• The Path to War
    It's changing out there. There's a storm coming, Harry... just like last time.









    TIMES ARE CHANGING
    Voldemort is terug. Nadat zelfs minister van Toverkunst Droebel het moest toegeven lijkt er geen weg meer terug. De tovenaarsgemeenschap bevindt zich op de vooravond van een oorlog. Inmiddels is Droebel afgetreden en daar is Schobbejak voor in de plaats gekomen. De gemeenschap heeft de hoop dat hij hun door deze donkere tijden zal leiden. Tot dus ver heeft hij echter weinig succes gehad. Een massauitbraak uit Azkaban, dementors die de tovenaarsgevangenis hebben verlaten en zich hebben aangesloten bij Hij Die Niet Genoemd Mag Worden en de vele moorden die worden gepleegd... Het lijkt alsof deze storm nog lang niet gaat liggen.

    De zesdejaars leerlingen keren na een donkere zomer terug op Hogwarts, wat gaat dit jaar hun brengen? En is iedereen veilig?
    Hoe reageert de school na dreigementen aan het adres van leerlingen en wat uiteindelijk leidt tot de vermissing van één van hen?



    CHARACTERS
    Naam
    Leeftijd
    Bloedstatus
    Afdeling
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Familie
    Relaties
    Extra

    Gryffindor
    ♂ Aster Muir — Adrien Sahores — Lerwick— 1.1
    ♂ Archer St.James — Faceclaim — Sisu— 1.2
    ♂ Ashley Joseph Jones — Cole Sprouse— calice — 1.3
    ♂ Castor Aelius Black — Faceclaim — Morrigann— 1.5
    ♀ Margaret 'Margo' Graves — Maisie Williams— Klaar— 1.2
    ♀ Jordyn Mariah Kingsley — Dasha Taran— Peitho — 1.3
    ♀ Name — Faceclaim— Isolophilia — page
    ♀ Eurybia Clarke— Faceclaim — Nesber — 1.7

    Hufflepuff
    ♂ Aidan Tomas Fenwick — Max Barczak — Helvar — 1.3
    ♂ Julian Nolan Lartius — Faceclaim — Fika —1.4
    ♂ Theseus Owen Scamander — Faceclaim — Schumacher —1.7
    ♀ Aiofe Zara O'Conner— Isabel Moner — Iotte— 1.1
    ♀ Sasha Diggory — Zoe Kravitz — calice— 1.2
    ♀ Novalie Aria Fitzgerald — Elle Fanning — Peitho — 1.3

    Ravenclaw
    ♂ Name — Faceclaim — Nesber — page
    ♂ Name — Faceclaim — Helvar — page
    ♀ Lorraine Venus Malfoy — Dove Cameron — DarkOne — 1.1
    ♀ Jemina Gauthier— Zendaya — Morrigann— 1.3
    ♀ Pandora Lovegood — Sabrina Carpenter — Calice — 1.4
    ♀ Avalon Isolde Fitzgerald — Elle Fanning — Iotte — 1.4

    Slytherin
    ♂ Dimitri Viktor Volkov — Timur Simakov— calice — 1.1
    ♂ Zaheer Aceves Selwyn— Iotte — 1.2
    ♀ Zoya Elaine Crawfort— Faceclaim— Peitho— 1.4
    ♀ Amira Lucretia Black — Faceclaim— Schumacher— 1.4
    ♀ Eileen Greengrass — Faceclaim — Klaar— 1.5


    VAKKEN

    • Astronomy
    • Charms
    • Defence Against the Dark Arts
    • Herbology
    • History of Magic
    • Potions
    • Transfiguration
    • Alchemy
    • Arithmancy
    • Care of Magical Creatures
    • Divination
    • Muggle Studies
    • Study of Ancient Runes


