• Rollentopic | Praattopic | Speeltopic
    It's not the broken dreams that break us. It's the ones we don't dare to dream.

    McKinley high school is een typische amerikaanse school gevestigd in Lima, Ohio. Net zoals op iedere school lopen er verschillende typetjes rond zoals jocks, cheerleaders, nerds en ook Gleeks. Alle leerlingen hebben een bepaalde status op de school, sommigen staan bovenaan de ladder en sommigen eronder (of zelfs nog daaronder). De cheerleaders en jocks staan over het algemeen het hoogst en de Gleeks staan op de laatste trede. Zouden ze ooit hun status kunnen opkrikken? Kunnen zij opboksen tegen de veroordelen die hun mede schoolgenoten hebben? Of zullen zij hun hele schooltijd misfits blijven?


    Inleiding
    In deze RPG kun je in de huid kruipen van je favoriete originele personage of er zelf een verzinnen. Dit verhaal is gebaseerd op Glee maar volgt daar verder geen plotlines van.


    Originele personages

    Het is toegestaan om een eigen draai te geven aan de originele personages. Een back story en andere love interests zijn toegestaan. Je hoeft voor het reserveren van originele personages geen lijstje in te vullen. Met elkaar mag er besproken worden welke (liefdes)relaties, vriendschappen en haatrelaties er zijn onder de personages. Je bent er ook vrij in om te bedenken in welk schooljaar je personage zit. Dit alles hoeft niet hetzelfde te zijn als in de serie.

    Je kunt kiezen uit bijvoorbeeld:

    Finn Hudson:
    Noah Puckerman:
    Sam Evans: BOOKWURM
    Rachel Berry: IrishNialler
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: BOOKWURM
    Santana Lopez: Breez
    Quinn Fabray:
    Brittany Pierce:RED3
    Artie Abrams:
    Blaine Anderson: Assy
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sebastian Smythe:
    Sue Sylvester:

    Uiteraard zijn alle originele personages mogelijk maar om alle opties te noemen is iets te veel. Dus staat de persoon die je zou willen spelen er niet bij? Zet hieronder neer wie je zou willen spelen en dan zetten we je erbij.

    Verzonnen personages

    Graag onderstaand lijstje invullen. Het hoeft van ons niet heel een boekwerk te zijn, zolang je maar duidelijk bent en anderen een goed beeld van je personage kunnen krijgen.

    • Naam:
    • Leeftijd: (15-19)
    • Status (bijv. jock, cheerleader, gleek etc.):
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk: [graag ook met FC]
    • Familie en geschiedenis:
    • Extra:


    Zelfverzonnen vrouwen:
    • Avery June Marilyn Dakota • 16 • Cheerleader By Sommarmorgon
    • Katja Dupont • 16 • Muurbloempje By Assy
    • Nikia Willishka Marshall • 19 • Little rebel By Rionach
    • Luna Margaret Hale • 19 • Wallflower • Glee • president student council By Reeses
    • Ariel Hyde • 18 • Cheerleader By Mox
    • Effendi Rosa Jamora • 18 • Wild Child By Mandalorian
    • Diana Eleanor Boden • 18 • Tomboy By Rosay

    Gereserveerd:
    • BOOKWURM (ovb)

    Zelfverzonnen mannen:
    • Joey Christopher Morris • 18 • Jock/bully - By RED3
    • Chad Ryan Gus Dakota • 19 • Jock/bully - By Sommarmorgon
    • Daniël “Danny” Fabio Harrison • 18 • Jock/meeloper/later Gleek - By Breez
    • Elias Mousa • 31 • teacher - By Mox



    Regels

    • We hebben geen minimum aantal woorden, reageer wel inhoudelijk goed op elkaar;
    • Wees lief voor elkaar. Drama in de RPG is altijd welkom maar drama met elkaar niet;
    • We sluiten niemand buiten;
    • Meerdere personages per persoon zijn toegestaan;
    • 16+ is toegestaan;
    • Inspringen mag altijd en op ieder moment;
    • Heb veel plezier!

    Lesrooster:

    08.30 uur – 09.30 uur
    Keuze uit Spaans, Duits en Frans

    09.45 uur – 10.45 uur
    Keuze uit Aardrijkskunde en Geschiedenis

    11.00 – 12.00
    Keuze uit Houtbewerking, Sterrenkunde, Tekenen en Debat

    12.00 – 13.00
    Grote pauze

    13.00 uur – 14.00 uur
    Keuze uit Wiskunde en Economie

    14.15 - 15.15
    Gym (waarbij de Juniors en Seniors zelf de sport die ze willen doen uit mogen kiezen)

    15.30 uur - 16.30 (De personen die geen Glee club hebben kunnen alvast beginnen met trainen.)
    Glee club

    16.30 uur
    Andere buitenschoolse activiteiten

    Uitleg:
    Om het zo praktisch mogelijk te houden voor het RPG'en hebben de juniors en seniors samen les. En kan er zelf gekozen worden uit een vak zodat je de vrijheid hebt om te bepalen bij wie je personage op dat moment in de les zit. Wanneer mensen meerdere andere buitenschoolse activiteiten hebben (Football en basketball zijn bijvoorbeeld per seizoen, Andere activiteiten kunnen zo geregeld worden. Spreek dit gerust ook met elkaar af en communiceer dit in het praattopic) doen we dat zij een persoonlijk rooster hebben gekregen. Zo kan er zelf bepaald worden op welke dag ze voor wat moeten trainen.


    Love yourself

    #Kurt
    ''Wie zegt dat ik voorgesteld wil worden?'' vraagt de jongen met een speelse knipoog.
    ''Ik ben Blaine,'' zegt hij dan. ''Rachel hier was mijn reddende engel en heeft me de weg gewezen naar het lokaal. Ik ben nieuw hier''
    Dan wend hij zich weer tot Rachel.
    ''En ik geloof dat je me hebt overgehaald,''
    Hij kijkt me dan weer aan en god zijn ogen lijken vloeibaar goud. Rachel schud haar hoofd maar deze jongen is zo schattig.
    ''En hoe mag deze stijl icoon dan heten? Zit hij ook bij de Glee club?''
    Ik glimlach gevleid:" mijn naam is Kurt Hummel, en toevallig wel ja." Zeg ik.
    Glee is echt het beste moment van de dag.
    "Denk je erover om te joinen?" Vraag ik hem nieuwsgierig.

