• Rollentopic | Praattopic | Speeltopic
    It's not the broken dreams that break us. It's the ones we don't dare to dream.

    McKinley high school is een typische amerikaanse school gevestigd in Lima, Ohio. Net zoals op iedere school lopen er verschillende typetjes rond zoals jocks, cheerleaders, nerds en ook Gleeks. Alle leerlingen hebben een bepaalde status op de school, sommigen staan bovenaan de ladder en sommigen eronder (of zelfs nog daaronder). De cheerleaders en jocks staan over het algemeen het hoogst en de Gleeks staan op de laatste trede. Zouden ze ooit hun status kunnen opkrikken? Kunnen zij opboksen tegen de veroordelen die hun mede schoolgenoten hebben? Of zullen zij hun hele schooltijd misfits blijven?


    Inleiding
    In deze RPG kun je in de huid kruipen van je favoriete originele personage of er zelf een verzinnen. Dit verhaal is gebaseerd op Glee maar volgt daar verder geen plotlines van.


    Originele personages

    Het is toegestaan om een eigen draai te geven aan de originele personages. Een back story en andere love interests zijn toegestaan. Je hoeft voor het reserveren van originele personages geen lijstje in te vullen. Met elkaar mag er besproken worden welke (liefdes)relaties, vriendschappen en haatrelaties er zijn onder de personages. Je bent er ook vrij in om te bedenken in welk schooljaar je personage zit. Dit alles hoeft niet hetzelfde te zijn als in de serie.

    Je kunt kiezen uit bijvoorbeeld:

    Finn Hudson:
    Noah Puckerman:
    Sam Evans: BOOKWURM
    Rachel Berry: IrishNialler
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: BOOKWURM
    Santana Lopez: Breez
    Quinn Fabray:
    Brittany Pierce:RED3
    Artie Abrams:
    Blaine Anderson: Assy
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sebastian Smythe:
    Sue Sylvester:

    Uiteraard zijn alle originele personages mogelijk maar om alle opties te noemen is iets te veel. Dus staat de persoon die je zou willen spelen er niet bij? Zet hieronder neer wie je zou willen spelen en dan zetten we je erbij.

    Verzonnen personages

    Graag onderstaand lijstje invullen. Het hoeft van ons niet heel een boekwerk te zijn, zolang je maar duidelijk bent en anderen een goed beeld van je personage kunnen krijgen.

    • Naam:
    • Leeftijd: (15-19)
    • Status (bijv. jock, cheerleader, gleek etc.):
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk: [graag ook met FC]
    • Familie en geschiedenis:
    • Extra:


    Zelfverzonnen vrouwen:
    • Avery June Marilyn Dakota • 16 • Cheerleader By Sommarmorgon
    • Katja Dupont • 16 • Muurbloempje By Assy
    • Nikia Willishka Marshall • 19 • Little rebel By Rionach
    • Luna Margaret Hale • 19 • Wallflower • Glee • president student council By Reeses
    • Ariel Hyde • 18 • Cheerleader By Mox
    • Effendi Rosa Jamora • 18 • Wild Child By Mandalorian
    • Diana Eleanor Boden • 18 • Tomboy By Rosay

    Gereserveerd:
    • BOOKWURM (ovb)

    Zelfverzonnen mannen:
    • Joey Christopher Morris • 18 • Jock/bully - By RED3
    • Chad Ryan Gus Dakota • 19 • Jock/bully - By Sommarmorgon
    • Daniël “Danny” Fabio Harrison • 18 • Jock/meeloper/later Gleek - By Breez
    • Elias Mousa • 31 • teacher - By Mox



    Regels

    • We hebben geen minimum aantal woorden, reageer wel inhoudelijk goed op elkaar;
    • Wees lief voor elkaar. Drama in de RPG is altijd welkom maar drama met elkaar niet;
    • We sluiten niemand buiten;
    • Meerdere personages per persoon zijn toegestaan;
    • 16+ is toegestaan;
    • Inspringen mag altijd en op ieder moment;
    • Heb veel plezier!

    Lesrooster:

    08.30 uur – 09.30 uur
    Keuze uit Spaans, Duits en Frans

    09.45 uur – 10.45 uur
    Keuze uit Aardrijkskunde en Geschiedenis

    11.00 – 12.00
    Keuze uit Houtbewerking, Sterrenkunde, Tekenen en Debat

    12.00 – 13.00
    Grote pauze

    13.00 uur – 14.00 uur
    Keuze uit Wiskunde en Economie

    14.15 - 15.15
    Gym (waarbij de Juniors en Seniors zelf de sport die ze willen doen uit mogen kiezen)

    15.30 uur - 16.30 (De personen die geen Glee club hebben kunnen alvast beginnen met trainen.)
    Glee club

    16.30 uur
    Andere buitenschoolse activiteiten

    Uitleg:
    Om het zo praktisch mogelijk te houden voor het RPG'en hebben de juniors en seniors samen les. En kan er zelf gekozen worden uit een vak zodat je de vrijheid hebt om te bepalen bij wie je personage op dat moment in de les zit. Wanneer mensen meerdere andere buitenschoolse activiteiten hebben (Football en basketball zijn bijvoorbeeld per seizoen, Andere activiteiten kunnen zo geregeld worden. Spreek dit gerust ook met elkaar af en communiceer dit in het praattopic) doen we dat zij een persoonlijk rooster hebben gekregen. Zo kan er zelf bepaald worden op welke dag ze voor wat moeten trainen.


    Love yourself

    Avery June Marilyn Dakota
    16 // Thuis // Met Joey // Outfit // Cheerleader & president van de feestcommissie


