• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Lane • Emily
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    • Brenn • Katrijn
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Kyra • Chaser/Prefect • Cheryl
    • Arianna • Noa
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    •
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Jemina • Cheryl
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Marcus • Beater • Noa
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    • Prudence • Katrijn
    •
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Nora • Cheryl
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Theo • Chaser/Prefect • Noa
    • Vinnie • Natas
    •
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique

    [ bericht aangepast op 25 juni 2021 - 16:16 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mt


    It's never gonna happen, Guys.

    Lee Williams



    ‘Dan raak ik je straks kwijt,’ zei Lee. ‘Ik raak wel vaker dingen kwijt.’ Hij ging wel iets rustiger dansen. ‘En ik wilde nog wat aan je het vragen. Want… Nomad heeft me net afgewezen en ik was heel verdrietig en toen kwam Casper me opvrolijken – Cásper ja – en toen wilde hij voortaan wel de gitaarlessen van Nomad overnemen maar ik weet niet of je dat vervelend vindt?’ Hij keek haar vragend aan, nauwelijks beseffend dat ze hem niet kon zien.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jordyn Mariah Kingsley

    ‘Als jullie dan maar niet samen verdwalen,’ zei ze met een scheve grijns. ‘Niet iedereen heeft zulke stalen zenuwen als ik.’
          Het was nog niet zo heel lang geleden dat ze de hele nacht door het bos hadden gedwaald en écht de weg niet meer terug konden vinden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rafaël Wilson
    In de Room of Requirement


    "Ik red me wel," zei hij nonchalant. Hij zou gewoon naar een bekende plek gaan (voor hen dan). Dan was er niets om te verdwalen. Even keek Rafael naar de heuvel achter Jordyn. "Slaapt die bolle ofzo?"


    It's never gonna happen, Guys.

    EVANDER | EVAN | HALE
    Slytherin common-room | Nora

    Voorzichtig liep Evan samen met Nora richting de stoel in de hoek.
          'Tot later, Casper,' groette hij Casper gedag in de hoop dat hij zou begrijpen dat hij even wat privacy nodig had. Zodra ze bij de stoel waren aangekomen liet Evan zich in de stoel vallen. Hij nam bob uit zijn zak, legde hem in zijn nek en pakte Nora's hand vast, om haar vervolgens op schoot te trekken.
          'Eindelijk,' glimlachte hij dan ook tevreden naar haar. Gelukkig was het een grote brede stoel, van leer, net als de banken bij de haard. Al was Nora niet zo groot, dus het maakte eigenlijk ook niet uit.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2021 - 10:12 ]


    - thank you for existing -

    MT


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    MT


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Justin Trelawny

    Justin grijnsde. 'Nee man. Ik ben voldaan. Maar ik ging er vanuit dat jij daar niets over wilde horen. Maar nu je er naar vraagt...'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Daphne Saunders


    Daphne kneep haar lippen op elkaar terwijl ze naar Evan keek, die Nora op schoot trok. Ze was niet op zijn komst berekend geweest. Ze wierp een blik op Thomas, met wie ze normaal gesproken kon overleggen hoe ze het beste een obstakel als dat uit de weg kon ruimen. Die had echter besloten zich als een puber te gedragen door een halve fles drank weg te drinken. Gezien zijn talent om geheimen van anderen te ontdekken, vond ze hem nogal een halve zool doordat hij het risico liep dat hij straks lam door de leerlingenkamer kroop en iedereen hem van alles kon vragen, maar daar viel nu eenmaal weinig aan te doen.
          Ze wierp een blik op Prudence, die naast haar was komen staan.
          ‘Ik word niet heel blij van die ontwikkeling daar.’ Daphne knikte naar de hoek. ‘Wat denk je? Moeten we ze onderbreken voor hij écht een vervelende factor wordt?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nomad Morphew

    Het kostte hem tijd om de jongen die voor hem de deur had geopend te plaatsen. Hij strompelde de leerlingenkamer binnen. 'Roman,' zei hij, terwijl hij met een vingertje naar de jongen wees. 'Jij bent Roman. Die kut-deurklopper liet me niet binnen. Het was gewoon een lamp, maar hij zei telkens: "Onjuist", helemaal kut.' Hij schudde zijn hoofd. 'Wat een klotedag.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Roman Keegan


    ‘Goed verhaal, man.’ Roman sloeg een arm om de jongen heen, voordat hij de muur voor deur aanzag. Het was dus niet al te best afgelopen tussen Lee en Nomad. Hij maakte zich zorgen om beide jongens, maar zag wel in dat het zinloos was om daar nu naar te vragen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nomad Morphew

    Toen ze eenmaal in de leerlingenkamer waren, trok Nomad zich los en liet hij zich in één van de stoelen ploffen. 'Klotedag,' herhaalde hij. Toen keek hij Roman aan - kwaad. 'Waarom heb je niks gezegd? Even een korte waarschuwing: "Oh ja, Lee vindt je leuk." Dat was genoeg geweest. In plaats van die een fucking roos gaf. En ik wist van niks! Ik was gewoon, gitaar spelen, en ineens vond ie me leuk! Wist ik veel. Ik zei flikker, want het kan niet, en toen ging ie weg.' Hij schudde zijn hoofd. 'Klotedag.'

    [ bericht aangepast op 17 juni 2021 - 12:23 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Roman Keegan


    Roman zakte op een stoel schuin tegenover hem neer. Dus niet tot de volgende dag wachten. Hoewel hij zijn vriend nog nooit dronken had gezien, moest hij er toch maar wat van zien te maken. In elk geval had Nomad het niet zien aankomen en had hij de jongen afgewezen, maar waarom hij gescholden had, en waarom iets niet kon en waarom hij daarna was gaan drinken was hem een raadsel.
          ‘Wat had het voor verschil gemaakt dan, als ik het had gezegd?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Prudence



    Prudence



    Ze keek wat afkeurend naar Evan die het blijkbaar nodig vond om Nora op zijn schoot te trekken. Prudence geen mannelijke aandacht, dan kregen die twee ook geen sexytime.

    Terwijl ze haar armen over elkaar sloeg, tuitte ze haar lippen wat en keek ze opzij naar haar vriendin. 'Heb je iets in gedachten?'

    [ bericht aangepast op 17 juni 2021 - 12:39 ]