• Terra Nova
    “The only hope for our future lies 85 million years in the past.”
    rollentopicpraattopicspeeltopic



    S T O R Y
    Earth is dying.

    2149. De aarde kreunt onder over populatie, industrie en chemische uitstoot. Mensen herkennen het gevoel van frisse lucht inademen niet meer en sommigen zagen nog nooit een blauwe lucht. De aarde heeft alles gegeven wat ze kon, maar het einde is nabij.
          Wetenschappers vonden een portaal naar het verleden, zo'n 85 miljoen jaar terug. Een kans voor de mensheid om opnieuw te beginnen en het beter te doen. De overheid begon met het opzetten van pilgrimages waarbij een aantal gelukkigen de kans krijgen om naar een nieuwe wereld, Terra Nova, te reizen en daar opnieuw te beginnen.
          Ze komen terecht in een tijd waar alles vanaf nul heropgestart moet worden en ze moeten meedraaien in een maatschappij die leeft van een tweede kans. Daarbovenop zullen ze moeten leren anticiperen op de vele uitdagingen die Terra Nova met zich meebrengt.

    Gebaseerd op de gelijknamige TV-serie.
    A B O U T      T E R R A      N O V A
    Zo'n tien jaar geleden vond de eerste pilgrimage plaats waarin de overheid slechts één man naar Terra Nova stuurde: Nathaniel Taylor. Hij moest ondervinden of Terra Nova leefbaar was en wist in zijn eentje zo'n 118 dagen te overleven in de wildernis. Na zijn goedkeuring begonnen meer mensen te arriveren en werd Nathaniel Taylor omgedoopt tot Commander Taylor, leider van Terra Nova.
          Sindsdien vonden er al negen pilgrimages plaats waardoor Terra Nova al een hechte gemeenschap heeft kunnen opbouwen. De tiende pilgrimage staat echter alweer voor de deur waardoor er weer nieuwe mensen zullen arriveren. Voor hen zal alles nieuw zijn en ook zij zullen zich moeten aanpassen en hun plekje in het dagelijkse leven moeten vinden.

    Read more:
    E X T R A      I N F O R M A T I O N


    ✘Om deel te kunnen nemen aan een pilgrimage moet je als gezin (of individu als je geen gezin hebt) uitgeloot worden OF je wordt uitgekozen door de regering omdat je iets belangrijk kan bijdragen aan Terra Nova. (Denk aan: dokters, agenten, wetenschappers, biologen, ...) Natuurlijk kan je je ook wagen aan omkoperij.

    ✘Het portaal werkt voorlopig maar in één richting. Het is onmogelijk om terug naar 2149 te reizen. Volgens een vast schema worden er ook goederen, medicijnen en voedsel door het portaal naar Terra Nova gestuurd.

    ✘ Ieder gezin dat in Terra Nova aankomt krijgt een eigen woonst. Co-housing is mogelijk voor bijvoorbeeld jongeren die aankomen zonder ouders. In 2149 was het verboden om meer dan 2 kinderen te hebben, maar in Terra Nova is daar voorlopig geen limiet op gesteld.

    ✘ Terra Nova bevindt zich in een tijd waarin dinosaurussen nog floreerden. Het is voor de kolonisten van Terra Nova dan ook een extra uitdaging om samen te leren leven met deze wezens. De kolonie wordt dan ook volledig omringt door een barrière, volledig opgetrokken uit houten balken en uitgerust met technische snufjes om de beesten op afstand te houden.

    ✘ Buiten de kolonie houdt zich een groep schuil die zichzelf de Sixers noemt. Dit zijn mensen, voornamelijk afkomstig uit de zesde pilgrimage, die zich hebben afgescheurd van de kolonie en werken voor de overheid in 2149. Het is hun bedoeling om Terra Nova van haar grondstoffen te strippen en ze terug naar 2149 te sturen.

    ✘ In Terra Nova zijn kinderen leerplichtig tot en met 18 jaar. Hierna kunnen ze voor een internship kiezen om hier later een beroep in uit te oefenen. Of ze kunnen natuurlijk direct beginnen werken.
    J O B S      A N D       I N T E R N S H I P S


    ✘Dokter/verpleging
    ✘Security force
    ✘Caféuitbaater/medewerker
    ✘Paleontholoog
    ✘Bioloog
    ✘Ingenieur/wetenschapper
    ✘Onderwijzer
    ✘Winkeluitbaater
    ✘Landbouwer
    ✘... (Als je zelf ideeën hebt, laat zeker horen!)


