• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    • Rai •Electriciteit
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 7 okt 2020 - 19:56 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    ‘Nish redt zich wel zonder mij hoor. Ik had hem harder nodig dan andersom.’ Hij haalde zijn schouders op, vond dat ook wel prima, en stond toen op. ‘Wat wordt je plan? Ik heb het misschien wel ietsje moeilijker gemaakt door hem ervan te overtuigen dat je hem ondanks z’n stommiteiten heus nog wel leuk vindt.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          Jester dacht terug aan Nish' lichtroze wangen en klikte met zijn tong. 'Well...' Maar meer zei hij niet. Handig vouwde hij de dekens op en stopte die weer terug in de kist en praatte vlug het slot weer dicht. 'Oké, een plan is misschien een tikje te positief geformuleerd,' gaf hij toe, toen hij weer overeind kwam. 'Ik ga alle kaarten op tafel leggen, denk ik. Dat ik zelf ook verkeerde signalen heb gegeven en gewoon dat stomme hoofd van me ergens van de himalaya uit zijn kluizenaarsgrot vandaan had moeten plukken, want dan was dit niet gebeurd.
          En... Als jij niet boos op hem bent, niet echt... dan ben ik dat ook niet. Een beetje wel natuurlijk, maar zelfs geen ondiep graf. Ik bedoel, kom op, alsof ik het goed deed.' Jester rolde met zijn ogen. 'En je zat er niet echt naast. Als hij die bullshit voortaan laat, dan wil ik echt zijn vriend nog wel zijn. Want als ik als crush me toch wel ergens aan Kris kon meten, moet ik als vriend toch nog wel een béétje in de buurt zitten, toch?' Hij haalde een hand door zijn haar en keek naar buiten. 'Ik wil hem helpen met zijn verleden. De afgelopen week zat ik te spelen met het idee om te oefenen om weer eens in een beer te veranderen. Met mij deze keer.' Hij glimlachte. 'Want als dat lukt... dan heeft hij dat stukje van zichzelf weer terug.'
          Zebediah bleef een moeilijk onderwerp en hij wist niet of Fox er überhaupt wel voor open stond. Maar Jester was niet bang dat Fox hem iets aan zou doen. Ze konden oefenen in het bos, ver bij alle andere studenten vandaan. En als Fox wel in paniek raakte, kon Jester hem dwingen terug te veranderen. De vraag was of Fox het aandurfde.
          Eerst maar eens de zaken rechttrekken. 'Klinkt dat enigszins als een plan? Want ik kan het nu nog bijstellen.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    ‘Het klinkt wel als een plan, ja.’ Hij keek Jester aarzelend aan. ‘Maar hou er wel rekening mee dat hij nu een gebroken hart heeft en misschien wat ruimte nodig heeft.’ Hij zuchtte. ‘Niet dat die ruimte bij ons nou zo’n geweldig plan was, maar goed.’ Hij zette een voet op de eerste trede neer. ‘Misschien moet je het begrip kamergenoot maar eens afzweren of ergens een hele hetero kerel vandaan trekken – als die bestaan – want dat halfnaakte lijf van jou brengt blijkbaar veel te veel hoofden op hol.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          'Stiekem is mijn gave gewoon om mensen te verleiden.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    Onyx grinnikte. 'Dan had het je vijf jaar gekost om je naam te krijgen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    Zijn gave een tandje hoger en de menigte week voor hem als een school vissen voor een haai. Zeer aangenaam. Damon slenterde op zijn dooie gemakje naar het roodharige meisje, dat verderop bij een aantal andere meiden uit hun house stond. Heel vrolijk keek ze niet. Hij kwam naast haar staan en draaide voor de beleefdheid zijn gave weer ietsje zachter, maar niet tot nul. Hier in de hoek viel toch niet veel te halen, dus voor een overdose hoefde hij niet bang te zijn.
          'Jij ziet eruit alsof je het mieters naar je zin hebt.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jester Madcap



          'Tja, mijn examinator verleiden zit er inderdaad ook niet echt in,' zei Jester bloedserieus. 'Touché.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    Onyx schoot in de lach. Een echte lach sinds - heel lang. Hij slingerde een arm om Jesters schouders en drukte een kus op zijn slaap. Dat paste misschien niet helemaal binnen de vriendschapslijntjes maar dat boeide hem niet zoveel. Het voelde goed. 'Ik heb je gemist man. Om honderd redenen.' Waaronder bepaalde grapjes maken die anderen niet snapten. 'Beter vraag je hem voor maandag. In jouw geval kan ik geen passendere Halloween date bedenken.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          'Cáckle?' Jester moest nu ook lachen. 'Daag me niet uit gast, want ik doe het. Kost je een week je toetjes.' Grijnzend keek hij opzij en schudde zijn hoofd. 'Ik jou ook man. Good to have you back.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    ‘Je krijgt zelfs twéé weken mijn toetjes,’ beloofde Onyx. Hij had tenslotte nog altijd een onzichtbare vriend die wel nieuwe toetjes voor hem kon fiksen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Maaya



    Maaya keek verstoord op. Damon kwam nooit zomaar een praatje maken, dus hij moest wat van haar. Met haar hoofd was ze allang niet meer bij het feestje. Ze dacht aan wat ze ruim een uur geleden had gezien en of ze daar op de een of andere manier profijt uit kon halen. Onyx leek redelijk serieus toen hij voorstelde om een liedje te zingen en gek genoeg had zijn enthousiasme op het podium haar wel overtuigd. Hij had er gelukkig uitgezien – eigenlijk de hele avond totdat Jester besloot dat het een goed idee was om die Lion op zijn bek te pakken. Maar wat betekende dit nu? Voelde Onyx zich opnieuw verraden en was zijn haat voor haar daardoor ook weer op volle kracht? Was er nu een gat dat ze misschien heel voorzichtig kon opvullen? Hoe ze dat in vredesnaam moest doen wist ze alleen niet. Subtiliteit was nou niet echt haar sterkste kant. Iemand moest het in elk geval doen, want Nish zat alweer aan de bar en het enige wat haar angst om opnieuw bijna (of helemaal) te sterven, was het feit dat haar polsen niet waren begonnen met bloeden. Misschien moest ze hem toch gaan zoeken. Of…
          O ja, Damon. Vragend trok ze haar wenkbrauwen op. ‘En dat verbaast je?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



          Damon trok een mondhoek op. 'Nou zeg, je hoeft niet chagrijnig te gaan doen. Ik kom hier alleen maar om je kwaliteiten als leider in twijfel te trekken, dat is alles.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Maaya



    Het was nou niet alsof ze anders zo gezellig was en ze snoof. 'Neem het gerust van me over.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



          'Awh, kan je de verantwoordelijkheid niet meer aan?' Damon trok een pruillipje. 'Bang voor de grote, boze Panthers?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Maaya



    'Doodsbang.'


    Every villain is a hero in his own mind.