    #Sam
    Ik glimlach verheugd want ik heb ook Frans.
    "Eerst Frans en dan wiskunde." Zeg ik. "zullen we naast elkaar zitten?"
    We hebben elkaars hand alweer vast en lopen door de gangen als ik opeens een ijskoude sluchie in m'n gezicht krijg door Karofsky.
    (Kon het niet laten hahahah 😂)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2020 - 19:55 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Joey Christopher Morris
    18 years - Bully/Jock

    'Mmh... is dat zo?' Avery keek hem vragend, maar tegelijkertijd uitdagend plagend aan, terwijl ze hem een stukje van zich af duwde, zichzelf tegen de rand van het aanrecht omhoog duwde en op het aanrecht ging zitten. 'Dan moeten we daar maar gehoor aan geven he,' Ze wist inderdaad meteen gehoor te geven aan Joey's verlangen. Hij duwde ook zijn lichaam dichter tegen de hare en voelde haar benen om zijn heupen gekruld zitten. Joey had erg veel nood aan intimiteit en dat had hij nu weer even gekregen. Hij wist wel dat ze het niet al te laat konden maken voordat ze in de problemen op school zouden komen. Het zou niet de eerste keer zijn dat dat zou gebeuren.
    Nadat Joey zijn mobiel aan haar gegeven had verscheen er een glimlach op haar gezicht. Natuurlijk was ze wel in voor een feestje net zoals Joey zelf. En ze wisten dat wanneer Effendi een feest organiseerde dat het er weer een zou worden om nooit meer te vergeten. Ze typte een berichtje maar Effendi en toverde twee groene smoothies tevoorschijn. Die waren een stuk gezonder dan de pannekoeken.
    'Laten we maar naar school gaan,' zegt ze. 'je moet natuurlijk wel de kans hebben om de Gleeks weer terug op school te verwelkomen,' vervolgde ze plagerig. Daar keek Joey zeker naar uit. Hij was sadistisch genoeg om te genieten van het lijden van die losers en samen met Chad en Danny had hij daarin de grootste lol. Joey pakte de smoothie van Avery aan en nam een grootste slok. Zo'n smoothie zat altijd boordevol vitamines waardoor hij meteen meer energie kreeg.
    'Oh ja,' glimlachte hij naar Avery. 'dat gaat weer lachen worden. Dit is mijn senior year dus ik moet er nog even extra van genieten' Hij was van plan om het de Gleeks dit jaar extra zwaar te maken. En hij wist dat Chad en Danny daar wel hetzelfde over zouden denken.
    Als een echte gentleman begeleidde Joey zijn dame naar de auto en opende de bijrijdersdeur voor haar. Nadat ze had plaats genomen, nam hij zelf plaats achter het stuur en zette hij zijn smoothie in de bekerhouder voordat hij begon te rijden naar school. -

    Daar aangekomen parkeerde hij zijn auto op één van de laatste vrije plekken die nog over waren - aangezien het eerste lesuur al bijna zou gaan beginnen. Galant zoals hij altijd was voor Avery, stapte hij weer eerder uit om haar deur te openen. Trots drukte hij nog een kleine kus op haar fluweel zachte te lippen voordat ze begonnen te lopen over het parkeerterrein
    Iets verder zag hij Chad, Effendi en Danny ook staan. Zo konden ze het nieuwe schooljaar nog eens mooi beginnen.



    Brittany Susan Pierce
    18 years - Cheerleader/Glee club


    Glimlachend bekeek Brittany de foto's die pronken aan de deur van Santana's lockers. Die van haarzelf zaten ook vol met hun foto's en uiteraard ook met vrolijke unicorn stickers. Haar frappuccino had ze ondertussen ook al opgedronken en gooide ze netjes weg in de prullenbak.
    “Wie weet heb je gelijk, Britt” glimlachte Santana daarna vol liefde. Brittany schonk haar een verliefde glimlach terug en drukte een kusje op haar wang.
    “Zeg me dat jij ook Frans hebt, Britt. Ik heb geen zin om zonder je te zitten” zegt Santana. Daarop haalde Brittany vragend haar schouders op. Ze vond het al lastig om de dagen uit elkaar te houden - hoe moest ze onthouden welke lessen wanneer waren? 'Ik heb geen idee, ik vind roosters ingewikkeld,' bekende ze. 'dus hoe dan ook ga ik met je mee'
    Brittany haakte haar pink weer in die Santana terwijl ze liepen naar het Franse lokaal.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    DIANA ELEANOR BODEN


    18 • tomboy • outfit • Spaans lokaal • alone


    Gehaast sluit ze haar locker met iets meer lawaai dan nodig was en loopt met de juiste boeken onder haar arm naar het Spaans lokaal. Een besef van tijd had ze al niet meer sinds ze thuis vertrok, maar aan de lege gangen te zien was ze aan de late kant. Voor school had ze haar broertje en zusje nog moeten afzetten bij hen school én had ze nog terug moeten fietsen omdat ze de broodtrommel van haar zusje op het aanrecht had achtergelaten. Een beter begin van het schooljaar was er niet. Normaal had ze nog wel tijd om langs het koffietentje om de hoek te gaan, maar vandaag zou ze zichzelf toch echt moeten amuseren om wakker te blijven tijdens de lessen. De enige twee lessen waar ze naar uit keek waren worstelen en Glee, maar die werden pas tegen het einde van de schooldag gegeven. Zonder koffie maar met studieboeken liep Diana het Spaans lokaal in. Even stond ze stil in de deuropening om de ruimte te scannen om lege stoelen, waardoor ze ook wat nieuwe gezichten zag. Rustig nam ze plaats naast een groepje dat vrolijk aan het kletsen was, misschien dat ze al luisterend naar hun verhalen wakker kon blijven tijdens deze les. De enige die ze zich nog leek te herinneren was Rachel, de rest was voor haar niet bekend.


    MOTIVATION COMES FROM WORKING ON THINGS WE CARE ABOUT.

    Blaine Anderson @ Spaans met: Rachel, Kurt en Diana

    " mijn naam is Kurt Hummel, en toevallig wel ja." Zegt hij. Nu ga ik zeker meedoen aan de Glee club. Ik vind het hier nu al leuk, er zijn hier blijkbaar leuke jongen. Wel, in ieder geval één hele leuke jongen die zich zeker weet te kleden.
    "Denk je erover om te joinen?" Vraagt Kurt nieuwsgierig. Ik zag Rachel’s blik op Kurt maar begreep de boodschap daarachter niet. Het was vast iets tussen twee goede vrienden.
    “Wel ja, ik heb eigenlijk al toegezegd. Rachel is goed in nieuwe leden werven” glimlach ik en leg voor een tel dankbaar mijn hand op Rachel haar schouder.
    “Maar het is leuk je te ontmoeten, Kurt. En je kledingstress was nergens voor nodig. Je ziet er goed uit. Misschien kun je mij ooit eens advies geven?” De jongen leek er oprecht verstand van te hebben.
    Dan schuift nog een meisje zich bij ons en ik glimlach vriendelijk naar haar. Volgens mij doe ik het zo slecht nog niet op mijn eerste dag. Het scheelt dat ik gewoon graag praat, soms iets teveel.

    Katja Dupont@ de hal met Sam

    Sam zijn verheugde glimlach verraad dat we het eerste uur dan in ieder geval samen hebben. Daar ben ik juist net zo verheugd over.
    Ik ben gewoon het cliché van een verliefd tienermeisje. Ik wil continu bij hem in de buurt zijn, het liefst wel de hele dag en nacht. Hij is mijn eerste echte liefde en ik hoop ook oprecht mijn laatste.
    "Eerst Frans en dan wiskunde." Zegt hij. "zullen we naast elkaar zitten?"
    Dat hij dat nog vraagt, maar natuurlijk wil ik dat! Alleen kan ik niet antwoorden omdat ik opgeschrikt wordt. Eén brede Footballer gooit een ijskoude vloeistof naar Sam toe. Er belanden ook een paar spetters op mijn jurk en ik voel een paar ijsstukjes tegen mijn wang.
    Maar buiten dat valt het voor mij allemaal wel mee. Mijn hart bonst nog als een bezetene in mijn keel van de schrik.
    “Lieve hemel, wat was dat?!” Vraag ik helemaal ontdaan. Ik ben een tel in schok want wie doet nou zoiets? Waar was dat voor nodig?
    Als ik iets meer bij kom keer ik me tot Sam. “Gaat het wel, lieverd?”
    Ik neem snel een zakdoekje uit mijn tas en probeer de slush van zijn gezicht weg te deppen. Het valt alleen niet mee, het is echt plakkerig spul en de geur is erg zoet dat ik er een beetje misselijk door word zo op de vroege ochtend.


    Love yourself

    Avery June Marilyn Dakota
    16 // Thuis > Parkeerplaats school // Met Joey > Met Joey, Chad, Effendi en Danny // Outfit // Cheerleader & president van de feestcommissie


    Don't let the fear of falling keep you from flying.
    'Oh ja, dat gaat weer lachen worden. Dit is mijn senior year dus ik moet er nog even extra van genieten.' Langzaam verscheen er bij het horen van die woorden een kleine, lichtelijk gemene grijns op Avery's gezicht. Ze zou Joey volgend jaar enorm gaan missen, maar dat zorgde ervoor dat ze nu zeker nog even van zijn aanwezigheid op school wilde genieten. Iets waar het machtspelletje waar de jongens zo goed in waren zeker bij hoorde. Ze kon dan ook niet wachtten om te zien wat de jongens nu weer van plan waren.
    Avery pakte Joey's hand vast en liep samen met hem naar zijn auto toe. Dat was de afgelopen jaren haar vaste voertuig naar school geworden, vanaf het allereerste moment dat Joey zijn auto tot zijn beschikking had gehad, was ze elke ochtend met hem mee gereden. Iets wat ze fantastisch vond. Ze kon zich werkelijkwaar geen betere manier om de dag te beginnen bedenken.
    Avery liet langzaam zijn hand weer los en stapte de auto in, waarna ze wachtte tot Joey ook was gaan zitten en hen naar school reed.
    Eenmaal op school verscheen er een glimlach op Avery's gezicht toen ze merkte dat Joey de deur weer voor haar wilde openen. Ze hield zoveel van hem en de manier waarop hij haar behandelde zorgde er zeker voor dat ze zich fantastisch en heel erg speciaal voelde.
    Avery beantwoordde de kus, waarna ze zijn hand vast pakte en begon te lopen. Ze was van plan om gelijk naar de les te gaan, ze waren namelijk al aardig aan de late kant. Echter bracht het feit dat ze niet veel verder Chad, Effendi en Danny zag staan haar op andere gedachten.
    Avery besloot, met haar hand nog altijd in die van Joey, naar haar broer en vrienden toe te lopen.
    Het feit dat Chad met zijn armen stevig om Effendi heen stond, zorgde voor een glimlach op Avery's gezicht. Ze zou het zeker leuk vinden als die twee een stelletje zouden worden, dan zou haar beste vriendinnetje veranderen in haar zus, iets wat ze zeker wel zag zitten.
    Het feit dat er een gloss afdruk van Effendi's lippen op Chad's wang stond, zorgde er voor dat er een korte lach over Avery's lippen rolde.
    'Mooie make-up Chad,' begon ze plagend, terwijl ze haar broer een knuffel gaf, 'moet je vaker doen,' zei ze tegen Effendi, terwijl ze ook haar een knuffel gaf. 'Ik denk dat we daar maar een trend van moeten maken,' vervolgde ze, alvorens haar lippen nogmaals te stiften, ditmaal met haar rode lippenstift, waarna ze haar lippen op Joey's wang drukte, zodat ook daar een afdruk kwam te staan.
    'Van wie wil jij een kusje?' vroeg ze plagend aan Danny, terwijl ze ook hem een knuffel gaf. 'Ik denk dat Effendi's lippen heel mooi op jouw wang zouden staan,' vervolgde ze plagend.


    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 13:05 ]




    EFFENDI ROSA JAMORA
    18 • Wild Child • Outfit • With Chad, Danny, Joey & Avery @ School


    'Eens zien hoe lang ik die daar kan houden zonder dat de afdruk van je lippen vervaagt. Zodra dat gebeurt kom ik weer een nieuwe kus van je halen.' had hij nog gezegd waardoor ik mijn wenkbrauw uitdagend wat omhoog haalde. ''Hmh, dat kan lang duren. Dit is zeer goede kwaliteit.'' plaagde ik hem en leun wat naar hem toe. ''Maar dat hoeft niet de enige reden te zijn om naar me toe te komen.'' ga ik op dezelfde toon verder. Terwijl hij mijn deur opent knipoog ik nog snel naar hem en stap dan in, waar ik de auto start en wacht tot hij ook zit voor ik weg rij van mijn huis. 'Lets go,' zei hij uitdagend en ik bijt op mijn lip wanneer ik zijn hand op mijn bovenbeen voel. De tease.. ''Let's.'' grijns ik. De weg naar school duurde niet heel lang, hoogstens een kwartiertje. Maar eenmaal daar parkeerde ik meteen in mijn parkeerplaats, wat naar mening de beste was. Niet superver van de ingang, maar zeker onopvallend genoeg. Zover onopvallend een ding was met een auto als dit natuurlijk.
    'Dann!' riep hij opeens toen we uitgestapt waren en ik kijk even op, waarna een lichte grijns op mijn lippen verschijnt bij het zien van Danny. Een lach rolt over mijn lippen toen Chad me ondertussen met beide armen tegen zijn lichaam trok. Mijn hoofd liet ik daarom ook rusten op de borstkas achter mij, terwijl mijn blik op Danny gericht is. 'kom eens!' Zo gezegd, zo gedaan. Danny stond binnen de kortste keren voor onze neus. “Hé Chad. Eff. What’s up?” Glimlacht hij. “Hebben jullie elkaar gezelschap gehouden?” Wat uitdagend haal ik mijn wenkbrauw op. ''Maar natuurlijk,'' zeg ik en kijk op naar Chad, waarna ik een hand kort over zijn wang laat strelen. ''En het was heel gezellig, of niet babe?'' glimlach ik plagend, maar wat goed bewust dat ik qua affectie heel erg overdreef. Maar hij kan het wel hebben, dit is ons spel nou eenmaal.
    'Mooie make-up Chad,' hoor ik dan opeens op een plagende toon die ik maar wat goed herken, iets waardoor de grijns op mijn gezicht enkel breder werd. ''Avy!' glimlach ik en knuffel haar wanneer ze mijn kant op komt. 'moet je vaker doen. Ik denk dat we daar maar een trend van moeten maken,' zei ze waardoor ik weer moet lachen. Kort blik ik weer naar Chad. ''Je hebt gelijk, het staat hem wel goed niet?'' zeg ik speels, waarna ik in een luchtig gebaar mijn schouders ophaal. ''Ach, we zijn nou eenmaal trendsetters.'' grijns ik dan waarna ik me kort uit rek. Ik had zin..... In een slushee. Ik kan de les niet beginnen zonder.
    'Van wie wil jij een kusje? Ik denk dat Effendi's lippen heel mooi op jouw wang zouden staan,' hoorde ik Avery plagend zeggen waardoor ik weer opkijk. Grijnzend schud ik mijn hoofd. ''Hmh, ik kan kijken of ik nog wat lippenstift in mijn tas heb? Bordeaux zou je goed staan?'' plaag ik hem nu ook. Dan kijk ik naar de rest. ''Niet om een pretverpester te zijn, maar misschien moeten we gaan.'' zeg ik en pruil even. ''Maar goed dat we allemaal dezelfde les hebben.'' grijns ik dan ook en hou mijn hoofd wat schuin. ''Maar eerst, ik heb dringend een slushee nodig. So let's go.'' zeg ik. Mijn arm haak ik in die van Avery, waarna ik een weg begin te maken naar de kantine. De jongens volgen ons toch wel.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2020 - 23:24 ]


    El Diablo.

    Daniël “Danny” Fabio Harrison
    19 - Jock/meeloper - with Chad, Effendi, Joey & Avery

    'Maar natuurlijk,'' zegt Effendi en kijkt op naar Chad, waarna ze een hand kort over zijn wang laat strelen. Het bevalt Danny wel om ze samen te zien. Ze passen wel bij elkaar, hoe niet serieus ze ook zijn erover. ''En het was heel gezellig, of niet babe?'' glimlacht ze. Danny hoort een plagende toon en ziet wel wat er speelt tussen ze. Ze hebben zo te zien genoeg plezier met elkaar.
    'Mooie make-up Chad,' horen ze dan opeens op een plagende toon zeggen''Avy!' glimlacht Effendi Avery en Joey voegen zich al snel toe aan het gezelschap. Danny vindt het allemaal prima, hij is allang blij dat hij dit gezellige groepje om zich heen heeft. Het voelt ook een stuk veiliger op school. 'moet je vaker doen. Ik denk dat we daar maar een trend van moeten maken,' zei Avery over het kusje op Chad’s wang. Het maakt Danny ook wel een beetje aan het lacgen. ''Je hebt gelijk, het staat hem wel goed niet?'' zegt Effendi speels, ''Ach, we zijn nou eenmaal trendsetters.'' grijnst ze dan.
    'Van wie wil jij een kusje? Ik denk dat Effendi's lippen heel mooi op jouw wang zouden staan,' zegt Avery dan plagend tegen Danny. Maar hij kan wel wat hebben. Ze krijgt een uitdagende glimlach teruf. ''Hmh, ik kan kijken of ik nog wat lippenstift in mijn tas heb? Bordeaux zou je goed staan?'' plaagt Effendi nu ook. “Misschien de volgende keer” Grijnst Danny. Aan vrouwelijk aandacht komt hij gelukkig ook niet te kort. Dus voor nu vindt hij het niet erg om geen vrouw om zich heen te hebben zoals Chad en Joey. ''Niet om een pretverpester te zijn, maar misschien moeten we gaan.'' zegt Effendi ''Maar goed dat we allemaal dezelfde les hebben.'' ''Maar eerst, ik heb dringend een slushee nodig. So let's go.''
    Ze komen in beweging en banen ons door de hal. Daar zien ze al een beslusht koppel staan. Als Danny goed kijkt is het Sam.
    “Iemand was ons al voor” Merkt Danny op tegen zijn vrienden. Ze komen aan in de kantine om de slushees te halen.
    “Misschien als we geluk hebben is de leraar er nog niet. Kunnen we de Gleeks in de les te grazen nemen” Stelt Danny dan voor.
    Eigenlijk voelt hij zich daar niet helemaal oke bij. Hij is vanbinnen niet zoals een Chad of een Joey. Maar hij wilt er nou eenmaal niet buiten vallen.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2020 - 6:48 ]


    Music is my life

    Santana Diabla Lopez
    19 - Cheerleader and Glee club - with Brittany

    ‘Ik heb geen idee, ik vind roosters ingewikkeld,' bekende ze. 'dus hoe dan ook ga ik met je mee' Santana schudt lachend en liefdevol haar hoofd, ze had het kunnen weten. Daarom heeft ze altijd een kopie van het rooster van Brittany in haar tas zitten. Want het is schattig dat ze mee wilt gaan met Santana maar het is wel de bedoeling dat ze haar jaar haalt.
    Santana wilt dat ze in hetzelfde jaar blijven zodat ze tegelijkertijd van school kunnen. En ergens een plekje kunnen vinden in bijvoorbeeld New York. Ze doet er dan alles aan om Brittany te laten slagen.
    Maar tot haar opluchting heeft Brittany ook Frans dus ze zijn in ieder geval nog een uur samen.
    “Je hebt ook Frans, schat. Laten we gaan” Santana neemt haar alvast mee naar het lokaal. De leraar is nog nergens te bekennen. Ze neemt samen met Brittany ergens midden in het lokaal plaats.


    Music is my life

    Chad Ryan Gus Dakota
    19 // Schoolplein > Kantine > Spaans lokaal // Met Effendi, Joey, Avery en Danny // Outfit, met McKinley sweater// Jock & Bully



    The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow.
    ''Hmh, dat kan lang duren. Dit is zeer goede kwaliteit. Maar dat hoeft niet de enige reden te zijn om naar me toe te komen.'' Haar plagende woorden zorgden voor een grijns op zijn gezicht. 'Dat zal ik onthouden,' antwoordde hij, net zo plagend.

    De lachende reactie die hij kreeg van Effendi toen hij zijn beide armen om haar heen had getrokken en haar tegen zich aan en tegen haar auto aan trok, vertelde hem dat ze dit helemaal niet erg vond, iets wat voor een lichte glimlach op zijn gezicht zorgde. Het feit dat ze met haar hoofd tegen zijn borstkas rustte, wist die glimlach alleen maar te vergroten.
    Zoals Chad al verwacht had, duurde het niet lang voor Danny zich inderdaad bij hen voegde.
    “Hé Chad. Eff. What’s up?” glimlachte de jongen. “Hebben jullie elkaar gezelschap gehouden?”
    Chad wilde al antwoordden, maar Effendi was hem voor.
    ''Maar natuurlijk,'' hoorde hij haar zeggen, waarna ze met haar hand kort over zijn wang streelde, iets wat ervoor zorgde dat de glimlach op zijn gezicht langzaam verranderde in een kleine grijns.
    ''En het was heel gezellig, of niet babe?'' Chad moest zijn best doen niet te gaan lachen, maar kon zijn gezicht gelukkig redelijk serieus houden.
    'Zeker weten,' antwoordde hij, net zo plagend, waarna hij een kus op haar wang plaatste, 'ik kan mij niemand voorstellen met wie ik liever samen ben,' deed hij er nog een schepje bovenop.
    'Mooie make-up Chad,' hoorde hij zijn zusje ineens zeggen, iets wat ervoor zorgde dat er een korte lach over zijn lippen rolde, waarna hij Effendi langzaam los liet om zijn zusje een knuffel te kunnen geven.
    'Dankjewel,' antwoordde hij grijnzend.
    ''Avy!" Effendi was zo te horen zeker blij om Avery te zien, iets wat Chad alleen maar fijn vond. Als ze het niet goed met zijn zusje zou kunnen vinden, zou hij het een stuk lastiger vinden om zoveel tijd met haar door te brengen. Zijn zusje was nou eenmaal veel te belangrijk voor hem.
    'Moet je vaker doen. Ik denk dat we daar maar een trend van moeten maken,' ''Je hebt gelijk, het staat hem wel goed niet? Ach, we zijn nou eenmaal trendsetters.'' Bij het horen van die woordenwisseling, schudde Chad grijnzend zijn hoofd.
    'Van wie wil jij een kusje? Ik denk dat Effendi's lippen heel mooi op jouw wang zouden staan,' ''Hmh, ik kan kijken of ik nog wat lippenstift in mijn tas heb? Bordeaux zou je goed staan?'' Opnieuw moest Chad zijn best doen niet te gaan lachen.
    “Misschien de volgende keer," was het antwoord dat de dames van Danny kregen. Chad kon het niet laten een plagende opmerking te maken. 'Jammer, Danny,' begon hij dan ook plagend, 'ik denk dat het je heel mooi had gestaan. Maar ja, dan moet alle aandacht maar naar Joey en mij gaan.' Hij wist dat Danny gelukkig wel tegen een grapje kon.
    ''Niet om een pretverpester te zijn, maar misschien moeten we gaan.'' Chad keek haar met een pruillipje aan, hij had nog helemaal geen zin om naar binnen te gaan. ''Maar goed dat we allemaal dezelfde les hebben.'' Chad was nog steeds niet overtuigd, het liefst zou hij de lessen vandaag helemaal overslaan. ''Maar eerst, ik heb dringend een slushee nodig. So let's go.'' Die woorden zorgden er echter voor dat er een lichtelijk gemene grijns op Chad's gezicht kwam te staan. Dat klonk nog eens als een goed plan, Effendi wist altijd precies hoe ze hem over kon halen.
    “Iemand was ons al voor” Chad keek grijnzend naar Sam en het meisje dat bij hem stond. Hij vond het alleen maar leuk wanneer anderen hen hielpen om de losers welkom op school te heetten. Hoe slechter die losers eraan toe waren, hoe leuker het voor hen kon gaan worden.
    “Misschien als we geluk hebben is de leraar er nog niet. Kunnen we de Gleeks in de les te grazen nemen” Danny's woorden zorgden ervoor dat er een korte, lichtelijk gemene lach over Chad's lippen rolde. Dat zou fantastisch zijn, zijn favoriete slachtoffers hadden er namelijk voor gekozen om Spaans te volgen en zo meer uur met Joey, Danny en hem door te brengen dan hoofdzakelijk nodig was. Dat kon hij alleen maar belonen door ze meer aandacht te schenken.
    Eenmaal in de kantine aangekomen vulde Chad een beker met slush en wachtte hij tot zijn vrienden hetzelfde hadden gedaan, waarna hij met de anderen richting het klaslokaal liep.
    'Neem jij de leiding?' vroeg hij aan Joey, alvorens de deur van het lokaal te openen. Chad was er de afgelopen jaren achter gekomen dat ze het sterkste waren wanneer hij of Joey de leiding nam, en de anderen er gewoon in mee gingen. Waar Chad, zeker wanneer hij geïrriteerd was en zijn agressie kwijt moest, graag de leiding nam, gunde hij die op momenten als vandaag ook zeker aan Joey.


    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 13:06 ]

    Rachel Berry @Spaans #Kurt, Blaine, Diana.

