• 1852.
    Cirque de la Papillon heeft na een lange reis eindelijk hun nieuwe bestemming weer gevonden, dit keer in het Italiaanse stadje Venetië. Het circus is inmiddels enorm groot, met hun x aantal wagens vol met dieren, maar ook de wagens voor de familie, het circus en hun vrienden. Van clowns tot proppers, trapeze danseressen en messenwerpers, maar ook het verzorgingspersoneel en een aloud gipsy gezin met voorspellende gaven; iedereen is aanwezig.
          Tussen alle bedrijvigheid van het opzetten tot de tent en kleine kramen door, gaan een paar verkenners — vermomd als proppers — op pad om de laatste aanwijzingen van de robijn te controleren. Dit zodat zij later die week de laatste puntjes op de I kunnen zetten van het goed georganiseerde plan, waarna ze de roof kunnen uitvoeren.
          We starten het RPG aan het begin van een rustige dag. Het circus personeel is druk bezig met de laatste voorbereidingen van die dag, de allereerste show tenslotte degene die de beste indruk moet weggeven. Proppers lopen buiten het circusterrein rond, tezamen met enkele andere artiesten, maken kennis met de dorplieden en trachten hen naar de reusachtige tent te lokken met de beste verkooppraatjes.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2021 - 22:40 ]


    I have seen my own sun darkened

    Hyonyeo schreef:
    Ik ben leeg so bare with me people.
    Relaties voor Naida:

    iemand aan wie ze snitcht for school newspaper
    eerste liefde (eindigend goed/slecht, up 2 u) Las?
    een vriend/in die ze in haar zelfzuchtige daden pijn heeft gedaan Las?
    enemies
    leraar met wie ze mindgames uithaalt, proberend over te laten stappen naar de andere kant (demon/angel)
    onesided crush (Naida's kant)
    nog iets anders?


    Ik weet niet hoe oud Naida is precies, want Las is 25, maar anders zouden ze wel elkaars eerste liefde kunnen zijn?


    That is a perfect copy of reality.

    Nou, jongens, ik denk dat ik vanavond het speeltopic opengooi. Ik ben nu als een malle aan het coderen om alles op tijd af te hebben! ^^

    Ik heb er zin in, hihi ❤️


    I have seen my own sun darkened

    Peitho schreef:
    Nou, jongens, ik denk dat ik vanavond het speeltopic opengooi. Ik ben nu als een malle aan het coderen om alles op tijd af te hebben! ^^

    Ik heb er zin in, hihi ❤️


    Oeeeh, zin in!


    That is a perfect copy of reality.

    Hyonyeo schreef:
    Ik ben leeg so bare with me people.
    Relaties voor Naida:

    iemand aan wie ze snitcht for school newspaper
    eerste liefde (eindigend goed/slecht, up 2 u)
    een vriend/in die ze in haar zelfzuchtige daden pijn heeft gedaan
    enemies
    leraar met wie ze mindgames uithaalt, proberend over te laten stappen naar de andere kant (demon/angel)
    onesided crush (Naida's kant)
    nog iets anders?


    Ik heb Leya head van newspaperclub gemaakt, dus die zou dan daar bij passen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hyonyeo schreef:
    Ik ben leeg so bare with me people.
    Relaties voor Naida:

    iemand aan wie ze snitcht for school newspaper
    eerste liefde (eindigend goed/slecht, up 2 u)
    een vriend/in die ze in haar zelfzuchtige daden pijn heeft gedaan
    enemies
    leraar met wie ze mindgames uithaalt, proberend over te laten stappen naar de andere kant (demon/angel)
    onesided crush (Naida's kant) ik heb donovan misschien?
    nog iets anders?


    someone out there feels better because you exist

    Also guys, Laslo geeft in de avond een heel groot feest, omdat hij de dag ervoor 25 is geworden. Iemand die zich geroepen voelt dit met/voor hem te organiseren? :Y)

    I’m looking at you, Devvie

    EDIT: sowieso dat hij afgelopen nacht het ook smaller (maar wel goed ofc) gevierd heeft en dus heel brak gaat zijn. Liefhebbers hiervoor ook? :p

    [ bericht aangepast op 20 mei 2021 - 14:28 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    Also guys, Laslo geeft in de avond een heel groot feest, omdat hij de dag ervoor 25 is geworden. Iemand die zich geroepen voelt dit met/voor hem te organiseren? :Y)

    I’m looking at you, Devvie

    EDIT: sowieso dat hij de nacht ervoor het ook smaller (maar wel goed ofc) gevierd heeft en dus heel brak gaat zijn. Liefhebbers hiervoor ook? :p


    Oh boy, party van de eeuw dit. :Y)
    Dev heeft dit helemaal geregeld, maak je maar geen zorgen. Ghehe.


    Whatever causes night in souls, causes stars too.

    Paracosmal schreef:
    (...)

    Oh boy, party van de eeuw dit. :Y)
    Dev heeft dit helemaal geregeld, maak je maar geen zorgen. Ghehe.


    Heheheh, can’t wait :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Peitho schreef:
    Nou, jongens, ik denk dat ik vanavond het speeltopic opengooi. Ik ben nu als een malle aan het coderen om alles op tijd af te hebben! ^^

    Ik heb er zin in, hihi ❤️


    *screams*

    Amren schreef:
    EDIT: sowieso dat hij afgelopen nacht het ook smaller (maar wel goed ofc) gevierd heeft en dus heel brak gaat zijn. Liefhebbers hiervoor ook? :p


    Also there’s no doubt in my mind dat Dev die ochtend komt opdagen met glitters in zijn haar en een verdwaalde glowstick rondom z’n nek.


    Whatever causes night in souls, causes stars too.

    Paracosmal schreef:
    (...)

    Also there’s no doubt in my mind dat Dev die ochtend komt opdagen met glitters in zijn haar en een verdwaalde glowstick rondom z’n nek.


    Oh heerlijk dit. Laslo volgt waarschijnlijk zijn voorbeeld 😂😂


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    Also guys, Laslo geeft in de avond een heel groot feest, omdat hij de dag ervoor 25 is geworden. Iemand die zich geroepen voelt dit met/voor hem te organiseren? :Y)

    I’m looking at you, Devvie

    EDIT: sowieso dat hij afgelopen nacht het ook smaller (maar wel goed ofc) gevierd heeft en dus heel brak gaat zijn. Liefhebbers hiervoor ook? :p


    Paracosmal schreef:
    (...)

    Oh boy, party van de eeuw dit. :Y)
    Dev heeft dit helemaal geregeld, maak je maar geen zorgen. Ghehe.



    Count Flo innnnnn


    someone out there feels better because you exist

    Amren schreef:
    Also guys, Laslo geeft in de avond een heel groot feest, omdat hij de dag ervoor 25 is geworden. Iemand die zich geroepen voelt dit met/voor hem te organiseren? :Y)

    I’m looking at you, Devvie

    EDIT: sowieso dat hij afgelopen nacht het ook smaller (maar wel goed ofc) gevierd heeft en dus heel brak gaat zijn. Liefhebbers hiervoor ook? :p


    Ramsey: Come on Don, let's go partycrashing

    calice schreef:
    (...)

    Ramsey: Come on Don, let's go partycrashing


    Alleen vriendjes en vriendinnetjes toegestaan, tenminste op het feestje van afgelopen nacht. (cat)

    [ bericht aangepast op 20 mei 2021 - 15:12 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    (...)

    Alleen vriendjes en vriendinnetjes toegestaan, tenminste op het feestje van afgelopen nacht. (cat)




    en het geplande feest?