• I KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMER



    ▸ Welkom!
    Welkom in het praattopic! :Y) Ik zal het praattopic de komende tijd nog wat aanvullen met informatie, maar voor nu snel alvast even een plek om te overleggen over van alles en nog wat. Het rollentopic vind je hier terug.

    ▸ Ranking
    TBA


    ▸ Indeling studentenverblijven
    East wing
    1) Julian • Joseph • NPC
    2) August • Ezra • NPC
    3) Zackary • Leighton • NPC

    West wing
    1) Aspen • Shiloh • Bethany
    2) Victoria • Eleanor • ?
    3) Phillipa • Olivia • Blake

    ▸ Mededelingen
    1) Hieronder heb ik het conceptschema voor het plannen van de moord. Zou iedereen willen controleren of dit klopt en als het er nog niet (juist) in verwerkt staat de keuze alsnog doorgeven? Mocht je last minute toch nog iets anders willen, dan hoor ik dit ook graag. Nu kan ik het nog verwerken.



    2) Zou iedereen nog naar de indeling van huisvesting willen kijken? Nog niet iedereen heeft een plekje. Het hoeft niet precies pas te zijn (het kan aangevuld worden met NPC), maar mag wel. Zolang uiteindelijk iedereen maar een dak boven het hoofd heeft.

    3) Ik heb een document gemaakt waar iedereen voor zijn personage kort kan noteren wat zijn rol was ten tijde van de moord. Wil iedereen zijn personage er zo snel mogelijk in verwerken? Hoe sneller dit gedaan is, hoe sneller we (ein-de-lijk haha) van start kunnen. Klik hier voor de link. Een korte uitleg staat genoteerd in het document.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2021 - 23:29 ]


    She's imperfect but she tries

    Lerwick schreef:
    Ik ben van morgenavond tot zondagavond niet bijster veel online. Maar ik snap dat het moeilijk is om een moment te vinden dat voor iedereen werkt, dus dan is het maar zo. (;


    Same oops.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    D:

    Ik wil echt oprecht niemand voor het hoofd stoten hiermee. Zouden jullie dan liever later hebben of duurt het te lang dan?

    Shooter schreef:
    (...)

    Dat zou heel fijn zijn. You're the best!

    Yesss, nu nog duimen dat het weer iets beter gaat worden!
    When angels travel the sun shines. :Y)


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:
    D:

    Ik wil echt oprecht niemand voor het hoofd stoten hiermee. Zouden jullie dan liever later hebben of duurt het te lang dan?

    (...)When angels travel the sun shines. :Y)


    My demonic side: damnit.


    Oké, ik krijg toch een aantal signalen van mensen voor wie morgenavond aan de vroege kant is, ook omdat rollen nog niet volledig af zijn. Ik wil kijken of er een alternatief mogelijk is, zodat iedereen er een fijn gevoel bij heeft. 😊 Wat vinden jullie van het volgende:
    - Zaterdag eind middag/avond (zodat iedereen een dag langer heeft voor de rollen, en de mensen die het dit weekend druk hebben minder laat aansluiten)
    - Dinsdagavond (duurt nog wel even, maar dan weten we hopelijk zeker dat iedereen voldoende tijd heeft gehad).

    Ik overweeg/hoop dan trouwens om het weekend daarop dan het speeltopic te openen.


    She's imperfect but she tries

    Zaterdag works for me!

    Dan het liefst dinsdag!


    Voor mij ook liever dinsdag dan. (:


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Voor mij maakt het niet zo uit, ik ben beide dagen druk, dus voor mij wordt het sowieso her en der tussendoor berichtjes uitsturen.


    That is a perfect copy of reality.

    Voor mij maakt het ook niet zo uit!


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Voor mij maakt het ook niet uit, ik ben enkel zondag waarschijnlijk niet thuis.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dinsdag! Dank je wel, trouwens Tad. Dat je zo ontzettend meedenkt met iedereen. Als TS is dit soms behoorlijk zwaar om te doen, hehe. Je bent super! ^^


    I have seen my own sun darkened

    Ezra staat ook! (Al moet ik nog even brainstormen over een status :c )

    Ik heb ook geen voorkeur voor een dag!


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Dinsdag zou voor mij beter uitkomen, maar zaterdag is ook goed mocht het merendeel hiervoor stemmen (al zie ik veel dinsdagen, lol)!

    Ik heb geen voorkeur qua dag. Mocht het zaterdag worden dan zal ik waarschijnlijk pas zondagavond kunnen reageren.

    Sorry voor de late reactie, maar bedankt voor al jullie berichten! Dinsdag it is. ^^ Laat iedereen ook nog even in een PB weten welke rol voor de moord hij/zij wil en of je personage de anonieme berichten zou kunnen versturen?

    Nikos schreef:
    Dinsdag! Dank je wel, trouwens Tad. Dat je zo ontzettend meedenkt met iedereen. Als TS is dit soms behoorlijk zwaar om te doen, hehe. Je bent super! ^^

    Heel lief dat je dit zegt, haha. Merci. 😊 Ik doe mijn best, want we moeten het toch samen doen.


    She's imperfect but she tries