• I KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMER



    ▸ Welkom!
    Welkom in het praattopic! :Y) Ik zal het praattopic de komende tijd nog wat aanvullen met informatie, maar voor nu snel alvast even een plek om te overleggen over van alles en nog wat. Het rollentopic vind je hier terug.

    ▸ Ranking
    TBA


    ▸ Indeling studentenverblijven
    East wing
    1) Julian • Joseph • NPC
    2) August • Ezra • NPC
    3) Zackary • Leighton • NPC

    West wing
    1) Aspen • Shiloh • Bethany
    2) Victoria • Eleanor • ?
    3) Phillipa • Olivia • Blake

    ▸ Mededelingen
    1) Hieronder heb ik het conceptschema voor het plannen van de moord. Zou iedereen willen controleren of dit klopt en als het er nog niet (juist) in verwerkt staat de keuze alsnog doorgeven? Mocht je last minute toch nog iets anders willen, dan hoor ik dit ook graag. Nu kan ik het nog verwerken.



    2) Zou iedereen nog naar de indeling van huisvesting willen kijken? Nog niet iedereen heeft een plekje. Het hoeft niet precies pas te zijn (het kan aangevuld worden met NPC), maar mag wel. Zolang uiteindelijk iedereen maar een dak boven het hoofd heeft.

    3) Ik heb een document gemaakt waar iedereen voor zijn personage kort kan noteren wat zijn rol was ten tijde van de moord. Wil iedereen zijn personage er zo snel mogelijk in verwerken? Hoe sneller dit gedaan is, hoe sneller we (ein-de-lijk haha) van start kunnen. Klik hier voor de link. Een korte uitleg staat genoteerd in het document.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2021 - 23:29 ]


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:



    Zack, is that you?
    Zo ongeveer ja 😂
    Ook al is ze mijn ex, ik zou haar nooit pijn doen...

    Shooter > Halfling


    Hola mensen, de aankomende periode reageer ik wat langzamer / minder / niet want m’n opleiding en werk gaan een aantal weken ongelofelijk druk worden — daarna probeer ik het schrijven weer zo snel mogelijk op te pakken!


    Nikos > Mazu


    I have seen my own sun darkened

    Halfling schreef:
    Hola mensen, de aankomende periode reageer ik wat langzamer / minder / niet want m’n opleiding en werk gaan een aantal weken ongelofelijk druk worden — daarna probeer ik het schrijven weer zo snel mogelijk op te pakken!
    Heel veel succes! En hopelijk tot snel. 😊


    Hoe zit het met de rest en jullie draai in de RPG? ^^ Is iedereen een beetje gesetteld of kan ik ergens mee helpen? En hebben jullie een voorkeur wanneer de volgende stap (het eerste bericht dat wordt rondgestuurd) gezet wordt?


    She's imperfect but she tries

    Voor mij loopt het allemaal chill! En zou wel ready zijn voor de volgende stap 😊

    Same, het berichtje mag wat mij betreft gestuurd worden^^ c: Ik merk wel dat ik Zack nog moet leren kennen en tevens dat hij de moordenaar is 😂🙈

    Ik sta met Aspen nu even stil, maar van mij mag het bericht gerust al gestuurd worden. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Van mij mag het bericht ook komen. (:


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Jaaa, van mij mag het bericht er ook wel in!


    That is a perfect copy of reality.

    LEIGHTON JAMES VIJVERBERG


    Alessandra – good friends
    Alicia – ex from high school
    Aspen – best friend since childhood
    Blake – dislike, has a grudge against her
    Eleanor
    Olivia – current girlfriend
    Philippa – good friends
    Shiloh
    Victoria

    August – questionable friendship
    Ezra
    Joseph – unexpected friends
    Julian – best friends
    Zackary – dislike & roomies
    NB
    Al

    Lay-out/code shizzle creds to Lotte <3
    Een uitgebreide uitleg komt (misschien) :Y)

    [ bericht aangepast op 5 okt 2021 - 20:55 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Hey allemaal!

    Is er iemand naar wie ik Blake toe kan sturen? (:

    hi there.

    Ik heb in super speed een karakter uitgewerkt (: een heer, Matisse. Hopelijk vinden jullie hem leuk.
    Hij is nieuw, so be nice! or don't, I can't tell you what to do ;p

    Kan ik me bij iemand aansluiten of is er nog iemand alleen?

    Edit: ik zie nu net de post van Joy, misschien kunnen we samen wat starten?

    [ bericht aangepast op 30 sep 2021 - 19:33 ]


    - thank you for existing -

    Bienvenue, Matisse. ^^


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Sombre schreef:
    hi there.

    Ik heb in super speed een karakter uitgewerkt (: een heer, Matisse. Hopelijk vinden jullie hem leuk.
    Hij is nieuw, so be nice! or don't, I can't tell you what to do ;p

    Kan ik me bij iemand aansluiten of is er nog iemand alleen?

    Edit: ik zie nu net de post van Joy, misschien kunnen we samen wat starten?


    Ja dat is prima! Blake is al bij t kampvuur dus je kan Matisse naar haar toe schrijven? Of eventueel als hij ergens staat dat ik Blake naar hem toe schrijf? Moet wel weten waar ie is dan haha


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt