    • • •
    “Your value doesn't decrease
    based on
    someone's inability to see your worth.”
    • • •

          “Weet je wat, Max, FUCK YOU! Het minste wat je fucking kan doen is me aankijken als je me beledigd!” Hoewel de elite—man het wellicht had kunnen verwachten, vond er desalniettemin een soort verplichtende reset plaats bij het plotse woeste voorkomen. Ontdaan waren zijn wenkbrauwen voor een luttele seconde gefronst, waarmee hij een diepe rimpel tussen de twee tevoorschijn toverde. Zijn woorden waren wellicht wat lomp geweest, maar hij had absoluut geen kwaad in de zin. Naarmate het gesprek vorderde echter, wat momenteel niet uit meer bestond dan verwijten gooien en vingerwijzen, raakte hij steeds meer ontstemd. “FUCK YOU en je hele. . . hele gedoe! Kan ik er iets aan doen dat ik plezier beleef en jij een stok in je achterste hebt zitten!”
          Zijn harde, blauwe poelen schoten zich als een straaljager naar hem toe, perforeerde de gifgroene kijkers van zijn gesprekspartner. “Je zou willen dat je stok in mijn achterste zat,” siste hij, zonder door te hebben wat hij daadwerkelijk zei, “is dat niet precies waar je op zat te hopen? Zodat je ermee kan pronken dat je iemand hebt bekeerd?”
    Trachten de verbouwereerde staat van de Griekse God voor hem te negeren, ging lastiger dan gedacht — daar hij het idee had dat zijn onderlip licht getrild had, was dit al net zo snel voorbij wanneer de getinte man een hand door zijn krullen had gehaald. Toegegeven — Maxwell was ondanks alles aangetrokken tot de hartenbreker, die een troosteloze glans rond hem heen had gekregen. Het schitterende, zelfverzekerde charisma die hij voorheen had laten zien, was langzaam maar zeker uitgedoofd alsof iemand een domper op z’n vlam had gezet.
          “Wat is er, Percy, heb ik een gevoelige snaar geraakt, mhm?” Het klonk spottend, iets wat geheel automatisch aangeslagen was daar de blonde zakenman duidelijk gefrustreerd was. Percival kon niet zomaar aannemen dat hij als enige klappen kan uitdelen; hij hoorde tevens te leren incasseren. Toch begreep Maxwell niets van de plotse ommekeer in houding, het was net alsof ze elkaar verder trachtte te helpen — al was het dan door middel van de verkeerde methode. “Merely calling a spade a spade.”
    Hij snoof minachtend op de gebeurtenis die voor hem afspeelde. Niet onder de indruk van het hele voorval haalde hij zijn bezittingen uit de jaszakken om vervolgens rechtsomkeert te maken. Hij had een uur geleden al genoeg van deze hele poppenkast, ware het niet dat Ethan hem praktisch gezien gechanteerd had te blijven. Nu kon hem dat amper nog iets schelen — hij kon in de stront zakken, net zoals dit hele boeltje ongeregeld.

