• Rollentopic | Praattopic | Speeltopic
    It's not the broken dreams that break us. It's the ones we don't dare to dream.

    McKinley high school is een typische amerikaanse school gevestigd in Lima, Ohio. Net zoals op iedere school lopen er verschillende typetjes rond zoals jocks, cheerleaders, nerds en ook Gleeks. Alle leerlingen hebben een bepaalde status op de school, sommigen staan bovenaan de ladder en sommigen eronder (of zelfs nog daaronder). De cheerleaders en jocks staan over het algemeen het hoogst en de Gleeks staan op de laatste trede. Zouden ze ooit hun status kunnen opkrikken? Kunnen zij opboksen tegen de veroordelen die hun mede schoolgenoten hebben? Of zullen zij hun hele schooltijd misfits blijven?


    Inleiding
    In deze RPG kun je in de huid kruipen van je favoriete originele personage of er zelf een verzinnen. Dit verhaal is gebaseerd op Glee maar volgt daar verder geen plotlines van.


    Originele personages

    Het is toegestaan om een eigen draai te geven aan de originele personages. Een back story en andere love interests zijn toegestaan. Je hoeft voor het reserveren van originele personages geen lijstje in te vullen. Met elkaar mag er besproken worden welke (liefdes)relaties, vriendschappen en haatrelaties er zijn onder de personages. Je bent er ook vrij in om te bedenken in welk schooljaar je personage zit. Dit alles hoeft niet hetzelfde te zijn als in de serie.

    Je kunt kiezen uit bijvoorbeeld:

    Finn Hudson:
    Noah Puckerman:
    Sam Evans: BOOKWURM
    Rachel Berry: IrishNialler
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: BOOKWURM
    Santana Lopez: Breez
    Quinn Fabray:
    Brittany Pierce:RED3
    Artie Abrams:
    Blaine Anderson: Assy
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sebastian Smythe:
    Sue Sylvester:

    Uiteraard zijn alle originele personages mogelijk maar om alle opties te noemen is iets te veel. Dus staat de persoon die je zou willen spelen er niet bij? Zet hieronder neer wie je zou willen spelen en dan zetten we je erbij.

    Verzonnen personages

    Graag onderstaand lijstje invullen. Het hoeft van ons niet heel een boekwerk te zijn, zolang je maar duidelijk bent en anderen een goed beeld van je personage kunnen krijgen.

    • Naam:
    • Leeftijd: (15-19)
    • Status (bijv. jock, cheerleader, gleek etc.):
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk: [graag ook met FC]
    • Familie en geschiedenis:
    • Extra:


    Zelfverzonnen vrouwen:
    • Avery June Marilyn Dakota • 16 • Cheerleader By Sommarmorgon
    • Katja Dupont • 16 • Muurbloempje By Assy
    • Nikia Willishka Marshall • 19 • Little rebel By Rionach
    • Luna Margaret Hale • 19 • Wallflower • Glee • president student council By Reeses
    • Ariel Hyde • 18 • Cheerleader By Mox
    • Effendi Rosa Jamora • 18 • Wild Child By Mandalorian
    • Diana Eleanor Boden • 18 • Tomboy By Rosay

    Gereserveerd:
    • BOOKWURM (ovb)

    Zelfverzonnen mannen:
    • Joey Christopher Morris • 18 • Jock/bully - By RED3
    • Chad Ryan Gus Dakota • 19 • Jock/bully - By Sommarmorgon
    • Daniël “Danny” Fabio Harrison • 18 • Jock/meeloper/later Gleek - By Breez
    • Elias Mousa • 31 • teacher - By Mox
    • gereserveerd • alghayib



    Regels

    • We hebben geen minimum aantal woorden, reageer wel inhoudelijk goed op elkaar;
    • Wees lief voor elkaar. Drama in de RPG is altijd welkom maar drama met elkaar niet;
    • We sluiten niemand buiten;
    • Meerdere personages per persoon zijn toegestaan;
    • 16+ is toegestaan;
    • Inspringen mag altijd en op ieder moment;
    • Heb veel plezier!

