• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • Energieschilden
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia •The Alder• Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey •The Oak• Mentaal binnendringen

    • Afgestudeerd •
    •Ryan •Panther •Portalen maken
    • Onbekend • Buffalo • onbekend
    •Melody •Rhino•Banshee/ geluid-manipulatie


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic


    It's never gonna happen, Guys.

    Emil


    Emil had heus wel vaker meisjes in bikini gezien, maar gek genoeg had hij nooit beseft hoe weinig ze eigenlijk aan hadden. Het blauw stond Nenya heel mooi – maar hij geloofde dat het waar was wat hij had gezegd, dat hij haar altijd mooi zou vinden. Hij kon niet geloven dat hij dat echt hardop had gezegd en dat ze hem niet eens had uitgelachen. ‘Deze staat leuk. Heel leuk,’ vulde hij vlug aan, toen hij besefte dat het nauwelijks een vertaling was van wat hij er echt van vond.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx



    ‘Ja dat weet ik wel.' Onyx onderdrukte een zucht. 'Het is gewoon... Misschien moet ik eerst kijken hoe Damon erop reageert als ik 'm vertel dat ik z'n broer ben. Als hij nou niks van me wil weten dan is het alleen maar kut om die herinneringen te hebben'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    Damon grinnikte vol leedvermaak. 'Wie heb je? Medusa?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jester Madcap



    'Laten we eerst maar eens met hem gaan praten voor je zulke enge dingen gaat doen,' zei Jester stellig, die wel begreep dat Onyx er nogal zenuwachtig van werd om het aan Damon te vertellen, zeker met het oog op de beroerde reactie die Zebediah had op ongeveer hetzelfde nieuws. 'Eens uitvinden wat voor vlees we in de kuip hebben. Met het Nish-goedgekeurd-keurmerk, dat wel.'

    [ bericht aangepast op 2 juni 2022 - 22:16 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    'Nee die zou waarschijnlijk andere dingen met me doen dan me ontleden,' antwoordde Nish. Eigenlijk was dat helemaal niet grappig maar hij grinnikte toch. 'Ik moet met Vienna en daar heb ik me na het hele Thor-debacle niet zo heel hoffelijk tegen gedragen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx



    ‘Ja, dat scheelt wel,’ gaf Onyx toe. ‘Wat ga je hem vragen? Ik heb geen idee wat hij al weet van onze vriend, behalve wat die lul dinsdag heeft gedaan.‘


    Every villain is a hero in his own mind.

    Romeo


    Romeo had die meditatie-vormen die Maxwell hem had aangeboden altijd enorme onzin gevonden. Belachelijk wel te verstaan. Maar nu alle emoties zo door hem heen hadden geraasd, had hij toch maar terug gepakt naar de domme vorm. En tot zijn verbijstering had het nog aardig gewerkt ook. Alle gevoelens in hem waren behoorlijk tot rust gekomen.
          Toen hij de deur open hoorde gaan, kroop Romeo zijn mondhoek op tot een glimlach. Hij hoefde niet eens om te kijken om te weten wie het was. "Je kon niet langer wachten?" Romeo deed net alsof hij een heerlijke geur opsnoof. "Deze stemming vind ik wel beter te hachelen dan de vorige."

    [ bericht aangepast op 5 juni 2022 - 21:34 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Zebediah


    'Dat is zeker wederzijds. Ik ben blij dat jij ook weer enigszins helder uit je ogen kijkt, en dat je er überhaupt niet meer uitziet als een holbewoner.' Zebediah stapte verder de kamer in en bleef op een paar passen van Romeo staan. 'Wat hebben ze in vredesnaam met je gedaan? Hebben ze je ergens opgesloten?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Romeo


    Romeo lachte even vreugdeloos. "Ze hadden me in de val gelokt. Me daarna opgesloten in een of andere bunker, ver van mensen." Romeo keek even over zijn schouder naar zijn vriend. "Blijkt dat ik het niet zo goed doe als ik geen nieuwe toevoer van emoties krijg. Beetje het idee als ik teveel mijn gave gebruik, maar dan net iets anders."
          Er flitste iets gevaarlijks door zijn ogen. "Ik heb daar zeven weken gezeten, Zebediah." Iets wat hij zijn vriend kwalijk nam dat hij niet eerder was gekomen, al was hij tegelijkertijd blij dat zijn vriend was gekomen. "Als je niet was gekomen, had je een zombie van hen terug gehad."
          Zo dat was wel genoeg als dankje. Zebediah zou het begrijpen. Romeo draaide zijn hoofd terug naar het raam. "Ik neem aan dat de rem eraf is?" doelend op hun plan.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2022 - 17:07 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Zebediah


    Zebediah betwijfelde of hij zijn vriend überhaupt had terug gehad als hij Fayr niet had geleend. Hij had verder niet zo veel zin om daarbij stil te staan. Gedane zaken namen geen keer. 'Ja, het wordt tijd voor wat schot in de zaak. Ik heb twee jongens bij Inquirium benaderd die voor hun geheugen werd geweest een band hadden met iemand van Experium. Zij zoeken uit wie ons plan verder willen steunen. In ruil daarvoor heb ik beloofd dat ze hun broer en liefje mogen ontmoeten.' Hij keek Romeo kort aan. 'Ben je van plan om terug naar Experium te gaan? Of denk je dat je daar inmiddels te veel vijanden hebt?' In elk geval Kris. Hij kreeg zichzelf alleen nog niet zo ver om dat feitje ook te delen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Romeo


    Romeo knikte even met zijn hoofd. "Ik denk dat ik niet zomaar terug kan. Als we willen dat ik terugga, dan hebben we wel een plan nodig waarom ze me niet meteen om zeep helpen of opnieuw opsluiten." Voor het eerst keek de jongen over zijn schouder en kneep zijn ogen samen. Er laaide een enorme woede op als hij alleen al aan de Panthers dacht. "Het lijkt me in ieder geval een strak plan dat we die bunker opblazen waar ik in gezeten heb. Dan hebben zij een troef minder."


    It's never gonna happen, Guys.

    Zebediah


    Zebediah knikte langzaam. 'Al zouden ze vast niet zo stom zijn om die wéér te gebruiken, nu ik weet dat je daar gezeten hebt.' Hij dacht na over wat Romeo verder nog op Experium kon betekenen. Niet veel. 'Maar denk inderdaad dat je je het beste gedeisd kunt houden.' Weifelend liet hij zijn blik over het vermagerde gezicht van zijn vriend glijden. 'Ik heb inmiddels bij elke afdeling een mol op het oog, al moet ik daarvoor deze week nog wel een aantal gesprekken voeren. Die kunnen me in elk geval op de hoogte houden van wat er binnen de verschillende afdelingen gebeurt.' Er trok een spiertje in zijn kaak. 'Dezi heeft het gepresteerd om Jester te doden, maar ze hebben hem toch weer tot leven gewekt.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Romeo


    "Zonde," zei hij emotieloos. Al kon hij nu nog wel zijn eigen lolletjes met de roodharige begaan. Maar eerst het plan, eerst moesten ze ervoor zorgen dat de school van hen werd. "Wat van de naamlozen? Lukt dat een beetje?"

    [ bericht aangepast op 18 juni 2022 - 22:20 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Zebediah


    ‘Het contact heeft de afgelopen weken op een laag pitje gestaan, want ze hadden jouw telefoon gebruikt om me te laten weten dat ik me even gedeisd moest houden.’ Het ergerde Zebediah dat hij daar niet eerder wat achter gezocht had, al kon hij daar nu niets meer aan veranderen. ‘Ik zal tegen Yrla zeggen dat hij die twee grietjes aan het einde van de week kwijt moet zijn. Ik laat hem ook wat bloed afnemen van die gedaantewisselaar, daar kan Adrasteia dan een hoop mee. Damon wil ik vanavond bezoeken, kijken of we die ook aan onze kant kunnen krijgen. Ik heb de documenten zo vervalst dat daaruit blijkt dat ik zijn broer ben in plaats van die Onyx.’ Hij streek langs zijn kin. ‘Ik ben wel bang dat het niet lang duurt voordat het naar het schoolbestuur uitlekt dat ik er nog ben en dan zullen ze het terrein strenger gaan beveiligen. Kris heb ik voor jou moeten ruilen, dus ik ben van plan om Darian hierheen te halen, dan kan hij fabriceren wat we verder nog nodig hebben voor de aanval op Inquirium.’ Hij dacht even na. ‘Zijn er nog mensen die je liever hier aan het werk ziet? Of leerlingen die we moeten uitschakelen nu de bewaking niet op z’n scherpst is?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Romeo


    "Kris is daar?" Vroeg hij verbaasd. Dat was pas gevaarlijk. Dan was er helemaal geen mogelijkheid dat hij terug ging. "Dan lijkt het me slim dat we het schoolbestuur tippen dat er een oude leerling rondloopt. Met een beetje geluk schakelen ze hem voor ons uit." Hij keek Zebediah even scherp aan. Hij had nooit geweten wat Zebediah precies met Kris had, maar het werd nu wel eens tijd dat ze hem om zeep hielpen.
          Romeo liet even een stilte tussen hen vallen, terwijl hij de leerlingen langs ging. "Er loopt een elektrische dude bij de Elephants die we beter kunnen uitschakelen. En het lijkt me handig dat we iets aan Fersephone en Fire doen." Romeo hield zich voor dat hij dat niet alleen uit wraak zei. Zij hadden gewoon gevaarlijke gaven, waar zowel hij als Zebediah weinig tegen bestand waren. Fire had Zebediah al een keer bijna om zeep geholpen. "Staan alle andere Rhinos al aan onze kant?" Peter hadden ze al binnen gehaald, maar hij wist het niet van de dames. Of Azrael.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2022 - 12:28 ]


    It's never gonna happen, Guys.