• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    I really, really need to stop re-reading old stuff because it always makes me so fucking sad. Only thing is, I can't, because it also reminds me of times that were good. I hate it. :-(


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    haha not me considering ending the friendship over this im SO pissed off


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ffjdk ik weet dat ik het KAN, maar het ook like. DOEN is een heel ander verhaal, om redenen die me compleet onduidelijk zijn, dus ik beland iedere keer weer in ditzelfde diep gestreste schuitje


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik: zo lang zijn mijn zinnen niet!

    Ook ik: [schrijft een hele paragraaf die per ongeluk één lange zin is]

    Hij loopt wel goed though. Hij loopt wel goed


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Man, ik wil niet een ruzie beginnen in de reacties, maar dude.... heb je niets beters te doen dan Qanon forums te bezoeken en slechte gedichten schrijven?

    So tempted tho


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Alles was prima enzo dus waarom voel ik me nu ineens zo rot wth? Ik wil me niet alweer rot voelen bah


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    lmao voor het eerst in maanden (een jaar?) online en still ded en broken


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    also ik mis rpg'en best wel maar ok


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Waar is de fast forward knop op het leven als je hem nodig hebt


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik mis jullie.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Right, so let me sum this up: Je zegt het zelf op een botte manier tegen mij met diezelfde verwoording en verwacht dan dat ik het maar a-oké vindt? But if push comes to shove, blokkeer en negeer je me vet wanneer ik dit terug doe? Terwijl ik vtv vaker netjes dingen had aangegeven en daardoor was je ook op je teentjes getrapt. Ok, duly noted.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2021 - 14:11 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben echt geen ochtendmens, dus tentamens om half 9 zijn zacht uitgedrukt niet zo chill.. Maar nu heb ik wel vrijheid!
    Tot mijn nieuwe lessen volgende week beginnen. (':


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Soms wil ik even ontsnappen en ergens opnieuw beginnen. Het liefst in een wereld waar ik weet dat ik er thuis hoor.


    "Being who you are is so much more important than fitting in will ever be."

    We are the winx!


    Let's drink Jasmin tea!

    2.1k woorden geschreven en nog doet het pijn.


    "Being who you are is so much more important than fitting in will ever be."