    [ bericht aangepast op 12 aug 2020 - 14:31 ]


    Love yourself

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 12:45 ]

    Breez schreef:
    Ik wil er toch ook nog wel een zelfverzonnen jongen bij.

    En ik weet dat je geen lijstje hoeft in te vullen voor je originele personages.. Maar is het wel handig om te vermelden wat je eigen draai eraan is?


    Ga ik er bijvoegen.
    Dat is misschien ook wel handig. Het is niet verplicht maar het mag altijd.


    Love yourself

    IrishNialler schreef:
    Ik wil graag een eigen verzonnen vrouwelijke personage


    Ik wil mijn zelfverzonnen toch graag switchen voor Rachel =)

    Mocht iemand nog een mannelijke personage nodig hebben/ kunnen gebruiken voor ideeën
    laat het dan vooral weten. Voor nu neem ik nog geen tweede personage, maar ik sta er wel voor open


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    Joey Christopher Morris

    “It is hard to fail, but it is worse never to have tried to succeed.”

    Leeftijd:
    18 jaar oud
    Status:
    Jock/Bully

    Innerlijk:
    [


    • Dominant • Sadistisch • Koppig • Intelligent • Sarcastisch • Koppig • Sportief • Kritisch • Roekeloos • Nonchalant • Zelfverzekerd • Speels • Spottend • Beschermend (enkel zijn naasten) •
    • • •

    Joey is een jongen waar je geen ruzie mee zou willen, hij is namelijk totaal niet vies van geweld. Wanneer je hem niet aanstaat, laat hij je dat merken ook. Hij is vrij bekrompen tegenover mensen die hij ''anders'' vindt. In zijn ideale wereld bestaan er alleen de populaire kinderen van school. Hij haalt er genoegen uit om anderen onderuit te halen en pijn te doen. Maar dit doet hij slechts bij de losers van de school en bij mensen die hij echt niet mag. Voor zijn directe naasten heeft hij een andere kant - hij is erg beschermend over hen. Wanneer iemand hen onrecht aan zou doen, veranderd hij direct in een agressieve pitbull; niemand komt ongestraft aan hen.

    Hoewel Joey het veroordeel 'Jocks hebben geen hersenen' verbreekt met zijn intelligentie steekt hij dat niet in andere vakken op school. Het kan hem gestolen worden. Het enige wat telt is een goede sportcarrière opbouwen en daarvoor moet hij op school ervoor zorgen dat hun teams nationaal kampioen worden. Hij hoopt dat te kunnen toevoegen aan zijn CV en zo uiteindelijk geselecteerd te worden voor een bekendere ploeg. Verder heeft hij nog geen back up plan bedacht - het is het enige wat hij voor ogen heeft. Wanneer hij zijn zinnen gezet heeft op iets, doet hij er alles aan om het te bereiken. Ook al zou dat ten kosten gaan van anderen. Hij ziet het liefst anderen lijden terwijl hij aan de top staat.

    Zijn grootste hobby is het sporten. In zijn vrije tijd is hij erg veel in de sportschool te vinden en op school zit hij vol trots in het Football én basketball team. Hij is nog nét niet 24/7 bezig met het sporten - het is echt zijn passie. Hij is dan ook in topvorm en heeft een conditie waar je U tegen zegt.

    Uiterlijk:
    [FC: Laurence Coke]
    Joey heeft donkere krullen waar hij best trots op is. Hij experimenteert er graag mee en weet precies wat hem goed staat. Hij is gespierd doordat hij geen training overslaat en hij heeft groen/blauwe ogen. Hij is redelijk zelfverzekerd met hoe hij eruit ziet.

    Zijn kledingstijl is meestal casual; zijn kledingkast bestaat voornamelijk uit eenvoudige (donkerkleurige) shirts, truien en vesten. Soms wijkt zijn stijl ook een beetje uit naar de stijl van een skater.

    Als hij ergens toch onzeker over zou moeten zijn is het dan toch zijn lengte. Hij is 1,71 meter lang. Hoewel dat niet extreem klein is, zou het makkelijker voor bijvoorbeeld het beoefenen van basketbal als hij er een paar centimeters bij zou kunnen plakken.

    Familie en geschiedenis:
    Sinds kleins af aan heeft Joey geen contact meer met zijn moeder. Zij nam plots de benen voor een veel rijkere man en vond haar zoon ook niet belangrijk genoeg om te blijven. Joey heeft nooit behoefte gehad om haar te leren kennen en zou haar ook nooit in zijn leven willen. Met zijn vader botst Joey ook ontzettend vaak, daarom is hij zolang hij zich kan herinneren zoveel mogelijk weg uit huis.
    Zijn lievelingsplek is de bouwplek waar hij al jarenlang rondhangt met zijn beste vriend; Chad en zijn vriendinnetje Avery. Ze zijn echt met elkaar opgegroeid en kennen elkaar al vanaf hun geboorte omdat hun vaders close zijn.
    Met trots mag Joey nu zelfs Avery zijn vriendin noemen. Tegenover haar laat hij altijd een hele andere kant zien van zichzelf. Zij veranderd hem dan in een positieve zin, dat zou niemand anders ooit teweeg kunnen brengen,

    Relaties
    Joey is een echte ''ladiesman'' en heeft nooit een seconde hoeven te twijfelen over zijn geaardheid - as straight as an arrow. Op het gebied van vriendschap is hij enkel geïnteresseerd in de populaire kids op school.

    • Chad is zijn beste vriend
    • Avery is zijn vriendin

    Extra
    Likes: Sporten/couple fitness met Avery, chillen met Chad, Football, Basketball, uitgaan/feesten, hardlopen, gezond eten - maar eet op z'n tijd ook graag een pizza-, bier, knuffelen/zoenen etc. met Avery, losers onderuit halen en film/series kijken

    Dislikes: Losers, machteloosheid, harde wind, sneeuw, zijn moeder en niet zijn zin krijgen.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2020 - 23:53 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Woops, dubbel post

    [ bericht aangepast op 11 juni 2020 - 21:00 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Daniël “Danny” Fabio Harrison

    "Pain makes you stronger. Tears make you braver. Heartbreak makes you wiser. And vodka makes you not remember any of that crap.''
    ______________________________________________________________


    Naam :
    Daniël “Danny” Fabio Harrison -> Wordt eerder Danny genoemd.
    Leeftijd :
    Hij is 19 jaar oud, geboren op 15 maart.
    Zijn sterrenbeeld is vissen.


    Status
    Jock - meeloper - later ook Gleek

    Op school draagt hij eigenlijk meer een masker. Hij is best wel een zacht ei en wilt niet dat zijn vrienden dat ontdekken. Hij heeft wel een zwak voor muziek en show choirs maar heeft nog niet het lef om zich in te schrijven voor Glee. Het is een groot geheim dat muziek een grote passie voor hem is. Hij is best een goede zanger en speelt in zijn vrije tijd graag gitaar en piano. Ook zit hij op school in het Football- en worstelteam wat hij met veel plezier doet.

    • Uiterlijk : [FC: Alex Pettyfer]


    Danny heeft best een flinke, blonde haardos waar hij 's morgens even de tijd voor moet nemen om het te temmen. Hij heeft een gespierd postuur en is 1.81 lang.

    Zijn oogkleur is blauw.

    • Innerlijk :
    -- Ambitieus -- Gedreven
    -- Belangstellend -- Nieuwsgierig
    -- Betrouwbaar -- Naïef
    -- Doelgericht -- Teamspeler
    -- [stiekem] Zachtaardig

    • Geschiedenis & Familie :
    Vader - Derek Jason Everett Harrison - Accountmanager
    Moeder - Sophia Maria Harrison-Barnes - Advocaat
    Oudere broer - Mason David Ian Harrison - Studeert rechten.