    ✘ Het is absoluut verboden om OTG (Outside the Gates) te gaan zonder toestemming of begeleiding. Wanneer je voor je werk OTG moet gaan, zullen er altijd leden van de security forces meegaan om de veiligheid te voorzien.

    ✘ Criminaliteit wordt niet getolereerd in Terra Nova en zal altijd bestraft worden. Afhankelijk van de ernst kan de straf gaan van een taakstraf tot verbannen worden uit Terra Nova. De schuldige zal dan zijn eigen plan moeten trekken in de wildernis.


    Beschrijving Terra Nova:
    D E S C R I P T I O N



    Gate/omheining Terra Nova - Omheining - Poort + uitkijkpost - Poort
    De hele kolonie wordt omringd door een omheining met op enkele plekken een uitkijkpost. Er is maar op één plek een poort die toegang biedt, dit om vijanden en nieuwsgierige dinosaurussen op afstand te houden. Bij de poort zijn er ook geluidsbakens geïnstalleerd die een schel geluid kunnen verspreiden waardoor ze dinosaurussen kunnen afremmen. Het is verboden om zonder toestemming buiten de omheining te gaan, maar wie weet zijn er wel achterpoortjes te vinden voor avontuurlijke uitstapjes.

    Plaza commandpost - Markt - Monument
    Wanneer je door de poort naar binnen komt, kom je gelijk terecht op een plein dat ook wel de "plaza" genoemd wordt. Het plein doet dienst voor allerlei feestjes en samenkomsten zoals bijvoorbeeld de markt. Ook de voertuigen van de Security Force staan hier regelmatig geparkeerd. Als je naar links gaat, kom je bij enkele gebouwen uit waar de munitie en andere dingen van de Security Force liggen opgeslagen. Aan de rand van de Plaza bevindt zich ook de hut/commandpost van Commander Taylor.

    Café
    Aan de achterzijde van de Plaza kan je een café terugvinden. Het café wordt uitgebaat door een man genaamd Boylan en hij steekt niet onder stoelen of banken dat hij graag aan louche handeltjes doet. Hier kun je terecht voor een fris biertje of een warme koffie en alles daar tussenin. In de late uurtjes durft er al eens een potje poker gespeeld te worden.

    Woonwijken/winkels Huis - Keuken -
    Wanneer je het straatje dat langs het café doorloopt neemt, kom je verschillende winkels tegen die de bewoners van de kolonie uit de grond hebben gestampt. Aan het einde van het straatje kan je naar links of rechts gaan en kom je in de woonwijken terecht die de cirkel vorm van de kolonie maken. Niet alles is volgebouwd waardoor er dus nog plaats is voor komende pilgrimages.

    Ziekenboeg/labo's Ziekenboeg 1 - [url=https://i.pinimg.com/originals/42/cb/ab/42cbab43a78d36312f6ae24c098c2d92.jpg
    ]Ziekenboeg 2[/url] - Ziekenboeg 3
    Aan het begin van de woonwijken bevinden zich de ziekenboeg en daarnaast de labo's. Mensen kunnen dus redelijk snel bij de ziekenboeg geraken en het staat in directe verbinding met de labo's waar de biologen, paleonthologen en andere wetenschappers zich verkassen.

    Velden
    In het hart van de kolonie kan je een groene cirkel terugvinden die grotendeels bestaat uit velden en boomgaarden. Landbewerkers telen hier fruit en groenten en ook wetenschappers hebben hier plek genoeg om experimenten en onderzoeken op te zetten. Het is vrij toegankelijk voor iedereen.

    Rivier/waterval
    Slaag je er toch in om OTG te gaan? Dan moet je zeker eens langs de waterval gaan, het is namelijk een ideale zwemplek! De waterval ligt links van de kolonie en je zal er wel een kort stukje voor door het bos moeten wandelen. Hou je ogen goed open voor gevaar, maar als je de waterval weet te vinden dan is het zeker de moeite waard!

    Sixer kamp
    Het vervelende aan de Sixers is dat ze nooit lang op dezelfde plek blijven en de locatie van hun kamp vrijwel altijd onbekend is. Je doet er goed aan op je hoede te zijn wanneer je je OTG begeeft want deze groep kent het bos als de beste.



