• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Heeeee besties


    Heaven is a place that we all have

    wrm leek iedereen hier vroeger zo oud en nu is iedereen opeens maar 23 jaar dat is niet hoe het werkt toch ik dacht dat de meesten toch minstens 30 waren


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wavechaser schreef:
    wrm leek iedereen hier vroeger zo oud en nu is iedereen opeens maar 23 jaar dat is niet hoe het werkt toch ik dacht dat de meesten toch minstens 30 waren


    Dat is echt gwn zoooooo schokkend Ik ben niet oke


    Heaven is a place that we all have

    (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

    Mephistopheles schreef:
    (...)

    Dat is echt gwn zoooooo schokkend Ik ben niet oke


    (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)


    Let's drink Jasmin tea!

    Mephistopheles schreef:
    (...)

    Dat is echt gwn zoooooo schokkend Ik ben niet oke


    (Y) Altijd leuk om te horen! 👍


    Nobody dat it's easy

    mompelt iets over pot en ketel*



    Je gaat zelf naar de hoeren en dan wil je haar bekeren. Ga eerst maar eens aan jezelf werken waarom jouw vleesch zwakker is dan je geloof.



    En waarom haar familie inlichten? Wat een schijnheiligheid.


    Nobody dat it's easy

    Na 1,5 jaar is er weer een hondje in ons huis en dat is genieten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Okay.... So, that conversation lasted over 7 hours. Holy shit. 😳


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hoe fijn het ook is om weer even bij m'n ouders zijn, ik wou nu dat ik weer op m'n kamer was. Daar kan ik lekker ongestoord janken.
    Want verdomme, wat doet dit nog ongelofelijk veel pijn.


    Stenenlikker

    alles gaat mis en ik haat dit ik haat mezelf ik heb niet genoeg tijd om dit af te maken en ik word nooit fcking aangenomen dus waarom probeer ik het uberhaupt

    [ bericht aangepast op 30 dec 2020 - 12:21 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Op een dag zal het allemaal oké zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Er is hier ook echt niemand die er aan denkt om de theedoeken ed. te wassen, pffff.
    Ik ben 2.5 week weg en bij thuiskomst hangen er drie theedoeken over een stoel heen...


    Stenenlikker

    ayo misschien moet je niet random shit kopen om met je problemen te dealen W A T


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    God man ik moet zeggen dat hoewel die "gedichten" goede entertainment zijn, ik een beetje gek wordt van rechtse mensen die denken dat ze oh zo dapper zijn omdat ze te lui zijn om een mondkapje op te doen


    Rest in Peace, Son of Gondor

    laat gewoon van je horen mijn god ik haat het wachten


    i wanna vincent van gogh cry in a corner