    Don't let the fear of falling keep you from flying.
    Avery voelde hoe de hand die ze op zijn borstkas legde ervoor zorgde dat er een siddering door zijn lichaam trok, iets wat er automatisch voor zorgde dat hetzelfde bij haar gebeurde.
    Ze hield zo enorm veel van deze jongen en hij wist haar helemaal gek te maken, iets wat ervoor zorgde dat ze haar lippen niet lang van de zijne af kon houden.
    De grijns die op Joey's gezicht verscheen nadat ze hem gevraagd had waar hij trek in had, vertelde haar dat hij helemaal niet aan eten dacht. De manier waarop hij zijn armen om haar heen sloeg en haar weer dicht tegen zich aan drukte, zorgde ervoor dat ook zij totaal niet aan eten kon denken.
    'Ik heb trek in jou.' Zijn fluisterende woorden zorgden ervoor dat er opnieuw een rilling door haar lichaam trok. Ze was er zeker van dat Joey, zo dichtbij als hij stond, de reactie van haar lichaam zou moeten voelen.
    'Mmh... is dat zo?' Avery keek hem vragend, maar tegelijkertijd uitdagend plagend aan, terwijl ze hem een stukje van zich af duwde, zichzelf tegen de rand van het aanrecht omhoog duwde en op het aanrecht ging zitten. 'Dan moeten we daar maar gehoor aan geven he,' vervolgde ze grijnzend, terwijl ze hem weer dichter naar zich toe trok en haar benen om zijn lichaam sloeg, alvorens haar lippen op de zijne te drukken.
    Het getril van hun telefoons zorgde er echter niet veel later voor dat ze hem weer los liet.
    'En zo te zien hebben we zaterdag ook alweer plannen' Avery trok voor een seconde haar wenkbrauw op, niet wetend waar hij het over had, maar zodra ze het berichtje van Effendi las, verscheen er ook een glimlach op haar gezicht. Een feestje klonk zeker goed.
    Laat maar weten waar we je mee kunnen helpen, Eff stuurde ze in een persoonlijk berichtje, met Joey's telefoon, naar Effendi Oh, en zorg er voor dat mijn broer op tijd op school komt vandaag, dan beloof ik dat ook te doen en mag je vanavond weer misbruik van hem maken. Hoewel ze de berichtjes met Joey's telefoon stuurde, zou Effendi waarschijnlijk heel goed door hebben dat de berichtjes van haar afkomstig waren.
    Avery gaf Joey zijn telefoon terug en drukte haar lippen weer kort op die van hem, alvorens twee groene smoothies klaar te maken en in meeneem bekers te gieten.
    'Laten we maar naar school gaan,' zei ze met enige tegenzin, terwijl ze weer van het aanrecht af sprong en haar tas pakte 'je moet natuurlijk wel de kans hebben om de Gleeks weer terug op school te verwelkomen,' vervolgde ze plagend.
    Avery had nooit een probleem met de acties van Joey, Chad en Danny gehad. Meestal vond ze de acties van de mannen juist redelijk vermakelijk te noemen en nog vaker vond ze die kant van Joey enorm sexy, misschien wel omdat ze zich maar al te goed bewust was van het feit dat de leukste versie van deze geweldige jongen alleen voor haar gereserveerd was.


    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 13:01 ]

    EFFENDI ROSA JAMORA
    18 • Wild Child • Outfit • With Chad @ her house




    'Dat klinkt als een fantastisch plan,' antwoordde Chad. 'Dus...' begon hij terwijl hij mij in de tussentijd op zijn schoot trok 'Wat is het plan? Waar heb je mijn hulp voor nodig?' Bedenkelijk tuit ik mijn lippen wat en hou mijn hoofd wat schuin. Avery en Chad waren altijd mijn partners in party, logisch dat de beste feesten van onze kant kwamen naar mijn niet zo bescheiden mening. Ik benoemde dat het sowieso extra moest worden. 'Ik verwacht niks minder van my personal Gleek. Being extra is nou eenmaal een voorwaarden voor deelname in jullie clubje' Speels rol ik met mijn ogen en schud grijnzend mijn hoofd. Daar had hij een punt. Je had volgens mij meerdere leden die zichzelf oh zo bijzonder vonden en extra hun best deden om dit duidelijk te maken. Try hards, naar mijn mening. Extra moet nou eenmaal in je zitten, natuurlijk zijn zover dat kan. ''Nou, misschien pas ik er dan toch perfect tussen,'' grijns ik. ''Ik denk dat ik de troon moet opeisen, wat denk je... Zal een kroon mij goed staan?'' zeg ik speels.
    Ik geef hem nog een snelle knipoog en denk na, waardoor ik even weg zak in mijn gedachten. Ik wou sowieso een houseparty met een thema, themafeestjes zijn nou eenmaal heel leuk. ''Ik wil sowieso een thema, dus misschien kan je me daarmee helpen?'' prevel ik zachtjes en ondertussen laat ik mijn ene hand zachtjes met zijn haar spelen. ''Misschien een Greek party? Ik zou een moord doen om jou in zo'n toga te zien.'' plaag ik hem, al had het eigenlijk wel wat. Ik zie het zeker als een optie. ''Hmh.. Misschien Gatsby inspired... Of de 00's.'' grijns ik, bij het laatste was ik stiekem al mijn ultieme Paris Hilton-like outfit aan het plannen. "Zoveel opties.'' nonchalant haal ik mijn schouders op en richt mij weer op mijn eten.
    'Bon appétit,' zegt hij nu ook en hij pakt mijn vork af, die hij vervolgens voor houd. Ik lach en neem een hap, waarna ik bij hem precies hetzelfde doe. Zo gaat het even verder en dan grijns ik. ''Ooh, misschien een pyjama party, dat is zeer interessant als je naakt slaapt niet?'' plaag ik maar al snel frons ik. ''Nee laat maar, straks slapen er mensen naakt die ik niet naakt hoef te zien.'' Ik ril even en sta dan op, waarna ik mij even uitrek. ''Dat noem ik nog eens een zeer goed begin van de dag.'' zeg ik tevreden en neem zijn hand, waarna ik weer naar mijn kamer loop. Nu moest ik toch echt wat gaan doen.
    Wederom gooi ik de deur naar de inloopkast open en loop naar binnen, waar ik zonder schaamte het grote shirt over mijn hoofd trek. Ik was niet preuts en daarnaast, hij heeft het toch al vaak genoeg gezien. ''Let's see...'' mompel ik en ga door de verschillende rekken heen, maar uiteindelijk besluit ik om toch te gaan voor een simpele outfit. Ik schiet in het oversized shirt, de shorts en mijn Dr. Martens, en besluit dan voor de zekerheid ook te gaan voor een leren jasje. Je weet het nooit hier. Daarnaast pak ik een zwarte rugzak en doe hier mijn spullen in, mijn haar besluit ik om voor nu in een knot te laten. Dat regel ik later op de dag wel, mocht ik daar behoefte aan hebben.
    Nog snel doe ik voor de spiegel wat gloss en parfum op, voor ik mij naar Chad toe keer. ''Klaar om te gaan?'' vraag ik hem, waarna ik de sleutels van mijn auto pak. Mijn baby sinds deze zomer, sinds het echt een van mijn droomauto's was. ''Let's go.'' grijns ik en kan het niet laten om een glossy kus op zijn wang te drukken. Hij kon het makkelijk wegvegen, maar ik kon het simpelweg niet laten. Mijn blik valt op mijn telefoon als die een zacht geluidje laat horen en moet lachen wanneer ik 'Joeys' berichtjes lees, ik wist wel beter. Yes komt goed! Ik spreek je zo op school wel, maar ik zeg twee dingen: Extra & Thema. Also, no problem we gaan zo. I love the sounds of that stuur ik terug waarbij ik het niet kan laten om een smirkemoji op het einde te plaatsen. Eenmaal buiten open ik met een simpel piepje de auto en ik grijns. ''I'll never get tired of that.''


