• Pure Times Are Over
    Rollentopic            Praattopic 5


    Inter Orbis Terrarum
    Metanoia Academy


    Het Inter Orbis Terrarum, oftewel de Tussenwereld, is een wereld die zich bevind tussen het sterfelijke leven en de onsterfelijkheid. De Metanoia Academy is het enige gebouw in deze tussenwereld, voor de rest zal men enkel natuur en dichtbegroeide bebossing kunnen vinden. Echter is deze niet zo uitgestrekt als je zou verwachten. Sommige leerlingen krijgen het zelfs voor elkaar om stiekem weg te sluipen naar de rand van de Tussenwereld waar de grens ligt naar het Demonenrijk waar het uitgaansleven hoog aangeschreven staat.
          De leerlingen aan de academie worden volitare’s genoemd. De kinderen worden opgeleid om te bepalen wie ze de rest van hun leven willen dienen; de Heer of de Duivel. Het is een keuze die uiterst serieus genomen moet worden, hoewel niet alle volitare’s deze keuze vanuit het hart kunnen maken. Ze worden in de gaten gehouden en vaak beïnvloed door de volleerde Engelen en Demonen die zich in het Metanoia bevinden.

    Het gebouw zelf ziet eruit alsof het een oorsprong heeft van maar liefst duizenden jaren geleden, wat ook zeker het geval is. Ondanks deze oudheid en het feit dat op sommige plekken het kasteel langzaam in verval raakt, is het toch voor iedereen duidelijk dat hij nooit in zal storten. Over elke versiering in het marmer en steen is nagedacht. Daarbij is elke millimeter versierd met inkervingen en details, sommige onleesbaar aangezien ze vergaan zijn door de tand des tijds. De waterspuwers die waken over het gebouw hebben zowel de vorm van Engelen als Demonen, maar zijn ook aanwezig in de vorm van draken, paarden, honden en andere dieren.









    Volitares

    Charlize      ♢      The Queen of Mean      ♢      Veda
    Dinah      ♢      The Devilish Angel      ♢      Veda
    Zibiah      ♢      The Witchling      ♢      Veda
    Evelynn      ♢      The Girl That Went Rogue      ♢      Enjoy_20
    Alyssa      ♢      Ray of Sunshine      ♢      Enjoy_20
    Florence      ♢      The Queen of Hearts      ♢      Iotte
    Kali      ♢      The Little Rascal      ♢      Morrigann
    Zuzana      ♢      The Fluffball      ♢      Morrigann
    Leya      ♢      Persephone      ♢      Morrigann
    Aristotle      ♢      Status incoming      ♢      Morrigann
    Lara      ♢      The Sacrificed      ♢      calice
    Valentina      ♢      The Fair-feathered One      ♢      Dimitrescu
    Ramsey      ♢      The Troublemaker      ♢      calice
    Salem      ♢      Prince Charming      ♢      calice
    Elias      ♢      The Half-blood      ♢      Fika
    Jonah      ♢      The Fallen King      ♢      Fika
    Elijah      ♢      The Invisible Ink      ♢      Raccoon
    Luca      ♢      The New White King      ♢      Raccoon
    Donovan      ♢      The Mysterious One      ♢      Iotte
    Laslo      ♢      The Morally Grey      ♢      Amren
    Gabrièl      ♢      Lucifer Jr.      ♢      Amren
    Jouka      ♢      The Golden Advisor      ♢      Helvar
    Asherah      ♢      The Dark Princess      ♢      Epione
    Sorin      ♢      The Artist      ♢      Epione


    Docenten

    Asteria      ♢      Leer van het Sterfelijke en Onsterfelijke      ♢      Veda
    Evicka      ♢      Taken van een Aartsengel & Schoolpsycholoog      ♢      Veda
    Kenna      ♢      Taken van een Helbewaker & Taken van een Schaduw      ♢      Veda
    Yuliya      ♢      Demonenleer      ♢      Amren
    Jacob      ♢      Engelenleer      ♢      calice
    Belial      ♢      Zelfverdediging & Invaller Boogschieten      ♢      Raccoon
    Cyrus      ♢      Taken van een Adviseur & Schermen      ♢      Raccoon





                                                                                                   

    Regels

    — Quizlet huisregels
    — Zowel Engels als Nederlands is toegestaan
    — 16+ is toegestaan, wel aangeven aan begin van de post
    — Minimale woordenaantal staat op 150 woorden
    — Alleen ik, Nikita, maak de nieuwe topics aan
    — Vermelding post; naam, locatie en gezelschap
    — Laten we met z'n allen weer wat leven brengen op Q!




                                                                                                   

    Kamerindeling

    Ira : Evelynn, Laslo, Ramsey, Charlize
    Castitas : Sorin, Alyssa, Elias, Leya
    Acedia : Florence, Lara, Jouka, Aristotle
    Industria: Donovan, Elijah, Zibiah, Zuzana
    Humanitas : Dinah, Kali, Gabriél, Salem
    Temperantia : Luca, Valentina, Asherah, Jonah

    [ bericht aangepast op 17 juli 2021 - 11:18 ]


    I have seen my own sun darkened

    Asteria
          728 years      |||      Leer van het Sterfelijke en Onsterfelijke      |||      Outfit      |||      Temperantia      |||      Met Jonah, Luca & Valentina     



                Voordat ik op de deur klopte, werd ik verstoord door een jong ding dat de naam Valentina droeg. Ik richtte me op in mijn volle lengte (1,81) en keek met mijn felle blauwe ogen op haar neer. “Wie is je mentor?” vroeg ik haar direct op de man af. “De persoon in kwestie had moeten weten dat de aanwezigheid verplicht is, voor jou zou dit ook niet als nieuw moeten zijn. Geloof me, in je toekomstige baan waarin jij verantwoordelijk zult zijn voor miljoenen levens ga je het niet redden met ‘Het was echt mijn bedoeling niet’.” Misschien zou ik in dat opzicht blij moeten zijn. Mijn leven zou niet in de handen komen te liggen in types zoals de hare die een boswandeling bovenaan hun prioriteitenlijstje zetten.
          En dat wilde wat zeggen, zeker gezien het feit dat ik er een hekel aan had om hier ‘gevangen’ te zitten. Zeker nadat ik voorheen een hooggeplaatste engel was geweest. Meer dan genoeg mensen had ik een welvarend leven bezorgd en meer dan genoeg demonen had ik het achterste van mijn tong en verendek laten zien. Ik was zelfs gevraagd om de laatste vrije plek tussen de Aartsengelen in te nemen; een kans die aan mijn neus voorbijging doordat ik de liefde verkoos boven mijn voorheen Heilige Vader en mijn eigen geweten.
          “Excuseer me,” zei ik. Hoewel ik haar durf zeker waardeerde – niet iedereen durfde me aan te spreken zoals zij dat deed aangezien de meeste volitares ver uit mijn buurt bleven, was ik met een reden naar Temperantia gekomen. Ik had nog niet de mogelijkheid gekregen met Jonah te praten. Of het feit dat Jonah en Luca samen op één kamer waren ingedeeld en gezien hun reputatie vroeg ik me af of ik me daar zorgen om zou moeten maken. Het antwoord daarop was: waarschijnlijk wel, iets wat ik als mentor-zijnde toch ook belangrijk vond om te doen. Zeker omdat Evicka er was om me op de vingers te tikken. Haar aandacht wilde ik absoluut niet trekken. Evenals die van Cyrus maar dan om een geheel andere reden.
          Zonder verder nog aandacht aan Valentina te besteden, klopte ik op de deur. Luca was degene die verrast de deur voor me opende. Hij liet me binnen en ik stapte met zwierende rokken over de drempel. Ik begroette beide jongemannen met een knikje. "Attent, dank je, Luca," zei ik waarna ik mijn blik op de andere mannelijke volitare richtte.
          “Jonah, kan ik je spreken?” waren de woorden die mijn mond verlieten. Ik stond immers niet voor niets bekend om mijn directheid. “Mentorzaken,” kwam er daarna nogal onbeholpen uit. Luca had ik al gesproken en het was duidelijk te zien aan zijn veren, cijfers en houding dat hij zich later bij de engelen zou gaan voegen. Bij Jonah had ik hier en daar nog mijn twijfels. Zeker gezien het voorval op zijn vijftiende. Wraakgevoelens waren als een oude bekende voor me en ik wist hoe dit iemand kon beïnvloeden. Ik bleef Jonah zijn progressie dan ook goed in de gaten houden over de jaren heen maar had nog niet de kans genomen om de jongeman te benaderen. Sowieso wilde ik me niet te veel bemoeien met de levens van de kleintjes, behalve wanneer dit van me verwacht werd. Zoals nu.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2021 - 1:00 ]


    I have seen my own sun darkened

    KALI
    she wore a smile like a loaded gun
    twenty • outfit minus sunglasses • with belial (&kenna&don) • bagcheck