    Ik glimlach even als Blaine zegt dat ik goed ben in leden werven en zijn hand op mijn schouder legt. Ze was zeker goed in leden werven, maar dan wel met als voorkeur dat ze haar hielpen in plaats van haar plek af te pakken. Die mensen zaten er ook al genoeg bij de Glee club. Blaine vraagt om style advies en ze grinnikt even lichtjes. Oké volgens mij was hij overduidelijk gay en het zou Rachel niets verbazen als Blaine en Kurt straks meer waren dan vrienden. Er komt een meisje vlak bij hen zitten en ze kijkt wat naar hen. Even moest Rachel nadenken maar al snel kwam ze tot conclusie dat het Diana was. Ze zat ook bij Glee maar Rachel had nog niet echt een beeld van haar gekregen. Gezien de twee mannen zich uitstekend leken te vermaken met elkaar draaide Rachel naar Diana toe. ‘Hey goede vakantie gehad?” vraagt ze haar. Het was nooit verkeerd om nieuwe mensen te leren kennen en praten over de vakantie deed het vaak wel goed.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Joey Christopher Morris
    18 years - Bully/Jock • Spanish

    De dames beginnen al snel Danny te plagen maar hij kan wel wat hebben. “Misschien de volgende keer," was het antwoord dat de dames van Danny kregen op het aanbod van het kusje. Chad kon het natuurlijk niet laten een plagende opmerking te maken. 'Jammer, Danny,' begon hij dan ook plagend, 'ik denk dat het je heel mooi had gestaan. Maar ja, dan moet alle aandacht maar naar Joey en mij gaan.' Joey hoorde je zeker niet klagen. Hij kon de hele dag wel genieten van kusjes van zijn lieftallige vriendin.
    ''Niet om een pretverpester te zijn, maar misschien moeten we gaan.'' Zei Effendi. ''Maar goed dat we allemaal dezelfde les hebben. Maar eerst, ik heb dringend een slushee nodig. So let's go.''
    Dat gaf Joey al meer zin om maar de les te gaan. Het was een van de weinige dingen die hij miste tijdens zijn zomervakantie. Ze liepen langs Sam en een meisje die al slachtoffer waren geworden. “Iemand was ons al voor” Merkte Danny op. Hij haalde zijn schouders op en grijnsde gemeen, hij vond her allemaal best. Het gaf hem gewoon een goed gevoel om die losers te vernederen. Het was een goede manier om gehoor te geven aan zijn sadistische kant. Hij zou deze kant nooit loslaten op zijn naasten. Gelukkig waren de Gleeks daar hele goede slachtoffers voor. Hij genoot ervan, vooral om het feit dat de échte losers van de club hem toch niets konden maken. Ze wisten dat ze anders wel inelkaar geslagen konden worden. Joey was echt niet vies om geweld te gebruiken. Dan hadden ze maar geen losers moeten worden - zo simpel was dat.
    Ze liepen gezamenlijk naar de kantine om hun bekers te vullen met de kleurrijke slushies. Joey had twee bekers bekers gevuld. De één met een rode slush en de andere met een blauwe.
    “Misschien als we geluk hebben is de leraar er nog niet. Kunnen we de Gleeks in de les te grazen nemen” Dat wakkerde Joey alleen maar meer aan om snel naar de les te gaan. Ze moesten toch verwelkomd worden en weten wie de baas was hier op school. Daar herinnerde hij ze met alle liefde aan.
    We liepen verder naar het lokaal zodra iedereen hun slush’s hadden.
    'Neem jij de leiding?' Gelukkig had Chad de deur al geopend van het lokaal, aangezien Joey zijn handen vol had met twee grote bekers vol met het ijskoude drankje.
    ‘Met liefde, Chads’ glimlachte Joey naar zijn beste vriend. Chads was het bijnaampje dat Joey hem zo nu en dan gaf.
    Zelfverzekerd liep Joey het lokaal is, zoals Danny voorspeld had was de leraar er nog niet. Maar ze zagen wel Rachel en Kurt zitten en de twee hadden gezelschap van nog een jongen die Joey gay leek en een meisje die zich kleedde als een tomboy.
    Hij ving het gesprek op van de twee gay guys over kleding en grijnsde breed.
    ‘Dag dames,’ sprak Joey spottend tegen de twee jongens, hij ging intimiderend voor ze staan. ‘ik weet pas wat een goede look voor jullie zou zijn. Eens kijken welke kleur de beste match is met jullie outfits’
    Hij gooide uiteindelijk de rode over Kurt en de blauwe over de onbekende jongen en grijnsde trots na zijn daad. Berry en de tomboy zouden later wel volgen want ze hadden veel meer slushee’s bij zich - alleen de zijne waren op.
    ‘Dachten jullie nou echt dat jullie je slushee douche zouden ontlopen, losers?’ Beet hij ze nog eens lachend toe.
    Oh, hier genoot hij van.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    #Sam
    “Lieve hemel, wat was dat?!” vraagt Katja geschokt. “Gaat het wel, lieverd?”
    Ze begint me schoon te maken en ik zucht.
    "Dat, was een sluchee. Die gooien ze nog wel eens naar de glee club." Geef ik toe.
    "Dit is niet de eerste keer en vast niet de laatste."
    We lopen richting de wc zodat ik me toch een beetje kan opfrissen. Dan lopen we nog even langs mijn kluisje. Gelukkig liggen daar altijd reserve shirts in.

    #Kurt
    Blaine was echt lief en Kurt begon te stralen door zijn compliment.
    "Je moet gewoon goed letten op kleurencombinatie..." Begon Kurt het gesprek. Ze werden echter onderbroken. Zodra hij Joey en de groep zag wist Kurt al hoe laat het was
    ‘Dag dames,’ sprak Joey spottend tegen de twee jongens, hij ging intimiderend voor ze staan. ‘ik weet pas wat een goede look voor jullie zou zijn. Eens kijken welke kleur de beste match is met jullie outfits’
    De rode sluch ging uiteindelijk over Kurt heen, gelukkig had hij vandaag geen nieuwe kleren aan. Het was wel ijskoud en het prikte.
    ‘Dachten jullie nou echt dat jullie je slushee douche zouden ontlopen, losers?’ Beet Joey hen nog toe. Kurt zuchtte en keek naar zijn handen. Blaine had ook de volle laag gekregen, maar dan met een blauwe.
    "Welkom op school." Mompelde Kurt tegen hem.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Katja Dupont

    "Dat, was een sluchee. Die gooien ze nog wel eens naar de glee club." Zegt Sam. Hij verteld het alsof het allemaal normaal is maar dat is het niet. Dit is gewoon pesten en dat is niet oke!
    "Dit is niet de eerste keer en vast niet de laatste."
    We lopen richting de wc zodat hij zich toch een beetje kan opfrissen. Gelukkig is hij er op voorbereid en heeft hij reserve kleding meegenomen.
    “Kunnen we niet klagen tegen een leraar of iets? Dit moet toch niet kunnen?” Ratelt Katja een beetje woedend tegen Sam. Ze is natuurlijk niet boos op hem maar op de pesters.
    Ik snap niet dat ze hier gewoon mee mag zouden mogen komen. Het is niet juist.