    El Diablo.

    Rachel Berry

    Terwijl ze met hem door de lange gangen liepen begon de jongen terug te praten. Leuk je te ontmoeten, Rachel. Ik ben Blaine” zei hij opgewekt en vrolijk. Ze glimlachte even bij de naam. Alsof ze die niet kende. Blaine Anderson van de Daltons. Een jongenszang groep die onwijs goed kon zingen. Nu wist ze helemaal zeker, dat ze er voor moest zorgen dat hij erbij kwam, de rest zou haar enorm dankbaar zijn. Aan vrouwen ontbrak het niet bij Glee maar mannen, daar konden ze er wel een paar meer van gebruiken. Blaine bevestigde Rachel toen hij vertelde van Westerville vandaan te komen. “En bedankt, Rachel. Het is fijn om al een vriendelijk gezicht tegen te komen. Misschien kunnen we eens koffie drinken na school of zo?’ stelde hij voor en Rachel glimlachte breed. Wie weet had ze aan hem wel een nieuwe, fijne goede vriendschap. ‘Dat lijkt me gezellig, dan kan ik je gelijk wat laten zien van de stad waar alles gebeurd.’ Knikt ze goedkeurend. ‘Jij zingt toch? Volgens mij heb ik je wel eens gezien, je hebt een mooie stem. Lijkt het je leuk om vanmiddag mee te gaan naar Glee Club?” Nodig ik hem gelijk enthousiast uit.

    Rachel bleef een beetje rond kijken door de gangen om gevaren uit de weg te gaan en zag dat Brittany en Santana aankomen. Daar gingen ze weer, Brittany was prima, soms een beetje naïf en dommig, maar erg aardig. Santana daar in tegen, zij en Rachel hadden afgelopen jaar al meerdere malen strijd gehad. Hoewel Rachel zich had voorgenomen aardiger te gaan doen bij de anderen stond Santana totaal niet op dat lijstje. Ze kon zo gemeen zijn. ''Nieuw vriendje, Berry? Ben benieuwd hoe lang hij het met je uithoudt'' Zegt ze tegen haar en ze draait haar ogen en negeert haar maar. Ze zag dat Santana er gewoon weer op uit was, voor een jaar vol ruzie en gedoe. 'Dag Rachel, hij is leuk' Zegt Brittany. Ze gunt haar een lachje want ze leek en was vaak gewoon oprecht. ‘Misschien komt hij vanmiddag mee’ zegt ze en schud even haar hoofd als ze door lopen. ‘Dus dit is het Spaans lokaal’ zei ze toen ze er waren en keek even rond. Ze waren vroeg, of naja de rest was misschien ook gewoon laat. ‘Vind je het gezellig om samen te lunchen? Dan kun je nog een paar vrienden ontmoeten en zit je niet alleen in de kantine want dat kan zo ongezellig zijn zeker op je eerste dag’ ratelde ze.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ──────────────── Elias Mousa ────────────────
    「      Glee director      ♫      Wrestling coach      ♫      Teacher French      ♫      Outfit      ♫      Choir room, Luna      」
    ❝ The devil whispered to me; 'I'm coming for you'. I whispered back; 'bring pizza'. ❞
    ─────────────────────────────────────────────────


    BAD VIBES DON'T
    GO WITH MY OUTFIT
    Zonder echt na te denken speelt hij de bekende klanken, geniet van het geluid dat hijzelf weet te produceren — welke hij tot perfectie weet te spelen. Ondanks dat hij de voetstappen hoort, speelt hij verder, negeert hij het tot iemand duidelijk heeft gemaakt wie ze zijn. Mocht het Sue zijn dan zal ze om moeten leren gaan met de consequenties, gezien hij op dat vlak niet zo simpel is als zijn voorganger.
          'Goedemorgen.'
          De lieflijke stem van Luna dringt zijn oren binnen, laten hem dan ook over zijn schouder richting het onschuldige blondje kijken, zijn gezicht gesierd met een glimlach ondanks alle inwendige gevechten die de avond ervoor hem bezorgd hebben. 'Goedemorgen, Luna.' Kort weten zijn ogen weer even over het ivoor te glijden, waar hij doorspeelt alsof er niets gaande is — alsof ze hem niet gestoord heeft. Het is iets dat hem gedrild is zowat, nooit stoppen ondanks wat dan ook.
          'Ik dacht Amélie al te herkennen.'
          Zijn mondhoeken krullen op wanneer ze in zijn blikveld treed, puur omdat ze hetgeen dat hij speelt direct lijkt te herkennen. 'Wil je een poging wagen?' Met een vragende blik kijkt hij vervolgens haar kant op. Ondanks dat het een redelijk makkelijk lied is, kan het een uitdaging zijn als duet. Nu heeft hij Luna over de jaren heen al voldoende pianolessen gegeven, heeft hierin het volste vertrouwen in haar kunnen. Hij schuift op zonder zijn vingers van het ivoor af te halen, speelt zelfs zorgeloos verder terwijl hij haar met een gekanteld hoofd aankijkt in afwachting. Het is niet nieuw voor hen om zo dichtbij gevonden te worden, al heeft Elias het bij Luna nooit echt aangepakt door haar te vervelen om haar een verkeerd beeld te geven, waardoor het doodnormaal voelt. Leraar-leerling — simpel.
          'U bent er vroeg bij.'
          Een zacht lachje ontglipt hem, waarna hij een knikje op haar woorden geeft. 'Jij ook, als we toch zo opmerkzaam na de zomervakantie mogen zijn.' Een ietwat speels te noemen grijns siert zijn lippen, voordat hij zijn blik richting de piano laat glijden om door te spelen. Het ontgaat hem zeker niet met wie hij hier te vinden is, wie haar vader is en wat hij heeft gedaan — toch kan Elias haar er niet op aankijken wie haar familie is. Evenals dat hij niet aangekeken kan worden op wie zijn familie is, al beseft hij dondersgoed dat haar vader agent is en dat niet het geval is.
          'Heb je Frans gekozen dit jaar, Luna?' met een vragende blik kijkt hij haar kant op, speelt hierbij nog altijd moeiteloos verder. Zijn toon vragend, benieuwd wie hij allemaal in zijn klas zal hebben. Ondanks dat Spaans ook open was, en hij de keus had, was hij voor Frans gegaan — een taal die niet geheel vreemd voor hem is. Ondanks dat hij hier is opgevoed spreekt hij nog altijd met familieleden uit Syrië in het Frans, meestal in een mengelmoes met Arabisch. Zijn zwarte, steile haren beginnen voor zich gezicht te vallen, waardoor hij zijn vrije hand omhoog haalt en deze terug schuift op zijn plek, waarna zijn vingers weer op het ivoor tikken op het perfecte moment.