    QUIDDITCH

    Gryffindor
    • Captain: Margaret Graves
    • Keeper: Ron Weasley
    • Chaser: Margaret Graves
    • Chaser: Jordyn Kingsley
    • Chaser: Ashley Jones
    • Beater: Aster Muir
    • Beater: Castor Black
    • Seeker: Harry Potter

    Hufflepuff
    • Captain: Sasha Diggory
    • Keeper: unknown
    • Chaser: Lee Williams
    • Chaser: ♂ Name — Faceclaim — Schumacher —page
    • Chaser: unknown
    • Beater: Mavis Keegan
    • Beater: unknown
    • Seeker: Sasha Diggory

    Ravenclaw
    • Captain: Avalon Fitzgerald
    • Keeper: Roman Keegan
    • Chaser: Avalon Fitzgerald
    • Chaser: unknown
    • Chaser: unknown
    • Beater: unknown
    • Beater: unknown
    • Seeker: unknown

    Slytherin
    • Captain: Dimitri Volkov
    • Keeper: Eileen Greengrass
    • Chaser: Amira Black
    • Chaser: Dimitri Volkov
    • Chaser: unknown
    • Beater: Vincent Crabbe
    • Beater: Gregory Goyle
    • Seeker: Draco Malfoy:


    PREFECTS
    Prefects

    Gryffindor
    Ron Weasley
    Hermione Granger

    Hufflepuff
    Aidan Fenwick
    Novalie Fitzgerald

    Ravenclaw
    Anthony Goldstein
    Avalon Fitzgerald

    Slytherin
    Amira Black
    Zaheer Selwyn

    Headboy & Headgirl:



    RULES
    ◆ Er is geen minimum woordenaantal
    ◆ De huisregels van Quizlet gelden ook hier.
    ◆ Posts worden in correct Nederlands geschreven
    ◆ 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar geef dit aan aan de bovenkant van je post.
    ◆ Alle leerlingen zitten in hun zesde jaar
    ◆ Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    ◆ Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    ◆ Bespeel andermans personages niet zonder toestemming
    Je bent vrij om mee te spelen, echter willen we deze RPG actief houden, dus je moet wel genoeg tijd hebben om te schrijven.
    Je mag een bestaand personage spelen of een zelfbedacht personage.
    Laat van te voren weten als je een tijdje niet kan schrijven of geen tijd hebt.



    RELATIONSHIPS

    Relatielijstjes in het praattopic:
    Gryffindor
    ♂ Aster Muir — 1.7
    ♂ Archer St.James
    ♂ Ashley Joseph Jones — 1.5
    ♂ Castor Aelius Black
    ♀ Margaret 'Margo' Graves
    ♀ Jordyn Mariah Kingsley — 1.5

    Hufflepuff
    ♂ Aidan Tomas Fenwick
    ♂ Julian Nolan Lartius
    ♀ Aiofe Zara O'Conner — 1.8
    ♀ Sasha Diggory — 1.7
    ♀ Novalie Aria Fitzgerald — 1.7

    Ravenclaw
    ♀ Lorraine Venus Malfoy
    ♀ Jemina Gauthier
    ♀ Pandora Lovegood — 1.5
    ♀ Avalon Isolde Fitzgerald — 1.13

    Slytherin
    ♂ Dimitri Viktor Volkov — 1.8
    ♂ Zaheer Aceves Selwyn — 1.13
    ♀ Zoya Elaine Crawfort
    ♀ Amira Lucretia Black — 1.9
    ♀ Eileen Greengrass — 1.14



    [ bericht aangepast op 8 mei 2021 - 22:00 ]

    calice schreef:
    (...)

    Zeker goed gekeurd (:
    & wat mij betreft kan hij zich aansluiten bij Ash, Pandora en Margo. Als Klaar daar ook oké mee is, aangezien ze vnv niet schrijft.
    Alleen moeten we dan wel even relaties bespreken ahha


    Klinkt goed voor mij! Ik zal dan wel even wachten met posten tot uh.. Leah is geweest? Ik weet niet goed waar ik het beste kan inspringen. Ik zal zo eens hun gesprek teruglezen iig.


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    (...)

    Klinkt goed voor mij! Ik zal dan wel even wachten met posten tot uh.. Leah is geweest? Ik weet niet goed waar ik het beste kan inspringen. Ik zal zo eens hun gesprek teruglezen iig.


    Oh nee hoor! Je kan voor Leah posten, als je wilt (:

    calice schreef:
    (...)

    Oh nee hoor! Je kan voor Leah posten, als je wilt (:


    Sowieso ga ik op het vroegst morgen posten, ik ben echt helemaal op nu, dus ik kijk wel even of Leah's post dan toevallig verschijnt of niet!


    That is a perfect copy of reality.

    Goed personeel was tegenwoordig schaars.


    Ik lig plat xd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morrigann schreef:
    Goed personeel was tegenwoordig schaars.

    Ik lig plat xd.


    Zaheer, wat een legend hahaha

    Morrigann schreef:
    (...)

    Ik lig plat xd.


    calice schreef:
    (...)

    Zaheer, wat een legend hahaha


    Hahaha, zooo lief! Ik doe m'n best (blush)


    someone out there feels better because you exist

    Aster komt morgen, scuzi voor de vertraging!


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Amren schreef:
    (...)

    Sowieso ga ik op het vroegst morgen posten, ik ben echt helemaal op nu, dus ik kijk wel even of Leah's post dan toevallig verschijnt of niet!


    Ik ga vandaag posten, maar het doet me er niet veel toe of je ondertussen iets post of niet, ik kan mijn post daar wel aan aanpassen (moet gewoon weten of jij nog post, zodat we niet allebei op hetzelfde moment wat doen, haha). Wat prefereer jij?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    (...)

    Ik ga vandaag posten, maar het doet me er niet veel toe of je ondertussen iets post of niet, ik kan mijn post daar wel aan aanpassen (moet gewoon weten of jij nog post, zodat we niet allebei op hetzelfde moment wat doen, haha). Wat prefereer jij?


    Ik wacht wel op jou! ^^


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    (...)

    Ik wacht wel op jou! ^^


    Oké, is goed, ik probeer het asap (aka ten laatste in de vooravond) in orde te brengen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb gepost, maar heb er niets in gezet over Ilias zodat je hem kan laten joinen zoals je wil, Amren! Het is niet de beste post die ik ooit geschreven heb, maar ik moet echt eens aan schoolwerk beginnen, haha. Ik hoop dat het tenminste op iets trekt, lol (en zo niet, mijn excuses).

    [ bericht aangepast op 2 mei 2021 - 14:31 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    Ik heb gepost, maar heb er niets in gezet over Ilias zodat je hem kan laten joinen zoals je wil, Amren! Het is niet de beste post die ik ooit geschreven heb, maar ik moet echt eens aan schoolwerk beginnen, haha. Ik hoop dat het tenminste op iets trekt, lol (en zo niet, mijn excuses).


    Margo was erg relatable haha

    Nee, Margo, je gaat niet nú een paniekaanval krijgen. Niet nu. Doe kalm. Adem in. Adem uit. Maak je later zorgen

    ILLIAS' RELATIES

    Okay, hierbij ook mijn relatielijst. Ik moet zeggen dat ik niet van alles nog weet of het klopt, omdat ik zo'n genius ben die haar GB'tjes verwijdert zodra ze ze gelezen heeft, dus slaak maar een gil als je fouten ziet! Voor degenen die nog niks hebben, laat maar weten of je nog iets wilt/nodig hebt. ^^

    Aidan Tomas Fenwick • undisclosed
    Amira Lucretia Black • undisclosed
    Aoife Zara O’Connor • friends and tutor kid
    Aoife en Illias liggen elkaar wel. Ze hebben geen diepgaande vriendschap dat vele ups en downs heeft gehad, maar ze zullen wel een goede tijd samen beleven, mochten ze bij elkaar in de buurt zijn. Daarnaast geef Illias Aoife bijles voor [vak].

    Archer St. James • friends in a fight
    Hoewel deze twee elkaar normaal gesproken prima liggen, loopt het nu ontzettend stroef tussen de twee. Nu geeft Illias bijles aan Archer, maar recentelijk heeft hij onbedoeld Archer het idee gegeven dat hij de jongen dom vindt. Archer kon dit natuurlijk niet zo goed waarderen en raakte hier boos over. Illias op zijn beurt begreep de heisa niet die Archer erover maakte. Eindstand: een schreeuw ruzie die tot de dag van vandaag nog niet opgelost is. Wat ook niet helpt trouwens: Illias’ neppe relatie met Jemima, wie ook een goede vriendin van Archer is. Oh en niet te vergeten dat zijn nicht uitgehuwelijkt is aan deze jongen, iets waar Illias zelf allesbehalve blij mee is.

    Ashley Joseph Jones • competitive and perhaps a little toxic friendship
    Ashley en Illias zijn vrienden van elkaar, maar het gaat er nogal competitief aan toe tussen de twee. Immers zijn ze allebei quidditch players en halen ze ook hoge cijfers, en jongens zouden geen jongens zijn als ze niet constant willen bewijzen dat ze de beste zijn. Daardoor loopt het niet altijd even soepel tussen de twee en zou je zelfs kunnen zeggen dat hun vriendschap (en vooral de onderliggende competitie die ze met elkaar hebben) een beetje ongezond is.

    Aster Muir • best friends
    Ondanks dat het twee erg uiteenlopende persoonlijkheden zijn, klikt het toch heel goed tussen de twee. Zo goed zelfs, dat Illias deze jongen als zijn beste vriend beschouwt. Gezien ze allebei nogal een aversie hebben tegen elke vorm van autoriteit, zijn ze als duo een leraar’s grootste nachtmerrie. Vaak zijn ze achterin het klaslokaal te vinden, waar ze erg genieten van Snape’s grenzen opzoeken. Ooit zal er een dag komen waarop ze dit duur komt te staan.

    Avalon Isolde Fitzgerald • friends
    Een zelfde soort relatie als met Aoife. Qua persoonlijkheid liggen de twee elkaar wel en daardoor beschouwd Illias haar ook als een vriendin. Wanneer ze samen zijn, zullen ze waarschijnlijk een goede tijd samen hebben, maar verder is er op dit moment niet veel bijzonders aan deze relatie.

    Castor Aelius Black • tutor kid
    Illias geeft Castor bijles in [vak].

    Dmitri Viktor Volkov • strong dislike
    Hoewel Illias geen persoonlijk probleem heeft met deze jongen, geldt dit wel voor de mensen waarmee Dmitri omgaat. Zaheer is een goede vriend van Dmitri en natuurlijk zorgt dit ervoor dat een vijand van Zaheer een vijand van Dmitri zelf is. Voor Illias geldt ongeveer hetzelfde: wie bevriend is met Zaheer is instant zelf ook een eikel. Deze twee kunnen absoluut niet door een deur samen.

    Eileen Greengrass • ex and it’s awkward
    Deze twee hebben in hun vijfde leerjaar een korte en slechte relatie gehad. Omdat Illias nogal moeite heeft met het hebben van enige romantische gevoelens en daarnaast ook niet weet hoe hij zich moet gedragen in een relatie, was hij best wel een slechte vriend. Ze zijn dan ook op een slechte manier uit elkaar gegaan en Eileen draagt nog steeds een wrok voor Illias. Hijzelf schaamt zich vooral voor hoe hij Eileen heeft behandeld en gaat haar het liefst uit de weg om er niet aan herinnerd te worden.

    Jemima Gauthier • long life friends and fake girlfriend
    Illias en Jemima kennen elkaar al sinds hun geboorte, doordat hun ouders gemeenschappelijke vrienden van elkaar zijn. Inmiddels zullen ze vast spijt hebben van deze keuze, door de enorme hoeveelheid problemen de twee met elkaar veroorzaken. Ze kunnen het heel goed met elkaar vinden en zijn hele dichte vrienden. Recentelijk zijn ze tot een besluit te komen om de wereld te laten geloven dat ze een relatie hebben, dit zodat hun ouders in ieder geval tijdelijk stoppen met zeuren over dat ze een geliefde moeten vinden.

    Jordyn Mariah Kingsley • quidditch buddy & tutor kid
    Beiden zijn actieve quidditch players en dus trainen ze regelmatig samen. Doordat ze met elkaar trainen hebben ze een vriendschap opgebouwd en ziet Illias haar graag. Daarnaast heeft Jordyn ook bijles in [vak] van Illias.

    Julian Nolan Lartius • quidditch buddy & tutor kid
    Beiden zijn actieve quidditch players en dus trainen ze regelmatig samen. Doordat ze met elkaar trainen hebben ze een vriendschap opgebouwd en ziet Illias hem graag. Daarnaast geeft hij Julian ook bijles in History of Magic.

    Lorraine Venus Malfoy • undisclosed
    Margaret Graves • undisclosed
    Novalie Aria Fitzgerald • friends & study buddy
    De laatste tijd ziet hij Novalie steeds vaker. Ze spreken samen af om te studeren en zien elkaar in de avonduren, om dan goede gesprekken te hebben. Ze zijn goede vrienden van elkaar en kunnen het ook heel goed vinden. Illias heeft kleine vermoedens dat Novalie misschien iets meer dan vriendschap voor hem voelt, maar durft dit niet openbaar te maken in de angst dat hij hun platonische relatie dan verpest.

    Pandora Lovegood • neutral
    Illias en Pandora zijn neutraal met elkaar en hebben verder niks specifieks.

    Sasha Diggory • neutral
    Illias en Sasha zijn neutraal met elkaar en hebben verder niks specifieks.

    Zaheer Aceves Selwyn • strong dislike
    Als er iemand is die Illias als vijand beschouwt, dan is het Zaheer wel. De jongen staat voor alles waar Illias tegen is en Zaheer is voor hem dan ook niets meer dan het vuil onder zijn schoenen. Wat ook absoluut niet helpt is dat Zaheer, in opdracht van Illias’ ouders, Illias moet overtuigen naar ‘de goede kant’ van het gevecht over te stappen. Dat deze twee elkaar nog eens op de vuist gaan is dan ook vanzelfsprekend.

    Zoya Elaine Crawfort • cousin and soft spot
    Hoewel Zoya voor Illias’ gevoel aan de verkeerde kant van het gevecht staat en dezelfde idealen deelt als zijn gezin, waar hij juist fel tegenover staat, heeft hij nog steeds liefde voor zijn nicht. Hij heeft haar, zonder succes, meerdere keren proberen over te halen naar zijn kant te stappen, vooral nadat haar vader was vermoord, maar ze moest er niks van hebben. Ondanks dat ze erg verschillen qua mening, hebben ze elkaar wel lief en zal Illias zoveel mogelijk voor gevaar willen beschermen. Zelfs als Zoya haarzelf er constant in blijft gooien.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2021 - 22:59 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Even een zijstapje, maar zijn er meer mensen die Hogwarts Hymn uit de 4e film net hoorden tijdens de Dodenherdenking? Of word ik gek?


    Stenenlikker

    Helvar schreef:
    Even een zijstapje, maar zijn er meer mensen die Hogwarts Hymn uit de 4e film net hoorden tijdens de Dodenherdenking? Of word ik gek?


    ik heb hem niet opgepikt (cat)