    Eenmaal buiten merkte hij pas op hoe opgejut hij zich voelde. Maxwell haalde een aantal keer diep in— en uit adem, en veegde ruw zijn vingers door de verwarde, blonde lokken. Wat voor lef had hij wel niet hem de les trachten te lezen? En dan die jongeman, wat had dat te betekenen? Well, his reputation truly precedes him, dacht hij bits, hij had zich vast op een ander speeltje gegooid.
          Een steek schoot door zijn borstkas heen bij die gedachte — als een naald die vliegensvlug door de huid prikt maar vervolgens voor langere tijd bleef hangen om zoveel mogelijk schade aan te richten. Onbewust dwaalden zijn ogen terug naar de deur van de nachtclub, denkend aan het laatste uur die hij er gespendeerd heeft, om vervolgens hoofdschuddend naar zijn auto toe te lopen en de deur naar de achterbank te openen. Met een zucht plaatste hij zich op de ivoorwitte stoel, krulden zijn vingers in z’n haren en poogde zijn rationele vermogen terug te halen — die blijkbaar bij de excentriekeling achter was gelaten.
    Nog geen seconde had hij deze behoefte gehad of de desbetreffende persoon kwam de club uit strompelen, enkel om zijn knieën met een pijnlijke smak de grond te laten ontmoeten. Maxwell, die het zag gebeuren, sprong op en kon een bezorgde gelaatsexpressie niet beteugelen toen hij Percy naderde — die op zijn beurt alles behalve verwelkomend was.
          “Leave me alone!” De jongeheer Asheton, die al aanstalten had gemaakt neer te zakken om hem overeind te helpen, staakte zijn acties en keek hem met een diepe zucht aan. In eerste instantie wilde hij het negeren, maar bij nader inzien maakte hij rechtsomkeert — daar hij realiseerde dat aan een dood paard niet te trekken viel. Vrijwel gelijk toen hij dat deed echter, klonk er een zacht gesmeek achter hem, zelfs al zou diegene het wellicht niet toe willen geven.
          “W—wacht, ik. . . ik geraak niet overeind. . . It hurts.”
    Zijn blauwe kijkers verzachtte, al draaide hij zich niet direct terug naar hem. Het enige wat nog door zijn hoofd spookte, was de staat waarin Percy zich verkeerde; met zijn kapotte knieën, tranen in zijn ogen en een figuurlijke zwaard in zijn hart. Meerdere wellicht. Het liet hem afvragen wat voor reeks zeer moeilijke of onaangename ervaringen hij mee had gemaakt. Per slot van rekening had hij hem al toevertrouwd met het auto—ongeluk van zijn zus. Hierdoor kon hij ongeruste gevoel niet onderdrukken om hem te willen beschermen, maar tegelijkertijd wilde hij een geheime psychoanalyse uitvoeren om meer van hem te weten te komen.



    Teder pakte hij zijn handen beet, welke hij met een toegeeflijke glimlach rond zijn nek legde. Zijn eigen handen gleden respectievelijk onder zijn knieën en rug door, en met een klein hupsje stond hij recht — met Percy in zijn armen, die hij naar een strakke, witte automodel bracht.
          Goddank waren er niet veel mensen op straat, om reden dat ze stuk voor stuk in een club of een andere nachtgelegenheid zaten. In zijn schrik had hij volkomen vergeten de autodeur dicht te gooien namelijk, waardoor die nog wagenwijd openstond. Het positieve hieraan was dat hij de Adonis gemakkelijk op de achterbank kon plaatsen, de gouden blazer gooide hij er eveneens in.

    Zonder voor zijn toestemming te vragen, bewoog hij zichzelf langzaam maar zeker dichterbij — zo dichtbij dat zijn lippen bijna de zijne aanraakte, zo dichtbij dat zijn blik de zijne opdronk en alsnog voor meer zou smeken, zo dichtbij dat de warme ademhaling op zijn huid sloeg. Om het abrupt af te kappen door zijn leren dokterstas van achter hem vandaan te halen, deze te openen en de benodigde materialen op te zoeken. Zelfs al zou de man zijn hulp niet aanvaarden, zou hij deze ditmaal negeren en standvastig duidelijk maken dat hij er was om te helpen.
          “Percival. . .” begon hij, “Wat ik eerder zei — het spijt me. . . I was thoroughly out of line. Ik wilde enkel helpen, maar wellicht kwam het er allemaal nogal. . . onbehouwen uit. Het is alleen dat. . .” Nerveus om opnieuw in dezelfde ruzie te vallen, peilde hij kort de huidige staat van zijn gesprekspartner, waarna de wonderdokter verderging aan de schaafwonden. Terwijl hij wat ontsmettingsmiddel op een steriel watje spoot, vervolgde zijn woorden automatisch. “ik denk niet dat je iemand snel beu bent, integendeel, ik denk dat je bang bent. Voor een echte verbinding. Voor emoties die je niet wilt voelen. Om jezelf over te geven aan de liefde. . .”
    Maxwell haalde zo teder mogelijk het watje over de wonden heen, waaruit duidelijk werd dat hij dit al veel vaker heeft moeten uitvoeren. Waar hij in volle concentratie bezig was, vervolgde hij zijn handelingen door een kompres en wat verband te pakken en deze daarna te gebruiken op secure wijze. Langzamerhand was er echter een frons op zijn voorhoofd ontstaan, daar de man een heuse gloeilamp moment had waar hij zelfs zijn werkzaamheid kort op staakte. Kort gleden zijn mondhoeken naar beneden, wat al snel verdwenen was doordat hij naar Percival omhoog blikte, gezien hij uiteindelijk wel praktisch tussen zijn benen zat. Zijn ogen zochten de zijne.