    [ bericht aangepast op 2 feb 2022 - 21:10 ]


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Armadillo schreef:
    Hiya! Even een MT en ik heb Kaden zojuist in het rollentopic gedropt (:


    Ik zie dat de leeftijd grens van de mannen wat dichter in de buurt komt van de vrouwen, haha. Ik ga hem direct verder lezen. Laat me weten als je ideeën al hebt voor eventuele relaties


    Enjoy a 'world' where the fantastic is fact and magic realy works!

    Alvast een aantal relatie ideetjes — let me know what you think!
    Als er andere voorstellen zijn, zijn die ook meer dan welkom (:

    Tuomas Järvinen — Ik heb het idee dat Kaden en hij wel goed overweg zouden kunnen. Kaden is niet persé een heel sociaal iemand, maar is meer van een aantal goede vrienden. Ik denk dat zij qua rustige persoonlijkheid wel overweg zouden kunnen. Misschien dat ze elkaar kennen van dat Kaden een tijdje aan het bewateringssysteem heeft gewerkt? Of systemen waar Tuomas iets aan had?

    Poppy — ‘Iemand die vindt dat ze eventuele privileges niet verdient’ oftewel, annoying little Poppeh. Ik denk dat haar aanwezigheid al te veel is voor Kaden en dat hij haar zou behandelen als iemand die hem ooit iets heeft aangedaan. Niet persé in gemene woorden of daden, maar meer in het niet erkennen van haar aanwezigheid. ‘Hm, ik zou bijna denken dat je wat tegen me zei, Poppeh’ Hij kan niet verder kijken dan het ‘enige kind’ en ‘hoge pief als vader’.

    Neva — Hm, misschien dat hij haar van voor Terra Nova kent als collega van zijn adoptie moeder? Zij werkte ook als verpleegkundige. Neva zou haar leerlinge of iets dergelijks kunnen zijn geweest? Ze zou degene kunnen zijn die zich afvraagt waarom Kaden zijn ouders heeft verlaten om hier heen te gaan.

    Mickey — Kaden doet onder andere werkzaamheden voor de defensie, het zou kunnen dat haar vader hem vaak laat komen om naar technische problemen te kijken en dat ze dit een soort van heeft overgenomen. ‘Ah, daar is ze weer’ met een zucht, ‘wat heb je nu weer gedaan’.

    Rhys — Ik dacht, misschien is het leuk als hij weleens van Kaden zijn moonshine had gehoord nog voor Terra Nova, en dat ze samen iets van een kleinschalige legale whiskey brouwerij hebben opgestart of iets dergelijks. Maybe, dat de security guy die Kaden had omgekocht, op Terra Nova terecht kwam en Rhys vertelde over zijn moonshine. En wat zou betekenen dat Kaden bij hem in het krijt staat, want al weten ze dat hij illegaal moonshine heeft gemaakt, eh, is er een lichtelijk probleem.

    Ko — Hehe, wat als Ko ooit heeft gehoord dat Kaden een niet persé nette opmerking over Pilar heeft gemaakt. Probably tegen een van zijn werkmaten iets van, ze mag dan wel jong zijn, daar voel je niks van. And that he overheard en dat ze elkaar sindsdien niet liggen?

    Alice — Oh, Kaden is gonna like her attitude. Ze zijn tegelijkertijd naar Terra Nova gekomen, misschien dat we daar iets mee kunnen? Misschien dat ze aan het begin van Terra Nova wat geflikflooid hebben?

    Raphael — 'Iemand die zijn kennis over prehistorische dieren waardeert en nog wel eens naar hem toekomt voor meer informatie' Kaden heeft niet de aanleg om goed te kunnen leren, maar dat geeft hem wel een soort respect voor mensen die heel gedreven zijn en veel hebben gestudeerd voor hun kennis. Hoewel hij het niet hardop zou zeggen, vind hij het wel interessant om hier informatie/verhalen over te horen.



