• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Cole • Catan
    • Rafael • Beater/Prefect • Slughorn
    •
    •
    •
    • Margo • Chaser• Klaar
    • Jordyn • Beater• Peitho
    • Kyra • Chaser/Prefect • Morrigann
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Catan
    • Roman • Keeper/Headboy • Croweater
    • Noah • Trijn
    •
    •
    • Blythe • Chaser• Catan
    • Isabella • Slughorn
    • Jemina • Morrigann
    •
    •
    Slytherin

    • Casper • Croweater
    • Mosh • Seeker • Croweater
    • Marcus • Beater • Schumacher
    •
    •
    • Prudence • Trijn
    • Lene • Keeper • Klaar
    • Daphne • Croweater
    • Zoya • Head girl • Peitho
    •
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Croweater
    • Theo • Chaser/Prefect • Schumacher
    •
    •
    •
    • Mavis • Beater • Catan
    • Rosalie • Slughorn
    • Tilly • Catan
    • Maddie • Trijn
    • Novalie • Prefect •Peitho

    [ bericht aangepast op 4 mei 2021 - 10:59 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Blythe Carmichael
    >> In de coupé met Raf <<

    Blythe's mondhoeken krulden even op. 'Gelukkig maar.' Ze raakte kort zijn hand aan en ging toen met haar hand door haar tas. Niet veel later haalde ze er een reissetje tovenaarsschaak uit. 'Tijd voor een potje?' Raf en zij speelden vaak spelletjes - weliswaar niet vaak met z'n tweeën, maar vaak wel in groepen, en ze dacht dat hij wel te porren was voor een partij.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    𓆙       Zoya Elaine Crawfort      𓆙

    When you are not fed love on a silver spoon you learn to lick it off knives


    17 years 𓆙 Slytherin Head Girl 𓆙 Prefect Coupé 𓆙 with Roman, Kyra & Theseus




    Nu Roman op de overige klassenoudsten lette, gebood ik Kya en Theo om de geschrokken leerlingen iets meer tot rust te brengen. Evenals dat Theseus achter de muizen aan kon gaan gezien zijn reputatie als dierenfluisteraar. Tenminste, zo deed Kyra dit doen overkomen.
          “Laten we hopen dat deze treinreis verder zonder grappen verloopt. In ieder geval heeft Gryffindor hun eerste puntenaftrek binnengehaald.” Ik wierp een veelbetekenende blik in de richting van Kyra. “Ik neem aan dat jij op hem let? Anders ben ik bang dat het Gryffindor veel punten gaat kosten dit jaar.” Na de dood van mijn vader bleek ik toch lichtgeraakter te zijn dan voorheen.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2021 - 11:28 ]


    I have seen my own sun darkened

    NOVALIE ARIA FITZGERALD
    17 years      —      Hufflepuff Prefect      —      Op de gang      —       w. Isabella


    "for the healers and feelers of the world: — "

    " — be kind to yourself first."

    Ik beet op mijn lip terwijl ik haar goedbedoelde advies aanhoorde. Zelf begreep ik ook vrij weinig van mijn eigen gevoel. De afgelopen zomer was ik hard bezig geweest om over mijn gevoelens voor Rafaël heen te komen. Ik was ervan overtuigd geweest dat me dit gelukt was, maar bij het zien van zijn lieve jongensachtige grijns bleken mijn knieën toch nog week te worden.
          “Misschien dat dat helpt, een lijstje. Wat is je top vijf?” vroeg ik half-grappend en half-serieus. We liepen een stuk verder de gang door en ik trok Isabella aan haar arm iets dichter naar me toe. “En natuurlijk vind ik dat niet erg, gekkie. Je hebt mij de hele vakantie al gezien, dus natuurlijk snap ik dat je even behoefte hebt aan het gezelschap van een ander. En ik weet zeker dat Noah het zal begrijpen,” zei ik met een veelbetekenende blik ik haar richting en prikte plagend in haar zijde. “Trouwens, zelf wilde ik ook nog kijken of ik Lee en Theo ergens kan vinden.”


