• WELCOME TO PRITCHARD INSTITUTE
    "Spying is a like a game of chess: sometimes you have to withdraw, sometimes you have to sacrifice one of your pieces to win."




    PERSONAGES

    Personeel
    ⚣ Roman Morales • 28 • teacher field • Niragi

    Team 1
    ⚣ Adrian Ellsworth-Buchanan • 23 • zwart • 5 • field • Neairi
    ⚣ Braden Pierce • 21 • zeeblauw • 4 • technology & science • RadioTapok
    ⚢ Yelena Ivanova • 20 • zeeblauw • 3 • sociology & culture • Niragi
    ⚢ Camille Moreau • 19 • lichtgroen • 2 • intelligence • Tad

    Team 7
    ⚣ Callum Taylor-Laskin • 23 • zwart • 5 • intelligence • Starsight
    ⚣ Dantae Cross • 21 • zeeblauw • 3 • field • Sionnach
    ⚢ Ivah Willington-Aitken • 19 • lichtgroen • 2 • sociology & culture • Neaera

    Team 10
    ⚢ Innes Siverston-Pritchard • 23 • zwart • 5 • field • Sionnach
    ⚢ Mikky Aeschliman • 21 • zeeblauw • 3 • technology & science • Starsight
    ⚢ Mara Taylor-Ashford • 20 • lichtgroen • 3 • sociology & culture • Neairi
    ⚢ Aylin Özdemir • 20 • zeeblauw • 3 • intelligence • Neaera

    Team 17
    ⚣ Lincoln Taylor-Ashford • 22 • zwart • 5 • intelligence • Neaera
    ⚣ Sterling Jr. Spencer • 20 • lichtgroen • 3 • sociology & culture • Raccoon
    ⚢ Erin Remington • 21 • zeeblauw • 3 • field • Sionnach

    Team 20
    ⚢ Montana Byrd • 21 • donkerrood • 4 • field • Laufeydottir
    ⚢ Lusya Antares • 20 • lichtgroen • 2 • technology & science • Neairi
    ⚣ Raphael Pritchard • 18 • wit • 1 • in basistraining • RadioTapok
    ⚣ Declan Nevin • 22 • donkerrood • 4 • field • Neaera

    Team 23
    ⚢ Willa Ferguson • 21 • donkerrood • 4 • field • Lunation
    ⚣ Valentin Ivanov • 20 • zeeblauw • 3 • technology & science • Laufeydottir
    ⚣ Viktor Melnik • 20 • lichtgroen • 2 • intelligence • Raccoon
    REGELS

    • Probeer minimaal 250 woorden te schrijven.
    • 16+ mag, maar geef het even aan bovenin de post (evenmin trigger warnings en andere heftige onderwerpen).
    • De Quizlet huisregels gelden hier ook.
    • Gelieve minstens elke week een keer te posten, al begrijp ik het volledig als dit af en toe niet lukt.
    • Maximaal vier rollen per persoon, maar probeer ze wel allemaal actief te houden. Als je toch meer wilt, overleg het even met me en dan komen we er wel uit.
    • Ruzies en gezeik gelieve buiten de RPG te houden.
    • Zowel Engels als Nederlands is toegestaan, maar gelieve wel de post in een taal schrijven.
    • Alleen Starsight maakt nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.

    Inactief
    ⚣ Jerome Nicholson • 21 • zeeblauw • 3 • intelligence • Chocolatier
    ⚣ Emilio Parker • 20 • rang • 3 • sociology & culture • Happier
    ⚢ Carys Blakely • 18 • wit • 1 • Etherea
    ⚢ Catalina Cross • 19 • lichtgroen • 2 • sociology & culture • Izel
    ⚢ Viveca Pritchard • 21 • donkerrood • 4 • intelligence • Izel
    ⚣ Roscoe Nyugen • 22 • zwart • 5 • field • Izel
    ⚢ Imogen Tyndall • 18 • wit • 1 • in basistraining • Izel
    ⚢ Millie Willington-Aitken • 21 • donkerrood • 4 • sociology & culture • Enjoy_20
    ⚣ Amos Taylor-Laskin • 22 • zeeblauw • 3 • technology & science • calice
    ⚣ Logan Sawyer • 20 • lichtgroen • 2 • sociology & culture • calice
    ⚢ Azure Ellsworth-Buchanan • 20 • zeeblauw • 3 • technology & science • iotte
    ⚢ Raven Dubois • 18 • wit • 1 • in basistraining • iotte
    ⚣ Nurhan Ellsworth-Buchanan • 20 • lichtgroen • 3 • field • iotte

    [ bericht aangepast op 23 dec 2021 - 12:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    ☘      Lose the grin or I will lose it for you      ☘

    Declan Nevin







          22      ―      Field      ―      Donkerrood      ―      Vierdejaars      ―      Training clothes      ―      With Luz      ―      Luz her room aka room 201


          Zoals gewoonlijk op de zaterdag was Declan op tijd op om te trainen. Zijn roommate Malcom was ondertussen al aan het hardlopen en zelf was hij van plan om zich naar de trainingszaal te begeven. Vandaag was hij iets later dan normaal met trainen. Echter was hij gisteren langer doorgegaan met trainen, waardoor het ook niet zo’n probleem was. En als hij het nodig vond kon hij altijd nog langer door vandaag of morgen eventueel vroeg opstaan.
    Een mededeling van de directrice door het omroepsysteem zorgde dat hij tot stilstand kwam. Iedereen moest voor half negen aanwezig zijn in het auditorium, voor een andere mededeling. Dat werd dus later trainen. Met een zucht gooide hij de spullen die hij mee wilde terug op zijn bed alvorens hij de kamer verliet.
    Een mededeling op dit tijdstip was niet gewoonlijk evenals dat ze zo snel zich moesten verzamelen. Iets wat niet veel goeds kon betekenen.
    In plaats van meteen naar het hoofdgebouw te lopen, liep hij eerst richting de girls dormitories. Lusya kennende had ze door de omroep heen geslapen. Tijdens het zeiltripje wat ze van de zomer hadden gedaan had ze ook zonder moeite door een storm geslapen. Het was een talent. Aangezien hij niet wist hoeveel waarschuwingen ze al te pakken had voor het te laat komen, kon hij beter een poging doen om haar mee te sleuren richting het auditorium.

          Zo was hij even later bij Luz haar kamer en liet hij zichzelf zoals gebruikelijk binnen. Iets wat wederzijds was. Na wat er vorig jaar was gebeurd met het team waarin Luz zat had hij aangegeven dat ze altijd welkom was als er wat loos was. Hetzelfde had hij tegen Millie gezegd toen.
    Camille had de kamer al verlaten zo leek het. Zoals verwacht lag Luz nog te slapen. Declan probeerde niet te veel na te denken over hoe schattig Luz eruit zag terwijl ze sliep. Wetende dat het weinig zin had om haar wakker proberen te maken door wat te zeggen, pakte hij een shirt van haar bureaustoel af en gooide deze tegen haar hoofd. Weinig effect. Kort rolde hij met zijn ogen. ‘’Kom op Sleeping Beauty.’’ mompelde hij terwijl hij haar schouder schudde. ‘’Tijd om op te staan.’’ Declan liep richting het raam en gooide de gordijnen open, hopende dat dit ook zou helpen om Luz wakker te krijgen. Buiten was het triest weer, wat te verwachten viel met deze tijd van het jaar. ‘’We moeten binnen twintig minuten in het auditorium zijn.’’ deelde hij mee toen hij weer bij haar bed stond en nogmaals schudde hij aan haar schouder. Als het echt te lang duurde kon hij haar altijd nog over zijn schouder gooien en zo meekrijgen.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2021 - 16:07 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Cammie

