• I KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMER



    ▸ Welkom!
    Welkom in het praattopic! :Y) Ik zal het praattopic de komende tijd nog wat aanvullen met informatie, maar voor nu snel alvast even een plek om te overleggen over van alles en nog wat. Het rollentopic vind je hier terug.

    ▸ Ranking
    TBA


    ▸ Indeling studentenverblijven
    East wing
    1) Julian • Joseph • NPC
    2) August • Ezra • NPC
    3) Zackary • Leighton • NPC

    West wing
    1) Aspen • Shiloh • Bethany
    2) Victoria • Eleanor • ?
    3) Phillipa • Olivia • Blake

    ▸ Mededelingen
    1) Hieronder heb ik het conceptschema voor het plannen van de moord. Zou iedereen willen controleren of dit klopt en als het er nog niet (juist) in verwerkt staat de keuze alsnog doorgeven? Mocht je last minute toch nog iets anders willen, dan hoor ik dit ook graag. Nu kan ik het nog verwerken.



    2) Zou iedereen nog naar de indeling van huisvesting willen kijken? Nog niet iedereen heeft een plekje. Het hoeft niet precies pas te zijn (het kan aangevuld worden met NPC), maar mag wel. Zolang uiteindelijk iedereen maar een dak boven het hoofd heeft.

    3) Ik heb een document gemaakt waar iedereen voor zijn personage kort kan noteren wat zijn rol was ten tijde van de moord. Wil iedereen zijn personage er zo snel mogelijk in verwerken? Hoe sneller dit gedaan is, hoe sneller we (ein-de-lijk haha) van start kunnen. Klik hier voor de link. Een korte uitleg staat genoteerd in het document.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2021 - 23:29 ]


    She's imperfect but she tries

    MT 🦈


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    MT


    -growth is a process

    MT

    Wanneer mogen relaties besproken worden?


    MT ;D

    MT!


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Shooter schreef:
    MT

    Wanneer mogen relaties besproken worden?
    De rollen schieten hard op! Er zijn er als ik zo goed telde nog maar twee volledig blanco. De rest heeft allemaal al wel iets. Ik wil even afwachten totdat iedereen in ieder geval de kans heeft gehad om de grootste lijnen uit te werken, zodat iedereen meegenomen kan worden. Stiekem hoop ik zelf uiterlijk dit weekend. 😊

    Ik slinger er zelf ook meteen even een vraag aan iedereen in. :Y) De rollen schieten allemaal hard op, dus ik ben een beetje aan het puzzelen hoe we het beste de crime kunnen plotten (als in, niet qua inhoud, maar qua organisatie). Ik had stiekem helemaal niet verwacht dat er zoveel animo zou zijn hiervoor, dus dacht aanvankelijk: appeltje eitje, maar ik voorzie mogelijk toch wat chaos, vandaar dat ik graag ook jullie input wil. Hebben jullie misschien een idee hoe we dit het efficiëntst kunnen regelen? Ik dacht er zelf aan om te inventariseren welke rol iedereen graag zou willen vervullen (dus actief betrokken, minder actief betrokken, niet betrokken) om vervolgens vanaf de kern te beginnen met plotten en het vervolgens steeds verder naar buiten uit te werken. If that makes any sense at all, haha. Maar ik ben nog heel erg zoekende, dus meedenken wordt gewaardeerd! Ik ben namelijk echt een organisatorische mess.


    She's imperfect but she tries

    Mine.

    Misschien is het inderdaad een ideetje om te kijken wiens rol in hoeverre betrokken is/wil zijn?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    mt!!

    ik vermoed de relaties voor lietta morgen (of vandaag, afhankelijk van hoeveel ik me kan concentreren) af te krijgen
    als voor de moord: ik ga even kijken hoe en wat, maar yea, het lijkt me idd een goed idee om het eerst in grote lijnen op te delen en dan verder naar details te werken


    obsessive rage

    Maar relaties moesten nog even wachten, toch? Now I’m confused. (‘:


    oh lol nvm ik kan niet lezen, ik wacht met posten in dat geval zodat ik zeker weet dat het klopt met het ingevulde file ding


    obsessive rage

    Zijn er al relaties besproken dan? Ik volg het even ook niet 🙈


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT


    someone out there feels better because you exist

    nee, enkel mijn mogelijke impressies en ideeën zou ik opschrijven, haha. sorry voor de verwarring, ik ben een beetje chaotisch atm


    obsessive rage

    Nee, het is inderdaad nog niet de bedoeling om relaties te bespreken! ^^ Enkel die met Beth kan worden ingevuld, 'cause well, she dead. Ik wil even wachten totdat iedereen in ieder geval de kans heeft gehad het voornaamste van de rol te posten, zodat niemand achteraf het gevoel heeft er niet meer tussen te passen of zoiets. 😊 Lijkt me gewoon wel zo eerlijk, omdat ik heb toegezegd dat ik iedereen de tijd wil geven.

    Ik ben trouwens zo langzaamaan een beetje het topic aan het scannen om relaties vanuit Beth (dus in de In Memoriam) te gooien. Dit is puur even vanuit de ogen van Beth, dus als ik iets fout interpreteer/je een aanpassing wil: let me know. Ik heb sowieso het idee dat veel mensen nog een en ander willen aanvullen, dus ik probeer er een beetje de rollen uit te plukken waarvan ik gok dat deze de relatie al volledig hebben geschetst, haha.


    She's imperfect but she tries