• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • Energieschilden
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia •The Alder• Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey •The Oak• Mentaal binnendringen

    • Afgestudeerd •
    •Ryan •Panther •Portalen maken
    • Onbekend • Buffalo • onbekend
    •Melody •Rhino•Banshee/ geluid-manipulatie


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 7 aug 2022 - 23:14 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    Nish was ietwat traag in zijn reactievermogen, waardoor hij bijna zelf onderuitging. Hij liet een arm om Yrla’s middel glijden.
          Gewoon, voor de stabiliteit.
          Dat mocht best.
          ‘Sorry’s zijn nergens voor nodig,’ vond hij. ‘Bovendien werd mijn tripje toch al onderbroken door Onyx en Jester die Damon gingen screenen.’ Hij haalde zijn schouders op, wat rechts wat moeizaam ging omdat hij daarmee tegen Yrla leunde. Met een grijns keek hij opzij en hij bewoog zijn wenkbrauwen op en neer. ‘Dus misschien houd ik je zo wel wat gezelschap in bed.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Nish arm om zijn middel voelde een beetje vreemd aan, maar tegelijkertijd kon Yrla er meer steun uit krijgen. “Werkelijk?” vroeg hij met een halve grijns. “Ga je toekijken hoe ik slaap?” Want dat was waarschijnlijk hetgeen wat hij zou doen als hij ook maar een kussen zou raken. “Je zingt dan toch wel een slaapliedje voor me he?” plaagde hij Nish terug.
          Samen met Nish liep hij naar de deur, die ze nogal onhandig met zijn tweeën open kregen. Misschien was Vienna toch een beter idee geweest achteraf. Op de gang keek Yrla even om zich heen of hij Emil nog spotte, maar de jongen zag hij nergens. Hij hoopte maar dat Emil straks niet naar hem zou zoeken, maar waarschijnlijk was hij toch te druk met Nenya.


    It's never gonna happen, Guys.

    Damon



    'Als jullie je eigen lijken hadden opgeruimd had hij m'n hulp niet nodig gehad. Dit is niet zijn schuld.'

    [ bericht aangepast op 13 aug 2022 - 21:42 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Onyx snoof. 'Het was nog steeds zijn keus om jou erbij te betrekken en je alles te vertellen.'
          Fire was er toch al bij betrokken geweest, die had de lichamen net zo goed tot as kunnen reduceren. Dan liepen ze ook niet de kans om ooit nog gevonden te worden.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2022 - 21:45 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nish


    ‘Ik ga een snorretje bij je tekenen als je slaapt,’ grinnikte Nish. ‘En misschien maak ik ook nog wel een kunstwerk op je voorhoofd. Voor slaapliedjes waarvan je daadwerkelijk in slááp wil vallen moet ik wel even mijn keel smeren hoor.’ Hij schraapte zijn keel. Op zijn aller-valst (wat niet zo moeilijk was, want hij was nou niet echt met muzikale genen gezegend) begon hij te zingen. ‘Slaaaap kindje slaap. Daar buiten loopt een schaap. Een schaaap met witte voetjes, die drinkt haar melk zo zoeeetjes. Slaaap kindje slaaaaap, daarbuiten loopt een slaap!’ Met ietwat samengeknepen ogen bestudeerde hij Yrla’s gezicht om te zien of er een spoortje slaperigheid op zijn gezicht was te ontdekken, maar in plaats daarvan lachte hij.
          Wat, stiekem, net zo’n warm gevoel in hem losmaakte als Damons goud.
          Even was hij zo afgeleid dat hij over de drempel van de buitendeur struikelde, hij kon zich nog net aan de deurpost overeind houden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Nish trok hem bijna mee naar de grond, maar nog net konden ze blijven staan, doordat Yrla de andere deurpost vastpakte. Voor heel even hamerde zijn hart in zijn borst, maar al gauw schudde hij lachend zijn hoofd. “Als je zo gaat zingen, val ik nooit in slaap,” greep hij terug op het vals gezongen liedje. Yrla verstevigde zijn grip op Nish schouders iets, voor ze door het hek naar links sloegen. Richting het Panthers house. Om een of andere reden voelde hij zijn maag al iets samenknijpen als hij alleen al dacht aan hun house. “Je weet dat ik sowieso enorme wraak kom nemen he, als je ook maar een snorretje tekent,” probeerde hij zichzelf af te leiden.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘Ik denk anders dat dat snorretje je woestaantrekkelijk maakt,’ antwoordde Nish uiterst serieus. ‘De dames staan dan vast voor je in de rij. Want volgens mij ben je het de laatste weken sowieso ietwat verleerd.’ Hij grijnsde. Hij had door de jaren heen wel meegekregen dat Yrla een player was geworden, maar Nish had daar de afgelopen dagen in elk geval weinig van gemerkt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Yrla voelde een band om zijn borst vormen. Voor heel even was het alsof de lucht uit zijn longen geslagen werd. “Dat had je niet gezegd als je me net had gezien,” perste hij er tussen zijn lippen door. Yrla haalde even huiverig naar adem, terwijl hij de beelden van Alice en Medusa naar achteren probeerde te drukken. Er mocht dan wel niets gebeurd zijn, maar alleen het idee dat… dat… Het zorgde ervoor dat een enorm klemmend gevoel om zijn borst sloot en hij weer vast zat op dat plekje.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