    Wat ik nog eventueel voor Kaden zoek:
    — Iemand die zijn onredelijke / buiten proporties reacties weet te hendelen en hem hier op aan durft te spreken. Plus, kan kalmeren wanneer hij geïrriteerd of boos is.
    — Iemand die aan zijn gezicht ziet of somehow door heeft / aan voelt dat hij iets doms van plan is.
    — Een mannelijke vriend met wie hij kan geinen / beetje ondeugd / 'boys will be boys' (Kan ook gecombineerd met hetgeen hierboven)
    — Iemand die hem op de werkplaats of ergens anders heeft aangetroffen tijdens een hevige allergische reactie op een maaltijd waarvan hij niet wist dat er tomaat in zat. So, basically someone who saved his ass.
    — Iemand met wie hij sport (hardlopen of basketbal)



    [ bericht aangepast op 2 feb 2022 - 22:17 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Armadillo schreef:
    Alvast een aantal relatie ideetjes — let me know what you think!
    Als er andere voorstellen zijn, zijn die ook meer dan welkom (:

    Tuomas Järvinen — Ik heb het idee dat Kaden en hij wel goed overweg zouden kunnen. Kaden is niet persé een heel sociaal iemand, maar is meer van een aantal goede vrienden. Ik denk dat zij qua rustige persoonlijkheid wel overweg zouden kunnen. Misschien dat ze elkaar kennen van dat Kaden een tijdje aan het bewateringssysteem heeft gewerkt? Of systemen waar Tuomas iets aan had?

    Poppy — ‘Iemand die vindt dat ze eventuele privileges niet verdient’ oftewel, annoying little Poppeh. Ik denk dat haar aanwezigheid al te veel is voor Kaden en dat hij haar zou behandelen als iemand die hem ooit iets heeft aangedaan. Niet persé in gemene woorden of daden, maar meer in het niet erkennen van haar aanwezigheid. ‘Hm, ik zou bijna denken dat je wat tegen me zei, Poppeh’ Hij kan niet verder kijken dan het ‘enige kind’ en ‘hoge pief als vader’.

    Neva — Hm, misschien dat hij haar van voor Terra Nova kent als collega van zijn adoptie moeder? Zij werkte ook als verpleegkundige. Neva zou haar leerlinge of iets dergelijks kunnen zijn geweest? Ze zou degene kunnen zijn die zich afvraagt waarom Kaden zijn ouders heeft verlaten om hier heen te gaan.

    Mickey — Kaden doet onder andere werkzaamheden voor de defensie, het zou kunnen dat haar vader hem vaak laat komen om naar technische problemen te kijken en dat ze dit een soort van heeft overgenomen. ‘Ah, daar is ze weer’ met een zucht, ‘wat heb je nu weer gedaan’.

    Rhys — Ik dacht, misschien is het leuk als hij weleens van Kaden zijn moonshine had gehoord nog voor Terra Nova, en dat ze samen iets van een kleinschalige legale whiskey brouwerij hebben opgestart of iets dergelijks. Maybe, dat de security guy die Kaden had omgekocht, op Terra Nova terecht kwam en Rhys vertelde over zijn moonshine. En wat zou betekenen dat Kaden bij hem in het krijt staat, want al weten ze dat hij illegaal moonshine heeft gemaakt, eh, is er een lichtelijk probleem.

    Ko — Hehe, wat als Ko ooit heeft gehoord dat Kaden een niet persé nette opmerking over Pilar heeft gemaakt. Probably tegen een van zijn werkmaten iets van, ze mag dan wel jong zijn, daar voel je niks van. And that he overheard en dat ze elkaar sindsdien niet liggen?

    Alice — Oh, Kaden is gonna like her attitude. Ze zijn tegelijkertijd naar Terra Nova gekomen, misschien dat we daar iets mee kunnen? Misschien dat ze aan het begin van Terra Nova wat geflikflooid hebben?

    Raphael — 'Iemand die zijn kennis over prehistorische dieren waardeert en nog wel eens naar hem toekomt voor meer informatie' Kaden heeft niet de aanleg om goed te kunnen leren, maar dat geeft hem wel een soort respect voor mensen die heel gedreven zijn en veel hebben gestudeerd voor hun kennis. Hoewel hij het niet hardop zou zeggen, vind hij het wel interessant om hier informatie/verhalen over te horen.



