• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    • Rai •Electriciteit
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • [Onbekend]

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia • Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey • Mentaal binnendringen


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 okt 2020 - 21:42 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Adam was een spelletje met Agami aan het spelen toen er een berichtje op zijn iNet binnenkwam. Hij wierp er een vlugge blik op en zijn gezicht betrok toen hij zag dat het van Fox kwam. Of hij zin had om wat te doen.
          Geen excuses, niets. Hij deed gewoon alsof er niets aan de hand was, alsof het normaal was dat je iets wat iemand in vertrouwen vertelde zo tegen iemand gebruikte. Hij antwoordde niet – op dit moment was hij toch nog een spelletje aan het doen en hij zette een nieuw rijtje kleurtjes neer om te zien of hij nu wel de goede volgorde te pakken had.
          Er werd op de deur geklopt. Zijn blik schoot door de ruimte, maar behalve Agami en hij was er niemand in de woonkamer. Fox liep altijd gewoon naar binnen, dus die was het ook niet. Hij stond op van de stoel en liep naar de deur. Toen hij die opendeed en Dezi zag staan, verstarde hij. Ze glimlachte liefjes en juist dat liet een rilling langs zijn rug lopen. Hij was geneigd om een stap naar achteren te doen, vooral omdat hij wist dat Jester ervoor gezorgd had dat ze niet naar binnen kon komen, maar hij wilde niet laten merken dat ze nog zo’n invloed op hem had.
          ‘Hé. Ik wil iets aan Fayr vragen. Zou je haar voor me willen halen?’
          Of hij haar er nou boos mee maakte of niet, Adam sloeg de deur voor haar neus dicht. Toch liep hij na even aarzelen naar de vleugel van de meiden toe en klopte op de deur van Fayr en Vienna aan.
          ‘Fayr?’ vroeg hij.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx


    ‘Wie weet stuur ik je op je verjaardag wel een droom waar ik een bloemetje in me haar heb. Lekker cheap cadeautje.’ Ze slenterden bij de school vandaan, in de richting van het meer en het bos. Het was fris vandaag, maar niet zo koud dat Jester er echt last van zou hebben. Zelf vond hij de frisheid wel lekker, hij werd er minder loom van dan van dat warme weer dat er tijdens de zomermaanden altijd was.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fayr



          Het plotselinge klopje op de deur haalde haar helemaal uit haar concentratie en ze prikte per ongeluk met de naald in haar wijsvinger. 'De deur is open!' riep ze naar Adam toe, terwijl ze met haar hand wapperde. Gelukkig was het niet diep en bloedde het niet. Nieuwsgierig keek ze op naar de jongen in de deuropening. 'Alles goed?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam
    ———

    ‘Eh… met mij wel, maar… Dezi staat voor de deur en vraagt om je.’ Hij haalde scheef zijn schouders op. ‘Ik bedoel – we kunnen haar daar ook lekker laten staan. Maar als je nou wel met haar haar wil praten…’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          'De real deal is beter en kost je evenveel moeite,' schoot Jester direct weer terug. 'Er zijn genoeg bloemen in mei, of je moet Fayr heel lief aankijken als je zelf geen zin hebt om te zoeken.' Hij keek opzij en wiebelde met zijn wenkbrauwen. 'Toch wel jammer dat een verjaardagskus er niet meer inzit hoor.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Onyx keek Jester recht aan alsof hij daarmee kon peilen hóé jammer Jester het vond en kreeg het opeens warm. Toch keek hij niet weg. ‘Die kost niets, dus misschien krijg je die ook wel.’

    [ bericht aangepast op 19 okt 2020 - 22:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fayr



          'Ze vraagt om míj?' vroeg Fayr verbaasd. Wat kon Dezi nu van haar nodig hebben? Het meisje sprak eigenlijk alleen met Jester en soms nog met Yrla, maar verder niet. Geen van de Panthers, hoewel ze met de Lions nog wel eens optrok. Fayr legde haar naaiwerk weg en kwam overeind. 'Ik praat wel met haar, bedankt.' Ze glimlachte naar de jongen en liep achter hem aan de gang in. Na die vrijdag had ze het verhaal van Adam en Dezi's gemene daden natuurlijk gehoord en ze was ook heus niet vergeten wat het meisje gedaan had voor ze een week verdween. Maar de afgelopen zes weken was er niets gebeurd en met praten kon er niet veel misgaan, toch?
          Fayr deed de deur open en Dezi stond inderdaad aan de andere kant. 'Hé,' zei ze, toch nog een beetje vriendelijk. Ze was uiteindelijk alles vergeten en ze konden nou moeilijk heel vijandig gaan doen tegen iemand die geen idee had waar het over ging. Ofzo. Dat was Jesters redenatie, in ieder geval. 'Waar kan ik je mee helpen?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jester Madcap



          'Hmm, en een oudjaarskus is ook helemaal gratis. Ik zie hier mogelijkheden. Misschien moet ik maar alvast gaan investeren in maretak.' Jester knipoogde, maar de intense blik van Onyx kon zelfs met alle grapjes van de wereld niet ontmanteld worden en zijn wangen werden warmer en warmer. Onyx maakte een grapje toch? Gisteren zou het de laatste keer zijn (wat ondertussen al mislukt was, maar oké), dus hij meende dit niet, toch? En hoe zat het precies met Nish nu dan? Als je Onyx zo hoorde zou je haast denken dat hij gewoon in zijn eentje in zijn kamer geslapen had en dat die zuigzoen er helemaal niet was. 'Als ik daar niet iemand anders jaloers mee maak?' Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen. 'Wat deed Nish zo vroeg in zijn ondergoed op mijn drempel, Scary Vibes?'

