• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Cole • Catan
    • Rafael • Beater/Prefect • Slughorn
    •
    •
    •
    • Margo • Chaser• Klaar
    • Jordyn • Beater• Peitho
    • Kyra • Chaser/Prefect • Morrigann
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Catan
    • Roman • Keeper/Headboy • Croweater
    • Noah • Trijn
    •
    •
    • Blythe • Chaser• Catan
    • Isabella • Slughorn
    • Jemina • Morrigann
    •
    •
    Slytherin

    • Casper • Croweater
    • Mosh • Seeker • Croweater
    • Marcus • Beater • Schumacher
    •
    •
    • Prudence • Trijn
    • Lene • Keeper • Klaar
    • Daphne • Croweater
    • Zoya • Head girl • Peitho
    •
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Croweater
    • Theo • Chaser/Prefect • Schumacher
    •
    •
    •
    • Mavis • Beater • Catan
    • Rosalie • Slughorn
    • Tilly • Catan
    • Maddie • Trijn
    • Novalie • Prefect •Peitho

    [ bericht aangepast op 4 mei 2021 - 10:59 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Theseus Owen Scamander
    Seventeen years old | Hufflepuff | Captain & Chaser & Prefect | With Kyra, Roman & Zoya | Train | Professioneel dierenfluisteraar



    Roman was er van door gegaan, wat een goed idee was. Een heel goed idee. Theo had nu al door dat hij dit jaar beter aan de goede kant van Zoya kon blijven, ofwel haar zoveel mogelijk kon ontlopen. Hij had geen zin in gedoe met de Head Girl dit jaar.
    Hij werd uit zijn gedachten geschud door Kyra die zijn hand weer vast pakte. Dit keer lukte het hem om géén rood hoofd te krijgen, gelukkig. Dat was namelijk echt iets waar hij aan moest gaan werken. Kyra trok aan zijn hand en zo volgde hij haar naar de andere kant van de coupé.

    De opmerking van Kyra over zijn rode hoofd deed hem opkijken. ''W-wat?'' Hij keek haar verbaast aan en schudde met zijn hoofd. ''Nee, nee, nee.'' vervolgde hij. ''Zo erg is mijn smaak in meisjes niet, geen zorgen.'' If only she knew.
    Theo schraapte even met zijn keel, voordat hij weer sprak. ''We hebben pindakaas nodig,'' begon hij. ''voor het vangen van de muizen en wat magie. Er staan in het goederen gedeelte vast wat dozen waar ze veilig in kunnen blijven totdat we bij Hogwarts zijn.''



    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    JEMIMA GAUTHIER
    ravenclaw • in a flooded part of the train • with upset firstyears, rafael and roman
    Huilende kinderen was niet bepaald iets waar Jem ervaring mee had. Iets daartegen zou pas een praktische spreuk zijn. Stotterend begon het kind te vertellen hoe iemand anders uit haar coupé Incendio wilde proberen, maar dat was ook niet volgens plan gegaan. Ze had haar moeder de Aguamenti-spreuk eens zien gebruiken om een klein vuurtje te doven en wilde dat nu proberen. Resultaat: kinderzwembad in het treinstel. Ondertussen bleef er maar water uit het meisje’s toverstok stromen.
          Voor Jem het meisje kon antwoorden, werd de coupédeur opengegooid door Roman. Het meisje begon nog harder te huilen. Soepel. Jem gaf haar maar een zacht, troostend klopje op haar hoofd.
          Rafael had zich achter Roman aan gehaast en het toverstok-deel van het probleem was binnen enkele seconden opgelost. Jem had half verwacht dat hij het ding door het raam zou gooien als oplossing. De ogen van het jonge meisje waren nu vol bewondering op de Gryffindor gericht. Iemand had er een aanbidder bij.
          “Nou, dit is in elk geval een stuk beter dan een afgefikt stuk trein, dus dat heb je wel goed opgelost,” zei Jem welgemeend. “En wij hebben Aguamenti vorig jaar pas geleerd dus, opzich, niet slecht. Misschien alleen wat minder enthousiast volgende keer.” Ze wierp een blik op Roman, die nog altijd naar het tafereel aan het kijken was.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [16+]


    Mozart "Mosh" Bauer


    >> In een coupe met Jordyn <<


    Mosh was blij dat de deur weer dichtviel. Ergens vroeg hij zich af of die nicht expres de deur open had getrokken. Hij was toch niet zo achterlijk dat hij de betekenis van een sok om de deurklink niet begreep?
          Hij drukte de gedachte aan Lane weg, voordat zijn libido al helemaal onder het vriespunt daalde en focuste zich weer op Jordyn door met zijn hand over haar beha te strijken, voor hij die met behendige vingers losmaakte en haar borsten daarna met beide handen vastgreep en hij ze ietwat ruw masseerde.
          ‘Ik kan geen beter tijdverdrijf bedenken zo onderweg naar Hogwarts,’ fluisterde hij tegen haar lippen. ‘Je zou denken dat er wel meer op dat idee kwamen.’