    Cammie zou liegen als ze zou zeggen dat ze niet nerveus was. Het was één ding om in de vroege ochtend uit bed – of in haar geval: uit de bibliotheek – getrommeld te worden met de mededeling om te verzamelen in het auditorium. Het was een heel ander ding om dit op een zaterdagochtend te horen. Voor god mocht weten wat. Eén ding was zeker: Katherine Siverston-Pritchard was geen vrouw om hen bijeen te roepen enkel om hen een fijne dag toe te wensen. En Cammie zou Cammie niet zijn als ze niet al talloze scenario’s in haar hoofd zou hebben afgespeeld. Scenario’s die varieerden op een schaal van ernstig tot… absoluut rampzalig.
          Ze wist dat geen ziel ter wereld erbij gebaat was dat ze alles tot in detail wilde analyseren. Niet buiten het veld, althans. Soms zou ze willen dat ze wat meer laissez-faire kon zijn. Voor nu moest ze het echter met haar huidige zelf doen, wat tot gevolg had dat ze geen hap van het ontbijt door haar keel had gekregen. De silver lining van dit alles: ze was in ieder geval ruim op tijd bij het auditorium. Juist op tijd haalde ze voordat ze naar binnenstapte een hand door haar haren heen, beseffend dat haar lokken sinds gisteren geen borstel meer gezien hadden. Desondanks gokte ze dat dit wel het minste was waar ze zich nu druk om zou hoeven maken: iedereen had wel iets beters te doen dan te staren naar haar ik-ben-zo-uit-bed-gerold-kapsel.
          Haast instinctief zocht ze rond naar vertrouwde gezichten die haar meer konden vertellen. Roman zou als docent ongetwijfeld meer weten en misschien wist Adrian als Team Captain eveneens wat dit te betekenen had. Dat moest wel. Toch? Ondanks het scannen van de ruimte wist ze geen van beide mannen te vinden. Evenmin kon ze zo vluchtig iemand van haar vrienden vinden. Ze was al vroeg in de ochtend in de bibliotheek geweest om iets te fiksen wat haar gisteren niet was gelukt en waar ze de hele nacht over had lopen malen en besefte nu pas dat ze misschien eerst had moeten checken of Luz de memo ook had meegekregen. Cammie durfde te zweren dat haar vriendin zelfs door een van haar eigen gecreëerde explosies zou kunnen heen slapen. Even stond ze wat verloren stil, twijfelend of ze terug moest gaan, maar al snel dwong ze zichzelf om haar longen vol zuurstof te zuigen.
          "Calm your fucking tits," sprak ze zichzelf op gedempte toon streng toe, om verdomme eindelijk een beetje te kalmeren. Terwijl ze dit zei, spotte ze ineens Logan ergens bij de buitenste rijen. Als vanzelf verscheen er een glimlach op haar gezicht en wist ze voor een paar seconden haar overpeinzingen te vergeten. Zonder verdere schroom zette ze haar lichaam in gang om naar hem toe te gaan, waarbij ze tegelijkertijd haar mobiel tevoorschijn viste om haar kamergenote een appje te sturen.

    To Luz ✨:
    Wakker? x

    Dat tegelijkertijd appen en lopen geen slim plan was, bleek maar weer toen ze tegen iemand aanbotste. Cammie wierp een vluchtig fuck, sorry over haar schouder in het voorbijgaan zonder haar gang te staken, om de enkele meters die nog tussen haar en Logan waren te overbruggen.
          “Hé jij,” murmelde ze zacht om hem niet te laten schrikken, waarbij ze kort haar hand op zijn schouder legde. Haast geruisloos nam ze naast haar vriend plaats. Nogmaals liet ze haar blik over het auditorium glijden, waarbij ze zonder het zelf op te merken op haar lip beet. In een automatisme pulkten haar vingers aan het haarelastiek rond haar pols; het uitrekkend en loslatend, zodat het elastiek steeds hetzelfde plekje van haar huid raakte. Het was een van de trekjes waar ze haar toevlucht bij zocht als ze zich nerveus of opgelaten voelde. Rust kon ze dan ook niet vinden. Het was slechts een kwestie van luttele seconden voordat ze haar lichaam weer naar Logan toedraaide en hem enigszins ongerust aankeek. Het haarelastiek rond haar pols liet inmiddels een lichtrode vlek achter op haar huid.
          “Wat denk je dat er aan de hand is?”
    w/ Logan @ Auditorium


    When you said jump I said how high


    She's imperfect but she tries

    LOGAN GRAYSON SAWYER
    Briber • Team Boring • 20 years old • Auditorium • W. Sweet Cammie



    Logan lag met zijn handen achter zijn hoofd in zijn bed. Hij staarde naar het plafond. Zojuist wat het alarm afgegaan en werd iedereen verzocht zich naar het auditorium te begeven, maar Logan was nog niet in staat geweest zichzelf uit bed te slepen. Het was veel te vroeg voor een of andere stomme brandoefening. Of speech. Of weet ik veel wat voor onzin het instituut nu weer had bedacht. Doe dat ff lekker op een andere dag, maar niet op zaterdag ochtend. Sinds hij uit zijn oude team was gegooid door oetlul Adrian, zat hij met complete vreemdelingen opgescheept. Dat had zijn motivatie voor zijn studie niet veel goeds gedaan. Team Dumpster Fire was irritant, vooral met Adrian als Team Captain, maar hij daar ten minste Cammie nog en Dec (zo nu en dan) en ook Ivah was best oké. Al probeerde Logan laatstgenoemde zoveel mogelijk te ontwijken in de gangen van de school.
    Ondanks dat Adrian een stuk verdriet was, had hij Logan niet voor niets uit het team gezet. Hij zou het nooit tegenover Adrian toegeven, of enig ander levend wijzen, maar hij begreep de beslissing wel. Niet dat dat betekende dat hij zich erover heen had gezet. Nee, dat zou waarschijnlijk nog wel wat langer moeten duren. Maar door zijn eigen toedoen was Ivah in gevaar gekomen. Dat was nooit zijn bedoeling geweest. Hij had gewoon een schijt hekel aan de bevelen van pretty boy Buchablabla op te volgen. Zijn schuldgevoel tegenover Ivah én tegenover haar zus Millie zorgde nu en dan voor buikpijn. Vroeg of laat moest hij toch echt zijn excuses gaan aanbieden. Maar hoe? En wanneer? Geen enkel moment leek goed.

    Logan draaide zich om en staarde naar de wekker, hij moest echt opstaan. Daarna viel zijn blik op het bed van Rogan, zijn kamergenoot en goede vriend. Al zijn teamdrama daargelaten, had hij wel zieke mazzel gehad met zijn kamergenoot. Een kamer delen met Rogan maakte al veel van de stress op Pritchard goed. Alhoewel was Pritchard stress, met alle drama erop en eraan, beter dan de stress die hij zou ervaren zonder de school, gezien het feit hij geen vaste woon- of verblijfplaats had. De school was alles wat hij had. De gedachte daaraan was voldoende om Logan te doen motiveren toch uit bed te komen.
    Hij kleedde zich aan, poetste zijn tanden, deed zijn haar, griste een pakje sigaretten onder zijn kussen vandaan, stak deze in zijn zak en begaf zich op de gangen.

    Kamergenoot zijn van Rogan had echter ook zijn nadelen. Een tijdje geleden had hij Raven leren kennen, een eerstejaars studente en mega cute als je het Logan vroeg. Erg goed kende hij haar nog niet, maar dat zou hij wel willen. Terwijl Logan door de meute medestudenten door de gang liep, dacht hij terug aan een nacht niet zo heel lang geleden. Na het feest had hij eerst nog met Viv gerookt op het dak, om daarna terug te gaan naar zijn eigen dorm. De knappe eerstejaars lag in het bed van zijn goede vriend en kamergenoot. Daar gingen zijn kansen om er iets van te maken met haar. Sindsdien had hij Raven niet meer gesproken, door zijn eigen ongemakkelijkheid. Maar hij wilde haar niet laten gaan. Dan moest hij maar genoegen nemen met de friendzone, zoals hij ook deed bij Cammie en Viv. Dat was in ieder geval nog beter dan Raven helemaal niet meer spreken.

    Met zijn ogen op de grond gericht liep hij naar een van de stoeltjes in het auditorium en plofte neer. Logan zakte onderuit en deed zijn ogen weer dicht. Beter was de directrice kort van stof, dan kon hij terug naar z’n nest.
    “Hé jij,” klonk een zachte stem welke Logan meteen herkende als die van Cammie.
    Zijn chagrijnige houding klaarde meteen op toen hij haar hand op zijn schouder voelde. Cammie ging naast hem zitten en Logan glimlachte even.
    “Hee.” Begroette hij haar ook. Cammie keek de ruimte rond en Logan keek naar haar. Naar haar lange blonde haren, haar vrouwelijke nek en jukbenen en haar zachte handen. Ze pulkte aan het elastiekje om haar pols.
    “Wat denk je dat er aan de hand is?” vroeg ze hem.
    Logan haalde zijn schouders op. “Geen idee.” zei hij ongeïnteresseerd. “Vast een of andere stomme oefening. Serieus alarm m’n hol. Dit was sowieso een trucje om iedereen vroeg uit bed te krijgen. Logan geloofde er in ieder geval niets van dat ze hier allemaal bij een waren voor een serieuze reden.
    ”Je moet dat ding niet zo om je pols dragen.” Logan haalde het elastiek van Cammie haar pols af. “Dat kan niet gezond zijn joh.”
    Hij richtte het elastiekje plagerig op Cammie haar gezicht en trok zijn wenkbrauwen even op. “Kijk dit kun je er beter mee doen.” Zei hij, nogmaals een schijnbeweging makend dat hij hem op haar zou schieten. Logan richtte uiteindelijk op haar been en liet het elastiek los. Hij tikte tegen haar been aan en Logan lachte kort. “Nu jij. Op een eerstejaars.” plaagde hij nog even verder.
    Zijn blik gleed kort door de menigte in de hoop Lusya, zijn beste vriendin, te zien. Het verbaasde hem niks dat ze er nog niet was en dus pakte Logan snel zijn telefoon om haar een bericht te sturen. Waarschijnlijk sliep die gek nog.

    To: Sproet
    Yoo



    [ bericht aangepast op 14 sep 2021 - 17:58 ]



    ROMAN ALEJANDRO MORALES
    28 • His quarters • With Montana


    Met een lichte frons kijk ik uit het raam naar het landgoed van de school, voor even diep in mijn gedachten. Binnen nu en enkele minuten werd verwacht dat iedereen zich in het auditorium verzameld had voor een mededeling van Katherine zelf, en dit kon weinig goeds betekenen. Ze deed dit niet zomaar en zeker niet op een zaterdag waar iedereen zijn tijd hard nodig heeft om nog beter te worden. Er was iets aan de hand en het feit dat ik, en overigens ook mijn collega's, van niks weet helpt ook niet verder. Een zucht rolt over mijn lippen en ik schud mijn hoofd, dit belooft nog wat..
    Met die gedachten in mijn hoofd draai ik weg van het raam waarna mijn blik op Montana valt, iets waardoor er toch nog een lichte glimlach op mijn lippen verschijnt. ''Ik ben benieuwd waar dit over zal gaan, ik had gehoopt je meer te kunnen vertellen.'' geef ik uiteindelijk toe, duidelijk dat ik er zelf ook maar weinig vanaf wist, waarna ik me langzaam begeef naar mijn kledingkast. We zouden zo toch echt moeten vertrekken, ik wist hoe punctueel Katherine was. Zowel in mijn eigen tijd hier als nu tegenwoordig krijg ik nog op mijn donder omdat ik iets te laat ben. Als een leraar valt het helaas nog erger op dan eerst. Ik vis een simpel zwart overhemd eruit en doe die aan, waarbij ik de bovenste knopen geopend laat en de mouwen net opgerold. ''Oh well, we zullen maar moeten kijken wat ze te zeggen heeft.'' ga ik ietwat nonchalant verder, iets wat al wat meer weg heeft van mijn gebruikelijke houding.
    Een snelle blik op de klok geeft aan dat het nu toch wel tijd wordt om te gaan lopen, maar ik kan het toch niet laten om nog even Montana's kant op te lopen. ''Het zal wel goedkomen,'' mompel ik en ik til mijn hand op om haar wang te omvatten, waarna mijn duim zachtjes over haar huid streelt. ''Klaar om te gaan, cariño?''


    El Diablo.

    Mt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Innes Siverston-Pritchard
    "Just because I don't show it, doesn't mean that I don't feel it."

    23 • Legacy • Teamcaptain • Year 5, Black • Auditorium w/ Jerome
    Ze zou optijd moeten zijn — er als een van de eerste moeten staan, omdat ze Teamcaptain is. Omdat ze een Pritchard is. De stem van haar geschiedenis galmt door gedachten heen. Innes staart voor een paar tellen naar haar eigen spiegelbeeld, vlak nadat ze wat make-up op haar gezicht heeft gedaan. In de diepte van haar lichte kijkers sluimert een donkere schaduw; hetgeen een jaar geleden is ontstaan, om sindsdien niet meer te verdwijnen. De roodharige Pritchard heeft geleerd er langs af te kijken, om te doen alsof het er altijd al gezeten heeft en slechts een verkleuring in haar groene ogen is. Innes weet wel beter, toch spreekt ze er niet over — met bijna niemand haast. Dat de dood zo dichtbij is geweest, onder haar neus zowat, had ze nooit voor ogen kunnen houden. Nu achtervolgt het haar in zelfs de kleinste dingen.
          Haar verantwoordelijkheid, haar team. Ze had het moeten voorkomen.
          Soepel glijdt Innes van haar stoel af, achter haar bureau vandaan, de gedachten verdrongen die haar hoofd durven binnensijpelen. Het alarm was afgegaan, een geluid dat niemand heeft kunnen negeren — 31 minuten geleden. Ze was zeker niet de eerste, in ieder geval ook niet de laatste.
          "Here we go," mompelt de roodharige zacht, tegen niemand minder dan zichzelf, wetende dat haar moeder de school niet zonder reden bijeen roept. Niet voor gezellig onderonsje, althans. Dat was wel het allerlaatste dat de vrouw in petto had. Een afstandelijke gloed trekt over Innes’ gelaat heen verbergen de kleinste emoties dat ze aan een ander verraden kan, waardoor Innes net zo ondoorgrondelijk als altijd poogt over te komen. Het is het masker waarachter ze zich kan verschuilen, in ieder geval op sommige momenten.
          Zorgvuldig ruimt Innes de laatste paar spullen op, woelt ze met haar vingers een keer door haar nog vochtige rode lokken en verlaat ze de kamer zonder verder nog een blik rond te werpen. Onderweg naar het auditorium haalt Innes haar mobieltje tevoorschijn en glijden haar vingers in een snel tempo over het scherm heen — het bericht versturend dat ze bij het horen van het alarm al had willen doen, maar niet aan toegekomen is.

          To: Rogue.
          Ro, waar ben je? Ik heb een dubbel gevoel bij deze. X.

    In stevige passen loopt Innes door de lange gangen heen. Tussendoor kijkt ze een keer rond, een subtiele frons tussen haar wenkbrauwen in genesteld — zoekend naar vrienden, familie. Haar gedachten draaien op volle toeren, waarbij ze zichzelf afvraagt wat er aan de hand kan zijn. Dit was niet zomaar een bijeenkomst, iets dat een instinctief stemmetje haar wist in te fluisteren. Uiteindelijk spot de roodharige verschillende gezichten, maar de meeste bekenden zoals Adrian of zelfs Viveca zijn vooralsnog nergens te vinden. Het is Jerome wie ze treft en waar Innes vlak naast gaat staan nadat ze hem heeft begroet.
          ”Hey, goeiemorgen.”
          Subtiel knikt de roodharige een keer in de richting vanwaar zometeen de directrice zal komen te staan. “Is er al iets meer bekend?” vraagt ze Jerome vervolgens. Innes weet dondersgoed dat de jongen niets meer dan haar weet, ongeacht de banden die ze hebben — of juist niet. Met dit soort dingen taste ook Innes evengoed in het duisternis, dochter of niet. Ze had op niemand een streepje voor.



    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    LUSYA ANTARES
    Boom
    twenty • tech&science • her room • with dec • black leggings & hoodie from dec

    Zelfs met haar ogen nog gesloten wist Luz één ding zeker: het was veel te vroeg om al wakker te zijn. Een paar handen schudde aan schouders. Het was ernstig dat ze daar al aan kon opmerken dat het Dec was. “Nee. Slaap,” murmelde ze. “Kom. Bed. Knuffel,” mompelde ze slaperig. Blindelings vonden haar handen zijn armen. Haar grip verstevigde iets om hem haar bed in te trekken. Haar matras dipte al lichtelijk in om het extra gewicht, toen deze plots weer verdween. Een zacht, protesterend geluid kwam over haar lippen, maar het zorgde er wel voor dat ze haar ogen opende. Haar gordijnen waren al open. Was ze vergeten om die dicht te doen? Haar blik gleed naar Cammie’s al lege bed, en vervolgens naar Dec. Hij herhaalde zijn woorden van eerder, die ze in haar slaap niet had meegekregen. “Op een zaterdagochtend.” Luz schudde haar hoofd. “Dat is pas crimineel gedrag.” Ze kon zich niet indenken wat er zo belangrijk kon zijn op een weekend dag op dit tijdstip. Het liefst was ze in de warme cocon van dekens blijven liggen, maar ze had al een waarschuwing voor te laat zijn aan haar broek hangen en het was slechts half november. Het zou wel erg triest zijn om uit spy school gekickt te worden vanwege constant te laat komen. Gelukkig had ze Logan en Declan nog.
          Luz ging overeind zitten, waarbij er een shirt van haar hoofd viel. Huh. “Interessant.” Dat kon ze zich ook niet herinneren van de afgelopen avond. Het shirt belandde met een soepele boog op haar bureaustoel. Met moeite nam ze afscheid van haar dekens en stapte ze op de koude vloer. “Hopelijk gaat dit niet lang duren. Ik wil meer bed. En knuffels.” Luz richtte haar ogen op Dec. “Wat ook crimineel is, is dat jij je sportkleding aan hebt. Ben je wel helemaal lekker?” Nou, dat was hij zeker. Niet op letten, Luz, niet opletten.. Ze legde haar hand op zijn voorhoofd terwijl ze hem onderzoekend aan keek. “Hmmh.”
          Abrupt draaide Luz zich weer om naar kledingkast. Ze konden niet verwachten dat ze nu fatsoenlijk gekleed naar beneden zou komen. Ze trok een paar zwarte leggings uit haar kast en trok die aan onder haar oversized pyjama shirt, die ze ooit van Dec had gepikt. Haar donkere lokken in een warrige knot, pantofels aan haar voeten. Perfect.
          ”Luz.”
          Ze draaide zich om naar Dec. Zijn blik zei genoeg. Luz rolde met haar ogen. “Fine.” De hoodie die ze hierna pakte werd ook niet goedgekeurd. Als hij het zo wilde spelen… Met haar ogen strak op de zijne gericht reikte ze naar haar Eeyore badjas. Zoals ze al verwacht had werd die alsnog erger gezien. Haar hele gezicht lichtte op bij de triomfantelijke glimlach die op haar gezicht verscheen. Om Dec nog een beetje te sparen trok ze haar sneakers in plaats van alpacasloffen. Luz pakte haar telefoon om enkele berichtjes te te versturen. Het berichtje van haar sugardaddy schoof ze aan de kant zonder er op te reageren.
    To cotton camdy
    jaaa deccie heeft me wakker gemaakt 🥺🥰 held
    To human heater
    het is te vroeg om te communiceren sos help wil slapen

          Luz schoof haar telefoon in Dec’s broekzak. “Geen zakken,” pruilde ze. Als automatisch verstrengelde ze haar vingers met de zijne. “Okay yes, meer klaar om te gaan dan dit word ik niet.”

    [ bericht aangepast op 14 sep 2021 - 23:20 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ❀      You punch too hard, you kill someone, too soft, it’s a love-tap. In other words you have to know how to punch.      ❀

    Ivah Spencer Willington-Aitken






          20      ✦      Sociology & Culture      ✦      Lichtgroen      ✦      Tweedejaars      ✦      Clothing      ✦      With Imogen      ✦      auditorium


          Wakker worden door het alarm en de stem van de directrice was niet precies de manier waarop Ivah het liefst wakker werd op een zaterdagochtend. Daarnaast was ze bijna uit bed gevallen, iets wat ook niet onder ‘lievelings manieren om op te staan’ viel.
    Zoals vaker de laatste tijd had ze gisteravond haar bed tegen die van Millie aangeschoven. Haar zus haar hart was aan het begin van het schooljaar gebroken door Callum die het plots uit had gemaakt. De schoft. Sindsdien had Ivah haar grote zus vaker verdrietig gezien dan ze gewild had. Het schuiven van haar bed tegen die van Millie en haar afleiden door te praten over onzin tot ze beiden in slaap vielen was het enige wat Ivah wist te doen. Binnen de regels dan.
    Ivah kleedde zich vlug om in iets comfortabels, waaronder een dik vest aangezien het niet al te warm was. De aankomende mededeling klonk belangrijk. Vooral omdat ze zo vroeg al omgeroepen werden. Ze had haar hersenen al druk aan het werk gezet door met ideeën te komen van wat er mis was, maar niets. Geduldig afwachten. Absoluut niet waardig om over te gaan piekeren.

          Op een rustig tempo liep ze richting het auditorium. Ze was nog op tijd. Buiten was het koel en dus trok ze haar vest dichter om haar heen. Na de mededeling was het een perfecte tijd om een beker warme chocolademelk te halen bij de cafetaria.
    In het auditorium gleden haar ogen door de ruimte heen en bleven steken bij Logan, die met Cammie stond.
    Ze had er spijt van, nu meer dan eerst, dat ze niet eerder wat had gezegd over Logan zijn gedrag in het team. Adrian leek dit genoeg te doen en dus had ze haar mond dichtgehouden. Het had ertoe geleid dat ze bijna gewond was geraakt. Eerst had ze er niet veel omgegeven en wilde ze verder. Dat was de adrenaline geweest. Toen deze eenmaal uitgewerkt was had de schrik er wel in gezeten, zeker door wat er vorig jaar gebeurd was met een van de teams.

          Snel wendde ze haar ogen weer af, waarna ze bij Imogen terecht kwamen. De eerstejaars studente kende ze niet heel goed, logisch aangezien het jaar pas twee en een halve maand bezig was, maar zover Ivah wist was ze aardig. Als ze het goed had zat Imogen in het team bij Viveca en dus ook bij Sterling. Haar beste vriend had ze nog niet gespot en dus besloot ze om bij Imogen te gaan zitten.
    ‘’Goedemorgen,’’ groette ze met een vriendelijke glimlach. ‘’ook benieuwd naar wat er zo belangrijk is dat we zo vroeg ons bed uit moeten?’’
    Voor haar gevoel was het in het auditorium niet veel warmer dan buiten en langzaam begon Ivah spijt te krijgen dat ze niet snel een detour had gedaan voor warme chocolademelk. Met één hand voor haar mond probeerde ze een gaap te verbergen, terwijl ze de andere gebruikte om haar vest nog dichter naar haar toe te trekken. ‘’Ligt het aan mij of is het hier koud?’’ vroeg ze vervolgens. Het was dat ze nog genoeg moest leren vandaag en ook een uurtje of twee moest trainen, anders kroop ze zo snel mogelijk haar bed weer in, maar dan met Netflix of Prime Video.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2021 - 15:07 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    CALLUM ALEXANDER TAYLOR-LASKIN
    23 • black • year 5 • intelligence • legacy • TC • with millie at auditorium

    Het alarm was een vervelend begin van de dag. Nu was Callum al eerder wakker geworden, omdat hij graag zijn zaterdagochtend in de sportschool besteedde, maar dat plan werd ruw onderbroken door de mededeling dat ze verwacht werden in het auditorium. Wat er zo belangrijk was dat het stante pede bekendgemaakt moest worden, wist Callum niet, maar hij vreesde dat het slecht nieuws betekende. Zou er een belangrijk iemand binnen MI6 overleden zijn? Nee, daar zouden ze niet de hele school voor optrommelen. Dit moest iets zijn wat gevolgen had voor iedereen. Een naar gevoel bekroop Callum. Hij hield er niet van als zijn leven niet perfect ging, als er situaties waren die deze perfectie in gevaar brachten. Zoals Amos een jaar geleden had gedaan, toen hij een mentale inzinking kreeg en de school moest verlaten. Het had Callum veel pijn en moeite gekost om de schade in te dammen, de reputatie van zijn broertje te redden en de familie eer hoog te houden.
          In ieder geval moest Callum zijn ochtendje sporten uitstellen. Dit kon hij absoluut niet missen. Hij wilde dat ook niet. Het kwam niet vaak voor dat de directrice zo kortdag de hele school oproepte voor een mededeling. Tijdens zijn schoolcarrière was het slechts een paar keer gebeurd, waarvan de laatste keer begin vorig jaar. Nadat een schoolgenootje was overleden tijdens een missie, iemand uit het team van Innes. Callum kende dit meisje niet goed, maar genoot van de slechte aandacht die de familie Pritchard daarna had gekregen. De twijfels of Innes wel TC-waardig was, of dat ze het alleen gekregen had omdat ze de dochter van was. Nu geloofde Callum niet dat de dame niet capabel was om een leider te zijn, maar alle kritiek op de Pritchards klonk als muziek in zijn oren.
          Een korte blik op zijn telefoon vertelde hem dat hij nog dertien minuten had om bij het auditorium te komen. Vanaf zijn kamer was het ongeveer een halve kilometer lopen, afhankelijk van welke route hij nam. Callum was al volledig aangekleed en moest alleen nog ontbijten, maar dat ging hij wel na de mededeling doen. Eerst moest hij eens directrice Siverston-Pritchard aanhoren. Een diepe zucht verliet zijn lippen, vooraleer hij een vest pakte vanwege het slechte weer buiten en zijn kamer uitwandelde. De deur gooide hij achter zich dicht. Met grote stappen verplaatste Callum zich door de hallen en het trappengang. Eenmaal buiten voelden de vieze waterdruppels als ijs tegen zijn wangen. Waarom had zijn overoverovergrootopa besloten de school in het hoge noorden te plaatsen?
          Vrij snel was Callum aangekomen bij het hoofdgebouw, waar het auditorium zich bevond. Vooralsnog was het vrij rustig, maar hij vermoedde dat het binnen nu en vijf minuten wel zou volstromen. Studenten zouden geen studenten zijn als ze niet altijd op het laatst mogelijke moment zouden komen. De deuren naar het auditorium stonden open en Callum liep naar binnen. Natuurlijk waren de beste plekken al bezet door de vroege vogels. Hij rolde even kort met zijn ogen. Wellicht dat hij zijn achternaam kon opgooien om toch de plek te krijgen die hij wilde, maar zo eikelig was hij ook weer niet.
          Terwijl Callum de ruimte doorkeek, vonden zijn ogen al snel het gestalte van Millie, die een prachtige, bruine vlek op haar sweater had zitten. Koffie, waarschijnlijk. Met snelle stappen liep de jongen op zijn ex-vriendin af. “Hey, Mills,” begroette hij haar zacht. Een smalle, verlegen glimlach verscheen op zijn lippen. Sinds hij de relatie had verbroken op de eerste dag van het schooljaar was het ongemakkelijk tussen de twee. Zeker gezien Callum het plotseling had uitgemaakt, zonder waarschuwing. De relatie was gezond, liep goed en ze hadden bijna nooit ruzie. Callum wist zelfs zeker dat zijn moeder al stiekem de trouwdag aan het plannen was. Waarom hij het dan toch uitgemaakt had? Hij wilde focussen op zichzelf, wilde zonder afleidingen het laatste jaar in. Wellicht een van de meest asshole-y keuzes die hij ooit had gemaakt, maar hij had er geen spijt van. Of dat was toch wat hij zichzelf bleef vertellen, gezien zijn gevoelens voor Millie altijd nog sterk aanwezig waren.
          “Kom, geef mij je sweater en draag mijn vest in de plaats. Met zo’n vlek kan je je niet vertonen,” zei Callum tegen haar, terwijl hij zijn rits al losmaakte. Niet veel later duwde hij zijn vest in Millie’s handen. Hij hoopte maar dat ze een shirt of hemd onder haar sweater had aangetrokken, anders ging het heel ongemakkelijk worden voor hem. Zachtjes beet hij op zijn lippen, niet goed hoe het gesprek met haar aan te gaan. Drie jaar lang waren ze samen geweest, drie jaar lang hadden ze bij een situatie als deze lachend en knuffelend op de achterste bank gezeten. Af en toe vroeg Callum zich af of hij de juiste keuze had gemaakt dit op te geven voor extra ruimte in zijn schema. Natuurlijk had hij nu meer tijd voor school, wat beter werk opleverde, maar hij moest wel Millie missen.
          Na de kledingruil, pakte Callum uit automatisme haar hand vast en trok hij haar mee naar een van de vele stoelen. Pas toen ze hier aangekomen waren, realiseerde hij zich wat hij had gedaan, waarna hij Millie’s hand weer losliet. “Sorry daarvoor, automatisme denk ik,” zei Callum zachtjes, waarna hij plaats nam op de stoel en de vloer heel interessant vond. Waarom moest hij precies zijn ex-vriendin tegenkomen? Na een ongemakkelijke stilte tussen de twee, vond Callum toch dat hij zijn ballen bij elkaar moest rapen en een gesprek met de dame moest aangaan. Hij was immers degene die het had uitgemaakt, dan moest hij ook maar leren leven met de consequenties.
          “Hoe gaat het met je, Mills?” vroeg Callum aan haar, al kon hij het antwoord eigenlijk wel raden aan de staat van haar gezicht. Haar ogen stonden moe en verdrietig, als hij goed keek kon hij zelfs nog wat zwelling zien, waarschijnlijk van het huilen. Zijn maag draaide zich weer om, wetende dat hij de veroorzaker was van Millie’s pijn. “Hoe erg haat je zusje me?” Een wrange glimlach verscheen op Callum’s gezicht, terwijl hij zijn hoofd terugdraaide naar de brunette naast hem. Als Ivah’s blikken richting hem enige indicatie waren, kon hij gedag zeggen tegen haar vriendschap. Een andere consequentie van zijn eigen keuzes.



    [ bericht aangepast op 16 sep 2021 - 1:06 ]


    That is a perfect copy of reality.

    ADRIAN ELLSWORTH-BUCHANAN
    A man with charm is a dangerous thing
    twentythree • captain • field • black shirt • outside • with willa

    Waar anderen hun zaterdagochtend graag verspilden aan het in bed liggen tot twaalf uur ‘s middags, was Adrian al op weg naar de fitness ruimte. Voor uitslapen had hij wel tijd eenmaal hij met pensioen was, iets wat nog tientallen jaren zou duren, hopelijk. Het was bovendien zijn laatstejaar en zijn laatste kans om zijn beste beentje voor te zetten. Hij had niet vijf jaar – ondertussen bijna zes jaar door dat verdomde ongeluk – alles gegeven om vervolgens onderaan de ladder te eindigen als één of andere loser.
          Al waren nog enkele verstandige medestudenten in de fitness, zijn blik viel onmiddelijk op het kleine gestalte Willa. Enkele keren maakten ze oogcontact tijdens hun oefeningen, maar hij stapte pas op Willa af toen ze op het punt stond om een bench press oefening te doen. “Will,” murmelde Adrian, “we weten allebei dat je meer gewicht dan dit aan kan.” Tijdens de on-fases van hun relatie trainden ze vaak samen, maar daar buiten ook nog wel eens. “Kom, ik spot je.” Hij vertrouwde het absoluut niet aan één van de andere mensen in de ruimte toe. In een comfortable stilte hielp hij haar, totdat hij deze zelf verbrak. “Hey, Will? Laten we binnenkort weer eens –.” Gefrustreerd klemde Adrian zijn kaken op elkaar bij het mededelingsalarm die door de ruimte galmde. Samenkomsten in het auditorium met verplichte aanwezigheid voor ieder belooften vaak niet veel goeds. Klotezooi. Nog driekwartier voor ze er moesten zijn. Genoeg tijd. Nadat Willa haar set had afgemaakt stak hij zijn hand naar haar uit. “Samen douchen?”

          Zo’n twintig minuten later stonden ze gedouched en al in een van de kleedkamers. Voor een beetje privacy had Adrian de deur van de kleedkamer opslot gedraaid. De rest van de aanwezigen in de fitness moesten de andere kleedkamers maar gebruiken. Hij gooide een van zijn pijnstillers achterover en muffelde het potje diep weg in zijn tas. Als het Pritchard’s schoolbestuur daar achterkwam was hij ook nog lang niet jarig. Er was een reden dat alleen Willa en Millie er van wisten.
          Zoals altijd in Schotland regende het net wanneer je zelf naar buiten moest. Adrian wierp een blik op de donkere lucht boven hun hoofd en daarna op Willa’s net gewassen, donkere lokken. Zonder aarzeling trok hij zijn jasje uit en hield hij deze boven haar hoofd, functionerend als een paraplu. “Let’s go. Geen zin in een waarschuwing in mijn dossier en jij vast ook niet.”

    [ bericht aangepast op 15 sep 2021 - 21:09 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    AMOS TAYLOR-LASKIN
    Legacy student • W. Yelena & Mikky • Underpants • Room 314



    Pritchard. Pritchard, Pritchard, Pritchard... Amos kon jarenlang nergens anders over dromen. Overdag en ‘s nachts. Zowel zijn dagdromen als zijn nachtelijke avonturen leken zich af te spelen op het instituut welke zo inherent verbonden was aan zijn familie. De prestigieuze school had iedere vrije gedachte van hem ingenomen. Van jongs af aan wist Amos al dat hij aan de school zou gaan studeren. Net zoals zijn ouders hadden gedaan en zijn overgroot ouders en hun ouders, om zo uiteindelijk uit te komen bij John Taylor himself. Helaas voor Amos was het alsof al deze Taylor genen waren gegaan naar iemand anders in zijn familie.
    Het was geen geheim dat Callum de absolute wonderkind was in het Taylor-Laskin gezin. Hij was knap, slim, getalenteerd én Amos zijn oudere broer. Zolang als Amos zich kon herinneren wilde hij graag net zo zijn als Callum. Als kind en puber liep hij achter Callum aan en als jongvolwassene volgde hij zijn broer naar Pritchard. Hij deed alles om in Cal zijn voetsporen te treden. Zelfs als dat betekende dat hij zichzelf moest scheiden van zijn tweelingzusje Angelika. Waar Angelika haar eigen pad durfde te kiezen en, met de nodige shock achteraf, hun familie had verteld dat ze zou gaan studeren aan St. Andrews University in plaats van aan Pritchard, was Amos, natuurlijk, Callum gevolgd. Dat was bovendien toch alles wat hij wilde? Callum achterna.

    Echter was het leven op Pritchard niet echt wat Amos had verwacht. Hij was van plan geweest om het goede voorbeeld van zijn broer te volgen, maar dat leek al snel een onmogelijke opgave. De vele uren les, studeren en trainen vielen hem zwaar. Al helemaal in combinatie met de eindeloze verleidingen die de school leek te hebben. De druk om te moeten presteren, het willen lijken op zijn broer, vermoeidheid door studeren, te veel feesten én het schuldgevoel over laatstgenoemde zorgde voor een ziekelijke en uitputtende situatie. Twee jaar geleden was Amos begonnen aan zijn derde jaar op de school, maar eerlijk gezegd kan hij zich maar weinig van herinneren. Het enige wat hem nog bijstaat is de alcohol, hoogtepunten, dieptepunten en een continue sluimerend gevoel van gejaagdheid. Geen enkele dag leek genoeg uren te hebben. Hij moest te veel, wilde te veel en zei nooit ergens nee tegen. Het jaar vorderde en zo werden Amos zijn ‘stress’-aanvallen, zoals hij hetzelf noemde, erger. Een combinatie van stress, paniek en woede overmande hem op zulke momenten. Waarbij hij alles om zich heen wilde slaan, wilde schreeuwen en zijn eigen haar wilde uittrekken. In plaats van deze pieken van stress te zien als noodkreet van zijn eigen geest, interpreteerde Amos het eerder als teken van zwakte. Hij moest nog harder werken. Meer zijn best doen. Callum kon het toch ook, waarom hij dan niet?
    Dat dit niet het juiste plan van aanpak was bleek vlak voor het einde van zijn derde schooljaar. Ook van die avond weet Amos nog weinig. Alleen dat iemand een opmerking maakte over zijn familie, over zijn eigen prestaties, en toen brak de pleuris los. Hij had het niet meer. Het was toeval dat Rogan naast hem stond. Als een maniak was Amos op zijn goede vriend gaan inslaan. Hij weet niet eens zeker of het Rogan was die die opmerking had gemaakt. Op dat moment maakte het niet uit. Hij moest ergens met zijn gevoelens heen en blijkbaar was dat al zijn woede en frustratie uiten op Rogan. Hoe de twee uit elkaar zijn gehaald, is voor Amos nog steeds een mysterie. Hij werd de zaal uit gesleurd, naar huis gestuurd en zat vervolgens een jaar lang met zijn ouders en jongere zusje Jula thuis. Reservebankje. Afgeserveerd.

    Zo voelde het ten minste de eerste paar maanden van zijn ‘tussenjaar’. Amos was woedend geweest, ervan overtuigd dat hij gewoon terug moest naar school. Hij verdeed zijn tijd met thuis zitten. Hoe kon hij aan zichzelf werken door tijdelijk te stoppen met zijn opleiding?
    Maar tot Amos zijn verbazing hadden zijn docenten en ouders gelijk: die maanden thuis hadden wonderen gedaan. (Samen met rust, therapie en heel veel reflecteren). Het constante gejaagde gevoel ebde langzaam weg. Hij leek weer te kunnen denken, te kunnen dromen, over andere dingen dan Pritchard. Er ontstond ruimte in zijn hoofd en zo ook in zijn leven. Rust, regelmaat en luisteren naar zijn gevoel: dat was de gouden combinatie die hem er weer bovenop heeft gekregen.
    Dit werd extra bevestigd toen zijn ouders en behandelaren hem groen licht gaven om weer terug te mogen gaan naar school. Natuurlijk wel met het dringende advies dingen deze keer anders aan te pakken.
    En zo was het dat Amos zich inmiddels opnieuw in zijn derde jaar bevond. Rustiger en zelfverzekerder dan eerst. En met één belangrijk doel: niet langer alleen het jongere broertje zijn van Callum Taylor-Laskin.

    Tot nu toe was zijn terugkeer op Pritchard spannend, zelfs zenuwslopend, geweest, maar ook fijn. Amos deed zijn uiterste best zich niet bezig te houden met de cijfers of prestaties van zijn broer. Met al zijn energie probeerde hij zijn focus op zichzelf te houden én op zijn studie. Al betekende dat niet dat er meteen een paar oude gewoontes waren ingeslopen. Zo had hij al meer avondjes feesten meegepakt dan initieel zijn plan was, wat de dagen erna voornamelijk een kater en slechte nachtrust als gevolg had, en ook kon hij tijd met zijn vrienden nooit afslaan. Zijn vrienden weer kunnen zien was een van zijn favoriete onderdelen van terugkeren naar de school. Millie, Viv, Braden, Sterling en zelfs Rogan. Hij had ze stuk voor stuk gemist. Oh, en Yelena niet te vergeten. Hij had haar misschien nog wel het meest gemist. (Samen met haar tepel- en navelpiercings, that is). Hun vriendschap en extraatjes werden voortgezet alsof Amos er nooit een jaar tussen uit was geweest. Na afloop van hun lessen de vorige avond hadden ze dan ook een leeg lokaal opgezocht voor wat tijd met zijn tweeën en waren daarna samen teruggegaan naar haar dorm.
    Zijn eigen dorm had hij de afgelopen dagen vermeden. Vanaf dit jaar deelde hij een kamer met Jerome, een van zijn betere vrienden op Pritchard. In elke andere situatie zou hij dol enthousiast zijn geweest om een kamer met Jerome te mogen delen, maar zo’n twee weken geleden hadden ze hun one night stand verdubbeld naar een two night stand. Sindsdien voelde Amos zich lichtelijk ongemakkelijk in hun kamer. For the time being was het makkelijker om met Yelena mee te gaan naar haar dorm. Want naast Yelena sliep daar ook een van zijn andere meest favoriete personen op Pritchard: Mikky. Net zoals hijzelf had ook Mikky wat tijd vrij van school genomen. Ze had het zwaar gehad nadat ze tijdens een oefenmissie hun teamgenootje waren verloren. Zelf was Amos er niet bij geweest, aangezien hij al thuis zat, maar wel had hij de jaren daarvoor onderdeel uitgemaakt van Team 6.
    Het enige lichtpuntje aan Mikky haar afwezigheid op school, was haar aanwezigheid in Amos zijn leven bij zijn ouders. Hij zag haar regelmatig, hun vriendschap werd hechter en sindsdien was hij meer voor haar gaan voelen dan alleen vriendschap. Dit tot uiting brengen had hij echter nog niet aangedurfd. Beiden leken ze niet in de juiste mindset voor zoiets en daarnaast wist hij ook helemaal niet of Mikky hem wel zag zitten.

    De sleepover op kamer 314 was tot in de late uurtjes gezellig geweest, met zowel Yelena als Mikky. Uren hadden ze gepraat over alles en niets. Uiteindelijk was het Yelena haar bed waarin Amos in slaap was gevallen, nadat hij zijn ogen niet meer open kon houden tijdens het praten. Zijn dromen die nacht gingen over verre landen, vakanties en zijn tweeling zus Angelika. Pritchard was in ieder geval ver uit zijn droomwereld verwijderd. Hier kwam ‘s ochtends snel verandering in toen een luid alarm hem wakker schudde uit zijn diepe slaap. De stem van de directrice daarna was al helemaal geen pretje. Vermoeid en verward wreef Amos in zijn ogen en knipperde een paar keer. Hij kreunde gepijnigd en trok de deken over zijn eigen hoofd en die van Yelena heen.
    “Please, vertel me dat dit een grap is.” vroeg hij smekend onder de dekens aan Yelena. Zijn blote benen lagen tegen die van haar en haar warme huid leek extra zacht deze ochtend. Met tegenzin gooide hij de deken weer van zijn hoofd af en keek snel naar Mikky haar bed. Uit angst dat zij misschien terug zou kijken, wendde hij zijn blik af voordat hij haar kon ontdekken tussen de dekens. In plaats van oogcontact met haar te zoeken, griste Amos zijn shirt van de grond en gooide deze naar Mikky haar bed.
    “Wakker worden slaapkop.”

    [ bericht aangepast op 15 sep 2021 - 21:25 ]

    Montana "Mo" Byrd

    21 — Invitee — 4th year (dark red / Field) — Team Captain to be — @ Roman's place w/ Roman

    Mo lag op haar buik op bed met haar telefoon nog in haar hand. Haar armen waren om een van de kussens geklemd en ze scrolde langs enkele berichten op Instagram. Af en toe dubbelklikte ze op bepaalde foto's en liet haar handen door haar krullen glijden. Roman stond bij het raam, en Mo keek even zijn kant op. Net hadden ze te horen gekregen dat iedereen snel richting het auditorium moest komen voor een mededeling. Er werd verder niet uitgeweid waar het over ging of wat er van iedereen verwacht werd, behalve dat ze er moesten zijn. Zelfs Roman had geen idee.
          'Ik ben benieuwd waar dit over zal gaan. Ik had gehoopt je meer te kunnen vertellen,' hoorde ze zijn stem uiteindelijk. Ze keek weer naar hem en kwam dit keer maar overeind van het fijne matras en legde haar telefoon op het nachtkastje neer. Ze stond op van het bed en liep naar de man toe. 'Oh well, we zullen maar moeten kijken wat ze te zeggen heeft.' Hij heeft zijn shirt aangetrokken, en Mo volgde zijn voorbeeld door ook snel een outfit aan te trekken.
          'Misschien wordt het wel een of andere boze preek over rennen in de gangen of het niet maken van huiswerk,' grijnsde Mo kort terwijl ze haar hem keek en een kusje op zijn lippen drukte. Niet dat Mo ooit een preek had gekregen over haar huiswerk. Ze was zo fanatiek dat ze alles al af had nog voor het opgegeven werd, bijna. Ze vond deze bijeenkomst toch wel spannend. Er werd bijna nooit een ad hoc-bijeenkomst gehouden voor studenten en personeel.
          'Het zal wel goedkomen. Klaar om te gaan, cariño?' vroeg Roman toen. Mo glimlachte even en trok haar schoenen aan, waarna ze weer naar de knappe man voor zich keek. Dit was illegaal, een student met een docent. Dat wisten ze allebei. En toch wilden ze het niet stoppen. Mo zeker niet. Hij leek een van de weinige mensen die haar echt tot rust kon brengen. Ze waren er gebrand op dat ze nooit op 'die' manier samen gezien zouden worden. Maar samen door de gangen lopen kon geen kwaad, toch? Hij was tenslotte ook een soort mentor voor haar, die haar hielp om TC te worden.
          'Kom, meneer Morales,' zei ze uiteindelijk met een wat brede, plagende grijns rond haar lippen. 'Voor we op onze kop krijgen omdat we te laat zijn.' Ze liet zijn hand los en liep naar de deur toe. Even stak ze haar hoofd om de hoek van de deur naar de gang, en liep toen de ruimte uit. Hier was het uitgestorven. Vrijwel iedereen was waarschijnlijk allang beneden.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2021 - 21:40 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

         
          Rogan weet voor de volle honderd procent dat Pritchard hem tracht te vermoorden — het oorverdovende alarm laten klinkend in de vele vroege ochtenduren. Voor een halve seconde tracht de jongeman enigszins te reageren, hetgeen tot uiting weet te komen in een langgerekte kreun. Daarna beseft hij zichzelf dat zijn kamergenoot aanwezig moet zijn, welke evenmin een reactie geeft — onzichtbaar achter de cocon van warme dekens over Rogan's hoofd, welke momenteel te zwaar zijn om omhoog te kunnen tillen. Rogan besluit daardoor simpelweg te blijven liggen — trachtend om terug te keren naar zijn zojuist verbroken dromen. Alhoewel de beelden daarvan hemzelf zijn vervlogen, weet Rogan dat deze bestond uit avontuur, gevaar en lusten — een perfecte combinatie, naar mening van de jongeman. Daarbij glippen enkele beelden omhoog, welke voornamelijk bestaan uit kleren — groen en rood, fel en warm. Gemakkelijk sluipt zijn slaap terug naar boven, waardoor hij wordt ondergedompeld in zijn onderbewustzijn — overgegeven aan een betere wereld, waarin hij direct wordt opgenomen.
          Uiteindelijk doet het sluiten van de slaapkamerdeur hem opnieuw ontwaken — evenals aantonend dat Logan zojuist is vertrokken. Kreunend schuift Rogan een hand onder de hoop deken uit, waardoor het lege bed van zijn kamergenoot daardoor zichtbaar wordt. Logan heeft getoond enig verstand te hebben, aangezien hij Rogan niet aan heeft gesproken. Daarbij heeft ervaring veel geleerd, van beide zijdes. Daarom staan de Brogans nu bekend als de perfecte vrienden — perfect op de ander ingesteld.
          Rogan glijdt kreunen uit bed, waarna hij zijn naakte lichaam langzaamaan uitrekt — nogmaals een reden waardoor Logan verstand heeft getoond door eerder te gaan vertrekken. Rogan graait diens telefoon van het nachtkastje af, daarbij direct de tientallen berichten negerend welke binnen zijn gekomen. Alleen het bericht van zijn beste vriendin schuift hij open — de uitzondering op de regel, hetgeen steeds vaker voor Innes schijnt te gelden dan voor een ander persoon op Pritchard. Rogan schuift de gedachte weg, ongemakkelijk.

          > Red
          Komeraan, captain oh captain

          Rogan's wenkbrauwen zijn inmiddels omlaag gegleden in een diepe frons, aangedreven door Innes' directe onrust. Normaliter is de roodharige jongedame redelijk rustig in haar omgang — vandaar haar positie als zijn team captain. Ondanks dat weet haar moeder zoals gewoonlijk vele begraven gevoelens los te maken, waardoor hij weet dat Innes ondersteuning benodigd heeft dit moment — ook al zal ze dat nooit ofte nimmer zelfstandig toegeven. Vandaar dat hij datgeen als zijn eigen taak heeft toegeëigend, natuurlijk uit vriendschap.
          Alhoewel hij in eerste instantie andere plannen voor zich had, besluit Rogan naar de bijeenkomst te gaan — daarmee eveneens een waarschuwing voorkomend. Gedachteloos beweegt Rogan zichzelf doorheen de slaapkamer, zichzelf klaarmakend om de directrice onder ogen te kunnen komen.




          Wanneer de medewerkers bij de geopende deuren hem veelzeggende blikken van verbazingwekking toewerpen, krullen Rogan's mondhoeken zichzelf omhoog — een gevaarlijke grijns daardoor verschijnend, een stille uitdaging. Normaliter zou hij nooit ofte nimmer ergens op tijd arriveren, maar vandaag heeft hij een uitzondering gemaakt. Ondanks zijn de blikken afkeurend — glijden deze over zijn leren jack heen, richting zijn afgetrapte combat laarzen. Rogan stapt met een opgeheven kin door, geenszins ontdaan door de blik.
          Vanwege de drukte binnenin het overvolle auditorium, ziet Rogan in eerste instantie geen vrienden — totdat zijn blik landt op een inmiddels welbekende blonde jongedame. Grijnzend stapt hij naar voren, haar vanaf haar rug naderend. Vanwege haar lengte, torent hij boven haar uit — waardoor zijn acties gemakkelijker worden.
          'Verstop de drank, mensen! Raven has arrived!'
          Rogan plaatst zijn handen rondom Raven's middel, waarmee hij haar gemakkelijk optilt — haar hoofd voor even boven de nog groeiende menigte uitstekend. Wanneer hij bulderend hard lacht, laat hij haar opnieuw zakken, waarbij hij zijn handen rondom haar middel heen blijven liggen.
          'Raafje, waar was je laatste nou toch gebleven?'
          Raven en hijzelf hadden samen een avond bier zitten drinken, waarna zij bij hem in bed belandde — niet vanwege een seksuele aard, maar vanwege het feit dat ze zelf niets meer kon. Rogan werd de ochtend daarna alleen wakker, Raven plotsklaps verdwenen. Rogan was er niet bepaald rouwig om, eerder verrassend geamuseerd — alsof Raven een stille uitdaging was begonnen. En uitdagingen ging hij nooit ofte nimmer uit de weg. Grijnzend stapt Rogan naast haar, ondertussen zijn hand rondom haar middel leggend.
          'Alleen wakker worden is saai, ik kon je niet vinden.'
    Rogan Welsh

    23 • Black 5th Year • Field • Outfit • @ Auditorium • & Raven


    ☘      Lose the grin or I will lose it for you      ☘

    Declan Nevin







          22      ―      Field      ―      Donkerrood      ―      Vierdejaars      ―      Training clothes      ―      With Luz      ―      Luz her room aka room 201 Outside


          Dat Luz een echte diepe slaper was werd bewezen door het feit dat ze zelfs niet helemaal wakker werd door het geschud aan haar schouder. Ze was wel wakker genoeg om aan te geven dat ze nog wilde blijven slapen en knuffels wilde, een punt wat ze versterkte door zijn armen vast te pakken en hem haar bed in te trekken. Knuffels waren altijd welkom, vooral op een sombere dag als nu. Vooral van Luz. Voor een paar seconden liet hij zich meegaan in het goede plan van slaperige Luz, totdat hij zich herinnerde waarvoor hij hier gekomen was. Voorzichtig kwam hij weer omhoog en haalde hij haar handen van zijn armen af. Het protesterende geluid wat er van haar lippen kwam liet merken dat ze het er niet mee eens was, maar ze ogende haar open. Dat was al een eerste goede stap. Declan herhaalde zijn woorden van eerder. Binnen twintig minuten in het auditorium.
    “Op een zaterdagochtend. Dat is pas crimineel gedrag.” Hij rolde kort met zijn ogen en lachte zachtjes.
    ‘’Niet iedereen slaapt tot het middaguur, Luzzie.’’ merkte hij op. Voor hem was het vandaag ook later dan dat hij normaal was. Nu al helemaal met de mededeling. Ondertussen had Luz het shirt doorgekregen dat hij eerder naar haar gegooid had. Deze eindigde weer waar het zonet vandaan kwam. Waarna ze opgestaan was. “Hopelijk gaat dit niet lang duren. Ik wil meer bed. En knuffels.”
    Het hebben van geduld was niet een eigenschap die Dec bezat en hij hoopte hetzelfde. ‘’Dat kan geregeld worden, maar eerst de mededeling.’’ zei hij.
    Luz had nu haar ogen op hem gericht. “Wat ook crimineel is, is dat jij je sportkleding aan hebt. Ben je wel helemaal lekker?” De hand die ze op zijn voorhoofd had gelegd duwde hij voorzichtig weg en hij trok zijn hoofd wat weg.
    ‘’Ja, heel lekker, whatever’’ mompelde hij. ‘’Ik dacht dat je nu wel zou weten dat ik niet aan uitslapen doe?’’

          Plots draaide Luz zich om richting haar kledingkast. Pas nu zag hij dat ze een van zijn shirts aan had. En zo te zien was ze van plan die aan te houden. Het meisje dat hij leuk vond die in zijn shirt door de school ging lopen? Ja, nee.
    Declan zei haar naam om haar aandacht te trekken en de simpele blik op zijn gezicht zei al genoeg toen ze zich had omgedraaid. Het zorgde ervoor dat Luz met haar ogen rolde en vervolgens een hoodie uit de kast trok. Correctie: zijn hoodie. Een die hij al kwijt was. Nu wist hij wel waar hij zijn moest mocht zijn halve kledingkast ineens verdwenen zijn.
    Ook nu keek hij haar aan met een blik van ‘nee’. Luz verbrak het oogcontact niet terwijl ze reikte naar haar badjas, een Eeyore badjas. Blijkbaar gaf hij precies de reactie waarop ze gehoopt had, aangezien een trotse glimlach op haar gezicht verscheen. Het werd dus toch de hoodie. Desondanks moest hij ook glimlachen bij het zien van haar glimlach.
    Terwijl Luz haar schoenen aandeed en iets op haar telefoon aan het doen was, leunde hij tegen de muur. Aan de ene kant wilde hij zijn eigen telefoon pakken en Millie een berichtje doen om te kijken hoe het ging, maar aan de andere kant deed hij dit liever face-to-face met haar. De laatste optie leek de beste.
    Luz was nu ook klaar met haar telefoon en had deze bij hem in de broekzak gestopt. Pruilend had ze gezegd dat ze geen zakken had. ‘’Wat wil je ook als je leggings draagt, hm?’’ vroeg hij met een opgetrokken wenkbrauw. Al hij zou liegen als hij zei dat ze er nu niet goed uitzag.
    “Okay yes, meer klaar om te gaan dan dit word ik niet.” Zachtjes kneep hij in Luz haar hand toen zij hun vingers verstrengeld had.

          Hij trok haar voorzichtig mee de kamer uit, en sloot natuurlijk de deur, naar buiten toe. ‘’Over dat crimineel gedrag gesproken he,’’ begon hij. Er was nog steeds triest en regenachtig weer buiten. ‘’volgens mij ben jij de crimineel van ons twee.’’ Met zijn vrije hand maakte hij een vaag gebaar richting de hoodie. ‘’Die was ik al kwijt. Evenals dat shirt. Moet ik je nu aangeven?’’ Bij het laatste gedeelte zat er een plagende ondertoon aan zijn stem.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2021 - 0:59 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

          Met stevige passen beende ik het gangpad door. Mijn gevoel schreeuwde dat er iets aan de hand was, iets heftigs. Ik was daarom ook meteen in mijn kleding geschoten, had kaas op een boterham gepleurd om deze vervolgens dubbel te vouwen en naar binnen te schuiven. Nog kauwend vervolgde ik mijn weg naar het auditorium waar ze gevraagd waren om te komen. Algauw voegde Braden Pierce – een gewaardeerd lid van mijn team – zich bij me en ik maakte een hummend geluid ter begroeting aangezien ik mijn eten nog in mijn mond had hangen. Zeer Team Captain-like, goed bezig Vec.
          In stilte liepen hij en ik naar één van de banken terwijl ik de ruimte scande op zoek naar de aanwezigheid van mijn andere teamgenoten. Als ik nu ergens geen behoefte aan had, dan was het wel dat ik mijn kiddo’s nu nog uit bed moest schoppen. Verrassend genoeg was Braden de eerste die de stilte doorbrak. “Ik zit me nu echt af te vragen waarom ze ons op dit tijdstip bijeen hebben geroepen.”
          “Je bent niet de enige,” antwoordde ik zonder mijn blik van de ingang af te wenden. Echter zodra de lichaamshouding van de jongen naast me veranderde, wierp ik hem een zijdelingse blik toe. Hij vertelde nog dat hij dit geen leuk tijdstip vond waarop mijn gezicht vertrok in één van zijn zeldzame glimlachjes. “Ik zal een preek maar achterwege laten over de reden dat we een curfew hebben,” grijnsde ik hem toe.
          “Heb jij Imogen gezien? Jullie spenderen tegenwoordig meer tijd samen, nietwaar? Nadat ik je meer verantwoordelijkheid heb geprobeerd te geven door je aan een buddy te koppelen. Het is echt een schat van een mens maar ik betwijfel of zij hier lang zal blijven.” Zelf haalde ik mijn telefoon tevoorschijn om Sterling en Montana een bericht te sturen.
    To: S.S. Lazy Sack of Bones
    Vertel me alsjeblieft dat je al je bed uit bent, aangekleed en wel. . .

    To: M.B. Miss I Am Always Right
    Ik heb je nog niet gezien in het auditorium, maar ik neem aan dat je zelf wel weet hoe belangrijk het is dat het gehele team aanwezig is. Ik hoop je zo te zien verschijnen.







          Viveca
    Madeline      Pritchard
    a g e •      21 jaar
    y e a r •      Vierde jaar
    d i s c i p l i n e •      Intellegence & Leadership
    r a n g •      Donkerrood
    w h e r e •      Auditorium
    w i t h •      Braden Pierce

    [ bericht aangepast op 16 sep 2021 - 10:18 ]


    I have seen my own sun darkened