    Het bleef komisch, Belial die vol afschuw keek naar haar zachte deken. Het was een blik die ze eerder op zijn gezicht had gezien, maar dan gericht op zijn minst favoriete leerlingen. Hij leek de deken nauwelijks te willen aanraken, wat zeker opties gaf voor de toekomst, als ze hem nog onderuit wilde halen met hun weddenschap. The odds weren’t in her favour daarvoor, iets wat ze heel dom onderschat had, in haar impulsiviteit, en ze wilde gebruik maken van elk ding dat in haar voordeel kon werken. Als Kali er nu overnadacht, dan was de kans klein dat ze ooit die weddenschap met hem was aangegeven, maar ze had er wel haar trainingsessies met Don aan over gehouden, iets wat zonder dat misschien wel niet gebeurd was. Nu was het makkelijk om hem met een goed excuus te zien. Haar blik gleed onwillekeurig zijn kant op, terugdenkend naar hun moment in de douche, om pas weer terug te gaan naar Belial toen hij haar tas open ritste.
          Tot haar teleurstelling vond Belial de fles drank die ze in de deken verstopt had, wat de twinkeling in haar ogen iets deed dimmen. Er was nog altijd de andere fles, waarvan ze aan Aly had gevraagd of ze deze mee wilde nemen. Voor hoever Kali wist, had de sprankelende engel nog nooit in de problem gezeten. Ze voelde zich er lichtelijk schuldig over dat ze dit aan Aly gevraagd had, maar ze had al een plan in haar hoofd hoe ze dit later op het feest goed kon maken. Nu was het nog hopen dat Aly het ook leuk vond. Belial had zijn wenkbrauwen op getrokken bij haar opmerking over sinds wanneer hij ze streng was. Kali haalde slechts haar schouders op. Echt bepaald streng was hij niet tegen haar, in elk geval niet op het niveau als tegen vele andere studenten. Soms wel handig om gebruik van te maken, maar nu had het niet gewerkt.
          Deel twee van tassencontrole was het fouileren. Met de aartsengel en adviseur in de buurt zou je denken dat Belial zich enigszins zou gedragen, maar nee. Hij kreeg op deze manier meer actie van haar dan hij de afgelopen tijd had gehad. Wat hij kon, kon zij echter ook. Bij het voelen van zijn handen op haar voorgevel, liet ze ‘per ongeluk’ haar hak neer komen op zijn voet. Er verscheen een kleine, tevreden op haar gezicht bij de grom die uit zijn keel kwam. Een seconde later stonden de haartjes in haar nek overeind door Belial’s aura dat over heen rolde. Glad ijs. Grens bereikt. Door hoe hij over het algemeen tegen haar deed, was het soms makkelijk om te vergeten dat hij een eeuwenoude demon was. Eentje die generaal van een leger was geweest. Dit soort momenten deden dat weer beseffen. Nog altijd vroeg ze zich af wat Belial gedaan had om op Metanoia te belanden. Hij had een overduidelijke hekel aan kinderen en lesgeven, daar voor deed hij het niet. Het was ook iets waar ze nooit naar zou vragen zonder het risico dat hij haar nek brak. Nogmaals doodgaan kon niet op Metanoia, maar ze bleef liever aan de ‘goede’ kant van de demon staan, zover dat mogelijk was.
          “Ik denk dat we hier morgenochtend een gesprek over moeten hebben in mijn kantoor.” Een rilling liep over haar rug bij het horen van zijn stem in haar oor. Belial torende boven haar uit. “We moeten sowieso een mentorgesprekje voeren.” Dat gesprekje zou niet gaan over welke kant ze ging kiezen.
          ”Klinkt als een strak plan,” antwoordde ze zo nonchalant mogelijk. Na alles keek ze er niet naar uit om in één ruimte met de demon te zijn, in privé kon ze minder makkelijk met dingen wegkomen zoals zonet.
          De blonde, vrouwelijke demon, Kenna, bemoeide zich kort met het gesprek, over of het nou wel of niet prettig was om door Belial gefouilleerd te worden.
          “Dan denk ik dat ze maar geduldig moest wachten tot een vrouw beschikbaar was hmm?” zei Belial geïrriteerd.
          ”Geduld is niet mijn sterkte eigenschap, helaas,” zuchtte Kali. “En bij een vrouw kan het ook onprettig zijn. Dan het beste maar bij mijn eigen mentor, niet? Wel het meest vertrouwd.” Over het algemeen vond ze het niet zo erg als er iemand aan haar zat, maar die opmerking hield ze voor nu maar voor haar. Haar deken lag nog altijd uitgespreid op de tafel. Het was verleidelijk om de fles drank er stiekem weer in te stoppen, maar dat zou Belial sowieso opvallen. Kali schudde de deken uit, waarbij deze per ongeluk tegen zijn gezicht aankwam. Als blikken konden doden… “Sorry,” mompelde ze gemeend, waarna ze de deken snel opvouwde en in haar tas propte.
          “Kom nu uit mijn zicht, voor ik mijn geduld nog meer verlies,” snauwde Belial.
          ”Aye aye, captain.” Kali saluteerde hem en maakte aanstalten om weg te lopen toen ze zijn woorden herinnerde. Morgenochtend, mentorgesprek. Vanavond, feest. Kali, brak. Er was geen enkele mogelijkheid waarop ze morgenochtend optijd haar – of iemand anders – bed uit ging komen. Langzaam draaide ze zich weer naar Belial. “Over dat mentor gesprekje,” begon ze, “is het handig als ik er compleet bij ben. Ik kan niet beloven dat ik dat morgenochtend ben en ik wil niet je voor niets laten wachten. Kan het op een ander moment? Eventueel nu? Ik zal proberen om me te gedragen, beloofd. Dus, alsjeblieft?”


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sorin
          20      ―      The Artist      ―      Outfit (without sunglasses)      ―      met Alyssa, Leya & Elias      ―      Dormitories, room 2




         
          ’’Ja, aan verveling komen we in ieder geval niet toe.’’ antwoordde Aly toen hij zei dat er allemaal leuke dingen op de planning stonden. Sorin vond het nooit erg om geen echte plannen te hebben. Het liefste was hij ook alleen (of met zo weinig mogelijk mensen) en ging hij gewoon zijn gang met tekenen, schilderen, sporten of simpelweg ergens ver weg in zijn gedachten te zitten. Grotere groepen wisten altijd zijn ‘sociale batterij’ leeg te maken binnen no-time. Waardoor hij deze het liefste zoveel mogelijk probeerde te ontwijken. Dit jaar zou daar verandering in komen. En de gemaakte plannen waren een perfect begin.
    Zijn ogen richtten zich op de deur van de kamer toen deze open ging en Elias de kamer binnenstapte. De jongen had hen best vriendelijk begroet, iets waar Sorin opgelucht over was met oog op Aly. Beiden groette ze Elias terug. Zonder er echt bij na te denken had hij zijn arm om de schouders van de brunette naast hem geslagen, in de hoop haar wat steun te bieden zo.

          So far so good. Zo leek het in ieder geval. Alyssa was zo slim geweest om te vragen of Elias met Leya bevriend was. Het was handig om de relaties binnen de groep te weten voordat ze een definitieve indeling gingen maken. De vraag leek alleen niet zo goed te vallen bij Elias. ‘’Jup.’’ antwoordde hij dan ook. Sorin fronste even.
    Dat was wel een erg kortaf antwoord. Kort wierp hij een blik op Aly, die haar ogen had neergeslagen. Met de hand die op haar schouder lag, kneep hij even zacht in de desbetreffende schouder, waarna hij zijn blik weer op Elias vestigde. Sorin vroeg hem of hij goed door de controle was heen gekomen.
    ‘’Ja, het was minder erg dan verwacht, en bij jullie? Zijn jullie überhaupt gecontroleerd, ze lieten een hoop engelen zomaar doorlopen.’’ Als Sorin niet was wie hij was dan was de opmerking wellicht in het verkeerde keelgat geschoten, ondanks dat het vast niet kloten was bedoeld. Dat hoopte hij in ieder geval maar. Het was niet alsof het zomaar was. Er zaten genoeg goede redenen achter.
    ‘’Ik kon gelijk door ja en fijn dat het meeviel.’’ zei hij menend.
    ‘’Ja, ik mocht gelijk doorlopen.’’ was het antwoord van Aly, die haar toon neutraal wist te houden. Het was alsof ze nog wat wilde zeggen, maar Elias was haar voor. Zijn tas had hij ook al weer gepakt.
    ‘’Maar goed,’’ Er werd even gepauseerd en de jongen schraapte zijn keel, ‘’hadden jullie al een kamer gekozen, of maakt het niet uit waar ik mijn spullen dump?’’
    ‘’Nee, we hadden er nog geen een uitgekozen.’’ vertelde Aly. ‘’Laten we samen even kijken wie in welke kamer wilt slapen. Misschien wil jij met Leya aangezien jullie vrienden zijn?’’
    Aly en haar goede ideeën. ‘’Klinkt als een goed plan,’’ zei hij doelende op het samen kijken. Hij vond het wat ongemakkelijk allemaal, dus hoe sneller dit voorbij was, hoe beter. Zijn arm haalde hij rondom de schouders van Aly weg, waarna hij opstond. Sorin pakte zijn zooi (lees: tassen) op en keek vervolgens naar Aly. ‘’Kan ik wat voor je tillen?’’ vroeg hij met een kleine glimlach.
    ‘’Zullen we?’’ De vraag was voor beiden bestemd en hij keek zowel Aly als Elias even aan. Sorin wachtte echter niet op antwoord en begon alvast langzaam te lopen richting de slaapkamer deuren.