    [ bericht aangepast op 7 mei 2021 - 10:20 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Roman Keegan

    >> In een coupe met eerstejaars, Rafaël en Jemima <<


    Een simpele spreuk als dat had Roman echt wel kunnen uitrichten. Het… was gewoon niet in hem opgekomen? Had het echt zo lang geduurd voordat hij had gereageerd? Hij wist niet waar de opgelatenheid vandaan kwam, maar ze mocht echt wel weer weggaan.
          ‘Goed opgelost,’ zei hij een beetje korzelig tegen Rafaël.
          Het meisje dat de Gryffindor in pure adoratie had aangestaard, wierp nu een schichtige blik op Roman en keek alsof ze bang was dat hij haar zou gaan opvreten. Omdat hij nou ook weer niet helemaal als een imbeciel wilde overkomen die alleen eerstejaars onbedoeld kon afsnauwen, greep hij zijn eigen toverstaf en liet een vluchtige hittespreuk over de vloer gaan die het water liet verdampen.
          ‘Wacht maar met het oefenen van spreuken tot jullie op school zijn,’ zei hij tegen de kinderen, voordat ze de ramen naar buiten bliezen op het moment dat de schouwers langskwamen én hij hier stond. 'Afgesproken?'
          Ze knikten braaf en Roman stapte achteruit de coupé uit.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson
    Met Roman en Jemina- In de coupe


    Roman was uiteindelijk toch in actie gekomen. "Ik was bijna bang dat iemand een verstijvingsspreuk over hem had uitgesproken," grapte hij tussen neus en lippen door richting Jemina. "En hoi trouwens," zei hij met een glimlach naar het meisje naast hem. Gelukkig had Roman met een enkele zwaai van zijn stok het water weggehaald, wat veel zou schelen om op te ruimen. Dat nam echter niet weg dat Raf zijn sokken toch nat waren geworden, dus plofte hij op de bank neer en begon met het losknopen van zijn schoenen. De eerstejaars had hem nog even kort aangekeken voor ze de coupe verliet en Rafaël had maar een glimlach teruggeworpen om niet onaardig te zijn. Ook al was hij niet blij met natte voeten.
          Hij trok haastig zijn schonen uit, sprak een spreuk uit om zijn sokken weer te drogen en trok toen zijn schoen weer aan. Hetzelfde ritueel deed hij voor de linker en met dat zijn voeten weer droog waren, was Rafaël weer tevreden.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2021 - 11:38 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    NOVALIE ARIA FITZGERALD
    17 years      —      Hufflepuff Prefect      —      Op de gang      —       w. Lee



    Novalie schrok in eerste instantie nogal van Lee, die opeens op mijn schouders was gesprongen. De woorden die hij daarna uitsprak, gingen dan ook grotendeels langs haar heen. De schrik zat er goed in, na twee keer vandaag beslopen te zijn door mensen die ze liever niet zag.
          Terwijl Novalie stond bij te komen van de schrik, nam Isa afscheid van het stel. Novalie keek even met een kleine glimlach naar haar beste vriend en ietwat nerveus liep ze met Lee mee de gang in. H- hij had een plan? Ergens beangstigde haar dat idee, maar Novalie wist ook dat ze op Lee kon vertrouwen. Novalie kende Lee al zo lang, dat ze wist dat hij haar tot niets geks toe zou aanzetten.
          "Ja," gaf ze schoorvoetend toe. "Zojuist in de prefect coupe. Hij maakte er nogal een rommeltje van."

    [ bericht aangepast op 7 mei 2021 - 16:33 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Lee Williams

    >> Op de gang met Novalie en Maddie <<

    Lee begreep in alle eerlijkheid niet waarom Rafaël tot Prefect was verkozen, want als iemand met zijn grappen voor chaos zorgde was hij het wel. Maar misschien was dat wel zijn allergrootste grap: Prefect zijn.
          ‘Wat had hij nu weer gedaan?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    NOVALIE ARIA FITZGERALD
    17 years      —      Hufflepuff Prefect      —      Op de gang      —       w. Lee



    "Hij heeft muizen losgelaten op de prefect coupe?" Ze stelde de vraag aarzelend. Novalie wist ook heus wel dat dit niet de bedoeling was en dat het een flauwe grap was van Rafaël. Ze hield van dieren en dit was niet echt leuk voor ze geweest. Maar ze had er gewoon niets over durven zeggen. "Het was gewoon.." Novalie wist niet zo goed hoe ze het moest omschrijven en voelde een blos naar haar wangen stijgen. Onbewust pakte ze de rand van haar shirt vast en speelde ermee. "Hij is gewoon ergens nog zo leuk. En dan komt hij weer met zo'n belachelijke bijnaam aanzetten." Novalie voelde een blos naar haar wangen stijgen nu het woord 'bonbonnetje' weer door haar hoofd spookte.


    It's never gonna happen, Guys.

    Lee Williams

    >> Op de gang met Novalie <<


    'Natuurlijk is hij leuk. Máár er zijn nog meer leuke jongens.' Hij toonde haar zijn meest mysterieuze blik. 'En ik weet iemand die perfect bij je past.'
          Beter dan Rafaël in elk geval. Dat vond hij oprecht.
          'Dus ik ga een blind date voor je organiseren. Dat wordt hartstikke leuk! Ik weet zeker dat jullie het goed met elkaar kunnen vinden.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    NOVALIE ARIA FITZGERALD
    17 years      —      Hufflepuff Prefect      —      Op de gang      —       w. Lee



    "W-w-wat?" Vroeg Novalie geschokt. Een blind date? Maar wat moest ze dan doen? Dat kon ze echt niet. Punt 1, ze wist niet wie en punt 2, ze wist niet hoe. Novalie keek even naar Lee en voelde lichte wanhoop haar overvallen. Hem teleurstellen wilde ze al helemaal niet. "Maar wat als ik dat niet kan?" Vroeg ze zachtjes. De moed zonk nu al in haar schoenen bij het idee.


    It's never gonna happen, Guys.

    Lee Williams

    >> Op de gang met Novalie <<


    ‘Je hoeft niets te doen, joh! Ik organiseer wat leuks voor jullie en jullie hoeven dat alleen maar uit te voeren. Met een beetje mazzel ben ik dan toch al in de date-mood,’ zei hij met een zenuwachtige grijns.


    Every villain is a hero in his own mind.

    NOVALIE ARIA FITZGERALD
    17 years      —      Hufflepuff Prefect      —      Op de gang      —       w. Lee



    "Ze vond het maar niets, dit hele idee. Alleen al het feit dat ze op een date moest en niet wist met wie en wat ze moest doen maakte haar ontzettend nerveus. De grijns op Lee zijn gezicht weerhield haar er echter van om te protesteren, ze wilde hem niet teleurstellen. Aan de andere kant zag ze echter ook niet helemaal in hoe een date met een andere jongen ervoor zou zorgen dat ze Rafaël zou vergeten. "Oke dan," zei ze zachtjes. Novalie keek even weg van Lee. Als Lee geloofde dat het hielp, dan moest ze het maar doen toch? Rafaël was niet beschikbaar en ze wilde niet met deze gevoelens blijven lopen. "Heb je Nomad al gesproken?" vroeg ze om het onderwerp te veranderen.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2021 - 10:40 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Blythe Carmichael
    >> Met Rhae voor een coupé <<

    'Oei, nee,' zei Blythe. Deze meid moest ongeveer van haar leeftijd zijn, maar ze herkende haar niet; Blythe was erg goed in het onthouden van namen en gezichten, dus dat zei genoeg. 'Ik wil je best helpen zoeken. Ik ben Blythe,' ze stak haar hand uit.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    KYRA ALIYEVA
    gryffindor • chaser • prefect • prefect coupe • theo
    "Hmm, goedzo. Je hoeft niet heropgevoed te worden." Een lichtelijk gevoel van opluchting trok door Kyra heen bij het horen van Theo's antwoord en er gleed een onbewuste glimlach over haar gezicht. Zoya was in elk geval niet zijn type. Niet dat dat uitmaakte, want hij bleef nog altijd de broer van haar beste vriendin, dat was ook wel een ding. Het verklaarde nog steeds niet veel over zijn rode wangen.
          "Pindakaas, magie, dozen. Juist." Hoewel ze zelf ook wel redelijk was met dieren, viel het in het niets bij Theo's expertise. "Misschien heeft de trolley witch wat snacks met pindakaas?" Waar het goederengedeelte van de trein zat wist ze zelf eerlijk gezegd niet eens. "Ik volg jouw leiding, kaptein, anders zijn die muizen tegen het eind van de reis nog steeds niet gevangen."


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lee Williams

    >> Op de gang met Novalie <<


    Lee schudde zijn hoofd, op slag weer zenuwachtig. ‘Nee, nog niet. Ik zag hem op het perron en toen raakte ik zo afgeleid dat ik tegen Isabella aan botste. Dus ik heb alweer lekker geblunderd.’ Nerveus trok hij zijn bandana iets rechter. ‘Maar Mavis en ik moeten nog langs met onze fopartikelen, dus dan zie ik hem wel! Dat gaan we nu maar eens doen. Dus dan zie ik je straks wel weer! Jij moet natuurlijk ook weer verder met je ronde.’


    Every villain is a hero in his own mind.