• Rollentopic | Praattopic | Speeltopic
    It's not the broken dreams that break us. It's the ones we don't dare to dream.

    McKinley high school is een typische amerikaanse school gevestigd in Lima, Ohio. Net zoals op iedere school lopen er verschillende typetjes rond zoals jocks, cheerleaders, nerds en ook Gleeks. Alle leerlingen hebben een bepaalde status op de school, sommigen staan bovenaan de ladder en sommigen eronder (of zelfs nog daaronder). De cheerleaders en jocks staan over het algemeen het hoogst en de Gleeks staan op de laatste trede. Zouden ze ooit hun status kunnen opkrikken? Kunnen zij opboksen tegen de veroordelen die hun mede schoolgenoten hebben? Of zullen zij hun hele schooltijd misfits blijven?


    Inleiding
    In deze RPG kun je in de huid kruipen van je favoriete originele personage of er zelf een verzinnen. Dit verhaal is gebaseerd op Glee maar volgt daar verder geen plotlines van.


    Originele personages

    Het is toegestaan om een eigen draai te geven aan de originele personages. Een back story en andere love interests zijn toegestaan. Je hoeft voor het reserveren van originele personages geen lijstje in te vullen. Met elkaar mag er besproken worden welke (liefdes)relaties, vriendschappen en haatrelaties er zijn onder de personages. Je bent er ook vrij in om te bedenken in welk schooljaar je personage zit. Dit alles hoeft niet hetzelfde te zijn als in de serie.

    Je kunt kiezen uit bijvoorbeeld:

    Finn Hudson:
    Noah Puckerman:
    Sam Evans: BOOKWURM
    Rachel Berry: IrishNialler
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: BOOKWURM
    Santana Lopez: Breez
    Quinn Fabray:
    Brittany Pierce:RED3
    Artie Abrams:
    Blaine Anderson: Assy
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sebastian Smythe:
    Sue Sylvester:

    Uiteraard zijn alle originele personages mogelijk maar om alle opties te noemen is iets te veel. Dus staat de persoon die je zou willen spelen er niet bij? Zet hieronder neer wie je zou willen spelen en dan zetten we je erbij.

    Verzonnen personages

    Graag onderstaand lijstje invullen. Het hoeft van ons niet heel een boekwerk te zijn, zolang je maar duidelijk bent en anderen een goed beeld van je personage kunnen krijgen.

    • Naam:
    • Leeftijd: (15-19)
    • Status (bijv. jock, cheerleader, gleek etc.):
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk: [graag ook met FC]
    • Familie en geschiedenis:
    • Extra:


    Zelfverzonnen vrouwen:
    • Avery June Marilyn Dakota • 16 • Cheerleader By Sommarmorgon
    • Katja Dupont • 16 • Muurbloempje By Assy
    • Nikia Willishka Marshall • 19 • Little rebel By Rionach
    • Luna Margaret Hale • 19 • Wallflower • Glee • president student council By Reeses
    • Ariel Hyde • 18 • Cheerleader By Mox
    • Effendi Rosa Jamora • 18 • Wild Child By Mandalorian
    • Diana Eleanor Boden • 18 • Tomboy By Rosay

    Gereserveerd:
    • BOOKWURM (ovb)

    Zelfverzonnen mannen:
    • Joey Christopher Morris • 18 • Jock/bully - By RED3
    • Chad Ryan Gus Dakota • 19 • Jock/bully - By Sommarmorgon
    • Daniël “Danny” Fabio Harrison • 18 • Jock/meeloper/later Gleek - By Breez
    • Elias Mousa • 31 • teacher - By Mox



    Regels

    • We hebben geen minimum aantal woorden, reageer wel inhoudelijk goed op elkaar;
    • Wees lief voor elkaar. Drama in de RPG is altijd welkom maar drama met elkaar niet;
    • We sluiten niemand buiten;
    • Meerdere personages per persoon zijn toegestaan;
    • 16+ is toegestaan;
    • Inspringen mag altijd en op ieder moment;
    • Heb veel plezier!

