• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 18 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 19 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 19 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    • Rai •Electriciteit
    •Goliath • Ant-Man
    •8034 • Gevarensonar
    •[Onbekend] • Onbekend
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 aug 2020 - 20:37 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



    Ohja. Daar wist hij ook van.
          "Dat is aardig van je, man. Onyx heeft echt een zwak voor je, ik denk dat hij alleen dat aanbod al heel erg kan waarderen. Anders moet Merrin maar bij mij ofzo," grapte hij hoofdschuddend.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2020 - 13:19 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Merrin


    "Wat moet ik bij jou doen?" vroeg hij nieuwsgierig, toen hij de laatste zin van Jester oppikte. Hij sloot de deur achter zich en liep naar Adam. Hij gaf de jongen even een vlugge kus op zijn slaap, maar ging uit respect voor Jester wel op een klein afstandje van Adam zitten. "Hoe gaat het met je voet," vroeg hij glimlachend aan Adam.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          "Ontbijt op bed brengen." Jester rechtte zijn rug en maakte een gebaar met zijn hoofd naar de deur. "Ik heb met iemand een deal gesloten om te gaan douchen, dus dat ga ik maar eens doen."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam
    ———

    ‘Ik heb nog niet gestaan eigenlijk,’ zei Adam tegen Merrin. Hij had het volste vertrouwen in Jesters kunnen, maar stond nu toch op en zette een paar stappen. ‘Maar ze voelen weer als vanouds!’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Ontbijt op bed brengen? Wat bedoelde hij daar nu weer mee? Hij keek Jester achterna met een glimlach en wachtte tot hij weg was. "Fijn," zei hij tegen Adam met een glimlach. Hij drukte een kus op zijn wang. "Zullen we omkleden en dan gaan ontbijten?"

    [ bericht aangepast op 5 aug 2020 - 16:01 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Adam glimlachte terug. ‘Goed plan.’ Hij liep naar de kast en trok er een shirt uit. ‘Heeft Onyx nog wat tegen je gezegd? Anders vraag ik of hij met ons mee wil ontbijten of dat ik wat voor hem moet meenemen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    "Of ik even wilde helpen met zijn rug afdrogen. Blijkbaar heeft hij een hand verlamd," zei Merrin zachtjes. "Maar samen ontbijten zal die vast fijn vinden, dan hoeft hij niet tegen iedereen te praten." Hij trok een blauw shirt uit zijn kast, met daaronder een witte korte broek. Even gleed zijn blik naar het bed. Pas nu scheen hij te beseffen wat hij die ochtend gedaan en gevoeld had. Het bezorgde een blos op zijn wangen, maar tegelijkertijd een verlangen nog meer van Adam aan te raken. Een beeld schoot door zijn hoofd heen waar hij samen met Adam in bed lag, naakt naast elkaar, zoenend. Dat beeld gaf hem een nog grotere blos op zijn wangen en snel schudde jij de gedachte van zich af en keek toen weer naar zijn vriendje naast hem.
          "Daarnaast heb ik Jester beloofd dat ik straks help die kamer schoon te maken, anders ging hij echt niet ontbijten of douchen. Vind je vast niet erg toch?" Vroeg hij met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2020 - 16:35 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Adam voelde zich een beetje ongemakkelijk toen Merrin zei dat hij Onyx’ rug had afgedroogd. Niet omdat hij dat erg vond – hij vond het eigenlijk een hele stap vooruit dat Onyx om Merrins hulp had gevraagd – maar wel omdat Merrin daarna vuurrood werd. Hij probeerde het weg te schuiven. Hij wist heus wel dat Merrin nooit op Onyx zou vallen.
          ‘Als Onyx besluit dat hij wil slapen kom ik wel helpen,’ zei hij. ‘En anders hoop ik dat ik hem kan overhalen om iets te gaan doen. Volgens mij gaat hij alleen maar zitten piekeren als hij dat niet doet.’ Hij keek Merrin even aan. ‘Ik wil trouwens voorstellen dat ik een tijdje bij hem op de kamer blijf, gewoon zodat hij niet alleen is. Al vind ik het ook moeilijk dat jij alleen bent terwijl…’ Hij beet op zijn lip en maakte de zin niet af.
          Hij wilde niet steeds opnieuw zijn zorgen uitspreken en aan zijn vriendje twijfelen. Als Merrin het niet erg vond om alleen te slapen, dan moest hij hem ook niet onnodig bang maken, alleen omdat hij er zelf door zou wakker liggen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    "Misschien heb je wel gelijk," knikte Merrin. Hij moest een beetje grinniken om Adam zijn voorstel. "Ik had mezelf ook al zoiets bedacht, maar ik had het nog niet aan Onyx willen voorstellen, voordat ik dat met jou besproken had." Hij ging naast Adam staan en legde even een hand op zijn wang. Hij zag dat Adam zich zorgen om hem maakte, maar dat was echt niet nodig. Hij sliep prima alleen, daar had hij geen moeite mee.
          "Ik vind het echt niet erg om alleen te slapen, dat heb ik een lange tijd gedaan voor jij kwam. Natuurlijk vind ik het fijner als je bij me bent, maar ik snap het." Hij drukte een kus op het voorhoofd van Adam.


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Adam pakte zijn handen vast en keek hem aan. ‘Maar dat was voordat een gestoord wijf ons met ijspegels bekogelde en je dreigde te verkrachten. Voordat er een oud-leerling was die mensen op ons afstuurt om ons zoveel pijn te doen dat we niet meer normaal kunnen functioneren en van school worden gestuurd.’ Hij beet op zijn lip. ‘Zou je – zou je het erg vinden om een tijdje met Jester op een kamer te slapen? Hij was dan wel je pestkop… maar hij is wel veranderd, toch? Hij vindt het niet erg, zei hij.’ Zodra hij het uitsprak, wist hij dat Merrin er echt niet op zat te wachten. ‘Of misschien kan Nenya gewoon iedere nacht even in de toekomst kijken. Dan… dan kan ik misschien wel met een gerust hart slapen.’ Hij voelde zijn wangen warm worden omdat hij zo bezorgd was, maar hij was Merrin bijna kwijtgeraakt en moest er niet aan denken dat het deze keer wel helemaal verkeerd afliep.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Met Jester op een kamer? Dat zag hij niet echt zitten, hoe erg Jester zogenaamd ook veranderd mocht zijn. Hij mocht dan wel geen grapjes meer met hem uithalen en minder streken dan ervoor. Maar hij vond Jester nog altijd niet aardig, en echt aardig deed Jester ook nog niet echt tegen hem. Er bleef een soort arrogantie over hem heen hangen, waar Merrin niet omheen kon. Daarnaast was hij bang dat als hij bij Jester op de kamer ging slapen, dat Jester gewoon zijn oude gedrag oppikte. Jester mocht hem dan geholpen hebben en vriendelijker zijn. Toch vertrouwde hij de roodharige jongen nog altijd niet. Net zoals hij Yrla niet vertrouwde.
          Wat Adam nu van hem vroeg, was alsof hij Adam zou vragen om bij Yrla op de kamer te gaan slapen. Geen goed plan dus... "Liever niet, eigenlijk," zei hij zachtjes. Damon had oud zeer omhoog gehaald, hoe erg hij dat de afgelopen tijd ook had proberen te vergeten. Hoe erg hij ook eraan had willen werken Jester te vergeven, hij had het nog altijd niet gedaan. Misschien omdat hij nog zo afstandelijk tegenover hem leek. En hij mocht dan wel zijn excuses aangeboden hebben, maar om een of andere reden voelde het nog altijd niet... oprecht... "Dan slaap ik nog liever bij Nenya op de kamer. En anders moeten we inderdaad aan haar vragen of ze elke avond even voor je wil kijken. Dat kan ze vast wel." Hij glimlachte even naar Adam. Hij trok zijn vriendje even in een knuffel. "Ik snap dat je bezorgd om me bent. Maar binnenkort is dat echt niet meer nodig. Dan kan ik veel beter voor mezelf zorgen, dat ga ik aan je bewijzen," beloofde hij zachtjes in Adams linkeroor.


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Er ging een rilling door hem heen toen Merrins warme adem langs zijn oorschelp streek. Hij wierp een blik in het blauw van zijn ogen, die al vanaf het allereerste moment vlinders door zijn lijf bliezen. Hij leunde naar voren, drukte zijn lippen tegen die van Merrin aan en gaf hem een hartstochtelijke zoen. Dat ze voorlopig niet wakker zouden worden als ze vanochtend hadden gedaan, was toch wel jammer. Maar Onyx’ welzijn was vanzelfsprekend belangrijker.
          ‘Als je toch graag iemand ontbijt op bed wil brengen, hou ik me aanbevolen,’ zei hij met een scheef lachje. ‘Oh, en de was moet je natuurlijk ook nog steeds doen. Mijn schone boxers zijn bijna op.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    De zoen met Adam ontnam hem even de adem. Hij wilde meer van dit, meer van Adam. Het verlangen werd met de dag sterker. "Misschien wil ik je wel gewoon zonder zien," zei hij dapperder dan hij zich voelde. Als hij zich meer gedurfd aan Adam wilde laten zien, dan hoorde dat er ook bij. Wat ze vanmorgen deden, had hij al gedaan zonder al te veel bij zijn angsten stil te staan. Hij moest Adam gewoon vertrouwen dat het goed kwam. En het voelde ook goed, het was heerlijk zelfs. Hij moest iets zeggen erover, iets spannends. Zou hij dat durven? Misschien als hij dat zou durven, zou Adam dat opmerken.
          Even wierp hij weer een blik op het bed. "I- ik dacht net aan vanmorgen," zei hij met een blos. Lekker begin, Merrin. Niet! Zolang hij maar niet ging ratelen! Hij probeerde de blos van zijn wangen te krijgen, maar het lukte hem niet. De spanning gierde door zijn lijf. "Dus misschien kun je beter mij ontbijt op bed komen brengen. Dan kunnen we gelijk verder met dat spelletje van vanmorgen," zei hij heel zachtjes tussen neus en lippen door. Ergens hoopte hij dat Adam hem niet gehoord had, maar hij wist wel zeker dat Adam hem gehoord had.
          Merrin liet zijn lippen vlak voor die van Adam zweven. Alleen zo praten tegen Adam liet een siddering door zijn lichaam heen gaan, een goede hoopte hij. Want ergens was hij bang dat Adam er verkeerd op zou reageren. "Of je moet straks tijd hebben..." Merrin wist een kleine grijns op zijn gezicht te toveren en vouwde zijn hand in die van Adam. Met een beetje rode blos op zijn wangen keek hij verwachtingsvol naar zijn vriendje.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2020 - 18:40 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Adam wist niet waar hij meer verlegen van werd, van Merrins woorden of van de blos op zijn wangen en de blik in zijn ogen. Heel zeker leek hij zich niet van zijn woorden te voelen, wat natuurlijk logisch was. Hij had helemaal geen ervaring. En de ervaring die hij zelf had, wilde hij het liefst vergeten. Het idee dat Merrin verder wilde gaan dan zoenen, joeg hem toch een beetje angst aan. Hij wist wel dat Merrin nooit iets tegen zijn wil in zou doen en merkte dat hij ook het verlangen naar intimiteit had, maar hij was ook heel bang om dingen te overhaasten.
          ‘Ik vond het heerlijk vanochtend,' zei hij en hij gaf hem een kusje voor hij weer wat meer afstand schiep. 'Maar misschien uh, misschien moeten we wel een beetje een grens afspreken,’ zei hij aarzelend en hij voelde dat zijn wangen warm werden. ‘Om te voorkomen dat ik misschien meer wil dan… dan dat misschien verstandig is.’ Hij gaf een kneepje in Merrins hand. ‘En dat geldt ook voor jou natuurlijk.’
          Misschien was dit een raar moment om zoiets te zeggen, maar nu hielden hun hormonen zich nog erg koest en wanneer ze samen op bed lagen, was het al een stuk moeilijker om rationeel te blijven denken.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2020 - 19:23 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx


    Onyx’ handdoek hing over zijn schouder terwijl hij terugliep naar zijn kamer. Merrin een beetje plagen had hem wel goed gedaan, maar nu hij op weg was naar de kamer die hij deelde met de jongen aan wie hij tot voor kort alles had kwijt gekund, sijpelde de eenzaamheid weer binnen. Hij wist dat Adam ervoor zou zorgen dat hij niet helemaal alleen was en dat dat ook allemaal oprecht was, maar hij was Jester niet. Het was moeilijk om dat gat in zijn borst te kunnen vullen. Hij dacht aan hoe Fox verteld had over het gat dat zijn ex had achtergelaten en hoe graag hij gewenst had dat Adam dat kon opvullen. Nu pas wist hij hoe dat voelde. En dat terwijl Fox veel langer met die jongen was samen geweest.
          Toen hij binnenkwam en Jester bezig zag bij zijn kast, had hij geen flauw idee hoe hij zich moest gedragen. Moest hij gedag zeggen? Een knikje geven? Hij meed zijn blik en hing zijn handdoek uit om te drogen, wat hij een beetje treuzelend deed zodat Jester op weg naar de douche zou gaan voordat hij klaar was.


    Every villain is a hero in his own mind.