• The Shooter
    Damaged people are dangerous, they know how to make hell feel like home

    3 februari 2020 - Het gegil klonk als muziek in zijn oren terwijl hij langzaam door de gang voortbewoog. Onbedoeld stapte hij in een roodgekleurde plas, waardoor hij rode voetstappen achter liet. Het deerde hem niet, als hij eerlijk moest zijn dan gaf het enkel een grotere kick. Enerzijds voelde het alsof hij door een glazen bol naar de wereld keek op het moment, alsof hij hier niet echt was. Misschien zelfs alsof hij thuis achter zijn PlayStation zat en daar Call of Duty aan had gezet. Maar dat was niet zo. Hij bevond zich niet thuis in zijn kamer en in zijn handen had hij geen controller maar een semi automatisch wapen. Het voelde zwaar en licht tegelijkertijd terwijl hij zich voortbewoog, langzaam, op zoek naar zijn volgende doel.

    I tell myself I don't need anyone but the truth is nobody needs me

    DISCLAIMER
    Let op, in deze rpg komen gevoelige onderwerpen aan bod, dit kan niet voor iedereen geschikt zijn. Denk hierbij bijvoorbeeld aan pesten maar ook de heftige shooting die we uit zullen schrijven. Mocht je problemen hebben met één van deze onderwerpen of hebben deze een negatief effect op je, zorg ervoor dat je altijd met iemand kan praten. Indien nodig staat mijn pb ook altijd open. 16+ activiteiten zijn toegestaan maar graag wel met een aankondiging bovenaan de post zodat deze meteen opvalt en ongeïnteresseerden gemakkelijk door kunnen scrollen.
    DE RPG
    Zoals je misschien al door had, draait deze rpg om een schietpartij op een middelbare school. Deze gebeurtenis is al heftig genoeg maar wij, als schrijvers achter onze rollen, zullen niet enkel met het moment van de shooting bezig zijn. De bedoeling is dat we in de rpg starten, 4 weken voor de shooting (6 januari 2020), hierna zullen we ook aan gang gaan met de nasleep hiervan. Wat voor invloed heeft deze gebeurtenis op onze personages (gehad), hoe gaan ze hiermee om? Hoewel de schietpartij dus centraal staat, leek het me vooral ook interessant om onszelf te verdiepen in de weg ernaartoe. Hoe reageren onze personages? Hoe gaan ze zich ontwikkelen?

    Do you ever wish you'd never been born?

    DE REGELS
    — 16+ is toegestaan mits je waarschuwt bovenaan je post
    — We volgen hier netjes de huisregels van Q
    — Drama onder de personages is prima, onder OOC's is niet toegestaan
    — We sluiten niemand buiten maar ben zelf ook ondernemend. Indien je dit moeilijk vind, kan en mag je me altijd benaderen via pb (:
    — Houd je rol realistisch en wees creatief; leef je uit

    DE SHOOTER
    Maar wie is de shooter dan? Thomas Houston, 18 jaar oud en senior op de Townsend Harris High School, Queens. Hij is altijd al een beetje het pispaaltje geweest en hoewel hij meerdere psychische problemen heeft, viel er weinig te merken aan hem aan de buitenkant. Hoewel het pesten regelmatig uit de hand liep, hield hij altijd zijn mond. Zijn thuissituatie was geen plek voor Thomas om over zijn problemen op school te praten en hij wilde zich niet aanstellen of de verklikker zijn.

    You thought you could control me? I'll make you bow

    Het was nog redelijk in te tomen, tot het compleet misging. Thomas kreeg een relatie tegen alle verwachtingen in, ook die van zichzelf. Hij was al snel tot over zijn oren op het meisje en zou werkelijk alles voor haar doen. De relatie duurde misschien een maandje maar voor iemand die weinig sociale contacten heeft en moeilijk vrienden maakt, was het moeilijk om zich niet te snel te hechten. Uiteindelijk konden de pestkoppen het niet meer binnen houden: het was allemaal één grote grap. Het meisje was op hem afgestapt omdat ze gewed had met wat vrienden dat ze hem zou weten te verleiden en verliefd zou maken. Zodra Thomas erachter kwam, knapte er iets in hem, iets wat al die jaren zich al op had gehoopt en hij nam wraak.
    DE ROLLEN
    Invullen:
    • Naam
    • Leeftijd (16-20)
    • Status op school; niet verplicht een stempel op te plakken maar beschrijf op zijn minst even hoe je personage in de klas ligt. Doet hij/zij mee aan de pesterijen of niet etc.
    • Innerlijk
    • Uiterlijk
    • Geschiedenis (& familie)
    • Eventuele extra's
    • Relaties