    I'm your little ray of pitch black.

    ───────────────── Ariel Hyde ─────────────────
    「      Cheerio      ♆      Influencer      ♆      Social butterfly      ♆      Outfit      ♆      Nikia's kamer w/ Nikia      」
    ❝ I am going to make a beautiful life for myself, no matter what it takes. ❞
    ─────────────────────────────────────────────────



    'Natuurlijk miste je me. Een feestje is niet compleet wanneer wij dat ook niet zijn.'
    Haar woorden klinken na enkele handelingen die Ariel niet echt nodig lijken, maar echt focussen doet ze er niet op. Ze kent haar beste vriendin veel te goed, beseft al direct dat er wat gaande is. Misschien oneerlijk om de dag zo mee te beginnen, misschien had ze haar namelijk kunnen paaien het alsnog te zeggen op andere wijze — maar blijkbaar is vandaag geen dag waar Ariel tactisch is. Het is echter dan dat de woorden tot Ariel doordringen, die grijnzend met haar ogen rolt. 'Airhead.' Het woord rolt zoetjes over haar volle lippen heen, waarna ze haar tong uitsteekt naar Nikia. Dat is wel het laatste woord hoe ze de aantrekkelijke brunette zou omschrijven.
          'Ik moest baby-sitten. Of eerder puppy-sitten.'
          Ariel trekt haar wenkbrauw op. 'Heeft er iemand een puppy?' Haar ogen lichten direct op bij het idee dat er een hond nabij is die ze nog niet geaaid heeft. In haar beide families zijn honden te vinden, voornamelijk als accesoire vanuit één kant, maar het is altijd iets geweest waar haar hart lag. Het breekt haar eigen hart elke dag dat ze geen eigen puppy kan bezitten — het is echter school en haar activiteiten dat haar ervan weerhoudt. Haar volgende woorden klinken echter lachend, gezien ze vaak zat gebabysit hebben samen, of althans Ariel die op kwam dagen bij een van Nikia's adressen. 'Schandalig dat je mij niet gebeld hebt.'
          Ondanks dat Ariel nog lang niet klaar is met Nikia, besluit ze het voor nu een andere koers op te gooien — de socialere koers in plaats van praten over puppy's, hoe geweldig deze ook zijn. Het aantrekkelijke gestalte tegenover haar overladen met vragen zal haar geen antwoorden verzorgen, bovendien heeft ze de tijd. De gehele dag maar liefst.
          'Ik zal je zeggen; liever gisteren nog dan vandaag. Ik ben wel toe aan een feestje, nu al helemaal.'
          De woorden die haar beste vriendin uitspreekt, wanneer ze plaatsneemt aan de kaptafel, klinken als muziek in haar oren. Haar mondhoeken krullen vrolijk op, direct enthousiast over het gehele idee. 'Ik zie een Nikiel feest aankomen, ik zeg het je.' Ariel besluit een of ander dansje eruit te gooien, ondanks dat het niet haar sterkste punt is — al is ze ook weer niet slecht te noemen. 'Ik zie veel voor me, polaroid camera's overal om herinneringen te behouden, live muziek — een band waarschijnlijk en ik ga mijn buren vragen of we hun zwembad mogen gebruiken.' Ariel's wenkbrauwen wiebelen tevreden bij het idee, al veranderd haar blik direct in een vragende variant wanneer ze naar Nikia kijkt, afwachtend wat die er nog aan toe te voegen heeft.
          Nikia lijkt haast verbaasd bij haar voorstel, alsof ze nog niet kind aan huis is in Château de Ariel — wat een brede grijns opwekt bij de Influencer. Ze zou het helemaal niet erg vinden als Nikia haar nieuwe huisgenoot zou worden, maar kan ook begrijpen dat ze lekker hier wil blijven, waar ze haar lieftallige broer heerlijk kan blijven vervelen wanneer deze eens thuis is. Gezien haar beste vriendin niet direct een antwoord heeft, laat Ariel het ook even rusten om het idee in haar hoofd te laten malen.
          De lippenstift die ze aanbiedt wordt aangenomen, echter wel met een opgetrokken wenkbrauw tijdens het glimlachen. Sowieso staat elke kleur Nikia goed, haar beste vriendin is gezegend met een prachtige huidskleur en genen in het algemeen, waardoor er maar weinig kleuren zijn die niet werken bij haar — Ariel heeft de kleur nog niet gevonden. Toch zijn er natuurlijk net tinten die ongetwijfeld in haar voordeel werken, waaronder degene die ze haar vriendin aanreikte. Wanneer hun ogen elkaar dan ook vinden door de spiegel heen werpt Ariel haar een tevreden knikje toe.
          'Perfect.'
          'Perfect,' herhaalt Ariel tevreden.
          'Hoeveel heb ik gemist gisteren? Of wat heb ik gemist?'
          Ariel haalt zo nuchter als mogelijk is haar schouders op. 'Drank, aantrekkelijke jongens en het feit dat ik helemaal van de kaart was tegen twaalf uur. Ik weet niet eens meer hoe ik thuis ben gekomen. . .' Een grijns siert haar lippen, al weet ze dat nog wel, dondersgoed ook. Ariel kan zoveel drinken of gebruiken als ze wil, maar compleet verdwijnen doet ze nooit, haar herinneringen zijn te aanwezig te volgende dag. Mocht ze het eens gaan vergeten, dan filmt ze toch voldoende.
          'Maar hoe was je puppy?' het woord spreekt ze zodoende uit dat ze duidelijk maakt er niet eens in te geloven, al is het enkel een invalshoek voor Ariel. Ze geloofd haar vriendin hoe dan ook, maar dom is ze zeker niet — weet overduidelijk dat er wat gaande is. Wat weet ze niet, maar ze weet toch wel dat Nikia het haar zal zeggen, vroeger of later. 'Luidruchtig? Speels? Schoothondje?'


    I'm your little ray of pitch black.