    Danny komt uit een gesloten gezin. Praten over gevoelens is een groot taboe thuis. Hij heeft zich altijd moeten aanpassen aan de wensen van zijn ouders. Dat is ook waarom hij er op school moeite mee heeft om zijn ware ik te zijn. Maar dat is ook omdat hij niet wil dat gepest wordt.
    Hij is wel geboren in een gespreid bedje. Zijn ouders zijn beiden workalholics en brengen met hun goede banen een hoop geld in het la'tje. Maar Danny is nooit verwend geweest door ze.
    De band met zijn ouders is niet ijzersterk en zijn broer ziet hij amper omdat hij studeert in Italië. Zijn broer wilde ook zo ver mogelijk van hun giftige gezin zijn.
    Zijn slechte eigenschap is dat hij veel te snel troost zoekt in zijn ouders drankkast..


    • Relatiestatus: single
    • Extra
    Nationaliteit: Amerikaans
    Geaardheid: heteroseksueel
    Relaties:
    Wie o wie?



    ______________________________________________________________

    "Stay strong, always.''

    [ bericht aangepast op 12 juni 2020 - 23:26 ]


    Music is my life

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Ik wil mijn zelfverzonnen toch graag switchen voor Rachel =)

    Mocht iemand nog een mannelijke personage nodig hebben/ kunnen gebruiken voor ideeën
    laat het dan vooral weten. Voor nu neem ik nog geen tweede personage, maar ik sta er wel voor open


    Prima =)

    Alle zelfverzonnen personages heb ik ook aangevuld ( van wat er bekend is). En ik denk erover om het speeltopic dit weekend aan te maken. Mochten mensen dan hun rol nog niet afhebben, kunnen zij altijd nog inspringen. No rush!


    Love yourself

    Ik zag dat Will Schuester nog niet gereserveerd was, dus ik wilde even met een voorstel komen. ^^
    Wat dachten jullie van een nieuwe Glee leraar? Meet Elias Mousa, is hij welkom?


    I'm your little ray of pitch black.

    Zou ik nog een dame mogen reserveren, een zelfverzonnen personage? ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mox schreef:
    Ik zag dat Will Schuester nog niet gereserveerd was, dus ik wilde even met een voorstel komen. ^^
    Wat dachten jullie van een nieuwe Glee leraar? Meet Elias Mousa, is hij welkom?



    Nee, dat is een héél slecht idee, want met zo'n knappe leraar gaat Avery het heel moeilijk vinden om zich toch niet op te geven voor Glee

    Ik vind het een leuk idee!

    Assy schreef:
    (...)

    Prima =)

    Alle zelfverzonnen personages heb ik ook aangevuld ( van wat er bekend is). En ik denk erover om het speeltopic dit weekend aan te maken. Mochten mensen dan hun rol nog niet afhebben, kunnen zij altijd nog inspringen. No rush!


    Is het wellicht ook een idee om het praattopic al te openen zodat daar de relaties tussen de bestaande rollen kan worden besproken zodat iedereen op de hoogte is van welke relaties hier wel en niet gelden?

    Sommarmorgon schreef:
    (...)

    Nee, dat is een héél slecht idee, want met zo'n knappe leraar gaat Avery het heel moeilijk vinden om zich toch niet op te geven voor Glee

    Ik vind het een leuk idee!
    Hahaha, Elias zal zijn best doen haar aan te moedigen mee te doen met zijn groepje aan misfits, I promise. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Mox schreef:
    (...) Hahaha, Elias zal zijn best doen haar aan te moedigen mee te doen met zijn groepje aan misfits, I promise. ;D


    Good, I love him already! Al gaat Avery dat zeker niet leuk vinden, haha

    Mox schreef:
    Ik zag dat Will Schuester nog niet gereserveerd was, dus ik wilde even met een voorstel komen. ^^
    Wat dachten jullie van een nieuwe Glee leraar? Meet Elias Mousa, is hij welkom?



    Nou, ik ben voor. Hij is zoo knap 😍


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Mox schreef:
    Ik zag dat Will Schuester nog niet gereserveerd was, dus ik wilde even met een voorstel komen. ^^
    Wat dachten jullie van een nieuwe Glee leraar? Meet Elias Mousa, is hij welkom?



    Hij is zeker welkom. Leuk bedacht! =)

    Rionach schreef:
    Zou ik nog een dame mogen reserveren, een zelfverzonnen personage? ^^
    Ik zet je erbij


    En hierbij het praattopic


    Love yourself