• ───── HEARTBEAT ISLAND ─────
    Let's fucking talk. How's life?



    I'm your little ray of pitch black.

    At least I tried. :')
    Ik pas haar telkens een beetje aan vanaf nu. Mocht er iemand eventueel al interesse hebben in een relatie met haar, voel je vrij mijn GB te stalken. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    She is great. c:

    Willen jullie overigens vandaag of morgen al van start gaan, of wachten jullie liever tot relaties besproken zijn?

    Ik zat er overigens aan te beginnen het de begin van de dag te maken, maar dat er in de slaapzaal een ruzie is gestart om wat voor reden dan ook, wat uitgelopen is op een rel? Mocht iemand behoefte eraan hebben dat haar character een van de starters is, dan is dat misschien beter om vooraf even te bespreken? c:
    Intussen zal ook de boot met nieuwelingen aankomen, welke gisteravond al aan hadden moeten komen maar een wilde zee hadden.

    Chance zal zich richting de nieuwelingen begeven (wat alleen Poppy is tot dusver), misschien met Luciana zodat deze direct een eerste glimp kan krijgen?
    Sean en Ronan zullen hoogstwaarschijnlijk de ruzie aan het opbreken zijn, mits hier uiteraard andere plannen voor zijn, voel je vooral vrij!
    Zaidee zie ik eventueel wel een ruzie aangaan met iemand (al denk ik dat dat een NPC zal zijn?), vooral wanneer iemand wat van haar gestolen heeft, maar het is geen must vanuit mij. c: Als er betere plannen zijn dan sta ik er zeker voor open. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik vind het wel een sterk begin!

    Ik krijg alleen een beetje het idee dat de gevangenen het goed met elkaar kunnen vinden? Want zoals je tegen me zei mag Zaidee eigenlijk iedereen wel, toch? Ik weet natuurlijk niet hoe het met Jax, Máirín en Poppy staat, maar misschien kan ik er nog een gevangene bij maken anders? Het liefst wel een vrouw, maar ik kan haar eventueel wel een vijand maken van de meesten? Mocht iemand hier behoefte aan hebben althans? Dan kan zij ook zeker die ruzie gestart zijn, of deel ervan zijn, wie ook haar vijand zal zijn erin?


    • • •

    Luchasaurus schreef:
    She is great. c:

    Willen jullie overigens vandaag of morgen al van start gaan, of wachten jullie liever tot relaties besproken zijn?

    Ik zat er overigens aan te beginnen het de begin van de dag te maken, maar dat er in de slaapzaal een ruzie is gestart om wat voor reden dan ook, wat uitgelopen is op een rel? Mocht iemand behoefte eraan hebben dat haar character een van de starters is, dan is dat misschien beter om vooraf even te bespreken? c:
    Intussen zal ook de boot met nieuwelingen aankomen, welke gisteravond al aan hadden moeten komen maar een wilde zee hadden.

    Chance zal zich richting de nieuwelingen begeven (wat alleen Poppy is tot dusver), misschien met Luciana zodat deze direct een eerste glimp kan krijgen?
    Sean en Ronan zullen hoogstwaarschijnlijk de ruzie aan het opbreken zijn, mits hier uiteraard andere plannen voor zijn, voel je vooral vrij!
    Zaidee zie ik eventueel wel een ruzie aangaan met iemand (al denk ik dat dat een NPC zal zijn?), vooral wanneer iemand wat van haar gestolen heeft, maar het is geen must vanuit mij. c: Als er betere plannen zijn dan sta ik er zeker voor open. ;D


    Oooeeee I really like that idea ;D Sean zal zich zeker bij de ruzie voegen, maar of dat nou is om het te sussen... Who knows, hahaha :Y)
    Het mag trouwens van mij vandaag starten^^ De relaties heb ik besproken maar nog niet neergeschreven, hehe.

    Van mij mag het ook best vandaag starten, ik heb alleen mijn rol nog niet compleet af (kan ook nog wel even duren, misschien).

    Qua onderlinge relaties staat Máirín nog voor alles open, enkel met Zaidee is ze twee handen op een buik. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik nomineer Jax voor de ruzie (:

    Als we vandaag starten is het vanavond pas, sorry. c: Het is een drukker dagje dan verwacht, mijn excuses! Ik hou jullie op de hoogte.

    Van mij mag Jax best de ruzie starten. Misschien dat Nunnie er iets mee te maken kan hebben, want dat is volgens mij de grootste onruststoker onbedoeld haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nunnie wil wel ruzie hoor, die is te gemakkelijk te triggeren!


    • • •

    Máirín will sit back and watch how drama kicks in. :3


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hahaha, wat een gezellige start ;D Sean kan de boel komen opstoken^^ Misschien dat hij en Ronan een weddenschap kunnen afsluiten ofzo :Y)

    Reeses schreef:
    Hahaha, wat een gezellige start ;D Sean kan de boel komen opstoken^^ Misschien dat hij en Ronan een weddenschap kunnen afsluiten ofzo :Y)

    Nouzeg, en ik maar denken dat Sean een nieuwe kans kreeg om lief te zijn voor Jax. Helaas.

    Zaidee is naast Máirín te vinden, evenals in vermaak. ;D

    Maar ik neem hieruit op dat Jackson en Nunnie degene zijn die een ruzie gaan starten en dat de cipiers niet in gaan springen maar zichzelf bezig gaan houden met weddenschappen? I like it. En als extra loopt Sean het even allemaal aan te moedigen.

    Wat een groep mislukkelingen zeg, love it.


    I'm your little ray of pitch black.

    Hahaha, lekker zooitje ongeregeld daar. x'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hahaha, echt hoor.

    Meanwhile Chance; welcoming the new girl, not a care in the world besides that.


    • • •

    Velns schreef:
    (...)
    Nouzeg, en ik maar denken dat Sean een nieuwe kans kreeg om lief te zijn voor Jax. Helaas.


    Hahaha, als de keuze tussen lief zijn en leedvermaak valt is de keuze voor Sean niet moeilijk :')


    Luchasaurus schreef:
    Zaidee is naast Máirín te vinden, evenals in vermaak. ;D

    Maar ik neem hieruit op dat Jackson en Nunnie degene zijn die een ruzie gaan starten en dat de cipiers niet in gaan springen maar zichzelf bezig gaan houden met weddenschappen? I like it. En als extra loopt Sean het even allemaal aan te moedigen.

    Wat een groep mislukkelingen zeg, love it.


    Laat dat maar aan Sean over, ja :Y)