• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    • Rai •Electriciteit
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • [Onbekend]

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia • Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey • Mentaal binnendringen


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 okt 2020 - 21:42 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          'Als ik alleen ons bedoelde met 'mensen' dan was dat wel meevallertje voor de natuur want dan was de mensheid over honderd jaar druk bezig madeliefjes omhoog te duwen, en niet veel meer.' Lachend klopte Jester het zand van zijn knieën. 'Ik stop al met mijn levenslessen, ik stop al.' Even was hij stil. 'Zeg Onyx, er komt een moment in je leven dat je lichaam begint te veranderen,' zei hij toen, vol gespeelde onschuld, al kon hij zijn lach na twee stappen al niet meer tegenhouden.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2020 - 17:19 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Dat was niet wat hij bedoeld had. Het antwoord stelde hem op de een of andere manier teleur, maar hij verbloemde het achter een scheve grijns toen Jester begon te lachen. ‘Elke verandering zou afbreuk doen aan dat perfecte lijf van mij.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna



    "Nee, Fayr doet werkelijk waar wonderen wat dat betreft." Ze glimlachte, maar de glimlach bereikte niet helemaal haar ogen. Het was lastig te praten over Fayr, terwijl ze in haar achterhoofd wist dat Fayr hier moeite mee had. Had Fersephone gelijk, was dit respectloos wat ze deed? Die gedachte schudde ze direct weer van zich af. Ze had goed onderzoek gedaan, ze wist waar ze aan begonnen was. "Maar het ziet ernaar uit dat je gewonnen hebt door vals te spelen," zei ze grijnzend.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2020 - 17:35 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          'Tja, daar kan ik helaas weinig tegen in brengen,' zei Jester grijnzend.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Onyx glimlachte, al ging er een steek door zijn hart bij de gedachte dat hij Jesters handen en lippen nauwelijks op dat lijf had gevoeld en dat dat ook nooit meer zou gaan gebeuren. Het plotse verlangen dat hij voelde verwarde hem en er viel een ongemakkelijke stilte. Of in elk geval van Onyx' kant. Hij was in ieder geval blij toen het feestgebouw in zicht kwam. 'Ga je nog mee naar binnen? Of...?' Hij haalde zijn schouders op. 'Kan me niet voorstellen dat Fox daar gezellig binnen zit, but you never know.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          'Voor de zekerheid even kijken,' knikte Jester. Ze liepen het feestgebouw weer binnen (waar nog altijd een enorme lading geluid uit kwam denderen), maar de meeste mensen waren aan het dansen. En afgaande op wat Onyx hem verteld had en wat Jester zelf al had gezien, wist hij heel zeker dat de Fox daar niet tussen zou zitten. Hij stond ook niet langs de zijkant, dus de conclusie dat Fox hier niet was, was snel getrokken. Jester trok Onyx een beetje dichterbij zodat hij in zijn oor kon tetteren dat hij op de campus ging zoeken (want met dertig centimeter afstand en The Final Countdown op de achtergrond aan, zouden de woorden anders nooit Onyx' oren bereiken). 'En zorg dat Nish alle alcohol uit je handen steelt,' was het laatste wat hij Onyx nog meegaf, voor hij achteruit stapte.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Onyx trok een mondhoek op. ‘Ik kan wel weer wat hebben, geloof ik. Succes met Fox.’
          Daarna keek hij de zaal rond. Niet om Nish te vinden, maar Adam. Die stond natuurlijk weer met Merrin te kleffen. Met een scheve grijns liep hij ernaartoe en gaf ze een duwtje. ‘Get a room, jullie twee.’ Hij gaf een knipoog en keek toen Adam aan. ‘Hé het spijt me kerel. Natuurlijk haat ik je niet.’
          Adam had zijn vriendje losgelaten en keek hem opgelucht aan. ‘Het geeft niet. Ik kan wel tegen een stootje.’ Zijn blik gleed over Onyx heen. ‘Gaat het een beetje?’
          ‘Never been better
          Oké dat was schromelijk overdreven – maar voor een avond waarop je hart brak mocht hij niet klagen?
          ‘Ik heb met mensen gepraat in plaats van de school af te breken. Met Yr. Nish. Fox. Jes. Hele waslijst. Vind je het goed als ik jou vanavond oversla? Zou al jouw spannende nachtelijke plannen met Mer alleen maar in de weg zitten.’
          Adam kreeg een kleur en mompelde iets wat Onyx niet kon verstaan.
          ‘Veel plezier nog, love birds. Iemand hier op school moet laten zien dat er nog steeds zoiets als liefde bestaat. Geeft hoop voor de rest van de school.’
          Hij grijnsde naar de twee en liep toen naar de bar toe. Nish praatte met een meisje dat hij niet kende en Yrla zat er slechts een paar krukken naast. Alleen.
          Hij klom op een stoel naast die van de blonde jongen. ‘Zit je hier je zonden te overdenken?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Darian