    GIRLS
    • Niah Santiago • 17 • The Queen • RTP 1.2 • Velns (aanvoerder lacrosse team)
    • name • 20 • newbie • page • Otsana (fc: Sophie Knight)
    • Macayla Rosie Miller • 19 • rol • page • Peitho (fc: Magdalena Zalejska)
    • name • age • rol • page • Morrigann
    • name • age • rol • page • Malikx
    • name • age • The Sweetheart • page • Peitho
    • name • age • rol • page • Amren
    • name • age • rol • page • Isolophilia
    • name • age • rol • page • Calice

    BOYS
    • Thomas Houston • 18 • Black sheep • page • Velns
    • Maverick Miller • 22 • Teacher French/Lacrosse Coach • RTP 1.3 • Fou (fc: Josh Heuston)
    • name • age • rol • page • Amren
    • Theodore Davis • 19 • Prep-school drop out • RTP 1.2 • Velns
    • Matteo Matthews • 19 • rol • RTP 1.2 • Sombre
    • Leo Rogers • 16 • Loner/''weirdo'' • RTP 1.3 • Everglow
    • Jules Morgan • 17 • Soccer captain • RTP 1.3 • Frangente
    • Tyler Hale • 19 • The Quarterback • RTP 1.2 • Zemo
    • name • age • rol • page • Douceur
                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

    [ bericht aangepast op 10 juni 2021 - 21:22 ]

    Ik vind sowieso crushes en flings al moeilijk af te spreken met zoiets, maar gelukkig heb ik een leraar heb ik dat gezeik ook niet.

    Een feestje klinkt prima. Mave brengt de drugs wel mee. :Y)


    I'm your little ray of pitch black.

    Otsana schreef:
    No worries, ik was geen diepgaande relaties van plan af te spreken. Marlow's rol leent zich daar ook niet voor want ze woont er nog niet zo lang. ^^

    Ik zal het voor haar in ieder geval wel fijn vinden als er een of twee mensen zijn waar ze iet of wat al een connectie mee heeft. ^^

    Ik heb sowieso Niah en/of Theo? Aan Thomas ga je weinig hebben (A)

    Fou schreef:
    Voor Maverick zoek ik eigenlijk vooral jongens die drugs voor hem verkopen, maar hierbij wil ik wel aangeven dat hij echt types rondom hem heeft wandelen die hem respecteren en luisteren, want met typetjes die rebels tegen hem gaan doen gaat hij niet aan de slag. Hij is wel intelligenter dan dat. Misschien wel een favoriete leerling / iemand die hem vrijwillig wil helpen met het gereed maken van dingen als een soort assistent. Het liefst wel iemand die weet wat hij / zij doet en goed is in Frans dus.
    Verder is iedereen welkom met ideetjes, mijn pb staat open!


    Er is nog totaal niks bekend over mijn man, maar ik wil hem wel alvast hiervoor aanbieden. Ik zocht nog iets wat mijn golden boy minder golden maakt en dit past perfect denk ik. ^^


    That is a perfect copy of reality.

    Peitho schreef:
    Voor Macayla zoek ik:

    - Bedpartners (a lot, she is temptress after all XD)
    - Ex's (specifiek iemand die haar in haar jonge jaren flink gekwetst heeft)
    - Flirtationships
    - Vrienden waar ze veel mee omgaat en de weddenschap voorstelden (het verleiden van Thomas)

    - Bijlesgevers in talen
    - Any more....?
    (Maverick is her Bro / Fake girlfriend of Thomas)


    Ty? c;


    El Diablo.

    Hola mi amigas.

    Ik zoek de volgende dingen voor Nat (p. 4) :Y)
    • best friend (female)
    • friends
    • een meisje die haar broer gedatet heeft (kan zowel goed als slecht uitgegaan zijn)
    • bully/bullies door wie ze Thomas heeft laten vallen
    • ex
    • book/film/series buddies
    • slachtoffers vrijwilligers die ze mee kan slepen naar dingen als comic con/book con et cetera
    • meerdere mensen die samen met haar een short film willen maken
    • iemand die haar wat helpt met schoolwerk nu ze achter is gaan lopen
    • iemand die haar geholpen heeft/helpt met fysieke therapie
    • iemand die haar verrassend genoeg kwam opzoeken in het ziekenhuis na haar ongeluk
    • en het tegenovergestelde, iemand die toen niks van zich heeft laten horen
    • eventueel iemand met wie ze onbewust flirt waardoor diegene denkt dat ze hen leuk vindt
    • eventuele drunk hook-up

    Feel free to gb/pb/app/discord

    Deze lijst is iets langer geworden dan gepland 🙈

    [ bericht aangepast op 6 juni 2021 - 21:45 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morrigann schreef:
    Hola mi amigas.

    Ik zoek de volgende dingen voor Nat (p. 4) :Y)
    • best friend (female)
    • friends
    • een meisje die haar broer gedatet heeft (kan zowel goed als slecht uitgegaan zijn)
    • bully/bullies door wie ze Thomas heeft laten vallen
    • ex
    • book/film/series buddies
    • slachtoffers vrijwilligers die ze mee kan slepen naar dingen als comic con/book con et cetera
    • meerdere mensen die samen met haar een short film willen maken
    • iemand die haar wat helpt met schoolwerk nu ze achter is gaan lopen
    • iemand die haar geholpen heeft/helpt met fysieke therapie
    • iemand die haar verrassend genoeg kwam opzoeken in het ziekenhuis na haar ongeluk

    • en het tegenovergestelde, iemand die toen niks van zich heeft laten horen
    • eventueel iemand met wie ze onbewust flirt waardoor diegene denkt dat ze hen leuk vindt
    • eventuele drunk hook-up

    Feel free to gb/pb/app/discord

    Deze lijst is iets langer geworden dan gepland 🙈


    Ty? c;


    El Diablo.

    Morrigann schreef:
    Hola mi amigas.

    Ik zoek de volgende dingen voor Nat (p. 4) :Y)
    • best friend (female) Aspen?
    • friends
    • een meisje die haar broer gedatet heeft (kan zowel goed als slecht uitgegaan zijn) Aspen?
    • bully/bullies door wie ze Thomas heeft laten vallen Aspen? Hahah
    • ex
    • book/film/series buddies
    • slachtoffers vrijwilligers die ze mee kan slepen naar dingen als comic con/book con et cetera
    • meerdere mensen die samen met haar een short film willen maken
    • iemand die haar wat helpt met schoolwerk nu ze achter is gaan lopen
    • iemand die haar geholpen heeft/helpt met fysieke therapie
    • iemand die haar verrassend genoeg kwam opzoeken in het ziekenhuis na haar ongeluk
    • en het tegenovergestelde, iemand die toen niks van zich heeft laten horen Aspen?
    • eventueel iemand met wie ze onbewust flirt waardoor diegene denkt dat ze hen leuk vindt
    • eventuele drunk hook-up

    Feel free to gb/pb/app/discord

    Deze lijst is iets langer geworden dan gepland 🙈

    [ bericht aangepast op 6 juni 2021 - 15:48 ]

    Peitho schreef:
    Voor Macayla zoek ik:

    - Bedpartners (a lot, she is temptress after all XD)
    - Ex's (specifiek iemand die haar in haar jonge jaren flink gekwetst heeft)
    - Flirtationships
    - Vrienden waar ze veel mee omgaat en de weddenschap voorstelden (het verleiden van Thomas) Aspen
    - Bijlesgevers in talen
    - Any more....? Aspen as a friend?
    (Maverick is her Bro / Fake girlfriend of Thomas)


    Frangente schreef:
    Relaties Jules




    Wat zoek ik?

    • Beste vriend/vriendin
    • Een ex/iemand waar hij mee heeft zitten 'kloten'
    • Iemand met wie hij sport (buiten school om) Aspen?
    • Vrienden in het algemeen Aspen
    • Ik sta open voor ideën want ik kan echt niet bedenken haha

    Vandaag zal ik iedereen z'n rol en lijstje verder doorlezen voor wat suggesties en anders stuur ik een pb/gb c:

    Ook Leo is af en staat open voor relaties. Hit me up wanneer je interesse hebt! (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    🦋 ASPEN HARMONY HARPER 🦋
    Cheercaptain


    *misschien is dit meer mijn mening dan die van Aspen...
    de impressies van Aspen, hit me up in gb/pb/whatsapp
    Maverick Drew Miller I’d almost join the lacrosse team for him, almost / mr. miller, can i get some extra homework?
    Thomas Houstonhuman trash, do not want to be associated with you
    Aspen pest de jongen graag, vooral in het bijzijn van anderen, in de hoop op die manier zelf populairder te worden
    Marlow Hudson she’s so pretty, she should do something with that... you know, instead of play guitar and skateboard, no man wants a girl like that
    Natalya Pippa Kovaçeviçi will cut a bitch for you
    Inara Contreras her clothes look like they smell like a retirement home
    Alexei Huxley Levisay anyone with the name Alexei could get it* don’t tell ANYONE I said that
    miss dat ze in het geheim iets hebben / hook up / flirten / gezoend en dat Aspen absoluut niet wilt dat iemand hier achter komt gezien zijn status als poor russian boy?
    Nathaniel Anderson sweetie, your instagram is a hot mess. you should really get it together.
    Macayla Rosie Millerif you want to find a good husband, you shouldn’t sleep around that much
    friends/frenemies who bond over bullying thomas?
    Angelika Keva Sandovalwhy play boring lacrosse with a body like that?
    Phoebe Robyn Brenton boring, weird, average, do you want me to go on?
    Leo William Rogersexplain to my again: WHY do you wear nail polish?
    sushi and coffee buddies?
    Julian Edmund Morganare you like sure sure you’re gay? like 100%? i mean you play soccer and after all...
    friends?
    Mateo Isaac Matthewshot af
    friends? hook up? something?
    Thedore Davishusband material
    crush?
    Tyler Nolan Halei will drop everything for you, even though you broke my heart
    Tyler blackmailed Aspen en laat haar soms klusjes voor hem doen en speelt enorm met haar gevoelens. Aspen weet geen weerstand hieraan te bieden en houdt nog steeds hoop dat Tyler ooit voor haar gaat kiezen, ondanks dat hij haar hart heeft gebroken...
    Niah Santiagoyou are the sister i got to choose / so jealous of you
    Yelena Neomi Parker-Hilli’m pretty sure being friends with you is bad for my liver... and bodycount
    friends?
    Sophia Lyubov Parker-Hill
    girl clique?

    [ bericht aangepast op 6 juni 2021 - 20:08 ]

    Wait, wat is er met twee Russische rollen ineens? I am confused.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MATEO

    _____________________


    RELATIES

    &

    IMPRESSIES

    Thomas | Mateo pest Thomas niet met opzet, maar hij plaagt hem wel eens, al zal het niet veel verder gaan dan een speelse duw en wat sarcastische opmerkingen.
    Niah | Mateo vindt Niah wel een aantrekkelijke meid, maar ze is iets te simpel voor hem. Hij is daarom niet zo geïnteresseerd in haar, al zou hij d'r wel een keer zoenen, of meer, gewoon omdat het kan.
    Tyler | Tyler is net als Mateo best een dickhead, daar kan niemand omheen. Mateo ziet wel eens hoe hij zijn woede loslaat op Thomas, daar kan Mateo niet zo goed tegen, waarschijnlijk ook omdat hij zelf vaak genoeg klappen heeft gevangen van iemand waar hij niks tegen kon. Hij heeft één keer geprobeerd om Tyler van Thomas af te halen en heeft daardoor ook zelf een klap gevangen, sinds dien bemoeit hij zich er niet meer mee.
    Theodore | Theodore is een beetje hetzelfde verhaal als Tyler. Mateo kan er slecht tegen dat ze zich zo triest gedragen tegen de zwakkeren. Mateo zal dan ook niet snel erg vriendelijk zijn tegen Theo en/of Tyler.
    Jules | Mateo mag Jules graag, hij kan dit alleen niet erg goed uiten. Hij gaat graag met hem een rondje hardlopen als training. Het maakt Mateo niet echt uit dat hij gay is, daar maakt hij soms wel lompe opmerkingen over.
    Leo | Mateo ziet Leo echt als een van zijn beste vrienden, al kan hij ook daar niet heel goed mee omgaan. Hij vindt het heel fijn om bij Leo in de buurt te zijn omdat de jongen zo'n fijne sfeer met zich meedraagt. Hij blowt dan ook graag met hem om vervolgens uren te chillen en te lachen. Mateo probeert Leo wel eens mee te sleuren om te boksen, maar dat heeft nog niet mogen baten.
    Phoebe | Mateo is flink aangetrokken tot deze verlegen dame en durft dan ook wel goed op haar af te stappen, met haar te flirten en op z'n tijd haar lastig te vallen met zijn sarcasme. Hij kan niet goed pijlen hoe ze over hem denkt, maar hij vindt haar ontzettend interessant.
    Angelika | nog niet helemaal af dus idk
    Macayla | Mateo kan Macayla slecht weerstaan, ze is een bloedmooie dame en dat weet ze. Hij zoekt haar dan ook maar al te graag op en spreekt graag zo nu en dan met haar af om wat stoom af te blazen [fwb]. Ze hebben elkaar dan ook vaak genoeg naakt gezien en weten ondertussen (als enige) van elkaar dat ze thuis klappen krijgen.
    Nathaniel | Mateo haalt Nathaniel maar al te graag uit zijn dagdromen door hem te laten schrikken, op welke manier dan ook. Verder vindt Mateo Nathaniel wel een hele aardige vent en kan hij goed met hem overweg, hij plaagt hem soms gewoon een beetje. Ook roken de heren graag samen een sigaretje.
    Alexei | Mateo mag Alexei graag. Hij vindt het dan ook erg gaaf dat hij tweetalig is en hij zou graag wat Russisch van hem leren. Het is Mateo niet ontgaan dat Alexei vrij weinig boeit, dat vindt hij alleen maar fijn. Mateo kan bij hem ook gewoon geen fuck geven en even nergens aan denken.
    Aspen | Mateo kotst Aspen echt uit, ondanks dat hij haar 'wel een lekker wijf' vindt, kan hij haar echt niet uitstaan.
    Inara | nog niet helemaal af dus idk
    Maverick | Mateo ziet Maverick wel eens in de gangen, maar hij doet geen Lacrosse en ook Frans is niet echt zijn ding.
    Marlow | Mateo heeft niet veel echte vrienden, maar hij ziet Marlow wel als een echte vriendin. Hij kan goed bekvechten met haar, op de beste manieren. Hij vindt het dan ook heerlijk om bij haar in de buurt te zijn omdat ze gewoon een grote mond heeft soms. Dat vindt hij ook wel aantrekkelijk aan haar. Mateo pest haar graag met haar ochtendhumeur
    Nataliya | Mateo kan veel zeggen over Nataliya, maar de hoogtepunten zijn toch wel dat hij haar echt een topwijf vindt. Hij weet niet goed of ze hem accepteerd als een vriend, maar hij vindt haar heel erg interessant. Al vindt hij dat wel van veel meiden op school. Macayla heeft bijvoorbeeld een plekje in zijn hart, maar Nataliya zou Mateo binnen enkele seconden om haar vinger hebben. Hij flirt dan ook graag met haar. Ze is panseksueel, dus Mateo hoopt stiekem dat ze ook op assholes valt.
    Yelena | Mateo ziet Yelena echt als zijn vrouwelijke zelf. Ze zijn beide echt etters en dat vindt hij geweldig. De meeste streken haalt hij dan ook graag met haar uit.
    Sophia | nog niet helemaal af dus idk

    [ bericht aangepast op 7 juni 2021 - 0:49 ]


    - thank you for existing -

    Jongens ik wil echt nog even jullie op het hart drukken dat het niet de bedoeling is dat mensen Thomas gaan steunen/zijn kant kiezen etc. Hij moet zich écht alleen voelen, één of twee aardige personen daarbij kunnen wel maar that's it en dat dan ook maar tot zekere hoogte

    Misschien is het niet honderd procent realistisch maar anderzijds zijn tieners gevoelig voor groepsdruk en het blijft een RPG. Als hij het idee heeft dat mensen hem steunen dan is de kans kleiner dat hij gaat doorslaan uiteindelijk, if you get what I mean (:

    Niet om te zeiken thooo.
    Also, voorkeur om dinsdag of donderdag te starten?

    Snap ik helemaal! Ik heb de relatie met Thomas even aangepast en zal er rekening mee houden tijdens t’ spelen (:

    Van mij mag het speeltopic dinsdag al live, ik heb er zin in (:


    - thank you for existing -