• Q U I Z L E T - P O D C A S T



    Ja ja, jullie lezen het goed! Een quizlet podcast! Ik ben weer terug van weggeweest. Een tijdje heeft dit idee in mijn hoofd rondgeslopen en ik ben ontzettend blij om aan te kondigen dat er eindelijk maar toch een Quizlet Podcast komt!
    Nee, geen gemiste update van RJ, dit is een user initiatief :')

    W A A R O M - E E N -
    P O D C A S T ?


    Ik hoop hiermee ook de Q community weer een beetje leven in te blazen! Daarnaast zijn podcasts supertof voor de 'luie lezer' en natuurlijk een hele leuke manier om elkaar te leren kennen, want ik ga de podcast natuurlijk niet in mijn eentje hosten!
    Heb ik jullie luisterend oor en zijn jullie ook zo enthousiast? Want ik heb een aantal toffe ideeën voor jullie klaarstaan...



    A C H T E R - D E - S C H E R M E N



    Hai, allow me to introduce myself. Ik ben Cay!
    Trotse ontwikkelaar van dit project bahaha. Misschien kennen jullie me wel (en misschien ook niet lol) van de Q Interviews, maar in ieder geval; ik heb ontzettend veel zin om bezig te gaan.
    Een podcast opzetten vereist stappen - die je in dit topic kunt volgen, hoe tof is dat? - daarom gaan we zorgvuldig te werk.

    V O R D E R I NG E N - E N -
    C O N T R I B U T O R S



    Op het moment is de ''proefpodcast'' opgenomen en wordt deze gepland, bedankt lieve Eldir!

    Mijn nieuwe adapter voor mijn microfoon is binnen, dus yay! Hiermee kan ik beter audio opnemen dan de standaard microfoon van mijn laptop en ondertussen stuntel ik om de woorden ''Quizlet Podcast'' uit te spreken.

    Contributors staan tot heden nog niet vast.
    Wel zijn de plekken hiervoor open, daarom ben ik op zoek naar toffe verhalen, leuke tips en gezellige mede creators.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2020 - 11:52 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA


    V O R D E R I NG E N - E N -
    C O N T R I B U T O R S


    Op het moment is de ''proefpodcast'' gepland met de fantastische Eldir om te kijken naar de praktische zaken voor het opzetten van de podcast serie.

    Ondertussen stuntel ik om de woorden ''Quizlet Podcast'' uit te spreken.
    Ik hou jullie up to date!

    [ bericht aangepast op 21 sep 2020 - 21:37 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Nog even oefenen op dat uitspreken dus 😂


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Als iemand die podcasting in haar studie heeft gehad, ben ik heel benieuwd naar wat jij ervan gaat maken c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Qinghe schreef:
    Als iemand die podcasting in haar studie heeft gehad, ben ik heel benieuwd naar wat jij ervan gaat maken c:


    Hulp is altijd welkom! Ik heb zelf geen achtergrond in podcasts dus tips kan ik sowieso gebruiken!

    [ bericht aangepast op 22 sep 2020 - 21:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 sep 2020 - 17:03 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Wat ontzettend leuk! Ik kijk uit naar de eerste (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Cayline schreef:
    (...)

    Hulp is altijd welkom! Ik heb zelf geen achtergrond in podcasts dus tips kan ik sowieso gebruiken! [/center]

    Ik ben nu op vakantie, maar als je vragen hebt, vraag maar raak :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Cayline schreef:
    (...)

    Hulp is altijd welkom! Ik heb zelf geen achtergrond in podcasts dus tips kan ik sowieso gebruiken!

    Ik heb even deze post aangepast omdat de codes die door elkaar liepen de lay-out van de posts onder jou geen goed deden. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh bedankt!


    SIC | PARVIS | MAGNA


    V O R D E R I NG E N - E N -
    C O N T R I B U T O R S


    De proef podcast is helemaal opgenomen en ik ga er hard aan werken om een mooi resultaat te maken. Bedankt lieve Eldir!

    Daarbij dan nu ook de officiële aankondiging dat de plaatsen voor contributors open gaan en ik dus op zoek ben naar toffe verhalen, leuke tips en gezellige mede creators.
    Ik hou jullie verder up to date!

    [ bericht aangepast op 25 sep 2020 - 17:08 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:

    V O R D E R I NG E N - E N -
    C O N T R I B U T O R S


    De proef podcast is helemaal opgenomen en ik er hard aan werken om een mooi resultaat te maken. Bedankt lieve Eldir!

    Daarbij dan nu ook de officiële aankondiging dat de plaatsen voor contributors open gaan en ik dus op zoek ben naar toffe verhalen, leuke tips en gezellige mede creators.
    Ik hou jullie verder up to date!


    :D
    Was echt leuk om te doen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Debbaut schreef:
    Ohh, dit doet me een beetje denken aan Quizlet Radio van vroeger.(:


    Omg ja, de memories.

    SUPERLEUK!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Misschien een hele domme vraag, maar hoe moet ik me zo'n podcast voorstellen? (zip)
    Klinkt overigens wel als een leuk idee! =D


    Inspiration can hit you any time

    Nagaa schreef:
    Misschien een hele domme vraag, maar hoe moet ik me zo'n podcast voorstellen? (zip)
    Klinkt overigens wel als een leuk idee! =D
    Geen domme vraag. Ik ben daar ook iig best benieuwd naar. Er kunnen over veel verschillende dingen gesproken worden natuurlijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoi hoi! Ik heb het oprecht verschrikkelijk druk. Ik wilde al veel eerder bezig gaan met de podcast online zetten, maar het is me gewoon nog niet gelukt. (ik moest maar gewoon stoppen met school. Veel te tijdrovend haha). De podcast geeft je denk ik een goed idee over hoe de aankomende podcasts eruit gaan zien, maar zullen vooral gaan over schrijven - hoe kon het ook anders-, lifestyle, tips, eigenlijk alles wat je in je standaard magazine vindt :)


    SIC | PARVIS | MAGNA