• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • Energieschilden
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia •The Alder• Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey •The Oak• Mentaal binnendringen

    • Afgestudeerd •
    •Ryan •Panther •Portalen maken
    • Onbekend • Buffalo • onbekend
    •Melody •Rhino•Banshee/ geluid-manipulatie


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



    Jester zond zijn vriend een wrange glimlach. 'Onze to-do lijst loopt voor vandaag wel een beetje exponentieel uit de hand, hmm?' Hij kwam ook overeind. 'Ik ben wel benieuwd naar Damon onder waarheidsserum. Straks hebben we een Rhino aan onze kant staan. Het vriest nog net niet in de hel.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nenya Agami



    Nenya keek op en liet keurend haar ogen over het setje glijden en stak haar duimen op. Zelf had ze een beige gevonden, en eentje in het kobaltblauw. Een tikje intens, maar tegen haar arm zag het er opzich wel leuk uit, en de vorm was ook niet té sexy, zoals sommige andere die alleen maar uit een paar kleine driehoeken en een lijntje bestonden.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    Nish probeerde zich de gevoelens voor de geest te halen, maar ze waren vaak overschaduwd door jaloezie, onzekerheid of schaamte. 'Nou. Je krijgt het warm van diegene. Je wil bij diegene zijn, zo dicht mogelijk, en kriebels in je buik. Of een harde, soms.' Hij grinnikte. 'En je wil dat hij om je grapjes lacht. En dat hij de rest van de wereld een beetje vergeet bij jou. Omdat jij dat ook doet. En als het wederzijds is... dan denk ik dat je ook een beetje high wordt.' Hij draaide op zijn zij. 'Dat stel ik me dan voor want dat heb ik ook nog niet meegemaakt.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx



    'Vrijwillig aan de waarheidsserum,' zei Onyx hoofdschuddend. 'Ik begin eraan te twijfelen of we wel echt familie zijn. Maar een molletje bij de Rhino's is absoluut wel chill.'

    [ bericht aangepast op 29 mei 2022 - 23:38 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    Damon kon het zich niet voor de geest halen dat hij zich ooit zo over iemand gevoeld had, en ook niet dat hij dat ooit zou doen. Kriebels in zijn buik klonk hem nou niet echt als een strak plan in de oren. 'Wist je het altijd al, dat je op jongens viel?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jester Madcap



    Jester lachte zacht. 'Enthousiast was hij nou ook weer niet hoor,' stelde hij zijn vriend gerust. Hij haakte zijn vingers door die van Onyx. Nenya bleek er niet te zijn, dus liepen ze met het waarheidsserum op zak maar gewoon door naar de Rhino's. (Met de stille hoop daar zowel Maaya als Melissa niet tegen het lijf te lopen, want de eerste wilde Onyx bespringen en hem dood, en de tweede wilde antwoorden omtrent Zeb en ze hadden nog niet met Fire gepraat) 'Als je wil kan ik proberen jouw herinneringen ook los te peuteren,' stelde Jester voor, terwijl ze over het pad liepen.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    ‘Hmm.’ Nish sloot zijn ogen en probeerde terug te denken aan de beginperiode hier op school. ‘De eerste keer was ik verliefd op mijn beste vriend. Enige vriend ook eigenlijk. Dus het duurde wel even voordat ik doorhad dat ik hem leuk vond. We waren toen op een feestje en toen wilde een meisje me zoenen en dat wilde ik niet. En toen vroeg hij of ik wel met hem wilde zoenen – en zo ging het volgens mij een beetje? Ik weet het niet meer zo goed.’ Hij grinnikte. ‘En na die zoen zei ik dat ik fucking gay was. Dat weet ik nog wel. En toen gingen we nog meer gaydingen doen en was het wel duidelijk. Al heb ik het wel met meisjes geprobeerd, ooit. Maar meh. Die rare flubbertieten.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx



    ‘Ja, dat wil ik wel.’ Hij werd wel een beetje nerveus van dat idee – wie weet wat voor kutdingen hij over zichzelf te weten kwam – maar tegelijkertijd vond hij dat hij ook gewoon récht had op zijn herinneringen. Bovendien was Jes dan bij hem, ook als het vervelendere herinneringen waren. 'Denk ik.'

    [ bericht aangepast op 30 mei 2022 - 12:36 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Emil


    'Die blauwe is ook mooi,' vond Emil.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zebediah


    Na de blunders van de afgelopen tijd had Zebediah niet echt haast om Romeo onder ogen te komen, zelfs al hadden ze een hoop te bespreken. Hij wilde op zijn minst de indruk wekken dat hij de afgelopen weken een paar plannen had uitgebroed. In elk geval dacht hij dat het slim was om iets minder subtiel aan de slag te gaan. Die Yrla had nog steeds geen Naamloze van school gekregen en hij betwijfelde of hij dat wel in zich had. Toch was het handig om een linkje naar de Panthers te hebben, dus hij zou hem er zeker bij houden. De enige Naamloze die hem wat zorgen baarde, was toch de knul die elektriciteit kon oproepen – misschien was het maar het beste om die uit de weg te ruimen. Hij moest alleen even iemand hebben die dat voor hem kon doen. Bij de Elephants en de Lions had hij helemaal nog geen inside mannetje (of vrouwtje), dus in zijn hoofd bladerde hij het archief door. Helaas ontbrak het hem aan recente informatie. Misschien dat Yrla kon inschatten welke Lion zich wel bij de zaak zou willen aansluiten.
          Hij richtte zich op het lijstje dat hij had gemaakt. Hij moest veel meer met zijn oude afdelingsgenoten doen. Bij Darian hoefde hij geen poging te wagen en naar Melissa was hij erg terughoudend, maar de rest? Hij haalde zich het dossier van Romeo’s kamergenoot voor de geest. Damon. In elk geval had hij wel een hele handige gave. Hij was altijd al een beetje een einzelgänger geweest, maar misschien kwam dat nu juist wel mooi uit. En had hij geen familielid? Ja, 1694. Onyx.
          Nu Noah zijn herinneringen terug had, duurde het vast niet lang voor hij die van zijn vriend ook los ging trekken. Hij kon Damon beter vóór die tijd aan zijn kant hebben staan. Zou die knul gevoelig zijn voor familiebanden? Hij hoefde maar een nummertje aan het dossier te veranderen om het echt te laten lijken. Hij reikte naar zijn telefoon en stuurde Maxwell een bericht dat hij het dossier van de jongen nodig had. Daarna kwam hij overeind en liep naar Romeo’s vertrekken toe. Het had geen zin om nog langer te wachten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    Daar moest hij om lachen, hoe serieus hij ook naar Nish verhaal had willen luisteren. 'Wie was dat, die vriend van je?' Damon wiebelde met zijn wenkbrauwen en kneep zijn lippen stevig op elkaar om niet opnieuw in giechels uit te barsten. 'Wie weet word ik ook gay na een kus van hem, dan zijn al jouw problemen opgelost.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jester Madcap



    Jester gaf een kneepje. 'Het hoeft niet.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nenya Agami



    Ze keek nog eens naar de bikini en knikte blozend. 'Ik ga zo passen. Kijk... kijk je mee? Als ik ze al aan heb,' voegde ze daar met een knalrood hoofd aan toe. 'Je mening geven. Zegmaar.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    Nish schoot in de lach. Het idee van Kris en Damon die zoenden was gewoon heel erg raar.
          ‘Kris, heette hij. Nou ja, zo heet hij nog steeds. Hij kan wel goed zoenen maar eigenlijk is hij dood.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    'Oh,' zei Damon. 'Dat zoent waarschijnlijk niet meer zo lekker.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.