    〚      With shortness of breath, I'll explain the infinite
                ― How rare and beautiful it truly is that we exist
          〛


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    LASLO
    The Morally Grey • 25 • his bedroom • with Leya

    Een brede grijns verscheen op Laslo’s gezicht toen Leya begon over de taart. Hij was er goed ziek van geworden, had er een paar dagen op bed door gelegen en het ergste was nog wel dat hij er niet meerdere keren van kon genieten. “De taart was gewoon heel lekker, oké?” zei Laslo, terwijl hij zijn schouders ophaalde. Nog altijd keek hij vol verwondering naar zijn cadeau, zijn muffins. Zodra Leya verkondigde dat ze nog iets voor hem had, keek hij met grote ogen naar haar op. Een tweede cadeau? Vond ze de muffins alleen niet goed genoeg? Laslo dacht na wat het precies kon zijn, maar zijn brein bleef leeg. Het zou in ieder geval niet iets zijn wat makkelijk te geven was, anders had Leya niet gevraagd of hij dinsdagavond vrij was. “Ja, dinsdagavond moet lukken, maar nu ben ik wel benieuwd naar wat je nog meer hebt,” antwoordde hij.
          Laslo haalde zijn schouders op toen Leya hem erop attendeerde dat hij vijfentwintig was, niet vijf. “Inmiddels zou je wel moeten weten dat ik een kind ben in het lichaam van een volwassene,” zei hij, terwijl hij ongegeneerd zijn mond leeg at. Daarna deed hij de doos muffins, op aandringen van Leya, weer dicht. Ze had ook wel gelijk, zichzelf ziek eten was niet ideaal. Zeker niet gezien Laslo vanavond nog een feest moest overleven. Daarnaast had hij sowieso niet zin in een tweede muffin, wat een indicatie was voor hoe hij zich voelde, al probeerde hij zich blij voor te doen. Helaas had Leya hem piekfijn door en kwamen ze al snel terecht op het onderwerp van Evelynn.
          ”Ja maar.. Het is zo’n anderhalf jaar geleden gebeurd. Ik had haar allang vergeven,” zei Laslo. Daarnaast, ze was nu wel aan het flikflooien met Ramsey en die jongen was nog minder loyaal dan hem. Hij mocht dan wellicht niet aan vaste relaties doen, maar toch probeerde hij alles te doen wat los zat. Gezien de status waarin het koppel zich leek te bevinden, voelde dat evenmin als vreemdgaan. Echter leek Evelynn hier totaal geen problemen mee te hebben. Wat had Ramsey toch dat Laslo niet had? Behalve een opgeblazen ego en de brein ter grootte van een erwt. Al maakte dat een persoon niet aantrekkelijk, dus misschien was het maar goed dat Laslo deze dingen niet bezat. “Ik hoop maar dat Ramsey, liever eerder dan later, het verneukt met haar. Dan maak ik wellicht nog enige kans. En ja, we hadden het gezellig, maar daar heb ik niks aan als Evelynn op elk mogelijke moment van de dag achter Ramsey’s dingetje jaagt.” Hij slaakte een verslagen zucht. Dan had hij eindelijk weer eens gevoelens, wilde de dame er niks van weten.
          Bij Leya’s volgende woorden keek Laslo weer op. Ze klonken als muziek in zijn oren. Zij die de idioot afleidde zodat hij op date kon gaan met zijn ex. Of beter gezegd: een vriendschappelijke afspraak. “Dat klinkt als een fantastisch idee,” zei Laslo, gelijk een stuk vrolijker. De gedachte dat hij in alle rust Eve kon spreken, zonder dat haar waakhond in zijn ledematen ging bijten, beurde hem op. “Is mijn verjaardagsfeest een goede plek om het te doen? Ramsey is toch niet uitgenodigd, al gaat hij waarschijnlijk crashen, want die jongen heeft nooit geleerd hoe hij zichzelf kan vermaken.” Na deze woorden liet hij zich theatraal op het bed vallen, waarna hij Leya met zich meetrok zodra zij ook zat. Ze vertelde over haar kamerindeling: een stuk beter dan die van Laslo. Waarom had alleen hij toch steeds last van dat gezeik?
          ”Wees blij, word je tenminste niet constant met al je foute keuzes geconfronteerd,” zuchtte Laslo. Goed, hij wist dat hij veel romantische interacties had gehad in zijn jaren op Metanoia en hij had er wel aan gedacht dat hij mogelijk met een van zijn exen een ruimte zou moeten delen. Echter had Asteria nu wel slechtste combinatie ooit gemaakt. Alsof ze het expres gedaan had, snakkend naar wat tienerdrama. Laslo vermoedde dat haar leven op Metanoia normaalgesproken vrij saai was, zeker als iedereen vrij was. Echter, voordat Laslo zijn gedachten hierover kon uitspreken, was het tweetal al van onderwerp veranderd. Er verscheen een glimlach op zijn lippen toen Leya zei dat ze van kinderen hield en wellicht daarom zo goed met hem overweg kon. “Hmm, das wel een goede, al ben ik niet zó kinderachtig,” zei Laslo. “En hey, heb je geen extra muffins voor mij overgehouden? Aan vijfentwintig heb ik echt niet genoeg hoor.”
          De opmerking over dat iemand hem uit de problemen moest houden, liet hem lachen. “Ik moet toch iemand hebben die mij uit situaties die ik zelf gecreëerd heb redt?” vroeg Laslo, terwijl hij Leya in zijn neus prikte. Op haar andere vraag reageerde hij slechts door met zijn hoofd te knikken. Natuurlijk had hij zin in zijn feestje, dat kon iemand als Ramsey niet verpesten, al zou die jongen graag willen dat hij die macht over Laslo had. “Ik ga mezelf gewoon helemaal lam zuipen, dan krijgt mijn brein toch niks meer mee en hoef ik dus ook niet verdrietig te zijn als ik Eve zie tongen met die flapdrol.” Al was Ramsey toch niet uitgenodigd, dus eigenlijk zou Laslo daar toch geen last van moeten hebben.
          “Maar ik heb een vraag: denk je dat Asteria mij expres met deze drie heeft geplaatst om mij te pesten? Als wraak voor het verstoren van haar lessen?” vroeg Laslo toen plotseling aan Leya, terwijl hij naar haar keek. Het klonk als een logische redenering voor de situatie waar hij zich nu in bevond. Hij was nu eenmaal een irritante leerling en de roodharige engel was daar nooit van gediend geweest. Misschien moest Laslo eens zijn excuses aanbieden aan de dame, al vermoedde hij dat het hem niet ging helpen andere kamergenoten te krijgen, helaas.



    [ bericht aangepast op 12 aug 2021 - 11:51 ]


    That is a perfect copy of reality.

    GABRIÈL
    Lucifer Jr. • 22 • humanitas • with Salem & Dinah

    Gabrièl rustte zijn blik op de mooie blondine na haar opmerking. Meende Dinah hem nu te vertellen dat er volitares waren die níét met hem een kamer wilde delen? Op een aantal saaie engelen na stond iedereen toch te springen om deze kans? Zeker Salem, met zijn glunderende ogen, denkend aan wat zou kunnen gebeuren. Een grijns verscheen op Gabrièl’s lippen. “Ja, Dini, iedereen wilt een kamer met mij delen. Jij het meest van allen,” kaatste hij grappend terug, waarna een knipoog volgde. Het was weliswaar als grap bedoeld, maar er zat een kern van waarheid in. Hij had heus wel door hoe Dinah ons naar hem kee als ze dacht dat hij niet oplette. Het was ergens wel schattig, dat moest Gabrièl toegeven.
          Zijn wenkbrauw ging vragend omhoog bij de dame haar volgende opmerking. Ze was hem wel flink aan het uitdagen deze ochtend, een beetje vervelend als je het Gabrièl vroeg. Zijn blik schoot dan ook naar Salem, die er een beetje onbenullig bij stond. Het irriteerde Gabrièl dat zijn ex nog steeds even knap was als altijd. Volitares die het met hem uitmaakten zouden lelijk moeten zijn. Dan kon het als een geluk beschouwd worden dat het uit was. In Salem’s geval betekende dat dus een soort pijn dat Gabrièl slecht een keer eerder had gevoeld. Toen hij zijn broer en zus verloren had aan de kant van de engelen. Ruw schopte Gabrièl zichzelf uit zijn gedachten en focuste hij zich weer op Dinah. “Ik weet vrij zeker dat ik dit beter gekund had ja en als ik een kans had, zou ik het zeker aanpassen, maar dat kan ik niet, dus..” antwoordde hij, maar hij stopte halverwege bij het zien van de ondeugende grijns op haar gezicht. Voor de tweede keer ging zijn wenkbrauw vragend omhoog. Wat was ze toch van plan?
          “Oh ja, de surprise party,” zuchtte Gabrièl. Waarom precies moest dat ook alweer in zijn kamer gehouden worden? Kon het niet in Laslo’s eigen kamer gedaan worden? Er waren vast genoeg manieren om die jongen buiten te houden tot vanavond. Zijn blik gleed kort naar zijn ex-vriend, zodra bekend werd dat hij al zou meehelpen met de versieringen. Nou, met z’n tweeën konden ze het prima af toch? Zo groot was de ruimte toch niet en daarnaast waren de jarigen twintigers, wat betekende dat het niet rijkelijk versierd hoefde te worden. “Gezien Salem al zo lief is om je te helpen, zie ik niet in hoe ik nog nuttig ben, maar goed. Voor een prijsje wil ik best helpen,” zei Gabrièl, een kleine twinkeling in zijn ogen. Wat voor een prijs zou hij willen? De opties waren eindeloos. Als hij toch eens wist hoe graag Dinah wilde dat hij meehielp, kon hij peilen tot welke grenzen hij kon gaan. “Ik kom later terug op de prijs die je moet betalen voor mijn hulp, ik kom niet direct op iets goeds.” Daarna liep hij naar de stoel waar Salem de slinger op had gelegd en pakte deze op.
          “Niet liegen,” zei Gabrièl tegen zijn ex-vriendje, toen deze verkondigde dat het hem ook niet uitmaakte met wie hij een kamer moest delen. Met een paar grote passen stond hij tegenover Salem, waarna hij de zojuist opgepakte slinger weer over zijn nek drapeerde. Daarna trok Gabrièl eraan, zodat de bruinharige jongen op enkele centimeters van hem stond. “Niet liegen, iedereen weet dat je nog altijd natte dromen over me hebt. Geef het maar gewoon toe,” zei hij op fluisterniveau, zodat de woorden veilig waren van Dinah’s oren. Met zijn vinger streek hij kort over Salem’s kaak, hopend dat het een reactie bij zijn ex zou uitlokken. Een speelse grijns verscheen op Gabrièl’s lippen. Het was niet alsof hij nog gevoelens voor de jongen had, maar dat betekende niet dat het andersom ook zo was. Hij genoot ervan als hij andere volitares iets kon laten voelen. Het gaf hem een ongekend gevoel van macht. Enkele seconden liet hij Salem wachten, hem het idee gevend dat er nog een aanraking aankwam, vooraleer hij de slinger weer losliet. Het hing nu weer zielig om zijn nek. “Maar ja, laten we op Kali wachten voor de kamerindeling. Dat is wel zo eerlijk,” zei Gabrièl op normaal volume. Hij stapte weg van zijn ex-vriend en nam weer plaats op een van de banken.
          ”En daar ben ik ook wel benieuwd naar, moet ik zeggen. Salem stelt goede vragen vandaag,” ging Gabrièl toen rustig verder. Hij staarde weer voor enkele seconden zijn ex aan, waarna zijn blik weer terugschoof naar de dame. Met zijn kin leunde hij op zijn arm, terwijl hij Dinah vragend aanstaarde. Hij wist dat ze het samen zou organiseren met Kali, wat alleen maar kon betekenen dat het een over-de-top feestje ging worden, denkend aan de kleine demoon. “Mijn kamer is trouwens wel off-limits. Ik wil daar absoluut geen kussende koppels tegenkomen, of nog erger: mensen die de liefde bedrijven op mijn bed. Als ik ze betrap, worden ze er zonder pardon uitgegooid.” Een lieve glimlach volgde deze verkondiging.



