• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Helemaal alleen in de trein. Dit is raar.


    I am an idiot, I move.

    :((:((:((:((Ik heb echt de neiging om sommige flink een aanbranding te bezorgen!!!! 😡 (6)

    Ik heb een enorme hekel aan als mensen 5e stom en achterlijke zijn om tegen me te vloeken met het woord gvd. Ik ben zelf geen christen, maar heb echt een enorme hekel aan zulke mensen!! (6)

    Zulke mensen geven je het gevoel dat hun benen breken en vervolgens het bloed uit hun hersenen spatten. Ben ook echt enorm kwaad!!! 😡 Maar ook echt kwaad!!!

    Zulke achterlijke mensen mag ik minder en neem ik ook niet zo snel serieus meer!!! 😡😡😡😡 :((

    Well, last night was interesting.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Geen magnetron, dus dan maar heel ouderwets m'n melk opwarmen in een pannetje als ik warme choco wil 😅


    Stenenlikker

    Ik voel me echt zo shitty naar idk geen idee waar het vandaan komt maar ik wil echt even huilen maar niet erg praktisch nu ik eindelijk eens wel fysiek school heb pff


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ik verveel me en ik heb trek

    Eindelijk is het water uit mijn mobiel opgedroogd na het uitvallen van mijn mobiel een paar uur geleden. Kan ik meteen na mijn bijles doen wat ik voor een project al een paar uur eerder zou moeten doen..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wat de fuck was dit voor plotselinge breakdown? Het gevolg van continu slaapgebrek? Te veel stress? Te weinig gegeten? Raakte dit precies even al mijn zwakke plekken en ik had gewoon een huilbui nodig? Winterdepressie?? Ik ???? ben erg in de war, man, en heb ook nog het gevoel dat ik me aanstel, en dat is like, awesome, heel cool, precies wat we nodig hebben dezer dagen


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    This contact is so one-sided. What am I still here for?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb de helft van het daglicht verslapen en ik heb hier toch wel een beetje spijt van.


    Stenenlikker

    Tyf dan ook maar een eind op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Why am i doing this... what am i getting out of it, besides getting frustrated even more (in a way i guess), and these people live in different countries ugh.

    ... I'm having fun though.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2020 - 22:49 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Volgende week 3 tussen diensten van 12 tot 8. Terwijl ik al tien miljoen keer heb aangegeven dat dat voor mij geen fijne diensten zijn in combinatie met school. En daarnaast zijn tussendiensten kut omdat ik dan gewoon als crew wordt gebruikt terwijl ik weer management ben. En de reden dat ik terug naar management ben gegaan is omdat ik het als crew niet meer fijn vond omdat ik meer weet dat sommige managers. Als je me niet kunt gebruiken als manager/me niet goed genoeg vind, zeg dat dan gewoon want dan ga ik op zoek naar een andere baan.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    dit is echt zo achterlijk.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    At least feeling like shit has the one positive thing of finding who cares about you, and who doesn't give a shit.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2020 - 21:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered