• I KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMER



    ▸ Welkom!
    Welkom in het praattopic! :Y) Ik zal het praattopic de komende tijd nog wat aanvullen met informatie, maar voor nu snel alvast even een plek om te overleggen over van alles en nog wat. Het rollentopic vind je hier terug.

    ▸ Ranking
    TBA


    ▸ Indeling studentenverblijven
    East wing
    1) Julian • Joseph • NPC
    2) August • Ezra • NPC
    3) Zackary • Leighton • NPC

    West wing
    1) Aspen • Shiloh • Bethany
    2) Victoria • Eleanor • ?
    3) Phillipa • Olivia • Blake

    ▸ Mededelingen
    1) Hieronder heb ik het conceptschema voor het plannen van de moord. Zou iedereen willen controleren of dit klopt en als het er nog niet (juist) in verwerkt staat de keuze alsnog doorgeven? Mocht je last minute toch nog iets anders willen, dan hoor ik dit ook graag. Nu kan ik het nog verwerken.



    2) Zou iedereen nog naar de indeling van huisvesting willen kijken? Nog niet iedereen heeft een plekje. Het hoeft niet precies pas te zijn (het kan aangevuld worden met NPC), maar mag wel. Zolang uiteindelijk iedereen maar een dak boven het hoofd heeft.

    3) Ik heb een document gemaakt waar iedereen voor zijn personage kort kan noteren wat zijn rol was ten tijde van de moord. Wil iedereen zijn personage er zo snel mogelijk in verwerken? Hoe sneller dit gedaan is, hoe sneller we (ein-de-lijk haha) van start kunnen. Klik hier voor de link. Een korte uitleg staat genoteerd in het document.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2021 - 23:29 ]


    She's imperfect but she tries

    Ieeh speeltopic is er!
    Ik zal vanavond even nog reageren op gb's (sorry voor het lange wachten!) en nog effe dat word document invullen. Kan ik indirect betrokken nog veranderen naar niet betrokken? 🙈

    Zelf ben ik de eerste paar dagen nog niet in de gelegenheid te posten, dus als iemand Pippa in diens post wil betrekken, heel graag! 😊

    [ bericht aangepast op 5 sep 2021 - 10:50 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Wooh, we kunnen beginnen, hehe.

    Ik ga proberen vandaag aan een post te zitten, maar ik krijg vanmiddag bezoek dus ik weet niet hoever ik kom. Mocht iemand Aspen willen meeten, let me know! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Iemand voor Jude? :Y)


    Oeeeh, speeltopic!

    Leighton staat vooralsnog even in de startblokken, terwijl ik even hard bezig ga hem af te maken. Ik moet nog even een goed ritme tussen school, werk en Q creëeren lols


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb Alicia ook voor who wants!! Zal vanavond even er verder naar kijken!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Rionach schreef:
    (...)

    Ooohzo, ik las het even verkeerd, mijn fout. Opzich kan het wel, vooral ook omdat het best passend is lijkt mij, dus als het voor de rest ook een idee is dan ben ik ook mee. Twee verhalen, kan inderdaad de dingen ingewikkeld maken en voor extra drama zorgen. ^^

    Exact! Dus twee verhalen die de rondte lopen.... De schrijvers van Olivia, Alicia, Leighton en August: hebben jullie er behoefte aan om nog meer drama in het verhaal te gooien? Dan zal ik, degene die dit leuk vinden, jullie apart benaderen voor een duidelijkere uitleg. ^^

    EDIT: en de TS moet dit natuurlijk goedkeuren, hihi

    [ bericht aangepast op 5 sep 2021 - 12:05 ]


    I have seen my own sun darkened

    Nikos schreef:
    (...)
    Exact! Dus twee verhalen die de rondte lopen.... De schrijvers van Olivia, Alicia, Leighton en August: hebben jullie er behoefte aan om nog meer drama in het verhaal te gooien? Dan zal ik, degene die dit leuk vinden, jullie apart benaderen voor een duidelijkere uitleg. ^^

    EDIT: en de TS moet dit natuurlijk goedkeuren, hihi


    vraag je mij nou of ik extra drama wil? ha nik pleassee

    Gaan er sowieso niet meerdere verhalen rond? Gezien er aardig wat mensen ruzie hebben gehad met Beth die avond.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Varian schreef:
    Gaan er sowieso niet meerdere verhalen rond? Gezien er aardig wat mensen ruzie hebben gehad met Beth die avond.


    Dat dacht ik ook. Plus, vrijwel iedereen heeft een motief, ‘cause Beth is a biatch.


    Varian schreef:
    Gaan er sowieso niet meerdere verhalen rond? Gezien er aardig wat mensen ruzie hebben gehad met Beth die avond.


    jaa dit sws! bedoel beth was not so nice

    Varian schreef:
    Gaan er sowieso niet meerdere verhalen rond? Gezien er aardig wat mensen ruzie hebben gehad met Beth die avond.

    Hmmhmm, exact..... maar bij deze dan dat de dark side Shiloh omhoog kwam vanuit het beschermen van haar vriendin Aspen. Dat er behoorlijke heftige dingen werden gezegd die niet passend zijn voor Shilohs tranquil nature.

    Misschien dat een van de eerdergenoemde characters hier ook tussenbeide stapte om er iets aan te doen.

    Maar ja er gaan meerdere verhalen rondte, maar deze is dan ook actief voor degene die nu in het geel zijn en eigenlijk niet door hebben gekregen van wat er zich afspeelde tussen Bethany, Blake en Zachary..... ^^
    Dus dan wordt dit ook een actieve rumor..... so to say, hehe


    I have seen my own sun darkened

    Ik snap niet wat je bedoeld Nik sorry 😭

    Volgens mij had Demi wel ook het idee dat Leigh sus zou zijn ivm zijn concurrentie met Beth.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Varian schreef:
    Ik snap niet wat je bedoeld Nik sorry 😭

    Volgens mij had Demi wel ook het idee dat Leigh sus zou zijn ivm zijn concurrentie met Beth.


    Dat tweede sowieso, mijn plan was dat Leighton heel verdacht zou zijn doordat hij én altijd net onder Beth stond én publiekelijk ruzie heeft gemaakt met haar op de avond van haar dood.

    Overigens snap ik ook niet helemaal wat je nu bedoelt, Nik 🙈


    That is a perfect copy of reality.

    Whahaha, dont worry y'all. Iedereen heeft natuurlijk een motief, wat Shooter al eerder aangaf. Maar omdat ik nu het document open heb staan en zie dat Leighton bijvoorbeeld niets te maken had met het drama dat gaande was, dacht ik dat we er zelf iets van konden maken. Qua een tweede verhaallijn van ruzie en een daadwerkelijke moordpoging. Iedereen heeft nu ruzie met Bethany op de avond van het feest, dus als we onze hoofden bij elkaar steken, kunnen we er iets gezamenlijks van maken in plaats een ruzie hier en daar + de daadwerkelijk grote ruzie die écht leidde tot de moord.
    Ik zoek met Shiloh enorm mijn draai in dit verhaal aangezien ik haar nergens in kan passen, zeg maar. Dus toen kwam het idee naar boven waar ik het eerder in het praattopic over had. Als er iemand anders is die een optie heeft waar ik Shiloh in kan voegen, zou dat ook fantastisch zijn, hihi ^^


    I have seen my own sun darkened

    x

    [ bericht aangepast op 5 sep 2021 - 15:16 ]