    Blaine Anderson

    Hij glimlacht oprecht toen Kurt leek te stralen door zijn compliment. Hij lijkt er niet veel te krijgen van mede schoolgenoten. Blaine zou later ondervinden waarom dat was.
    “Je moet gewoon goed letten op kleurencombinatie..." begint Kurt te vertellen. Hij stopt zodra er een groepje naar ons toe komt lopen.
    Blaine vraagt zich af wat ze willen. Maar ziet er nog niet direct kwaad van in.
    ‘Dag dames,’ spreekt de jongen spottend tegen Kurt en Blaine. Oja, dit was er zo één. Blaine rolt zijn ogen, dan kijkt hij naar de slushies. Wat zou hij daar toch mee moeten? Het lijkt Blaine niet echt een lekker ontbijt.
    De jongen gaat intimiderend voor ze staan. ‘ik weet pas wat een goede look voor jullie zou zijn. Eens kijken welke kleur de beste match is met jullie outfits’
    De rode slush gaat over Kurt heen en de blauwe krijgt Blaine voor zijn rekening. Alles zit helemaal onder. Zijn haren, zijn kleding, zijn gezicht. Zijn ogen prikken door de zoetigheid en hij rilt van het ijs.
    ‘Dachten jullie nou echt dat jullie je slushee douche zouden ontlopen, losers?’ Bijt de jongen ze nog toe. Blaine ziet Kurt naar zijn handen staren
    "Welkom op school." Mompelt Kurt tegen hem.
    Blaine is alleen het niet gewend.
    “What the..” brengt hij boos maar ook verward uit. “Waar is dit voor nodig?!” Vraagt hij opgelaten.
    Hij voelt zich vreselijk met deze troep zo over zich heen.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2020 - 12:55 ]


    Love yourself

    ───────────────── Ariel Hyde ─────────────────
    「      Cheerio      ♆      Influencer      ♆      Social butterfly      ♆      Outfit      ♆      Ariel's car w/ Nikia      」
    ❝ I am going to make a beautiful life for myself, no matter what it takes. ❞
    ─────────────────────────────────────────────────

    Het ontgaat Ariel zeker niet dat haar vriendin haar heerlijk negeert, of althans poogt een ander onderwerp aan te gaan. Tot Nikia's geluk is het er eentje waar de brunette graag over wil praten — feestjes. Het feit dat ze lacht om het dansje dat ze maakt laat haar haar tong uitsteken naar de aantrekkelijke Gleek.
          'Now I need a Nikiel party for sure. Wanneer plannen we het feest?'
          Ariel tikt lichtjes met haar wijsvinger tegen haar volle onderlip, voordat ze haar schouders nonchalant ophaalt. 'Zaterdag? Helaas is gisteren geen optie.' Een grijns siert haar lippen wanneer ze op Nikia's eerdere woorden terugkomt.
          De blossen die eerder al de wangen van haar beste vriendin sierden, lijken nu haast nog meer op te vallen. Iets zegt Ariel dat ze goed zit, ondanks dat het maar een gokje was. Intussen is de andere brunette opgestaan en op zoek gegaan naar iets — wat niets anders kan zijn dan een paar schoenen gezien de rest van haar outfit aardig compleet lijkt.
          'Ik zou hem geen schoothondje willen noemen.'
          'Oeh, spicy, schiet er tussen de lippen van Ariel door voordat ze echt na kan denken over de woorden. Pas wanneer Nikia opkijkt en ze de ondeugd in haar ogen aantreft groeit de grijns rondom de lippen van de influencer — zich maar al te goed beseffend dat er nu een interessant verhaal aan gaat komen. Het is sowieso al niet dat Nikia het bed deelt met zomaar iemand, daar heeft ze te zelfverzekerd voor, dus het moet wel een bijzondere jongen zijn.
          'Speels wel een beetje, uitdagend zeer zeker. Verboden vooral, maar zo verleidelijk.'
          Ariel glijdt grijnzend met haar hand door haar vochtige lokken heen, schud deze hierbij wat in model. De woorden laat ze ditmaal wel bezinken, waardoor er een korte stilte heerst — ook uit wanhoop dat er meer zal komen. Wanneer verdere woorden achterblijven kantelt haar hoofd nieuwsgierig. 'Verboden?' Ondanks dat alle woorden haar interesse pieken, is het verboden dat meer uitleg nodig zal hebben in haar hoofd. 'Hoe verboden? Een vriend van je vader verboden, of spreken we over een jongere variant, officieel verboden maar toch onschuldig?' Een zachte lach klinkt er na haar nieuwsgierige toon.
          'Laten we maar gaan,' spreekt Ariel zuchtend uit, nadat ze een snelle blik op haar telefoon heeft geworpen. Meldingen vanuit Whatsapp, Instagram en Facebook duidelijk zichtbaar, maar echt interesse heeft ze er toch niet in, niet na het tipje van de sluier dat Nikia heeft opgelicht. 'We gaan hoe dan ook al te laat zijn. . .' Ariel schud dan toch lachend haar hoofd, gezien zulke dingen haar weinig interesseren.
          De dames maken hun weg naar beneden, zeggen nog gedag tegen Eros en stappen seconden later alweer in de prachtige auto van Ariel. 'Wel handig zo, een persoonlijke chauffeur, huh?' Ariel grijnst nog naar haar vriendin, voordat ze hun weg richting William McKinley High School maken.
          De radio zet Ariel wat harder, maar nog zodoende dat het op een volume staat waar de dames kunnen communiceren wanneer nodig. Het lied is Ariel echter bekend, waardoor ze zacht meeneuriet. Ondanks dat haar eigen stem aangenaam te noemen valt, goed voor velen, laat ze het zingen zelf toch altijd wel aan Nikia over, waar ze dan ook helemaal geen probleem mee heeft. 'Ik heb echt geen zin. . .' Het schiet met een zachte kreun tussen haar volle lippen door, gevolgd door een zucht. Uiteraard is haar zin perfect geplaatst in een stiller moment van het liedje, waardoor ze niets kan verstoren, buiten eventuele gedachten om.
          Het idee dat ze zo zal beginnen met Frans ligt haar alles behalve lekker. Hoe is dat een aangename eerste les op de vroege ochtend, op een maandag? Tot haar geluk is ze goed in de taal, kost het haar weinig moeite om echt te begrijpen waar het over gaat, maar ook haar hersenen hebben liever dat simpel is om haar dag mee te starten.