          “Percival, you are worthy of love — you and all of your layers. Don’t ever forget that.” Het was alsof er een mokerslag bij hem insloeg; Asheton wilde niet te voorbarig zijn, maar hij realiseerde tevens dat ze dat perron allang voorbij waren (zowel als de volgende tien daarna) en het geen zin had alles te sugarcoaten. Er tikte welgeteld een langdurige minuut weg eer de lichtharige man doorhad dat hij te ver was gegaan. Zuchtend dwong hij zijn blik uit de felgroene kijkers en richtte zich opnieuw op de geschaafde knieën van Percy, die zo goed als klaar waren.
          “Sorry — I didn’t mean to preach yet again. It’s none of my business, really. I merely think you are exceptionally fascinating and it’d be a true shame if you wasted all that on superficial toyboy’s — like Tarzan in there.” Hij knikte kort naar de nachtclub, waarmee hij het speeltje van eerder bedoelde. Plots voelde hij zich mentaal gezien wel erg naakt, wat resulteerde in een gekuch, waarna hij nerveus grinnikend een hand door zijn haren haalde.
          “But it’s all done. How are you feeling?”

    [ De besturing van Percy is met GoldenTrout's consent gedaan. ]

    [ bericht aangepast op 25 juli 2020 - 23:53 ]


    [ heaven knows ]


    ELLE HOLLY SIMMONS


    We survive this life by loving deeply.


    Uiteraard was het Sasha die de beste dansmoves van het tweetal had. Hoewel Elle zeker geen stijve hark was en zich over het algemeen gewoon liet gaan, was ze niet de allerbeste danser en had ze ook niet het allerbeste ritmegevoel. Maar voor gewoon worden meegevoerd door de muziek en plezier maken was dat ook niet nodig. Het enige wat daarvoor nodig was, was het loslaten van de schaamte dat anderen je konden zien dansen, en dat was iets wat Elle wel kon.
    Sasha lachte bij Elles woorden en Elle kon alleen maar meelachen. Sasha had altijd al een aantrekkelijke lach gehad, en ze voelde zich gewoon goed hier dansend met haar. De avond was jong, ze was hier om plezier te maken, en genieten zou ze. Ditmaal was het Sasha die de afstand weer verkleinde tussen hen. Praten was anders echt onmogelijk. Toen Sasha haar armen rondom Elles nek legde, was het Elles antwoord om haar eigen armen losjes op Sasha’s heupen te leggen.
    Daar heb je gelijk in! Maar deze keer echt hoor! misschien moet ik hier vaker binnenspringen om je weer te zien.” Elle kon het niet laten om Sasha in haar zij te porren.
    “Ja, dat moet je doen! Wat moet ik hier zonder je?” Normaal redde ze zich zonder Sasha hier ook prima.
    “Je ziet erg leuk uit vandaag! Maar dat is altijd wel zo.” Elle draaide een rondje om haar outfit van de avond te showen – wat, gezien alle armen die nog overal lagen minder soepel ging dan de vorige zin doet geloven. Ze lachte.
    “Dankjewel! Jij ziet er ook weer geweldig uit. Hoe je je haren toch weer zo leuk krijgt…” Ze lachte weer, schudde haar eigen haren uit haar gezicht. Na een eeuwig gevecht om het enigszins fatsoenlijk te krijgen, had ze het die avond opgegeven en een deel in een vlecht gedaan, maar die laatste plukken die ze bewust los had laten zitten, hadden besloten dat in de weg zitten hun nieuwe functie was.
    “Kom je hier vaker? En nee dit is niet bedoeld als vreselijke pick-up line.”
    “Redelijk vaak ja. Jij? Ik heb je hier nog niet eerder gezien.” Elle was hier bijna wekelijks wel te vinden. Soms afgesproken met vrienden, soms alleen voor de leuke sfeer. Ze wist haar weg wel te vinden en altijd wel een leuke avond te krijgen. Soms met bekenden, soms maakte ze nieuwe vrienden. Het voelde goed hier. Je kon zijn wie je was, en veel mensen stonden wel open voor iemand die alleen gekomen was.
    “Ooh weet je wat ze nu moeten draaien, Wannabee van de spice girls!” riep Sasha uit.
    “Dat is echt het beste idee van de avond!” was Elle’s antwoord. “Al weet ik niet hoe goed ik alle pasjes nog beheers hoor.” Het was al een tijd geleden sinds ze voor het laatst samen gedanst hadden op dat lied. Ze hadden zoveel tijd gestoken in het perfectioneren van de pasjes, en nu Elle erop terugdacht, hadden ze er waarschijnlijk als twee gekken uitgezien, maar ze hadden plezier gehad. Het was een goede herinnering aan hun tijd bij dat baantje.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    CHRISTOPHER JAMES PALMER