    'Valsspelen?' vroeg hij misschien ietsje te verontwaardigd. 'Daar doe ik niet aan.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna



    Ze moest lachen om zijn verontwaardigde toon. Vreemd hoe een paar minuten met Darian haar alweer zo konden opvrolijken. "Nope, zie ik je ook niet voor aan," zei ze met een kleine grijns. Vienna trok het jasje wat ze aan had iets strakker om haar heen. Het was echter niet dik genoeg, de kou vrat er nog doorheen. "Maar Yrla wel. Hij heeft je een handje geholpen te winnen. Die val was niet zomaar. Blijkbaar had hij geprobeerd mijn board achter dat van jou te plaatsen, geen rekening mee houdend dat als iemand eraan zat ik mijn evenwicht verloor." Ze ging iets dichter op Darian lopen en keek hem met een uitdagende blik aan. "Dus waar heb je hem mee omgekocht?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Darian


    Darian kon het niet helemaal bijbenen. Yrla had ervoor gezorgd dat Vienna viel? Maar waarom? 'Eh — waarschijnlijk deed hij dat uit liefde voor jou, omdat hij ergens heeft opgevangen dat ik een afgrijselijke kok ben?' Een betere reden kon hij niet bedenken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    "Als ik daar mee bezig ging, zit ik hier waarschijnlijk morgenochtend nog," zei hij met een flauwe grijns. Hij keek even peilend naar Onyx, maar er was niets meer te zien aan hem. Hij leek zelfs enigszins vrolijk weer. "Gelukkig heb ik mijn grote vriend hier, die me een hoop kopzorgen bespaard," zei hij met een grijns. Yrla stak de whiskeyfles in de lucht en gooide als demonstratie zijn glas naar achteren. "Jij ook?" vroeg hij, terwijl hij zijn eigen glas weer bijvulde.


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna



    Ze kon het niet laten om zachtjes te lachen om zijn verwarring. "Pijnlijke manier van liefde tonen dan," zei ze met een kleine glimlach. "Waarschijnlijk wilde hij gewoon de restjes hebben. Omdat hij weet dat ik wel een geweldige kok ben." Ze tikte Darian even aan met haar schouder. "Geen zorgen, ik leer het je wel. Koken is niet zo moeilijk."


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    ‘Dat is een bekende van me ja,’ zei hij Onyx met een grijns en hij schoof er een glas heen. Hij nam een slok. ‘Ervan uitgaande dat we het toppunt van drama van dit feestje wel weer achter de rug hebben, durf ik er wel weer aan toe te geven.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Darian


    ‘Oh, zo vreselijk is het echt niet hoor, om voor je te laten koken,’ grinnikte Darian.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    "Ik hoop het," zei Yrla. Door alle drama was hij nog steeds geen ene steek verder gekomen met wat het plan eigenlijk vanavond was geweest; Fersephone versieren. En misschien tegelijkertijd zijn plan van Zeb door te zetten. Yrla had echter het idee dat hij muurvast zat. Hij schonk Onyx zijn glas bij. "Hopelijk hebben we maandag eindelijk een keer een feest zonder drama. Zou ook eens leuk zijn voor de verandering." Bitter nam hij een slok van zijn whiskey.


    It's never gonna happen, Guys.