    Blaine Anderson

    ‘Dat lijkt me gezellig, dan kan ik je gelijk wat laten zien van de stad waar alles gebeurd.’ Knikt Rachel goedkeurend. Het kan geen kwaad om nieuwe vrienden te maken en om iets meer van deze stad te zien. Dus Blaine knikt meteen op dat aanbod, dat zag hij wel zitten. ‘Jij zingt toch? Volgens mij heb ik je wel eens gezien, je hebt een mooie stem. Lijkt het je leuk om vanmiddag mee te gaan naar Glee Club?” Nodigt ze hem enthousiast uit. Nu ze dat zei kwam Rachel hem ook vaag bekend voor. Hij had zijn research een beetje gedaan. Dit is de school van de New Directions.
    Blaine had al bedacht dat hij wel mee zou willen doen met de Glee club hier. Het zou wel heel anders zijn dan met de Warblers.
    Voor hij kan antwoorden komen er een paar cheerleaders langs. Een ervan herkent hij een beetje vaag. Van vroeger dacht hij.
    Maar ze lopen al snel door.. Ze hebben het over dat Blaine haar vriendje zou zijn. Hij lacht een beetje in zichzelf omdat hij helemaal niet op meisjes valt. Maar hij laat er nog niets van merken aan anderen hier.
    ‘Misschien komt hij vanmiddag mee’ zegt Rachel en schudt even haar hoofd als ze door lopen. ‘Dus dit is het Spaans lokaal’ zei ze toen ze er waren en keek even rond. Blaine keek even rond en probeerde te onthouden waar hij heen moest voor de volgende keer. Ze waren vroeg want er was verder nog niemand te bekennen. ‘Vind je het gezellig om samen te lunchen? Dan kun je nog een paar vrienden ontmoeten en zit je niet alleen in de kantine want dat kan zo ongezellig zijn zeker op je eerste dag’ stelde ze voor.
    Dat stelde Blaine een beetje gerust. Hij maakte zich al druk dat hij in de pauze alleen zou moeten zitten. Deze uitnodiging nam hij dan ook met beide handen aan.
    “Ja, heel graag” zei hij met een bredere glimlach. Hij voelde zich meer op zijn gemak bij Rachel. “Jij bent dan Rachel Berry van de New Directions als ik mij niet vergis. Ik heb veel over je gehoord” zei Blaine. Ze was een hele goede zangeres.
    “En ik zou graag mee willen doen aan jullie Glee club. Denk je dat ze mij zouden accepteren? Ik was uiteindelijk toch eerst jullie concurrent” Sommigen waren zo fanatiek dat ze daar misschien moeite mee zouden hebben.


    Love yourself

    Rachel Berry

    Rachel plofte alvast neer op haar vaste plek ergens halverwege het lokaal. Voor de meeste vakken was ze erg gemotiveerd en haalde graag goede punten, iets wat ze nodig had om NYADA binnen te komen. maar Spaans was daar geen onderdeel van en dat merkte ze vaak wel terug in school resultaten Het was dat een vak als Sppaans nodig was om aan haar uren te komen. Ze legt alvast wat spullen op tafel. Blaine gaat enthousiast en dankbaar in op het aanbod . “Jij bent dan Rachel Berry van de New Directions als ik mij niet vergis. Ik heb veel over je gehoord” Een grote glimlach kwam om haar lippen. Het was goed dat hij haar kende, hij had kennelijk ook research gedaan en dat beviel Rachel wel. “En ik zou graag mee willen doen aan jullie Glee club. Denk je dat ze mij zouden accepteren? Ik was uiteindelijk toch eerst jullie concurrent” Rachel haalde haar schouders op. 'Iedereen die wilt is welkom bij Glee Club, als je maar kunt zingen, of kunt dansen of iets wat handig is 'grinnikt ze. 'Zo lang je maar laat zien dat je vol voor ons gaat en geen info doorspeelt naar anderen dan zal het goed komen' zegt ze. het was haar opgevallen dat Kurt er nog niet was. Die had het vast druk thuis en een hoop stress om zijn outfit. \'we zijn in tegestelling tot de Daltons niet erg populair op school, dat is iets waar je wel rekening moet houden' geeft ze hem eerlijk toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Chad Ryan Gus Dakota
    19 // Effendi's huis // Met Effendi // Outfit, met McKinley sweater// Jock & Bully