    [ bericht aangepast op 13 aug 2021 - 22:42 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Elias

    20 – The Halfblood - Outfit – With Alyssa & Sorin – Castistas
          ''Ja, ik mocht gelijk doorlopen.'' bevestigde Alyssa zijn vermoedens en ook Sorin reageerde zoals verwacht. Elias kon het zelf eigenlijk ook nog niet zo goed bevatten dat hij door mocht zonder gefouilleerd te worden, niet dat je hem daarover hoorde klagen. Integendeel zelfs. Zijn tas was daarentegen wel gecontroleerd, wat inhield dat ze hem niet volledig vertrouwden. Desondanks was er een beetje vertrouwen en dat kon nog wel interessant zijn. Het bracht in ieder geval mogelijkheden mee en bovendien zou deze kennis vast wel een keer van pas komen in het komende schooljaar. ''Nice.'' Reageerde hij eerlijk, zij het kortaf.
          Bij binnenkomst had hij zijn aandacht gefocust op allesbehalve Alyssa. Bovendien ging hij wel vaker door het leven zonder veranderingen op te merken. Zo duurde het ook even voordat hij doorhad dat er nieuwe schilderijen waren opgehangen in de gangen van de school. Of vrienden die een nieuw kapsel hadden. Mits het geen drastische verandering was zag Elias het simpelweg niet. Hij schoof het altijd maar onder het motto van ‘te druk met andere dingen.’ Mede hierdoor drong het ook pas vrij laat door dat Sorin zijn arm om Alyssa heen had geslagen.
          Oh god, ze hadden hem toch niet met een koppel opgescheept? Hoewel dat soort nieuws meestal wel als een lopend vuurtje door de school ging, en over dit koppel was nog geen woord gesproken. Na ze even vluchtig in zich opgenomen te hebben leek het ook niet echt een klef iets te zijn. Houden zo.
          Met zijn tas in zijn hand, kondigde hij het einde van het gesprek aan door te vragen naar de vrije kamers. Toen Aly reageerde met het voorstel om een kamer te delen met Leya verstarde hij even. De informatie van de gedeelde kamers was nog niet bij hem bekend. Niet dat hij iets had tegen Leya, zij liever dan Alyssa of Sorin –waar hij tot nu toe overigens ook nog niets tegen had. Het betekende echter wel dat hij haar een uitleg verontschuldigd was. Iets over rusteloze nachten, en mogelijke angstkreten. Kortom, iets waar hij nu al tegenop zag. Bij zijn vorige kamergenoten duurde het ook even voordat hij de moed bij elkaar had geraapt om het hen min of meer te vertellen. Het voordeel was wel dat de nachtmerries nu een stuk minder frequent zijn dan toen. Op een gegeven moment kon hij daar echt niet meer omheen.
          ''Sorry, zei je nou dat de kamers gedeeld zijn...?'' Met opgetrokken wenkbrauwen keek hij kort van Alyssa naar Sorin, maar beiden leken er al van op de hoogte te zijn. Wachten op een reactie deed hij dan ook niet, hij wist toch al wat dat ging zijn. ''Uh, maar ja is goed, denk ik.'' Stemde hij er vervolgens knikkend mee in, wat overvallen door de suggestie. Al leek dat hem tevens iets om te bespreken als de groep compleet was. ''Als Leya het daar mee eens is.''
          ''Zullen we?'' Spoorde Sorin hen aan om vervolgens naar de eerste kamer te lopen. Elias knikte instemmend en volgde hem naar de slaapkamerdeuren. Een eigen kamer was ook wel té mooi om waar te zijn.


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    EVICKA
    247.000 years      —      Oldest Archangel      —      Outfit      —      On the way to her office      —       w. Evelynn & Ramsey > Alone



    Na afscheid te hebben genomen van Jacob met de belofte dat we elkaar later nog zouden spreken, kwam een roodharige aspirant-demoon langs om zich te laten fouilleren. Vanwege de eerdere kus die plaats had gevonden tussen haar en de tweede volitare die de naam Ramsey vroeg, had ik grappend aan gekaart of het een goed idee was om te vragen wat ze met die ‘eigen kamers’ van plan was.
          De grijns die op Evelynn haar gezicht verscheen, sprak boekdelen. “Ahah, ik snap hem. Probeer de anderen niet te veel tot last te zijn en de kamers overeind te laten staan tot het einde van het jaar,” zei ik op een begrijpende toon nadat Evelynn had aangegeven dat het beter was voor haarzelf te houden. Ik was immers zelf ook jong geweest, zo’n 246.000 jaar geleden.
          Haar terughoudendheid aanvoelend, ging ik over op een ander onderwerp en vroeg haar om haar armen te spreiden zodat ik beter haar lichaam kon afkloppen op zoek naar eventuele verboden middelen. “Dat klinkt als een goed plan,” klonk Evelynn instemmend. Ik moest iets meer kracht gebruiken aangezien het leren jurkje dat ze droeg niet helpend was om iets erdoorheen te kunnen voelen. Daarom bleef ik haar gezichtsuitdrukking tussendoor in de gaten houden om te checken of ze mijn aanrakingen niet als onprettig ervaarde.
          Terwijl ik bezig was, vertelde ik haar hoe onfunctioneel haar outfit was om te kunnen fouilleren. En dat niet alleen, het was een wonder dat ze het niet warm had in de stof die ze droeg en met een zon die de Tussenwereld verlichtte. Het was echter niet Evelynn die het woord nam maar Ramsey die met zijn armen over elkaar geslagen naar ons aan het kijken was. Voor een kort moment vroeg ik me af wat er in naam van de Heilige Vader in zijn hoofd omging waarna ik lichtelijk mijn schudde. Volgens mij wilde ik dat op dit gebied dus niet weten.
          “Evicka heeft een goed punt,” begon Ramsey waarop ik vragend mijn wenkbrauw naar hem optilde. Echter klonk de volgende opmerking een stuk logischer betreffende de persoonlijkheid die ik van hem al had mogen zien. “Misschien moet je je zo even omkleden op je nieuwe kamer. Iets luchtigers is wel verstandig met dit weer.”
          Waarschijnlijk was dit mijn teken om op te staan en een stap opzij te zetten. Wat zij in hun vrije tijd deden, waren hun zaken tot het moment dat ze het mijn zaken zouden gaan maken door anderen overlast te bezorgen of zich niet aan de opgestelde regels hielden. Een suggestieve opmerking maken in mijn bijzijn, viel daar niet onder. Mits deze tegen mij gericht was, natuurlijk. Ik keek Evelynn en Ramsey na terwijl ze uit het zicht verdwenen. De fles van Laslo stond nog op tafel dus deze nam ik in mijn handen met de bedoeling de inhoud door de wastafel te spoelen die binnen in de keuken te vinden was.
          Zelf nam ik ook een glas water, iets wat mijn lichaam eigenlijk niet nodig had. Het was een oude gewoonte die nooit ophield te bestaan. Ik besloot dat ik nu mijn eigen kantoor op zou gaan zoeken. Wanneer de volitares me nodig hadden, wisten ze me te vinden. Ik vertrouwde erop dat ze verstandig genoeg waren om niet de gehele dormitory ondersteboven te keren. Later zou ik wel een gesprek aanknopen met Salem, Sorin en Alyssa mochten ze hier de behoefte aan hebben. Ik als mentor zou het wel prettig vinden te weten wat ik voor hen kon betekenen maar uiteindelijk was hun welzijn mijn grootste prioriteit. De lege fles zette ik in het krat naast de wasbak en zodoende begaf ik me in de richting van mijn kantoor.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2021 - 12:20 ]


