• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • Energieschilden
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia •The Alder• Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey •The Oak• Mentaal binnendringen

    • Afgestudeerd •
    •Ryan •Panther •Portalen maken
    • Onbekend • Buffalo • onbekend
    •Melody •Rhino•Banshee/ geluid-manipulatie


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 7 aug 2022 - 23:14 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



    Jester knikte. 'Klinkt als een plan. Spreken we weer af bij onze campus zo? Dan kunnen we samen naar Fire.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx



    'Na het eten naar Fire?' stelde hij voor. 'Volle maag wil ook nog weleens wonderen doen. Ik bericht je wel als ik iets over Adam te weten kom.'

    [ bericht aangepast op 14 aug 2022 - 0:34 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Ohh, it's a date,' knikte Jester enthousiast. 'Zie ik je dan, want dan ga ik nu de andere kant op.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx



    Onyx gaf zijn vriend een kus, wenste hem succes en ging toen op zoek naar Nenya. In de campus was ze niet te vinden. Haar iNet nam ze ook nog steeds niet op. Na alle shit die de Panthers de afgelopen weken te verduren hadden gehad, vond hij het wel erg naïef om je iNet te laten slingeren, waardoor hij er maar van uitging dat ze ergens was waar ze het ding moest achterlaten. De sportschool, het trainingscentrum of het zwembad. Die laatste was het dichtstbij, dus hij besloot daar als eerste te kijken.
          Onyx negeerde de blikken die op hem geworpen werden toen hij met kleding en al naar binnen liep – hoewel hij doorgaans toch nergens onopvallend binnen kon komen – en speurde het zwembad af. Het duurde niet lang voordat hij Nenya inderdaad aan de overkant de kant op zag klimmen, gevolgd door Emil.
          ‘Hé Nen,’ riep hij, waarna hij gebaarde dat ze naar hem toe moest komen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Jester zette koers naar de campus van de Buffalo's. Nou kon hij daar gewoon naar binnen wandelen op hoop van zege, maar sinds ze gisteren nog een deur bij Ednoces vandaan gestolen hadden had hij nou ook weer niet zoveel zin in een kans op een directe confrontatie met de gedupeerde. Bij gebrek aan een beter plan belde hij dus Sarah maar, want Klaus' nummer had hij niet. 'Heyy,' zei hij toen ze opnam.
          'Wat nou weer?'
          'Altijd zo'n opgewekt humeur,' zei hij grinnikend. 'Weet je waar ik Klaus zou kunnen vinden?'
          'Klaus?' Het bleef even stil, en hij kon haar haast horen fronsen. 'Wat moet je met hem?'
          Jester haalde zijn schouders op. 'Ben gewoon benieuwd.'
          'Ja, vast.'
          'Hmm-hmm. Enig idee waar hij kan zijn? Ik ben al halverwege jullie campus.'
          'Met of zonder je bodyguard?'
          'Zonder.'
          'Ah, dus daarom voeren we dit gesprek.'
          'Hoezo?'
          'Hij zou Nish gebeld hebben.'
          'Misschien nam Nish niet op.'
          'Je hebt het niet geprobeerd.'
          'Nee,' gaf hij toe.
          Ze was even stil. Toen, 'Heb je zijn nummer voor me?'
          'Wie, Nish?'
          'Onyx.'
          Jester huppelde een paar pasjes. 'Wat moet je met hem?'
          'God, serieus? Nog steeds dit?'
          'Ah, schot voor open doel,' zei hij grijnzend, en kroop een beetje terug in de warmte van zijn jas. 'Je hebt hem nodig voor het essay, ik weet het. Hij is erover in de zevende hemel. Ik zal het je doorsturen. Vertel je me dan waar Klaus normaal rondhangt?'
          'De bosrand vaak wel.'
          'De bosrand.'
          'Jep.'
          'Kan die ook ietsje specifieker?'
          'Nee.'
          'Lekker is dat. Ziet er naar uit dat ik een lekkere wandeling ga maken dan.' Zijn maag trok ongemakkelijk, maar Jester deed zijn best om net te doen alsof hij het niet merkte. 'Thanks man,' zei hij, en verwachtte vrijwel direct een pieptoon te horen die aangaf dat Sarah had opgehangen, maar die bleef uit.
          'Weet Onyx dat je alleen gaat?'
          Verrast knipperde Jester met zijn ogen. '....Ja?'
          'Oh.'
          'Hoezo?'
          'Gewoon. God, niet alles heeft een diepere betekenis, Jes.'
          'Uh-huh. Ik kan prima met één Buffalo dealen, Saar.'
          Er kwam geen antwoord meer, behalve een korte klik en drie lage pieptonen. Jester wierp een blik op het bos dat in de verte opdoemde en kneep zijn vingers tot een vuist. Hij kon best met één Buffalo dealen. Hij kon het best. Heus.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nenya Agami



    Fronsend draaide ze zich om, tot ze Onyx op de kant van het zwembad zag staan. Zonder zwembroek, gewoon met al zijn kleren nog aan, en hij stond te gebaren dat ze moest komen. Even gleed haar blik naar het bubbelbad waar ze Peter hadden achtergelaten, maar die was inmiddels leeg. 'Volgens mij moet ik komen,' zei ze tegen Emil, en zwaaide even kort om aan te geven dat ze eraan kwam.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Emil


    ‘Oh.’ Voor zover hij wist, waren Nenya en Onyx niet per se met elkaar bevriend. Was er wat gebeurd? ‘Wil je dat ik hier wacht? Of zien we elkaar later weer?’ Hij keek op de klok en zag dat ze al best een tijd in het zwembad waren. ‘Al moet ik misschien ook maar terug naar de campus, Fire wilde nog iets bespreken en het is al best laat.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nenya Agami



    'Nee, is goed. Ga maar.' Ze glimlachte naar hem. 'Ik vond het leuk.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Emil


    'Ik ook.' Hij schonk haar een glimlach, aarzelde even en gaf haar toen vlug een kus op haar mondhoek. 'T-tot snel,' stamelde hij, een beetje geschrokken van zijn eigen actie. Hij zwaaide onhandig en liep toen weg, niet in een al te hoog tempo omdat hij bang was dat hij anders uitgleed en een smakker maakte.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Klaus



    Klaus keek naar de dode vogel, die hij langs de rand van het bos had gevonden. Hij liet zijn vingers bijna liefkozend over zijn veren gaan en controleerde het beestje of het nog een beetje oke was. Ooit had hij een halfaangevroten muis tot leven gewekt en hoewel het werkte, was het nu ook weer niet zijn beste experiment geweest. Het had ook niet echt kunnen 'leven', behalve de opdrachten op volgend die Klaus het had gegeven. Zonder hoofd had het lichaampje zichzelf geen richting kunnen geven. Deze vogel leek echter puntgaaf, geen verwondingen niets te zien. Klaus nam het even in beide handen vast, sloot zijn ogen en riep zijn gave op. Nu Hermann gewoonweg vergaan was, dat deden al zijn experimenten op gegeven moment, was hij op zoek naar een vervanger geweest. De vogel zou prima voldoen. Met dat hij zijn handen opende hupste het vogeltje over zijn handen. Hoewel de hoop er lichtelijk nog altijd had gezeten dat hij het beestje in zijn geheel tot leven kon wekken, wist hij onderhand ook wel dat het alleen het stoffelijk lichaam was wat hij kon besturen. Het stelde hem elke keer weer teleur en als hij eerlijk was, begon hij zich lichtelijk te vervelen met alleen maar kleine diertjes voor handen.
          Een bekende penetrante geur haalde hem uit zijn gedachten. Klaus draaide zijn hoofd schuin omhoog, om daar de rode leider van de Panthers te zien staan. Tot Klaus verbazing hing er een lijkenlucht om hem heen, maar hij wist zeker dat hij het stoffelijk lichaam van hem niet behekst had en het zag ernaar uit dat de Panther zelf nog kon bewegen. Interessant...
          "Ik kan niet helpen," sprong hij direct tot de conclusie, terwijl hij terug keek naar zijn vogel. Hij moest een nieuwe naam hebben. "Maar please do tell me waar het lichaam ligt. Het lijkt me geweldig iets meer te hebben dan een vogel of een muis."

    [ bericht aangepast op 14 aug 2022 - 14:29 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



    '...Het lichaam?' vroeg Jester overdonderd, die opzich op heel wat dingen voorbereid was geweest maar niet daarop. Toch wel enigszins gefascineerd had hij gezien hoe de Buffalo iets in zijn handen genomen had van de grond, en nu hupste er een vogeltje rond. Had hij dat gedaan?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2022 - 14:30 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nenya Agami



    Hitte steeg naar haar wangen en Nenya was zo verrast dat ze helemaal vergat om ook "doei" te zeggen. Sure, ze hoorde vage flarden uit stukjes toekomst die niet bestonden, maar dit kon haar gave niet even voorzien? Emil had haar een kus gegeven. Echt---ze had het niet gedroomd. Nog steeds helemaal overdonderd draaide ze zich om en liep richting Onyx', en raakte een beetje ongelovig haar mond aan.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Klaus



    "Je ruikt naar lijk," legde hij uit zonder van het vogeltje op te kijken. Hij was perfect. Zeker een maand kon het wel vooruit. Klaus liet het beestje op zijn schouder hupsen - straks zouden ze wel kijken of het nog kon vliegen - en kwam overeind. Klaus liet bestuderend zijn ogen over de roodharige panther gaan. Zijn groene aura zweefde heel gecontroleerd vlak boven de huid en heel flauw onder de geur van lijk, kon Klaus de eigen geur van zijn aura oppikken: Een kletterende regenbui. Klaus knikte even tevreden in zichzelf. Er waren ergere geuren om in te blijven.
          Klaus schoof zijn bril even iets beter op zijn neus, al was hij blij dat het zonlicht vandaag allemaal mee scheen te vallen. Hij kon in ieder geval zien dat iemand hem aansprak, wat meestal niet gebeurde.


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx



    Onyx grijnsde scheef toen Nenya naar hem toe kwam, een beetje van de wereld en haar lippen betastend. ‘Ben ik nou zowaar getuige geweest van je eerste kus?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Oh,' zei Jester, die dat toch wel minder ideaal vond. 'Betekent dat dat ik binnenkort doodga?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.