    ──────────────── Elias Mousa ────────────────
    「      Glee director      ♫      Wrestling coach      ♫      Teacher French      ♫      Outfit      ♫      French Classroom      」
    ❝ The devil whispered to me; 'I'm coming for you'. I whispered back; 'bring pizza'. ❞
    ─────────────────────────────────────────────────

    'Altijd.'
    Het antwoord is verwacht, waardoor hij moeiteloos opschuift om plaats te maken voor het kleine blondje. Pas wanneer ze gereed lijkt in te vallen, neemt hij de tweede rol aan — volgt haar speelwijze zorgeloos waardoor een zorgeloze grijns rond zijn lippen speelt. In de tijd dat hij haar de lessen heeft gegeven is de jongedame enorm gegroeid, heeft ze haar handelingen zodoende verbeterd dat hij er zeker van is dat ze beter dan hem zal worden als ze het de kans zal geven.
          'Mijn vader was irritant.'
          De verkeerde noot die ze vervolgens aantikt is al indicatie genoeg over haar besef. Zelf speelt hij verder alsof er zojuist niets is gebeurt, al sluiten zijn ogen voor enkele seconden om deze vervolgens weer te openen. Hij schraapt zijn kee zacht, iets dat niet ongebruikelijk is aan Elias, terwijl zijn ogen weer op het ivoor gericht zijn. 'Daar zijn ouders voor.' Waar zijn toon normaliter een stuk speelser zou klinken, is het nu haast vlak te noemen — een lichte toon ervan enkel hoorbaar. Hij heeft niets tegen Luna, haar vader of zeurende ouders. Het is simpelweg veel te vroeg om stil te staan bij al het gebeuren.
          'En ik had gewoon weer zin om naar school te gaan. Zeker vanmiddag met de Glee Club.'
          Deze woorden doen hem al beter, laten hem dan ook lichtjes glimlachen. 'Daarover gesproken, wat vind je van het thema?' Met een subtiel knikje richting het bord verwacht hij wel dat ze beseft waar hij op doelt — het in sierletters geschreven "je favoriete lied" kan niemand immers ontgaan. 'Simpel, maar ik heb geen idee hoe ik iedereen anders het beste kan leren kennen.' Ondanks dat hij natuurlijk wel wil peilen naar wat Luna ervan vindt, is hij al aardig tevreden met de keus, ziet hierin ook de mogelijkheid voor de jongeren om nog wat plezier te hebben de eerste week.
          'Ja, elk jaar, eigenlijk. Ik wil hierna misschien Frans gaan studeren. Maar zoveel lijkt mij leuk. Iets met muziek of politicologie zou ik ook graag willen doen.'
          Ze spelen beide de laatste noten, waardoor Elias zijn vingers van de toetsen afhaalt en zich wat naar Luna keert, zodat hij haar gemakkelijker aan kan kijken. 'Zoveel opties, zoveel kansen. Gelukkig ben je nog jong, tijd zat om alle kanten op te gaan. Of zelfs alle kanten.' Zijn blik gleed onbewust naar de klok, maar bij het zien van de tijd komt hij dan toch met een zachte lach overeind. 'Of misschien is er helemaal niet meer zoveel tijd, niet als we hier blijven zitten.'
          'Laten we maar gaan,' klinkt er dan vanuit Elias op kalme toon, terwijl zijn ogen al op de deur gericht zijn. Wanneer zijn ogen Luna weer opzoeken wacht hij tot ze haar tas weer heeft gepakt, en gereed lijkt zich naar het lokaal te begeven. 'Dan mag je me zo gaan vertellen wat je deze vakantie allemaal gedaan hebt — hopelijk in het Frans.'
          Op een rustig tempo maakt hij zijn weg naar het Franse lokaal — negeert hierbij het kabaal dat er hoorbaar is vanuit andere lokalen. Eenmaal zijn eigen ruimte binnengewandeld herkent hij sommige gezichten van het bewandelen van de gangen in de afgelopen jaren, sommige leerlingen net wat beter doordat deze eens een praatje met hem gemaakt hebben of in het worstelteam zitten.
          'Goedemorgen klas,' spreekt Elias uit in vlekkeloos Frans, 'wat is het vroeg, niet?' Hij wandelt regelrecht naar het whiteboard, schrijft hier opnieuw in sierletters zijn gehele naam op zodat ze zelf kunnen kiezen hoe ze hem gaan noemen. Pas wanneer hij zich omdraait neemt hij de leerlingen opnieuw in zich op. 'Wat fijn dat jullie zo lekker op tijd zijn.' Een glimlach siert zijn lippen, terwijl hij het dopje op de stift doet.
          'Maak jullie geen zorgen, we gaan vandaag niet direct springen in de lesstof,' gaat hij verder in het Engels nu, zodat de leerlingen rustig adem kunnen halen. 'Mijn plannen zijn een simpel voorstelrondje, misschien een klein spelletje om elkaar beter te leren kennen en hopelijk komt er wat Frans aan bod als dit jullie lukt.' Zijn glimlach is nog altijd oprecht, terwijl zijn ogen over de jongeren glijden. Kalm leunt hij tegen de vuurkant van zijn bureau, en gaat er vervolgens op zitten — waarbij zijn benen de grond nog weten te raken.

                ♫      Schuingedrukte tekst = Vlekkeloos Frans.


    I'm your little ray of pitch black.

    Daniël “Danny” Fabio Harrison
    19 - Jock/meeloper - with Chad, Effendi, Joey & Avery

    Dit mensen aandoen was niet Danny zijn favoriete bezigheid. Hij begreep nooit waarom het nodig was maar ging er wel in mee. Hij zou zelf niet het slachtoffer willen worden dus dan maar liever een ander dan hij.
    Chad gaf de leiding aan Joey die dat met alle liefde op zich nam.
    Hij nam de jongens voor zijn rekening en gooide ze goed onder. Danny keek even naar Rachel en naar Diana. Hij zat in een tweestrijd, hoewel het allemaal niet uitmaakte. Ze zouden toch deze ronde niet ontkomen.
    Uiteindelijk volgde hij Joey zijn voorbeeld en gooide hij zijn slush dan toch over Diana heen.
    Hij hoorde dat een van de jongens iets zei. Dat hij durfde terug te praten tegen Joey en Chad..
    Hij kende ze blijkbaar nog niet goed genoeg.
    “Welkom terug, losers” zei Danny ook met een kleinere glimlach. Hij moest toch doen alsof hij dit leuk vond.


    Music is my life