    The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow.
    ''Nou, misschien pas ik er dan toch perfect tussen.'' Chad schudde grijnsend zijn hoofd. ''Ik denk dat ik de troon moet opeisen, wat denk je... Zal een kroon mij goed staan?''
    'Hmm.. laat me even denken,' begon hij, terwijl hij met zijn hand door haar haren heen ging. 'Ja, dat zou best goed moeten staan, denk ik. Een kroon voor de Glee koningin,' besloot hij plagend.
    ''Ik wil sowieso een thema, dus misschien kan je me daarmee helpen?'' Chad besloot zijn mond maar even te houden en in plaats daarvan te genieten van de manier waarop ze met haar hand door zijn haar ging. Hij was zich er maar al te goed van bewust dat het kiezen van een thema iets was waar ze zijn hulp niet bij nodig had. Daar waren Effendi en Avery veel beter in. Nee, hij was meer van het regelen van de drank, de muziek en dat soort dingen.
    ''Misschien een Greek party? Ik zou een moord doen om jou in zo'n toga te zien.'' Opnieuw wisten haar plagende woorden hem aan het lachen te krijgen. Dat zou dus nooit gaan gebeuren
    ''Hmh.. Misschien Gatsby inspired..." Dat klonk al een stuk beter, dan kon hij een pak aan. Iets wat hem zeer goed stond en ook zeker de aandacht van vrouwen zou trekken.
    "Of de 00's.'' Niet zijn favoriet, maar het ging er mee door.
    "Zoveel opties.''
    'Jij en Ave weten vast wel wat leuks te bedenken,' antwoordde hij bemoedigend 'zolang jullie mij niet gaan verplichten één of ander gek kostuum aan te trekken, vind ik het allemaal prima.'
    Chad nam de hap die ze hem bood aan en voerde haar nog een paar happen, ondertussen zelf ook eten van haar ontvangend, tot het boord dat voor hen stond leeg was en hij meer dan genoeg gegeten had.
    ''Ooh, misschien een pyjama party, dat is zeer interessant als je naakt slaapt niet?'' Chad trok grijnzend zijn wenkbrauw op.
    ''Nee laat maar, straks slapen er mensen naakt die ik niet naakt hoef te zien.'' Opnieuw wist ze hem aan het lachen te krijgen, iets wat echt een gave van deze dame was. Wanneer hij samen met haar was, was zijn lach een stuk vaker te horen dan normaal het geval was.
    'Je hebt de knapste man van de school toch al heel vaak naakt in je bed gehad?' Hoewel de plagende toon in Chad's stem te horen was, was het duidelijk dat hij het over zichzelf had en zijn woorden, naar zijn mening, de waarheid spraken.
    'Of is er nog iemand die je graag naakt vlakbij je wilt hebben?' vervolgde hij plagend, maar tegelijkertijd ook serieus 'Heb je mijn diensten als wingman nodig?' Hoewel hij Effendi geweldig vond, was Chad zeker niet bezitterig te noemen. Mocht er iemand anders zijn die zij graag haar bed in wilde krijgen, dan zou hij daar geen enkel probleem mee hebben en zelfs met liefde als haar wingman dienen. Hij was zelf gek op meerdere pleziertjes en wenste haar niks minder dan dat.
    ''Dat noem ik nog eens een zeer goed begin van de dag.'' Chad was het zeker met haar eens. Een ochtend die hij samen met Effendi begon, was altijd goed te noemen.
    Chad pakte haar hand en liet zich mee nemen terug naar haar kamer. Daar aangekomen ging hij op een stoel in haar inloopkast zitten en wachtte hij tot ze klaar was.
    ''Klaar om te gaan?'' Chad stond op en sloeg zijn armen om haar heen. 'Bijna,' antwoordde hij grijnzend, voor hij zijn lippen op die van haar drukte, 'nu ben ik klaar,' vervolgde hij, nadat hij haar weer los had gelaten, alvorens, met zijn ene arm nog altijd om haar middel geslagen, met haar naar buiten liep.
    Waar hij de glossy kus die ze op zijn wang had gedrukt normaal weg zou vegen, liet hij het voor deze ene keer gewoon zitten. 'Eens zien hoe lang ik die daar kan houden zonder dat de afdruk van je lippen vervaagt,' zei hij plagend 'zodra dat gebeurt kom ik weer een nieuwe kus van je halen.'
    Chad was de vorige avond expres naar haar huis komen lopen. Hij was zich er namelijk maar al te goed van bewust dat ze nu graag met haar eigen in plaats van met zijn auto naar school wilde rijden, iets wat hij haar zeker niet kwalijk kon nemen. Toen hij zijn auto net had, was hij er namelijk ook niet van weg te slaan.
    ''I'll never get tired of that.'' Chad grijnsde, want ja, Effendi was duidelijk verliefd op haar auto. Hij kende het gevoel nog van toen hij net zijn auto had. Misschien moest hij zijn auto inmiddels maar inruilen en een nieuwe halen, want hoewel hij nog steeds gek was op zijn auto, had hij het gevoel wat Effendi bij haar auto had, allang niet meer. Als hij toch een nieuwe zou halen, kon hij wellicht ook gelijk Avery's eerste auto kopen. Het geld wist hij toch wel ergens vandaan te halen, of dat nou legaal of illegaal zou gaan.
    Als een echte gentleman opende Chad de bestuurdersdeur voor Effendi en nadat ze plaats had genomen, deed hij haar deur weer dicht, om vervolgens plaats te nemen op de bijrijdersstoel.
    'Lets go,' zei hij uitdagend, terwijl hij plagend zijn hand aan de binnenkant van haar bovenbeen legde. Eens zien hoe goed ze kon rijden als hij haar een beetje af zou leiden.
    Niet veel later kwamen ze aan op het parkeerterrein van de school. Chad wilde net voorstellen om naar binnen te gaan, toen hij Danny zag, iets wat voor een grote grijns op zijn gezicht zorgde.
    'Dann!' riep hij, terwijl hij van achter zijn beide armen om Effendi heen sloeg en, met haar lichaam dicht tegen dat van hem, tegen haar auto aan leunde 'kom eens!'


    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 13:01 ]

    LUNA MARGARET HALE
    ▢ Outfit ; Dress ▢ 19 years old ▢ Gleek / Student Council ▢ Going to school ▢

    “Goedemorgen, Luna.”
          Met die woorden en een korte blik wordt Luna door haar leraar begroet, alvorens hij zich weer op zijn pianostuk concentreert. Inmiddels weet Luna van haar leraar dat hij doorspeelt, wat er ook gebeurt. Een eigenschap die meneer Mousa ook Luna heeft aangeleerd, vanaf de allereerste dag dat ze les van hem kreeg. Luna laat de deur op een kier staan, loopt verder het lokaal in en zet haar rugtas op één van de stoelen, die in een halve kring rond de piano zijn opgesteld.
          Een glimlach speelt op rond zijn gezicht wanneer Luna zijn nummer correct weet te raden. “Wil je een poging wagen?” Een beginnend enthousiasme borrelt bij Luna op en met een paar passen staat Luna naast de vleugel. Uiteraard heeft ze thuis ook een piano en gedurende de zomerperiode elke dag gespeeld – met uitzondering van hun vakantie – maar dat is toch niet hetzelfde als hier op school. “Altijd,” antwoord Luna met een vrolijke ondertoon en neemt plaats naast haar leraar, haar eerdere aversie jegens hem alweer vergetend.
          Nog altijd glijden de vingers van meneer Mousa soepel over de toetsen. Ook dit stuk heeft Luna meerdere malen tijdens de vakantie geoefend en na haar handen in gereedheid te hebben gebracht, weet ze moeiteloos op zijn akkoorden in te spelen – zij het een octaaf lager. Een zachte lach rolt over zijn lippen wanneer Luna een opmerking maakt over zijn vroege verschijning, waarmee hij met een knikje reageert. “Jij ook, als we toch zo opmerkzaam na de zomervakantie mogen zijn,” reageert meneer Mousa. “Mijn vader was irritant.” Het is eruit voor Luna er erg in heeft en kort hapert haar spel, voor ze zich weer herstelt. Het is niet dat ze zich voor haar vader schaamt, helemaal niet – maar de vage driehoeksverhouding die is ontstaan doordat haar vader Mousa’s broer heeft opgepakt is haast… Awkward te noemen. Hoewel meneer Mousa haar er nooit minder om heeft behandeld. “En ik had gewoon weer zin om naar school te gaan,” voegt Luna daaraan toe. “Zeker vanmiddag met de Glee Club.”
          Op het ene foutje na is Luna aardig tevreden te noemen over hun duet. Zeker als je nagaat dat ze tijdens de vakantie enkel de solo versie heeft geoefend. “Heb je Frans gekozen dit jaar, Luna?” Uit haar ooghoeken ziet ze de vragende blik die meneer Mousa haar kant opwerpt en Luna antwoord met een knik. “Ja,” zegt ze. “Elk jaar, eigenlijk. Ik wil hierna misschien Frans gaan studeren.” Haar vingers vinden de slotakkoorden, waarna ze lichtjes haar schouders op. “Maar zoveel lijkt mij leuk. Iets met muziek of politicologie zou ik ook graag willen doen.”

