• BEWARE! It's a jungle out there!


    Ohio, 2000.
    Welcome to Jungle, fags and hags!
    We keren even terug in de tijd, waar alles simpeler was - of dat toch zo leek te zijn; toen Destiny's Child, P!nk en 'N Sync de plak zwaaiden in de hitparade en de eerste X-Men film in de bios draaide. Het fantastische jaar waarin men ons de enige echte Nokia 3310 schonk; het modernste staaltje der technologie!
    Wat een tijd om jong te zijn!

    In dit RPG volgen we de gay-scene van Cincinnati voornamelijk in hun natuurlijke habitat; de lokale gay-nachtclub "Jungle".
    Het is een veilige haven voor iedereen die niet aan "de norm" voldoet, een plek om vrienden te ontmoeten en plezier na te jagen of gewoon even alles los te laten.




    Rollen

    🌈 Samuel Elijah D'Amelio • 21 • M • 1• Mandalorian
    🌈 Noah Flynn Green • 21 • M • 2 • Venustic
    🌈 Jonathan Mori • 21 (18 really) • M • 1• Ulfa
    🌈 Christopher "Chris" James Palmer • 28 • M • 1 • Ulfa
    🌈 Gemma "Gem" Marlyn Cooper • 22 • V • 2 • Venustic
    🌈 Rhett Harry Hayes • 25 • M • 3 • GoldenTrout
    🌈 Jamal Casimir Douglas • 24 • M • 4 • Mandalorian
    🌈 Maxwell Asheton • 27 • M • 4 • RainbowTrout
    🌈 Percival II Antoine Bonnet • 23 • M • 4 • GoldenTrout
    🌈 Charlie Christopher Simmons • 22 • M • 4 • Kurdt
    🌈 Aleksander "Alec" Dąbrowski • 24 • M • 4 • Venustic
    🌈 Michael "Mike" Jeffrey Munroe • 27 • M • 4 • Kurdt
    🌈 Faith Maybelle Elliemay Haywood • 23 • V • 5 • Sommarmorgon
    🌈 Jamie Dawson • 23 • M • 5 • GoldenTrout
    🌈 Elle Holly Simmons • 24 • V • 6 • Necessity
    🌈 Miguel Gabriel Rivera • 25 • M • 6 • Kurdt

    START:
    Het is een zwoele vrijdagavond, zowel binnen Jungle als daarbuiten, rond een uur of elf.
    Om middernacht gaat een inzamelactie van start om geld bijeen te sprokkelen zodat het community center twee slaapplaatsen bij kan bouwen om jongeren binnen de gemeenschap die het thuis moeilijk hebben een, tijdelijk, veilig onderkomen te bieden.
    Je kunt onder andere rainbow jelly-shots kopen, meebieden voor een date met de meest aantrekkelijke Jungle-gangers en er zijn kermisspelletjes in thema (denk aan ring toss maar dan penis toss,) waarvan de opbrengst naar het center gaat.

    Wie zich last minute nog kandidaat wil stellen als date kan terecht bij Chris.


    SKIP:
    Het is vrijdagavond 14 juli, omstreeks zeven uur. De zomerwarmte van die dag zindert nog aangenaam na en
    Sommige Jungle gangers zijn op de date die ze vorige week gescoord hadden, anderen kunnen in de club genieten van happy hour en de maandelijkse karaoke-avond. Deze keer is het thema hiervan; HELL. De Verrukkelijke Go-Go dancers zijn aangekleed -als je het zo kunt noemen- als duiveltjes, en de promo-cocktail van de avond is een Flaming Dragons Blood. Alle liedjes die gezongen worden moeten dus op één of andere manier aan het woord "hell" gelinkt kunnen worden.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2020 - 21:00 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.


    ✧      Jamie Dawson
    — culinary wonder —



    De jongeman grijnsde lichtelijk naar het tafereel dat zich voor hem afspeelde, hoe Rhett en de barman niet enkel een bepaalde energie met elkaar deelden, maar hoe Chris en de jongen in zijn armen eveneens bezig met elkaar schenen te zijn. Onbewust gleden zijn vingers over de armband rondom zijn pols, zonder bij zichzelf na te gaan hoe alleen hij zich in feite voelde en dat dit hem getriggerd had. En ergens vroeg hij zichzelf af of het één van Chris' scharrels was, alleen die gedachte was net zo snel weer vervlogen.
          Hij wilde zich er niet inmengen en het ging hem verder ook helemaal niets aan. De reactie die hij eerder had gekregen, was immers al genoeg bewijs dat Chris het niet waardeerde mocht iemand hem storen of in zijn zaken mengen — wat hem goed recht was. Desalniettemin had de glimlach, hoe uitgeput ook, niet van zijn gezicht verdwenen zodra hij het nieuws aan hem vertelde, al wel met een komische klank in zijn stem. Een toon die zelfs door de vermoeidheid heen wist te vechten, en bijna constant in zijn stemgeluid was te horen.

          “Fantastisch, Jamie, die date mag zich gelukkig prijzen, saai wordt het alvast niet,” had Chris geplaagd met een knipoog, wat op zijn beurt weer zorgde voor het prettige gevoel die hij hier altijd had. Huiselijk zou je de Jungle misschien niet kunnen noemen met de felle lichten, loeiharde muziek en neonkleuren, maar er hing niettemin een vertrouwde sfeer onder de mensen. Jamie had bij zijn allereerste binnenkomst zich al verwelkomd gevoeld, een begripvolle stilte in de community die geen bepaalde druk op je legde — wat één van de redenen was waardoor de jongen zo graag zijn handen uit de mouwen had gestoken voor deze plek.
          “Al dan niet op de manier hoe sommigen een date verwachten te gaan,” beantwoordde hij lachend, bijna met pretlichtjes in zijn ogen, “Het is bootcamp Jamie.” Niet misverstaan met buttcamp Jamie, waar hij zich niet roekeloos aan ging wagen zoals velen hier. In de tussentijd stelde hij zichzelf voor aan een andere jongeman, die zichzelf als Noah voorstelde om vervolgens een schouderklopje te geven. De student lachte kort om de plotse daad ervan, en nam de twee mocktails aan die op de bar stonden.
          “Fijn dat je het hier leuk hebt,” reageerde hij, “als je nog bepaalde twijfels hebt, zal Chris die vast voor je weg willen nemen.” Zijn mondhoeken krulden lichtelijk om, en het aanblik had iets weg van de cheshire cat. Jamie had nog op de tegenvraag van Noah willen reageren, alleen gebeurde alles zo snel achter elkaar dat het er niet meer in te stoppen was. “Toch, Chris?” knipoogde hij, om daarna een slok van zijn drankje te nemen. “Als ik eerder van de gratis drankjes had afgeweten, was ik hier al veel eerder naar binnengeslopen om te helpen.”


    “I'm standing in the ashes
    of who I used to be.”


    Jamie hield er van om zijn serieuze kant met komedie te verwerken, er waren immers al genoeg ernstige dingen op de wereld. Het leven was al serieus genoeg. “Maar bedankt, Chris, ik beteken graag wat voor de community. Toch sta ik alleen bij waar nodig, je hebt zelf alles fantastisch geregeld.” Opnieuw gleed eenzelfde grijns rondom zijn mondhoeken. “De volgende keer kan je me belonen door mijn foto op de eremuur te hangen.”
    Vervolgens keerde hij zich naar Rhett, “Wat me eraan laat herinneren: ik krijg nog geld van jou! Alle drankjes van vanavond staan op jouw naam, maat,” grinnikte hij kwajongensachtig, waardoor iedereen kon bemerken dat Jamie hem alleen maar zat te narren.
          Als dan ook Faith, wiens knuffel hij beantwoordde, en een andere jongen erbij kwamen staan, werd het voor Jamie iets teveel. Hij mocht zich dan wel voordoen als een sociaal vlindertje, één op één ging hem veel beter af. Bij het rondkijken in de club zag hij gelukkig een welbekende koperen bol tevoorschijn komen, die zojuist binnen was gestapt en gelijk al enkele ogen op hem had getrokken. En hoezo niet? Alfie was een aantrekkelijke jonge man om te zien, en daarbij kon hij uitermate grappig uit de hoek komen.
          “Oh, this is my cue to go. Ik zie jullie later wel weer, jongens!” En zo snel dat hij kwam, verdween hij ook weer — ditmaal met twee mocktails in zijn handen, waarvan hij er eentje in Alfie's handen had geduwd. “Waar bleef je? Ik heb met smart op je gewacht,” riep hij, om boven de harde muziek uit te komen.

    [Payback, Saar, payback!]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2020 - 21:19 ]


    [ heaven knows ]


    MAXWELL ASHETON.


