• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • Energieschilden
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia •The Alder• Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey •The Oak• Mentaal binnendringen

    • Afgestudeerd •
    •Ryan •Panther •Portalen maken
    • Onbekend • Buffalo • onbekend
    •Melody •Rhino•Banshee/ geluid-manipulatie


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic


    It's never gonna happen, Guys.

    Fire


    ‘Thanks,' mompelde hij. Hij leunde iets naar achteren, tegen haar aan. 'Helaas voelt het een beetje alsof er nu een klok begint af te tellen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fox


    Kris zei helemaal niets. Onrust begon aan hem te knagen. Hij vond het echt heel lastig dat Kris het zo moeilijk vond om te praten. Was dat vroeger ook zo geweest, maar was het hem nooit opgevallen? Hij kon zich daar niets bij voorstellen.
          ‘Nou goed,’ mompelde hij. ‘Ik snap dat je het even moet laten bezinken wat er gisteren gebeurd is en dat je Nish niet meteen kan vergeven. Maar ik hoop gewoon… Dat je hem niet nog een keer aanvalt. Je hoeft hem niet aardig te vinden, maar je kunt ook niet zomaar iemand doden.’
          ‘Dat weet ik wel.’ Kris wreef in zijn gezicht. ‘Maar ik ben gewoon zó kwaad op die gast. Alles wat ik de afgelopen jaren heb doorgemaakt, en wat jij hebt doorgemaakt, het komt allemaal door hem! En zodra ik hem zag… kreeg de woede gewoon de overhand en was wraak het enige waar ik aan kon denken.’
          Fox gaf een bemoedigend kneepje in zijn hand, blij dat Kris toch wat losliet. ‘Dat snap ik wel. Er zit een hoop woede in je lijf door wat Zebediah je heeft aangedaan en dit was waarschijnlijk de eerste keer dat je er echt uiting aan kon geven. Maar het is denk ik goed dat je weet dat Nish er echt spijt van heeft. Hij is niet zoals Zebediah, die het prachtig vindt om mensen te kwetsen. Hij heeft enorme spijt van wat hij heeft gedaan en dat wilde hij je gisteren vertellen, ook al dacht hij al dat hij dat niet zou overleven.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kris


    Kris wist niet of hij echt geloofde dat zijn vroegere vriend er spijt van had. Had Zebediah niet gezegd dat Nish hem gepijpt had? Dan was daar wel meer aan de gang. Misschien werkte hij nog wel voor die lul.
          ‘Ik vertrouw hem niet.’
          ‘Nee. Dat weet ik. En je bent ook niet de enige, Nish heeft pas deze week zijn banden met Zebediah doorgesneden. Jester en Onyx hebben hem uitgehoord met zowel waarheidsserum als Jester gave. Hij is overgelopen.’
          Kris slaakte een zucht. ‘Ja, dat vertelde Jester al.’
          Nish had zijn leven verwoest. Of hij daar spijt van had, veranderde daar helemaal niets aan.
          ‘Ik heb geen zin om aan Nish te denken, oké? Hij moet maar gewoon uit mijn buurt blijven.’
          ‘Ga je wel je excuses aan Yrla aanbieden?’
          ‘Voor wat?’ snoof hij. ‘Ik heb er geen spijt van dat ik Nish aanviel. Het is niet mijn schuld dat Yrla ertussen sprong.’
          Fox boog zijn hoofd. Nerveus wreef hij over zijn vuist.
          Kris onderdrukte een nieuwe zucht. Excuses waren dan wel misschien niet oprecht, maar niets doen was ook kut. Die jongen was wel bijna gestorven door hem. ‘Ik ga anders wel vragen hoe het met hem gaat.’ Dat was wel het minste wat hij kon doen. Tot slot had hij niets op Yrla tegen.
          Fox keek op en glimlachte. ‘Ja, dat is een goed idee! Zal ik met je meegaan?’
          Kris aarzelde. ‘Je mag mee, als je wil. Maar het hoeft niet. Misschien is het wel goed als ik alleen ga.’
          ‘Oké, dan wacht ik hier.’ Fox gaf een kus op zijn wang.
          Kris glimlachte en stond toen op. ‘Welke kamer is het?’
          ‘De eerste rechts.’
          Kris gaf een knikje en liep toen naar de kamer toe. Er zat een knoop in zijn maag, maar hij klopte toch aan.
          Hij hoorde niks. Misschien sliep hij nog, of was hij aan het ontbijten. Hoe dan ook was hij stiekem blij dat er niemand was en hij keerde terug naar Fox.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fox