    Wat ik nog eventueel voor Kaden zoek:
    — Iemand die zijn onredelijke / buiten proporties reacties weet te hendelen en hem hier op aan durft te spreken. Plus, kan kalmeren wanneer hij geïrriteerd of boos is.
    — Iemand die aan zijn gezicht ziet of somehow door heeft / aan voelt dat hij iets doms van plan is.
    — Een mannelijke vriend met wie hij kan geinen / beetje ondeugd / 'boys will be boys' (Kan ook gecombineerd met hetgeen hierboven)
    — Iemand die hem op de werkplaats of ergens anders heeft aangetroffen tijdens een hevige allergische reactie op een maaltijd waarvan hij niet wist dat er tomaat in zat. So, basically someone who saved his ass.
    — Iemand met wie hij sport (hardlopen of basketbal)




    Dus voor Rhys bedoel je dat ze elkaar voorheen al kenden en dat hij op Terra Nova de moonshine geruchten een beetje probeert de kop in te drukken tegenover die andere security guy? Even zodat ik het zeker juist heb. 😅


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Lerwick schreef:
    (...)
    Dus voor Rhys bedoel je dat ze elkaar voorheen al kenden en dat hij op Terra Nova de moonshine geruchten een beetje probeert de kop in te drukken tegenover die andere security guy? Even zodat ik het zeker juist heb. 😅


    Ik stuur je wel even een gb'tje (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Heeft iedereen eigenlijk iemand gevonden om mee te schrijven?


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Ik moet nog even goed voor mijn posts gaan zitten, maar ik heb er nog even niet echt de headspace voor en komend weekend wordt ook druk.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Armadillo schreef:
    Alvast een aantal relatie ideetjes — let me know what you think!
    Als er andere voorstellen zijn, zijn die ook meer dan welkom (:

    Tuomas Järvinen — Ik heb het idee dat Kaden en hij wel goed overweg zouden kunnen. Kaden is niet persé een heel sociaal iemand, maar is meer van een aantal goede vrienden. Ik denk dat zij qua rustige persoonlijkheid wel overweg zouden kunnen. Misschien dat ze elkaar kennen van dat Kaden een tijdje aan het bewateringssysteem heeft gewerkt? Of systemen waar Tuomas iets aan had?

    Poppy — ‘Iemand die vindt dat ze eventuele privileges niet verdient’ oftewel, annoying little Poppeh. Ik denk dat haar aanwezigheid al te veel is voor Kaden en dat hij haar zou behandelen als iemand die hem ooit iets heeft aangedaan. Niet persé in gemene woorden of daden, maar meer in het niet erkennen van haar aanwezigheid. ‘Hm, ik zou bijna denken dat je wat tegen me zei, Poppeh’ Hij kan niet verder kijken dan het ‘enige kind’ en ‘hoge pief als vader’.

    Neva — Hm, misschien dat hij haar van voor Terra Nova kent als collega van zijn adoptie moeder? Zij werkte ook als verpleegkundige. Neva zou haar leerlinge of iets dergelijks kunnen zijn geweest? Ze zou degene kunnen zijn die zich afvraagt waarom Kaden zijn ouders heeft verlaten om hier heen te gaan.

    Mickey — Kaden doet onder andere werkzaamheden voor de defensie, het zou kunnen dat haar vader hem vaak laat komen om naar technische problemen te kijken en dat ze dit een soort van heeft overgenomen. ‘Ah, daar is ze weer’ met een zucht, ‘wat heb je nu weer gedaan’.

    Rhys — Ik dacht, misschien is het leuk als hij weleens van Kaden zijn moonshine had gehoord nog voor Terra Nova, en dat ze samen iets van een kleinschalige legale whiskey brouwerij hebben opgestart of iets dergelijks. Maybe, dat de security guy die Kaden had omgekocht, op Terra Nova terecht kwam en Rhys vertelde over zijn moonshine. En wat zou betekenen dat Kaden bij hem in het krijt staat, want al weten ze dat hij illegaal moonshine heeft gemaakt, eh, is er een lichtelijk probleem.

    Ko — Hehe, wat als Ko ooit heeft gehoord dat Kaden een niet persé nette opmerking over Pilar heeft gemaakt. Probably tegen een van zijn werkmaten iets van, ze mag dan wel jong zijn, daar voel je niks van. And that he overheard en dat ze elkaar sindsdien niet liggen?

    Alice — Oh, Kaden is gonna like her attitude. Ze zijn tegelijkertijd naar Terra Nova gekomen, misschien dat we daar iets mee kunnen? Misschien dat ze aan het begin van Terra Nova wat geflikflooid hebben?

    Raphael — 'Iemand die zijn kennis over prehistorische dieren waardeert en nog wel eens naar hem toekomt voor meer informatie' Kaden heeft niet de aanleg om goed te kunnen leren, maar dat geeft hem wel een soort respect voor mensen die heel gedreven zijn en veel hebben gestudeerd voor hun kennis. Hoewel hij het niet hardop zou zeggen, vind hij het wel interessant om hier informatie/verhalen over te horen.



    Wat ik nog eventueel voor Kaden zoek:
    — Iemand die zijn onredelijke / buiten proporties reacties weet te hendelen en hem hier op aan durft te spreken. Plus, kan kalmeren wanneer hij geïrriteerd of boos is.
    — Iemand die aan zijn gezicht ziet of somehow door heeft / aan voelt dat hij iets doms van plan is.
    — Een mannelijke vriend met wie hij kan geinen / beetje ondeugd / 'boys will be boys' (Kan ook gecombineerd met hetgeen hierboven)
    — Iemand die hem op de werkplaats of ergens anders heeft aangetroffen tijdens een hevige allergische reactie op een maaltijd waarvan hij niet wist dat er tomaat in zat. So, basically someone who saved his ass.
    — Iemand met wie hij sport (hardlopen of basketbal)





    Het voorstel voor Tuomas klinkt goed! Dit kan er eventueel wel bij? Alleen werken ze natuurlijk niet per se bij elkaar in de buurt, dus daar zal het niet lukken ;p

    — Iemand die zijn onredelijke / buiten proporties reacties weet te hendelen en hem hier op aan durft te spreken. Plus, kan kalmeren wanneer hij geïrriteerd of boos is.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Ik moet nog even goed voor mijn posts gaan zitten, maar ik heb er nog even niet echt de headspace voor en komend weekend wordt ook druk.

    Neem rustig je tijd! (:


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Het voorstel voor Tuomas klinkt goed! Dit kan er eventueel wel bij? Alleen werken ze natuurlijk niet per se bij elkaar in de buurt, dus daar zal het niet lukken ;p

    — Iemand die zijn onredelijke / buiten proporties reacties weet te hendelen en hem hier op aan durft te spreken. Plus, kan kalmeren wanneer hij geïrriteerd of boos is.


    Op het werk kan hij zich focussen, dus dan heeft hij er minder last van. Top, doen we dat. (:

    Is er iemand waar Kaden naar toe kan?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mijn excuses voor mijn afwezigheid! Ben wel nog steeds enthousiast :3

    @Sombre, ik had eigenlijk in gedachten dat Epsilon pas met deze pilgrimage is meegekomen en dus brand spanking new is in Terra Nova. Je voorstel lijkt me echter wel een heel leuk idee om naartoe te kunnen werken/schrijven. Ep is op sociaal vlak niet de meest vaardige en het feit dat hij met Benjamin een raakvlak heeft en wellicht ook veel moet samenwerken zal hem zeker naar Benjamin toe doen trekken. Wellicht dat hij Benjamin als een soort veilige haven zal zien.

    Verder wilde ik zijn relaties een beetje spontaan laten groeien en gewoon kijken wat er gebeurt. (Sorry als ik over iemand anders heen heb gelezen, maar ik denk het niet?)

    Wie mag ik Ep laten ontmoeten?

    [ bericht aangepast op 5 feb 2022 - 16:38 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik ga morgen overal op reageren (: ook in het speeltopic


    - thank you for existing -

    Mijn post komt ook echt asap!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    No worries!

    Ik denk trouwens dat de chars van Jello wegvallen omdat de user niet meer actief is. 😅


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Ik heb in elk geval alles bijgelezen.^^
    Eigenlijk zoek ik nog een spontane vriend(in) voor Sade, met wie ze een beetje lol kan trappen op die markt? Dus iemand die niet te serieus is zodat ze een beetje ongein kunnen uithalen? Heeft iemand nog een personage bij wie dat past? (:

    En @Armadillo, kan ik Tuomas naar Kaden schrijven of zit ik dan plannen in de weg? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Also, ik wilde op zich nog wel een bewaker die ook een beetje als smokkelaar fungeert, maar er zijn al best wat bewakers dus ik weet niet of dat oké is? (:


    Every villain is a hero in his own mind.