• De hitte, ik kan het waarderen maar ik weet dat er genoeg mensen zijn die er niet tegen kunnen.

    Dus, hoe komen jullie deze dagen door?

    Ik zelf heb een zwembad (zon familie XL) daar lig ik al heel de dag in met muziek op de speaker, een leesboek, een glas wijn, fles water en m'n telefoon.

    Officieel heb ik nog geen vakantie maar ivm rust op werk wel weekenden van 4 of 5 dagen XD dus ik waan me momenteel op een resort. Zeker omdat m'n moeder me soms ook eten of drinken komt brengen XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik houd alles dicht en spendeer het grootste deel van de dag zoals gewoonlijk. Op het heetste punt van de dag ga ik dan altijd een half uurtje of iets langer in het zwembad en daarna eventjes opdrogen in de zon c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ben dus iemand die er echt niet tegen kan. (cat) Het is nu bijvoorbeeld ook nog steeds veel te warm in de woonkamer, en dan moet ik nog naar mijn kamer toe..
    Wij hebben geen zwembad, maar daar heb ik zelf ook niet erg veel behoete in. Wel probeer ik wat meer water te drinken als verkoeling en koele kleding aan te trekken. Wat makkelijker kan nu ik toch thuis zit.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik lig huilend voor de airco en duim dat dit weer snel over is. Normaal slaap ik 3 uur per nacht, nu 1. Niet te doen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vooral zwetend en geïrriteerd, just to say the least. Het is echt een Hel. Ik slaap normaal gesproken slecht; maar nu erger, krijg bonkende hoofdpijn van dit weer, heb een zonneallergie (UV) en alsof 't universum mij extra wil schenken: ongesteld geworden. Geloof me, het is geen pretje in dit weer. Ik blijf erbij, ik heb een hekel aan dit weer, dus ik probeer zoveel mogelijk koel te blijven en veel te drinken in dit weer.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2020 - 12:47 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wij hebben ene airco, 21 graden onder, 24 graden boven op de warmste kamer (laat dat nou net mijn kamer zijn😂) dus ik heb het zelfs soms koud 😂 en dan vlucht ik dus naar buiten om m'n bevroren voeten te laten ontdooien 😛


    You were born original, don't die as a copy.

    Bij mn ouders staat er een badje op het balkon, wat helpt om af te koelen. Op mn kamer moet ik het doen met een ventilator en mn raam open s avonds. Nu heb ik al een goede deal gesloten met een huisgenoot en hebben we tijdelijk van ventilator gewisseld, gezien ik al mn spullen moet gaan inpakken en zij alleen maar aan haar bureau zit. En zij heeft een grote ventilator en ik één voor op een bureau.


    Stenenlikker

    Wij hebben lekker een voetenbadje in de tuin staan, heerlijk om af te koelen. Met alleen je voeten onder water koelt je hele lichaam al af. En verder vooral alles dichthouden en de ventilator aan.
    Overdag ga ik vaak zwemmen met vrienden, maar wat mij betreft mag het snel weer afkoelen.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.