• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Echt, ik begin mijn bovenburen steeds meer te haten. Stop met je f*cking feestjes met veel te luide muziek, waardoor ik pas kan gaan slapen als jullie klaar zijn.


    Stenenlikker

    Riot games/the LEC team needs to stop recommending/producing amazing music. I’ve been 100% distracted from my metal life since worlds 2020.
    Also everything League is keeping me awake today


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Delahaye schreef:
    Echt, ik begin mijn bovenburen steeds meer te haten. Stop met je f*cking feestjes met veel te luide muziek, waardoor ik pas kan gaan slapen als jullie klaar zijn.

    Bel de politie voor overlast? Daarnaast in deze tijd mogen er maar een bepaald aantal mensen in een ruimte zitten, lijkt me sterk dat het een klein groepje is als het echt een feestje is tho.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik had gruwelijke zin in romige en uierige pado soep.

    Ik ben altijd al een nerd geweest met goede cijfers maar dit is. dit is wel een beetje een nerveus makende nieuwe categorie van prestatie, shit


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Im honestly getting so sick and tired of you.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MISS MA'AM.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Pffff, waarom kan ik me hier nou nog steeds niet overheen zetten. Het is al meer dan een jaar geleden :C


    Stenenlikker

    Ik Weet wel dat ik er toch niets aan kan veranderen en gewoon geduld moet hebben maar die stomme blessure duurt nu al bijna vijf jaar en het doet pijn en ik mis het zo om gewoon zorgeloos te kunnen lopen ik wil skeeleren en klimmen en rennen en dansen en wandelen en niet altijd voorzichtig moeten zijn ik wíl niet meer


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    De corona lockdowns het afgelopen jaar doen wat met een mens... heb in ieder geval een nieuwe 'hobby' gevonden (:

    [ bericht aangepast op 28 feb 2021 - 21:21 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Is it really that fucking hard for you to care?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    have you thought abt maybe?? not?? that wasnt needed


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    heads up, misschien is 'kappen nou!' niet echt wat je moet zeggen als je dochter in tranen uitbarst door de stress 👍🏻😀


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    its distracting how much this hurts tbh like cmon just ignore it nd do ur maths


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik had echt een heel.mafdroom gehad! Had gedroomd dat ik door de staff hier een waarschuwing kreeg doordat ik een lijstje maakte waar ik reclame maakte via paar links. Was echt geschrokken. Gelukkig was het maar een droom!