    I have seen my own sun darkened

    Rafaël Wilson
    Met Blythe- in de coupe


    Hij keek even lachend naar Blythe. "Altijd, ik heb alleen een probleem." Hij kwam overeind. "Als ik mijn rondje als prefect niet afmaak, dan heb ik een nu al woedende Zoya op mijn dak. En hoewel ik Zoya wel overleef, heb ik liever geen problemen met Roman." Wat Zoya van hem vond, kon hem niet zoveel schelen. Maar hij had het niet graag aan de stok met Roman. Rafaël mocht de jongen wel en hij wilde het gewoon chill tussen hen houden.
          "Plus, ik moet ergens mijn koffer vinden. Aangezien mijn moeder andere prioriteiten voor me had vanmorgen, heeft Jay mijn koffer ergens neergezet." Jay, zijn vier jaar jongere broertje was in Slytherin ingedeeld en was vanmorgen door hun nanny naar de trein gebracht. Hij ging het liefst niet langs bij zijn broertje. Een oudere broer in Gryffindor die ook nog eens prefect was, was natuurlijk zogenaamd beschamend. Maar hij had toch echt zijn gewaad nodig.
          Rafaël stak zijn hand naar Blythe uit. "Loop je mee?" Hij boog even naar voren en grijnsde plagend naar Blythe. "Het rondje eindigt waarschijnlijk ergens met mij in mijn onderbroek."


    It's never gonna happen, Guys.

    Blythe Carmichael
    >> Met Raf in een coupé <<

    Blythe schoot in de lach. 'Gosh, dat moet ik zien.' Ze sprong op en volgde hem de coupé uit. 'Wat is dan precies het scenario waarin jij in je onderbroek eindigt? Vrouwen die de kleding van je lichaam scheuren, of omdat je zelf gewoon aan het einde van de route bedenkt dat je liever minder kleding draagt en dus maar gaat strippen?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rafaël Wilson
    Met Blythe- in de coupe


    Hmm. Hij had op een blos gehoopt, maar dit was ook prima. En dit was Blythe natuurlijk en niet Novalie. "Ik moet gewoon omkleden," zei hij quasi onschuldig. "Dat jij nu meteen de raarste dingen denkt," zei hij, terwijl hij het meisje naast hem aantikte met zijn elleboog. Alsof hij überhaupt wist hoe hij dat moest doen. "Al klinkt je eerste scenario niet eens verkeerd."


    It's never gonna happen, Guys.

    Blythe Carmichael
    >> In de gangen met Raf <<

    Blythe lachte. 'Er zijn nog meer scenario's te bedenken, hoor,' zei ze plagerig, en ze trok voor de grap kort de zoom van zijn shirt ietsje omhoog.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rafaël Wilson
    Met Blythe- in de coupe


    "Waar denk je dan aan?" vroeg hij met ingehouden adem. Het feit dat Blythe even aan zijn shirt had getrokken en hij voor een seconde daar een vinger had gevoeld, had een rilling over zijn huid laten trekken. Rafaël mocht dan een grote mond hebben, maar op dit onderwerp was hij zo bleu dat hij niet zo gehaaid was als normaal. En hij geen idee had wat hij moest verwachten of hoe te reageren.


    It's never gonna happen, Guys.

    Blythe Carmichael
    >> In de gang met Raf <<

    Ze kon niet anders dan genieten van de uitwerking die ze op hem had. Hoe anders was dit dan een jaar geleden, toen er nog helemaal geen spanning tussen hen had gezeten. Nu leken de vonken er vanaf te springen.
    Ze voelde haar ademhaling ietsje toenemen, al begon ze wel wat zachter te praten. NIet iedereen heofde mee te luisteren - maar de kus van net had wel wat losgemaakt. 'Dat mag je zelf invullen,' zei ze in zijn oor.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Isabella Fitzgerald
    Met Novalie op de gang


    Isabella ving de blik van haar zusje wel op, maar ze had geen idee wat Novalie ermee bedoelde. "Nou," zei ze serieus. "Ten eerste is hij ontzettend kinderachtig. Kom op, je laatste jaar en dan nog zulke geintjes uithalen? Ten tweede aandachtsgeil. Hij flirt met alles wat los en vast zit. Hij is arrogant, irritant, ontzettend vervelend." Isa rolde met haar ogen. "Ik kan nog wel even doorgaan hoor," zei ze grijnzend tegen Novalie.
          "Hij vindt zichzelf heel wat volgens mij en maakt ook gebruik van.." Het laatste stuk van haar zin kon Isa niet afmaken, want hun gesprek werd opeens abrupt verstoord door Lee.


    It's never gonna happen, Guys.

    Rafaël Wilson
    Met Blythe- in de coupe


    Rafaël voelde een blos naar zijn wangen schieten, iets wat niet snel gebeurde. De fluistering kriebelde in zijn oor en hij voelde zich opeens totaal ongemakkelijk onder dit gesprek. Van ongemak haalde hij even een hand door zijn haren en grijnsde even flauwtjes naar Blythe, maar hij wist absoluut niet wat hij daarop moest zeggen. Hij mocht het zelf invullen? Waar doelde Blythe dan op?

    [ bericht aangepast op 6 mei 2021 - 12:23 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Blythe Carmichael
    >> In de gang met Raf <<

    'Stripknalpoker,' zei ze lachend. 'Dat was waar ik aan dacht. Goeie manier om in je onderbroekje te eindigen.' Ze gaf hem een plagerig duwtje.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rafaël Wilson
    Met Blythe- in de coupe


    Hij lachte een beetje nerveus mee met Blythe. Dat was iets wat hij nog nooit gedaan had, maar het antwoord was in ieder geval minder erg dan hij verwacht had. Toen hij de laatste zin echter nog een keer over nadacht, voelde hij opnieuw een blos naar zijn wangen stijgen en kreeg hij het opeens ontzettend heet. Was dat wat ze wilde? In zijn onderbroek eindigen? Hij schraapte een beetje ongemakkelijk zijn keel en keek even van Blythe weg. Hij had het idee gehad dit jaar helemaal los te gaan, om het idee van romantiek maar gewoon een keer los te laten. Voor hem zat het er niet in namelijk. Zijn toekomst was al bepaald. Maar nu Blythe hem er alleen al mee plaagde, voelde hij de hitte omhoog stijgen en wist hij absoluut niet wat hij moest doen.
          Alsof het zo moest zijn, zag hij precies op dat moment Jay in een van de coupes zitten en hij gebruikte de gelegenheid om heel even aan Blythe te ontsnappen en even gauw aan Jay te vragen waar zijn koffers stonden. Terug in de gang keek hij even met een kleine ongemakkelijke glimlach naar Blythe. "Mijn koffers staan verderop," en hij wees naar de laadruimte tussen de coupes.


    It's never gonna happen, Guys.

    Lee Williams

    >> Op de gang met Novalie, Isabella en Maddie <<


    Lee was al met Maddie onderweg naar hun coupé geweest toen hij Novalie zag. Spontaan had hij de tassen die hij vroeg laten vallen en was zijn vriendin om de hals gevlogen.
          ‘Noof! Ik zag je net al op het perron, maar ik zag dat die feeks met je aan het praten was en ik was bang dat ik alles erger zou maken als ik de redder in nood zou spelen. Ik begon al niet zo goed met mezelf door de lucht lanceren en je zusjes kleding over het perron verspreiden.’ Hij trok haar in een stevige omhelzing totdat hij bedacht dat ze ook nog ademen moest en liet haar toen weer los. Hij besefte dat ze met dat betreffende zusje in gesprek was geweest en dat hij hun gesprek misschien toch een tikkeltje overenthousiast had onderbroken. ‘Ik doe weer onbeleefd hè? Hopelijk onderbrak ik geen heel serieus gesprek?’ Hij keek tussen de twee zussen heen en weer. Novalie was dan wel zijn beste vriendin, maar van Isabella kreeg hij soms het gevoel dat ze hem niet zo heel erg aardig vond. Maar dat verbeeldde hij zich vast, hij was harstikke leuk. ‘Hoi Isabella!’ Hij keek haar evengoed met een grote glimlach aan. ‘Jij bent zeker nog steeds geen groot fan van knuffels? Ze zijn lekker warm hoor.’ Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen en hield zijn armen open voor het geval ze dit jaar tóch eens een Lee-knuffel wilde uitproberen.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2021 - 12:39 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Blythe Carmichael
    >> In de gang met Raf <<

    'Hé,' zei ze, toen hij weer terug was gekomen. 'Ik plaag je alleen maar, hè.' Ze glimlachte. 'Jij begon zelf over je onderbroek.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain