• ───── HEARTBEAT ISLAND ─────
    Let's fucking talk. How's life?



    I'm your little ray of pitch black.

    Luchasaurus schreef:
    Nee, sorry, dat ben ik! Ik hoop hem vandaag nog te kunnen droppen hier. c:

    No problem c: maar niet dat jullie aan het wachten waren op me terwijl ik niet door had dat ik aan de beurt was haha

    Sorry dat het zo lang heeft geduurd. Ik hoop dat ik nog mee kan doen (:


    Bowties were never Cooler

    Je kunt volgens mij nog makkelijk inspringen hoor. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Super! Dan zal ik morgen proberen te posten (:

    Nog iemand interesse in de grotendeels zachtaardige dokter?

    [ bericht aangepast op 29 aug 2020 - 23:07 ]


    Bowties were never Cooler

    Het is niet veel en hopelijk klopt het, maar Cian staat


    Bowties were never Cooler

    Sorry guys, ik ben even de draad kwijt Ö Volgens mij wacht ik met Poppy op Chance, maar met Sean?

    Wellicht dat Cian zich bij het laatste groepje kan voegen, waar hij wellicht nog wat kneuzingen kan fixen? Sean laat de twee vechters iig niet naar de ziekenzaal keren:Y)

    Reeses schreef:
    Sorry guys, ik ben even de draad kwijt Ö Volgens mij wacht ik met Poppy op Chance, maar met Sean?

    Wellicht dat Cian zich bij het laatste groepje kan voegen, waar hij wellicht nog wat kneuzingen kan fixen? Sean laat de twee vechters iig niet naar de ziekenzaal keren:Y)

    Met Sean volgens mij alleen op Nunnie nu ;)
    Tenzij Sean zich wil bemoeien met Ronan en Jax haha

    [ bericht aangepast op 31 aug 2020 - 10:30 ]

    Velns schreef:
    (...)
    Met Sean volgens mij alleen op Nunnie nu ;)
    Tenzij Sean zich wil bemoeien met Ronan en Jax haha


    Got it :Y) Dan volgt Sean ergens een dezer dagen, lol^^
    Hahaha, ooh hij wil zich er best mee bemoeien hehe. Nee, hij laat het ff over aan Ronan, al kijkt ie vanuit zijn ooghoeken stiekem mee :')

    Uhmm guys, ik zie net dat de schrijfster ervan, Dot, geen bestaande user meer is?

    Hi, hallo, hola. Hopelijk is Caelan okay, maar ik zoek hoe dan ook iemand voor hem waarbij hij uiteindelijk de eerste keer zijn ware aard kan vertonen, op welke manier dan ook. Mocht iemand interesse hebben of iets, laat het me weten, dan kunnen we wellicht even babbelen over de opties ^_^

    Xx

    LittleRomana schreef:
    Hi, hallo, hola. Hopelijk is Caelan okay, maar ik zoek hoe dan ook iemand voor hem waarbij hij uiteindelijk de eerste keer zijn ware aard kan vertonen, op welke manier dan ook. Mocht iemand interesse hebben of iets, laat het me weten, dan kunnen we wellicht even babbelen over de opties ^_^

    Xx

    Got Luciana (:

    Velns schreef:
    Uhmm guys, ik zie net dat de schrijfster ervan, Dot, geen bestaande user meer is?


    Ik heb geen idee hoe dat zit... Maar nu moet Sean zich wel met Jax en Ronan bemoeien XD

    LittleRomana schreef:
    Hi, hallo, hola. Hopelijk is Caelan okay, maar ik zoek hoe dan ook iemand voor hem waarbij hij uiteindelijk de eerste keer zijn ware aard kan vertonen, op welke manier dan ook. Mocht iemand interesse hebben of iets, laat het me weten, dan kunnen we wellicht even babbelen over de opties ^_^

    Xx


    Poppy staat ook open^^ Aan Sean heb je niet zoveel, I guess..

    My exact thinking, anders kunnen we misschien de laatste post van Ronan en Jax weglaten dat Sean hem uit de fight trekt? (:
    kijk maar anders wat makkelijker voor je is :d

    too bad, ik wilde Jax' bi side exploren hahaha, Ronan was daar een goede kandidaat voor

    Ik weet alleen dat Dot zichzelf even op inactief heeft gezet, maar mochten jullie door willen gaan dan moeten jullie dat zeker doen — ze springt vanzelf wel weer in als ze terug wil komen. (:

    Ik ben met Chance bezig, en ben een beetje aan het doorpushen om te schrijven. Het zal geen kwaliteitspost worden, maar hoop daarbij ook Zaidee snel te posten. Sorry voor het wachten ladies!

    Ik ben ook enorm hyped over de nieuwe personages. (:


    I'm your little ray of pitch black.

    Luchasaurus schreef:
    Ik weet alleen dat Dot zichzelf even op inactief heeft gezet, maar mochten jullie door willen gaan dan moeten jullie dat zeker doen — ze springt vanzelf wel weer in als ze terug wil komen. (:

    Ik ben met Chance bezig, en ben een beetje aan het doorpushen om te schrijven. Het zal geen kwaliteitspost worden, maar hoop daarbij ook Zaidee snel te posten. Sorry voor het wachten ladies!

    Ik ben ook enorm hyped over de nieuwe personages. (:

    Oh hm, ik praatte best veel privé met haar maar niks gehoord. Najah ik wil best wachten maar ze heeft vast zelf ook geen idee hoe lang dat duurt dan is dat wat lastig I gues? ^^

    No worries, I bet he will be great :D