• Het is dinsdag weer Koningsdag! Helaas kan het niet gevierd worden zoals voorheen en dus was ik benieuwd wat jullie plannen zijn? Wat zou je normaal met Koningsdag doen en wat doe je dit jaar?

    Normaal ging ik met vrienden over de markt in de stad lopen, terrasje pakken, ergens hapje eten en dan stappen tot een uur of 4. Dan was eigenlijk het plan markt en terras maar elk jaar liep het weer uit tot stappen en een berg gezelligheid.

    Dit jaar komen 2 beste vrienden naar mij en hebben we 538 aan en in de avond The Streamers. We gaan bakplaten en de versiering ligt al klaar. Zo vieren wij dit jaar Koningsdag en ook nog een beetje mijn verjaardag omdat ik die dit jaar helemaal niet kon vieren door Corona


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Klinkt gezellig, fijn dat je zo je verjaardag nog een beetje kunt vieren! Mijn vriend gaat zo even naar de supermarkt om te kijken of er nog oranje tompoucen zijn :') Heel veel meer zal het niet worden voor ons helaas haha.


    ars moriendi

    Er waren ontzettend veel mensen in de buurt die feestjes in hun tuin hielden, en sommigen begonnen al met typische volksmuziek te draaien om 10 uur 's ochtends. Dus dan weet je wat mijn buurt heeft gedaan.
    Persoonlijk houd ik niet van die commerciële dag, het is voor mij net zoals alle anderen --al dan wel met meer luidruchtige mensen. . .


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hyonyeo schreef:
    Er waren ontzettend veel mensen in de buurt die feestjes in hun tuin hielden, en sommigen begonnen al met typische volksmuziek te draaien om 10 uur 's ochtends. Dus dan weet je wat mijn buurt heeft gedaan.
    Persoonlijk houd ik niet van die commerciële dag, het is voor mij net zoals alle anderen --al dan wel met meer luidruchtige mensen. . .
    hahah oh god arme jij!
    Bij ons was het onwijs gezellig. Tuin versierd lekker buiten gezeten, sjoelbak gepakt, in de avond gegeten en STreamers gekeken. Het was lekker als vanouds ondanks dat we de kroegen niet in konden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eigenlijk zat ik hier in België, maar op het nieuws zag ik ook mensen op straten vieren dat het koningsdag was. Het zag er wel gezellig uit!
    Als ik het goed heb, hadden de Nederlanders de kleur van wortels oranje gemaakt voor hun koning, is het niet? :D


    Isn't Baji-san awesome?