    I have seen my own sun darkened

    ARISTOTLE
    I’d take you to the movies but they don’t let snacks inside
    twentyfour • status still coming • with ash • noticeboardthing

    Nee, Jouka en lieve Lara die een kamer gingen delen was absoluut geen optie. Als het nodig was, dan zou Aris desnoods subtiel aan zijn beste vriendin laten vallen dat hij Jouka niet vertrouwde. Hij werd misselijk van alleen al had idee de schijnheilige engel haar iets zou doen, zeker als hij het makkelijk kon voorkomen. Het was tijd om binnenkort eens een onderonsje te hebben met Jouka, om hem duidelijk te maken dat hij in de gaten gehouden werd. En ook om zowel Lara als Flo wat simpele zelfverdediging trucjes te leren. Ook als ze niet een slaapkamer zouden delen met de jongen, dan was er nog altijd de gezamelijk woonkamer en badkamer wat voor problemen kon zorgen. Dat ging niet gebeuren. Aris besefte dat hij eens haast moest gaan maken om naar zijn kamer te gaan, maar hij wilde Ash ook nog niet achter te laten. Om er voor te zorgen dat Ash zich geen zorgen maakte om zijn kamer indeling – hij moest echt eens beter aan zijn pokerface werken–, leidde hij de aandacht van het probleem af door op te merken dat hij teleurgesteld was geen kamer met haar te delen. Dat was ook niet ver van de waarheid. Als hij Jouka nou kon omwisselen voor Ash...
          ‘’Officieel niet nee, onofficieel echter...’’ Haar stem klonk onschuldig, maar de betekenis achter haar woorden waren verre van dat.
          Een glimlach brak door op zijn gezicht. Onofficieel een kamerdelen met Ash was ook absoluut niet verkeerd. “Hmm, is dat zo? Maar goed dan dat ik niet zoveel van officieel gedoe houd, jij ook niet zo te horen. Mijn kamerdeur staat altijd voor je open. Ik neem wel een beetje veel ruimte in beslag in bed, maar we kunnen vast wel een oplossing bedenken.” Aris deed alsof hij goed na moest denken. “Ik kan ook altijd als matras functioneren, slechts een ideetje.”. De woorden van Ash dat hij een ‘mooi koppie’ had waren hem ook niet ontgaan en waren goed voor zijn humeur. Aris kon het niet laten om nog om een bevesting te vragen.
          ‘’Mhm, die heb je absoluut. ’Heel interessant ja..’’ Het was even stil tussen de twee. ‘’Waarom is dat interessant?’’
          ”Hmm, misschien is jouw mening over mij wel belangrijk voor mij,” murmelde hij op een zachtere toon. Eventuele andere mensen hoefden dat niet te horen. “Dus dat is zeer nuttige informatie voor mij. Dankjewel voor het delen, ik zal het opslaan in mijn logboek.”
          Al snel hadden ze het over het feest. Nog meer redenen om straks met Lara te praten. Zo kon hij haar gelijk vertellen dat hij met Ash naar het feest ging. Lara’s mening en goedkeuring was belangrijk voor hem. Het was ook waarom hij nog niet aan haar had verteld dat hij onlangs had gerollebold met Eve. Misschien moest hij beide dingen maar niet in hetzelfde gesprek vertellen, beetje ongemakkelijk. “Oh, jouw wangedrag is zeker heel leuk,” grinnikte hij. “De conclusie is dus dat we ons samen niet gaan gedragen? Levert misschien wat donkere veertjes op, maar…” Aris wierp een blik op Ash’ kleding, “zwart je prachtig. En mij ook, daar kunnen we niet over klagen.” Om toch te bewijzen dat hij wel iets van een gentlemen kon zijn, drukte hij eerst een kus op haar wang, en daarna eentje op haar hand. Ash haar wangen bewezen op dat moment dat rood ook haar goed stond.
          ‘’Een heuse gentleman.’’ Met de vinger die tegen haar kin tikte, werd zijn aandacht automatisch naar haar lippen getrokken. “Hmm, misschien…” Ash stond op haar tenen en toen bevonden die lippen van haar zich wel heel dichtbij de zijne. ‘’wat zeg je van dat als voorkeur?’’
          ”Oh, je hebt zeker een goede smaak,” murmelde hij. “Wel nog een beetje braaf.” De verleiding om haar hier volop te zoenen werd met de seconde groter. Het boeide niet dat er nog meerdere van hun mede volitares in de buurt stonden. “Toch maar wat meer wangedrag dan? Als we daar toch al voor gaan.” Aris trok Ash in een omhelzing, hij het niet weerstaan nu ze zo dichtbij hem stond. Hij boog zijn hoofd en drukte een vederlichte kus in haar hals. “Rood is ook wel je kleur, moet ik zeggen,” fluisterde hij plagend in haar oor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

          ♆ ℟𝕒𝕞𝕤𝕖𝕪 ♆     
    I'm crazy, but you like that, I bite back
    Volitare •  20 years old •  The Troublemaker • Ira •  w. Evelynn


    Ramsey zijn ogen bleven gefixeerd op Evelynn. Ze grijnsde breed, terwijl ze haar hoofd schudde als reactie op Evicka haar vraag 
    "Ik denk dat ik dat beter voor me kan houden." Was haar mysterieuze antwoord. Wat Ramsey nieuwsgierig maakte naar wat Eve haar plannen waren met de kamer, al had hij wel een vermoeden. Toch kon hij zijn fantasie er maar beter op niet los laten op dit moment, voordat er een Yuliya 2.0 situatie ontstond. En hij vermoedde dat Evicka zo'n voorval een stuk minder zou kunnen waarderen dan eerstgenoemde docent had gedaan.
    De Aartsengel ging verder met het fouilleren van Eve en zonder tegenzin bekeek Ramsey het geheel. Hij leunde tegen de tafel en keek grijnzend toe. Toen Evicka zich om Eve haar outfit bekommerde werd het al helemaal leuk. Ramsey moedigde Eve aan om zich inderdaad om te kleden. Zonder terug te deinzen draaide de dame zich naar hem om met een grote grijns op haar gezicht en deed een stap in zijn richting. Eve ging vlak voor hem staan, hun lippen waren maar een paar centimeters van elkaar verwijderd.
    "Aangezien je er zoveel verstand van lijkt te hebben, mag jij uitkiezen wat ik dan aan moet." Zei ze, zonder hun oogcontact te verbreken. Ramsey kon een glimlach niet onderdrukken. De Red Head speelde een gevaarlijk spel, al helemaal toen ze ook nog eens op haar onderlip beet.
    "Ik heb hoge verwachtingen." sprak ze uitdagend. Natuurlijk had ze dat...
    "Dat komt goed uit." Zei Ramsey en hij speelde met een plukje rood haar dat langs Eve haar gezicht hing. "Ik voldoe alleen maar aan hoge verwachtingen."

    Eve pakte haar tas en ook Ramsey sleurde zijn tas, zwaar van zijn oneindige hoeveelheid spullen, met zich mee. Samen liepen ze naar hun nieuwe onderkomen: Ira. Zoals hij al vaker had gedaan tijdens een van hun avondjes uit in het demonen rijk, sloeg Ramsey zijn arm om Eve haar schouder heen en kuste haar rode haren. Terwijl hij zijn lippen op Eve haar haar drukte vonden zijn ogen Ash die zo te zien al was afgegleden sinds het einde van hun relatie. Om de een of andere reden kuste Aris haar wang. Normaliter mocht hij Aris wel, maar op dit moment wilde hij hem het liefst in zijn gezicht stompen. Ramsey rukte zijn blik los. Zonde dat Ash zich nu al had verlaagd tot het niveautje grijze vleugels, maar wat moest ze ook.. Ze had het beste van het beste gehad, namelijk hijzelf, en nu moest ze door met haar leven, wetende dat ze hem nooit meer zou krijgen. Eigenlijk was het wel zielig. Toch zat het Ramsey niet lekker dat Ash geen enkele loyaliteit naar hem voelde. Het minste wat ze kon doen was die grijs gevleugelde gast buiten zijn zicht om kussen. Alhoewel ze hem waarschijnlijk probeerde ze hem jaloers te maken. Arme meid.

    Aangekomen in Ira keek Eve haar ogen uit en Ramsey genoot van het meisje haar verwondering. Zelf moest hij ook toegeven dat de kamer prachtig was. Donker. Zakelijk. Maat toch comfortabel. Het perfecte verblijf voor een demoon als Eve en hemzelf. Naar Ramsey zijn mening had Laslo hier niets te zoeken. Hoe  eerder hij de jongen had weggepest des te beter. Gelukkig vertrouwde Ramsey op zijn eigen kunnen en met een beetje geluk kon hij ook Charlize tegen haar eigen ex-vriend opzetten. Dat is wel het minste wat hij kon verwachten van haar, aangezien Ramsey haar als een vriendin beschouwde.