    Kris was amper een minuut weg of de deur ging weer open. ‘Er was niemand. Hij’s ontbijten, denk ik. Of nog diep in slaap.’
          Fox wierp een blik op de klok. ‘Niet zo raar natuurlijk rond dit tijdstip. Ik ga anders ook wel ontbijt halen. Gisteravond hebben we ook alleen snacks op.’
          ‘Oké, is goed.’
          Fox gaf zijn vriend nog een knuffel en stapte daarna de kamer uit. Hij vroeg zich af wanneer hij gewoon normaal met zijn vriend zou kunnen ontbijten. Vast niet zo lang ze hier waren. Zou Zebediah Kris en hem hier vandaan willen halen? Hij moest er niet aan denken dat Kris hier jarenlang verborgen zat – dan was het gewoon wachten tot hij ontdekt werd. Nee, hij moest een manier vinden om Kris en zichzelf hier vandaan te krijgen en juist diegene had nog wat goed te maken. Dat bood mogelijkheden, toch?
          Daarover fantaserend, kwam Fox in de ontbijtzaal aan. Geen van zijn huisgenoten was er. Hij fronste toen hij zag dat Damon daar aan tafel zat, met een bord pannenkoeken voor zich waar hij naar keek alsof het een berg wormen was.
          Nou, als hij het toch niet hoeft…
          Kris werd er vast wel blij van. Met zijn eigen dienblad, ging hij tegenover Damon zitten. Hij kende de jongen nauwelijks, maar hij was een Rhino én hij had al zijn rotherinneringen naar boven gehaald, dus aardig vond hij hem niet. Toch was het raar dat hij hier zat.
          ‘Ga je die pannenkoeken nog opeten?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    Damon nam de jongen tegenover hem langzaam in zich op. Eigenlijk had hij niet verwacht dat iemand anders dan Nish zich in zijn beurt zou wagen, maar de Lion was zonder twee keer te knipperen tegenover hem aan tafel geschoven. Fox. Meestal wel vrolijk. Meestal. Uiteindelijk zei hij alleen, 'Dit is niet jouw afdeling.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fox


    'Nope.' Fox nam een hap van zijn aardbeienkwark. 'En van welke leuke Panther hoop jij gezelschap te krijgen?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    'Buffalo,' verbeterde Damon, die met zowel weerzin als wat diep weggestopte jaloezie toekeek hoe de Lion zomaar die lichtroze zooi naar binnen schepte en er nog van leek te genieten ook. Nog even en hij ging echt over zijn nek.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2022 - 23:26 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fox


    'Ben je dan niet verdwaald?' Fox liet zijn blik op de jongen tegenover hem rusten, die hem toch wel op een eigenzinnige - niet al te positieve - manier zat aan te staren.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    Hij haalde zijn schouders op. 'Deze tafel was leeg.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fox


    'Ben je niet zo'n gezelschapsmens?' Fox gooide wat van de hagelslag van zijn broodje in de kwark en roerde het door. Nu hij erover nadacht, wist hij maar weinig van Damon. Had hij vrienden? Hij kon er geen voor de geest halen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    Damon trok een wenkbrauw op. 'Wat gaat jou dat aan?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fox


    Fox grinnikte. 'Weinig.' Hij ondersteunde zijn kaak met zijn vuist terwijl hij de jongen tegenover hem bestudeerde. Hij had ijsblauwe ogen en zijn blik was nauwelijks warmer dan hoe Onyx wekenlang naar hem gekeken had. Op welke Buffalo zou hij wachten? Hier aan deze tafel was Nish de meest logische gedachte. Het zou wel wel passen in het rijtje van Nish' niet al te vriendelijke vrienden. 'Wacht je op Nish?' vroeg hij maar gewoon toen de stilte saai werd.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    Hij had de neiging om zijn iNet te pakken en Nish maar gewoon te bellen. 'Misschien,' antwoordde hij, en haalde in plaats van zijn iNet een glazen bol uit de zak van zijn jack. Met zijn vinger rolde hij het ding langzaam heen en weer. 'Nog meer leuke vragen?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fox


    'Altijd.' Hij boog zich iets verder over zijn dienblad heen toen hij een sprankeltje licht zag in de doorzichtige bol. 'Wat zit erin?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    Damon tilde een mondhoek op. 'Weinig.'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.