• Gezien het Pride month is (happy pride month everybody) even een spelletje doen. 😛

    De regels zijn als volgt:
    Ben je een onderdeel van de LGBTQ+ community dan tel je. Voor de mensen die niet weten of ze 🏳️‍🌈 zijn kunnen in principe de vlag ook gebruiken gezien de Q in LGBTQ+ o.a staat voor questioning (en queer)

    Echter om goed “onderscheid” te maken kan je
    🏳️‍🌈❓ gebruiken en mee tellen. Ben je hetero dan boem💥 je.

    Edit: record 59 🏳️‍🌈
    Edit: Vorige topic was vol

    We waren gebleven bij 54 🏳️‍🌈

    [ bericht aangepast op 21 juni 2022 - 13:40 ]


    Women don’t owe you shit..

    Elf! 🏳️‍🌈


    because i knew you, i have been changed for good


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    1 🏳️‍🌈


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    2 🏳️‍🌈

    I guess my bisexuality is slowly changing to lesbianity..

    For my fellow bi girls, schommelt het ook bij jullie? Ik val sterk op mannen maar de laatste maanden schommelt het enorm en heb ik geen zin meer in een man bc men suck (and yes for those people die het niet kunnen laten om “nOT aLL mEN” te zeggen, yes I know but still.. De laatste tijd is er teveel misogyny waardoor ik echt worstel met mijn bisexuality. Merk dat ik alleen Anime character, BTS, Harry Styles en gay mannen nog leuk vind.. 🤷🏻‍♀️


    Women don’t owe you shit..

    3🏳️‍🌈

    Jaa nee denk niet dat dat iets is om je zorgen over te maken tbh, schommelen is normal. & als je straight bent wil je ook niet op iedere pik springen hahaha

    calice schreef:
    3🏳️‍🌈

    Jaa nee denk niet dat dat iets is om je zorgen over te maken tbh, schommelen is normal. & als je straight bent wil je ook niet op iedere pik springen hahaha


    Can confirm. 💀

    Also, boom. ✨✨


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    calice schreef:
    3🏳️‍🌈

    Jaa nee denk niet dat dat iets is om je zorgen over te maken tbh, schommelen is normal. & als je straight bent wil je ook niet op iedere pik springen hahaha


    1 🏳️‍🌈
    Nee maar als je straight bent dan ben je straight. Ik ben biseksueel en voel me ook niet heus aangetrokken tot heel de wereldbol lol. Maar merk alleen wel dat de aantrekkingskracht tegenover mannen er wel is maar het idee om een relatie met ze aan te gaan enzo zie ik niet meer zitten. Twijfel nu ook of ik me nog romantisch voel tegenover mannen.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2022 - 19:05 ]


    Women don’t owe you shit..

    Ik zou me persoonlijk niet zo vastklampen aan het willen opplakken van het precieze label. Sowieso fluctueert aantrekkingskracht bij veel bisexuals in verschillende periodes, dat is heel normaal. Als je je aangetrokken voelt tot meer dan één sekse, ben je waarschijnlijk bi/pan. Het label of je dan wel of niet ook biromantisch bent, maakt niet zoveel uit toch? Queer is queer. 🧜‍♀️

    Edit: oh vergat te tellen.
    2🏳️‍🌈

    [ bericht aangepast op 28 juni 2022 - 19:46 ]


    ars moriendi

    BOEM! :P

    1 🌈

    Jaaa wat Lalo zegt idd! Don't overthink it. Ik geloof sws niet echt in labels... iedereen is anders en iedereens aantrekking is anders. Vind leuk wie je leuk vind en probeer daar van te genieten ❤

    [ bericht aangepast op 28 juni 2022 - 20:33 ]

    2 🏳️‍🌈

    Thnx meiden! Soms vind ik het lastig omdat ik soms geneigd ben om “precies” in een “hokje” te willen passen. Maar idd seksualiteit is een spectrum en het kan dus (steeds) veranderen.


    Women don’t owe you shit..

    3 🏳️‍🌈


    because i knew you, i have been changed for good

    4 🏳️‍🌈❓️


    Stenenlikker

    5 🏳️‍🌈🏳️‍🌈


    Women don’t owe you shit..

    Semicolon schreef:

    I guess my bisexuality is slowly changing to lesbianity..

    For my fellow bi girls, schommelt het ook bij jullie? Ik val sterk op mannen maar de laatste maanden schommelt het enorm en heb ik geen zin meer in een man bc men suck (and yes for those people die het niet kunnen laten om “nOT aLL mEN” te zeggen, yes I know but still.. De laatste tijd is er teveel misogyny waardoor ik echt worstel met mijn bisexuality. Merk dat ik alleen Anime character, BTS, Harry Styles en gay mannen nog leuk vind.. 🤷🏻‍♀️


    Ik heb precies hetzelfde. Zes jaar geleden was ik dolverliefd op een man, na dat heb ik dat totaal niet meer gehad. Ik voel me ook niet meer zo aangetrokken tot ze, ook misschien omdat ik zoveel rot ervaringen heb gehad met mannen. Ik merk dat ik echt alleen nog maar aan vrouwen denk en kijk. Niet dat het uitmaakt, want sinds twee jaar heb ik een superleuke vriendin😊

    6 🏳️‍🌈🏳️‍🌈

    [ bericht aangepast op 29 juni 2022 - 14:52 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie