• Gezien het Pride month is (happy pride month everybody) even een spelletje doen. 😛

    De regels zijn als volgt:
    Ben je een onderdeel van de LGBTQ+ community dan tel je. Voor de mensen die niet weten of ze 🏳️‍🌈 zijn kunnen in principe de vlag ook gebruiken gezien de Q in LGBTQ+ o.a staat voor questioning (en queer)

    Echter om goed “onderscheid” te maken kan je
    🏳️‍🌈❓ gebruiken en mee tellen. Ben je hetero dan boem💥 je.

    Edit: record 59 🏳️‍🌈
    Edit: Vorige topic was vol

    We waren gebleven bij 54 🏳️‍🌈

    [ bericht aangepast op 21 juni 2022 - 13:40 ]


    Women don’t owe you shit..

    7 🏳️‍🌈


    because i knew you, i have been changed for good

    Dan zal ik me ook maar eens melden
    8 🏳️‍🌈
    🖤🤍💜


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    9 🏳️‍🌈


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    10 🏳️‍🌈❓️


    Stenenlikker

    Elf 🏳️‍🌈


    because i knew you, i have been changed for good

    12 🏳️‍🌈

    Okay, wij hebben thuis dus een computer naast de TV staan die ik gebruik voor gamen en papa gebruikt om series/films/youtube te kijken, en op dat steam account (wat in eerste instantie een algemeen account was waar m'n broer z'n library mee shared, maar ik nu ook gebruik als mijn personal account) staat schijnbaar ook Life is Strange. Net even geïnstalleerd, dus ben benieuwd hoe gay het gaat zijn.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    CORPSEHUSBAND schreef:
    12 🏳️‍🌈

    Okay, wij hebben thuis dus een computer naast de TV staan die ik gebruik voor gamen en papa gebruikt om series/films/youtube te kijken, en op dat steam account (wat in eerste instantie een algemeen account was waar m'n broer z'n library mee shared, maar ik nu ook gebruik als mijn personal account) staat schijnbaar ook Life is Strange. Net even geïnstalleerd, dus ben benieuwd hoe gay het gaat zijn.

    13🏳️‍🌈
    Oooeh nice! Zo gay als je het zelf maakt, you'll see. Veel plezier!


    ars moriendi

    14! 🏳️‍🌈

    life is strange is top, inderdaad veel plezier :)))


    because i knew you, i have been changed for good

    15 🌈🌸

    16 🏳️‍🌈

    meanwhile staat het nieuwe seizoen van the umbrella academy op netflix en ik zit nu dus lekker een potje te janken over elliot page's personage this is fine everything is fINE


    because i knew you, i have been changed for good

    17 🏳️‍🌈❓️


    Stenenlikker

    SPICA schreef:
    16 🏳️‍🌈

    meanwhile staat het nieuwe seizoen van the umbrella academy op netflix en ik zit nu dus lekker een potje te janken over elliot page's personage this is fine everything is fINE


    18 🏳️‍🌈

    Ik ga pas kijken als ik in Amerika ben, want dan kan ik het samen met m'n vriend kijken i.p.v. via Teleparty zoals we met de vorige 2 seizoenen hebben gedaan.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    19 🏳️‍🌈


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Boooooom.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    1 🌈💕