• I KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMER



    ▸ Welkom!
    Welkom in het praattopic! :Y) Ik zal het praattopic de komende tijd nog wat aanvullen met informatie, maar voor nu snel alvast even een plek om te overleggen over van alles en nog wat. Het rollentopic vind je hier terug.

    ▸ Ranking
    TBA


    ▸ Indeling studentenverblijven
    East wing
    1) Julian • Joseph • NPC
    2) August • Ezra • NPC
    3) Zackary • Leighton • NPC

    West wing
    1) Aspen • Shiloh • Bethany
    2) Victoria • Eleanor • ?
    3) Phillipa • Olivia • Blake

    ▸ Mededelingen
    1) Hieronder heb ik het conceptschema voor het plannen van de moord. Zou iedereen willen controleren of dit klopt en als het er nog niet (juist) in verwerkt staat de keuze alsnog doorgeven? Mocht je last minute toch nog iets anders willen, dan hoor ik dit ook graag. Nu kan ik het nog verwerken.



    2) Zou iedereen nog naar de indeling van huisvesting willen kijken? Nog niet iedereen heeft een plekje. Het hoeft niet precies pas te zijn (het kan aangevuld worden met NPC), maar mag wel. Zolang uiteindelijk iedereen maar een dak boven het hoofd heeft.

    3) Ik heb een document gemaakt waar iedereen voor zijn personage kort kan noteren wat zijn rol was ten tijde van de moord. Wil iedereen zijn personage er zo snel mogelijk in verwerken? Hoe sneller dit gedaan is, hoe sneller we (ein-de-lijk haha) van start kunnen. Klik hier voor de link. Een korte uitleg staat genoteerd in het document.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2021 - 23:29 ]


    She's imperfect but she tries

    yess, mijn excuses, ik had het niet helemaal goed doorgelezen ^^


    obsessive rage

    inktzwart schreef:
    yess, mijn excuses, ik had het niet helemaal goed doorgelezen ^^
    Is geen probleem! Ik heb overal en nergens informatie gedumpt, haha, dus kan me dit goed voorstellen.


    She's imperfect but she tries

    MT.

    Ik moet nog even kijken wanneer mijn rol komt, maar ik vind het niet erg als jullie al beginnen met relaties afspreken, mocht hij dit weekend nog steeds niet staan.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2021 - 22:52 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Late MT ^^


    I have seen my own sun darkened

    August is zo goed als af! (blush)


    someone out there feels better because you exist

    Iotte schreef:
    August is zo goed als af! (blush)


    Oeeii, ik voorzie nog een fight tussen hem en Zack :Y) But i like him ;D

    Na een paar kleine aanpassingen is Victoria ook helemaal af. (yeah)


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    ik heb een specifiekere relatie met beth omschreven, dus lietta is nu ook (meer dan hiervoor) af ^^


    obsessive rage

    OLIVIA HARMONY HARPER
    JUDGY JUDY




    Mijn rol is ook zo goed als af!
    Status credits naar Demi/Amren voor de leuke naam haha!
    Ik hoop dat alles goed is en anders hoor ik het graag (:

    & ik ben echt excited over deze rpg !

    [ bericht aangepast op 19 aug 2021 - 19:34 ]

    calice schreef:
    OLIVIA HARMONY HARPER
    JUDGY JUDY




    Mijn rol is ook zo goed als af!
    Status credits naar Demi/Amren voor de leuke naam haha!
    Ik hoop dat alles goed is en anders hoor ik het graag (:

    & ik ben echt excited over deze rpg !



    Love her feed man 😅😍


    someone out there feels better because you exist

    Ik hou van alle rollen die weer wat zijn aangevuld! They are all amazing. 😊 Ik heb vanavond helaas niet zoveel tijd, maar wil ofwel morgenavond ofwel zaterdag alles updaten. Ik zal Venustic ook even een berichtje sturen om te vragen naar de planning. Hopelijk kunnen we dan van het weekend alle relaties uitvogelen. ^^

    Om schot in de zaak te houden: zou iedereen me een (privé)berichtje willen sturen met antwoord op de vragen
    • Welke rol je graag wil voor je personage bij de moord (denk aan moordenaar, mensen die lichaam hebben weggewerkt, mensen die te veel gezien/gehoord hebben en door de direct betrokkenen worden gedwongen het stil te houden, iemand die niet direct iets weet maar wel vermoedens heeft, and so on...). Gewoon zodat ik dat alvast kan inventariseren.
    • Of je jouw personage naar voren wil schuiven als degene die de anonieme berichten verstuurt (en zo ja, met welke motivatie dat zou kunnen zijn)


    calice schreef:
    OLIVIA HARMONY HARPER
    JUDGY JUDY




    Mijn rol is ook zo goed als af!
    Status credits naar Demi/Amren voor de leuke naam haha!
    Ik hoop dat alles goed is en anders hoor ik het graag (:

    & ik ben echt excited over deze rpg !




    She's imperfect but she tries

    Ik ben zondag t/m dinsdag een aantal dagen weg, dus zal het grootste gedeelte relaties afspreken missen. D:


    Shooter schreef:
    Ik ben zondag t/m dinsdag een aantal dagen weg, dus zal het grootste gedeelte relaties afspreken missen. D:

    Wil ik voorkomen! Ik ga dan proberen te polsen of iedereen het oké vindt om het vanaf morgenavond open te gooien om te bespreken, ook al is de rol niet (volledig) af. Zou dat werken? 😊

    En leuk, een paar dagen weg! Veel plezier alvast.


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:
    (...)
    Wil ik voorkomen! Ik ga dan proberen te polsen of iedereen het oké vindt om het vanaf morgenavond open te gooien om te bespreken, ook al is de rol niet (volledig) af. Zou dat werken? 😊

    En leuk, een paar dagen weg! Veel plezier alvast.


    Dat zou heel fijn zijn. You're the best!

    Yesss, nu nog duimen dat het weer iets beter gaat worden!


    Ik ben van morgenavond tot zondagavond niet bijster veel online. Maar ik snap dat het moeilijk is om een moment te vinden dat voor iedereen werkt, dus dan is het maar zo. (;


    Nothing is impossible in my own powerful mind.