    Daniël “Danny” Fabio Harrison
    19 - Jock/meeloper - with Chad & Effendi

    Danny heeft zich dan eindelijk met alle pijn en moeite uit bed weten te sleuren om op tijd op school te zijn.. Hij is het vroeg opstaan al helemaal verleerd en het zou nog wel even duren eer hij weer helemaal in het schoolritme komt.
    Hij moest wel nodig een paar koppen koffie achterover gooien tot hij eindelijk naar school kon rijden.
    De zomer was veel te fijn. Bijna elke nacht ging hij uit en kwam hij pas S morgensvroeg keer thuis. Hij hield van de one nights stands die hij had. En de drank die hij middels een fake ID achterover kon slaan.
    Zijn lichaam toonde nu al een beetje afkickverschijnelen. Hoewel hij liever geen anderen pest moeten mensen toch maar voor hem oppassen. Want als zijn vader zin hebben om anderen lastig te vallen gaat hij toch zijn slechte humeur op ze af reageren.
    Op de parking aangekomen hoort Danny dat iemand hem roept. 'Dann!' riep hij, 'kom eens!'
    Hij ziet Chad en Effendi in een innige omhelzing staan tegen een auto aan.
    Hij stapt op het tweetal af.
    “Hé Chad. Eff. What’s up?” Glimlacht hij naar ze. “Hebben jullie elkaar gezelschap gehouden?”


    Music is my life

    #Kurt
    Door alle zorgen en een last minute outfit wissel ben ik bijna te laat. Ik kom dan ook de klas binnen rennen en plof neer naast Rachel.
    "Ik wist echt niet wat aantrekken." Zucht ik. "de eerste schooldag is altijd een groter risico op ... Ongelukjes...." Of sluchies beter gezegd, gelukkig had ik die vermeden. Dan zie ik de knappe jongen naast haar zitten.
    "He Rachel, stel je me nog voor?"

    #Sam
    Ik glimlach en we beginnen te lopen.
    "Nou, ik heb er best zin in." Zeg ik."vooral om jou aan m'n vrienden voor te stellen, ik weet niet of je ze al kent."
    Het zonnetje is heerlijk en al snel komen we aan op school.
    "We zijn een beetje aan de late kant. Welke les heb jij eerst?" Vraag ik haar. Zou ik haar nog een kus durven geven hier in de gang?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Nikia Willishka Smith

    ”He smiled and all I could think was
    'Oh shit'.””

    • 19 • Gleek • Outfit • Home w/ Ariel •

          "Heeft er iemand een puppy? Schandalig dat je mij niet gebeld hebt."
    De vraag zo onschuldig vanuit Ariel, weten desondanks een vederlichte tint op haar wangen aan te brengen, waarop Nikia hem tactvol besluit te ontwijken voor het moment en het onderwerp nagelang de minuten verstrijken op subtiele wijze poogt te veranderen. Het is niet dat de brunette er niet over wil praten, maar eerder dat ze opzoek moet naar een manier waarop ze het kan brengen — wetende dat elk geheim meer dan veilig is bij de andere brunette in de kamer en er geen angst heerst dat het niet zo zijn.
          "Ik zie een Nikiel feest aankomen, ik zeg het je."
    Nikia lacht zachtjes bij het zien van het dansje dat Ariel kort maakt, waarna een instemmende geluidje meer dan hoorbaar is vanuit de zittende van het tweetal. Feestjes waren nooit verkeerd, maar degene die zij wist te organiseren bereikten een hoogtepunt waar maar weinig andere tegenop wisten te botsen. "Ik zie veel voor me, polaroid camera's overal om herinneringen te behouden, live muziek — een band waarschijnlijk en ik ga mijn buren vragen of we hun zwembad mogen gebruiken."
          "Now I need a Nikiel party for sure," grinnikt Nikia dan ook tussendoor, haar lippen tot een geamuseerde glimlach gevormd. "Wanneer plannen we het feest?" Licht kantelt Nikia haar hoofd iets, haar blik via de spiegel op de brunette langs zich gericht — nog voor ze donkere lipstick aan brengt, het uitgeschoten stukje weer tactvol weet weg te vegen en een smakkend geluid laat klinken.
          "Perfect," beaamt Ariel wanneer Nikia tevreden naar de nieuwe kleur op haar lippen kijkt, alvorens deze de brunette vraagt of ze nog iets gemist heeft van het feest, de avond van te voren. "Drank, aantrekkelijke jongens en het feit dat ik helemaal van de kaart was tegen twaalf uur. Ik weet niet eens meer hoe ik thuis ben gekomen. . ." Grinnikend schudt Nikia met haar hoofd, blikt kort nog een keer naar haar eigen spiegelbeeld, waarna ze weer omdraait op haar krukje en naar haar beste vriendin omhoog kijkt. Nog voor ze echter ook maar iets kan vragen, is Ariel haar voor — de nieuwsgierige twinkeling in haar donkere kijkers niet te miskennen.
          "Maar hoe was je puppy?" Nikia kan het niet helpen, weet een lachje te onderdrukken terwijl ze omhoog komt van de kruk waar ze op zit, zodat ze op zoek kan gaan naar een paar schoenen om aan te doen. "Luidruchtig? Speels? Schoothondje?" volgt Ariel haar ondertussen met haar woorden. De gedachten aan de voorgaande avond laten opnieuw blossen over haar gezicht heen glijden, voeden tevens de frustratie die vanaf nadien plaats was gaan nemen.
          "Ik zou hem geen schoothondje willen noemen," brengt Nikia dan uit, laat haar voeten ondertussen in haar schoenen glijden en richt haar donkere kijkers ondeugend op haar beste vriendin. "Speels wel een beetje, uitdagend zeer zeker," vervolgt ze, waarop ze besluit nog een extra tipje van de sluier op te lichten. Haar mondhoeken krullen op een subtiele wijze omhoog als Nikia het laatste aan haar lijstje besluit toe te voegen.
          "Verboden vooral, maar zo verleidelijk."