    Lesrooster:

    08.30 uur – 09.30 uur
    Keuze uit Spaans, Duits en Frans

    09.45 uur – 10.45 uur
    Keuze uit Aardrijkskunde en Geschiedenis

    11.00 – 12.00
    Keuze uit Houtbewerking, Sterrenkunde, Tekenen en Debat

    12.00 – 13.00
    Grote pauze

    13.00 uur – 14.00 uur
    Keuze uit Wiskunde en Economie

    14.15 - 15.15
    Gym (waarbij de Juniors en Seniors zelf de sport die ze willen doen uit mogen kiezen)

    15.30 uur - 16.30 (De personen die geen Glee club hebben kunnen alvast beginnen met trainen.)
    Glee club

    16.30 uur
    Andere buitenschoolse activiteiten

    Uitleg:
    Om het zo praktisch mogelijk te houden voor het RPG'en hebben de juniors en seniors samen les. En kan er zelf gekozen worden uit een vak zodat je de vrijheid hebt om te bepalen bij wie je personage op dat moment in de les zit. Wanneer mensen meerdere andere buitenschoolse activiteiten hebben (Football en basketball zijn bijvoorbeeld per seizoen, Andere activiteiten kunnen zo geregeld worden. Spreek dit gerust ook met elkaar af en communiceer dit in het praattopic) doen we dat zij een persoonlijk rooster hebben gekregen. Zo kan er zelf bepaald worden op welke dag ze voor wat moeten trainen.


    Love yourself

    Begin
    Na een lange zomervakantie komt iedereen vandaag weer terug op school. Het is de eerste dag van het jaar! Jullie personages maken zich klaar voor school of komen daar net aan. Veel plezier!


    Love yourself

    MT

    Emtee!


    I'm your little ray of pitch black.

    Mine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT


    El Diablo.

    MT


    Music is my life

    Nou zal ik dan maar beginnen? ^o^

    #Sam Evans
    Een beetje nerveus bel ik aan bij het huis van Katja. We hebben elkaar deze zomer leren kennen aan het meer waar ik met m'n broertje en zusje naartoe ging om hen toch een vakantie gevoel te geven. We hebben het niet breed dus een echte reis zat er niet in.

    Ik kan nog steeds niet geloven dat we op elkaar verliefd zijn geworden. Nooit eerder heb ik een vriendin gehad en mijn zusje vind het helemaal geweldig om nog een andere vrouw in huis te hebben buiten mijn moeder. Vandaag ga ik echter voor het eerst naar haar huis, om haar op te halen voor school.


    #Kurt
    Ik ben al druk bezig met mijn crèmes en sms met Mercedes.
    (sorry als het niet mag maar kurtcedes is Bae dus ik laat het gebeuren)
    Mijn outfit voor vandaag had ik al uitgekozen en ik trek hem aan als ik klaar ben met alles. Dan ga ik ontbijt maken voor mijn vader en mij.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    MT (:

    ──────────────── Elias Mousa ────────────────
    「      Glee director      ♫      Wrestling coach      ♫      Teacher French      ♫      Outfit      ♫      Choir room, alone      」
    ❝ The devil whispered to me; 'I'm coming for you'. I whispered back; 'bring pizza'. ❞
    ─────────────────────────────────────────────────

