• ───── HEARTBEAT ISLAND ─────
    Let's fucking talk. How's life?



    I'm your little ray of pitch black.

    Niets is verplicht hoor, als je haar bij Sean in de buurt wilt hebben wanneer hij zo bezig is tegen de gevangenen, feel free. ;D Niemand is gedwongen naar mijn voorstellen te luisteren haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Luchasaurus schreef:
    Niets is verplicht hoor, als je haar bij Sean in de buurt wilt hebben wanneer hij zo bezig is tegen de gevangenen, feel free. ;D Niemand is gedwongen naar mijn voorstellen te luisteren haha.

    Oh ik vind het prima hoor, maar ik zat er meer mee dan, wil je haar betrekken in je post of niet? ^^ Zou easy zijn haha maar hoeft niet als je andere plannen had

    Ik ga straks aan Chance beginnen, dus ik heb haar er zo bij betrokken. c: Waarschijnlijk gooi ik Poppy dan ook gelijk in de mix, dan is het drietal daar al direct aanwezig. ^^ Is dat goed, Reeses? Mocht jij eventueel eerder zijn dan moet jij je ook vrij voelen daar aan te komen en Chance te spotten, waarschijnlijk Luciana in dat geval ook. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Agree^^ Ik ben zeeer gemakkelijk, haha. Het wordt overigens toch niet voor morgen eer ik begin te posten....

    Same voor het fight waar Sean bij betrokken is (is even te lui om terug te scrollen wie dat waren) en Ronan, feel free to start een van jullie ;D

    Luchasaurus schreef:
    Het speeltopic is er!


    Het lijkt Nederland wel met die hitte, lol

    Hahahahahaa maar ook echt!
    Inspiratie huh?

    Overigens is Jackson welkom Nunnie te betrappen op het stelen van iets, of iets anders, ze is toch niet makkelijk in de omgang. Ik denk dat ik morgen pas kan antwoorden, op zijn vroegst. Ronan mag ook bij iedereen betrokken worden, daar maak ik me ook geen zorgen over!


    • • •

    alghayib schreef:
    Hahahahahaa maar ook echt!
    Inspiratie huh?

    Overigens is Jackson welkom Nunnie te betrappen op het stelen van iets, of iets anders, ze is toch niet makkelijk in de omgang. Ik denk dat ik morgen pas kan antwoorden, op zijn vroegst. Ronan mag ook bij iedereen betrokken worden, daar maak ik me ook geen zorgen over!

    Oeh, is het voor Ronan geen leuk moment om Jax uit het gevecht te pikken later ^^

    Voor mij zal het ook pas morgen worden tho. Ik heb net aan wat stage opdrachten gezeten en ben nu bekaf maar na morgen heb ik weekend (:

    Velns schreef:
    (...)
    Oeh, is het voor Ronan geen leuk moment om Jax uit het gevecht te pikken later ^^

    Voor mij zal het ook pas morgen worden tho. Ik heb net aan wat stage opdrachten gezeten en ben nu bekaf maar na morgen heb ik weekend (:
    Ik had dus precies hetzelfde idee! Laten we dat doen. ^^


    • • •

    We zijn met een klein groepje, laten we ons geen zorgen maken over moeten posten. Zolang we lekker in het praattopic aanwezig blijven, welke welkom is om overal over te praten, gifgesprekken te hebben, noem maar op, hoor je mij niet klagen. c: Laten we het lekker gezellig maken, dan komen we er allemaal wel uit, denk ik zo? Iedereen het daarmee eens?


    I'm your little ray of pitch black.


    I'm your little ray of pitch black.

    Oke, dus wie zit nu waar ongeveer? Ik ben net terug thuis dus heb niet alles gelezen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Niran schreef:
    Oke, dus wie zit nu waar ongeveer? Ik ben net terug thuis dus heb niet alles gelezen.

    — Chance, Luciana en Poppy zullen op het strand zijn voor het ontvangst van de nieuwelingen (Poppy is er daar één van).
    — De rest is in de slaaphal te vinden waarschijnlijk.
          — Jackson en Nunnie zullen de ruzie starten.
          — Sean en Ronan hebben een weddenschap, Sean laat de ruzie escaleren.
          — Máirín en Zaidee zullen daar zitten met een mentale bak popcorn.

    Of althans, zo denken we dat het gaat hehe. Who knows. . .


    I'm your little ray of pitch black.


    • • •

    Dat is Nunnie die iedereen opvrolijkt, toch? Het zonnestraaltje dat ze is.


    I'm your little ray of pitch black.