    Zijn honingzoete stem had een onbekende sensatie door zijn lichaam laten denderen en het deed hem denken aan hoe een goederentrein door bleef dreunen zonder te stoppen. Maxwell, in dit geval, wilde niets liever dan zich te ontdoen van al die vreselijke prikkels die hem bleven treiteren in de buurt van deze desbetreffende man. Zodra ze zaten, nam de zakenman allereerst een flinke slok van zijn rum alvorens zich naar de ander te keren. Eenmaal hij zijn verhaal startte, waarbij Maxwell alles op alles zette niet op de charismatische houding van de betrokkene te letten, likte hij de rum van zijn wijsvinger af die tijdens het lopen heen en weer had geklotst. Hoewel hij zich onder de loep genomen voelde door de onthullende blik van zijn gesprekspartner hield hem dit niet tegen zo gereserveerd mogelijk te reageren.
          Asheton wist niet of er ergens een verborgen camera op hen gericht was of dat hij het serieus meende. Alleen naarmate het verhaal vorderde, verwachtte hij des te meer dat er opeens mensen tevoorschijn zouden springen die zouden roepen: “Je bent in de maling gehouden!” Natuurlijk zette het in zijn nachtmerrie altijd voort dat zijn ouders hem de deur uitzette en hem van al zijn bezittingen ontdeden, waardoor hij achterbleef als één of andere zwerver.
          “Percival,” sprak hij daarom op vrij rigide toon uit, om zo te laten weten dat hij er geen barst van geloofde, “dat is een fantasieverhaal, geen levensbeschrijving.” Desalniettemin hadden zijn blauwe kijkers het gebaar om Percy’s tatoeages te volgen niet de kop ingedrukt, en ze hadden zijn blik daarna dan ook ontmoet in interesse. Het geval met zijn ouders werd door dit verhaal een klein stukje duidelijker. Echter, het was niet genoeg. Maxwell was niet vrijwillig in een gesprek getrokken en nu hing hij bijna aan zijn lippen voor meer. Wat schuilde er achter dat excentrieke aanzicht en kleurrijke karakter? Het was hem een raadsel, en hij zou het met plezier uit willen dokteren.
          Zijn hersenspinsels lieten hem plots weten dat Percy uiteindelijk toch zijn zin had gekregen, op de manier dat Maxwell hem alsnog op een drankje had getrakteerd — of een hele fles, potato potahto. De Golden Child gokte er echter op dat hij die hele fles nodig zou hebben mocht hij deze nacht door kunnen komen, want morgenochtend wilde hij hier niets meer vanaf weten. Net zoals dat zijn lichaam van alle aanrakingen ontdaan moest worden die door Magic Hands tegenover hem waren gemaakt, hoe verrassend heerlijk ze ook waren geweest. Niet dat iemand dit ooit te weten zou komen, het was immers al erg genoeg dat de zakenman zich hiervan bewust was geworden.
          “Wat doe je als je hele lichaam al volstaat met tatoeages?” stelde hij nieuwsgierig, zijn wenkbrauwen lichtelijk gefronst. Zijn ogen hadden de engelbewaarder op zijn hand al eerder gevonden, het was niet iets waar je omheen kon kijken namelijk, alleen nu pas durfde hij er naar te vragen. “En deze? Waar komt deze vandaan?” Zijn stem was bijna een zachte fluistering, terwijl zijn vingers kort over de huid van zijn hand durfde te strelen om het daarna weer snel weg te halen.
    Bij zijn laatste woorden, waar hij er geen gras over liet groeien te laten weten in Cincinnetti een schat te kunnen vinden, kleurden Maxwell’s wangen opnieuw rood. Zacht vloekend gooide hij een slok rum naar achteren, zichzelf vervloekend dat hij alweer in het spelletje van hem was getrapt, en draaide zijn gezicht wat van hem af. De génante gesteldheid maakte echter al snel plaats voor een andere emotie bij het horen van zijn vraag rondom de ring. Een zwaarmoedige lading trok zijn mond als zowel zijn blik naar beneden, om terneergeslagen naar de glas rum in zijn hand te kijken. Uiteindelijk zuchtte hij diep en haalde de ring tevoorschijn, die een aardig prijskaartje had gekost, om deze vervolgens tussen zijn vingers te nemen.
          “Deze, bedoel je?” Een drukkende stilte. “Here — take it. Bewaar jij de ring maar voor me.” De ring had hij met trillende hand voor hem op de tafel neergelegd. Maxwell realiseerde zich dat hij er spijt van zou krijgen — verdomme, hij had er nu al spijt van — alleen hij begreep eveneens dat hij van dat stuk ongeluk afwilde. Het deed hem denken aan de verwachtingen van zijn ouders, de sociale, maatschappelijke druk en zijn innerlijke struggels. En hij wilde niets meer dan dat het zou stoppen.


    ‘I'm not gay.
    I'm
    not.
    I don't want to.’

          “Ik ben wel getrouwd,” durfde hij ten slotte verder te gaan, zijn kijkers nogmaals op het glas gericht in plaats van op zijn gesprekspartner. “Misschien niet wettelijk, maar. . .” Kort wierp hij een blik op de jongen voor hem, peilend of hij te vertrouwen was, “wat maakt het ook uit, dit is niet mijn leven. Ik ben hier niet thuis.” Besloot hij cryptisch te eindigen, tegelijkertijd duidelijk makende dat hij er niets meer over los zou laten, om daarna een slok rum achterin zijn keel te gooien.
    In plaats daarvan besloot de man zijn gouden jasje uit te trekken, de mouwen van zijn knalwitte blouse één slag om te slaan en zijn stropdas los te maken zodat de bovenste knoopjes konden worden geopend. Zo — het voelde al gelijk een stuk luchtiger aan in deze benauwde setting, waarvan hij niet wist of het kwam door Percy of door de broeierige temperatuur.
          “Take this, too.” Het jasje van de Hel legde hij naast Percy op de bank, als teken dat hij het mee mocht nemen. Opgeruimd stond netjes immers. Als hij straks thuis zou komen, zou hij als eerste al zijn kleding doorzoeken zodat niemand meer van hem zou denken homoseksueel te zijn — beginnend met dit pak te lozen. Zijn broek zou hij bij het omkleden wel achterin een zak stoppen, dan hoefde hij er althans niet meer tegenaan te kijken. Dit was simpelweg teveel voor de strikte zakenman, hij wilde terug naar zijn appartement met al zijn boeken. Daarnaast lag er nog een stapel papierwerk op hem te wachten, en dat zou zeker zichzelf niet doorlezen. Anderzijds was hij lichtelijk geintrigeerd door de jongeman tegenover hem, die wel erg zijn best had gedaan z’n aandacht te behouden en hij moest toegeven dat het werkte — hoe hij het dan ook deed.
    Plots herinnerde hij zich de discussie weer waarvoor hij hier in eerste instantie was komen te zitten. De afkeuring lag in zijn ogen, maar niet zo duidelijk meer als voorheen. Nu lag er voornamelijk nieuwsgierigheid en. . . angst. De gedachte aan zijn eerste ervaring met een man samen deed hem rillen, ditmaal op negatieve wijze. Het was niet iets dat van de ene op de andere dag zou verdwijnen, en hij sloeg zichzelf nog altijd voor z’n hoofd dat hij die fout was begaan. Nu maar hopen dat de halve piraat niet naar zijn zogenaamde probleempje zou vragen, dan zou het nog enigszins koek en ei tussen hen zijn.
          “Heb je ooit weleens een vriendin gehad? Zo nee: dan weet je ook niet hoe het is.” Geloof me, een ware Hel, bedacht hij zich erachteraan, desalniettemin met zijn gezicht gladgetrokken. “Je wordt puur geboren: de man is bestemd voor de vrouw. Al het andere is aangeleerd gedrag. Realiseer je je nu dat het enkel maar een verzinsel is dat er meer zou kunnen zijn tussen twee mannen?”
    Na zijn zoveelste monoloog zakte hij iets naar achteren op opgeluchte wijze, en keek hem hierbij bijna triomfantelijk aan. Toen er echter één van de zovele bargangers langs kwam lopen om de drankjes naar de tafel naast hen te brengen, volgden Maxwell’s ogen hem onbewust — de man had namelijk een ontbloot bovenlijf. Snel schoten zijn blauwe kijkers terug naar Percy, die hij op zijn beurt bekeek, de eerste keer waarin een provocerende lading in zijn blik lag. De man had iets exotisch met zijn olijfkleurige huidje, lichtbruine krullen en volle, zalmkleurige lippen. Onbewust beet Maxwell zachtjes op zijn onderlip eens zijn blik op de laatstbenoemde van Percy bleven hangen, een dromerige expressie in zijn diepe poelen.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2020 - 0:21 ]


    [ heaven knows ]

    C H A R L I E      C H R I S T O P H E R      S I M M O N S

    22            Applied Sciences study            With Alec     




    Al duizenden keren was ik over soortgelijke scenario's gegaan. In mijn hoofd wist ik altijd precies wat te zeggen, was ik plots de perfecte casanova, maar in de praktijk bakte ik er niets van. Ik werd altijd als aandoenlijk en als een nette, brave jongen gezien die je zonder aarzelen aan je ouders zou voorstellen. Ik schaamde me er niet voor, ik vond het soms alleen jammer dat ik niet zo open en spontaan was als vele die bij Jungle kwamen. Meer dan een leuk praatje kwamen jongens dan vaak ook niet bij me zoeken. Ergens was ik daar alleen maar blij om, het was lekker veilig. Toch, naarmate ik ouder werd kreeg ik wel behoefte aan meer dan dat.
    Toch leek Alec wel vol te houden en begon ik voorzichtig te denken dat hij me oprecht wel zag zitten.
    Zelf wist ik niet zo goed wat ik hier nou mee aan moest. Ik had net zoveel verstand van romantiek als dat een steen dat zou hebben. Maar aan de andere kant was het precies het geen wat ik wilde. Ik kon niet wachten tot ik iemand had gevonden om mijn leven mee te delen. Noem me maar een hopeloze romanticus.
    In plaats van dat ik meer zelfvertrouwen van Alec zijn onverdeelde aandacht kreeg, zorgde het juist voor het tegenovergestelde. Ik leek nu ieder woord wat uit mijn mond kwam te overanalyseren en balanceerde constant op de grens tot een mental breakdown, bang alles te verpesten.
    Ondanks ik meerdere keren had gehoopt dat Alec meer in me zou zien kon ik het maar niet bevatten dat het echt zo bleek te zijn. Althans, daar ging ik nu toch van uit.
    In plaats van het voor me te houden had ik mijn verbazing uitgesproken waarop Alec antwoordde dat ik best wat meer zelfvertrouwen mocht hebben.
    Ik glimlachte dankbaar naar de jongen en rechtte mijn rug iets. Hij had gelijk, ik moest me niet constant blijven verschuilen. Ik voelde me immers inmiddels comfortabel genoeg rond Alec.
    Gelukkig gunde Alec me niet veel tijd meer om er over na te denken en was hij begonnen over zijn date ervaringen in de Mc Donalds. Het was een onverwachtte wending in het gesprek en ik moest er zacht wel een beetje om grinniken. Ik moest toegeven dat ik de Mc Donalds nooit had beschouwd als een romantische plek.
    Ik stemde dan ook in met Alec dat het niet de beste plek was voor een date. 'Niet de eerste in ieder geval, misschien de vierde?' voegde Alec er aan toe.
    'Hmm, dat is meer iets wat mensen met een vaste relatie doen.' lachte ik. 'Ik bedoel, in de Mc Donalds kom je er pas echt achter hoe iemand eet. Ik zou dat in de date fase nog niet aan durven.' ging ik verder met een speelse grijns.
    Voor hoever ik me ervan bewust was had ik geen onsmakelijke eet gewoonten maar toch.
    'De ballenbak,' herhaalde Alec mijn woorden. Had ik nu iets stoms gezegd? Ik voelde Alec zijn blik op me branden en ik wist mezelf plots geen houding meer te geven. 'Dat is dan wel weer een pluspunt,' waren Alec zijn volgende woorden en een lichtelijk nerveus lachje verliet mijn mond. Het duurde veel te lang voordat ik de dubbele betekenis van zijn woorden door had. Ballenbak. Serieus, Charlie? Ballenbak?
    Ik was nog nooit zo blij geweest om een compliment te krijgen waarvan ik niet wist wat ik ermee aan moest. Alles was beter dan bezig te zijn over een ballenbak in een gaybar.
    'Oh god, nee. Als je me naar een fastfood keten neemt doe dan toch maar de Mc Donalds' was Alec zijn antwoord toen ik de Burger King erbij betrok. De blik op zijn gezicht zorgde nu voor een duidelijke lach van mijn kant. Naarmate ons gesprek vorderde begon ik me gelukkig steeds iets vrijer te voelen. Ik had me altijd al comfortabel gevoeld in Alec zijn bijzijn, toch was ik altijd doodsbang geweest om het te verpesten bij hem. Het was lang geleden geweest dat iemand voor het laatst zo leuk had gevonden.
    Ik had geen idee waar ik plotseling zoveel moed vandaan had weten te halen maar ik was maar gelijk met de deur in huis gevallen en had Alec meteen naar zijn beschikbaarheid gevraagd, wetend dat deze beperkt was. Weliswaar had ik meteen spijt gehad toen de woorden mijn mond verlaten hadden.
    'Oh, daar vraag je me wel wat,' was Alec zijn antwoord geweest, waardoor ik eens hard op mijn lip beet en begonnen was met de vloer te bestuderen.
    Ik was te hard van stapel gelopen, iets wat voor de meeste toch wel een afknapper was. En terecht. 'Ik moet zeggen dat ik het best druk heb.' lichtte hij zijn antwoord toe waarop ik knikte. 'Ik, eh, ik weet dat je het druk hebt. Voel je nergens toe verplicht, we doen het gewoon op jouw tijd...' zei ik zacht en durfde hem voorzichtig weer aan te kijken. 'Sorry, ik ben gewoon enthousiast. Zeg het maar als ik te hard van stapel loop.' sprak ik zacht.
    'Wat dat je van een date overdag?' vroeg hij tot mijn verbazing. Het duurde even tot zijn woorden tot me doordrongen. Ik dacht dat ik het zwaar verpest had maar Alec bewees het tegendeel. 'Oh, uhm, dat is helemaal prima wat mij betreft.' glimlachte ik voorzichtig naar de jongen. 'Ja, leuk! Stuur me, eh, maar een berichtje wanneer je kan en wil.' glimlachte ik waarna ik het een goed idee had gevonden om een poging te doen tot nonchalant tegen een tafeltje aan te leunen. Voor een splitseconde leek ik vergeten te zijn hoe lomp ik daadwerkelijk was en voor ik het wist was het tafeltje omgeklapt en zat ik nu met mijn bips op de vloer. Er hadden verschillende drankjes op de tafel gestaan, waarvan er een paar bovenop mij beland waren wat er in resulteerde dat ik nu naar onsmakelijk mixdrankje rook.
    Wederom zette ik mijn tanden in mijn lip, echter was het dit maal om mijn lach proberen in te houden. 'Je gelooft me zeker niet als ik zeg dat -dat de bedoeling was?' probeerde ik er op hoop van zegen maar een grap van te maken.
    Ik krabbelde weer op waarna ik de ravage die ik aan had gericht probeerde te fatsoeneren. 'Kunnen we alsjeblieft doen of dat dit nooit gebeurd is?' schudde ik mijn hoofd vol schaamte.