    Flashbacks naar de voorgaande avond glijden langs zijn netvlies heen alsof er een film voor hem afspeelt. De afleiding te groot en de spijt veel te klein. Hoe fout het ook was, en hoe fel het ook niet had mogen gebeuren — het enige wat hem irriteert is het feit dat ze net voor het beste moment gestopt werden in hun daden. Fuck Eros.
          Gezien Elias zo zijn les Frans zal hebben is hij op tijd op zijn motor gestapt richting William McKinley High School. Zijn motor parkeert hij waar hij dat altijd doen, waarna hij deze op slot zet. Met een geïrriteerde kreun wandelt hij het welbekende gebouw in, maakt hierbij zijn weg richting zijn kantoortje dat hij bezit als coach van het worstelteam. De helm beland met een luide klap op zijn bureautje, waarna hij deze alweer verlaat. Koffie, de drang naar koffie is te groot.
          De lerarenkamer biedt hem een heerlijke warme kop, waarmee hij zijn weg maakt richting de Choir room om nog wat voorbereidingen te treffen. Enkele leerlingen die de gangen bewandelen beweegt hij soepel, haast op elegante wijze, tussendoor, voor hij uiteindelijk de betreffende deur opent en zijn blik eens rond laat glijden. De herinneringen aan deze ruimte zijn alleen maar goed te noemen, de vrienden die hij er gemaakt heeft is hij tot op de dag van vandaag nog altijd close mee.
          De mok plaatst Elias op de piano, terwijl zijn voeten hem leiden naar de welbekende whiteboard, waar zijn hand direct de zwarte stift omklemt om deze direct van zijn dop te ontdoen. Na één simpele blik op het bord gericht te hebben beseft de nieuwe New Directions Director echter dat hij misschien wat langer na had mogen denken over een onderwerp voor hun eerste week met Elias voor hen, in plaats van Will Schuester. 'Fuck.' Het woord klinkt zacht onder zijn adem door, onhoorbaar voor ieder ander dan hemzelf.
          Zelfs nu hij hier staat, de stift in zijn rechterhand geklemd, kan hij moeilijk bevatten dat hij nu echt deze taak op zich heeft genomen. Het feit dat Will voor privéredenen moest stoppen en hierdoor een opening te vinden was had Elias niet verbaasd. Niemand durft tegen Sue in te gaan, maar daar heeft deze Syrische man nooit problemen mee gehad. Vanaf zijn eerste dag is het een haat-liefde relatie geweest die een interessante dynamiek opgestart heeft tussen de twee.
          Sue is zeker geen fan van Elias, maar dat is zeker wederzijds te noemen. De leerlingen zijn natuurlijk de eerste keus dat Elias ervoor gekozen heeft deze taak op zich te nemen. Nee, de muziek is de eerste, leerlingen nummer twee. En Sue hiermee onderdrukken is toch wel degelijk zijn nummer drie, want die vrouw verdiend het overduidelijk.
          Hij grijpt nog even naar de mok koffie, waar hij een grote slok van neemt voordat deze weer teruggeplaatst wordt. Zijn vrije hand omvat zijn kin, wrijft even langs het baardje dat voelbaar is, voor hij zijn naam op het bord schrijft in sierlijke letters — lang niet iedereen kent hem immers. Eronder schrijft hij het woord "voorstellen", maar deze wordt al direct weggeveegd. Een lage, diepe kreun verlaat zijn binnenste wanneer hij zo gauw niets bedacht krijgt. "je favoriete lied" wordt het volgende, waardoor hij zijn hoofd lichtjes kantelt. Hij zet een tevreden stap naar achteren, waarna hij de stift weglegt.
          Elegant neemt Elias plaats achter de zwarte piano, begint wat weg te pingelen om het ivoor te voelen tot hij een vrolijk deuntje begint te spelen zonder echt te beseffen welk lied zijn vingers hoorbaar willen maken. Zijn ogen vinden de klok nog even, beseft hierdoor dat hij al gauw les zal hebben. En dat hij niets heeft voorbereid voor Glee. Het is een van zijn meest geweldige kwaliteiten, zolang zijn impulsieve kant niet opduikt — zoals gisteravond. Dat herinnerd hem eraan dat de betreffende dame hier straks ook tevoorschijn zal komen. Fuck.


    I'm your little ray of pitch black.

    Rachel Berry

    Opgewekt werd ze wakker van haar wekker met een vrolijk Broadway deuntje. Ze had er zin in vandaag, school zou weer gaan beginnen en daarmee dus ook Glee-club en haar kans op bekendheid en Broadway. Haar grootste droom. Het afgelopen jaar had ze een hoop tegenslagen gehad en een hoop geleerd. Ze had besloten om nog steeds zo te dromen over een toekomst vol bekendheid maar om toch te gaan proberen anderen ook hun kansen te geven. De meerdere ruzies met zowel Kurt als Mercedes waren haar zwaarder gevallen dan dat ze had toe gegeven. Ze had gerealiseerd dat ze buiten hen eigenlijk helemaal niemand had en dat ze ze beter dicht bij zich kon houden. Daarnaast vond ze haar gedeelde Broadway passie met Kurt erg fijn. Mercedes had ook bewezen dat ze onwijs goed kon zingen en Rachel was het opgevallen dat ze Broadway een stuk minder interessant vond.

    Ze kleedde zich aan, een kleding stijl die behoorlijk anders was dan de jaren ervoor. Een stukje hipper en moderner en deed haar haren in een lange staart. Het zou gek zijn om te beginnen aan haar Spaans zonder Mister Shuester. Ze vond het jammer dat hij weg ging, hij hielp haar te geloven in zichzelf, gaf haar vertrouwen en heeft haar een hoop geleerd, ze was nieuwsgierig naar de nieuwe docent. Zou hij ook Spaans geven of zou hij alleen de Glee club lessen?