    28 • Gay • Realtor • Noah • Jungle Office


    "Het is heel dom," kwam het antwoord van de jongen die plots de moed om op te kijken verloren leek te zijn. Onbewust zette Chris zich schrap voor wat komen zou, hij had geen idee wat het kon zijn maar die woorden werden zelden door een positieve boodschap gevolgd.
    "Samuel is zeg maar mijn ex." De makelaar voelde zijn mond droog worden. Alle kansen die hij bij Noah tot nu toe gewonnen kon hebben zag hij met die woorden slinken tot er bijna niks van overbleef. Wist Noah dat hij en Sam het bed hadden? Vaker dan eens? Het blondje haalde een hand door zijn haren en probeerde de inwendige machteloosheid die daarbij kwam kijken van zijn gelaat af te houden. Hij was echter niet voorbereid voor de mokerslag die daarop zou volgen. "En Junior één van mijn beste vrienden en ja... Ik weet niet... het was een beetje vreemd." Indien hij nog een schijntje van kans had gehad dan zag hij deze nu genadeloos imploderen. Hoe kon hij Noah in godsnaam vertellen dat hij zelf beide jongens gehad had zonder hem te kwetsen?
    "Aha..." bracht Chris uit, niet in staat iets beters te verzinnen. Hij kwam van zijn stoel overeind en schoof deze richting de jongeman die tot een minuut geleden nog voorbestemd was met hem op date gaan. Zelf nam hij plaats op het bureau, zijn lichaam naar de krullenbol toe gericht. Wat ongemakkelijk vouwde hij zijn armen over elkaar. "Ik ben wellicht niet de meest geschikte persoon om je advies te geven hierover," begon hij eerlijk, wellicht ook omdat hij op dat punt nog niet eens goede raad klaar had. "En ik ben absoluut geen expert wat relaties betreft..." De makelaar wilde die zin graag afmaken, hij wist enkel niet hoe. Dat was het namelijk wel zo'n beetje; hij wist helemaal niks af van relaties behalve dat hij ze niet hoefde. Precies om redenen als wat zich nu voordeed.
    "Maar maakt het uit met wie je ex verder gaat?" Chris kon niet bevatten dat iemand waarmee jij niet meer samen wilde zijn dan ook geen ander mocht hebben, of dat nu toevallig een vriend was of niet.
    "Luister - kijk - ik wil even de olifant in de kamer benoemen. Je bent je bewust van mijn reputatie, toch? Het blondje zuchtte kort. "Ik zou het wel graag willen, maar ik vrees alleen dat ik je niet veel troost kan brengen..." Deels omdat hij het probleem niet inzag, deels omdat hij zo mogelijks nog erger nieuws te brengen had en deels omdat hij vreesde met alles wat hij te zeggen had Noah verder weg zou drijven.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Jonathan "Junior" Mori


    18 (says he's 21) • Gay • Sam • Bar



    "Excuse you, laat me je vertellen dat ik meestal in een luxe hotel mijn zaken afhandel.'' Jonathan rolde kort zijn ogen en schudde lachend zijn hoofd. Stiekem deed het hem wel wat, te horen dat hij niet de zoveelste zou worden waarmee Sam zijn eigen bed zegende en er wel degelijk een verschil was tussen zaken en pleziertjes van een ander kaliber. "Ik heb nou eenmaal een voorliefde voor de betere dingen in het leven, dat moet jij weten nu toch?'' ging de Casanova ongeremd verder.
    "Oh please!" bracht de krullenbol nu uit, de Colombiaan een duwtje tegen de schouder gevend. "Die zin gebruikte je vorige week nog zowat woord voor woord bij die koelbloedige Zweedse zakenman met het Hugo Boss pak aan," wees hij zijn partner in crime terecht. Kwaad was hij helemaal niet, hij had een geweldige zin gevonden en had gezien hoe die zijn effect niet gemist had. Zelf zat hij er echter niet op te wachten. Pick-up lines waren fantastisch wanneer je iemand's interesse wilde wekken, maar deze had Sam al van hem. Wat Jonathan nu wilde van de Colombiaan was iets dat zijn aandacht vast zou houden, iets dat oprechter was.
    ''I like the sound of that though.''
    "Als je dat goed vind klinken, wacht dan maar tot-" Het leek het halfbloedje niet gegund zijn zinnen af te maken, al was het deze keer niet Sam maar Chris die hem onderbrak. Geïrriteerd zuchtte Junior, terwijl hij de storende halfgod een quasi-boze blik schonk.
    "Ay, Sam, Sammie Junior. Ik zet jullie op de lijst als duo-date." Voor hij de kans kreeg te protesteren, als hij dat al gewild had, had Sam al toe gezegd en was de makelaar alweer van het toneel verdwenen.
    "Hi No - Bye, Noah?" trachtte Junior zijn maatje, die in Chris' gezelschap was, nog te groeten al was hij daar rijkelijk te laat mee.
    ''That sounds interesting...'' Speels hapte Jonathan naar de vingers van Samuel, die zijn kaak streelden. ''Toch?''
    "Hm," mompelde de jongen instemmend, niet van plan zijn aandacht nog verder van de geweldige avond die hij voor ogen had af te laten halen. In alle eerlijkheid kon het hem niet zoveel schelen met drie personen op date te moeten. Hij had er wel vertrouwen in dat dat een date alleen maar amusanter zou maken. Vanavond wilde hij zich echter richten op de jongen die hem, zonder er een goed doel aan te pas kwam, zo zoetjes had uitgevraagd.
    ''Nu hoop ik alleen niet dat dit de aandacht van die Michael trekt. Ew.''
    "Sammie? Shut up," deelde Junior lachend mee, terwijl hij zijn armen om de hals van zijn toekomstige date liet glijden en zijn eigen lippen afwendde naar diens oor net voor ze de zijne konden raken. "Je weet best dat, als het puur over looks gaat, Michael een vangst was. Hij is exact jouw type." De krullenbol liet even een pauze vallen, waarbij een ondeugende grijns weer op zijn lippen gleed. "Dat is precies waarom ik hem gekozen had," fluisterde hij. Jonathan loog er niet om dat Sam's-aandacht-naar-zich-toe-trekken inmiddels zijn favoriete Jungle-spelletje was geworden. Hij was dan ook behoorlijk creatief geworden in zijn pogingen dat spel te winnen. "Jij bent gewoon jaloers dat ik hem eerst gezien had," plaagde hij de Colombiaan verder. "En dat hij mij vanavond eerst zag..." voegde hij er aan toe. Hoewel hij nog geen tien minuten geleden reeds een weddenschap verloren had durfde Junior er inmiddels geld op in zetten dat de afkeer die Samuel jegens Michael toonde puur vanuit zijn eigen ego gestuurd werd. Mocht hij echt geen greintje interesse in de man gehad hebben dan had hij het er simpelweg niet meer over gehad.
    "Dus zullen we het over hem blijven hebben, of ga je me tonen waarom we hem geditcht hebben?" daagde het halfbloedje de iets oudere jongeman uit, waarbij hij zijn gezicht iets naar achter bracht en zijn favoriete daddy-chaser met een speelse blik aan keek alvorens zijn lippen langs de zijne te strijken.
    "You owe me a threesome, by the way..." mompelde hij er plagerig tegenaan.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Alfred Maxwell Asheton


    Na een aantal secondes lachte ook Jamie hartelijk met de roodharige jongen mee.
    “Ik ben opgelucht dat die griezel zijn pistool niet heeft getrokken in deze showdown. Anders had je waarschijnlijk vastgebonden geweest in zijn bondage—kamer, en waren de enige lichten die je dan nog had kunnen zien zijn tl-buizen geweest.” Hoewel de jonge kok het heel erg grappig leek te vinden, werd het voor Alfie toch allemaal een beetje te grafisch beschreven. Hij huiverde en onderdrukte de neiging te kokhalzen. Het idee, dat hij met die SM-cowboy naar huis zou gaan deed het bloed zowat in zijn aderen stollen.
    "Dan zie ik als laatste toch liever de lichtjes in jouw ogen," lachte de jongste Asheton-telg schamper, nog niet helemaal bekomen van de mental picture die hem zojuist werd voorgeschoteld.
    “Now, giddy up, pardner! Maybe we should line dance the house down instead." Hierom ging hij dan wel oprecht aan het brullen. Terwijl hij als een prinsesje om zijn as gekeerd werd lukte het hem dan ook niet een schelle,
    "Wiiieeeh!" binnen te houden terwijl de multi-gekleurde lichten van de club in een flits aan hem voorbij gingen. Hoewel hij slechts één rondje draaide waren het dan ook diezelfde spots, in combinatie met de talloze gezichtsloze lichamen die Alfred kort lieten duizelen. Zonder erbij stil te staan greep hij zich vast aan de schouders van Jamie, op zoek naar een beetje steun. Hij knipperde even, hopend daarmee zijn blik weer te kunnen focussen en grinnikte.
    "Kudo's voor je acteerprestatie daarnet, trouwens," complimenteerde hij de jongeman voor zich. "Als ik niet beter wist dan had ik gedacht dat je die kus meende," vervolgde hij, waarop hij spontaan weer moest lachen. Het idee alleen al, dat Jamie en hij elkaar ooit op die manier zouden zien was te hilarisch voor woorden. Zo zat hun band niet in elkaar, en dat was precies waarom Alfie bij het blondje alles een beetje los kon laten. Hij had het voor geen geld ter wereld -wat, in realiteit, waarschijnlijk door zijn familie in bezit was- anders willen hebben.
    "Echt waar hoor, als het koksleven uiteindelijk toch niks zou blijken te zijn, dan kan je regelrecht naar Hollywood." Als hij de kus die hij van Jamie terug had gekregen een cijfer moest geven, dan stond hij zeker in de top drie - al betwijfelde de dokter-to-be of hij alles samen gerekend wel meer dan drie personen gekust had.
    "And now, we ballet down the house!" bracht de erfgenaam in een opwelling uit, waarna hij zijn armen in een boog boven zijn hoofd bracht en op de tippen van zijn tenen een cirkeltje probeerde te draaien, hopend dat zijn redder van net in een genoeg gekke bui was om zijn voorbeeld te volgen en ze met z'n tweetjes voor paal konden staan in plaats van hij alleen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.