    Jester blikte even tussen de twee broers heen en weer en porde Onyx zo subtiel mogelijk wat tussen zijn ribben om hem te herinneren wat aardiger te doen. Of nou, hij hoopte vooral dat dat de boodschap was die aankwam, want een por was uiteindelijk niet veel meer dan een por. Dat was ook ongeveer het moment dat hij zich bedacht dat ze zich zo samen wel heel pontificaal voor de deur hadden opgesteld en dat ze daar ook wel iets aan konden doen, dus hij trok Onyx mee naar het andere bed en plofte erop neer alsof het zijn eigen was.
          Damon's blik volgde hem argwanend.
          'Je zei dat je deze screening wilde doen voor Nish?'
          'Goed geheugen.'
          'Is het waar?'
          'Ja.'
          'Want?'
          De Rhino trok met zijn schouders. Zijn blik schoot weer even terug naar Onyx. 'Nish is mijn beste vriend. Ik wil niet dat hij in de problemen komt omdat hij zogenaamd zijn mond voorbij heeft gepraat. Hij tilt zwaar aan jullie mening en ik wil bewijzen zijn vertrouwen waard te zijn voordat jullie hem daar shit over gaan geven.'
          'Lief hoor,' grijnsde Jester, in een poging het ijs wat te breken.
          Damon snoof.
          Yesh. Twee ijskonijnen maakte het wel ingewikkeld.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    ‘Oh? En aan je reactie te horen was dat nou niet een meisje dat je graag op je schoot wilt hebben zitten?’ Yrla keek in elk geval niet al te vrolijk.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    “Medusa, ze… Wel, er is niets gebeurd, niet echt…” zei hij vlug. Yrla hoopte niet dat hij nu iets zou zeggen wat Nish pijn zou doen of hij vervelend zou vinden. “M-m-maar na je verhaal van gisteren. I-ik… H-het maakte me gewoon ontzettend ongemakkelijk. Ik heb haar weggeduwd en ben gauw weggegaan. Maar..” Zijn maag trok nog steeds samen bij het idee en een vlaag misselijkheid overspoelde hem. “En met de herinneringen van gisteren…”
          Opeens kwam de paniek weer omhoog zeilen en voelde Yrla zijn ademhaling omhoog kruipen. Denk aan iets anders, Yr. Denk aan iets anders.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘Goed zo.’ Nish verplaatste zijn hand van Yrla’s middel naar zijn schouder en gaf een klopje. ‘En, zal ik jou eens een geheimpje over Medusa vertellen?’ Hij boog zich naar Yrla’s oor en fluisterde: ‘Ze is net als een vampier allergisch voor knoflook. Dus als je dat bij je hebt dan gaat haar jeuk echt gigántisch jeuken zodra ze binnen een straal van een meter komt.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Yrla schoot in de lach, maar vooral om zijn eigen zenuwen eruit te krijgen. En omdat de opmerking van Nish zo onwerkelijk was op het moment dat hij het niet kon plaatsen. “Ik geloof er niets van,” zei de jongen zacht. Yrla liet even zijn ogen over het gezicht van zijn vriend glijden. Heel even stak het, de vrolijke bui, die hun nu de kans ontnam om over dit te praten. Al luchtte het tegelijkertijd op en nam hij elke kans aan om er ook niet over te kunnen praten. “Heb je nog meer geheimpjes?” vroeg hij nieuwsgierig.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘Hmmmm.’
          Ja, hij had een geheimpje. Maar dat mocht hij niet aan Yr vertellen.
          ‘Die zitten vaak diep weggestopt en zijn érg moeilijk te vinden door alle wolken die nu in mijn hoofd dartelen. Wolken en regenbogen, daar zit het vol mee. Maar als er iets is wat je altijd al hebt wilen weten dan is dit je kans,’ zei hij op een veelbetekenende toon. ‘Dat maakt het zoeken naar geheimpjes makkelijker.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Nish naar echte geheimen vragen, dat kon hij echt niet doen op dit moment. Dat voelde alsof hij Nish zijn vertrouwen beschaamde, dus probeerde hij naar iets onschuldigers te zoeken. “Wat is… het meest genante wat je ooit is overkomen?” vroeg hij met een grijns. Oke, een beetje lol mocht hij er wel aan beleven.


    It's never gonna happen, Guys.