    How far is far

    RHETT HARRY HAYES

    ' RED ' || Fancy a dance? || With a bunch of peeps -> behind the bar with Mike


    Chris leek niet meteen impressed met mijn plagerij, nochtans vond ik hem spot on. Een geamuseerde Oh really gleed over zijn lippen waarna de makelaar ook zo zijn weerwoord klaar had liggen. "Dacht ik nu toch even dat jullie zelf all over each other bezig waren. Heb ik dat vast verkeerd gezien," vuurde hij terug en mijn grijns verbreede, touché, touché. “ Ik moet toch reclame kunnen maken voor het goede doel niet?” grapte ik speels vooraleer ik me dan op de jongen in zijn armen had gericht. Ik mocht Noah wel en hij deed me zeker niet vreemd, echter zag ik dagelijks zoveel gezichten en zeker in de avonden durfde ik mensen wel eens verwisselen of gewoonweg vergeten. Noah meende zich het misschien wel te hebben herinnerd waardoor mijn speelde grijns iets breder werd, wetende dat mijn onschudig gesprekje met Noah, Chris ook wat leek te irriteren. Kennende Chris zou hij de jongen in zijn armen nu extra veel aandacht geven om te compenseren met mijn aanwezigheid, so he’s welcome for that.
    De loerende tijger haf me een waarschuwende blik, welke ik met een onschuldig knipoogje beantwoorde, vooraleer ik de twee even alleen liet en de barman zijn welverdiende aandacht schonk. Waar Chris misschien een knappe tijger was, was Mike toch echt wel te vergelijken met een beer, both strong and cuddely. Daarbij naarmate het ook drukker werd aan de bar, vond ik toch ook wel dat de man even een pauze verdiende, een drankje weliswaar. Mike trok zijn wenkbrauwen op, waarna hij naar me toe leunde, wat me automatisch ook naar hem liet toe leunen, zijn gezicht gevaarlijk dichtbij. Mijn tanden groeven zich wat in mijn onderlip, het was altijd zo gevaarlijk verleidend om knappe mensen zoals Mike niet vol te zoenen, zeker niet met al het geflirt dat nu tussen ons viel. 'Ga jij het drankje ook voor me maken dan?' de uitdagende toon van de man haf me een kleine rilling, wie wilde nou niet provocerend cocktails zitten mixen terwijl iedereen zijn ogen niet van je kon afhouden? Het was niet dat ik erg veel ervaring had, maar ik kon goed pinten tappen en wist wel hoe je enkele goede cocktails in elkaar moest flansen. 'Eigenlijk is het achter bar off limits, maar voor jou maak ik graag een uitzondering zoals je weet.' Vervolgde de knappe beer wat me zacht deed grinniken. “Ik ben dan ook een uitzonderlijk iemand.” Wist er mijn lippen nog te ontsnappen. Echter voordat ik Mike’s hand kon vastnemen en hij me meenam op zijn magisch vloerkleed om me de wonderlijke wereld van drankjes kon tonen, werd ik afgeleid door een bekende vrolijke stem in ons bijzijn.
    “Hey, ik heb geweldig nieuws voor je: ik stel mezelf kandidaat als date!" De opgewekte stem die ik in een kleine vlaag net boven de luide muziek hoorde kon maar aan één persoon behoren. “Yo Jamie!” riep ik vrolijk naar de jongeman waarna ik even naar hem zwaaide. Deze bestelde vervolgens ook een drankje of twee aan de bar, allemaal dankzij mijn propaganda. Hoe kon het ook, met een gespierde torso als die van de barman zou ik mijn ogen er ook niet van kunnen houden. 'As you wish,' Hoorde ik Mike weer, waardoor mijn blik van Jamie, Chris en Noah weer afschuurde naar mijn andere gesprekspartner. 'I could use some help, Red.' Oooh de grote puppyogen en het onschuldige glimlachje van Mike liet mijn hart toch even sneller slaan, ik beet even op mijn onderlip,welke algauw weer omtoverde in een cheeky grimas. “Allright then.” Met een vluchtig knipoogje heiste ik mijn billen weer op de bar, en draaide me een klokslag om zodat ik met een hupje nu aan de andere kant van de bar stond. “Oh wauw, een heel andere wereld.” Plaagde ik de barman, waarna ik mijn hand even op Mikes schouder zette. Geen reden eigenlijk, een soort impuls die ik moest beantwoorden. “Dus waar liggen de glazen?” Braafjes volgde ik de orders van mijn drankjes coach op en hielp ik Mike met de dorstige bargangers. Echter wanneer ik in mijn ooghoek nog een gekend gezichtje zag blinken, draaide ik me weer om naar Chris en de bende rond hem heen. “Well hello there good looking people!” grijnsde ik vrolijk naar Faith en Jamal die mijn trend liken te volgen. Zowel bij de knappe getinte jongeman als de beelschone vrouw kon ik het niet laten om mijn bruine kijkers over hun bovenmiddel te laten glijden. De slogans ‘ 'Wanna have the Night of your life? Donate and date me' en ‘Wanna date a movie star? Doneer en date me’ lieten me vrolijk grijnsen, ik denk dat voor de hele avond deze gezichtuitdrukking zou blijven plakken. “Don’t mind if I do.” Sprak ik de twee toe en haf Fait een knuffel, wat een beetje onhandig was vanachter de bar uit, maar niet onmogelijk. “Ik dacht niet dat ik je voor een date shirtloos zou zien.” Vervolgde ik ondeugend naar de dame, waarna mijn aandacht viel op andere klanten die voor een drankje vroegen, the special. “Miiike, toon me hoe ik de classic maak.” Grijnsde ik naar de barman, terwijl ik al twee flessen alcohol in mijn handen hield en deze wat schudde om aan te tonen dat ik er zin in had.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    PERCIVAL 'the second' ANTOINE BONNET ….

