• The Shooter
    Damaged people are dangerous, they know how to make hell feel like home

    3 februari 2020 - Het gegil klonk als muziek in zijn oren terwijl hij langzaam door de gang voortbewoog. Onbedoeld stapte hij in een roodgekleurde plas, waardoor hij rode voetstappen achter liet. Het deerde hem niet, als hij eerlijk moest zijn dan gaf het enkel een grotere kick. Enerzijds voelde het alsof hij door een glazen bol naar de wereld keek op het moment, alsof hij hier niet echt was. Misschien zelfs alsof hij thuis achter zijn PlayStation zat en daar Call of Duty aan had gezet. Maar dat was niet zo. Hij bevond zich niet thuis in zijn kamer en in zijn handen had hij geen controller maar een semi automatisch wapen. Het voelde zwaar en licht tegelijkertijd terwijl hij zich voortbewoog, langzaam, op zoek naar zijn volgende doel.

    I tell myself I don't need anyone but the truth is nobody needs me

    DISCLAIMER
    Let op, in deze rpg komen gevoelige onderwerpen aan bod, dit kan niet voor iedereen geschikt zijn. Denk hierbij bijvoorbeeld aan pesten maar ook de heftige shooting die we uit zullen schrijven. Mocht je problemen hebben met één van deze onderwerpen of hebben deze een negatief effect op je, zorg ervoor dat je altijd met iemand kan praten. Indien nodig staat mijn pb ook altijd open. 16+ activiteiten zijn toegestaan maar graag wel met een aankondiging bovenaan de post zodat deze meteen opvalt en ongeïnteresseerden gemakkelijk door kunnen scrollen.
    DE RPG
    Zoals je misschien al door had, draait deze rpg om een schietpartij op een middelbare school. Deze gebeurtenis is al heftig genoeg maar wij, als schrijvers achter onze rollen, zullen niet enkel met het moment van de shooting bezig zijn. De bedoeling is dat we in de rpg starten, 4 weken voor de shooting (6 januari 2020), hierna zullen we ook aan gang gaan met de nasleep hiervan. Wat voor invloed heeft deze gebeurtenis op onze personages (gehad), hoe gaan ze hiermee om? Hoewel de schietpartij dus centraal staat, leek het me vooral ook interessant om onszelf te verdiepen in de weg ernaartoe. Hoe reageren onze personages? Hoe gaan ze zich ontwikkelen?

    Do you ever wish you'd never been born?

    DE REGELS
    — 16+ is toegestaan mits je waarschuwt bovenaan je post
    — We volgen hier netjes de huisregels van Q
    — Drama onder de personages is prima, onder OOC's is niet toegestaan
    — We sluiten niemand buiten maar ben zelf ook ondernemend. Indien je dit moeilijk vind, kan en mag je me altijd benaderen via pb (:
    — Houd je rol realistisch en wees creatief; leef je uit

    DE SHOOTER
    Maar wie is de shooter dan? Thomas Houston, 18 jaar oud en senior op de Townsend Harris High School, Queens. Hij is altijd al een beetje het pispaaltje geweest en hoewel hij meerdere psychische problemen heeft, viel er weinig te merken aan hem aan de buitenkant. Hoewel het pesten regelmatig uit de hand liep, hield hij altijd zijn mond. Zijn thuissituatie was geen plek voor Thomas om over zijn problemen op school te praten en hij wilde zich niet aanstellen of de verklikker zijn.

    You thought you could control me? I'll make you bow

    Het was nog redelijk in te tomen, tot het compleet misging. Thomas kreeg een relatie tegen alle verwachtingen in, ook die van zichzelf. Hij was al snel tot over zijn oren op het meisje en zou werkelijk alles voor haar doen. De relatie duurde misschien een maandje maar voor iemand die weinig sociale contacten heeft en moeilijk vrienden maakt, was het moeilijk om zich niet te snel te hechten. Uiteindelijk konden de pestkoppen het niet meer binnen houden: het was allemaal één grote grap. Het meisje was op hem afgestapt omdat ze gewed had met wat vrienden dat ze hem zou weten te verleiden en verliefd zou maken. Zodra Thomas erachter kwam, knapte er iets in hem, iets wat al die jaren zich al op had gehoopt en hij nam wraak.
    DE ROLLEN
    Invullen:
    • Naam
    • Leeftijd (16-20)
    • Status op school; niet verplicht een stempel op te plakken maar beschrijf op zijn minst even hoe je personage in de klas ligt. Doet hij/zij mee aan de pesterijen of niet etc.
    • Innerlijk
    • Uiterlijk
    • Geschiedenis (& familie)
    • Eventuele extra's
    • Relaties

    GIRLS
    • Niah Santiago • 17 • The Queen • RTP 1.2 • Velns (aanvoerder lacrosse team)
    • name • 20 • newbie • page • Otsana (fc: Sophie Knight)
    • Macayla Rosie Miller • 19 • rol • page • Peitho (fc: Magdalena Zalejska)
    • name • age • rol • page • Morrigann
    • name • age • rol • page • Malikx
    • name • age • The Sweetheart • page • Peitho
    • name • age • rol • page • Amren
    • name • age • rol • page • Isolophilia
    • name • age • rol • page • Calice

    BOYS
    • Thomas Houston • 18 • Black sheep • page • Velns
    • Maverick Miller • 22 • Teacher French/Lacrosse Coach • RTP 1.3 • Fou (fc: Josh Heuston)
    • name • age • rol • page • Amren
    • Theodore Davis • 19 • Prep-school drop out • RTP 1.2 • Velns
    • Matteo Matthews • 19 • rol • RTP 1.2 • Sombre
    • Leo Rogers • 16 • Loner/''weirdo'' • RTP 1.3 • Everglow
    • Jules Morgan • 17 • Soccer captain • RTP 1.3 • Frangente
    • Tyler Hale • 19 • The Quarterback • RTP 1.2 • Zemo
    • name • age • rol • page • Douceur
                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

    [ bericht aangepast op 10 juni 2021 - 21:22 ]

    Mt! (blush) ik vind familiebanden altijd fun! Maar heb nog geen char uitgewekt. Ze wordt wel bad though.

    Is er btw een deadline voor de rollen?

    Hoeveel baddies en goodies hebben we op dit moment?


    That is a perfect copy of reality.

    calice schreef:
    Mt! (blush) ik vind familiebanden altijd fun! Maar heb nog geen char uitgewekt. Ze wordt wel bad though.

    Is er btw een deadline voor de rollen?

    Ahmm, ik zat er wel over na te denken. Lukt het iedereen om voor zondagavond de rollen af te hebben? Of vinden jullie dat te laat/te vroeg?

    Baddies en goodeis weet ik uit mijn hoofd niet, qua vrouwen maar 3 die mee pesten als ik het goed zeg uit mijn hoofd (:
    Van de mannen is er maar één die niet mee pest tot nu toe

    Ik kan niet beloven dat ik mijn rollen tegen zondag af heb, maar er zal dan wel al iets staan in ieder geval. Ben het weekend sowieso vrij, maar er staan nog wat andere rollen in de wachtrij die ook af moeten, heheh


    That is a perfect copy of reality.

    Ik weet niet of ik mij er mee mag 'bemoeien' zeg maar, maar is het een idee dat we bijvoorbeeld maandag de rollen af hebben/zo ver mogelijk en daarna nog twee dagen hebben bijvoorbeeld om de relaties te bespreken verder? Dan hebben de mensen wie weinig tijd hebben, nog wat extra speling zeg maar?


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Frangente schreef:
    Ik weet niet of ik mij er mee mag 'bemoeien' zeg maar, maar is het een idee dat we bijvoorbeeld maandag de rollen af hebben/zo ver mogelijk en daarna nog twee dagen hebben bijvoorbeeld om de relaties te bespreken verder? Dan hebben de mensen wie weinig tijd hebben, nog wat extra speling zeg maar?

    Mijn plan was dan ook om zondag niet meteen alles verplichten om af te hebben indd. Maar op zich vind ik dat wel een goed idee, maandag in elk geval je basis hebben staan zodat je wat relaties kan afspreken? (:

    Volgende week woensdag het speeltopic opzetten gaat voor mij sowieso niet lukken dus dan zal het of dinsdag of donderdag worden maar dat kunnen we dan verder nog samen bekijken. Hoe ver iedereen dan is zegmaar? ^^

    natuurlijk mag je er wat over zeggen btw, ik vind het fijn als mensen hun mening geven

    works for me! (:

    Ik heb toevallig een nummer van een rapper met een video clip over een schoolshooting, ik vind hem persoonlijk heel mooi en emotioneel, maar hij kan ook wel echt heftig zijn voor mensen die er gevoelig voor zijn. Nou denk ik niet dat die mensen mee zouden doen aan zo'n rpg als deze, maar toch, ff een trigger warning.

    Voor de mensen die nieuwsgierig zijn en hem willen zien/luisteren:


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Ik heb toevallig een nummer van een rapper met een video clip over een schoolshooting, ik vind hem persoonlijk heel mooi en emotioneel, maar hij kan ook wel echt heftig zijn voor mensen die er gevoelig voor zijn. Nou denk ik niet dat die mensen mee zouden doen aan zo'n rpg als deze, maar toch, ff een trigger warning.

    Voor de mensen die nieuwsgierig zijn en hem willen zien/luisteren:


    Oh en btw in dit nummer wordt het leven van die jongen deels uitgelegd. Die twee nummers horen eigenlijk een beetje bij elkaar.


    - thank you for existing -

    MT!


    I have seen my own sun darkened

    MT - en ik vind maandag af ook prima!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    MT.


    • Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. •

    Hullo, ik wil mijn jongen de golden boy van de school maken (en tevens Thomas’ neef), maar ik zag dat Deni al de Quarterback + Captain positie had met Tyler en nu weet ik niet wat voor een sport ik mijn boy kan laten doen, help.

    Ik zat of te denken aan een andere belangrijke positie binnen het football team, of captain van een andere sport, maar ik weet niet of dat golden boy status zou geven (al helpt zijn persoonlijkheid & shot daar ook mee natuurlijk).

    Anyone ideas? :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Misschien basketbal of baseball captain + een van de top students?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mt.


    chaos makes the muse