    Rachel pakte haar spullen en wandelde naar school en liep daar naar haar kluisje om haar boeken t pakken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Joey Christopher Morris
    18 years - Bully/Jock

    De zomervakantie is voor Joey's gevoel voorbij gevlogen. Het bestond eigenlijk vooral uit chillen met Avery en Chad op hun bouwplaats en sporten. Maar het was toch een zomer geweest om nooit meer te vergeten - hoe simpel het ook was. Voor hem hoefde het ook allemaal niet zo uitgebreid met verre reizen. Zolang het was met de mensen waar hij oprecht een band mee had, was het voor hem prima.
    Zijn gevoelens voor Avery zijn - zo mogelijk - nog sterker geworden deze zomer. Ze is echt erg speciaal voor hem en hoewel hij het liever niet toegeeft, heeft hij ook een zachtere kant bij haar. Hij laat het enkel aan haar zien, voor de rest hoeft niemand daar vanaf te weten.

    De ochtend voordat school begint heeft hij Avery beloofd dat hij haar naar school toe zou rijden. Zijn opgeknapte, zilveren Volvo parkeert hij voor haar deur. Hij is niet de type jongen die toetert en als een zoutzak wacht totdat zijn dame een keer bij hem komt zitten. Hij is best wel een gentleman te noemen op dat gebied, ook al is hij niet altijd even romantisch.
    Hij stapt de auto uit om aan te bellen en geduldig op zijn vriendin te wachten.




    Brittany Susan Pierce
    18 years - Cheerleader/Glee club

    Vroeg in de ochtend is Brittany al druk in de weer geweest. Het is namelijk weer de eerste schooldag en ze kijkt er al tijden naar uit. Voor haar hoeft er helemaal geen zomervakantie te zijn. Ze zou het liefst elke dag met haar vrienden willen beleven. In haar wereldje is dan ook iedereen gelukkig met elkaar op school, waarom kan dat niet elke dag zo zijn?
    De zomervakantie was desondanks wel erg leuk omdat ze samen met Santana een roadtrip hadden gemaakt. Ze genoot er zo erg van om samen met haar door de straten te rijden en mee te zingen met hun favoriete liedjes. Even leek er gewoon niets anders te bestaan dan hun liefde voor elkaar. Ze hadden de grootste lol en de plekken die ze hadden gezien leken wel magisch. Brittany heeft een fotoboek in elkaar geknutseld van hun samen als verrassing voor Santana. Die gaat ze dan ook overhandigen wanneer Santana haar komt ophalen.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie



    EFFENDI ROSA JAMORA
    18 • Wild Child • With Chad @ her house


    Was de eerste schooldag iets waar ik naar had uitgekeken? Niet persé. De vakantie mocht van mij nog wel een week doorgaan. Of twee. Misschien zes. Toch kan ik het niet laten om even licht te grijnzen als ik eraan denk. Het was niet allemaal slecht natuurlijk. Dit was mijn laatste jaar, wat zou betekenen dat ik het nog beter moet maken dan de afgelopen jaren. Nu kan ik met enige zekerheid zeggen, dat ik in ieder geval een goed begin heb gemaakt. Met een handdoek om mijn middel gewikkeld stap ik mijn badkamer uit die meteen uitkwam in mijn kamer, waarna ik een blik werp op de blonde jongen in mijn bed. Hmh, dat is zeker een goed begin van mijn senior year.
    Met een speelse, ondeugende glimlach loop ik mijn inloopkast in, waar ik alvast in een zwart lingeriesetje schiet. Mijn lippen tuit ik even terwijl ik om me heen kijk, maar ik had nog geen idee wat ik aan moet doen. Ik ben niet het type dat haar outfit voor de allereerste schooldag een week van tevoren plant, maar er is niks met een goede outfit. Het duurt niet lang voor ik mijn schouders ophaal en voor het gemak even een oversized shirt aandoe. De stof kwam makkelijk over mijn billen heen en ik wist dan ook dat ik mij veilig naar de keuken kon begeven voor de belangrijkste maaltijd van de dag. Koffie.
    Mijn haren doe ik ondertussen in een knot, dat regel ik na het ontbijt wel, waarna ik zachtjes het huis door loop naar de keuken. Hier begroet ik een paar van onze werknemers en zet ondertussen twee mokken koffie. Voor mezelf doe ik er wat melk in en heel wat suiker, en gelukkig wist ik ook hoe Chad het dronk. Een zachte gaap rolt over mijn lippen terwijl ik de eetkamer inkijk, waar het ontbijt al voor het grootste deel uitgestald stond. Dat noem ik nog eens timing.
    Ik pak de twee mokken en begeef me weer naar mijn kamer, waar ik ze op het nachtkastje zet. Van mijn eigen mok neem ik een grote slok voor ik Chad zachtjes wakker schud. ''Wakker worden sleepyhead.'' grijns ik geamuseerd en hou mijn hoofd wat schuin. ''Je wilt het ontbijt niet missen toch?'' vervolg ik op dezelfde toon, waarna ik langzaam opsta. Met de mok in mijn handen begeef ik mij naar de spiegel, waar ik wat concealer -want mijn slaapgebrek laat zijn sporen achter helaas- en mascara op doe. Gloss kwam later wel, ontbijten zou dat toch alleen maar verpesten. Langzaam draai ik om in mijn stoel en sta dan weer op. ''Let's go.'' glimlach ik als ik zie dat hij ook zover is en loop naar mijn deur. ''Echt, degene die dit een normale tijd vond om op te staan.'' mompel ik ondertussen. School moeten ze gewoon een paar uur later laten beginnen, veel beter voor iedereen.


    El Diablo.

    Katja Dupont

    Goedkeurend kijkt Katja in de spiegel naar het jurkje dat ze heeft uitgekozen. Het is een lichtblauw jurkje dat ruimschoots over haar bovenbenen valt, ze voelt zich er net cinderella in. Maar het is gelukkig niet over de top, ze zal er niet heel erg in opvallen. Dat is iets wat ze nooit zou willen. Maar ze wilt er natuurlijk wel goed uitzien voor Sam. Hun vakantie samen aan het meer was geweldig geweest. Het was zo romantisch. Ze kan niet geloven dat ze een vriend heeft waar ze tot over haar oren verliefd op is.
    Wanneer ze de deurbel hoort wandelt ze vrolijk naar de voordeur. Gelukkig zijn haar ouders al vroeg vertrokken, want ze is er nog niet klaar voor om Sam aan ze voor te stellen. Ze weet hoe ze kunnen zijn helaas.
    Ze opent de deur en straalt helemaal wanneer ze haar vriend zit. ''Dag, mijnheer Evans'' glimlacht ze blozend.
    ''Gelukkig is het heerlijk weer voor een wandeling naar school, niet dan?''
    Ze wist dat Sam het niet breed had en maakte er totaal geen probleem van dat hij haar niet kon brengen naar school in een dure auto.

    Blaine Anderson

    Vrij gespannen pakt Blaine zijn tas en schoolspullen bij elkaar. Het is alweer de derde school in een paar jaar. Blaine had het liefst op Dalton gebleven waar hij zich veilig voelde maar het ontslag van zijn vader gooide roet in het eten. Ze hadden nooit iets te klagen over geld tot nu. De beslissing om te bezuinigen op het dure schoolgeld van Dalton had Blaine zeker begrepen. Maar nu moet hij toch echt zijn veilige haven - Dalton - verlaten en zich weer gaan wagen aan een openbare school.
    In zijn achterhoofd weet hij wel dat ze daar meestal niet zo open zijn tegenover mensen zoals hij. Maar hij gaat zichzelf echt niet verbergen.
    Dit is wie hij is - take it or leave it.
    Hij zorgt dat hij vroeg is op school om zijn rooster op te halen en zijn kluisje te vinden. Dan kan dat op zijn gemak zonder nog veel mensen in zijn buurt.


    Love yourself

    #Sam
    Meteen vrolijk ik op als ik Katja zie. Ze ziet er geweldig uit in haar blauwe jurkje.
    "Goedemorgen mevrouw Dupont." Glimlach ik terug. "We hebben inderdaad geluk met het weer maar je bent toch sowieso het zonnetje in huis."
    Ik bied haar mijn arm aan en trek mijn schooltas nog wat beter over mijn schouder.
    "Zullen we gaan voor je ouders me beginnen ondervragen?"