    [ bericht aangepast op 19 okt 2020 - 23:05 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dezi



    Dezi had Damon gezegd om ergens om de hoek te wachten en hoopte maar dat hij dat ook zou doen. Ze haalde diep adem, deed alsof ze moed verzamelde en keek Fayr aan.
          ‘Hé,’ zei ze zacht. ‘Ik weet niet of we elkaar vroeger aardig vonden of… dat we een geschiedenis hebben. Maar het is natuurlijk je gave om te genezen en ik hoopte…’ Ze sloeg haar ogen neer. ‘Dat je mijn litteken zou kunnen genezen.’ Ze hief haar hand en streek met aarzeling over de bobbelige streep die haar gezicht in tweeën verdeelde.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx


    Onyx wist dat Jester gewoon een grapje maakte. Net zoals ze vroeger hadden gedaan. Al was Jester toen eigenlijk al stiekem verliefd geweest. En hij misschien ook wel. Dus eigenlijk wist hij nou eigenlijk niet wat hij ervan moest denken, maar hij merkte dat zijn hart sneller ging bonzen door hoe vertrouwd het voelde. En dus dacht hij er vooral niet te veel over na en zei: ‘Jij wilt een handeltje in maretak beginnen? Zeg – ik kus alleen hele speciale mensen hoor.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fayr



          Fayr aarzelde. 'Oh,' zei ze zachtjes en ze keek even over haar schouder naar waar Adam was verdwenen. Ze kon het vast, dat litteken genezen. Er was zelfs haast niets dat mis kon gaan, zo makkelijk zou het zijn. Het was alleen... Fayr wist dat Onyx en Jester er iets mee te maken hadden, dat litteken. En ze wist ook dat Dezi hele nare dingen had gedaan en dat Onyx een heel kort lontje had. Dat litteken was waarschijnlijk een soort van... straf geweest. Kon zij dat dan wel zomaar... oplossen? Maar als ze nu tegen Dezi zei dat ze dat eerst zou moeten vragen, dan werd ze misschien wel boos. En een boze Dezi wilde ze al helemaal niet hebben.
          Een beetje nerveus beet ze op haar lip. 'Nou... Ja, dat zou ik kunnen...' zei ze aarzelend. Jester had gezegd toch dat dit een andere Dezi was? Dan kon hij het haar ook niet echt kwalijk nemen als ze dat litteken genas. Zomaar 'nee' zeggen vond ze ook weer zo gemeen. Maar Adam was nog steeds zo bang en ze wilde ook niet dat ze hem het idee gaf dat ze wilde uitwissen wat Dezi hem aangedaan had. Oh, hoe was ze hier nu weer in beland?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jester Madcap



          'Handeltje is een groot woord, zie het eerder als strategisch ophangen door de campus heen en op het goede moment op die plekken opduiken,' zei Jester, bloedserieus. 'Maar laat dat je niet afleiden van het antwoord op mijn vraag, Don Juan. Je ziet het wel als het zover is.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dezi



    Haar aarzeling schoot Dezi in het verkeerde keelgat, maar ze wist haar kalmte te bewaren. Dat zette Damon zo wel recht. ‘Misschien eh, niet hier voor de deur? Volgens mij is die jongen nog erg bang voor me. We kunnen wel een stukje opzij lopen?’ stelde ze voor, haar aarzeling bewust negerend.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fayr



          'Je bent niet heel aardig naar hem geweest,' antwoordde Fayr, stiekem wel opgelucht dat Dezi niet boos was geworden. "Niet heel aardig" was nogal een understatement, maar ze kon Dezi toch ook niet zeggen dat ze dat litteken verdiende? Dat was nog eens naar. Fayr keek nog eens over haar schouder en knikte toen. Niet om toe te zeggen dat ze Dezi zou helen, maar dan was ze in ieder geval weer een stukje verder van de deur vandaan en dat stelde Adam hopelijk weer iets gerust. Ondanks dat Jester de deur had verboden haar door te laten. Gewoon... voor het idee. Dus ze stapte over de drempel en liet de deur achter zich in het slot vallen. 'Het is allemaal nogal ingewikkeld,' probeerde ze voorzichtig, terwijl ze met Dezi meeliep.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    ‘Oh, dat.’ Hij was afgelopen nacht alweer een beetje vergeten, eigenlijk. ‘Gisteravond, na de karaoke… voelde ik me toch weer een beetje klote en betwijfelde ik of ik nog wel iemand zoals jij zou kunnen vinden. Gewoon… iemand bij wie ik mezelf kan zijn.’ Hij richtte zijn blik naar voren omdat hij het moeilijk vond om Jester aan te kijken. ‘En toen biechtte Nish op dat hij al meer dan drie jaar op me verliefd was.’ Er kwam een zweem van een glimlach om zijn lippen. ‘Nadat hij dat drie keer bijna letterlijk voor me moest uitspellen dan. Ik vond het lief dat hij al die tijd zo supportive was en dat hij nooit geprobeerd had om jou naar beneden te halen. En… toen hebben we gezoend. En het voelde eigenlijk gewoon goed.’ En toen droomde ik daarna dat wij naakt lagen te zoenen en ik je bevredigde en dat voelde meer dan geweldig. Zijn wangen gloeiden bij de herinnering aan die droom en hij durfde zijn vriend niet aan te kijken. ‘Hij wilde niet te ver gaan en vroeg of hij weg moest gaan, maar ik zei dat hij wel kon blijven pitten. Dus… dat heeft ie gedaan. En de volgende ochtend stond Fox ineens half in paniek in de kamer – en zo stond hij uiteindelijk op je drempel.’ Hij keek Jester schichtig aan, eigenlijk wist hij niet zo goed hoe hij zich voelde onder het feit dat hij dit alles vertelde.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 19 okt 2020 - 23:38 ]


    Every villain is a hero in his own mind.