    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Blaine Anderson

    'Iedereen die wilt is welkom bij Glee Club, als je maar kunt zingen, of kunt dansen of iets wat handig is 'grinnikt Rachel. Nou, als dat het geval is zal het wel goed komen. 'Zo lang je maar laat zien dat je vol voor ons gaat en geen info doorspeelt naar anderen dan zal het goed komen' zegt ze. Nee, ik ben geen persoon die alles door zou spelen naar mijn oude club, hoe aardig ze ook zijn.
    Ik zou ze bewijzen dat ik echt te vertrouwen ben en dat mijn loyaliteit bij hun hoort als ik geaccepteerd word. 'we zijn in tegestelling tot de Daltons niet erg populair op school, dat is iets waar je wel rekening moet houden' Dat is wel erg jammer. Op Dalton werd je op hand gedragen als je bij de Warblers zat. Maar eigenlijk weerhoudt dat mij er niet van om er niet van om lid te worden. Ik wil antwoorden dat Rachel mij overgehaald heeft maar dat lukt niet omdat we onderbroken worden. Een jongen stormt binnen en ploft snel op een stoel bij ons.
    Met een kleine geamuseerde glimlach hoor ik aan hoe hij ratelt over zijn kleding, hij lijkt mij niet eens op te merken. Ik kom tot de conclusie dat ik hem wel interessant vind. Onbewust begin ik nog breder te glimlachen om hem. ''Ik wist echt niet wat aantrekken." Zucht hij. "de eerste schooldag is altijd een groter risico op ... Ongelukjes...." Ik vraag me af wat hij daarmee bedoeld.. Maar hij ziet er zo verzorgd uit. Hij weet precies wat hem goed staat en zijn bruine haren glanzen zo mooi en zitten perfect in model.
    Dan kijken zijn heldere blauwe ogen naar mij en verschiet ik heel licht van kleur omdat ik zo aan het glimlachen was om hem.
    "He Rachel, stel je me nog voor?" Vraagt de jongen aan Rachel.
    Hij is zeker wel knap en eigenlijk ben ik door zijn introductie wel in de stemming om een grapje te maken. ''Wie zegt dat ik voorgesteld wil worden?'' vraag ik, maar al snel geef ik de jongen een speelse knipoog om duidelijk te maken dat het maar een grapje was. ''Ik ben Blaine,'' stel ik mezelf al voor. ''Rachel hier was mijn reddende engel en heeft me de weg gewezen naar het lokaal. Ik ben nieuw hier''
    Ik ben erg benieuwd naar deze jongen, maar wil eerst nog Rachel antwoord geven. ''En ik geloof dat je me hebt overgehaald,'' dan kijk ik weer naar de jongen. ''En hoe mag deze stijl icoon dan heten? Zit hij ook bij de Glee club?''
    Dat zou nog een goede reden zijn om mee te doen.

    Katja Dupont

    "Nou, ik heb er best zin in." Zegt Sam, dat maakt het iets gemakkelijker om weer te beginnen na de vakantie. "vooral om jou aan m'n vrienden voor te stellen, ik weet niet of je ze al kent." Een paar ken ik wel van een paar Glee optredens op school. Ik ken ze voornamelijk alleen van gezicht.
    ''Dat lijkt me leuk, ik kan ook niet wachten om je aan mijn vriendinnen voor te stellen'' glimlach ik
    De Glee club leek mij altijd ook erg leuk maar hun status hield me toch een beetje tegen. Ik hoef echt niet nog meer op te vallen. Maar nu ik iets met Sam heb begin ik toch weer te twijfelen.
    We komen al veel te snel aan op school. De wandeling had van mij nog best langer mogen duren. Maar school moet ook gebeuren.
    "We zijn een beetje aan de late kant. Welke les heb jij eerst?" Vraagt Sam.
    Ik vis mijn rooster uit mijn tas en bekijk hem.
    ''Frans zo te zien. En jij?'' Ik kijk hem hoopvol aan.. Hopelijk heeft hij ook Frans.


    Love yourself

    Santana Diabla Lopez
    19 - Cheerleader and Glee club - with Brittany

    Rachel roept nog iets over dat de jongen misschien later mee komt en Santana rolt enkel haar ogen. Ze gaat het Rachel zeker niet gemakkelijk maken dit jaar. Brittany lijkt letterlijk te denken dat de jongen Rachel haar nieuwe vriend is.
    De lieve schat heeft niet altijd door wanneer Santana sarcastisch of gemeen doet tegen anderen. Natuurlijk is dat nooit tegen haar.
    “Ik geloof niet echt dat hij echt haar vriendje is. Mijn gay-radar staat roodgloeiend. Zag je zijn kledij niet?” Vroeg Santana aan Brittany.
    Niet dat dat alles zegt over iemand. Maar Santana voelt dat soort dingen meestal wel goef aan.
    ''Dit wordt een geweldig jaar, ik voel het'' Zegt Brittany. Ze is altijd zo optimistisch. Dat is iets wat Santana wel van haar zou kunnen leren. Daarom drukt ze haar optimisme niet de grond in.
    “Wie weet heb je gelijk, Britt” glimlacht ze vol liefde. Ze opent haar kluisje en bekijkt de vele foto’s van Brittany en haarzelf aan de binnenkant van her deurtje. Het is een erg vrolijk gezicht en ze voelt zich gelijk beter.
    Santana pakt de boeken van Frans alvast.
    “Zeg me dat jij ook Frans hebt, Britt. Ik heb geen zin om zonder je te zitten” zegt Santana een beetje te dramatisch.


    Music is my life


    Rachel Berry


    Tijdens haar gesprek met Blaine stormt Kurt ineens gehaast binnen. 'Ik wist echt niet wat aan te trekken" zei hij dramatisch., "de eerste schooldag is altijd een groter risico op ... Ongelukjes....". Rachel sloeg een zucht toen hij daarover begon. Er kwam gelijk een herinnering van een van de vele ijskoude slushie's van afgelopen jaar omhoog. Degene die ze gooide, regelmatig Santana in haar geval, vonden het hilarisch. Zij hadden niet door hoe pijnlijk een slushie was. Kurt lijkt nu pas te realiseren dat er nog iemand is. Typisch Kurt in de ochtend. Chaotisch en te opgewonden over van alles en nog wat. "He Rachel, stel je me nog voor?' Ze grinnikt even door de blik van hem.''Wie zegt dat ik voorgesteld wil worden?'' Reageert Blaine en Rachel krijgt een grijns om haar mond. Hmm. sassy daar hield ze wel van. Een jongen met pit.''Ik ben Blaine,'' Zegt hij dan. ''Rachel hier was mijn reddende engel en heeft me de weg gewezen naar het lokaal. Ik ben nieuw hier'' Ze glimlacht even naar Kurt. 'Goedemorgen Kurt, hoe gaat het met je? Met mij ook goed hoor, hoe was je vakantie?" Zegt ze hem plagend omdat hij Blaine voorrang had gegeven. Iets wat ze volledig begreep want dat zou ze zelf ook doen.

    ''En ik geloof dat je me hebt overgehaald,'' Zei Blaine, Rachel begon te grijnzen. Missie 1 was gelukt op dag 1 en de lessen waren nog niet eens begonnen. Ze had het geweten en gevoelt, dit jaar werd haar jaar! Ze zou een leuke vriend krijgen, veel nieuwe vrienden, en een doorbraak maken. ''En hoe mag deze stijl icoon dan heten? Zit hij ook bij de Glee club?'' Rachel haar ogen werden even groot. Waren de twee jongens nou aan het flirten met elkaar? Even wierp ze een blik op Kurt en zag overduidelijk op zijn gezicht dat hij de jongen wel interessant komt en schudde even haar hoofd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan