• The Path to War
    It's changing out there. There's a storm coming, Harry... just like last time.









    TIMES ARE CHANGING
    Voldemort is terug. Nadat zelfs minister van Toverkunst Droebel het moest toegeven lijkt er geen weg meer terug. De tovenaarsgemeenschap bevindt zich op de vooravond van een oorlog. Inmiddels is Droebel afgetreden en daar is Schobbejak voor in de plaats gekomen. De gemeenschap heeft de hoop dat hij hun door deze donkere tijden zal leiden. Tot dus ver heeft hij echter weinig succes gehad. Een massauitbraak uit Azkaban, dementors die de tovenaarsgevangenis hebben verlaten en zich hebben aangesloten bij Hij Die Niet Genoemd Mag Worden en de vele moorden die worden gepleegd... Het lijkt alsof deze storm nog lang niet gaat liggen.

    De zesdejaars leerlingen keren na een donkere zomer terug op Hogwarts, wat gaat dit jaar hun brengen? En is iedereen veilig?
    Hoe reageert de school na dreigementen aan het adres van leerlingen en wat uiteindelijk leidt tot de vermissing van één van hen?



    CHARACTERS
    Naam
    Leeftijd
    Bloedstatus
    Afdeling
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Familie
    Relaties
    Extra

    Gryffindor
    ♂ Aster Muir — Adrien Sahores — Lerwick— 1.1
    ♂ Archer St.James — Faceclaim — Sisu— 1.2
    ♂ Ashley Joseph Jones — Cole Sprouse— calice — 1.3
    ♂ Castor Aelius Black — Faceclaim — Morrigann— 1.5
    ♀ Margaret 'Margo' Graves — Maisie Williams— Klaar— 1.2
    ♀ Jordyn Mariah Kingsley — Dasha Taran— Peitho — 1.3
    ♀ Name — Faceclaim— Isolophilia — page
    ♀ Eurybia Clarke— Faceclaim — Nesber — 1.7

    Hufflepuff
    ♂ Aidan Tomas Fenwick — Max Barczak — Helvar — 1.3
    ♂ Julian Nolan Lartius — Faceclaim — Fika —1.4
    ♂ Theseus Owen Scamander — Faceclaim — Schumacher —1.7
    ♀ Aiofe Zara O'Conner— Isabel Moner — Iotte— 1.1
    ♀ Sasha Diggory — Zoe Kravitz — calice— 1.2
    ♀ Novalie Aria Fitzgerald — Elle Fanning — Peitho — 1.3

    Ravenclaw
    ♂ Name — Faceclaim — Nesber — page
    ♂ Name — Faceclaim — Helvar — page
    ♀ Lorraine Venus Malfoy — Dove Cameron — DarkOne — 1.1
    ♀ Jemina Gauthier— Zendaya — Morrigann— 1.3
    ♀ Pandora Lovegood — Sabrina Carpenter — Calice — 1.4
    ♀ Avalon Isolde Fitzgerald — Elle Fanning — Iotte — 1.4

    Slytherin
    ♂ Dimitri Viktor Volkov — Timur Simakov— calice — 1.1
    ♂ Zaheer Aceves Selwyn— Iotte — 1.2
    ♀ Zoya Elaine Crawfort— Faceclaim— Peitho— 1.4
    ♀ Amira Lucretia Black — Faceclaim— Schumacher— 1.4
    ♀ Eileen Greengrass — Faceclaim — Klaar— 1.5


    VAKKEN

    • Astronomy
    • Charms
    • Defence Against the Dark Arts
    • Herbology
    • History of Magic
    • Potions
    • Transfiguration
    • Alchemy
    • Arithmancy
    • Care of Magical Creatures
    • Divination
    • Muggle Studies
    • Study of Ancient Runes


    QUIDDITCH

    Gryffindor
    • Captain: Margaret Graves
    • Keeper: Ron Weasley
    • Chaser: Margaret Graves
    • Chaser: Jordyn Kingsley
    • Chaser: Ashley Jones
    • Beater: Aster Muir
    • Beater: Castor Black
    • Seeker: Harry Potter

    Hufflepuff
    • Captain: Sasha Diggory
    • Keeper: unknown
    • Chaser: Lee Williams
    • Chaser: ♂ Name — Faceclaim — Schumacher —page
    • Chaser: unknown
    • Beater: Mavis Keegan
    • Beater: unknown
    • Seeker: Sasha Diggory

    Ravenclaw
    • Captain: Avalon Fitzgerald
    • Keeper: Roman Keegan
    • Chaser: Avalon Fitzgerald
    • Chaser: unknown
    • Chaser: unknown
    • Beater: unknown
    • Beater: unknown
    • Seeker: unknown

    Slytherin
    • Captain: Dimitri Volkov
    • Keeper: Eileen Greengrass
    • Chaser: Amira Black
    • Chaser: Dimitri Volkov
    • Chaser: unknown
    • Beater: Vincent Crabbe
    • Beater: Gregory Goyle
    • Seeker: Draco Malfoy:


    PREFECTS
    Prefects

    Gryffindor
    Ron Weasley
    Hermione Granger

    Hufflepuff
    Aidan Fenwick
    Novalie Fitzgerald

    Ravenclaw
    Anthony Goldstein
    Avalon Fitzgerald

    Slytherin
    Amira Black
    Zaheer Selwyn

    Headboy & Headgirl:



    RULES
    ◆ Er is geen minimum woordenaantal
    ◆ De huisregels van Quizlet gelden ook hier.
    ◆ Posts worden in correct Nederlands geschreven
    ◆ 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar geef dit aan aan de bovenkant van je post.
    ◆ Alle leerlingen zitten in hun zesde jaar
    ◆ Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    ◆ Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    ◆ Bespeel andermans personages niet zonder toestemming
    Je bent vrij om mee te spelen, echter willen we deze RPG actief houden, dus je moet wel genoeg tijd hebben om te schrijven.
    Je mag een bestaand personage spelen of een zelfbedacht personage.
    Laat van te voren weten als je een tijdje niet kan schrijven of geen tijd hebt.



    RELATIONSHIPS

    Relatielijstjes in het praattopic:
    Gryffindor
    ♂ Aster Muir — 1.7
    ♂ Archer St.James
    ♂ Ashley Joseph Jones — 1.5
    ♂ Castor Aelius Black
    ♀ Margaret 'Margo' Graves
    ♀ Jordyn Mariah Kingsley — 1.5

    Hufflepuff
    ♂ Aidan Tomas Fenwick
    ♂ Julian Nolan Lartius
    ♀ Aiofe Zara O'Conner — 1.8
    ♀ Sasha Diggory — 1.7
    ♀ Novalie Aria Fitzgerald — 1.7

    Ravenclaw
    ♀ Lorraine Venus Malfoy
    ♀ Jemina Gauthier
    ♀ Pandora Lovegood — 1.5
    ♀ Avalon Isolde Fitzgerald — 1.13

    Slytherin
    ♂ Dimitri Viktor Volkov — 1.8
    ♂ Zaheer Aceves Selwyn — 1.13
    ♀ Zoya Elaine Crawfort
    ♀ Amira Lucretia Black — 1.9
    ♀ Eileen Greengrass — 1.14



    [ bericht aangepast op 8 mei 2021 - 22:00 ]

    Morrigann schreef:

    Ik heb vanavond denk ik wel tijd om een post te schrijven ^^


    Top!


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Julian Lartius

    Aidan - Vrienden - De twee hebben elkaar leren kennen via de afdeling waar ze in geplaats zijn. Eigenlijk kon Julian het vrijwel meteen vinden met de jongen. Samen hebben ze al vele gezellige avonden in de common room gespendeerd waar de twee er achter kwamen dat er nog veel meer raakvlakken waren dan ze in eerste instantie dachten. Zo zijn ze komen ze beiden uit de dreuzelwereld en maakte dit hen beide ook een slachtoffer van de beruchte Slyhterins. Als hij zijn hart wil luchten weet Julian dat hij daarvoor naar Aidan kan, en andersom geldt hetzelfde.

    Aiofe - Ex-Gf - Qua persoonlijkheid lijken Aiofe en Julian enorm veel op elkaar. Het was dan ook geen verassing toen de twee van vrienden naar een relatie gingen. Echter was juist het feit dat ze zo close waren ook hetgeen wat ze weer uit elkaar dreef. De relatie had eigenlijk meer weg van een broer-zus relatie dan een vriend-vriendin. De twee besloten dan ook gezamenlijk om er een punt achter te zetten. Tegenwoordig kunnen ze het nog steeds goed met elkaar vinden.

    Alina - Friends - Julian kan het met de meeste mede Hufflepuffs wel vinden en Alina is daar geen uitzondering op. De twee hebben enorm veel gemeen en zijn dan ook vaak samen aan het einde van de dag in de common room te vinden waar ze hun frustraties uiten.

    Amira - Unlikely friends - Als er een afdeling is waar Julian zo goed als geen vrienden heeft, dan is het wel Slytherin. Dat maakt zijn vriendschap met Amira dan ook wat bijzonder. Dat en het feit dat ze best wel verschillen. Desondanks kan hij het goed met haar vinden. De twee zijn in contact geraakt na een Quidditch wedstrijd die Amira gewonnen had. Julian had haar daar achteraf mee gefeliciteerd en zodoende raakte de twee aan de praat.

    Ashley - Strijder - Eigenlijk vanaf het moment dat Julian duidelijk maakte panseksueel te zijn probeert Ashley hem over te halen om te helpen bij het strijden voor gelijke rechten. Julian staat volledig achter dit doel, maar heeft wat moeite met het 'strijd' gedeelte en heeft daarom nog niet echt toegehapt. Hij heeft wel enorm veel respect voor Ashley die echt durft te gaan voor waar hij achter staat. Julian zou dit ook graag willen leren.

    Avalon - Goede vrienden - Julian heeft Avalon leren kennen via Quidditch waar zij een tegenstander vormt. Erg veel aandacht besteedde hij niet aan haar, zij stond op de sociale ladder immers een stuk hoger dan hem, maar dit veranderde toen de twee samen moesten werken voor een project. Toen heeft hij Avalon pas echt leren kennen en sindsdien zijn de twee bevriend geraakt. Regelmatig zoeken ze elkaar op voor een vliegtocht of om te genieten van een lunch in het zonnetje.

    Castor -Best-friends - Waar Cas een stuk uitbundiger is, is Julian wat rustiger, maar ondanks de verschillen kunnen de twee het enorm goed met elkaar vinden. Ze vullen elkaar immers best goed aan. Zonder Cas, was Julian zijn leven een stuk saaier.

    Jemina -Friends - Ook met de Ravenclaw studente Jem kan Julian het goed vinden. Jem is dan ook de eerste die Julian uitnodigd voor spelavonden, al zal hij het haar niet al te makkelijk maken om te winnen

    Joakim - Exes & Close Friends - De twee begonnen als een setje en zijn geïndigd vrienden die elkaar door en door kennen. Bijna op elk gebied waren ze een perfect koppel, behalve op het seksuele gebied. Gezamelijk hebben ze dan ook een punt achter de relatie gezet en ze zijn ook gewoon bevriend gebleven, al is hun vriendschap wel wat diepgaander dan de gemidddelde vriendschappen.

    Jordyn - Ex-flirtationship - Voor zichzelf opstaan was zeker niet iets waar Julian goed in was zeker niet tegenover Zaheer en zijn roedel die het op hem gemunt hadden. Als een soort beschermengel kwam Jordyn in zijn leven. De Gryffindor studente is vaak zat voor hem opgekomen en al vrij snel werden de twee vrienden. Deze vriendschap vorderde naar meer dan een vriendschap, maar werd abrupt beindigd door Julian. Sindsdien zijn dingen wat ongemakkelijk, en komt Jordyn wat scherper uit de hoek dan normaal; wat hij haar niet kwalijk neemt.

    Novalie - Held - Novalie was een van de eerste mede studenten die hij had leren kennen. De mede Hufflepuff had in het begin enorm veel last van heimwee, waardoor Julian alles op alles zette om haar af te leiden van het gevoel. Nog geen week later wist Novalie hem te redden van een grote spin in zijn tas. Sindsdien is het redden van elkaar een soort inside joke geworden, al is het contact wel wat verwaterd tot Julians verwarring. Desondanks kunnen de twee nog regelmatig nieuwe lifesaving-momenten toevoegen aan de lijst.

    Pandora - Crush - Toen Julian erachter kwam dat Pandora een fan was van het experimenteren met magie en spreuken was hij helemaal sold. Hij had zich altijd al enigsinds aangetrokken gevoeld tot de blondine, maar dit werd pas echt versterkt toen ze samen hele dagen lang aan de slag gingen met allerlei spreuken en dergelijke. Het hardop uit spreken durft Julian echter nog niet, bang haar helemaal kwijt te raken.

    Willow

    Zaheer - Vijanden - Hoewel Julian zijn afkomst niet echt van de daken schreeuwt wist Zaheer er vrij snel achter te komen dat Julian opgegroeid was in de dreuzelwereld, ondanks dat zijn vader een volbloed is. Dit was de perfecte gelegenheid voor Zaheer om hier gebruik van te maken en zodoende werd Julian gepromoveerd naar één van de velen pispaaltjes. Julian probeert hem zoveel mogelijk te vermijden.

    Aster - SOS, I killed my plant again.
    Sasha- You seem nice.
    Dimitri- Idk you that well, but you're a good Quidditch player.
    Ilias - Tutor and Quidditch opponent
    Josephine - You seem alright
    Madigan - Strong dislike
    Maximus - Steers clear of his path
    Miran - Neutral
    Shane - Neutral
    Theseus - Fellow Chaser
    Zoya - Strong Dislike

    [ bericht aangepast op 11 juni 2021 - 21:00 ]


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Anyone for Dmitri and for Sasha? (cat)

    calice schreef:
    Anyone for Dmitri and for Sasha? (cat)
    misschien Ava voor Dmitri (:


    someone out there feels better because you exist

    Hoe werkt dat hele "namen in het vet drukken"-ding eigenlijk? (Heb echt al lang niet meer gespeeld, excuses.) Doen we dat voor elk personage dat we vermelden in de post (dat heb ik nu even gedaan), of gewoon voor de persoon tegen wie we bezig zijn, of hangt dat echt af van speler tot speler?

    Ik ben iig super enthousiast hierover!! Vind het super leuk weer te kunnen schrijven. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Iotte schreef:
    (...) misschien Ava voor Dmitri (:


    Leeuk! Schrijf jij eerst of ik?

    Klaar schreef:
    Hoe werkt dat hele "namen in het vet drukken"-ding eigenlijk? (Heb echt al lang niet meer gespeeld, excuses.) Doen we dat voor elk personage dat we vermelden in de post (dat heb ik nu even gedaan), of gewoon voor de persoon tegen wie we bezig zijn, of hangt dat echt af van speler tot speler?

    Ik ben iig super enthousiast hierover!! Vind het super leuk weer te kunnen schrijven. (:


    Jaa, wat ik meestal doe is als ik een persoon vermeld het dik gedrukt maken, zodat als je niet tijd hebt om alles te lezen je iig weet wanneer jou char is vermeld! Maar is geen verplichting hoor :)

    calice schreef:
    (...)

    Leeuk! Schrijf jij eerst of ik?


    Ik hoop morgen avond tijd te hebben om te schrijven, dus mocht je inspiratie hebben feel free to start 😊😊


    someone out there feels better because you exist

    Is er nog iemand voor Julian? c:


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Fika schreef:
    Is er nog iemand voor Julian? c:


    Jordyn en Archer? Ik schrijf nu de post hehe


    I have seen my own sun darkened

    Iotte schreef:
    (...)

    Ik hoop morgen avond tijd te hebben om te schrijven, dus mocht je inspiratie hebben feel free to start 😊😊


    Ohh dan wacht ik jouw post even af! (blush)

    Peitho schreef:
    (...)

    Jordyn en Archer? Ik schrijf nu de post hehe


    Yess is goed!


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Fika schreef:
    (...)

    Yess is goed!


    YASH! Dan ga ik de post schrijven. Mag ik Julian overal neergooien? Of is er een specifieke plek waar hij is?


    I have seen my own sun darkened

    Hee! Ik doe niet meer mee met het verhaal zoals jullie weten, maar was toch nieuwsgierig naar het speeltopic. Maar als ik op 'Speeltopic' in de beginpost klik, dan gaat ie weer naar het praattopic, dus misschien kun je dat nog even aanpassen (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    Hee! Ik doe niet meer mee met het verhaal zoals jullie weten, maar was toch nieuwsgierig naar het speeltopic. Maar als ik op 'Speeltopic' in de beginpost klik, dan gaat ie weer naar het praattopic, dus misschien kun je dat nog even aanpassen (:


    Ga ik zeker nog doen.
    Is het je gelukt om het speeltopic te vinden in actieve topics?