    Son of a b*tch



    De manier hoe de gouden jongen naar me had zitten luisteren, zijn heldere ogen niet van me afhalend, was meer dan intrigerend geweest. De manier hoe hij met rum besmeurde vingers aflikte, was voor mij meer dan genoeg bewijs dat hij wist wat hij deed. De mysterieuzeling kon je vast in boeken beschrijven en ik was erg nieuwsgierig naar het aantal bladzijden dat ik kon onthullen bij de man vandaag. “Percival,” Ik hield mijn hoofd wat schuin afwachtend wat hij wilde zeggen, zijn blik leek echter gladgestreken wat me juist nieuwsgieriger maakte. “dat is een fantasieverhaal, geen levensbeschrijving.” Sprak de man waardoor ik even gniffelde en m’n bijdehandste “why thank you” mijn lippen verliet, wetende dat dit niet hetgeen was waar de man op doelde. “Wat doe je als je hele lichaam al volstaat met tatoeages?” Verrast keek ik de man aan, zijn stem klonk oprecht nieuwsgierig en zijn wenkbrauwen iets gefronst. “Hmm tegen dan heb ik alles wel gezien denk ik.” Zei ik schouderophalend en lachte even. “Zo ver in de toekomst denk ik niet na , mijn beste vriend.” De luchtigheid in mijn woorden verluchtend al slikte ik die goede gemoedstemming helaas weer in tien hij zijn vingers over de engelbewaarder op mijn rechterhand liet glijden. “En deze? Waar komt deze vandaan?” zijn stem een zachte streling, die alle dreunende muziek even wist te dempen. Mijn blik gleed naar de tatoeage, mijn eerste welliswaar, mijn andere hand greep naar mijn glas waar ik eerst even de nare gevoelens in mijn onderbuik moest wegspoelen. De rum gleed gemakkelijk binnen en het tweede lege glas zette ik neer. “Dat is een verhaal dat ik enkel op een derde date vertel, Maxwell.” Sprak ik eerst streng en richtte mijn blik weer op hem. Kort beet ik op de binnenkant van mijn wang waarna ik er een kleine glimlach uitperste en kort mijn hoofd schudde, waardoor mijn krullen vrolijk meezwierden. “Maar gezien ik je een vrij interessant iemand vind wil ik je het verhaal nu wel verklappen.” Herpakte ik mezelf. Mijn vingers gleden over de plek waar zijn vingers net hadden gestreeld, het brandde nog wat na, net zoals de rum in mijn keel zalig prikte. “ Mijn hele jeugd lang fietste ik met mijn zussen en broertje dagelijks naar school. Een normaliteit, eigenlijk” ik knauwde zacht op mijn onderlip terugdenkend aan de gruwel die was gebeurd. Ik nam dan ook een teug adem en perste en een nep glimlachje uit. “Ik was vijftien toen mijn zus onderschept zag worden door een auto. Twee seconden eerder en ik zou degene geweest zijn onder die wielen.” Ditmaal greep ik gewoon de fles rum beet en zette schaamteloos de tuit tegen mijn lippen. “Zou mijn vader liever gewild hebben.” Prevelde ik nog voordat ik de fles tegen mijn lippen zette en een gefrustreerde slok nam. De fles wat harder tegen de tafel terugzettend dan gewild. De golden trout wist mijn kleine kwade bui zo weer om te toveren eens ik vertelde een schat te hopen vinden in deze stad. De lichten in deze tent hielden veel verborgen, maar zijn gezicht verraadden gewoon dat hij in verlegenheid gebracht werd. Hmm, he knew he was booty. Nu ik erg eerlijk was, was het ook zijn beurt om op te biechten en de nieuwsgierigheid in me groeide met de seconden meer en meer.
    “Deze, bedoel je?”Even viste de knappe man naar de gouden ring welke hij verrassend genoeg op tafel legde. “Here — take it. Bewaar jij de ring maar voor me.” Mijn wenkbrauwen schoten ongelovig omhoog al graaide ik het blinkende ding snel van de tafel voor hij zich van gedacht veranderde. Ik liet de ring even tussen mijn vingers cirkelen vooraleer ik deze schaamteloos om mijn vinger schoof. Wauw, dit was het duurste ding dat ik aan had en het was niet eens van mij.
    “Ik ben wel getrouwd,” Begon Max verder waardoor ik fronste. Woah sir, het was niet omdat hij een ring om mijn vinger had gekregen, dat ik daardoor automatisch van hem was…. “Misschien niet wettelijk, maar. . .” vervolgde hij en ik knipperde even, niet helemaal snappend wat hij nu precies boelde. “wat maakt het ook uit, dit is niet mijn leven. Ik ben hier niet thuis.” Of de man was wat aan het zwanzen of hij bedoelde hier iets mee wat ik niet meteen kon ontcijferen. In plaats van mij een duidelijk antwoord te geven wierp hij zijn eigen glas achterover, hmm. Even frutselde ik aan de ring die ik om mijn ringvinger had geplaats. Vervolgens besloot Maxwell zich te ontdoen van zijn gouden blazer, waardoor ik mijn blik geamuseerd zijn bewegingen liet volgen. Ik floot dan ook verlekkerd toen ik de stevige biceps zag spannen door z’n witte hemt. Daar liet hij het niet bij, de man verloste zich van zijn stropdas en opende zelf enkele knoopjes van zijn hemt, my my ik hoopte dat hij het helemaal zou ontknopen, maar zover liet Max het nog niet gaan. Voorlopig.
    “Take this, too.” Zijn gouden blazer legde hij mooi naast me op het panterprint bankje en mijn blik glunderde. Het feit dat ik zijn iconische jasje mocht hebben was net het begin van wat ik nog wilde veroveren, mocht hij nu ook zijn broek uittrekken en aan me schenken, dan zou ik een vreugdedansje gaan doen. Vanaf nu was dit jasje het tweede duurste ding in mijn bezitting. “Heb je ooit weleens een vriendin gehad? Zo nee: dan weet je ook niet hoe het is.” Klonk Max plots, mijn aandacht van het gouden jasje weer op hem richtend. “Je wordt puur geboren: de man is bestemd voor de vrouw. Al het andere is aangeleerd gedrag. Realiseer je je nu dat het enkel maar een verzinsel is dat er meer zou kunnen zijn tussen twee mannen?” sprak Max vervolgens, hij leek wat trots op zijn statement al snapte ik hem al helemaal niet. Even tuitte ik mijn lippen, mijn hersenen draaiden op volle toeren, nadenken hoe ik deze arme ziel kon overtuigen dat hij een leugen leefde. Echter voordat ik de aandacht kon eisen, leek de man afgeleid en volgde ik met fijngeknepen ogen de stoorzender. Oh the hell… Maxwell leek afgeleid door een serveerder in ontbloot bovenlijf, waarna zijn blik weer naar mij gleed. Al was er een nieuw iets in die leuke oogjes te bespeuren. Het leek haast of Maxwell me visueel aan het uitkleden was, niet dat ik hem daar niet gelijk in haf. Ik had hetzelfde al lang bij hem gedaan en het leek te werken, ik had z’n blazer al… Het was echter dat kleine gebaar, zijn tanden in zijn onderlip begraven dat me overtuigde om even naar zijn pijpen te dansen. Heel even volgde ik zijn onuitgesproken bevel en ondeed ik me grijnzend van de witte tanktop. Enkel en alleen zodat ik rechtop kon staan en de blazer van de sofa kon nemen. Maxwell was breder dan mij, zeker door zijn spieren dus de gouden blazer stond me wat groot. Vervolgens nam ik de fles rum in mijn handen en likte ik even provocerend mijn lip , vooralleer ik de uitdaging aanging. Ik vleide me zonder pardon op Max’s schoot en nam een slok van de fles, die ik daarna in zijn vrije hand plaatste. “Kijk Maxwell, misschien dat het je zo duidelijker word” begon ik waarna ik een hand door mijn krullen trok zodat het strak naar achteren gestreken was, zoals het kapsel van de golden boy voor me. “ Je kunt mensen vergelijken met rum.” Begon ik, waarna ik met mijn wijsvinger even tegen de fles tikte die hij vast had. Om rum te maken heb je enkel suikerriet nodig right? Laten we dit de hetero man of vrouw noemen.” Begon ik. “Hetero rum is doorzichtig, sterk maar niet echt flavorfull.” Vervolgde ik. “Dat het daarvoor correct is, wilt niet zeggend at het goed is, want kijk-“ ik tikte nogmaals tegen de fles van de goudkleurige rum “ Goede rum, maar echt fucking goede rum kent zijn extra smaken van de eiken vaten waarin het spul rijpt. Die extra pazass is de gay sparkle dat alles beter maakt.” Grijnsde ik, het was voornamelijk gelul maar in mijn hoofd leek het duidelijk. “Kijk ik hoef geen dame gehad te hebben om te weten dat het voornamelijk gezijk is. “ vervolgde ik met mijn hand zwaaiend. Vervolgend keek ik de man weer stak aan en nestelde ik me beter op zijn schoot, mijn arm over aijn schouder geslagen voor extra grip. “Dat bewijst de trouwring die nu om mijn vinger zit me.” Nu was ik het die op mijn onderlip beet. “Puur is niet altijd beter.”


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    M I C H A E L      "M I K E"      J E F F R E Y      M U N R O E

    27            Police officer/Bartender            With Red, James, Noah, Jamie, Jamal and Faith




    Geamuseerd had ik toe zitten kijken tijdens het spelletje dat Chris en Rhett aan het spelen waren, één waarvan Noah niet zo goed wist hoe hij er mee om moest gaan. Toen Rhett besloot dat hij klaar was met zijn plagerijen werd ik weer aangewezen als slachtoffer. Niet dat ik daar mee zat, ik genoot van Rhett zijn aandacht, iets wat ik naar mijn idee de laatste tijd te weinig kon zeggen.
    Rhett vertelde me dat ik ook wel een pauze had verdiend en vroeg welk drank je ik wilde. Het was echter niet echt pauze te noemen als ik mijn eigen drankje zou moeten maken, dus had ik Rhett uitgenodigd achter de bar en wachtte met smart tot hij mijn uitnodiging zou aanvaarden.
    Voordat hij deze accepteerde werd hij afgeleid doordat zich nog iemand bij de groep voegde. Dit maal was het Jamie die kwam verkondigen dat ook hij zichzelf als date op wilde geven, waarna hij mij een opdracht gaf om twee drankjes voor hem in elkaar te flansen.
    Mijn ogen liet ik weer op Rhett vallen en mijn grijns alleen al sprak boekdelen. Ook bij deze drankjes kon ik Red zijn hulp wel gebruiken. Deels was het natuurlijk ook een excuus om zijn lichaam zo dichtbij mogelijk die van mij te hebben.
    Zonder aarzelen had de jongen mijn uitnodiging aanvaard en bracht hij zichzelf naar de andere kant van de bar. “Oh wauw, een heel andere wereld.” plaagde de redhead me en ik gaf hem een speelse por in zijn zij. 'Welkom in de wereld van alcoholische drankjes met de meest absurde namen.' sprak ik waarna ik wat gebaarde naar de planken waar alle drankflessen netjes op uitgestald stonden. 'Ik hoop dat je een beetje kan multitasken, Red, anders wordt het nog een lange avond.' plaagde ik de jongen met een speelse grijns. Op een rustige avond was er als barman niet veel speciaals te beleven maar zodra het een beetje druk werd was het stiekem nog best leuk. Je moest bestellingen onthouden en aan wie ze toe behoorden, de bestellingen maken en tegelijkertijd naar dronken mans praat luisteren. Dat maakte dat er nooit echt een dull moment was. Ik was dan ook zeer benieuwd wat Rhett ervan zou bakken.
    "Dus waar liggen de glazen?" was Rhett zijn eerste vraag wat me zacht deed grinikken. 'Oh, de glazen zijn niet je grootste probleem...' grijnsde ik alvorens ik Rhett liet zien waar we de glazen vandaan zouden halen. 'Onthouden wat in welk drankje gaat is een grotere uitdaging.' vertelde ik de jongen. 'Ik wens je veel succes,' knipoogde ik naar de jongen en sloeg mijn armen over elkaar. Tuurlijk zou ik hem wel helpen mocht hij er niets van bakken, maar ik ging hem het eerst zelf uit laten vogelen. Was voor mij ook erg vermakelijk.
    Zoals ik al had verwacht ging het Rhett nog aardig af. Enkele drankjes later werd hij afgeleid door Faith en Jamal, die net als ons slogans op hun bovenlichaam geschreven hadden. De teksten lieten me lichtelijk grijnzen. 'Het ziet er naar uit dat je een heuze trendsetter bent, Red.' grijnsde ik naar de jongen.
    Nadat Rhett wat woorden met de twee had gewisseld werd er alweer een order bij hem geplaatst, eentje die hij zo te horen nog niet eerder had gehad.
    “Miiike, toon me hoe ik de classic maak.” ik lachte zacht en kwam naast hem staan. 'You called?' vroeg ik hem met een brede grijns alvorens ik toe keek hoe hij enthousiast twee flessen alcohol aan het schudden was. Ik liet mijn ogen op de labels vallen en keek Rhett vervolgens weer aan. 'First of all, no.' lachte ik waarna ik hem verlosde van één van de flessen. 'Bijna,' vertelde ik hem waarna ik hem de juiste fles alcohol in zijn hand drukte.
    Ik zette het juiste glas en de cocktailshaker voor hem op de bar neer waarna ik de flessen die hij in zijn handen hield opende. Ik ging achter hem staan en rustte mijn kin op zijn schouder alvorens ik mijn handen rond zijn polsen sloot en hem voordeed wat de juiste hoeveelheid was om in de shaker te gieten.
    'Oké, dat is wel genoeg. Nu zet je de flessen aan de kant en ga je het drankje shaken.' vertelde ik de jongen alvorens ik hem losliet. 'Wacht, ik doe het wel even voor,' grijnsde ik met een ondeugende grijns. Ik pakte de shaker vast en deed hem de techniek voor alvorens ik hem het ding overhandigde. 'Nu jij,' vertelde ik de jongen en keek toe hoe hij het werk afmaakte, mijn tanden in mijn onderlip geboord.
    Voor de rest van de barmannen die hier rondliepen voelde ik niet zoveel, niet helemaal mijn type. Rhett daarentegen... Die mocht elke dag mijn cocktail wel komen shaken. 'That's it,' knikte ik naar de jongen toen hij het drankje in het glas goot. Ik wachtte tot Rhett het drankje aan zijn eigenaar zou geven en begon al wat dingen terug te zetten op de juiste plek. Ik kon het niet laten om in het voorbijgaan mijn hand even rond Rhett zijn middel te laten glijden en hem even op zijn heup te laten rusten. 'En mijn drankje dan?' fluisterde ik in zijn oor alvorens ik door ging met het opruimen. Eenmaal ik weer tegenover de jongen stond schonk ik hem een onschuldige blik. 'Wat denk je, nieuwe roeping?'


    How far is far


    SASHA ROSA D'AMELIO

    ' Cloudy ' talking to Elle


    Het was een lange werkdag geweest en ik had eigenlijk niet echt iets gepland deze avond. Hoogstwaarschijnlijk had ik na een lange douche op mijn matras gesprongen, wat gerookt en dan de sterren op mijn plafond geteld. Echter has Sam me tijdens mijn shift gestuurd dat zijn gebruikelijke nachtclub een event organiseerde en dat hij er ook zou zijn. Het was haast tien uur geweest toen mijn baas me had gevraagd om te overwerken gezien zijn afwasser ziek gemeld stond, dus had ik net een hele berg borden in de vaatmachine gezwierd, opnieuw en opnieuw en opnieuw. "Bedankt Saskia, ik zou niet weten wat ik zonde0r jou moet." lachte mijn baas waardoor ik me in moest houden om mijn naam niet te gaan verbeteren. Ik werkte hier al twee jaar, mijn naam stond letterlijk op mijn short geborduurd. " Geen probleem." lachte ik schaapachtig. Zo lang hij maar niet vergat mijn overuren te gaan betalen... Eens ik dan ook vrij mocht deed ik mijn af en gooide die bij de was van het restaurant, waarna ik langs de achterdeur het klasserestaurant verliet Het was niet mijn droomjob, maar de centen had ik echt nodig om mijn appartementje te betalen. Even keek ik op mijn horloge, ik kon nog vlug thuis douchen en me omkleden vooralleer het event echt begon, daarbij een beetje fashionably late kon geen kwaad. Ik sprong op mijn scooter en keerde huiswaarts. Het kruidenierszaakje waar mijn kamer zat was ondertussen al dicht, dus ging ik via de trappen aan de zijnkant van het gebouw richting mijn deur. Een douche was zalig en een manier om even mijn wilde krullen te temmen die door de stress langs alle kanten stonden. Ik vond een leuk oranje croptopje met een zonnebloempje in het midden en een cameo shortje. Even voelde ik me net als Baby Spice, dus na nog wat suprile makeup en een orangje roze lipstick was ik klaar om te gaan feesten. Een handtasje meenemen naar dit soort dingen ging wat moeilijk, dus verborg ik een drietal joints in mijn shortzakjes evenals mijn aansteker en deed ik enkele leuke sneakers aan. Nog wat geld en I was good to go. Na nog een jeansjasje van mijn kapstok te grissen verliet ik mijn stekje weer, ready to party. De nachtclub was niet zo heel erg ver rijden, dus ik kwam nog iets voor twaalf aan. Het was al behoorlijk druk, waardoor ik even in een wachtrij moest staan. Dit was het moment om een jointje op te steken. Hier keek ook niemand echt raar van dit soort dingen, dus kon ik op mijn gemak het hoopje gras roken. Bij de eerste hijs voelde ik al meteen al mijn spanningen verslappen, waar ik eerst nog had kunnen vloeken over mijn stomme baas ging een heuse kalmte door me heen, gepaard met de muziek dat ik vanuit de club hoorde dreunen was het echt geweldig. Ik had de joint halverwege opgerookt en drukte de peuk tegen de muur uit, het stompje dat overbleef spaarde ik nog, die shit was te goed en duur om zomaar half op te roken. Dus eens ze afgekoelt was, verborg ik ze terug in mijn zakken en kon daarna binnenglippen. Het voordeel van klein zijn was dat je snel tussen al het volk kon glippen. Ik had geen idee hoe maar ik bevond me plots op de dansvloer en natuurlijk danste ik jolig mee met de muziek, echter wanneer de Dj, 'Smooth' van Santana oplegde zocht ik even naar een leuke danspartner. Eentje die ik vond in een wel erg bekend gezichtje van Elle. Met een vrolijke glimlach huppelde ik naar de brunnette toe. "Wil je dansen?" vroeg ik de dame al net niet roepend om boven de geweldige muziek uit te komen. Santana bestond al sinds woodstock en de mengeling van de latin muziek met rock was gewoon geweldig om mijn latijnse heupejes mee los te schudden. Voordat Elle echt kon antwoorden nam ik haar hand beet en sleurde haar met me mee, waarna ik mijn lichaam liet meevleien met de muziek. "Is lang geleden" glimlachte ik Elle toe. Ik kende de dame nog van mijn tienerjaren. Waar we beiden in de bios werkten en ik nog niet wist hoe de nachocheese machine werkte. We hadden ons rot gelachen toen de machine ontplofte en iedereen onder de heerlijke nachocheese zat. Dat waren nog es tijden geweest.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ✰ Gemma 'Gem' Marlyn Cooper ✰

    22 jaar | Lesbian | Tattoo artist in spé | On the dance floor | With Elvyne




    Gemma was alles behalve een goede danser, thuis keek ze vaak naar MTV naar de muziekclips die ze daar lieten zien. Verwonderd kon ze dan kijken naar de back-up dansers van bijvoorbeeld Britney Spears en ook had ze meer dan eens mee proberen te doen, maar de danspasjes van Hit me Baby one more time waren toch moeilijker dan de dansers het deden lijken. Zelf al wist Gemma ze allemaal te onthouden, als ze dan vervolgens voor haar spiegel de danspasjes na stond te doen dan zag het er net uit alsof ze onder stroom stond en haar armen zomaar alle kanten opgooide. Goed was Gemma dus zeker niet, maar dat zorgde er nog niet voor dat ze er geen plezier in had, voor haar geen Britney Spears choreografie, maar gewoon op de muziek mee bewegen. Misschien vond ze het daarom uiteindelijk ook wel een beetje jammer dat ze over drankjes was begonnen met Elvyne, want die trok Gemma inmiddels over de dansvloer in de richting van de bar.
    "En welk met welk drankje kan ik u vanavond als eerste verblijden mevrouw?" zei Elvyne toen ze bij de bar aangekomen waren, Gemma leunde half over de bar alsof ze dan kon zien wat voor keuze er allemaal voor haar was. 'Doe maar een biertje,' bedacht ze zich uiteindelijk, alsof ze dat achter de bar had gezien. 'Of iets anders, honestly, het maakt mij niet uit zolang je me geen Jell-o shot geeft.' Om aan te geven hoe erg ze dat zou vinden deed ze net alsof er een rilling over haar rug liep bij de gedachten aan de gekke substantie. 'Ik weet niet wie het hele idee van Jell-O heeft bedacht, maar ik kan je één ding vertellen, dat was een enorme fout.' Gemma grinnikte terwijl ze zich op één van de barkrukken hees. Misschien niet Gemma haar beste idee, Gemma had een licht trauma aan de barkrukken hier, ze was er namelijk al een goed aantal keer van afgevallen. Gemma, barkrukken en drank waren geen hele goede combinatie, wat voornamelijk ook met Gemma haar lengte te maken had, want het was al een heel klauterwerk om zo boven op een barkruk te komen.
    'Anyway, nu alle formaliteiten uit de weg zijn, mijn bed mist je.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Aleksander "Alec" Dąbrowski

    24 jaar | Bisexual | Ballet Dancer | Near the entrance | With Charlie




    'Hmm, dat is meer iets wat mensen met een vaste relatie doen.' zei Charlie overtuigend. 'Ik bedoel, in de Mc Donalds kom je er pas echt achter hoe iemand eet. Ik zou dat in de date fase nog niet aan durven.' Alec liet een een lach over zijn lippen horen toen hij door had hoe serieus Charlie hier ook op in ging. 'Denk je?' zei hij bedachtzaam. 'Kijk, ik denk dat het ervan af hangt wat je besteld bij de Mc Donalds, ik bedoel als je het in de date fase doet en je houd het bij frietjes moet het kunnen toch?' Alec keek Charlie met een kleine grijns aan. 'Maar inderdaad als je een burger gaat bestellen dan maak je het wel gevaarlijk, echt degene die een burger kan eten zonder zijn vingers onder de saus te krijgen, krijgt van mij een medaille.'
    Alec vond de wending van hun gesprek eigenlijk wel amusant, hij praatte veel liever over iets abnormaals dan de koetjes en kalfjes van het dagelijks leven. Natuurlijk wou hij ook wel meer weten over Charlie zijn dagelijks leven, maar dat konden ze ook nog wel voor de date houden, die duidelijk niet in de Mc donalds zou zijn en zeer zeker niet in de Burger King. Charlie vroeg dan ook wanneer hun date zou plaats vinden, wat voor Alec toch wat lastiger bleek te zijn, hij wou graag zeggen dat hij tijd vrij zou maken voor Charlie, maar zo makkelijk ging dat ook weer niet. Hij kon moeilijk een balletvoorstelling missen, omdat hij zijn liefdes leven een beetje probeerde op te krikken. 'Ik, eh, ik weet dat je het druk hebt. Voel je nergens toe verplicht, we doen het gewoon op jouw tijd...' zei Charlie dan ook toen Alec aangaf het wel echt druk te hebben. 'Sorry, ik ben gewoon enthousiast. Zeg het maar als ik te hard van stapel loop.' Alec glimlachte klein en schudde ondertussen al snel zijn hoofd. 'Nee, dat is het niet, maar ik ben gewoon druk, dat is mijn fout. Ik heb eigenlijk alleen of heel laat in de avond of in de middag tijd meestal.' gaf Alec aan, waarna hij dan ook voorstelde een date in te plannen op een middag. Daar ging dan sowieso het idee van een diner al, dan hoefden ze ook niet langer na te denken of de Mc Donalds nou wel een goede plek was of niet. 'Ja, leuk! Stuur me, eh, maar een berichtje wanneer je kan en wil.' antwoordde Charlie enthousiast.
    Wat er vervolgens gebeurde kon Alec niet echt goed omschrijven, het ene moment stond Charlie voor hem en het andere moment zat de bruin harige jongen ineens op de grond half doorweekt door mix drankjes. Alec wist niet heel goed hoe hij moest reageren, hij wou Charlie te hulp schieten, maar tegelijkertijd kon hij zijn lach ook niet heel goed in houden. Zijn mondhoeken gingen als vanzelf omhoog. 'Oh god sorry,' zei hij toen er een lach ontsnapte. Vervolgens stak hij wel zijn hand uit naar Charlie zodat hij zichzelf weer van de vloer kon trekken. 'Je gelooft me zeker niet als ik zeg dat -dat de bedoeling was?' Alec zijn lach werd iets luider door Charlie zijn woorden. 'Ik bedoel als je me nu had gezegd dat je letterlijk voor me was gevallen dan had ik je best willen geloven.' zei Alec grinnikend.
    'Kunnen we alsjeblieft doen of dat dit nooit gebeurd is?' zei Charlie vervolgens, duidelijk beschaamd door zijn eigen actie, Alec lachte nog altijd zachtjes. 'Ik vertel het aan niemand, maar ik moet heel eerlijk zijn, ik denk niet dat ik dat snel vergeet.' zei hij waarna hij naar Charlie knipoogde. 'Maar gaat het?'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Zijn terechtwijzing werd met een gegniffel en een gevatte voetnoot aan de kant geschoven. Geheel uit zichzelf trokken zijn wenkbrauwen de hoogte in, om vervolgens samen te trekken in een frons. Met stomheid geslagen trachtte de man te peilen of de excentriekeling één of ander grapje met hem uithaalde, waar hij nog altijd het idee had in een tv‒show te zitten die een verborgen camera gebruikte. Had Ethan hem in de val gelokt? Hij mocht dan wellicht bij de Elite horen, de Asheton‒lijn bezat desalniettemin over meer middelen. Dit was de eerste keer dat Maxwell zo'n vreemde snuiter als Percy had ontmoet, en het was nog maar de vraag of hij daar blij mee was. Hij raapte zich bij elkaar. Het was immers typisch dat het zo volstrekt atypisch was.
    Niet wetende wat er precies op terug te kaatsen, verplaatste hij zich in het volgende onderwerp — waar de vraag van de avond was hoe meneer Kapitein het zou handelen als zijn volledige lijf al vol getatoeëerd zou zijn. Het antwoord hierop bleek echter wel iets waarop hij een goed geformuleerde reactie kon geven, en dat bevredigde zijn gemoedsstemming. Met een lichte fonkeling in zijn ogen krulden zijn mondhoeken dan ook om.
          “Zeg dat niet te snel, Percival,” glimlachte hij hooghartig, eindelijk iets teruggekregen van zijn assertiviteit, “Wetenschappers hebben amper 1O% van de oceaan nog onderzocht, wat betekent dat die paar plaatsen waar jij bent geweest in het niet vallen. Er zullen meer dan genoeg magische plekken zijn die te ontdekken vallen. Ik vermoed —nee, ik durf mijn volledige fortuin erop in te zetten dat je aan één lichaam vol inkt niet genoeg zal hebben.” Maxwell begreep niet zo goed wat de reden was, alleen hij was plots uitermate nieuwsgierig naar het eindresultaat van Percy’s buigzame lichaam, getatoeëerd als een schatkaart.
    De luchtige stemming van voorheen verdween net zo snel weer, waardoor de Golden Child als aanpassing zijn mond in een dunne streep veranderde. Van alles wat hij gezegd en gevraagd had, was dit hetgeen geweest waar de getinte man uiteindelijk van humeur door veranderde. Zwijgend, geduldig afwachtend, bleef Maxwell zijn kant op kijken. Percy leegde zijn tweede glas met gemak, welke met een zachte klap terug op de tafel werd geplaatst. De jonge Asheton had hem op het hart willen drukken dat hij heus zijn geheim niet hoefde te vertellen, mocht het al zoveel pijn doen er zelfs enkel aan te denken. Echter pakte de jonge man zijn woorden al snel door. Het was onbeschoft dit zomaar af te kappen, en het lag dan ook niet in zijn aard hem dit te vertellen. Desalniettemin vond hij het ontzettend intrigerend hoe de Adonis voor hem momenteel reageerde, en wat er allemaal achter zijn façade borrelde.
          “Mijn hele jeugd lang fietste ik met mijn zussen en broertje dagelijks naar school. Een normaliteit, eigenlijk. Ik was vijftien toen mijn zus onderschept zag worden door een auto. Twee seconden eerder en ik zou degene geweest zijn onder die wielen. Zou mijn vader liever gewild hebben.” Wellicht was het afgetekend op zijn gezicht, waar zijn ogen een onpeilbare diepte waren en zijn kaken strak op elkaar waren geklemd, maar Maxwell was alles behalve gemakkelijk in sentimentele situaties. Van zijn ouders had hij immers altijd geleerd dat emotie tonen een zwakte was, voornamelijk voor mannen. Om deze reden riskeerde hij het nooit zijn eigen levensverhaal te vertellen; je wist immers nooit wie er te vertrouwen was en wie niet. Voor een kort moment sloeg hij het tafereel voor zich enkel gade, hoe Percy schaamteloos overging op de fles en deze vervolgens met een vrij stevige klap terugzette. Uiteindelijk eindigde hij met de woorden dat hij op zoek was naar een schat in Cincinnati, waarop de blonde man het rood op zijn kaken voelde komen.
    Met een diepe zucht stond de Heer Asheton uiteindelijk op, trok zijn gouden blazer recht en marcheerde in een rechte lijn naar de bar toe om Percival kort alleen te laten. Het enige waar hij op hoopte, was dat de jonge man niet dacht dat hij hem na dit verhaal gedumpt had, wat enkel bijdroeg aan Maxwell’s gejaagde wijze van bestelling. Meerdere malen klopte hij om de bar om aandacht te vragen van de dichtstbijzijnde barman, één van de zovelen die tevens zijn shirt niet aan kon houden. In elke andere setting had hij gebloosd van oor tot oor, alleen zorgde zijn gehaaste reden voor bezoek ervoor dat hij niets minder dan geagiteerd was. De blonde zakenman rolde zijn ogen in pure ongeduldigheid, terwijl hij even omkeek naar de rare snijboon in kwestie — om te controleren of hij er daadwerkelijk nog zat.

          “Vandaag nog,” grauwde hij, om zijn drift op de dienster te uiten, “een volle fles van jullie beste rum.” Nu was Asheton meestal de kalmheid—zelve, maar iets in deze situatie zorgde ervoor dat hij al zijn handelingen uitvoerde alsof hij 10 volle koppen koffie achter zijn kiezen had gegooid. Zo zocht hij gespannen al zijn zakken af om de portefeuille uiteindelijk uit de binnenzak van zijn gouden jasje vandaan te toveren. Alsof het niets was, gooide hij de bankbiljetten in diens gezicht, trok de fles al vrij bruusk uit de barman zijn handen en baande zich vervolgens een weg terug naar de tafel in de hoek. In plaats van het hazenpad te kiezen, koos hij er gewillig voor te wederkeren naar de excentriekeling die zijn curiositeit had weten te winnen. Teruggekeerd deed hij vanzelfsprekend alsof hij zijn oude vertrouwde onverschillige—zelve was.
          “Gecondoleerd met het verlies, Percival, ik kan me niet voorstellen hoe dat moet voelen. . .” klonk het zachtaardig bij hem vandaan, terwijl hij de fles openmaakte en desbetreffende glas opnieuw vulde. Zijn observatie vertelde hem dat deze Adonis meer baat zou hebben bij drank dan een klop op de schouder, wat voor Maxwell goed uitkwam. “Ongeacht wat je vader liever zou willen, ik ben blij dat jij niet degene onder de wielen bent. Ik bedoel. . .” Hij kuchte ongemakkelijk, maar stopte tegelijkertijd niet met het vullen van de glazen terwijl hij Percy’s magnetische blik vermeed. “. . . dat je erin bent geslaagd mijn aandacht vast te houden — zelfs al heb je volgens mij vrij diep in het glaasje gekeken.” Het uitbrengen van deze onthulling ging niet zonder horten of stoten, daar hij meerdere malen zijn woorden stamelde en zijn ogen overal behalve de man had gericht, waarna hij terug op zijn plek plaatsnam. Een droge brok in zijn keel stoorde hem, en de stropdas rond zijn nek voelde opeens vrij strak aan.
    Nadat Maxwell, eigenlijk tegen beter weten in, de trouwring voor de vreemdeling had gelegd — want aan het einde van de dag bleef hij dat —, vervloekte hij zichzelf mentaal. Hoe moest hij in actie komen wanneer zijn religieuze ouders weer één van de zovele etentjes hadden gepland met vrouwlief erbij? Ze zouden de missende ring om zijn vinger zeker weten als eerste opmerken. Toch was er iets in hem dat verlangde naar een heart—to—heart met deze aantrekkelijke vreemde gewikkeld in raadsels. Terwijl hij wat woorden erover losliet, in feite bekendmakende dat dit zijn scène niet was, speelde Percy intussen met de schitterende ring, wat hem deed denken aan een kat met z’n muis. Was hij de muis?
    Met een zucht had hij zichzelf overgegeven en zijn gouden jasje uitgedaan, om deze naast de jonge man neer te leggen. De broeierige lucht die in deze club hing, was namelijk absoluut niet te harden. Geheel bewust lette hij niet op de blik of de reactie van desbetreffende, daar Maxwell realiseerde dat de dreamboat voor hem hier juist op zat te wachten. Toch kon hij een klein, subtiel glimlachje niet tegenhouden — zijn positieve feedback was behoorlijk aandoenlijk geweest. Binnen luttele seconden had het verleden hem ingehaald, al begreep hij niet precies hoe of waardoor dat kwam. Maar hij wist wel door wie — allemaal door hem. Hij. . . Hij had zijn leven verpest en zijn beeld veranderd over zichzelf, over deze doelgroep. Zou hij hier nog steeds gezeten hebben zonder hem? Of zou deze plek een tweede thuis voor hem zijn geworden? Zo rondkijkende waren er veel mensen die dit als veilige haven uit hadden gekozen, en hij was jaloers.
          De zakenman voelde een groene draad van vuile afgunst en misschien zelfs rivaliteit. Hij wilde niets liever dan eens dezelfde vrijheid te voelen, maar hij had verwachtingen waaraan hij moest voldoen, een reputatie om omhoog te houden. De peinzende expressie op zijn gezicht had de man gemist door één van de halfnaakte serveerders te bekijken die plots langsliep. Eenmaal terugkijkende, had hij niet door hoe zinnenprikkelend zijn aanblik was geweest, hoe graag hij had laten blijken Percy’s bovenlichaam te zien. Nee — persoonlijk te onderzoeken zelfs. Alles in hem trachtte de gedachten en emoties uit zich te bannen, wat volledig geblokkeerd werd door het gegeven dat de exotische Don Juan voor hem zijn tank—top uitdeed. Hoewel zijn ogen gepleisterd waren op het betoverende aanzicht voor hem, voelde hij zijn wangen branden en de spieren in zijn kaak als zowel nek aanspannen. Iemand anders zou hem zo voor een rood aanlopend standbeeld kunnen aanzien, ware het niet dat zijn blik over zijn ontblote lichaam schoot als een racewagen — alsof het beeld elk moment weer kon verdwijnen.


    MAXWELL ASHETON.


    ‘I'm not gay.
    I'm
    not.
    I don't want to.’

    Zodra de bezopen piraat plaats had genomen op zijn schoot, kon hij niets anders dan zoveel mogelijk tegen de rugleuning aankruipen, zijn handen strak naast hem op de bank met print. De manier waarop hij zijn grens had overschreden liet hem vloeken. Mind you — Maxwell was alsnog een gentleman en vloekte daarom enkel met woorden als “verdorie” en “ketchup”. Er rolde zowaar een fluistering van een gebed uit zijn keel, daar hij om vergiffenis vroeg vanwege het zedeloze genot dat in hem rondwaarde, want hij wist dat hij ernaar zou gaan handelen. Het was er echter uitgekomen als een droge hoest en een nerveus gegniffel tegelijkertijd. Zijn grote vriend daarentegen was niet bepaald een gentleman, die dat liet merken door te reageren op het schuiven van de man op zijn schoot. De frictie zorgde voor een waas van wellust in zijn hoofd, die al het rationele het raam uitgooide. Het was maar goed dat de Don Juan de fles in zijn hand had geplaatst, want hij had een flinke slok van de rum nodig om niet gelijk flauw te vallen. Nu, met de liquide moed in zijn lichaam, kon hij althans nog een stomme grijns op zijn gezicht plaatsen, nadat hij zichzelf alvast geëxcuseerd had naar de lieve Heer boven.
          Pas toen Percy klaar was met zijn zegje, had Max door dat hij de gehele tijd zijn adem in had gehouden — wat er nu als een of andere debiel uit kwam. Zodra zijn ademhaling weer enigszins in orde was, merkte hij eveneens op hoe een aromatische geur van vanille, rum, en cacao als zoete nectar zijn neus binnenviel. Magic Hands rook naar een Caribische fantasy, en om eerlijk te zijn, het bedwelmde hem volkomen —wat te zien was aan de dromerige blik in zijn blauwe kijkers. Of was dat de drank geweest waar hij net van gedronken had alsof het lucht was? Langzaam maar zeker was zijn arm rond Percy’s middel gegleden als een slang, die hem zowaar vrij gretig bij zich hield — om het zo te laten blijken dat hij niet zomaar kon vertrekken.
          “Dus, wat je eigenlijk zegt,” begon hij, hees van het genot, waardoor Maxwell zijn eigen stem niet eens meer herkende, “is dat ik een alcoholist moet worden?” Zijn andere hand had de fles op de tafel neergezet, om vervolgens de kraag van het gouden jasje ruw vast te pakken en hem dichter naar zich toe te trekken. “It’s a good thing I like rum then. But other than that, I know what would taste even better right now.” In Maxwell’s ogen lag de klaarblijkelijke provocatie die hem vertelde het niet alleen bij woorden te laten.
          “You realize that a man who knows how to use his tongue is extremely useful? By any means, I challenge you to pleasure more than only my curiosity.” De zakenman overbrugde de afstand tussen hen zoetjesaan, waarbij hij duidelijk liet blijken zichzelf niet meer tegen te houden. Het was vast de alcohol die sprak, morgen zou hij zichzelf voor zijn hoofd slaan, maar nu wilde hij niets liever dan alle voorzichtigheid in de wind gooien. En van wat hij van Percy had ontdekt in zijn observaties, was dat hij het beste reageerde op uitdagingen — wat hij nu dan ook simpelweg kon krijgen. “Of ben je bang dat je praatjes geen gaatjes zullen vullen?” fluisterde hij met een brutale glimlach op zijn gezicht, een scherpe fonkeling in zijn ogen. Maxwell zette zowaar nog een stapje verder door het jasje over zijn schouders naar beneden te trekken tot waar het mogelijk was.
          “Die trouwring mag je van mijn part houden, maar die blazer, dat ding, eis ik terug.”
    De zakenman overbrugde de afstand tussen hen zoetjesaan, waarbij hij duidelijk liet weten deze keer niet zo gemakkelijk meer terug te stribbelen. Bij het praten voelde hij de hete ademhaling tegen zijn lippen aanslaan, daar ze op niet meer dan een enkele centimeter bij die van Percy vandaan waren. Een onbekende golf van lef schoot door hem heen, waar hij verlangend op zijn onderlip beet.
    Echter, Maxwell Asheton besloot eveneens hem voor een uitdaging te plaatsen door zich op een gegeven moment zo laconiek mogelijk terug te trekken, evenals zijn handen, en desgeinteresseerd (doch met een haast onherkenbare grijns) weg te kijken.
          “So, what’s the deal with this charity event?”

    [ bericht aangepast op 16 juni 2020 - 23:03 ]


    [ heaven knows ]



    Elvyne Brown
    “Perfect combinations are rare in an imperfect world.”
    21 jaar|| Bi-sexueel || Dance floor || Gemma

    Elvyne twijfelde geen moment en trok Gemma zonder pardon mee de dansvloer af richting de bar. Meer drank was nog nooit een straf geweest, zo ook vanavond niet. "En welk met welk drankje kan ik u vanavond als eerste verblijden mevrouw?" en Gemma leunde over de bar terwijl ze zelf geamuseerd haar ogen rolde. De keuze was reuze natuurlijk. "Doe maar een biertje," Elvyne grinnikte kort "Of iets anders, honestly, het maakt mij niet uit zolang je me geen Jell-o shot geeft." Nee het glibberende goedje wat eerder die avond op de grond was beland was duidelijk niet voor herhaling vatbaar naar Gemma's mening.
    "Ga je zo lang nadenken wat je en dan kom je met de vraag om een biertje, valt me tegen van je." Elvyne leunde over de bar en bestelde een biertje voor Gemma, en een wijntje voor haarzelf.
    'Ik weet niet wie het hele idee van Jell-O heeft bedacht, maar ik kan je één ding vertellen, dat was een enorme fout.' ze wende zich terug naar Gemma die inmiddels op een van de barkrukken klom. "Weet je zeker dat je dat aandurft..?" Hoewel Elvyne waarschijnlijk even heerlijk zou gaan lachen mocht Gemma van de kruk af vallen, wilde ze niet dat de brunette zich bezeerde. Elvyne nam de drankjes aan, rekende af en zette het biertje bij Gemma waarna ze zelf een slok van het zoete, lichte drankje nam. Ze kon zo genieten van een zoete witte wijn. Waar veel mensen het limonade zouden noemen, kon Elvyne er gerust de hele avond aan hangen. Hoewel ze ook regelmatig over ging op het zwaardere geschud.
    'Anyway, nu alle formaliteiten uit de weg zijn, mijn bed mist je.' Goed zo Gemma, straight to the point nergens omheen draaien. De brunette leunde zijwaarts tegen de bar, en plaatste haar wijntje terug. "Welke formaliteiten Gemma?" zei ze geamuseerd. "En wil je zeggen dat echt alleen je bed mij mist? Dat is zonde.." Ze verliet haar plekje tegen de bar al weer snel en stapte dichter naar Gemma toe tot ze Gemma haar benen tegen haar lichaam voelde en niet dichterbij kon stappen. "Is er iets wat ik kan doen om dat te veranderen?" Ze keek de brunette pruilend aan. 'Want nu ik je een drankje heb getrakteerd, en je mee ga nemen op date verdien ik toch wel meer dan alleen je bed dat mij mist?" Om eerlijk te zijn mistte ze de fun met Gemma ook wel bij tijd en wijlen. Het was puur plezier, meer niet voor Elvyne, maar het was niet iets waar ze elke minuut van de dag naar kon grijpen.
    Ze plaatste haar handen op de dijbenen van Gemma "Of moet ik alleen in dat bed gaan liggen? Het slaapt wel lekker.." Maar Elvyne kon in elk bed slapen, de dame kon op de wc nog in slaap vallen.




    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Jonathan "Junior" Mori


    18 (says he's 21) • Gay • Sam • Bar



    Langzaam maar zeker werd Sam's ongezouten mening over Michael duidelijk. Een beetje verbaasd kantelde Junior zijn hoofd terwijl de Colombiaan tot een conclusie kwam. Hij haalde kort zijn schouders op, niet goed wetend wat hij moest zeggen. Kwaad was hij in geen geval, dat kon hij ook niet zijn wetend dat hij hieraan een date overhield. Wellicht had Sam ook genoeg ervaring met mannen om te weten waarover hij sprak.
    ''Nou, je andere vraag.'' Junior gromde zachtjes toen hij alsnog alweer een paar ogenblikken op zijn honger moest blijven zitten en gaf zijn partner in crime ongeduldig een duwtje. ''Je viel me op het moment dat je hier naar binnen liep, maar ik moest in ieder geval eerst je aandacht hebben natuurlijk.'' Hij voelde zijn wangen zo rood als een tomaat worden en beet met neergeslagen blik zachtjes op zijn onderlip, een beetje gegeneerd om zijn plotse puberale reactie. Natuurlijk deed het hem wat dat hij Sam zo snel in het oog gesprongen was, zoals hij het nu te horen kreeg zelfs nog sneller dan andersom het geval was geweest.
    ''Toen we elkaar beter leerden kennen begon ik er wel over na te denken, maar ik wist niet direct hoe ik het voor moest stellen.. Misschien wou je me niet eens zien buiten de club.'' Het klonk hem eerder komisch in de oren, dat Sam hem niet had durven uitvragen - om zoveel verschillende redenen, waarvan geen enkele bij de Colombiaan lag- en hij moest dan ook even lachen. Het zag er vast gek uit; in combinatie met de vragende blik waarmee hij de iets oudere jongen aan keek.
    ''Maar vanavond voelde ik gewoon dat geluk aan mijn zij stond. Hoe zit het met jou? Heb ik je totaal verrast hier?''
    Junior knikte, nog steeds schijnbaar zijn tong verloren. Hij nam een slok van zijn cocktail en likte vervolgens zijn lippen, waarna hij uiteindelijk toch een beetje leek bekomen te zijn van de overweldigende ontdekking en zijn woorden weer vond.
    "Toen ik jou zag, waarschijnlijk niet veel later dan jij mij als ik het zo hoor, wist ik meteen dat het zou klikken. Ik kan niet zeggen dat het per se lust of vlinders waren, maar ik moest en zou je leren kennen. Het is alleen eerlijk waar nooit in me opgekomen dat het deze kant zou uitgaan," vertelde hij eerlijk. Sam leek het ook met hem te zijn dus dat verdiende hij wel.
    "Je hebt me totaal, maar aangenaam verrast," verduidelijkte hij. Voor hij het kon tegen houden keek hij de Colombiaan met een ondeugende blik aan. "Verras me nog eens en vertel me wat we gaan doen?" vroeg hij zoetjes, zijn stem als honing en des te feller in contrast met het vuur in zijn ogen. "En betekent dit nu dat wij straks nog steeds samen naar huis gaan of moet ik wachten tot donderdag?" Hij trok, uit pure nieuwsgierigheid, zijn stoute schoenen aan en stelde de vraag zodra die in zich op kwam. Hij had zich natuurlijk wel verheugde op een avondje pret, na de club-uren. Bovendien was vanavond uitgerekend de beste avond om daarvoor uit te kiezen, gezien zijn ouders een weekendje er op uit waren. Hoewel hij, na zijn intrek in hun pool house -wat zijn ouders geslikt en toegestaan hadden in de volle overtuiging dat het zijn concentratie op zijn studies ten goede zou komen, voldoende privacy had om 's nachts te doen en te laten wat hij wilde zat hij voornamelijk met de angst dat ze ooit wel eens een man in de ochtend zouden zien vertrekken en daardoor de optelsom maken. Dan was het uit met zijn vrijheid en hij stond er liever niet bij stil hoe zijn vader zou reageren mocht hij er achter komen, laat staan op die manier. Dus doorgaans was Junior degene die met zijn vangst van de nacht naar huis ging, in plaats van andersom. Al leek het hem leuk eens met iemand in zijn eigen bed te belanden.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Alfred Maxwell Asheton


    Alfie was amper goed en wel binnen of hij kreeg schijnbaar uit het niets een drankje toegestopt. Hij stond reeds op het punt om vriendelijk te bedanken en zich zo snel mogelijk uit de voeten te maken tot hij zag wie de schuldige was. De frons die bij het gebaar op zijn gezicht verschenen was veranderde in een glimlach.
    “Waar bleef je? Ik heb met smart op je gewacht." Jamie zou Jamie niet zijn als hij het er niet dik wist op te leggen. De roodharige jongen grinnikte en schudde zijn hoofd terwijl hij zijn drankje een stukje omhoog hield.
    "Het moet wel heel erg geweest zijn, dat je meteen naar de drank grijpt," grapte hij terug. Hij bracht het glas naar zijn lippen en nam een slokje. "Oh my, dat is wel heel erg zoet." Alfie smakte. "Ik weet niet of ik dit wel lu - nee... wacht." Hij smakte nog een keer. "Nee, oké, het is lekker," deelde hij onbewust zijn proces rond het verwerken van de smaak luidop, waarna hij gretig nog een slok nam. De arts-in-opleiding bedacht zich dat Jamie helemaal niet wist dat hij vanavond op zou dagen, en dus ook niet meteen een reden had om met twee drankjes tegelijk rond te lopen.
    "Welke vrijgevige idioot heb je nu weer om je vinger gewonden?" grinnikte hij, waarbij hij zijn blik richting de bar liet glijden, hopend er de stakker die nu twee cocktails armer was zonder er een Jamie voor in de plaats te krijgen te kunnen spotten. Al gauw wenste hij dat zijn nieuwsgierigheid hem niet de zoveelste keer de das had om gedaan. Automatisch bleef zijn blik hangen op de meer befaamde roodharige Jungle bezoeker. Tegen zijn zin en beter weten in liet hij zijn ogen van diens gezicht afdalen, probeerde het beeld van zijn ontblootte borstkas in zijn geheugen te griffen. Hij zag dat er iets op geschreven -of misschien geschilderd?- stond, maar kon de boodschap niet lezen vanop deze afstand. Toch zou hij geen toenadering zoeken. Hij wist op voorhand hoe dat zou eindigen en hoewel hij zou willen beweren dat het hem niet waard was kon hij de steek van alles-consumerende jaloezie niet onderdrukken toen hij opmerkte hoe de amateur-barman gezellig aan de flirt was met de daadwerkelijke bartender.
    Met een drukkend gevoel op zijn borstkas wendde hij zijn blik af, zichzelf er diep om hatend dat hij na al die tijd hier nog steeds mee te kampen had. Zijn blik ontmoette er opnieuw Jamie.
    "Dansen?" stelde hij voor, trachtend de emoties uit zijn stem vandaan te houden.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    CHRISTOPHER JAMES PALMER


    28 • Gay • Realtor • Noah, Rhett & Jeffrey, Jamie, Faith & Jamal • Bar


    Chris voelde zijn wenkbrauw als vanzelf omhoog glijden toen hij zag hoe Noah, die aangesproken werd door Jamie, een hand op diens schouder legde. Hij snoof, weinig aangenaam verrast door het plotse geflirt van de krullenbol. Ware het niet dat Noah's vingers hem ervan weerhielden had hij zijn arm terug getrokken.
    "Hee guys!" bracht de nieuwste aanwinst rond het groeiende groepje personen om hem heen.
    Chris mompelde een zwakke begroeting terug; zijn humeur een pak minder vrolijk dan enkele ogenblikken geleden. Hij nam nog een slok van zijn biertje, terwijl Faith met de mededeling kwam nog een vrijgevige ziel gevonden te hebben voor de veiling. De makelaar deed dan ook zijn best om zo oprecht mogelijk te glimlachen, al ging hem dat een pak makkelijker af toen Jamie ten tonele verdween en hij zag wie Faith opgetrommeld had.
    "It's my lucky day," grinnikte hij dan ook, met een knipoog in Jamal's richting. "Ik zet je graag op de lijst," vervolgde hij, terwijl opmerkte dat ook deze man zijn shirt leek verloren te zijn. Was het besmettelijk? De boodschap liet hem zachtjes lachen, waarna hij zich weer tot de enige dame in het gezelschap richtte.
    "Goeie vangst," lachte hij, al deed hij dit keer zijn uiterste best zijn blik op haar gezicht te houden. Of het nu voor het goede doel was of niet; borsten waren helemaal zijn ding niet en dat zouden ze ook nooit worden. "Ik neem aan dat jij ook een hele leuke boodschap staan hebt, dus vergeef me dat ik je niet ga begluren maar ik ben toch écht uitsluitend een billenman," deelde hij mee. Onbewust richtte hij zijn blik een keer op Noah, en probeerde zich niet al teveel levendige beelden voor te stellen wat zijn billen betrof.
    Chris trachtte zichzelf af te leiden door Rhett en Mike aan te kijken, al leken die volledig in hun eigen wereldje beland te zijn. Hij rolde zijn ogen en focuste zich wederom op de andere drie gesprekspartners.
    "Zijn jullie dates voor vrouwen, mannen of beide?" vroeg hij Faith en Jamal, reeds wetend dat Noah enkel voor mannen viel.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Faith Maybelle Elliemay Haywood
    23 // Bar // Met Jamal, Chris, Noah, Rhett en Mike // Outfit


    Mind your own biscuits and life will be gravy.
    De manier waarop Jamal grijnzend zijn hoofd schudde nadat Faith zijn shirt had uitgetrokken, vertelde haar dat hij dit helemaal niet erg vond. De manier waarop hij geamuseerd zijn armen spreidde, liet haar weten dat hij haar volledig vertrouwde om wat dan ook op zijn borstkas te schrijven. Iets wat ze maar al te leuk vond.
    ''Hmh, dat noem ik nog eens goede marketing.'' Bij het horen van Jamal's speelse woorden, moest Faith haar best doen niet te gaan lachen.
    'Natuurlijk,' antwoordde ze, zo serieus mogelijk, 'marketing is iets waar ik heel goed in ben. Je zou me eigenlijk moeten inhuren als je eigen PR manager, dan kan ik met je mee naar Hollywood.'
    ''I like the sound of that.'' Faith leunde haar hoofd grijnzend wat naar achter, zodat Jamal alle ruimte had een tekst haar borst te schrijven.
    Eenmaal bij de grotere groep mannen aangekomen werd Faith vrolijk begroet door Rhett en Jamie. Zoals ze al had verwacht, liet Rhett zijn ogen over haar bovenmiddel gaan. De grijns die vervolgens op zijn gezicht verscheen, zorgde ervoor dat Faith opnieuw haar best moest doen niet in de lach te schieten.
    "Don't mind if I do." Faith trok grijnzend haar wenkbrauw op, terwijl ze de jongen uitdagend aankeek. 'Is dat zo?' vroeg ze plagend, 'wie weet heb je geluk en kun je eindelijk met mij op date.' Ze verwachtte zeker niet dat de jongen op een date met haar zou bieden, maar hem een beetje plagen vond ze altijd leuk.
    “Ik dacht niet dat ik je voor een date shirtloos zou zien.” De ontdeugende woorden van de jongen zorgden ervoor dat er een korte lach over Faith's lippen rolde. 'Er is nog heel veel wat je niet van mij weet, Rhett,' antwoordde ze uitdagend, 'dus wie weet wat ik allemaal nog ga doen wat jij niet van mij verwacht had.'
    "Goeie vangst," Chris' lachende woorden, zorgden ervoor dat Faith haar aandacht weer op de rest van de groep richtte.
    'Natuurlijk,' antwoordde ze grijnzend, 'ik wil alleen het allerbeste voor de community. Daar hoort Jamal zeker bij.'
    "Ik neem aan dat jij ook een hele leuke boodschap staan hebt, dus vergeef me dat ik je niet ga begluren maar ik ben toch écht uitsluitend een billenman." Faith glimlachte alleen maar. Ze had er geen enkel probleem mee, ze zou het zelfs heel erg raar vinden als Chris ineens wel op die manier naar haar zou gaan kijken.
    "Zijn jullie dates voor vrouwen, mannen of beide?" Faith haalde haar schouders op. 'Beide,' antwoordde ze 'zolang het gezellig wordt vind ik alles prima.'

    [ bericht aangepast op 22 juni 2020 - 20:21 ]