    Ramsey zag hoe Eve naar de slaapkamerdeuren keek. Ze was zo mooi... De manier hoe haar lichaam gehuld was in het leren jurkje, haar golvende rode haar over haar schouders en haar priemende groene ogen. Maar haar uiterlijk was niet wat Eve zo bijzonder maakte. Dat was hoe ze sprak, hoe ze danste tijdens het uitgaan en hoe ze hem kon uitdagen.
    Sinds het uit was met Asherah was Ramsey de tel kwijt geraakt met hoeveel meisjes hij was geweest, en hetzelfde gold voor de namen van de meesten van hen. Het had Ramsey weinig uitgemaakt hoe ze heetten, wie ze waren en of ze het perse leuk vonden met hem. Al die langharige wezens wisten prima wie hij was en dus voelde Ramsey geen enkele verplichting naar hen toe om rekening met ze te houden. Wat hadden ze dan verwacht? Een zoetsappig liefdesverhaal met hem? Wat een grap. Dat dat niet was wat meisjes van hem wilden was opnieuw bewezen met Ash en hoe het was uitgegaan. Ze had hem beschuldigd van iets wat hij niet had gedaan. Echt niet. Maar toch ging het uit. Voor Ramsey was dit alleen maar een bevestiging dat het niet uitmaakte of hij trouw was of niet, en ook nket of hij zich gedraagde of niet. Als dingen stuk liepen, dan was dat maar zo. Echte liefde bestond niet. Alleen lust en verlangen. Juist door die overtuiging kon hij zijn gevoelens voor Eve maar moeilijk plaatsen. Het was een gevoel dat hij nog nooit voor een ander persoon gevoeld had, op één iemand na dan: Kali.

    En die gevoelens resulteerde erin dat, in tegenstelling tot de vele naamloze meisjes, het hem wel uitmaakte wat Eve vond. Wat zij dacht, of ze het leuk vond en of ze hém leuk vond. Die verwarrende gevoelens waren dan ook de enige reden dat hij Eve nog niet naar het washok had meegenomen. Voor Eve voelde hij iets dat hij niet eens voor Ash had gevoeld. Vanaf het moment dat Eve haar donkere veren kreeg, had hij bij haar in de buurt willen zijn. Met haar wilde hij het goed aanpakken. Hun eerste zoen moest perfect zijn. Het moment. De plek. De kus zelf.
    Maar nu ze zo voor hem stond werd zijn zelfbeheersing zwakker met de minuut. In plaats van te luisteren naar zijn verstand, luisterde Ramsey naar iets anders.
    "Enige voorkeur?" Vroeg Eve, terwijl ze in de richting van de slaapkamerdeuren liep.
    Ramsey liep op Eve af en draaide haar naar zich toe. Zijn handen liet hij rusten op haar middel.
    "Jij zou toch iets anders aantrekken?" Vroeg hij en Ramsey bekeek haar van top tot teen. Glunderend gleden zijn ogen over haar heen. "Je bent toch niet zo'n preuts engeltje." Uitdagend trok hij z'n wenkbrauwen op, om haar daarna mee te trekken naar de luxueuse bank in de kamer. Ramsey liet zichzelf op de bank vallen en trok Eve boven op zichzelf, zodat ze op hem kwam te zitten. Langzaam liet hij zichzelf onderuit glijden en voldaan keek hij Eve aan. Ze zag er zo veel te fijn uit in haar zwarte leren jurkje. Langzaam liet Ramsey een vinger over Eve haar bovenbeen glijden, net onder haar de rand van haar jurk.
    "En ga je me trouwens teleurstellen en vertellen dat je niets illegaals hebt meegesmokkeld onze kamer in?" Hij legde zijn handen op Eve haar bovenbenen en kneep zacht. Het werd moeilijk om zichzelf in te houden en haar niet op de bank te gooien om haar vervolgens te zoenen. Hij verlangde er al zolang naar... "Ik had gehoopt vanavond  interessant te maken, op het feest.." Ramsey beet op zijn onderlip. "Of hier.."





    [ bericht aangepast op 14 aug 2021 - 21:02 ]


    ZIBIAH
          19 | The Witchling | Outfit | with Elijah & Zuzana at Industria

          Net als ik was Zuzana in de deuropening gaan staan en keek we beide de richting op van Elijah die als een zeester op één van de simpele houten bedden was gaan liggen. Ik dacht na over de vraag die Zuze eerder aan met gesteld had, of ik het okay vond om met Elijah op een kamer te liggen. Het antwoord was, nee, ik vind het niet erg om met hem een kamer te delen. Wat ik wel erg vond, was het delen van een kamer met het mannelijke geslacht in het algemeen. Zeker na wat er met. . . Hém. . . gebeurd was.
          Uiteindelijk gaf ik aan dat we het best konden proberen maar wanneer Zuzana zich echt onveilig voelde dat we naar een docent konden stappen. Hetzelfde gold voor Elijah natuurlijk. “Oh nee, ik vind het echt niet erg! Don kan best lief zijn onder al dat. . . jeweetwel. Als jullie hier allebei okay mee zijn,” zei Zuze terwijl ze een voorzichtige blik op Elijah wierp.
          “En met jeweetwel bedoel je de manier waarop Elijah gepest werd door Donovan? Onthou goed dat iedereen meerdere zijden heeft.” Mijn waarzeggersstem, klanken met een zweverige intonatie, kwam omhoog drijven – iets wat vaker gebeurde als er oprechte bezorgdheid bij mij naar boven kwam. Zuzana was immers mijn vriendin en voor geen goud wilde ik haar nog meer pijn zien lijden. Ze had haar broer al verloren op een tragische wijze. Ik kon en wilde me niet voorstellen hoe het zou zijn als ik Aristotle op dezelfde manier zou verliezen.
          Ergens was ik jaloers op de manier waarop Zuzana naast Elijah op het matras neerplofte en haar armen om hem heensloeg. Hoewel ik meer aanrakingen van hem tolereerde dan van de meeste anderen van het mannelijke geslacht zou ik het nooit durven om uit het niets mijn arm om heen te slaan. Ik was daarin een stuk terughoudender, al had ik vroeger eenzelfde spontaniteit als Zuze gehad – iets wat waarschijnlijk nooit meer terug zou komen. Ze gooide voor een kort moment plagende opmerking over en weer waarin ik onverstoord mijn bezittingen uitstalde op het nachtkastje naast mijn houten bed.
          Een zacht kloppend geluid liet me opkijken en ik bleef even staren naar Elijah’s hand die op en neer bewoog. Vragend kantelde ik mijn hoofd – niet goed begrijpend wat hij nu precies van me wilde. Het duurde enkele seconden voordat het in me opkwam dat hij probeerde aan te duiden dat ik naast hem plaats kon nemen – iets wat ik ontzettend graag zou willen. Echter schreeuwde allerlei innerlijke alarmbellen dat ik weg moest blijven en begon mijn huid vervelend te kriebelen bij het idee van zijn arm om mij heen. Ik beet nerveus op mijn lip en boog lichtjes heen en weer op de ballen van mijn voeten.
          Omdat ik Elijah absoluut niet het gevoel wilde geven dat ik hem afwees, kwam ik vlug een paar passen dichterbij en nam tergend langzaam zijn hand tussen de mijne. Met een veelbetekenend blik keek ik naar hem op – een blik die wilde zeggen dat ik enorm gek op hem was maar dat aanrakingen nog altijd iets was waar ik een grootste moeite mee had. Ik liet zijn hand weer los op het moment dat Zuzana vroeg of we ook naar het feest van Laslo en. . . Hém. . . gingen.
          Ik schudde mijn hoofd en meed haar blik. De gedachte alleen al maakte me misselijk. Al die mensen en grijpgrage vingers. Bovendien was het. . . Zijn. . . verjaardag. Dit betekende dat ik. . . Hem. . . niet zou kunnen ontlopen. Elijah was de eerste die onze beide gedachten uitsprak. Dat Zuzana het niet te bont moest gaan maken. “Ow, en als je gaat dansen. . . denk dan alsjeblieft om andermans tenen.” Ik klopte zachtjes tegen haar knie – een aanraking die ik beter kon handelen aangezien Zuzana tot het vrouwelijke geslacht behoorde. “Tenzij iemand iets doet wat je niet wilt. Dan mag je de tenen platstampen.” Er was een strengheid in mijn stem geslopen en dit keer keek ik wel in de richting van mijn beste vriendin. Mocht er iets met haar gebeuren, dan interesseerde mijn angst voor mannen me weinig en zou ik het heft van mijn honkbalknuppel in eigen handen nemen. Zuzana was immers veel te lief voor deze wereld. . .

    T

    H

    E


    W

    I

    T

    C

    H

    L

    I

    N

    G



    [ bericht aangepast op 15 aug 2021 - 23:25 ]


    I have seen my own sun darkened

    134.729 | Adviseur van de Duivel | Taken van een Helbewaker & Schaduw | Outfit | met Belial, Kali, Donovan en Cyrus voor de ingang van de slaapzalen

          Ik negeerde de mock-salute die ik kreeg van de volitare die zich voorgesteld had onder de naam Aris en ging door naar de volgende die achter hem in de rij stond. Hij was samen aan komen lopen met de vrouwelijke volitare en het was me opgevallen dat ze iets later aan waren gekomen dan de rest. Kortweg en duidelijk communicerend gaf ik aan wat ik van de jongeman wilde: zijn tas en zijn naam. Mijn mondhoek trok lichtelijk omhoog toen hij precies deed wat ik van hem vroeg zonder een woord te veel te zeggen.
          De naam die ik van hem toegeworpen kreeg, was Donovan. Ik knikte goedkeurend toen ik secuur door zijn tas grabbelde – een demoon die zich aan de regels hield, kon ik altijd wel waarderen. “Hier,” zei ik op een toon minder nors klonk dan voorheen en ik schoof zijn tas weer terug zijn richting op waarna mijn aandacht opgeëist werd door Belial die Kali begon te fouilleren. Met een kort knikje in de richting van Evicka die eerder al kort onze kant opgekeken had, probeerde ik een stille hint over te brengen dat het niet verstandig was dat soort aandacht op ons te leggen. Natuurlijk waren we demonen met onze eigen lusten maar we waren geen beesten zoals de meeste engelen ons af probeerden te schilderen. Hoewel. . . Over Belial kon ik dit niet met zekerheid zeggen.
          Belial gaf aan dat Kali anders maar had moeten wachten tot er een vrouw beschikbaar was waarop Kali terugkaatste dat geduld niet haar sterkste eigenschap was. De hint die ik probeerde te geven, scheen compleet gemist te zijn en ik kneep in mijn neusbrug waarna ik mezelf weer tot Donovan richtte.
          “Dank je, voor het wachten.” Ik kneep bedenkelijk mijn ogen samen en nam hem in me op van top tot teen. Iemand fouilleren was niet mijn favoriete bezigheid, echter waren zijn donkere vleugels reden genoeg om zijn lichaam af te kloppen. Ik schraapte mijn keel en liet mijn ogen weer naar zijn gezicht glijden. “Als jij mij was, zou je jezelf dan laten gaan zonder te fouilleren of niet?” vroeg ik om de jongeman te testen. Eerder was hij al zo behulpzaam geweest dus ik verwachtte dat hij naar waarheid zou antwoorden.
          Ik wachtte Donovan zijn antwoord af voordat ik me tot Cyrus richtte die zich later bij ons gezelschap had gevoegd. “Ik vind het best amusant om te zien hoe weinig respect de studenten hier hebben,” sprak hij zijn gedachten op een luchtige toon uit – een manier die mij vertelde dat hij er toch zwaarder aan tilde dan hij liet blijken. “Hoe bevalt de eerste dag op Metanoia u?”
          Een snuivend geluid ontsnapte aan mijn lippen en ik ging op de rand van de tafel zitten met mijn armen naar achteren zodat mijn jasje openviel. “De eerste paar uur bedoel je. Ik had belangrijke zaken in de Hel te regelen voordat ik hier kon komen.” Ik gleed met mijn vingers door mijn blonde haar waarna ik mijn arm weer naar achteren bracht voor extra steun. Mijn imposante zwarte vleugels had ik naar binnen geklapt zodat deze niemand in de weg zaten. “Maar ik neem aan dat je consequenties verbind aan het hebben van disrespect. . . niet dan?” vroeg ik hem met een gevaarlijke grijns spelend op mijn gezicht.

    Kenna


    I have seen my own sun darkened


    Alyssa
    20 | Ray of sunshine | With Sorin & Elias | Room 2 | Outfit


    ”Let kindness be the language of your heart."

          ''Nice.'' had Elias gereageerd op zowel Aly als Sorin hun opmerkingen dat zij gelijk door mochten lopen. Het was kortaf maar niet gemeen geweest. Het drong tot Aly door dat dit misschien gewoon Elias zijn manier van omgaan met anderen was. Ze hadden erg lang geen contact gehad dus moest ze hem natuurlijk opnieuw leren kennen. Bepaalde dingen verkeerd opvatten, hoorde daar in het begin helaas vaak bij. Ze moest open blijven staan en niet te snel tot conclusies springen. Nadat Aly had gevraagd of Elias een kamer met Leya wilde delen, leek de jongen te verstarren. Aly was hem met een bezorgde frons aan blijven kijken. ''Sorry, zei je nou dat de kamers gedeeld zijn...?'' Zijn verwarring was duidelijk hoorbaar en de opgetrokken wenkbrauw liet zien dat Elias daadwerkelijk niet had geweten dat er gedeelde kamers zouden zijn. Aly knikte bevestigend. ''Uh, maar ja is goed, denk ik. Als Leya het daar mee eens is.'' had hij zonder te wachten op een andere reactie op haar eerdere vraag geantwoord. "Als je liever iets anders wilt dan kan je dat gewoon zeggen hoor! Leya had in ieder geval aangegeven dat ze alles prima vond." Het leek haar unlikely dat Elias een andere indeling zou willen maar ze wilde het in ieder geval voorgesteld hebben. Als hij zich zorgen maakte om Leya haar voorkeur dan hoopte ze hem gerustgesteld te hebben. De dame was de kamer namelijk al eerder ingekomen en was weer weggegaan met de mededeling dat ze alles prima vond.






    ‘’Klinkt als een goed plan,’’ had Sorin haar voorstel om samen de kamers te bekijken, omarmd. De jongen haalde zijn arm van haar schouder en Aly voelde zich opeens naakt. Sorins arm had haar meer steun en zelfvertrouwen gegeven dan ze door had gehad. Zeker op het moment dat ze haar ogen neer had geslagen en hij een zachte kneep in haar arm gegeven had. Het had een opbeurend effect gehad. Haar vriend was opgestaan en had zijn tassen opgetild waarna hij haar een blik schonk. ‘’Kan ik wat voor je tillen?’’ Zijn kleine glimlach werkte aanstekelijk. "Nou, als je zo aandringt.." plaagde de brunette hem waarna ze ook opstond en ze hem haar lichtste tas voorhield. Ze vond het fijn als ze zelf met iets minder hoefde te sjouwen maar ze vond het onnodig en onbeleefd om Sorin op te zadelen met een van haar zwaardere tassen. ‘’Zullen we?’’ Aly knikte en pakte haar overige tassen nu ook op. Ze volgde Sorins voetstappen richting de slaapkamers en was benieuwd of die ook zo adembenemend zouden zijn. Haar verwachtingen en de realiteit van de slaapkamers verschilde toch wel iets van elkaar. De eerste slaapkamer die het drietal bekeek bestond uit twee houten bedden, twee bureaus en twee kasten met een aangrenzende modernere badkamer. Het was misschien niet zo adembenemend als de woonkamer was geweest maar het was veel beter dan de gezamenlijke slaapzaal die ze tot nu toe met alle andere Volitaires van elke leeftijd had gedeeld. De tweede slaapkamer was identiek aan de eerste. Een discussie of een moeilijke keuze was er dan ook niet echt. Aly was de tweede kamer ingelopen. "Hier is ook een aangrenzende badkamer!" riep ze naar de jongens terwijl ze de badkamer in was verdwenen. Met een glimlach liep ze terug richting het tweetal. "Hier kunnen we zeker wel wat mee toch? Wat planten, lichtjes en dat soort dingen en de kamer is zo opgevrolijkt! Het is in ieder geval beter dan de algemene slaapzaal."




    "There is strength in your softness."

    [ bericht aangepast op 16 aug 2021 - 23:27 ]


    Evelynn
    20 | The girl who went roque | With Ramsey | Tassencontrole -->Room Ira | Outfit


    ”Some people are not meant to be tamed."

          Ramseys vingers wikkelde zich om een plukje haar dat langs Eves gezicht viel. Het deed haar glimlachen en voor even – heel even– voelde het alsof ze de enige personen bij de tassencontrole waren. "Dat komt goed uit. Ik voldoe alleen maar aan hoge verwachtingen." Eve had haar grijns weten te onderdrukken en in plaats daarvan een gespeelde bedenkelijke blik opgezet. "Hmm, i will be the judge of that.." Het moest natuurlijk wel een beetje een uitdaging blijven. Terwijl het tweetal hun weg maakte richting hun nieuwe onderkomen had Ramsey zijn arm om Eves schouder geslagen. Het was niets dat hij niet eerder had gedaan. Na hun avondjes uit liepen ze vaak zo terug richting de school. Toch voelde het elke keer anders. Eve kreeg er steeds meer gevoelens bij. De redhead voelde hoe Ramsey zijn lippen tegen haar lokken drukte. Een warm gevoel schoot door haar heen. Het gevoel zwakte af toen haar blik op Aris en Asherah viel. Sinds wanneer waren die twee zo close? Het was raar om Ash, de dame met wie ze vaak leuke avonden had, met een ander te zien. Ze gunde het haar volledig maar waarom moest het Aris zijn? De laatste jongen met wie Eve het bed gedeeld had. Dit kon alleen maar voor problemen zorgen. Op het feest van vanavond moest en zou Eve dan ook met een van de twee een gesprekje voeren. Voor nu probeerde ze het uit haar hoofd te zetten. Met Ramsey aan haar zijde die haar haren kuste, lukte dat erg goed. Al sinds ze haar eerste donkere veren kreeg, was ze geïnteresseerd geweest in de jongen. Hoe langer ze hem kende, hoe heftiger haar gevoelens werden. Niet alleen vond ze hem enorm aantrekkelijk, de jongen had humor, was eerlijk, was loyaal aan de mensen die dicht bij hem stonden en schaamde zich niet voor wie hij was. Die eigenschappen en talloze andere kleine dingetjes maakte hem voor haar enorm verleidelijk.







