• ───── HEARTBEAT ISLAND ─────
    Let's fucking talk. How's life?



    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb inderdaad niet echt een tijdslimiet gehoord, maar we zullen het zien. (:

    Haha, ik hoop maar dat ik daar naartoe kan leven. :Y)


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb op zich al iemand voor de eerste keer, al is dat ook maar gewoon afzien hoe de RPG gaat. Mocht je iets willen van Caelan, laat dan even een berichtje bij mij achter, chat mag ook, kijk maar wat fijn is. Voor nu ga ik even eten en naar stal, dus ik zal dan reageren wanneer ik terug ben ^_^

    Xx

    Ik zit ff te denken wat handig is indd, wat Velns zegt is dat het een vraagteken is hoelang ze wegblijft? Ronan is natuurlijk ook van haar, zit ik me nu te bedenken :')

    We kunnen even een paar dagen wachten, mochten we iets horen is dat mooi, mochten we niks horen dat Jax eventueel met een NPC aan het vechten is en Sean met een NPC-bewaker binnenkomt en dan gaat het verhaal verder tussen Jax & Sean oid?

    Reeses schreef:
    Ik zit ff te denken wat handig is indd, wat Velns zegt is dat het een vraagteken is hoelang ze wegblijft? Ronan is natuurlijk ook van haar, zit ik me nu te bedenken :')

    We kunnen even een paar dagen wachten, mochten we iets horen is dat mooi, mochten we niks horen dat Jax eventueel met een NPC aan het vechten is en Sean met een NPC-bewaker binnenkomt en dan gaat het verhaal verder tussen Jax & Sean oid?

    Najah ik gok niet dat dit een kwestie van dagen is tbh maar goed haha (:

    Ik vind het allemaal prima, de keus ligt bij jullie. (: Er zullen inderdaad genoeg manieren zijn. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    Velns schreef:
    (...)
    Najah ik gok niet dat dit een kwestie van dagen is tbh maar goed haha (:


    Nee oke, maar we moeten toch ergens een beetje een deadline stellen :')

    Nou, hopelijk valt er met mijn psychopaatje te werken, dames. ^^ Hij heeft een beetje last van moodswings zo te merken. . . let's pray that's all we're getting.


    I'm your little ray of pitch black.

    Wanneer ik aan de beurt ben zal ik schrijven. (A)


    • • •

    Tittynope schreef:
    Wanneer ik aan de beurt ben zal ik schrijven. (A)

    Oh heyy (:
    we zijn niet verder gegaan dus je kan gewoon verder waar we gebleven waren (A)

    Maar volgens mij was ik nu eerst met Sean toch en dan Nunnie weer? (blush) En dan Ronan en Jax 'apart' :Y)

    Reeses schreef:
    Maar volgens mij was ik nu eerst met Sean toch en dan Nunnie weer? (blush) En dan Ronan en Jax 'apart' :Y)

    Jij viel ook onder dat 'we' stukje but okay (:

    Dit is me niet ontgaan, dames. Ik schrijf snel weer, heb even wat drukkere dagen op het moment. Ik hoop morgen te kunnen schrijven, zodat op zijn minst een van de twee personages al staat.


    • • •

    [ bericht aangepast op 14 sep 2020 - 16:56 ]

    Me! Ik weet alleen nog altijd niet super goed waar ik Cain op af moet sturen


    Bowties were never Cooler

    Hij mag richting de barakken van mij? (: Kan ie eerste hulp verlenen - Sean laat ze niet naar de ziekenzaal gaan :Y)