• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • Energieschilden
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia •The Alder• Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey •The Oak• Mentaal binnendringen

    • Afgestudeerd •
    •Ryan •Panther •Portalen maken
    • Onbekend • Buffalo • onbekend
    •Melody •Rhino•Banshee/ geluid-manipulatie


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    ‘Hij weet van onze bloedband?’ vroeg Onyx. ‘Nee – dat heb ik hem nooit verteld, zo diep ging onze vriendschap niet.’ Hij liet Jesters woorden even op zich inwerken. En daarna die van Maaya, die van Nish. ‘Maaya zei dat ze vroeger al gevoelens voor me had. En Nish zei net dat Kris ze ook had. Dus… het zou kunnen?’
          Er trok iets samen in zijn borst.
          Had ze al eerder een relatie geprobeerd te saboteren, nog vóór hij zich met Ednoces en haar ging bemoeien?
          Hij kon zich niet voorstellen dat hij met Kris kon hebben wat hij nu met Jes had, maar het was wel heel verpand. Wat voor geheim had Kris dan, dat het zó veel invloed had gehad? En hoe was Maaya erachter gekomen?
          Onyx wreef over zijn gezicht. ‘Het moet haast wel,’ mompelde hij. Hij vloekte, fatsoenlijke woorden kreeg hij er verder niet uit. Hij voelde weer de drang om naar de campus van de Rhino’s te stormen, maar deze keer bleef hij zitten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Half-en-half verwachtte hij dat Onyx alweer zou opspringen en wegstormen naar Maaya, maar het gebeurde niet. Gelukkig niet. Jester wist niet zo goed waarom, maar hij wist niet zo goed wat hij nu het beste kon doen om Onyx tot steun te zijn. Hij voelde zich een beetje nutteloos, zo tegenover hem en spelend met zijn vingers. Maar veel beters kon hij ook niet bedenken en de geruststellende woorden lieten het nogal al afweten voor hij ze bij mekaar geschraapt kreeg. Hij wreef zachtjes met zijn duim kleine cirkeltjes over Onyx' handpalm. 'Sorry, man.' Meer kon hij er niet echt van maken. 'Kris laat niet zomaar over zich heen lopen. Zeker niet als iemand hem dingen laat doen die hij niet wil, dan vecht hij gewoon keihard terug. Maar als Maaya daarop voorbereid was en hem verteld heeft van jullie bloedband kon hij niks.' Verleden tijd. 'Als je met hem gaat praten straks... Hij zit nog steeds best wel in de overlevingsmodus en zegt soms stomme dingen die hij zelf ook niet meent. Zoals dat het hem nu niet uitmaakt dat jij er ook aan onderdoor gaat, maar dat hij Maaya afmaakt als ze hier haar gezicht laat zien. Gewoon dat je... voorbereid bent. Als je het überhaupt wil.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla


    “Nooit meegemaakt, maar kan me voorstellen dat het niet in de koude kleren gaat zitten,” zei hij met een kleine grijns. Daarna trok Yrla weer een iets serieuzer gezicht, zeker na het zien van Vienna haar strenge gezicht. Het meisje knikte hen even toe en trok zich terug op de gang. Een beetje ongemakkelijk schraapte Yrla zijn keel. “Hee, uiteindelijk is alles goed gekomen, toch? En ik kom er wel weer bovenop. Zo snel ben je niet van me af.” Yrla aarzelde. “Maar misschien moeten we hem gewoon de komende tijd even uit Nish buurt houden. Dat zal vast helpen.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    Onyx glimlachte om de waarschuwing. ‘Ik kijk morgen wel.’ Zijn hoofd stond er nu niet naar – niet naar Kris en niet naar Maaya. ‘Kris kan maar beter eerst wat meer tijd met Fox doorbrengen, die krijgt vast meer gedaan dan ik. En ik wil eigenlijk ook wel gewoon de avond met m’n vriend doorbrengen.’ Hij gaf Jester een vlugge knipoog. ‘We moeten nog een deur fiksen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fox


    Fox knikte. ‘Kris mag sowieso door niemand buiten de campus gezien worden, dus misschien moet hij voorlopig gewoon niet naar binnen komen? Onyx en jij kunnen toch ook wel gewoon ergens anders met hem afspreken? Op zijn eigen kamer, ofzo. Of heeft hij een nieuwe kamergenoot?’ De oude was al een lange tijd weg.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Jester veerde ietsje op, stiekem toch best opgelucht. 'Heb je al ideeën?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla


    “Nish heeft het niet zo op zijn eigen kamer op het moment,” zei Yrla aarzelend. Hij kon Fox natuurlijk niet vertellen waarom niet, daarmee zou hij Nish vertrouwen beschamen. Maar dit was nog wel mogelijk. “Ik zal wel even met hem praten, kijken wat we kunnen doen.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    'Nauwelijks,' gaf hij toe. 'Jatten uit die van een andere campus, waar de kamers nog niet ontdekt zijn? Adam kan ze zo verplaatsen denk ik.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fox


    Nish had het niet zo op zijn kamer? Wat was dat voor opmerking? Of…
          ‘Is dat codetaal voor “stiekem doen Nish en ik het met elkaar, maar ik ben nog niet uit de kast”?’ vroeg Fox plagend.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla


    “Wat?! Nee!” antwoordde hij haastig. Hij viel niet op Nish, niet op jongens wel te verstaan. Dat was onmogelijk! “Ik val niet op jongens,” zei hij er voor de zekerheid maar achteraan. Hoe kon Fox dat ooit in zijn hoofd halen dat het anders was? Dat hij dat wel deed? Nee, Nish wilde gewoon niet naar zijn kamer door wat er met Zebediah was gebeurd, maar Yrla kon natuurlijk niet vertellen wat dat was. Hij keek even naar Fox en grijnsde toen, in een poging het gesprek terug naar zijn hand te trekken. “Dat doet de rest van het house al.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    Fox grinnikte. Hij had wel héél snel gereageerd. Al reageerde hij voor een homohater nog best mild. ‘Nou, misschien doen we dat niet zonder reden.’ Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla


    Hij keek Fox met opgetrokken wenkbrauw aan. “Meer meiden voor mij,” vulde hij maar aan. Hier wilde hij het niet over hebben, het maakte hem ongemakkelijk, dit onderwerp. Het was alsof er een beschuldigend stemmetje alweer in zijn hoofd zat te dringen, dat hij over dit soort dingen niet mocht praten, zeker niet met iemand zoals Fox. “Maar ik zal er met Nish over hebben, maar wil niet zeggen dat het me lukt. Nish kan nogal… koppig zijn ook.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



    'Afhankelijk van waar Nish wil slapen kunnen we ook zijn deur jatten? Heeft ie dan toch niet meer nodig.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fox


    ‘Vertel mij wat,’ mompelde Fox. ‘Nou goed dan. Ik neem aan dat hij zelf ook wel zo slim is om nu uit Kris’ buurt te blijven.’ Hij dacht aan zijn vriend en onderdrukte een zucht. Hij moest zo maar eens teruggaan. Met hem praten, ook al ging praten nog niet echt gemakkelijk. ‘Ik laat je maar weer slapen. Volgens mij heb je al veel te veel bezoek gehad.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx


    ‘Ik denk dat Nish bij Damon slaapt, maar ik weet niet of hij er op zit te wachten dat iedereen weet dat hij weg is. Als ik hem was, zou ik niet op al die vragen te wachten zitten en als je deur opeens weg is en je kamer leeg… Nou ja, dat roept toch wel vragen op.’



    Jester Madcap



    Daar had hij nog niet met zoveel zorg over nagedacht. 'Goed punt,' gaf hij toe. 'Een verborgen deur stelen maakt alles wel heel veel ingewikkelder omdat we dan nog door de muur heen moeten, maar... Kunnen we niet die van Phone of Nenya pakken? Die kunnen vannacht toch niet echt in hun kamers terecht.' Hij lachte. 'Of die van Kijo of Ednoces.'




    Onyx


    'Dan hebben we binnenkort alsnog een extra deur nodig. We kunnen ook gewoon vragen of Emil er een kloont, trouwens.' Onyx grijnsde. 'Al vind ik een deur van Ednoces stelen ook een prachtplan.'



    Jester Madcap



    'Ednoces it is.' Jester grijnsde. 'Slaapliedje onder de deur door steken en tot tien tellen en dan is het klusje zo gepiept, toch?'


    Onyx


    'Fluitje van een cent,' zei Onyx lachend. 'Al scheelt het ook wel weer een hoop gedoe als we het gewoon tijdens het avondeten doen. Of ben jij bereid om je gave te gebruiken als we nog Buffalo's in de campus tegenkomen? Waarschijnlijk kun je ze zelfs overtúígen om de deur van hun leider aan ons te overhandigen.' Onyx' grijns groeide -- gewoon een beetje kattenkwaad met Jes' gave uithalen mocht óók weleens, toch?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 13 dec 2021 - 16:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 dec 2021 - 16:33 ]


    Every villain is a hero in his own mind.