    Aangekomen in Ira had Eve haar ogen uitgekeken. Ze had er eventjes de tijd voorgenomen waarna ze richting de slaapkamerdeuren was gelopen. "Enige voorkeur?" had Eve gevraagd. De roodharige dame had Ramseys versnelde voetstappen haar richting op horen komen maar had er niets bij gedacht. Ze verwachtte een antwoord. Ze was dan ook verrast toen hij haar naar zich toedraaide. Zijn handen liet hij rusten op haar middel en Eve voelde hoe ze naar hem verlangde. "Jij zou toch iets anders aantrekken?" Zijn ogen gleden glunderend over haar heen. Het was een blik die Eve maar al te graag in jongens hun ogen zag. Zeker als die jongens ook daadwerkelijk iets voor haar betekende. "En jij zou toch iets uitkiezen?" antwoordde ze ondeugend terwijl ze haar armen om de jongen zijn nek sloeg. "Je bent toch niet zo'n preuts engeltje." Uitdagend trok hij zijn wenkbrauwen op. Eve liet haar vingers licht Ramseys nek strelen. "Er is maar een manier om daar achter te komen.." De jongen trok haar mee richting de luxueuse bank in de kamer. Hij liet zichzelf op de licht bruine bank vallen en trok de redhead bovenop hem. Haar benen bevonden zich beide aan een andere kant van Ramseys lichaam. Ze voelde hoe de zachte stof van de bank tegen haar blote knieën aan wreef. Langzaam gleed de jongen onderuit terwijl hij haar erg voldaan aankeek. Eve werd er bijna verlegen van. Ze omvatte Ramseys kin zacht in haar hand terwijl ze zijn hoofd licht heen en weer schudde. "Niet zo kijken.." kwam er verlegener uit dan ze wilde. De redhead voelde hoe Ramsey een vinger over haar bovenbeen liet glijden, net onder de rand van haar jurk. Het gaf haar kippenvel. "En ga je me trouwens teleurstellen en vertellen dat je niets illegaals hebt meegesmokkeld onze kamer in?" Ramsey legde zijn handen op haar bovenbenen en kneep zacht. Een warme gloed overspoelde haar lichaam. Eve grijnsde. "Heb ik je tot nu toe ooit teleurgesteld?" Ze liet een hand door zijn haren heen kroelen. "Ik heb wat engeltjes over weten te halen om dingen mee te smokkelen voor me." antwoordde ze toch wel een beetje trots. "Ik had gehoopt vanavond interessant te maken, op het feest.." Ramsey beet op zijn onderlip. "Of hier.." Eve haar hart bonkte als een gek. Ze had hier al zo lang op gewacht. De manier waarop hij naar haar keek.. die blauwe ogen.. Ze kon zichzelf niet langer inhouden. "Hmm.." klonk ze twijfelend om hem wat langer in spanning te houden terwijl ze haar bovenlichaam meer tegen hem aandrukte. Met een vinger gleed ze liefkozend langs de jongen zijn gezicht terwijl ze zich voorover boog om opnieuw de afstand tussen hun lippen te overbruggen. "Misschien kan een voorproefje geen kwaad?" Haar lippen raakte voorzichtig en aftastend die van Ramsey. Een kleine grijns sierde Eve haar gezicht waarna ze er meer voor besloot te gaan. Opnieuw drukte ze haar lippen –ditmaal gepassioneerder– op die van de jongen waarna ze kort op zijn onderlip beet.






    ”Feel like making a deal with the devil?"

    [ bericht aangepast op 17 aug 2021 - 2:10 ]

                C H A R L I Z E            
    23 | the Queen of Mean | The Dealer | Outfit | Alone, knocking on Laslo's bedroomdoor



          Verveeld gooide ik uiteindelijk mijn rubbik’s cube opzij en zwaaide ik mijn benen over de rand van het bed. Dat ding begon me de keel uit de hangen nadat hij geen uitdaging meer vormde. En als ik geen bepaalde mate van uitdaging ervaarde, werd ik gek.
          Ik ging de deur uit met de bedoeling om mezelf vertrouwd te maken met onze kamer zelf – het zoeken van makkelijke ontsnappingsmethodes, welke bank het beste zat en vanuit welk punt van de kamer ik het beste overzicht zou hebben – maar iets wist me tegen te houden. En dat iets droeg twee namen: Evelynn en Ramsey. Een lome grijns strekte zich uit op mijn gezicht en ik keek toe hoe Ramsey de roodharige voormalige engel bovenop zich trok. Gezien het voorval van vanochtend leek het me een goed idee om nog een vierde persoon uit te nodigen om dit te aanschouwen. Laslo had immers het recht om hierbij te zijn, dacht ik zo. Daarbij was dit het soort drama waar onze krant naar smachtte. Liefdesdrama en sappige roddels werden sowieso veel meer geapprecieerd hier op Metanoia.
          Zonder onnodige geluiden te maken, draaide ik me om en met doelgerichte passen liep ik op de kamer af waar Laslo zich verschanst had. Ik klopte driemaal kort op de deur waarna ik mijn hand op mijn heup plaatste. “Laslo, er is hier iets wat je vast en zeker wel zou willen zien. Iets wat te maken heeft met onze twee kamergenoten,” zei ik met een duidelijke stem. Evelynn en Ramsey zouden me waarschijnlijk niet kunnen horen gezien de afstand waarin we ons bevonden en al hun aandacht leek immers uit te gaan naar elkaar.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2021 - 10:17 ]


    I have seen my own sun darkened



    LUCA

    The Truthfull one
    The New White King
    ♔ With Jonah, Asteria & Valentina -> Zib, Zuzana & Elijah ♔ At Industria




    Het gesprek voelde nostalgisch aan, maar eveneens met nostalgie kwam er een vlaag van heimwee bij komen kijken. Zeker toen het gespreksonderwerp van onze gedeelde mentor naar Martell overliep. Eens ik Jonah verklaarde dat het goed ging met onze wit gevleugelde vriend kwam een kleine doch verdrietige zweem van een glimlach op zijn gelaat verschenen. ''Gelukkig maar.'' Klonk zijn stem gemeend. Wat er precies in zijn gedachten omging kon ik niet weten, maar ik voelde geen haat noch woede van hem afstalen. Zou hij ook zo heimelijk terugdenken aan het zorgeloze vroeger? Jonah opende zijn mond, wat me weer deed opkijken naar de jongeman ''Als je hem de volgende keer weer spreekt; het gaat prima,'' zijn woorden deden me goed, ik knikte tevreden en ergens ook opgelucht naar de jongen. Ten teken dat ik het zeker zou doen. Nu het nieuwe schooljaar begonnen was - was het misschien nog wel eens het moment om te gaan schrijven naar mijn beste maatje. ''en als je wilt, doe de groeten aan hem. Namens mij.'' Vervolgde de blonde jongeman na een korte stilte ik knipperde even, maar schonk hem al snel een begripvolle glimlach toe. “ Zal ik doen.” Beloofde ik mijn ouwe ex-kameraad. Voor ik echter nog wat kon vragen werden we onderbroken door geklop aan de deur, wat ervoor zorgde dat we beiden het slaapvertrek verlieten en richting de deur van de commonroom liepen. Na de deur geopend te hebben herkende ik meteen de rode haren van Asteria. Iets verrast inviteerde ik de vrouw binnen en keek even vragend om naar Jonah of hij enig idee had dat onze mentore zou langskomen. Zijn vragende blik haf me echter het antwoord van niet. Achter Asteria stond Valentina wie ik een klein glimlachje schonk. De deur liet ik open voor haar gezien ze namelijk ook deel van van de Temperantia kamer. Net als Jonah begroette ik Asteria, waarbij de Engel me een knikje haf eens ze binnengewandelt was. "Attent, dank je, Luca," ik knikte haar toe, het was slechts een kleine moeite.
    “Jonah, kan ik je spreken?” Sprak Asteria, mijn blauwe kijkers gleden kort naar mijn blonde vriend. “Mentorzaken,” vervolgde Asteria, waarbij ik knikte. Het leek me duidelijk dat ik niet aanwezig hoorde te zijn bij dit gesprek. “Ik zal jullie alleen laten.” Sprak ik beleefd. “Asteria, Jonah.” Ik haf beiden een knikje , waarna ik Temperantia uitliep. Ook Valentina schonk ik een knikje. Ik wist niet of de dame vanplan was de kamer te gaan ontdekken of niet, maar ik zou haar later nog wel spreken.
    Ik schudde mijn vleugels iets uit terwijl ik de gangen opliep ergens wel erg nieuwsgierig naar wie in de andere kamers ingedeeld was in de hall. Mijn blink ging wat vluchtig langs de naamplaatjes. In mijn gedachten was ik eigenlijk op zoek naar Jouka, gezien ik mijn goede vriend nog niet deftig had gefeliciteerd met zijn verjaardag, al bleek ik eerder halt te houden bij het naamplaatje met Zusana’s naam op. Ze bleek ingedeeld te zijn met Donovan waardoor ik zonder beseffen mijn neus kort optrok. Ik zette enkele stappen verder, echter nieuwsgierigheid liet me op de ballen van mijn voet toch terug omdraaien. De deur stond nog open, waardoor ik even in hun gezamelijke ruimte kon piepen. De ruimte was haast net zo mooi ingericht als die van Temperantia, het hout en leder toch een tikkeltje donkerder kon ik merken. Kort beet ik op mijn lip, waarna ik toch op de deur klopte, en enkele stappen naar binnen zette. Wat ik hier eigenlijk kwam doen wist ik niet, maar mijn gevoel had me als een magneet hierheen gesleurd. Één van de kamerdeuren bleek open te staan, waardoor ik zowel Zuzana, Zibiah en Elijah zag zitten op een bed. Geen Donovan. Ik zwaaide even toen één van de drie me opmerkte, het was niet mijn bedoeling geweest hen te storen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH