• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    • Rai •Electriciteit
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 7 okt 2020 - 19:56 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nenya Agami



          'Ik ook niet, maar ik zat er dan ook nog maar drie weken. Dan was ik vast ondertussen vergroeid met dat bibliotheekboek, zonder jou,' zei ze lachend, hoewel het haar opviel dat Emil wel erg stil was. Praatte ze teveel? Dan had ze dat helemaal niet door. Toch ineens weer een tikje zenuwachtig hield ze na die laatste opmerking haar mond maar dicht en keek naar het strand. Misschien deed Emil dat ook wel en was hij afgeleid, maar ze durfde plotseling niet meer op te kijken om te zien of dat zo was. Dus keek ze zelf ook naar het meer en het zand. Maar ondanks de net gevallen regen, was het zand niet glad.
          Eigenlijk meteen vergat Nenya weer dat ze haar mond zou houden en ze stootte Emil aan. 'Hé, het lijkt wel alsof er iets-'
          Pas halverwege de zin ontdekte ze dat het niet alleen léék alsof er iets geschreven stond, dat stond er ook!

    Lieve Nenya, wil jij met me naar het Halloweenfeest? – Emil

          'Oh,' zei ze verwonderd. Hij... hij vroeg haar naar het feest? Echt? Dat.... dat had nog nooit iemand voor haar gedaan. Agami kreeg het spontaan helemaal warm vanbinnen en ze draaide zich om naar Emil. Nu moest zij natuurlijk ja zeggen. Hoe deed je dat ook alweer? In films wist iedereen altijd precies wat ze moesten zeggen, maar in het echt was dat een stuk moeilijker. 'Wat lief. Ik, eh, zou heel erg graag met je naar het feest gaan, Emil.' Ze bloosde. Alwéér. Verlegen speelde ze wat met de rits van haar jas en vond toen de moed om naar hem op te kijken. De maan scheen op zijn donkere haren en gaf ze een zilveren glans. En haar hart maakte een sprongetje.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jester Madcap



    Jester verslikte zich in zijn adem en bleef hangen in een uitdrukking die midden hield tussen een lach en pure schok.
          'Fox heeft je gezóend?!' Van pure verbazing was hij rechtop gaan zitten en de deken viel van zijn schouders. 'Hoe- Wat- Ohmygods I am confused.' Hij schudde zijn hoofd even en probeerde héél kort zich dat beeld voor de geest te halen en het was zo raar dat hij meteen weer zijn uiterste best deed het kwijt te raken.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2020 - 22:39 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    ‘Oh kom op, Kleintje, je weet best dat mijn lippen onweerstaanbaar zijn.’ Hij gaf Jester een schouderduwtje en grinnikte omdat de situatie inderdaad wel heel bizar was. ‘Toen Nish en ik terugliepen naar het feest zag ik hem op een heuvel zitten, huilend en helemaal alleen. Aangezien die zoen van jullie al zeker een uur geleden was, nam ik aan dat hij ook al zo lang in zijn eentje zat te huilen en wel – ik blijk ook niet helemaal van steen. Hij hunkerde overduidelijk naar een knuffel, dus ik dacht – als niemand het doet dan doe ik dat wel. En toen brak hij compleet en kroop zo onderhand op mijn schoot en zei dat ik zo lief was… en toen waren zijn lippen opeens op die van mij.’ Een beetje ongemakkelijk trok hij zijn schouders op. ‘Toen ik zijn hoofd wegdraaide schrok hij ervan en zei hij dat ik zo op Kris leek. Het was heel sneu, eigenlijk.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Emil


    ‘Ja?’ Emil haalde opgelucht adem. ‘Oh gelukkig. Ik was bang dat je het afgezaagd zou vinden ofzo. Maar – het gewoon in de zaal vragen vond ik nog afgezaagder,’ mompelde hij.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna



    "Werkelijk? Het ziet er anders wel zo uit." Vienna voelde tranen aan de randen van haar ogen branden. Niet alleen van de woede, maar de woorden van Fersephone hadden haar echt geraakt. Ze was niet disrespectvol tegenover Fayr. Darian was een heel ander persoon en hij had niets te maken met wat Romeo hen geflikt had. Ze sputterde wat klanken uit, omdat ze in eerste instantie de woorden niet kon vinden. Maar uiteindelijk wist ze toch haar stem te vinden.
          "Wat gebeurt is met Fayr is niet mijn schuld. En ook Darian heeft hier niets mee te maken. Er is niets mis met hem. Hij mag dan inderdaad een Rhino zijn, maar ik geloof niet dat hij is zoals de rest. Vraag het maar aan Fire, die zal..." Voor Vienna echter haar zin af kon maken, bromde Fersephone er al doorheen.
          "Fire kan de boom in." Fire kan wat? "Ik heb geen zin meer in dat gekloot met die Rhino's, Vienna. Denk aan Fayr." Ongelovig keek Vienna naar het woeste meisje naast haar. Ze begreep er helemaal niets van, behalve het feit dat Fersephone echt woest was op het moment en dat er geen woord mee te wisselen was. Vienna trok zich los uit Fersephone haar greep en keek op haar beurt het meisje woedend terug aan. "Het boeit me geen ene reet wat je vindt, Fersephone," zei ze dapperder dan ze zich voelde. "Ik weet niet precies waarom je zo boos ben, maar ga dat lekker even op iemand anders botvieren. En gebruik niet Fayr als excuus hiervoor."
          Vienna stapte van Fersephone weg. "Ga zelf lekker de boom in," zei Vienna, terwijl ze een mondhoek optrok. Daarna draaide ze zich van het blonde meisje weg en ging op zoek naar waar ze Darian had gelaten. Ze vond hem op ongeveer dezelfde plek, maar dit keer gaf ze hem de keuze gewoon even niet. Ze sloot haar vingers om zijn pols en trok de jongen zachtjes achter zich aan door de menigte naar buiten. Voor een moment keek Vienna even om zich heen of ze Fersephone zag, maar die had het blijkbaar op het moment opgegeven. Opgelucht draaide ze zich om naar Darian. "Sorry, ik heb dit gewoon even nodig, en ik wilde niet alleen naar buiten gaan. Vind je het erg?" Ondanks de pijnlijke woorden van net wist ze nog een glimlach op haar gezicht te krijgen. Fersephone begreep het gewoon niet. Ze begreep gewoon niet dat dit niet de manier was. Als Phone haar echt van Darian weg had willen houden, dan had ze dat anders moeten zeggen. Boos worden en het haar verbieden maakte Vienna alleen maar nog gemotiveerder om juist met Darian om te gaan. En ze begon zich met de seconde meer te beseffen dat ze dat misschien toch wel heel graag wilde.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2020 - 22:53 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    Rhino’s stonden toch wel bekend om het feit dat ze graag met een ander in bed doken, al was het Nish nooit duidelijk geweest of dat ook voor Damon gold. Hij had er in ieder geval nooit over opgeschept, in tegenstelling tot de meeste anderen. Er echt naar vragen had Nish ook niet gedaan. Hij hield het onderwerp meestal een beetje af omdat hij niet graag tegen vrienden loog maar hij was toch ook niet echt trots was op het feit dat hij nog altijd maagd was. Wat dat betreft hoopte hij dat beloofde land toch echt wel een keer te vinden.
          ‘Oké je zoekt geen fuckbuddy dus. Wat wil je wel van haar?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          'Je bent ook heel lief, dus dat is niet zo gek. En dat over je lippen is ook waar,' zei Jester ernstig. Toen verstilde hij en keek even naar zijn handen. Het wás sneu. En hij had het erger gemaakt, waarschijnlijk. Hier met Onyx zitten nu alles weer goed was was fijn, maar de rest van de wereld bleef buiten dit freeze-frame wel doordraaien. Hij moest met Fox gaan praten. Écht gaan praten en alle kaarten op tafel leggen. Jester reikte naar voren en viste zijn iNet van de grond. Geen bericht van Fox, maar het begon wel flink laat te worden. Hij keek opzij. 'Je was niet boos op hem, toch?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Damon



          'Hangt er vanaf wat ze me nog meer te bieden heeft behalve die tieten die ze in ieders gezicht duwt.' Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen. 'En gezien ze bijna drie mensen heeft vermoord, lijkt ze me niet een heel heilig boontje, wat jij? Komt me best lekker uit eigenlijk.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Darian


    Darian was nog al verbijsterd geweest toen iemand Vienna ineens bij hem had weggetrokken. Een beetje beduusd was hij blijven staan – en zo stond hij nog steeds totdat Vienna terugkwam en hem nu mee naar buiten trok. Hij was blij dat ze uit de zaal waren en nam haar een beetje bezorgd in zich op. ‘Gaat het? Ze leek wel heel boos…’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nenya Agami



          'Afgezaagd?' Agami schudde haar hoofd. 'Nee, juist niet. Eigenlijk best wel lief.' Ze bloosde en trok even met haar schouders. 'Was je daarom net plotseling zo stil?' flapte ze eruit.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    ‘Waarvoor denk je in vredesnaam dat een geschifte hoer die drie mensen wilde omleggen handig kan zijn?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



          Damon haalde zijn schouders op. 'Soms heb je iemand nodig om het zwarte schaap te spelen.' Hij grijnsde en spotte Maaya in de menigte. 'Ik ga een audiëntie aanvragen bij mijn grote leider. Laters.' Bijna was hij alweer weg, voor hij nog even terug achterover leunde. 'En jij succes met jouw Panther.' Hij knipoogde en daarna was hij verdwenen.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    ‘Nou we gaan geen gewoonte van die knuffel-mond-uit-in-een-zoen maken maar ik hoef niet per se zijn hoofd tegen de muur te slaan, nee.’ Hij keek Jester van opzij aan. ‘Maar met hem praten moet je doen ja. Twee goede vrienden hebben is heus geen overbodige luxe, je hoeft heus niet tussen ons te kiezen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          Jester schudde met een kleine grinnik zijn hoofd. 'Ah, dus een ondiep graf is nog steeds mogelijk?' Hij gaf Onyx een knipoog en kwam overeind. 'Ja, ga ik doen. Was ik sowieso van plan, maar ik had een plan nodig. En die heb ik nu.' Hij hield even zijn hoofd schuin. 'Soort van, de andere partij is nooit zo goed in het volgen van het script dat ik in m'n hoofd heb. Zó onbeleefd. Goed, let's go. Nish zit vast ook al op je te wachten. Billetjes van de kist want ik moet die dekens weer netjes opruimen.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    Over de betreffende Panther gesproken – waar was die eigenlijk? Nog steeds met Fox aan het praten? Of was hij nu lekker op dreef en ging hij meteen met Jester praten? Zouden ze elkaar nog een kans geven? Wie weet was Jester wel zo op Fox afgeknapt dat hij toch Onyx wel weer terug wilde. Hij wist niet zo goed wat hij daarvan vond. Natuurlijk wilde hij dat Onyx gelukkig was en dat hij samen kon zijn met degene die hij wilde, maar het voelde wel een beetje cru, na een avond als deze. Heel stiekem had hij zelf een beetje hoop gekregen door het gesprek van net, waarin Onyx had besloten dat hij alleen nog vrienden met Jester wilde zijn. Niet dat hij meteen plannen aan het maken was, maar hij stond zichzelf heel af en toe wel wat beelden toe waarin Onyx zijn ex helemaal vergeten was en inzag dat er iemand anders was die al veel langer op hem verliefd was. Hij dronk de laatste slok bier op en bleef toen maar zitten, hij was best moe en vond het wel even best om met niemand te praten.


    Every villain is a hero in his own mind.