    #Kurt
    Net als ik de eieren en spek klaar heb komt mijn vader de keuken in.
    "Morgen knul." Glimlacht hij.
    "Hoi pap." Zeg ik vrolijk terwijl ik hem ontbijt voorschotel.
    "Eerste schooldag vandaag. Ben je nerveus?" Vraagt hij.
    "Best wel." Zeg ik. "Maar goed ik heb de glee club dus dat komt vast goed."


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Nikia Willishka Smith

    ”He smiled and all I could think was
    'Oh shit'.”

    • 19 • Gleek • Outfit • Home w/ Ariel •

    In gedachten verzonken zat Nikia nog thuis voor haar kaptafel, haar beide ellebogen op het blad steunend — waar haar vingers onbewust over haar net gestifte lippen heen stroken, langs haar kaaklijn af in de richting van haar hals. Het spoor volgende dat nog altijd leek te branden nadat het er eerder geplaatst is. Donkere kijkers blikken recht naar haar terug in de spiegel vlak voor haar, maar staren in het niets voor zich uit terwijl zachte blossen vederlicht haar wangen kleuren. Diep verzonken in de herinneringen aan de voorafgaande avond maken het dat Nikia niet door heeft dat Eros in de deuropening van haar kamer verschijnt, zijn uitdrukking meer dan geamuseerd wanneer hij zijn jongere zusje verzonken in haar eigen wereld aantreft. Het maakt de verleiding om haar te laten schrikken immers zoveel groter.
          "Er is hier iemand voor je."
    Nikia wordt met een klap terug de realiteit in getrokken als zijn stem haar gedachten ruw doorbreekt — precies zoals hij gisteren ook gedaan had, onbewust weliswaar, maar compleet op het verkeerde moment. De brunette verschiet van kleur, gelijktijdig met dat ze enkele centimeters omhoog veert. "Jij rotzak," bijt ze haar broer verschrikt toe, waarna ze op een soepele wijze van achter haar kaptafel vandaan komt. De neiging om hem een klap te voorkomen onderdrukkend, terwijl hij op zijn beurt lachend een stap opzij doet. Op dat zelfde moment verschijnt een maar al te bekend gezicht vlak achter hem, breed grijnzend en haast even geamuseerd als haar broer.
          "Ariel," begroet Nikia haar beste vriendin, een glimlach oprecht op haar lippen verschenen — welke de zichtbare frustratie voor het moment overstemt. In enkele passen overbrugt de brunette de afstand van de kaptafel naar de deur. Eenmaal daar aangekomen omklemmen haar slanke vingers een van Ariel's polsen, trekt ze haar beste vriendin op deze wijze kamer haar slaapkamer in terwijl ze met haar vrije hand een nog lachende Eros een zetje naar achteren geeft. "En nu weg jij," prevelt Nikia haar broer zoetjes toe, werpt er nog een flauwe handkus achteraan, alvorens ze haar deur met een tactvolle klap dicht laat vallen. "Eikel."
          "Wil jij nog een oudere broer hebben?" vraagt de brunette dan aan Ariel, eens ze haar aandacht zo goed als kan volledig tot de andere brunette weet te richten. "Hij heeft wel een paar nare trekjes, waaronder vooral aankomen op de meest ongewenste momenten."
          Hoofdschuddend loopt ze terug naar de kaptafel en begint daar één voor één haar make-up spullen terug in de beauty-case te mikken. Zorgvuldig poogt Nikia daarbij eveneens haar hoofd leeg te krijgen, om de gedachten te bannen die al de hele nacht door haar hoofd heen spoken. De risico's die ze wellicht liep, of de gevolgen die haar te wachten stonden, maar de drang om het uit te pluizen — het verlangen om er aan toe te blijven geven — zo overheersend dat ze ondertussen steeds meer schijt begon te krijgen aan wat andere vonden, of dachten te vinden. Nikia moest nu alleen nog de onaangedaan op school zien te verschijnen, waarvan ze betwijfelde of dat ging lukken; of het een geslaagde poging werd nu haar beste vriendin langs haar stond, iemand die haar door en door had leren kennen. Het feit dat haar gedachten af bleven dwalen droeg er eveneens niet gemakkelijk aan bij.
          "Heb je nog wat nodig? Lippenstift? Mascara?"






    [ bericht aangepast op 14 juni 2020 - 13:40 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'